خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هشدار وزارت بهداشت به متخلفان و اخلالگران احتمالی آزمون دستیاری

آزمون دستیاری پنجشنبه برگزار می‌شود
معاون وزیربهداشت: ظرفیت آزمون تا 10 درصد افزایش یافته است
داوطلبان نگران سلامت و امنیت آزمون نباشند

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر سلامت آزمون دستیاری تخصصی، از افزایش 5 تا 10 درصدی ظرفیت پذیرش این آزمون خبر داد.

دکتر محمد علی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری دررشته‌های تخصصی پزشکی بالینی با رقابت 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی در روز پنجشنبه، گفت: این آزمون در 30 حوزه استانی و 4 حوزه‌ تهران ( دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی وعلوم بهزیستی) برگزار می‌شود.

وی با اعلام انتشار ظرفیت‌ پذیرش همزمان با انتخاب رشته، تصریح کرد: ظرفیت پذیرش در 25 رشته تخصصی متفاوت است و ممکن است در بعضی از رشته‌ها افزایش ظرفیت داشته و دربرخی دیگر هم به دلیل برخورداری از نیروی مناسب، با کاهش ظرفیت روبرو باشیم، البته ظرفیت پذیرش در سایر رشته‌ها نیز متناسب با سال گذشته است.

وی با بیان اینکه کلیه شرایط و اقدامات برای حسن برگزاری آزمون فراهم شده است، اظهارکرد: دراین دوره با توجه به مصوبات آموزش پزشکی و تخصصی شرایط برگزاری آزمون کاملا مشابه با دوره‌های قبل خواهد بود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه سعی شده است از طریق ارتباط با آحاد شرکت کنندگان، اطلاعات مورد نیاز دراختیار داوطلبان قرارگیرد، تصریح کرد: داوطلبان باید از طریق درج کد رهگیری کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری آزمون، راهنمای انتخاب رشته سال قبل آزمون مذکور در اختیار داوطلبان برای تسهیل آنها در امر انتخاب رشته قرارمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود به جز اطلاعیه رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، به هیچ مرجع دیگری که غیر رسمی هستند توجه نکنند، چرا که اطلاعات آنها گمراه کننده است و نباید اعتنایی به آن داشته باشند.

محققی با اشاره به تسهیلات مورد نظر برای داوطلبان استعداد درخشان، گفت: داوطلبان استعدادهای درخشان در این آزمون دو دسته هستند، دسته‌ای که حق شرکت قبل از گذراندن دوره تعهد خود درآزمون دارند و فقط برای آنها این تسهیل در نظر گرفته شده است و دسته دیگر هم افرادی هستند که براساس آیین‌نامه تسهیل دوره دستیاری دراین آزمون شرکت می‌کنند و برای رقابت آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این دسته از داوطلبان باید از محورهای سه گانه آیین نامه استعدادهای درخشان 40 امتیاز کسب کرده باشند تا بتوانند از تسهیلات پذیرش برخوردار باشند، البته این دسته از افراد می‌توانند در برخی از رشته‌ها که دبیرخانه شورای آموزش پزشکی اعلام می‌کند، بدون شرکت درآزمون به آن راه یابند؛ ولی تجربه نشان داده است که داوطلبان استعداد درخشان از رشته‌های بدون آزمون استقبالی نداشته‌اند، چرا که معمولا این دسته از افراد تمایل دارند تا در رقابت آزمون شرکت کرده و دررشته موردنظر پذیرفته شوند.

محققی با تاکید براینکه خوشبختانه اقدامات لازم برای برگزاری آزمون در امنیت کامل پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: ضمن استفاده از تجربیات سال‌های گذشته درامنیت آزمون، در چندین مورد ضریب امنیتی نسبت به سالهای قبل افزایش یافته است و داوطلبان نگران امنیت آزمون نباشند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با یادآوری اینکه نسبت به سالهای گذشته جنبه‌های حفاظتی برگزاری آزمون به شکل مضاعفی دیده شده است، گفت: هرچند اطمینان داریم که جامعه پزشکی جامعه مورد اعتمادی است و نگران امنیت آزمون نیستیم؛ اما طبق وظیفه باید تمهیداتی دراین مورد در نظر گرفته شود.

 محققی به مهر خبر داد: 

آخرین جزئیات کنکور دستیاری/ جوان 24ساله کوچکترین داوطلب دستیاری 

معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به  تازه  ترین جزئیات  سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری از رقابت 16 هزار و 700 نفر در این

ادامه مطلب ...

دریافت کارت ورود به جلسه

بالاخره انتظارها به سررسیدبعضیبعضیبعضی هابعضی و بعضی ها  

 دریافت کارت ورود به جلسه

دریافت کارت ورود به جلسه

 دریافت کارت ورود به جلسه  

راهنمای‌ سی‌وهفتمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار تخصصی‌ بهمن ماه 1388 

برای مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه اطلاعیه را بدقت مطالعه کرده و در پایان گزینه " اینجانب اطلاعیه..." را انتخاب نمایید.

بسمه‌ تعالی‌

 سی و‌هفتمین‌ دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار تخصصی‌ ساعت‌ 9 صبح‌ روز پنج‌شنبه‌ 29/11/88 بطور همزمان‌ در دانشگاههای‌ علوم‌ پزشکی‌ و خدمات‌ بهداشتی‌ درمانی‌ برگزار می‌گردد. درهای‌ سالن‌ برگزاری‌ آزمون‌ رأس‌ ساعت‌ 8 صبح‌ باز و در ساعت‌ 45/8 دقیقه‌ بسته‌ خواهد شد. این‌ راهنما حاوی‌ نکات‌ مهمی‌ درخصوص‌ آزمون‌ این‌ دوره‌ بوده‌ و مطالعه‌ آن‌ به‌ تمامی‌ داوطلبان‌ شرکت‌ در این‌ آزمون‌

ادامه مطلب ...

شمارش خیلی خیلی معکوس برای امتحان

 توزیع کارت ورود به جلسه سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رسانیده می شود کارت شرکت د رجلسه آزمون از تاریخ 25/11/88 لغایت 28/11/88 در سایت اینترنتی : http://sanjeshp.ir با وارد نمودن کد رهگیری قابل دسترسی و پرینت می باشد .

کلیه داوطلبان می بایست جهت شرکت در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار دیگر نیز به همراه داشته باشند . (کارت ملی یا شناسنامه یا کارت نظام پزشکی)

توجه 1 : محل شرکت در آزمون متقاضیان شهر تهران ،‌ در روی کارت درج گردیده است .

توجه 2 : محل برگزاری آزمون در ذیل کارت ورود به جلسه قید شده است لطفاً بطور دقیق مطالعه و قبل 24 ساعت از برگزاری آزمون محل خود را شناسائی نمائید .

توجه 3 : در روی کارت ورود به جلسه سهمیه درج نگردیده است . سهمیه قطعی مندرج از بررسی مدارک ما برروی کارنامه شما قابل مشاهده خواهد بود . از آنجا که بررسی مدارک متقاضیان استفاده از سهمیه های مختلف در دست اقدام می باشد .

توجه 4 : متقاضیان استفاده از سهمیه مناطق محروم و سهمیه رزمندگان و ایثارگران که در فرم ثبت نام اینترنتی خود مراتب را اعلام نموده اند ضمن مطالعه یا اطلاعیه های مرتبط با وارد نمودن کد رهگیری در قسمت مربوطه در سایت آزمون http://sanjeshp.ir از وضعیت بررسی مدارک خود آگاه گردیده و در صورت لزوم حداکثر تا پایان وقت اداری روز 28/11/88 نسبت به رفع نقص اعلام شده از طریق همان سایت اقدام بعمل آورند .  


راهنمای‌ سی‌وهفتمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار تخصصی‌ بهمن ماه 1388  

(برای‌ اطلاع‌ داوطلبین‌) 

بسمه‌ تعالی‌

سی و‌هفتمین‌ دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار تخصصی‌ ساعت‌ 9 صبح‌ روز پنج‌شنبه‌ 29/11/88 بطور همزمان‌ در دانشگاههای‌ علوم‌ پزشکی‌ و خدمات‌ بهداشتی‌ درمانی‌ برگزار می‌گردد. درهای‌ سالن‌

ادامه مطلب ...

مدیریت زمان: از طاهره موضوع : من برنده ام! و آن یک نفر تو باش

.......................................-------------------------------------...................................... 

من برنده ام ؛ چون زندگی را زیبا می بینم و وقتی به زندگی زیبا نگریستم ، آن گاه زیبا خواهد شد.
من برنده ام ؛ چون می دانم اگر به معجزه ایمان و اعتقاد داشته باشم ، برایم اتفاق خواهد افتاد و این معجزه اعتقاد و ایمان است.
من برنده ام ؛ چون می دانم هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد ، پس تمام تلاشم را به کار می گیرم تا محال را به ممکن تبدیل سازم.
من برنده ام ؛ چون ذهنم را آنگونه ساخته ام که جهنم را برایم به بهشت تبدیل کند ، نه آنکه بهشت را به جهنم!
من برنده ام ؛ چون در انتهای فعالیت روزانه ساعتی را با خودم خلوت می کنم و با تکیه بر صداقت بی رحمانه با خود ، عملکرد روزم را به دقت ارزیابی می کنم.
من برنده ام ؛ چون نقشه زندگی خود را چنان شفاف رسم کرده ام که تنها راه باقی مانده ، ساختن آن است.
من برنده ام ؛ چون هم ناامیدی را می شناسم ، هم صبر و حوصله را و البته خوب می دانم که صبر و حوصله شکل دیگری از ناامیدی است که انسان بهتر می تواند آن را تحمل کند.
من برنده ام ؛ چون برای رسیدن به سرزمین اهدافم اولین قدم را برداشته ام ، قدم اول یعنی تصمیم.
 من برنده ام ؛ چون می دانم مشکلات مانند صخره هایی هستند که در مسیر رود وجود دارند.اگر صخره نبود ، رود هیچ آوازی سر نمی داد!

 

 چه چیز باعث می شود که درست همین لحظه روی همین کره زمین ، انسانی 

  بگوید:" نمی توانم " و در همین لحظه انسان دیگری با مشکلاتی به مراتب بیشتر

ادامه مطلب ...