خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

از سوی شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی؛

آخرین دفاع از 6 متهم پرونده‌ی آزمون دستیاری اخذ شد

1384/07/19

10-11-2005

10:06:56

8407-09180: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی آخرین دفاع از 6 متهم پرونده‌ی آزمون دستیاری را اخذ کرد و پس از دریافت پاسخ برخی استعلامات رای پرونده را صادر می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این پرونده قاضی حسینیان استعلام‌های متعددی را در این پرونده‌ی از حراست وزارت بهداشت، کمیسون اصل 90 مجلس، دبیرخانه‌ی تخصصی آموزش پزشکی و ضابطان و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌ی 7 انجام داده است.

تاکنون کمیسیون اصل 90 مجلس و شورای تخصصی آموزش پزشکی و حراست وزارت بهداشت پاسخ استعلامات را دادند و دادگاه منتظر لایحه‌ی تکمیلی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌ی 7 و پاسخ استعلام از ضابطان است.


 تاریخ :22/07/1384  ساعت : 12:20

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:

وزارت بهداشت هیچ راه انکاری برای پذیرش تخلفات ثابت شده در آزمون دستیاری پزشکی ندارد

تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان، گفت: گزارش تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و آزمون دستیاری پزشکی طی روزهای آتی به طور کامل تهیه و آماده تقدیم می‌‏شود

عوض حیدرپور، در گفت‌‏وگو با خبرنگار"ایلنا" افزود: البته قرار بود پیش نویس گزارش تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت طی هفته گذشته تقدیم شود؛ ولی به دلیل پرمشغله بودن هیات تحقیق در طول هفته گذشته با تاخیر روبرو شدیم که امید است، طی هفته آینده این گزارش آماده و برای قرائت آماده شود.

وی، با اشاره به انتقاد حداد عادل مبنی بر روند کند بررسی‌‏ها در هیات‌‏های تحقیق و تفحص ها، گفت: خوشبختانه کمیسیون بهداشت و درمان در دو طرح تحقیق و تفحصی که داشت، به خوبی عمل کرده است و مطمئنا گزارش‌‏های قانع کننده و جامعی را طی روزهای آتی تقدیم مجلس می‌‏کند.

عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی گفت: تخلفات بسیاری در این آزمون ثابت شده است و هیچ راه انکاری برای وزارت بهداشت و جود ندارد.

پایان پیام

نظرات 17 + ارسال نظر
حجت دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
میخواستم بپرسم که ایا ***انی که متاهل هستند و امسال امتحان دستیاری دادند سال اینده هم می توانند امتحان بدهند با اینکه هنوز نه خدمت و نه طرح رفتند؟

جامعه پزش کان عمومی چهارشنبه 11 آبان 1384 ساعت 09:26 ق.ظ

خوب شد بالاخره طعم عدالت را چشیدیم واز دویست نفر متقلب بعد از یکسال ونیم سرکار گذاشتن ملت چند نفر شاید مجازات شوند

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان 1384 ساعت 01:25 ب.ظ

گروه اجتماعی / حوزه قضایی و انتظامی 13:09 - 09/08/84
شماره:8408090233

--------------------------------------------------------------------------------



قاضی پرونده در گفت و گو با فارس خبر داد:

حکم متهمان پرونده آزمون دستیاری صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبعه 1083 دادگاه عمومی جرایی تهران گفت: حکم تمامی متهمان پرونده آزمون دستیاری که پرونده آنها با صدور کیفر خواست از دادسرا به دادگاه ارسال شده بود پس از اخذ آخرین دفاع از آنها و وکلای مدافع متهمان صادر شد.


قاضی حسینیان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی فارس بدون اشاره به ماهیت وجزئیات حکم صادره گفت: حکم 6 متهمی که پرونده آنها با صدور کیفر خواست از دادسرا به دادگاه ارسال شده بود پس از دفاعیات متهمان و اخذ آخرین دفاع وکلای مدافع متهمان صادر شده است.
وی در خصوص زمان صدور حکم این متهمان گفت: این حکم طی 2 روز گذشته از سوی دادگاه صادر شده و پس از تایپ به وکلای این متهمان ابلاغ می شود.
پرونده افشای سئولات آزمون دستیاری سال 82 ، دارای متهمان زیادی بود که تا کنون برای 6 تن از این متهمان که تعدادی از آنها پزشک هستند کیفر خواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد و این متهمان طی 4 جلسه با حضور در دادگاه از اتهامات خود دفاع کردند.
انتهای پیام/


[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان 1384 ساعت 04:14 ب.ظ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله سپاه پاسداران:

بیمارستان صحرایی ثامن الائمه بزرگ‌ترین امکان درمانی در منطقه زلزله‌زده پاکستان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله سپاه با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در مظفر آباد پاکستان، این بیمارستان را بزرگ‌ترین و مجهزترین امکان درمانی مستقر در این منطقه خواند.


جعفر اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه بدنبال وقوع زلزله در مناطقی از پاکستان به همه بیمارستان‌های صحرایی سپاه فرمان آماده باش داده شد،گفت: متعاقب درخواست رئیس جمهور، از سوی فرماندهی کل سپاه فرمان اعزام تیم‌های پزشکی به منطقه ابلاغ شد و بیمارستان صحرایی شمال شرق کشور مستقر در مشهد جهت اعزام به پاکستان تجهیز گردید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله با اشاره به این که بیمارستان صحرایی 50 تخت‌خوابی ثامن الائمه به اتاق عمل، رادیولوژی، سونوگرافی و اورژانس مجهز است،گفت:با هماهنگی نیروی هوایی سپاه پاسداران یک تیم پزشکی 7 نفره به مشهد انتقال یافتند و پس از آن مجموعه بیمارستان طی سه سورتی پرواز ایلوشین تا بیستم مهر ماه به فرودگاه نظامی راولپندی پاکستان منتقل شد.
وی با بیان اینکه تیم پزشکی اعزامی به پاکستان تیمی مرکب از جراحان مغز و اعصاب، عمومی، ارتوپد و نیز متخصص داخلی و عمومی و همچنین تکنسین‌های رادیولوژی و اتاق عمل بوده است،گفت: این تیم پس از شناسایی منطقه و با هدایت مسئولان پاکستانی در 40 کیلومتری مظفر آباد و سه راهی مانسوب، بالاکوت و مظفرآباد مستقر شد و نیز 7 دستگاه خودروی آمبولانس به همراه تیم‌های مخابراتی در منطقه استقرار یافتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله افزود:اولین عمل جراحی در تاریخ بیست و یکم مهرماه در این بیمارستان انجام گرفت و پس از آن خیل مجروحان با عفونت‌های شدید و شکستگی‌های باز به بیمارستان سرازیر شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله تصریح کرد:تا روز گذشته 2690 مجروح به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.
اصلانی انجام 83 عمل جراحی بزرگ و ارتوپدی، 400 مورد رادیولوژی و رادیوگرافی، 460 مورد جراحی کوچک، 346 مورد سرم‌تراپی، 510 مورد پانسمان، 178 مورد گچ گیری، 175 مورد تزریقات، 450 مورد بستری، 57 مورد آزمایشات مختلف و نیز صدور بیش از 1700 مورد نسخه برای بیماران و ویزیت‌های درمانگاهی را از جمله تلاش‌های تیم پزشکی سپاه، مستقر در منطقه زلزله زده پاکستان برشمرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله با اشاره به اینکه هیاتی بلندپایه مرکب از فاروق وزیر دفاع پاکستان، معاون وزیرخارجه این کشور و نیز 26 سفیر از کشورهای مختلف در ساعت 2 بعد ازظهر پنجشنبه گذشته از مجموعه بیمارستان صحرایی ثامن الائمه بازدید کرده‌اند،گفت:حجم خدمات ارائه شده و امکانات موجود در این بیمارستان مایه شگفتی مسئولان پاکستانی و تقدیر آنها است.
وی با یادآوری ارسال محموله‌های واکسن کزاز از سوی وزارت بهداشت به منطقه زلزله زده مظفرآباد گفت:با توجه به نبود امکانات بهداشتی در منطقه اعلام کرده‌ایم که در صورت پشتیبانی و کمک دولت می‌توانیم تا سه ماه دیگر در منطقه بمانیم.
انتهای پیام/2


به جناب مفتش یکشنبه 1 آبان 1384 ساعت 08:09 ق.ظ

به جناب مفتش بیکار که ۴ ماه دنبال کلاغ خبرچین بوده .
اگر من جای شما بودم به جای این کار بیهوده ۴ ساعت فکر میکردم .
من برخلاف شما که رشته مورد علاقه تان را قبول شده اید مثل ۹۰درصد دیگر قبول نشدم. اما گناه اشتباهات خودم و وضعیت مملکت بی قانون و بی حساب و کتاب مان را برگردن کس دیگری نمی اندازم .
آنهاییکه کمی انصاف و ذره ای شعور داشته باشند و دروغگوئی باعث فراموشکاریشان نشده به یاد دارند که بیش از ۹۰ درصد خبرهائی که کلاغ خبرچین برایمان گزارش میکرد عین حقیقت بود . آیا کشمکش های مجلس و وزارتخانه را فراموش کرده اید ؟ رفتارهای بسیج دانشجوئی را فراموش کرده اید که در آخر به خیانت انجامید ؟ آیا تجمعات را کلاغ خبرچین براه می انداخت ؟
آیا در مملکت ما باید همیشه یکی را به اوج برسانیم و بعد از آن بالا به پائین پرتش کنیم ؟ به به و چه چه هائی که به آن بیچاره میگفتیم را فراموش کرده ایم ؟ یادمان رفته که خیلی ها یمان مثل همین جناب مفتش توی اتاق گرم و روی صندلی نرممان مشغول درسخواندن بودیم و آن بیچاره در بحبوحه اضطرابها و بیخبری ها برایمان خبر می اورد ؟ شما اگر میدانستید که آن اطلاعات شایعه هستند چرا قبول میکردید ؟ مگر عقل نداشتید ؟ مگر دست و پا و زبان نداشتید ؟ چرا خودتان دنبال اخبار صحیح نمی رفتید ؟
چرا خانم امیدوار و مرد شب و ۱۴۰۰نفر دیگر قبول شدند ؟
فراموش کرده اید که در روزهای آخر چه بلوا و بلبشوئی بود ؟ هر روز یکی حرفی میزد و فردایش دیگری تکذیب میکرد . تناقضات و ضد و نقیض های بین حرفهای آقای طباطبائی و قاضی مرتضوی و مجلسیان و وزارت بهداشت و ... را فراموش کرده اید ؟ حال اگر یک نفر حرفهای یکی از مسولان را بیان کرد و فردایش دیگری آنرا تکذیب کرد ، باید ناقل خبر را شایعه پرداز و دروغگو بدانیم ؟ آیا شما دراین کشور زندگی نمیکنید ؟ به صداو سیما و روزنامه ها توجه نکرده اید ؟ هر روز یکی حرفی میزند و فردایش تکذیب میکنند . چه کسی در مملکت امام زمان و از میان اینهمه به اصطلاح مسلمان راست میگوید ؟ مگر همین کشور ۲۸ را سال نیست که با سوء مدیریت و فساد و دزدی به گ.. و گ... کشیده اند و به گردن دشمن خارجی و امریکا و انگلیس و .. می اندازند .

اما جناب مفتش ای کاش در مورد آی پی اینترنتی هم کمی بیشتر می آموختید . ده ها برنامه وجود دارند که کد شناسائی فرد را عوض میکنند . در گذشته ای نه چندان دور که اینترنت گسترش کنونی را نداشت هر فردی که از آی اس پی ها اشتراک میگرفت نامش در کنار آی پی او ثبت میشد . این نامها هنوز در بانک اطلاعاتی بعضی از سایتها ثبت است در صورتی که شاید سالها باشد که صدها نفر دیگر از آن آی پی استفاده کرده باشند . پس مقدار زیادی احمقانه بنظر میرسد که ازین راه بتوان کسی را شناسائی کرد . شما قبلا هم بارها نام احد ( یا احمد )اسدی بویا را بعنوان کلاغ خبرچین ذکر کرده اید . آیا میدانید که چنین فردی اصلا در لیست پزشکان وجود ندارد ؟

من در هنگام صرف سحری کامنت فوق را دیدم و دلم بدرد آمد ازین همه بی انصافی و کینه و البته با عرض معذرت نادانی . چون همکاری را که با آی دی کلاغ خبرها را می رساند کاملا میشناسم .خود سابقا جزئی از وزارتخانه بوده و با بسیاری از پرسنل آنجا آشنائی دارد . بغیر ازین با تنی چند از نمایندگان مجلس رفت و آمد دارد . در همین تهران هم زندگی میکرد . اما بدلیل فساد دهشتناکی که در وزارتخانه بود از سیستم اداری کناره گیری کرده و به انزوا در گوشه ای مشغول خون دل خوردن است .در سالهای تلخ جنگ که بسیاری مشغول خیانت به این مملکت بودند لباس رزم پوشیده بود و از ناموس این مملکت و خواهر و مادر جناب مفتش دفاع میکرد .
اینها را در هنگام سحر و با اجازه تلفنی خود او نوشتم .
ایشان متذکر شدند که مدتهاست هیچ کامنتی را در اینجا یا وبلاگهای مشابه ننوشته اند که حتی مدتهای مدیدی است به اینترنت دسترسی ندارند .
از طرف دیگردر بسیاری از شهرها همکارانمان در گروههای متعدد باهم همکاری دارند و اطلاع رسانی به هم میکنند . شاید دو فرد دیگری که این حضرت مفتش نامبرده چنین میکرده اند ( البته اگر وجود خارجی داشته باشند یا اصلا پزشک باشند .) وگرنه قانونا ، اخلاقا و شرعا نباید نام متهمی ( تازه اگر متهم باشند و جرمی مرتکب شده باشند ) را عنوان کرد مگر رسما به حکم دادگاه قانونی مجرم شناخته شوند .
اینها را نوشتم تا آنها که اندکی وجدان برایشان باقی مانده به آن تلنگری بزنند . بفرموده امام حسین (ع) : اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .
درضمن من قبلا کامنت هائی می نوشتم .اما اغلب بدون نام .

اما حرف آخرم با جناب مفتش اینست که بجای این تفتیشهای خاله زنکی و عمه باجی بهتر است به درس و مشقشان برسند چرا که اگر فردا هم در شکل یک متخصص طب بخواهند اینگونه علت بیمارانشان را بجویند باید بحال بیماران گریست .

اما حرفی هم با خودم و سایر همکاران . تعداد افرادی که به این وبلاگ و موارد مشابه سر میزدند و میزنند از تعدادانگشتان دست و پا تجاوز نمیکند . بسیاری از همکارانمان هم اکنون شبانه روزی و بسختی مطالعه میکنند و خود را برای امتحان آماده میکنند و به هیچ شایعه ای اهمیت نمی دهند . چنانچه سال گذشته هم عقلا چنین کردند و موفق شدند . پس ما هم بهتر است بجای چرند و پرند های دیگران عقل خودمان را قاضی کنیم . خودمان را برای امتحان آماده میکنیم برای زمانی که وزارتخانه رسما اعلام کرده .
اگر کسی برنامه زندگی خودش را براساس حرف و حدیث بی اعتبار دیگران بنا میکند . عیب از خود اوست و حق متهم کردن دیگری را ندارد .

[ بدون نام ] شنبه 30 مهر 1384 ساعت 11:54 ب.ظ

دوستان عزیز .سلام. دوباره می بینم کامنت هایی ناگوار میگذارید. من کاری به صحت و سقم این مطا لب ندارم. من که رشته مورد علا قه ام قبول شدم ولی در شهری دور تر.بارسال فردی با نام کلاغ خبر چین کامنت هایی دروغ میگذاشت. حقیقتا که به من خیلی ضربه زد. الان مدت 4 ماه است که دنبال مشخصات این فرد هستم که به نتایجی هم رسیدم. ولی وقتی مطلع شدم که قبول نشده وبه سزای خودش رسیده و خودش قربانی شایعات خودش شده از تماس با ایشان خوداری کردم. نام این فرد : سیامک متقیان از شیراز است که با همکاری افرادی بنام های :احمد اسدی بویا و ....بذرافشان این شایعات را بخش میکردند.

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر 1384 ساعت 02:16 ق.ظ

آقا یا خانم با نام مستعار پسرک ...... به نظر میرسه احساساتی شدی وجو گیر. در ضمن زیادی خودتو تحویل میگیری و تند تند داری واسه خودت نوشابه باز میکنی.
داداش من جیگر من... ما میخوایم ببینیم جریان این شایعات چیه... همه میدونن که تاریخ امتحان تا این لحظه ۱۱/۱۲/۸۴ است. ولی چیزی که مسلمه یک سری صحبتها و حرف و حدیث هایی از منابع مختلف دال بر احتمال تغییر زمان آزمون شنیده میشه....توجه کن جیگر که میگم شایعه یه موقع دوباره جو گیر واحساساتی نشی. تجربه نشون داده که اولا همه چیز با شایعه شروع میشه وبعدش ..... ودر ضمن اگه به اون کامنت ۲:۳۵مورخه ۲۸/۷/۸۴خوب دقت کنی میبینی که طرف بنده خدا دلایل و حرفای جالبی زده و به نکات باریک وظریفی اشاره کرده
وتازه نگفته که قطعا تغییر میکنه ..... با این برنامه زمانی آزمون های دبیر خانه در اسفند ماه بهنظر میرسد که تععین ۱۱/۱۲/۸۴ برای آزمون رزیدنتی عجولانه وبدون برنامه بوده است... و همه مون میدونیم که اولا این تاریخ وحی منزل نیست و در صورت لزوم حتما تغییر میکند. دوما نمیشه گفت چون دکتر ایزدی گفته اسفند پس اسفند است ولا غیر بنده خدا ایزدی که کاره ای نیست. من خودم امروز صبح رفتم انتشارات پروانه دانش برای خرید کتاب خود دکتر ایزدی نبودند ولی یکی از شاغلین دفترشون اول قضیه رو کتمان کرد ولی بعدا گفت که یک حرف وحدیث هایی است که امتحان تغییر کنه ولی چرا وچه موقع نمیدونست. میتونید زنگ بزنید دبیر خونه همون کاری که من کردم و بعد از ظهر چهار شنبه زنگ زدم دبیر خونه و جواب دادند که موضوع تغییر احتمالی زمان امتحان در دست بررسی است . ممکن است تغییر بکند ممکن است همان ۱۱ اسفند بماند. همه ما میخوایم بدونیم جریان چیه و چرا باید اصلا این شایعات درست بشه. ومسلما همه کسانی که در حال مطالعه هستند دوست ندارند امتحان به بعد از عید موکول بشه. وکسی هم دوست نداره باعث آزار یا اذیت دیگران بشه و تو این ماه رمضونی برا خودش گناه مفتکی بخره.... مراد اطلاع رسانی کمک به دوستان بوده است. باز هم تاکید میکنم شایعاتی دال بر تغییر زمان آزمون وجود دارد . وهیچ صحبتی از تغغیر قطعی نیست.
در ضمن آقای (یا خانم )پسرک این ادبیات ... زت زیاد .... اصلا در شان شما نبود. شما که کلی ادعا دارید در وبلاگتان نغمه های ادیبانه و عاشقانه در میکنید....
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دوستان وهمکاران عزیز در این ماه مبارک... و آرزوی قبولی در امتحان رزیدنتی وهمه ازمونهای مهمتر از این در زندگی

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر 1384 ساعت 01:20 ق.ظ

ببینیم و تعریف کنیم جیگر....

پسرک جمعه 29 مهر 1384 ساعت 01:01 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

اوه خدای من!
نمردیم و یکی یادمون کرد!
تنها دلیل تعویق ، تاخیر در اعلام نتایج بود. اینو دکتر مهدی ایزدی حدود ۳ ماه پیش گفت و اضافه کرد که نهایتش اسفنده.
منطقی هم به نظر نمی رسه که بیشتر از این تعویق ایجاد بشه.
مرد شب و دردونه هم بعد از شروع رزیدنتیشون درگیر کشیک وهزار کوفت و زهر مار دیگه هستن. فقط کامنت تاریخ ۲۴ مهر مرد شب مال خودشه و بقیه کامنتها با نام مرد شب یا دردونه سرکاریه. کلاغ خبرچین هم مدتهاست که به تاریخ پیوسته.

من سرو سر اگه می داشتم که جیگر! الان یه جهنم دره ای قبول شده بیدم!
خواهش می کنم دیگه حرف از اضطراب و بی اطلاعی نزن. اینا مال پارسال بود و قدیمی شده. امتحان ۱۱ اسفنده. اونایی که توی این وبلاگ این کامنتا رو میذارن هدفشون همین ایجاد جو اضطراب و بلاتکلیفی بین ملت وبگرد هست. شبیه به اون چیزی که پارسال اتفاق افتاد. مگه ندیدین بعد از چند ماه که این وبلاگها پر بود از کامتهای رنگارنگ با آیدیهای جورواجور. بعد که کارنامه ها و نتایج تومد یهو آیدی ها عوض شد! یعنی اون آیدیهایی که توی جریان تعویق امتحان و تجمع و ... بودن غیب شدن و آیدی بچه درسخونا که تموم اون مدت رو مشغول مطالعه بودن و امتحانو خوب داده بودن رو شد نمونه بارزش همین سایه۲!! بود. یادتون نیست چه جوری بعد از امتحان یهو ظاهر شد و روزی ۵۰۰تا کامنت می ذاشت؟

منم اگه می بینی الان کامنت کم می ذارم بخاطر اینه که یه وقت با دوباره گرم شدن این وبالیگ باعث از درس افتادن خودم و دوستانم و کمک به شایعه پردازان نشم.
زت زیاد

کلاغ خبر چین پنج‌شنبه 28 مهر 1384 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام دوستان. باز امدم با خبر جذیذ.امروز جلسه شورای اموزشی بوده. تصمیم گرفته شد که امتحان دستیاری به بعد از سال ۸۵ بیفتد.ولی قرار شد تا تاریخ قطعی به طور رسمی اعلام نشود.منتظر خبر های بعدی باشید.تا بعد.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مهر 1384 ساعت 02:47 ب.ظ

پسرک سلام ......
چرا سرتو زیر برف (ببخشید لای کتابا ) کردی و هیچ نظری نمیدی؟؟؟ شما که از سال گذشته پیگیر کل جریانات بوده ای و با خیلیها آشنایی و شاید سر وسری هم با بعضیهاشون داشته بیدی. یه نظر از خودت در و کن جیگر!!!!!! واقعا اگه میتونی و دسترسی داری ای جیگر....!!! ما رو هم از اضطراب و بی اطلاعی نجات بده جیگر......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مهر 1384 ساعت 02:22 ب.ظ

خبر موثق ازمون دستیاری دراسفند ماه برگزار می شود

زبل خان پنج‌شنبه 28 مهر 1384 ساعت 12:31 ب.ظ

خبر موثق ازمون دستیاری درفروردین ماه برگزار می شود

ایا زمان ازمون دستیاری دوباره تغیی پنج‌شنبه 28 مهر 1384 ساعت 02:34 ق.ظ

اگر به تقویم آزمونهای بیرخانه نگاهی بیندازید متوجه میشوید که:
۱-پذیرش دستیارفوق تخصصی کتبی ۱۱/۱۲/۸۴
۲- زمان آزمون پذیرش فلوشیپ ۱۳/۱۲/۸۴
۳- زمان آزمون پره انترنی هم اسفند ۸۴ است که تاریخ دقیق آن اعلام نشده لطفا اگه کسی میدونه بگه
۴- جالب تر از همه هنوز پذیرش دستیار تخصصی را نوشته
پنجشنبه۱۳/۱۱/۸۴ !!!!!!!!!!!!!!!واقعا که.....
حالا خودتون بگید آیا واقعا دبیر خونه با اون سابقه درخشانی که در بر گزاری آزمونهای مهم وجامع دارد
آیا واقعا میتواند امتحان دستیاری تخصصی و دستیار
فوق تخصصی را هر دو در یک روز (۱۱/۱۲/۸۴) به طور
سالم برگزار کند؟؟؟؟؟ تازه یادتان باشد که امتحان پره
-انترنی را هم باید به این تاریخها اضافه کرد .آنهم اسفند ماه ودر هفته های پایانی سال...!!!

با با اینا اونقدر .......... هستند که هنوز امتحان دستیاری رو توی تقویم آزمونها۱۳/۱۱/۸۴ نوشتند و فرصت نداشتند که تصحیحش کنند. یادتون باشه که امروز ۱۹ روزه که توی صفحه اول سایت دبیر خونه تاریخ قطعی !!!!!
امتحان دستیاری ۱۱/۱۲/۸۴ اعلام شده
به نظرم با این شیر تو شیری وترافیک امتحانی در اسفند ماه و یکسری مسایل پشت پرده دیگه بعید نیست که تاریخ ازمون دستیاری دوباره تغییر کنه.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مهر 1384 ساعت 12:02 ق.ظ

کسی عرضی نداره

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر 1384 ساعت 10:22 ق.ظ

برید گمشید باان تحقیق وتفحصتان نوشدارو بعداز مرگ سهراب

پسرک چهارشنبه 27 مهر 1384 ساعت 01:18 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

همه قهر کردن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد