خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

واکنش وزیربهداشت به حکم دیوان عدالت اداری درمورد متخلفان آزمون

چرا این باند سوال فروش اینقدر قدرتمند است
این سوال فروشان به کدام عالی مقامی وابسته هستند که براحتی می توانند متهم سوال فروش را ازاد کنند قاضی دادگاه را عوض کنند و یا بسیجی پیگیر پرونده را کتک بزنند
چرا کسی جرات ندارد اینها را به مردم معرفی کند
نماینده های بی عرضه ای که نتوانستند کاری بکنند
بازرس کل کشور انکار کرد .....قاضی دادگاه عاجز ماند و متهم شد و....
و حالا دیوان عدالت اداری را وارد جریان کرده اند
مسلما وزیر هم اخر سر ُ سر تعظیم در مقابل اقازاده های عالی مقامان فرود خواهد اورد
بنظر شما خواننده محترم ایا این قشر ادمها به خدا و روز قیامت اعتقاد دارند!!!!  اعتقاد به علی و فاطمه و حسن و حسین (ع)ها پیشکششان .
خدا به ما رحم کند بخاطر این سکوتمان و ما را ببخشد بخاطر تن دادن به ظلم !!

واکنش وزیربهداشت به حکم دیوان عدالت اداری درمورد متخلفان آزمون دستیاری
وزیر بهداشت گفت: دیوان عدالت اداری حکم توقف اجرای حکم متخلفان آزمون دستیاری 82به وزارت بهداشت داده است که افراد متخلف از تحصیل منع نشوند اما معتقدیم باید با این افراد برخورد شود که امیدواریم دیوان عدالت اداری به این موارد توجه کند.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر کامران باقری لنکرانی امروز در حاشیه نشست معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در محل معاونت دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 گفت: حکم منع ادامه تحصیل 21 نفر از متخلفان آزمون دستیاری سال 82 بر اساس حکم کمیته های بدوی وزارت بهداشت و کمیته تجدیدنظر سازمان سنجش صادر شده است. البته پرونده های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد و با توجه به این تعداد پرونده تصمیم گرفته شده بود که این افراد از دوره تحصیلی اخراج شوند.

وی افزود: این افراد همچنین محرومیت شرکت در آزمون سالهای بعد را داشتند که در مورد برخی، این محرومیت تا سه سال اعمال می شود. این افراد تلاش کردند با رای دیوان عدالت اداری و برخی ارگانهای دیگر اجرای این حکم را متوقف کنند.

لنکرانی تأکید کرد: وزارت بهداشت مصر است که رای دادگاه باید اجرا شود و اکنون در حال رایزنی با دیوان عدالت اداری هستیم. دیوان حکم توقف اجرای حکم متخلفان آزمون دستیاری 82  به وزارت بهداشت داده است که افراد متخلف از تحصیل منع نشوند اما ما معتقد هستیم که برخی برخوردهای قانونی لازم است و باید با این افراد برخورد شود که امیدواریم دیوان عدالت اداری به این موارد توجه کند.

بودجه آموزشی و دانشجویی وزارت بهداشت

وزیر بهداشت در مورد بودجه آموزشی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز گفت: بودجه آموزشی و دانشجویی در مجموع نسبت به سال گذشته 36 درصد رشد داشته است و بخشی از این رشد صرف حقوق و دستمزد می شود اما در هر حال در حوزه امور دانشجویی ظرفیت فعالیت این بخش را افزایش می دهد.

به گزارش مهر، دکتر کامران باقری لنکرانی در خصوص افزایش منابع مالی این حوزه یادآور شد: وام هایی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت پرداخت می شود بیش از سایر صندوق های رفاه بیشتر است که 30 تا 40 درصد افزایش دارد.

وزیر بهداشت در خصوص اقدامات کمی و کیفی در مورد امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی گفت: یکصد و 10 هزار نفر در دانشگاههای وزارت بهداشت مشغول تحصیل هستند و به دلیل اینکه طول مدت تحصیل در این دانشگاهها بیشتر از سایر دانشگاهها است موجب شده که نیازمند تلاش مضاعفی در بحث دانشجویی و فرهنگی باشیم.

لنکرانی با اشاره به احیای مجدد معاونت دانشجویی و فرهنگی در وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تلاش شده است که از ظرفیت خدمت رسانی به عنوان ظرفیت کار فرهنگی در مجموعه وزارت بهداشت استفاده شود که در این زمینه می توان به جهاد سلامت اشاره کرد که موجب شده اردوهای جهاد سلامت به صحنه خودسازی و خدمت رسانی در استانهای محروم بدل شود و مورد استقبال دانشجویان نیز واقع شده است.

لنکرانی در خصوص تسهیلات امور دانشجویی و فرهنگی برای دانشجویان یادآور شد: در این بخشها نقایص زیادی داریم اما تلاش شده است که در وامها، خرید لوازم منزل، ودیعه مسکن و کار دانشجویی اولویت گذاری برای دانشجویان متاهل صورت گیرد.

آزادی فعالیتهای سیاسی دانشجویان علوم پزشکی

وی در خصوص میزان آزادی فعالیت های سیاسی دانشجویان علوم پزشکی گفت: در دانشگاههای علوم پزشکی در چارچوب قانون و مقررات کشور و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی طرفدار گسترش فعالیت های تشکلها هستیم و فضا نیز این است که ملاک و شاخص وزارت بهداشت در هر نوع گفتنمانی مصوبات و قوانین هستند.

رشد تشکلهای سیاسی دانشگاههای علوم پزشکی

وی افزود: به نظر می رسد که طی دو سال گذشته، در تعداد انتخاباتی که با رعایت قانون برگزار شد و تعداد تشکلهای فعال سیاسی رشد 30 درصدی داشته ایم و تعداد تشکلهای فرهنگی و علمی نیز در این مدت رشد دو برابری داشته اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
دکتر گمشده یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 12:46 ق.ظ http://drdarya74.blogsky.com

همکاران عزیزی که تمایل به درس خوندن گروهی وبرنامه ریزی برای امتحان دستیاری 87 دارند لطفا برای تبادل نظر به وبلاگ دکتر گمشده مراجعه کنند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

انچه که کاملا واضح است اینه که
اگر نتوانند سوال خر ها را وارد سیستم رزیدنتی بکنند باید پول انها را پس بدهند یعنی حتی اگر فرض کنیم ۲۰ نفر اخراج شوند و از هرکدام انها ۲۰ میلیون گرفته باشند باید ۴۰۰ میلیون تومان برگردانند و این رقم کمی نیست و اگه نتوانند این کار را بکنند ممکن است سوال خر ها سوال فروش ها را رسوا کنند بخاطر همین باند سوال فروش تمام دوست و اشنایانش را بکار می گیرد تا این گند کاری را درست کنند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد