خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

امکان ثبت نام جاماندگان آزمون دستیاری

  

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg


 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

======================== 

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مهلت های مقرر موفق به انجام مراحل ثبت نام نگردیده اند رسانیده می شود، این گروه از متقاضیان در تاریخ 2/12/93 لغایت 6/12/93 با مراجعه به http://sanjeshp.ir سایت اینترنتی مجاز می باشند با رعایت مندرجات راهنمای ثبت نام در آزمون دوره مربوطه نسبت به انجام مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اینترنتی اقدام لازم به عمل آورند. ضمناً متقاضیانی که قبلاٌ ثبت نام نموده اند نیز می توانند در تاریخ فوق نسبت به ویرایش اطلاعات فرم ثبت نامی و تکمیل مدارک ارسالی اقدام نمایند.  

================================

 

امکان ثبت نام جاماندگان آزمون دستیاری

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت از فراهم شدن امکان ثبت نام جا ماندگان آزمون دستیاری خبر داد.

دکتر پورکاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری در تاریخ 26 دی‌ماه به پایان رسید، گفت: به محض پایان مهلت ثبت نام، درخواست‌های زیادی از سوی داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دریافت کردیم. داوطلبان بسیاری ادعا کرده‌اند که یک سال برای این آزمون درس خوانده اند اما موفق به ثبت نام در مهلت تعیین شده، نشده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد این درخواست ها افزایش پیدا کرد، ما تصمیم گرفتیم تاریخی را تعیین کرده و دوباره امکان ثبت‌نام برای داوطلبان آزمون دستیاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir را فراهم کنیم.

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت درمورد تاریخ دقیق باز شدن سایت برای ثبت‌نام در آزمون دستیاری اظهار کرد: هنوز تاریخ دقیق باز شدن سایت مشخص نشده است، اما این فرآیند احتمالا از تاریخ بیست بهمن به بعد صورت گیرد.

مهلت ثبت‌نام ارشد علوم پزشکی تمدید نمی‌شود

دکتر پورکاظمی در ادامه درمورد آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی تا 10 بهمن تعیین شده و این مهلت تمدید نخواهد شد.بنابراین به داوطلبان توصیه می شود برای ثبت نام در این آزمون تا مهلت تعیین شده به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی درمورد آمار ثبت نام کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: تا کنون 24 هزار و 491 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده اند که از این تعداد 2706 نفر به طور همزمان در دو رشته ثبت نام کرده‌اند.