خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

با سلام مجدد
لطفا از ناسزاگویی خودداری کنید در غیر اینصورت برای مدت زمان نامعلومی قسمت نظرات توسط افراد مجهول الهویه مسدود خواهد شد
با احترام

[email | web]   نامه///مرد عمل  با اندکی تغییر

رئیس جمهور محترم جناب دکتر احمدی نژاد
سلام علیکم
ما پزشکان عمومی شرکت کننده در آزمون دستیاری سال ۸۲ بیش از ۱۶ ماه است که به تخلفات انجام شده در این امتحان که منجر به ورود عده کثیری از متقلبین به رشته های تخصصی و تضییع حق عده دیگری از همکاران و همچنین به خطر افتادن سلامت جامعه شده است معترضیم.
با پیگیری های کمسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه به حمد الله وقوع تقلب و افشای سوالات آزمون به اثبات رسیده است اما تا این لحظه هیچ یک از پزشکان به حق خود ذنرسیده اند و این در حالی است نتایج ازمون سال ۸۴ -تا چند روز اینده توسط وزیر کابینه شما اعلام خواهد شد.
با توجه به اینکه عده زیادی از پزشکانی که در امتحان ۸۲ دچار خسران شده اند علاوه بر از دست دادن یک سال از عمر گرانبهای خود به آنچه که حقشان بوده هم دست نیافته اند لذا از شما استدعا داریم هرچه سریعتر به  آخرین تلاشهای پزشکان مورد ظلم واقع شده برای بدست اوردن حق و عدالت ترتیب اثر داده و  حق را به صاحبانش باز گردانید تا پرتویی از عدالت علی بر وجودمان بتابد.
جمعی از پزشکان عدالتخواه

رونوشت به:
بازرسی نهاد مقام معظم رهبری
ریاست محترم قوه قضائیه
ریاست محترم سازمان نظام پزشکی
وزیر محترم بهداشت
کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی



این برای lilac.lady lilac.ladyکه گل واژه های بابابزرگ را به اسم خودش منتشر میکنه

شهر امن و امان است و هیچ خبری از نتایج نیست ولی چهارشنبه را فراموش نکنید
مروری بر وقایع فروردین ماه

شنبه 20 فروردین 1384

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با" مهر" خبر داد:

اعلام اطلاعات جامع در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری ؛ تا آخر هفته

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اطلاعات جامع و کامل از بررسی های انجام شده در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 تا پایان این هفته اعلام می شود.

دکتر عیوض حیدر پور...

معاون وزارت بهداشت در گفتگو با فارس:
هیچ فردی تاکنون از تخلف در آزمون دستیاری شکایت نکرده است

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت گفت: با وجود گذشت یکسال از بیان اتهام تخلف و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری تاکنون حتی یک پرونده قضایی و شکایت حقوقی در این زمینه مطرح نشده است.

محمد نوری.......

عضو کمیسیون اصل 90 در گفتگو با فارس:
مسیر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را رصد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 گفت: امیدواریم با اصلاحات انجام شده در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی شاهد برگزاری آزمون دستیاری سالمی در 15 اردیبهشت ماه امسال باشیم، با این وجود مسیر برگزاری صحیح این آزمون را رصد می‌کنیم.

سید علی ریاض در گفتگو.....

پرونده قضایی آزمون دستیاری 14 ماه در دادگاه انقلاب مانده است

خبرگزاری فارس: سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری گفت: پرونده تخلفات آزمون دستیاری با نظارت بازرسی ویژه مقام معظم رهبری و پیگیری نمایندگان مجلس به شعبه دوازدهم دادگاه انقلاب ارجاع شد ولی با گذشت 14 ماه از تشکیل این پرونده هنوز هیچ رایی در این زمینه صادر نشده است.

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت گفت: با وجود گذشت یکسال از بیان اتهام تخلف و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری تاکنون حتی یک پرونده قضایی و شکایت حقوقی در این زمینه مطرح نشده است.

 

دکتر عوض حیدرپور رئیس کمیته پی گیری تخلفات آزمون دستیاری سال 82 در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار کیهان گفت: کار بررسی پرونده این تخلف، مراحل نهایی خود را طی کرد و پرونده های 350 نفر مظنون که به تدریج بازداشت شده بودند، تکمیل شد ولی هنوز به مرجع قضایی نرفته است. وی افزود: پیش بینی می شود اگر کار دقیق تری صورت بگیرد، افراد بیشتری بازداشت و بازجویی شوند.

بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
یکی از دلالان سوالات آزمون دستیاری90 میلیون تومان درآمد داشته است

خبرگزاری فارس: بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری گفت: خرید و فروش و تخلف در برگزاری آزمون دستیاری 82 کاملا محرز است و یکی از دلالان شناسایی شده در زمینه خرید و فروش این سوالات به درآمد خود تا مبلغ 90 میلیون تومان اعتراف کرده است که البته به نظر ما سوء‌ استفاده وی بسیار بیشتر بوده است.

 

جمعه 26 فروردین 1384

در گفتگو با فارس
وزیر بهداشت :بگذارید داوطلبان دستیاری درسشان را بخوانند

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت گفت: پرداختن به موضوع تخلفات آزمون دستیاری در شرایطی که هنوز هیچ جرمی اثبات نشده به صلاح جامعه نیست و بهتر است به جای پرداختن به این موضوع اجازه دهیم داوطلبان دستیاری در شرایط آرام و مطمئن درسشان را بخوانند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت اعلام کرد: آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی علوم پزشکی 15 اردیبهشت ماه سال 1384 برگزار می‌شود.

دکتر بهرام عین‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، گفت: در آزمون دستیاری امسال کلیه نکات ایمنی و امنیتی برای برگزاری سالم آزمون پیش‌بینی شده است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از محرز شدن تخلف در پذیرش آزمون دستیاری سال 83 خبر داد.

سید علی ریاض در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران با بیان اینکه اعلام رسمی این تخلف از سوی مرجع قضایی، به نوعی بر حق‌گویی ما مهر صحت گذاشت، گفت: این امر از پیش محرز شده بود و برای من امر جدیدی نیست.

وی همزمانی برگزاری آزمون دستیاری در 15 اردیبهشت با اعلام رسمی محرزشدن تخلف از سوی مراجع قضایی را یادآورشد و گفت:‌ الان ما باید منتظر صدور رای متناسب با جرم باشیم، چرا که خروجی رای دادگاه بر سهمیه امتحان و اصل برگزاری امتحان آتی تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: ‌برگزاری آزمون دستیاری 84 باید مورد تامل قرار گیرد و یا قبل از برگزاری امتحان، یک نظریه قطعی قضایی اولیه ارایه شود.

ریاض در خاتمه از مقامات قضایی تقاضا کرد که یک اظهار نظر قضایی داشته باشند و میزان اتفاق جرم، کیفیت آن و میزان تاثیرگذاری آن بر امتحان سال قبل را اعلام کنند که تکلیف برگزاری امتحان را روشن کند.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی در مجلس هفتم گفت: هیچ یک از کارمندان و پرسنلی که در آزمون دستیاری پزشکی سال گذشته دخالت داشتند، در آزمون امسال نقش ندارند.

عوض حیدرپور در گفت و گو ....

شنبه 27 فروردین 1384

نماینده مردم تهران:
کمیسیون اصل 90 خواستار رسیدگی ویژه به پرونده آزمون دستیاری است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: این کمیسیون خواستار رسیدگی ویژه و خارج از نوبت پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 است.

احتمال حضور متخلفان هنوز نیز در سیستم اجراکنندگان آزمون دستیاری وجود دارد
استعفا حداقل کاری بود که وزیر بهداشت باید انجام می داد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: استعفا حداقل کاری بود که وزیر بهداشت باید در برابر اصرارهای بی‌‏دلیل خود نسبت به عدم تخلف در آزمون دستیاری پزشکی انجام می‌‏داد.

حسین‌‏علی شهریاری در گفت وگو.....

بازپرس پرونده آزمون دستیاری خواستار تعویق این آزمون تا مرداد‌ماه شد

خبرگزاری فارس: پازپرس پرونده دستیاری طی نامه‌ای به وزارت بهداشت خواستار تعویق آزمون دستیاری امسال حداقل تا مرداد ماه امسال شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، در این نامه آمده است که با توجه به اعترافات صریح متهمان سی و یکمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در اسفندماه 82 و تاثیرگذار بودن نتیجه بررسی های قضایی، بر سی و دومین آزمون دستیاری پزشکی در سال جاری مقتضی است این آزمون حداقل تا پایان مرداد ماه به تعویق بیفتد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:
بهترین راهکار برای داوطلبان معترض سال قبل، شرکت در آزمون امسال است
امتحان در تاریخ قبلی در نهایت سلامت برگزار می‌‏شود

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی گفت: بهترین و دم دست‌‏ترین راهکار داوطلبان معترض سال گذشته این است که امسال نیز در آزمون شرکت کنند تا در جلسه‌‏ای مشترک مسوولان به نظر جامعی برسند.

عوض حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار"ایلنا" افزود: با توجه به اینکه نظر بازپرس پرونده آزمون دستیاری پزشکی فقط در حد پیشنهاد بوده و بر اساس تحقیقات به عمل آمده تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون عاری از تخلف فراهم است، تاریخ آزمون در موعد تعیین شده از قبل خواهد بود.

وی افزود: آزمون امسال کاملا از آزمون سال گذشته جدا است زیرا با توجه به جابجایی های صورت گرفته در دبیرخانه، سلامت آزمون تضمین شده است و داوطلبان بدون نگرانی به سر جلسات بروند.

حیدرپور افزود: در نظر است جلسه ای مشترک با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، قوه قضاییه، سازمان نظام پزشکی و مجلس برگزار شود تا در آن، بر اساس مقررات موجود نحوه برخورد با متخلفان و شناسایی افراد دارای صلاحیت برای جایگزینی مشخص شود.

وی افزود: در حال حاضر بهترین راهکار برای داوطلبان معترض سال گذشته شرکت مجدد در آزمون امسال است تا انشاءالله بتوانیم در جلسه ای مشترک جمع بین منفعت را داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: ریاض، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با توجه به درخواست قوه قضاییه از وزارت بهداشت مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری برای انجام تحقیقات بیشتر و نیز با توجه به سردگمی داوطلبان این آزمون از مسئولان قوه قضائیه می خواهم رسیدگی به این پرونده را در اولویت قرار دهند و در خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی کنند.

دوشنبه 29 فروردین 1384

خبرگزاری فارس:

مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:

تحصن پزشکان معترض به آزمون دستیاری سال 82 منتفی شد

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: به دلیل اینکه قوه قضاییه قصد برخورد قاطع!!!!!! با موضوع تقلبات آزمون دستیاری را دارد که اولین قدم آن اعلام رسمی وقوع جرم سازمان یافته در درون دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از طریق صدا و سیماست، از پزشکان درخواست می شود برگزاری تحصن را به بعد از روشن شدن تاریخ آزمون به تعویق بیندازند.

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خواستار صدور دستور تعویق آزمون دستیاری از سوی مدعل العموم شد

 

بزرگترین مانعی که در یکسال گذشته در رسیدگی سریع به پرونده آزمون دستیاری وجود داشت قصور مدعی العموم بود که ذاتا باید برای حمایت از شاکی و احقاق حقوق وی وارد عمل شود و اکنون نیز که وقوع تخلف و تقلب در آزمون دستیاری محرز شده است باز هم قصد دارد فقط نظاره‌گر پرونده باشد.

یک منبع آگاه در گفتگو با فارس:
تقلب در آزمون دستیاری سابقه‌ای چند ساله دارد

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس گفت که تقلب در آزمون دستیاری از سال 77 تا کنون اتفاق افتاده است و این در حالی است که تا کنون هیچ سیستم نظارتی کنترل لازم را بر آن نداشته است.


این برای lilac.lady lilac.ladyکه گل واژه های بابابزرگ را به اسم خودش منتشر میکنه
اینم برای اینکه  خالی از لطف نباشه شهر امن و امان است و هیچ خبری از نتایج نیست ولی چهارشنبه را فراموش نکنید همینطور پسرک را!!
دوست داشتن؟؟ عشق؟؟؟

«دوستت دارم ولی عاشقت نیستم!»
این جمله اصلا به مذاق دخترخانوما خوش نمیاد!
ولی واقعا چیزی که توی ذهن همه ما جا افتاده که عشق رو خیلی بالاتر و باارزشتر از دوست داشتن می دونیم درسته؟
من امشب می خوام در کمال وقاحت و پررویی بگم نه!!
دلیل هم دارم ها!

وقتی که عاشق باشی دوست داری به عشقت برسی
اصلا بهتره بگم که زندگی می کنی که بهش برسی
حاضری از خیلی چیزا بگذری ولی به معشوقت برسی
طبیعیه که اینو خیلی باارزش می دونی که تمام زندگیت وقف این باشه که به کسی که عاشقشی برسی
ولی آیا این رسیدن به معنی خوشبختی ۲ نفره؟
خیلی وقتا آره
ولی خیلی وقتا هم نه!
حالا یه نفر که عاشق کسیه آیا میاد به قیمت خوشبخت تر شدن معشوقش از اون چشم بپوشه؟
جواب دو حرفیه: نـــــــــــــه!
عاشق فقط باید به معشوقش برسه و زندگیش یعنی همین!
حتی اگه به ضرر معشوقش تموم بشه
عاشق به این راحتیها حاضر نمی شه که معشوقش به قیمت نرسیدن به هم زندگی بهتری رو داشته باشه
و این یعنی خودخواهی!
یعنی خودپسندی!
درسته که عشق دوطرفه که باشه همین چشم پوشی از یک زندگی یا موقعیت بهتر بخاطر معشوق خیلی شیرینه. ولی به هرحال یه جور خودخواهی در میونه.
به عبارتی اگه کسی رو دوست داشته باشی حاضر نمی شی که ضرری بهش برسه به این قیمت که از دست ندیش. برات خوشبختیش مهمتر از هر چیزیه
مثال خوب برای این موضوع حسیه که پدر و مادر نسبت به فرزندشون دارن
قطعا از بی بدیلترین انواع احساسات و عواطف ، علاقه ایه که پدر و مادر به فرزندشون دارن
ولی آیا این علاقه سبب می شه که فرزندشون رو مجبور کنن که برای همیشه پیششون بمونه؟
جواب همون ۲ حرفیه میشه:
نـــــــــــــــه!
چون دوستش دارن و دوست داشتن یعنی شاد شدن از موفقیت و خوشبختی اون کسی که دوستش داری. و نه همیشه با او بودن و سعی در رسیدن به او


اخذ آخرین دفاعیات متهمان پرونده افشای سوالات آزمون دستیاری سال 82؛
متهمان، اتهام فروش سوالات آزمون را نپذیرفتند

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده افشای سوالات آزمون دستیاری سال82 در شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این جلسه که به ریاست قاضی حسینیان برگزار شد، ابتدا وکلای متهمان ردیف دوم و سوم با قرائت لایحه دفاعیه خود، آن را تقدیم دادگاه کردند.

سپس متهم ردیف چهارم پرونده در بیان آخرین دفاعیاتش، با رد عنوان اتهامی معاونت در افشای سوالات کنکور به بیان دلایل رد این اتهام پرداخت و از دادگاه تقاضا کرد که وی را از اتهام معاونت در افشای سوالات کنکور به دلیل اینکه بر اساس قرائن موجود خلاف واقعیت است، تبرئه کند.

در ادامه این جلسه قاضی اتهامات متهم ردیف پنجم پرونده مبنی بر معاونت در افشای آزمون سوالات دستیاری سال82 را قرائت کرد که وی نیز در دفاع از خود به اختصار این عنوان اتهامی را نپذیرفت.

متهم ردیف ششم این پرونده نیز در ادامه این دادگاه در پاسخ به درخواست قاضی مبنی بر ارائه آخرین دفاعیاتش در زمینه افشای سوالات آزمون دستیاری سال 82 با اعلام اینکه اتهامات وارده را قبول ندارم، کار آخرین دفاع از خود را به وکلایش محول کرد که وکلای وی نیز با قرائت و ارائه بخشی از دفاعیه وی عنوان کردند هیچ دلیلی برای اینکه سوالاتی که در پرونده از آن نام برده می‌شود همان سوالات آزمون دستیاری سال82 است، وجود ندارد و متهمان نیز در جلسه دادرسی منکر این امر شدند.

در ادامه این جلسه قاضی حسینیان پس از استماع آخرین دفاعیات شش متهم این پرونده سوالاتی را از متهمان ردیف اول و دوم جهت تکمیل اظهارات آنها پرسید و نماینده مدعی العموم به ایرادات یکی از وکلا نسبت به کیفرخواست، پاسخ داد و سپس قاضی حسینیان ختم این جلسه رسیدگی به پرونده افشای سوالات آزمون دستیاری سال 82 را اعلام کرد اما به لحاظ لزوم دریافت استعلام از حفاظت سپاه و کمیسیون اصل 90 ختم دادرسی را اعلام نکرد.



در گفت‌وگو با فارس مطرح شد:

انتقاد شدید عضو کمیسیون اصل 90 از بی‌اعتنایی وزیر بهداشت به تخلفات آزمون دستیاری

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: وزیر بهداشت همه پیگیریها و اعتراضات دانشجویان و کمیسیون اصل 90 مجلس را زیر سوال برد در حالی که هم اکنون قاضی پرونده 6 پرونده کیفر خواست را در دستور کار دارد و احکام آن هم چند روز دیگر صادر می‌شود و البته کیفر خواستها احتمالا ادامه دارد
علی ریاض در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: پزشکیان، طی مصاحبه ای با تلویزیون در مورد پیگیری پرونده آزمون دستیاری با خنده طوری برخورد کرد که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است و این برخورد وی اصلا در حد یک مدیر وزارتخانه هم نبود چه رسد به وزیر بهداشت.
وی افزود: وزیر بهداشت، پیگیری قضایی پرونده آزمون دستیاری را به سخره گرفته است و به جای اینکه خودش مدعی و پیگیر مسئله باشد تلاشهای یکساله مجلس، کمیسیون اصل 90، دادگاه و دانشجویان معترض را زیر سوال می برد.
وی اضافه کرد: در مواخذه کسانی که در زمینه تخلفات آزمون دستیاری نقش داشته اند مدیریت حفاظت و برگزاری آزمون هم باید پاسخگو باشند و برای کسانی که محکوم می شوند باید اعضای علی البدل جایگزین شوند در حالی که آقای وزیر موضوع را با لبخند طوری جواب می دهد که انگار اصلا چیزی نبوده است.
وی اضافه کرد: واقعا از این رفتار وزیر بهداشت اظهار تاسف می کنم، جامعه پزشکی پیگیر این موضوع است و من جامعه پزشکی را دعوت می کنم که با دولت بعدی این مسیر را دنبال کند تا برای یکبار هم که شده متخلفان آزمون دستیاری را به مواخده بکشانیم تا دفعه دیگر چنین دسته گلی به آب ندهند .
ریاض ادامه داد: آنها بیش از یکسال مجلس ، مردم و جامعه پزشکی و دادگاه را به مسخره گرفته اند و به جای اینکه قدردانی کنند می گویند هیچ اتفاقی نیفتاده است در حالی که ما برای احقاق حق کار کردیم و تشکر و قدر دانی وزیر بهداشت اصلا برای ما اهمیت ندارد.


گلایه


واقعا نمیدونم قصد مدیراین وبلاگ :http://goledavoodi.blogsky.com  
که مثلا از همکارای خودمم به حساب میاد چیه؟ و ازینکه چند خط شعر نازیبای منو توی وبلاگش میذاره - اونم به اسم  خودش! - چه چیزی عایدش میشه؟

امیدوار  lilac.lady عزیز! این رفتارای کودکانه مناسب شان یه پزشک نیست

این چند خط نوشته ارزش اینو نداره که.....

 بگذریم.

به قول حافظ:

ای دل بیا که ما به پناه خدا رویم

‍زآنچ آستین کوته و دست دراز کرد....

 


رسول


دخترکان آرزویم
زنده به گور شده اند

هنوز در جاهلیتم

و از پیغمبر چشمانت خبری نیست

ترسم ازین است

که هیچگاه

مبعثت را نبینم...


فاصله

 

گاه کوچکم می بینی

و گاه بزرگ....

نه کوچکم

و نه بزرگ

خودت هستی

که دور میشوی و نزدیک


گل واژه های بابابزرگ


بنظر می رسد باند قدرتمند سوال فروش میخواهد کسی را به کرسی وزارت بنشاند که براحتی بتوانند در سایه وزیر ناکارامد و ضعیف به اقدامات خلاف خود ادامه دهند


ایامی که گذشت..... مروری بر حوادث بهمن ماه 

کسانیکه کمر عدالت را شکسته و تسلیم مصلحت  و منافع خودیها شدند را بشناسیم . این افراد از خاطر جامعه پزشکی کشور پاک نخواهد شد


مصاحبه سراسیمه شب گذشته وزیر بهداشت با شبکه خبر سیما برخورد بی ادبانه ای با مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلقی می شود.
دکتر عوض حیدرپور، رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از وزارت بهداشت در گفت وگوی کیهان با وی افزود: ما با وزیر بهداشت قول و قراری گذاشته بودیم اما حالا دکتر پزشکیان نشان داد که هیچ هماهنگی با مجلس ندارد و خلف وعده می کند.
عضو کمیسیون اصل نود:
ـ مدارک ما برای تخلف آزمون دستیاری گفته‌های مردم و جامعه‌ی پزشکی است
ـ نحوه‌ی برگزاری آزمون دستیاری باید به شدت قرنطینه‌یی باشد


عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:

پیش بینی می‌‏شود تخلفات آزمون دستیاری پزشکی این بار نیز مسجل‌‏تر شود

تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی طبق زمان بندی دو هفته طول می‌‏کشد
دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران" امروز طی اطلاعیه ای خواستار تجمع اعتراض آمیز پزشکان در اعتراض به وضعیت آزمون دستیاری، در مقابل وزارت بهداشت شد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
برگزاری آزمون دستیاری در 13 اسفند ماه قطعی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری گفت: تعیین زمان برگزاری آزمون دستیاری در اختیار وزارت بهداشت است و اکنون که این وزارتخانه 13 اسفند را برای برگزاری آن تعیین کرده برگزاری این آزمون در زمان اعلام شده قطعی است و مجلس دخالتی در امور اجرایی نمی کند.

ریاض:
تکلیف دزدیده شدن سوالات آزمون دستیاری پزشکی هنوز معلوم نشده است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل نود گفت: تاکید دبیر شورای تخصصی بر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در موعد مقرر در حالی است که ماجرای دزدی سؤالات آزمون دستیاری پزشکی هنوز حل و فصل نشده است.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 گفت: تا مشخص شدن گزارش نهایی گروه تحقیق و تفحص از تخلفات صورت گرفته در آزمون دستیاری پزشکی، اجازه برگزاری امتحان مخدوش دیگری را نمی‌دهیم. 

نتیجه قطعی زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی حداکثر تا روز شنبه 17 بهمن ماه اعلام می شود.

 

خبرگزاری فارس: عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری گفت: آقای خاتمی، صبح امروز در حاشیه حضورش در مجلس، برای اخذ رای اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت راه و ترابری در گفتگو با نمایندگان مجلس و اعضای کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری قول داد دستور تعویق آزمون دستیاری را به وزیر بهداشت ابلاغ کند.

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:
اصرار وزیربهداشت در تاریخ پیشنهادی برگزاری این آزمون،

 نوعی تقابل و لجبازی با مجلس است


تاکید وزارت بهداشت بر برگزاری آزمون پذیرش دستیاری در 13 اسفند


200نفر از خریداران سؤالات آزمون دستیاری مقابل دوربین اعتراف کرده اند


حدادعادل: مجلس با حساسیت موضوع سلامت آزمون تخصصی پزشکی
را پیگیری می‌کند


با وجود اینکه کمتر از یک ماه به زمان برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی باقی مانده است و فقط برخی از پزشکان داوطلب خود را برای شرکت در این آزمون آماده کرده اند ، مجلس و وزارت بهداشت هنوز در خصوص زمان برگزاری آزمون به تفاهم نرسیده اند .

تاکید وزیر بهداشت بر برگزاری آزمون دستیاری در 13 اسفند
نمایندگان مجلس نظرات خود را درباره تغییر زمان آزمون دستیاری به شکل قانون اعلام کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری طبق قانون در تاریخ اعلام شده - ‌١٣ اسفند ماه - برگزار می‌شود.

عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس گفت: تحقیر کمیته تحقیق آزمون دستیاری مجلس از سوی وزیر بهداشت در شأن ایشان نیست و آقای وزیر بهتر است در مصاحبه های رسانه ای خود دقت بیشتری داشته باشد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی برای اجرای وظیفه نظارتی خود بر دستگاههای اجرایی و جلوگیری از تخلف آنها اهرمهای نظارتی خاصی در اختیار دارد که در صورت ادامه لجاجت وزارت بهداشت برای تعویق آزمون دستیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

حضرت علی(ع) فرمود:

باید شخصیت و حرمت مسولینی را که ستم میکنند شکست و مدارا با انان جایز نیست اینان محترم نیستند

رحیم پور ازغدی

هشدار نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری:
مسئولیت عواقب برگزاری آزمون دستیاری در اسفند ماه متوجه وزارت بهداشت است 

سید علی ریاض در گفتگو با خبرگزاری فارس با تاکید بر این که پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است گفت: شواهد و قرائن محکمی وجود دارد که در آزمون دستیاری سال گذشته تخلفات صورت گرفته و سؤالات آزمون به فروش رفته است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری که با همکاری ضابطان سپاه که الحق همکاری مناسبی داشتند و جمعی از پزشکان متعهد انجام شد، اولین اقدام مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود است

دستگیری عوامل اصلی پرونده فروش سؤالات آزمون دستیاری
عوامل اصلی پرونده فروش سؤالات آزمون دستیاری پزشکی دستگیر شدند.

 

عضو کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد:
تعدادی از متخلفین و عاملان فروش سئوالات آزمون پذیرش دستیاری بازداشت شدند

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از شناسایی و بازداشت تعدادی از متخلفین و متقلبین آزمون پذیرش دستیاری سال 1382 وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر ریاض :
همکاری پزشکان شرکت کننده در آزمونها سبب تسریع در روند تحقیق و تفحص مجلس خواهد شد.

به در خواست جمعی از همکاران متعهد و وظیفه شناس روز

 سه شنبه  ساعت 10 صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی

 برای داد خواهی از ظلمها و حق کشی هایی  که وزارت بهداشت......

وزیر بهداشت حدود چند ماه پیش در مجلس اظهار داشتند:

در صورت وجود حتی یک مورد تخلف، آزمون دستیاری را ابطال خواهم کرد

رئیس جمهور آینده باید کارآمد ، شجاع ، برنامه محور و پاسخگوی مطالبات مردم باشد// کمیسیون اصل نود مجلس اجازه نمی دهد جایگاه رفیع علمی و پزشکی کشور با فروش سوالات آزمون و تخلف مورد خدشه قرار گیرد

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با وجود درخواست نمایندگان مجلس از شخص رئیس جمهوری برای تعویق آزمون دستیاری اگر وزارت بهداشت همچنان بی توجهی و عدم همکاری خود را در این زمینه ادامه دهد، کمیسیون اصل 90 مجلس به وظایف قانونی خود برای پیگیری قضایی این موضوع عمل می کند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری ماه آینده بطور ویژه و به مطمئن ترین شکل برگزار می شود.

پیش ازظهر امروز دکتر عوض حیدرپور درحالی که شاهد پخش مصاحبه وزیر بهداشت از تلویزیون بود، به خبرنگار کیهان گفت: در جلسه پریشب نمایندگان مجلس با وزیر بهداشت، قرار شد فعلاً نه وزیر و نه نمایندگان مجلس درباره آزمون دستیاری با خبرنگاران مصاحب نکنند ولی دکتر پزشکیان خلف وعده کرد.
وی تأکید کرد: قطعاً برگزاری آزمون آن طور که وزیر بهداشت ادعا می کند، نخواهد بود.
درعین حال یک منبع آگاه از وزارت بهداشت خبر داد، این وزارتخانه به مجلس پیشنهاد کرده است آزمون دستیاری سال 83 هرگونه که مجلس می خواهد برگزار شود به شرطی که تحقیق و تفحص درباره نتایج آزمون های دستیاری سال های گذشته متوقف شود!

دستگیری و بازداشت شماری از فروشندگان سوالات‌‏آزمون دستیاری پزشکی آغاز شده استنمی‌‏توان در مورد عوامل فروش سوالات‌‏ جزییات را اعلام کرد
وزارت بهداشت باخواست مجلس درباره تغییرزمان آزمون دستیاری پزشکی موافقت کرد تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪
۸۳/۱۱/۲۶

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
شکی نیست که سوالات آزمون دستیاری پزشکی از وزارت بهداشت لو رفته است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشی مجلس هفتم رسیدگی به مطالبات مردم و مشکلات آنها است افزود: تعویق آزمون دستیاری پزشکان تنها نمود بخشی از تلاش نمایندگان ملت است و این نمونه‌ای از پیگیری‌های مجلس خواهد بود.

وزیر بهداشت با تعویق آزمون دستیاری موافقت کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با درخواست رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعویق آزمون دستیاری موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مسعود پزشکیان ضمن موافقت با تعویق آموزن دستیاری اظهار داشت : این آزمون در اواخر فروردین  یا اوایل اردیبهشت ماه سال 84 برگزار می شود..



عنکبوت
با نهیب بادی

با نهیب بادی

ویران میشوم

و جز چند حشره کوچک

صید دیگری ندارم

بیشتر از من مخواه

خودت مرا تنیده ای

در دنجترین گوشه دیوار


نوشته شده توسط بابا بزرگ