خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg


 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

================================

مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی تمدید شد

متقاضیان شرکت در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که نتوانستند ثبت‌نام کنند، می‌توانند از امروز ۲۳ دی تا ۲۶ دی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

                         

به گزارش خبرگزاری فارس، متقاضیان شرکت در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مهلت های مقرر موفق به انجام مراحل ثبت نام نشده اند می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir از امروز 23 دی تا 26 دی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان می توانند با رعایت مندرجات راهنمای ثبت نام در آزمون دوره مربوطه نسبت به انجام مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اینترنتی اقدام لازم به عمل آورند.
ضمناً متقاضیانی که قبلاٌ ثبت نام  کرده اند نیز می توانند در تاریخ فوق نسبت به ویرایش اطلاعات فرم ثبت نامی و تکمیل مدارک ارسالی اقدام کنند.
بر اساس آمار ثبت‌نام سال‌های قبل در این آزمون پیش‌بینی می‌شود بیش از 16 هزار نفر برای شرکت در آزمون دستیاری ثبت‌نام کنند.

آزمون دستیاری 10 اردیبهشت سال 94 برگزار می شود و کارت داوطلبان هفتم الی نهم اردیبهشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی توزیع می‌شود.

روش نمره دهی در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی همانند روال گذشته است و کلید سوالات آزمون نیز ظهر روز شنبه 12 اردیبهشت ۹۴ منتشر می شود.

 ==============================

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاهها:
تغیرات آزمون دستیاری به تدریج اعمال می‌شود
امامی رضوی گفت: زمان برگزاری آزمونهای دستیاری تغییری نکرده و همچنان در اردیبهشت ماه خواهد بود ولی روش برپایی آزمون دچار تغییراتی شده است که به تدریج اعمال خواهد شد.
دکتر سید حسن امامی رضوی قائم مقام وزیر بهداشت در مورد دانشگاهها در گفتگو با  خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آنچه در اجلاس معاونین آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی مطرح گردیده و وزیر محترم بهداشت بحث‌هایی در شورای آموزش پزشکی تخصصی داشت، مصوباتی مطرح گردیده از جمله آن که روش انتخاب دستیاران از سطح آزمون چهار جوابی که فقط میزان دانش افراد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد فراتر رود.

وی ادامه داد: در حرفه پزشکی که نیاز به دانش ، مهارت و بینش درست دارد ، فقط انتخاب افراد از طریق آزمون چهار جوابی ، صحیح و منطقی بنظر نمی‌رسد، بنابرین تغییرات زیادی در این زمینه مد نظر است که در طول زمان انجام گیرد که شامل چند بخش است.

دکتر امامی رضوی گفت: بخشی از تغییرات ، ارزیابی توانمندی‌های دوره تحصیل دستیاران و دخیل بودن آن در پروسه انتخاب به عنوان دستیاری است.

بخشی دیگر تغییرات در برگزاری آزمون است که در آزمونهای مهارتی هم به آن اضافه می‌گردد و بخش سوم تغییرات ، محدودیت در انتخاب رشته است در حال حاضر هر فرد می‌تواند تا 100 رشته محل را انتخاب کند که این روش علاقمندی افراد را مشخص نمی‌کند و با ایجاد محدودیت بیشتر و کاهش انتخاب رشته محل ، افراد رشته‌هایی را انتخاب خواهند کرد که علاقمندی بیشتری دارند.