خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

از سوی شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی؛

آخرین دفاع از 6 متهم پرونده‌ی آزمون دستیاری اخذ شد

1384/07/19

10-11-2005

10:06:56

8407-09180: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی آخرین دفاع از 6 متهم پرونده‌ی آزمون دستیاری را اخذ کرد و پس از دریافت پاسخ برخی استعلامات رای پرونده را صادر می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این پرونده قاضی حسینیان استعلام‌های متعددی را در این پرونده‌ی از حراست وزارت بهداشت، کمیسون اصل 90 مجلس، دبیرخانه‌ی تخصصی آموزش پزشکی و ضابطان و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌ی 7 انجام داده است.

تاکنون کمیسیون اصل 90 مجلس و شورای تخصصی آموزش پزشکی و حراست وزارت بهداشت پاسخ استعلامات را دادند و دادگاه منتظر لایحه‌ی تکمیلی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌ی 7 و پاسخ استعلام از ضابطان است.


 تاریخ :22/07/1384  ساعت : 12:20

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:

وزارت بهداشت هیچ راه انکاری برای پذیرش تخلفات ثابت شده در آزمون دستیاری پزشکی ندارد

تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان، گفت: گزارش تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و آزمون دستیاری پزشکی طی روزهای آتی به طور کامل تهیه و آماده تقدیم می‌‏شود

عوض حیدرپور، در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ایلنا" افزود: البته قرار بود پیش نویس گزارش تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت طی هفته گذشته تقدیم شود؛ ولی به دلیل پرمشغله بودن هیات تحقیق در طول هفته گذشته با تاخیر روبرو شدیم که امید است، طی هفته آینده این گزارش آماده و برای قرائت آماده شود.

وی، با اشاره به انتقاد حداد عادل مبنی بر روند کند بررسی‌‏ها در هیات‌‏های تحقیق و تفحص ها، گفت: خوشبختانه کمیسیون بهداشت و درمان در دو طرح تحقیق و تفحصی که داشت، به خوبی عمل کرده است و مطمئنا گزارش‌‏های قانع کننده و جامعی را طی روزهای آتی تقدیم مجلس می‌‏کند.

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی گفت: تخلفات بسیاری در این آزمون ثابت شده است و هیچ راه انکاری برای وزارت بهداشت و جود ندارد.

پایان پیام

تاریخ قطعی برگزاری آزمون دستیاری تخصصی
به اطلاع می رساند که تاریخ قطعی برگزاری آزمون دستیاری تخصصی روز پنجشنبه یازدهم اسفند ماه (مورخ 11 /12/84 )  اعلام می گردد و به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد. در ضمن زمان ثبت نام داوطلبان از تاریخ 84/10/10 لغایت آخر وقت اداری تاریخ 28/10/84 در دانشگاههای علوم پزشکی صورت خواهد پذیرفت.

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی


مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دستیاری رشته‌های علوم پایه پزشکی تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی (ph.D) و دستیاری رشته‌های علوم پایه پزشکی بهداشت سال تحصیلی 85 ــ 84 تمدید شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، زمان ثبت نام این آزمون تا 13 مهر ماه تمدید شد.