خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

شکایت مجدد از متخلفان دستیاری برای خسارت مالی

 اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

  

وزیر بهداشت به مهر خبر داد:
شکایت مجدد از متخلفان دستیاری برای خسارت مالی - عوامل اصلی در زندان
وزیر بهداشت با اشاره به احکام صادره برای متخلفان آزمون دستیاری سال 88 گفت: وزارت بهداشت برای جبران خسارت مالی برگزاری دوباره آزمون دستیاری، مجددا از متخلفان شکایت کرده که این شکایت از دادستان تهران در حال پیگیری است.
دکتر مرضیه وحید دستجردی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کسانی که در نهایت در آزمون دستیاری سال 88 متخلف بودند و محکوم شدند، 17 نفر بودند که علاوه بر محکومیت از سوی دستگاه قضایی با محکومیت هایی از سوی وزارت بهداشت هم مواجه شدند.
وی افزود: ما در وزارت بهداشت و در هیئت رسیدگی به تخلفات احکامی را برای این متخلفان صادر کردیم که از آن جمله می توان به محرومیت متخلفان به مدت چند سال از شرکت در آزمون دستیاری، اشاره کرد.
وزیر بهداشت اظهار داشت: ما هم طرفدار برخوردهای جدی تر با متخلفان بودیم که متاسفانه این برخورد از سوی دستگاه قضایی صورت نگرفت، البته عوامل اصلی در زندان هستند.
وی درباره شکایت از خسارت مالی ناشی از ابطال آزمون، گفت: ما این شکایت را از طرف دفتر حقوقی وزارت بهداشت پیگیری کرده ایم خود من آن را به دادستان تهران انعکاس داده ام و از دفتر حقوقی وزارت بهداشت نیز پیگیری می شود.
وحیددستجردی یادآور شد: در مورد آزمون دستیاری سال 88 باید بگویم که پس از آنکه متوجه فروش سئوالات پس از طراحی سئوالات شدیم ، جلوی آن را گرفتیم و آزمون ابطال شد و پس از آن سیستم سنجش وزارت بهداشت را تغییر دادیم.
وی افزود: در حال حاضر مرکز سنجش وزارت بهداشت به صورت جداگانه طراحی شده است و کل روش های امنیتی موجود که برای این موضوع باید بکار گرفته می شد، انجام شده و برخی از کارشناسان و صاحبنظران سازمان سنجش آموزش کشور را هم بکار گرفتیم و در حال حاضر آنها در مرکز سنجش مشاوران ما هستند. 
به گزارش مهر، سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهایت 2 هزار و 443 نفر در این آزمون پذیرفته شدند. 


  ةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة 

ضمنا فعلا هیچ خبری از امتحان دستیاری ۹۱ و اعلام نتایج ذخیره های دوم نیست

 

 

همت و پشت کار .........

ادامه مطلب ...