خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

مدیریت زمان: از طاهره موضوع : من برنده ام! و آن یک نفر تو باش

.......................................-------------------------------------...................................... 

من برنده ام ؛ چون زندگی را زیبا می بینم و وقتی به زندگی زیبا نگریستم ، آن گاه زیبا خواهد شد.
من برنده ام ؛ چون می دانم اگر به معجزه ایمان و اعتقاد داشته باشم ، برایم اتفاق خواهد افتاد و این معجزه اعتقاد و ایمان است.
من برنده ام ؛ چون می دانم هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد ، پس تمام تلاشم را به کار می گیرم تا محال را به ممکن تبدیل سازم.
من برنده ام ؛ چون ذهنم را آنگونه ساخته ام که جهنم را برایم به بهشت تبدیل کند ، نه آنکه بهشت را به جهنم!
من برنده ام ؛ چون در انتهای فعالیت روزانه ساعتی را با خودم خلوت می کنم و با تکیه بر صداقت بی رحمانه با خود ، عملکرد روزم را به دقت ارزیابی می کنم.
من برنده ام ؛ چون نقشه زندگی خود را چنان شفاف رسم کرده ام که تنها راه باقی مانده ، ساختن آن است.
من برنده ام ؛ چون هم ناامیدی را می شناسم ، هم صبر و حوصله را و البته خوب می دانم که صبر و حوصله شکل دیگری از ناامیدی است که انسان بهتر می تواند آن را تحمل کند.
من برنده ام ؛ چون برای رسیدن به سرزمین اهدافم اولین قدم را برداشته ام ، قدم اول یعنی تصمیم.
 من برنده ام ؛ چون می دانم مشکلات مانند صخره هایی هستند که در مسیر رود وجود دارند.اگر صخره نبود ، رود هیچ آوازی سر نمی داد!

 

 چه چیز باعث می شود که درست همین لحظه روی همین کره زمین ، انسانی 

  بگوید:" نمی توانم " و در همین لحظه انسان دیگری با مشکلاتی به مراتب بیشتر

بگوید:" می توانم؟ " تفاوت این دو در چیست؟
شاید انسان دوم فقط با پرسیدن یک سوال از خودش 
باعث این تفاوت شده :" چرا تغییر ندهم و چرا تغییر نکنم؟"
افرادی که توانایی متوسطی دارند ،اگر هر بار تمام نیروی خود را به طور خستگی ناپذیر روی یک چیز متمرکز کنند ، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. بهترین فرصت ها و بالاترین پاداش ها ، از ان کسانی است که قبول دارند با حرفه و استعداد خود می توانند ارزش آفرینی کنند و دنیای دیگری متفاوت از دیگران بسازند.
اگر بخواهیم زندگی توام با آرامش ، صحت و اصالت داشته باشیم ، باید همواره در حال زندگی کنیم و از استعداد های خود نهایت استفاده را ببریم.با خودتان با  مهر و محبت و عشق رفتار کنید . به خود فرصت استراحت بدهید . خودتان را ناز و نوازش کنید.برای خودتان گل بخرید . به هر کجا که می توانید شادی و سرور بیابید ، قدم بگذارید. آن وقت می بینید که چگونه استعداد ها و توانایی هایتان شکوفا می شود. اغلب کارهای بزرگ جهان توسط انسان هایی انجام شده ، که درست زمانی که اصلا امیدی نیست به تلاش خود ادامه داده اند.
امروز همان روز عمل است. جز همین بیست و چهار ساعت زمان بیشتری در اختیار ندارید. این فرصت برای همه یکسان است و زمان زیادی است تا بتوان موفقیت های بزرگی را به ثمر رساند. پس همین حالا شروع کن.

نظرات 3 + ارسال نظر
طاهره چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام
ممنونم...
خوب شد چون مجبور شدم بازم بخونم! یادآوری شد برام...میگه تکرار مادر آموزش هاست
تکرار و تکرار ..
شما هم کنکور ارشد دارید؟!
امیدوارم موفق باشید.من کنکور کارشناسی دارم!
شاد باشید

طاهره چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

این دیگه چی بود؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 07:38 ب.ظ

اسکندر رومی را پرسیدند که دیار مشرق و مغرب را به چه گرفتی که ملوک پیشین را خزانه و عمر و ملک و لشگر بیش از تو بوده و ایشان را چنین فتحی میسر نشد

گفت هر مملکتی که گرفتم رعیتش را نیازردم و رسوم خیرات گذشتگان را باطل نکردم و نام پادشاه هان راجز به نکویی نبردم


*****



بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان بزشتی برد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد