خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

فقط می دانم

بنام خدای

بوی باز نشستگی می رسد به مشام

و فضا را برای جوانترها باز می گذاریم

با این امید که اول از خود شروع کنیم

اگر روزی به  خود ما امتیازی قائل شدند قبول نکنیم

و بعد به مبارزه با رانت خواری و زیاده خواهی ها برخیزیم

عاقبت تلاش ما:

ادامه تحصیل متخلفان آزمون دستیاری

 

خدایا

چون  ماهیان  که  از  عمق  و  وسعت  دریا

بی خبرند عظمت  و  ژرفای  عشق  تو  را  نمی شناسم

فقط میدانم

که معبود  این دل خسته هستی  و  اگر دیده از من بر گیری  خواهم  مرد

 

نتایج نهایی آزمون دستیاری امشب اعلام می شود

 

نتایج سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی 


  جدید    نتایج نهایی سی و پنجمین دوره آزمون پدیرش دستیار تخصصی    جدید

 

نتایج نهایی سی و پنجمین دوره آزمون پدیرش دستیار تخصصی

اسامی مردودین از ساعت 12 امروز در همین سایت دبیرخانه اعلام خواهد شد.

نتایج نهایی آزمون دستیاری امشب اعلام می شود

نتایج نهایی سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی امشب اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دستیاری ساعت 22 امشب 12 خردادماه جاری در پایگاه اینترنتی http://sanjesh.mohme.gov.ir  اعلام می شود.

نتایج آزمون پذیرش دستیار به طور کامل و همزمان با آن نتایج دوره های مازاد ظرفیت پذیرش در مناطق محروم و استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند صرفاً با کد رهگیری خود از نتیجه آزمون مطلع شوند.

به گزارش مهر، سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز پنجشنبه دوم اسفند ماه جاری با حضور 16هزار و 318 داوطلب در 31 حوزه امتحانی برگزار شده است و بر اساس جدول اعلام شده از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، یک هزار و 560 نفر در این دوره پذیرفته خواهند شد.

پذیرش دستیار در رشته های جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (ارولوژی)، بیماریهای اعصاب (نورولوژی)، بیماریهای داخلی، بیماریهای عفونی و گرمسیری، بیماریهای قلب وعروق، بیماریهای کودکان، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای، آسیب شناسی (پاتولوژی)، پوست، پزشکی فیزیکی وتوانبخشی، جراحی عمومی، جراحی مغز واعصاب، چشم پزشکی، پرتودرمانی (رادیوتراپی)، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و گلو وبینی و جراحی سر و گردن، پزشکی قانونی، طب کار، طب اورژانس و پزشکی ورزشی صورت می گیرد.

پیروزی بزرگ سوال فروشان بر وزارتخانه// اعلام زنگ خطری دوباره

با تصویب در وزارت بهداشت
شرایط ادامه تحصیل متخلفان آزمون دستیاری اعلام شد
دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی با تشریح وضعیت بازگشت به تحصیل متخلفین آزمون پذیرش دستیاری گفت: بر اساس مقررات مصوب شورای آموزش پزشکی و تخصصی بازگشت به تحصیل کسانی که ورود غیر قانونی به این دوره ها داشته اند مگر با شرکت مجدد در آزمون دستیاری امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدعلی محققی در نشست خبری عصر روز گذشته در وزارت بهداشت افزود: بر اساس مصوبه نشست شصت و هشتم شورای آموزش پزشکی و تخصصی که با ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، شرایط ادامه تحصیل متخلفین دوره های دستیاری اعلام شد. ...

 

ادامه مطلب ...

واکنش وزیربهداشت به حکم دیوان عدالت اداری درمورد متخلفان آزمون

چرا این باند سوال فروش اینقدر قدرتمند است
این سوال فروشان به کدام عالی مقامی وابسته هستند که براحتی می توانند متهم سوال فروش را ازاد کنند قاضی دادگاه را عوض کنند و یا بسیجی پیگیر پرونده را کتک بزنند
چرا کسی جرات ندارد اینها را به مردم معرفی کند
نماینده های بی عرضه ای که نتوانستند کاری بکنند
بازرس کل کشور انکار کرد .....قاضی دادگاه عاجز ماند و متهم شد و....
و حالا دیوان عدالت اداری را وارد جریان کرده اند
مسلما وزیر هم اخر سر ُ سر تعظیم در مقابل اقازاده های عالی مقامان فرود خواهد اورد
بنظر شما خواننده محترم ایا این قشر ادمها به خدا و روز قیامت اعتقاد دارند!!!!  اعتقاد به علی و فاطمه و حسن و حسین (ع)ها پیشکششان .
خدا به ما رحم کند بخاطر این سکوتمان و ما را ببخشد بخاطر تن دادن به ظلم !!

واکنش وزیربهداشت به حکم دیوان عدالت اداری درمورد متخلفان آزمون دستیاری
وزیر بهداشت گفت: دیوان عدالت اداری حکم توقف اجرای حکم متخلفان آزمون دستیاری 82به وزارت بهداشت داده است که افراد متخلف از تحصیل منع نشوند اما معتقدیم باید با این افراد برخورد شود که امیدواریم دیوان عدالت اداری به این موارد توجه کند.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر کامران باقری لنکرانی امروز در حاشیه نشست معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در محل معاونت دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 گفت: حکم منع ادامه تحصیل 21 نفر از متخلفان آزمون دستیاری سال 82 بر اساس حکم کمیته های بدوی وزارت بهداشت و کمیته تجدیدنظر سازمان سنجش صادر شده است. البته پرونده های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد و با توجه به این تعداد پرونده تصمیم گرفته شده بود که این افراد از دوره تحصیلی اخراج شوند.

ادامه مطلب ...