خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هشدار وزارت بهداشت به متخلفان و اخلالگران احتمالی آزمون دستیاری

آزمون دستیاری پنجشنبه برگزار می‌شود
معاون وزیربهداشت: ظرفیت آزمون تا 10 درصد افزایش یافته است
داوطلبان نگران سلامت و امنیت آزمون نباشند

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر سلامت آزمون دستیاری تخصصی، از افزایش 5 تا 10 درصدی ظرفیت پذیرش این آزمون خبر داد.

دکتر محمد علی محققی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری دررشته‌های تخصصی پزشکی بالینی با رقابت 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی در روز پنجشنبه، گفت: این آزمون در 30 حوزه استانی و 4 حوزه‌ تهران ( دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی وعلوم بهزیستی) برگزار می‌شود.

وی با اعلام انتشار ظرفیت‌ پذیرش همزمان با انتخاب رشته، تصریح کرد: ظرفیت پذیرش در 25 رشته تخصصی متفاوت است و ممکن است در بعضی از رشته‌ها افزایش ظرفیت داشته و دربرخی دیگر هم به دلیل برخورداری از نیروی مناسب، با کاهش ظرفیت روبرو باشیم، البته ظرفیت پذیرش در سایر رشته‌ها نیز متناسب با سال گذشته است.

وی با بیان اینکه کلیه شرایط و اقدامات برای حسن برگزاری آزمون فراهم شده است، اظهارکرد: دراین دوره با توجه به مصوبات آموزش پزشکی و تخصصی شرایط برگزاری آزمون کاملا مشابه با دوره‌های قبل خواهد بود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه سعی شده است از طریق ارتباط با آحاد شرکت کنندگان، اطلاعات مورد نیاز دراختیار داوطلبان قرارگیرد، تصریح کرد: داوطلبان باید از طریق درج کد رهگیری کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری آزمون، راهنمای انتخاب رشته سال قبل آزمون مذکور در اختیار داوطلبان برای تسهیل آنها در امر انتخاب رشته قرارمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود به جز اطلاعیه رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، به هیچ مرجع دیگری که غیر رسمی هستند توجه نکنند، چرا که اطلاعات آنها گمراه کننده است و نباید اعتنایی به آن داشته باشند.

محققی با اشاره به تسهیلات مورد نظر برای داوطلبان استعداد درخشان، گفت: داوطلبان استعدادهای درخشان در این آزمون دو دسته هستند، دسته‌ای که حق شرکت قبل از گذراندن دوره تعهد خود درآزمون دارند و فقط برای آنها این تسهیل در نظر گرفته شده است و دسته دیگر هم افرادی هستند که براساس آیین‌نامه تسهیل دوره دستیاری دراین آزمون شرکت می‌کنند و برای رقابت آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این دسته از داوطلبان باید از محورهای سه گانه آیین نامه استعدادهای درخشان 40 امتیاز کسب کرده باشند تا بتوانند از تسهیلات پذیرش برخوردار باشند، البته این دسته از افراد می‌توانند در برخی از رشته‌ها که دبیرخانه شورای آموزش پزشکی اعلام می‌کند، بدون شرکت درآزمون به آن راه یابند؛ ولی تجربه نشان داده است که داوطلبان استعداد درخشان از رشته‌های بدون آزمون استقبالی نداشته‌اند، چرا که معمولا این دسته از افراد تمایل دارند تا در رقابت آزمون شرکت کرده و دررشته موردنظر پذیرفته شوند.

محققی با تاکید براینکه خوشبختانه اقدامات لازم برای برگزاری آزمون در امنیت کامل پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: ضمن استفاده از تجربیات سال‌های گذشته درامنیت آزمون، در چندین مورد ضریب امنیتی نسبت به سالهای قبل افزایش یافته است و داوطلبان نگران امنیت آزمون نباشند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با یادآوری اینکه نسبت به سالهای گذشته جنبه‌های حفاظتی برگزاری آزمون به شکل مضاعفی دیده شده است، گفت: هرچند اطمینان داریم که جامعه پزشکی جامعه مورد اعتمادی است و نگران امنیت آزمون نیستیم؛ اما طبق وظیفه باید تمهیداتی دراین مورد در نظر گرفته شود.

 محققی به مهر خبر داد: 

آخرین جزئیات کنکور دستیاری/ جوان 24ساله کوچکترین داوطلب دستیاری 

معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به  تازه  ترین جزئیات  سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری از رقابت 16 هزار و 700 نفر در این

آزمون خبر داد و گفت: جوان ترین شرکت کننده 24 سال و مسن ترین شرکت کننده 66 سال دارد. 

دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار روز پنجشنبه 29 بهمن ماه جاری راس ساعت 9 صبح در 34 حوزه امتحانی که چهار حوزه آن در تهران 

و 30 حوزه در سایر شهرها قرار دارد، آغاز می شود. 

 وی اضافه کرد: اصول کار، مقررات آزمون، نحوه پاسخگویی به سئوالات و سایر مسائل مرتبط با آزمون همانند دوره های گذشته است و تحولات مهم در دستیاری از دوره آینده انجام می گیرد.

آزمون دستیاری در عالی ترین سطح امنیت و حفاظتی برگزار شود

محققی یادآور شد: با توجه به حساسیت آزمون و رقابت 16 هزار و 700 داوطلب در این دوره تلاش شده است که فضای برگزاری آزمون و سایر فرآیندها و مسائل مرتبط با آن در عالی ترین سطح امنیت و حفاظتی برگزار شود و تلاش بسیاری صورت گرفته است که اطلاع رسانی وسیعی از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اختیار داوطلبان قرار گیرد و راهنمای انتخاب رشته محل نیز پس از برگزاری آزمون در اختیار آنها قرار می گیرد.

داوطلبان تحت هیچ عنوان به اطلاع رسانی غیررسمی توجه نکنند

وی تاکید کرد: به داوطلبان به صورت اکید توصیه می شود که تحت هیچ عنوان به اطلاع رسانی غیررسمی توجه نکنند چرا که در این میان ممکن است برخی از موسسات با اغراض سودجویانه اطلاعات غلط را به داوطلبان عنوان کنند. در حال حاضر راهنمای آزمون که در زمان دریافت کارت به صورت اینترنتی قابل دسترسی است، تمام اطلاعات تاکید شده و هیچ نکته ناگفته ای نمانده است.

هیچ مرجعی غیر از مرکز سنجش و دبیرخانه شورا مرجع رسمی آزمون محسوب نمی شود

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی به مهر گفت: هیچ مرجعی غیر از مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مرجع رسمی آزمون محسوب نمی شود و داوطلبان هیچ نگرانی از بابت شرکت در امتحان نداشته باشند. فضای آزمون کاملاً رقابتی است و داوطلبان بر حسب صلاحیت و تلاش خود در آزمون رقابت خواهند کرد.

در آزمون دستیاری از بانک سئوال استفاده نمی شود

وی با اشاره به تصویب آیین نامه تشکیل بانک سئوال اظهار داشت: این آیین نامه به تصویب رسیده است و در برخی از رشته های تخصصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد اما اکنون در آزمون دستیاری سئوالات به صورت طراحی و دعوت مستقیم از اساتید در فضای قرنطینه مرکز سنجش آموزش پزشکی صورت گرفته است. 

ظرفیت نهایی پذیرش در دوره های تخصصی نهایی نشده است

محققی یادآور شد: ظرفیت نهایی پذیرش در دوره های تخصصی متغیر خواهد بود و پس از نهایی شدن در زمان انتخاب رشته به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.  


 

معاون وزیربهداشت به مهرخبرداد:
هشدار وزارت بهداشت به متخلفان و اخلالگران احتمالی آزمون دستیاری 

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان و اخلالگران در آزمون دستیاری گفت: هیچ فضایی برای امکان ایجاد اخلال در آزمون وجود ندارد و در صورت احتمال این رخداد برخورد قانونی با متخلفان صورت می گیرد.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیچ امکانی برای بروز اخلال در آزمون دستیاری با توجه به پیش بینی های که برای امنیت آزمون درنظر گرفته شده است وجود ندارد.
وی در خصوص موسسات غیر مجازی که در حوزه دستیاری فعالیت می کنند، گفت: موسسات غیرمجازی که در این حیطه قصد اطلاع رسانی غلط به داوطلبان داشته اند، سال گذشته تعطیل شدند و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.
محققی خاطرنشان کرد: موسسات آموزشی غیرمجازی که قصد داشته باشند خارج از چارچوب رسمی به اطلاع رسانی غلط مبادرت ورزند با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد و نهادهای نظارتی نیز در این زمینه بر نحوه برگزاری آزمون نظارت لازم خواهند داشت.
وی اظهار داشت: از سوی دیگر ما در آزمون دستیاری با قشر فرهیخته پزشکان عمومی روبرو هستیم و توصیه مؤکد به آنها این است که تحت تاثیر تبلیغات سوء موسسات غیرمجاز قرار نگیرند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی یادآور شد: در صورت بروز هرگونه تخلفی از سوی موسسات به وسیله مراجع قانونی با آنها برخورد می شود.
وی خاطرنشان کرد: موسسات آموزشی و آموزشگاههای آزاد می توانند با مراجعه به وزارت بهداشت بر اساس آیین نامه های مربوطه درخواست مجوز فعالیت دهند اما وزارت بهداشت بدون داشتن مجوز فعالیت، این گروه از موسسات را معتبر نمی داند و بسیاری از آنها صلاحیت دخالت در آموزش پزشکی را ندارند.
محققی اضافه کرد: آموزش پزشکی یک آموزش تخصصی است که با شرایط ویژه ای ارائه می شود و هر موسسه ای توان دخالت در آن را ندارد.
وی گفت: هم اکنون آموزش پزشکی در سطح دانشگاههای علوم پزشکی نیز تحت نظارت شورای گسترش انجام می گیرد و بدون داشتن صلاحیت آموزشی ارائه نمی شود. از سوی دیگر مراکز آموزش مداوم در دانشگاهها در همه استانها نیز امکان ارائه آموزش با مجوز را دارا هستند.
سی و ‌هفتمین‌ آزمون‌ دستیاری ساعت‌ 9 صبح‌ روز پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با رقابت 16 هزار 673 داوطلب به طور همزمان‌ در دانشگاههای‌ علوم‌ پزشکی‌ برگزار می شود. درهای سالن‌ برگزاری‌ آزمون‌ رأس‌ ساعت 8 صبح‌ باز و در ساعت 8 و 45 دقیقه‌ بسته‌ خواهد شد. همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکسدار از جمله کارت ملی یا نظام پزشکی یا گواهینامه در روز آزمون الزامی است. 

نظرات 130 + ارسال نظر
دکتر محسن شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 03:19 ب.ظ

جالبه که خودشون قبل از آزمون فهمیدند که عده زیادی بالای200-300نفر سیوالات رو خریدند...حتی بعضی ها رو می شناسم که شریکی خریدن!!!
تو این اوضاع این گاگول ها حاضر نشدن آزمون رو لغو کنند...همین مرضیه خانم که بعضی ها میگن..دمش گرم...و مردونگی کرده...واز این چرندیات...چرا حاضر نشده این آزمون رو لغو کنه...؟؟؟

اصلا چرا مرضیه حاضر نشده عامل اصلی فروش همیشگی سوالات..که همین..محققی - هست وهمه هم این رو میدونند پس از چند سال برداره..؟؟
دلیلش واضحه...چون اون واسطه خوبی برای معاملات میلیاردی بین اطلاعات.. وموسسات آموزش دستیاری با بچه های خرپول هست...

واز طریق اون کله گنده های حکومت میلیاردر شدند وبه تو دلشون به ما می خندند
وبا پولهای دزدی برا خودشون می رند خارج عشق وحال میکنند..
بعد می یاند اینجا تو تلویزیون با ریش وپشم ویقه بسته وتریپ کل وکثیف می خواند مردم رو گاو کنند..
ولی کور خوندید..باند احمدی نژاد. وکله گنده های سپاه واطلاعات و...
.همشون دستشون تویک کاسه هست..
همشون دزدند...

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

آره - خبر اول ایرنا به جای تقلب و ابطال امتحان ، جهش علمیه!

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

<<فروش سوالات آزمون رزیدنتی به مبلغ 80 میلیون تومان
که جهشی بزرگ وخیره کننده در تولید علم! نسبت به سالهای قبل می باشد
را به دولت وملت تبریک عرض می نماییم؛

به امید جهش های بزرگتر در سالهای بعد!! >>

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

ای خدا ! حالا عید رو هم باید دوباره درس بخونیم
البته اگه ابطال نمیشد ، سال دیگه رو هم!

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

علی عباسپور تهرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،

در مورد ابطال آزمون دستیاری پزشکی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پس از برگزاری آزمون دستیاری به ما خبر داده شد که سوالات آزمون به طور گسترده در اختیار عده‌ای از داوطلبان قرار داده شده و نهایتا داوطلبان به سوالات دسترسی داشته و این سوالات فروخته شده است.

وی گفت: پس از اطلاع و پیگیری از مطمئن شدن و لو رفتن سوالات با وزیر بهداشت تماس گرفته و وی را در جریان قرار دادم و دکتر دستجردی قول صد در صدی داد تا به طور جد مساله را پیگیری خواهد کرد.

عباسپور با اشاره به اینکه از سوی وزیر بهداشت، تیمی تشکیل شد و شدیدا موضوع مورد پیگیری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: پس از اینکه لو رفتن سوالات به اثبات رسید، وزیر بهداشت شب گذشته به بنده اطلاع داد که به طور قطع این امتحان را ابطال خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از وزیر بهداشت برای پیگیری و بررسی سریع این موضوع اظهار کرد: خوشحال هستیم که بلافاصله وزارت بهداشت به دستور وزیر مربوطه پیگیری‌ها را انجام داده و نهایتا لو رفتن سوالات را تایید کرده‌اند و آزمون ابطال شد تا حق داوطلبان از بین نرود، بنابراین از این وزارتخانه و شخص وزیر تشکر می‌کنیم؛ چرا که اگر موضوع به گذشت زمان سپرده می‌شد، ممکن بود این امر برای عده‌ای احقاق حق کند و مدعی شوند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اینکه در مجلس هفتم نیز درارتباط با لو رفتن سوالات آزمون دستیاری در سال 82، هیات تحقیقی و تفحصی تشکیل شد، افزود: پس از اطمینان از لو رفتن سوالات نهایتا با عده‌ای که در آن سال به طور محدود در این اقدام دست داشتند و افرادی که از این طریق وارد دوره تخصصی شده بودند، برخورد شد؛ اما نهایتا در آن آزمون با توجه به اینکه نتیجه اعلام شده بود و حتی قوه قضاییه و وزارت علوم هم با افرادی که سوال آزمون را لو داده بودند برخوردهای لازم را انجام دادند، بازهم معلوم نشد تمام افرادی که از این طریق وارد دوره تخصصی شده بودند تنبیه شده و به سزای عملشان رسیدند یا خیر؟



................................................

راستی بالاخره تنبیه شدند یانه...؟؟؟
مسلما نه...!چون دادستان .قاضی و...رو هم با پول خریدند والان به سلامتی متخصص شدند!!!

و باز هم...!!؟

e-consult شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:04 ق.ظ

آخرین اخبار دستیاری
www.e-consult.ir

خانم دکتر لیلا شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://khanoom-dr.leila.blogspot.com

دکتر نسل سوخته...
متن بسیار عمیق و زیبایی بود
با اجازت می خواستم بگزارم تو وبلاگم.

maryam شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

افرین به متن دکتری ازنسل سوخته. افرین توروخدا یکی یه کاری بکنه. چرا ماها هیچ چی نمیگیم؟؟

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 09:38 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 07:29 ق.ظ

خوبه که باطل کرد اما کاش قبل امتحان اینا رو برکنار میکرد

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 07:27 ق.ظ

واقعا مردی خانم دکتر
خانم دکتربه هوش باش
ما دکتریم نه اوباش

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 07:11 ق.ظ

حالا باید از اول بخونیم امتحان بدیم ؟ فکر میکنین امتحان بعدی کی باشه؟ قبل عید یا بعد عید؟

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 04:58 ق.ظ

AFARIN BE KHANOOME VAZIR KHEILI MARDE
SOHBATE EMSALO PARSAL NIST KE DARE TAGHALLOB MISHE KHEILI VAGHTE HATTA TO KONKOORE VOROOD BE DANESHGAHA MAN KHODAM UE NAFARO KENARE HOZE DIDAM MIGOFT 100 MILION NAGHD KOLLE DAFTARCHE, HATTA YE NAFAR RAFT JOLO GOFT MAN CHEK MIDAM SHANBE BORO BEGIR GOFT:NA NAGHD HAMIN ALAN

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 03:42 ق.ظ

دکتر نسل سوخته عزیز ان شا ا... الحکم یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم

دکتری از نسل سوخته شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 02:49 ق.ظ


زنده باد ایران

ایران بهشت متقلبین

ایران بهشت خلافکاران

ایران بهشت پولداران بی درد

سال ۷۷ تا ۸۱....فروش سوالات...وعلامتگذاری در برگه های سوال به سبکهای مختلف!!!

سال ۸۲ ....فروش سوالات به قیمت ۲۰ میلیون تومان به ۳۰۰ نفر!!! که بجز ۱۲ نفر( که البته پارتی نداشتند ) که اخراج شدند بقیه الان به سلامتی فارغ التحصیل شدند!!!

سال ۸۶...فروش سوالات مینور...

سال۸۷...فروش سوالات به قیمت۵۰میلیون...
با نتایج عجیب ۶۰۰نفر بالای ۴۰۰!!

سال۸۸...فروش سوالات...به قیمت ۸۰ تا ۱۰۰میلیون تومان...
(اتفاق خاصی نیفتاده فقط همگام با تورم رشد مثبت مشاهده میشه)!!!

به راستی در کجای دنیا این همه تقلب وتخلف ودزدی ورشوه گیری و...رخ می دهد..؟؟؟


وجالب اینکه پس از هر بار که گند موضوع در
می آید...قول میدهند که این بار آخرین بارست ودیگر تکرار نخواهد شد...!!!

وما هم البته مثل یک پسر خوب می گوییم باشه. چشم!

وباز روز از روزی از نو ...

وبازی همچنان ادامه دارد...!!!

وما بیچارگان دلخوش درس و
بی بهره از ثروت پدری
و بی نعمت آقا زادگی و
بی سهمیه حکومتی ...
همچنان امیدواریم به آینده رویایی خویش....!

وبه راستی که در این هردمبیل ترین مملکت تاریخ بشریت ما چه دل خوشی داریم...!!!
امید...
آینده....!!!

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 02:26 ق.ظ

حالا معلوم شد که علت اصلی بی سوادی بعضی از فارغ التحصیلان تخصصی در طول این سالها مشکل آموزش اتندینگ بیچاره نیست.کله بعضی از اونایی که میرن تو پوک تشریف داره و خنگ تر از اول می ان بیرون.
بیچاره مردم بد بخت ایران زمین مثلا اقوام و خانواده های خودمون..................
پوک بودن کله به کنار .کسی که اینجوری متخصص میشه هر کار دیگه ای هم ازش بر می اد!!
خدا رحم کنه

اخبار موثق ازبزرگترین تقلب تاریخ آ شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 02:05 ق.ظ

...خبر بسیار مهم....

گسترده ترین تقلب تاریخ آزمون ها!
.......
تقلب امسال در تاریخ آزمون هابی سابقه وگسترده ترین بوده...

(مطالب زیر به نقل از یک منبع کاملا موثق امنیتی نقل می شود:)

فعلا فقط همین قدر بگم که:
_هر سئوال 500هزار تومان فروخته شده..
_شب امتحان 200نفر تو قرنطینه فروشندگان بودند وسئوالات رو با جواب خریدند...
مجموع200.سوال با جواب یک جا 80 میلیون تومان فروخته شده
....

عامل اصلی فروش سوالات شخص دکتر محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت .و مهندس طاهر نژاد رییس مرکز سنجش اموزش پزشکی بوده اند که از طریق چند واسطه در موسسه کامران احمدی و کلاس دکتر کرمی سیوالات را به فروش رسانده اند...

خبرهای تکمیلی... از این فاجعه بزرگ...بزودی !!!

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 02:04 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

دمت گرم لینک رو سربزنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.behdasht.gov.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=127&newsview=10161

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

آره باطل شده

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:56 ق.ظ

خبر فوری مهم ازمون باطل شد. به خدا راست میگم سایت وزارت بهداشت نوشته

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

برید سایت وزارت بهداشت.ازمون باطل اعلام شد.

حسن سبیل شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

دم همه لوتیاااااااااغیییییییییییییییییییژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ

چندتا دیگه بگیمو با هم حال کنیم و بخندیم.

سه تا موش داشتن کل مینداختن. اولی میگه تله موش دیدی؟ ما با فنرش روزی ۱۰ تا اسکات میریم. دومی میگه: مرگ موش دیدی؟ مزه عرقمونه! سومی موبایلش زنگ میزنه میگه الآن میام. ازش میپرسن چی شد؟ میگه : بروبچ گربه آوردن بکشیم


به قل مراد می گن : چرا می ری دستشویی در رو نمی بندی ؟
می گه : می خوای من درو ببندم که تو بیای از سوراخ کلید نگام کنی؟



مرد : تو چطوریه که ما وقتی دعوامون میشه عصبانی نمی شی؟
زن : آخه من خودمو کنترل می کنم
مرد : چه جوری ؟
زن : می رم کاسه توالت را می شورم
مرد : این چه ربطی به دعوای ما داره ؟
زن : آخه اونو با مسواک تو می شورم !




یه سوسک می افته تو دستشوی می گه : منو این همه خوشبختی محاله !



ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
.
.
.
.
.
گزیده‌ای از کنسرت یکی از استاتید بزرگ موسیقی

اولین دیابتی تاریخ...؟ بزبز قندی

چندنفرمیخواستند به پیک نیک بروند که همشون بالای 18 سال داشتند.تهرانی گفت:ماشینش بامن .رشتی گفت:ماهی کبابش با من.یزدی گفت:من هم برایتان قطاب میاورم. اصفهانی گفت:حالا که هر کدامتان چیزی می اورید من هم داداشم را می اورم.



2 تا نی‌نی پیش هم خوابیده بودن، پسره از دختره پرسید تو دختری یا پسر، دختره گفت نمیدونم، پسره گفت: پس بزار ببینم، رفت زیر پتو و اومد بیرون، گفت تو دختری. دختره گفت از کجا فهمیدی، پسره گفت آخه جورابات صورتیه ...

فرق فیلم سوپر با جنگی چیه ؟

.

.

.

فیلم جنگی اونا می میرن تو حال می کنی. فیلم سوپر اونا حال می کنن تو می میری .


گرگه داشته شل شل راه میرفته. ازش میپرسن چی شده؟ میگه رفتم دم خونه شنگول و منگول و حبه انگور. بعد گفتم منم منم مادرتون. از بخت بد باباهه خونه بود حرف مار رو هم باور کرد!

غضنفر داشته فرم پذیرش هتل رو پر میکرده، جلوی SEX ( جنسیت ) مینویسه: YES PLEASE

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:39 ق.ظ

اطلاعیه مهّم وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی






بسمه تعالی





نظر به التزام قانونی و اخلاقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به سلامت برگزاری آزمون مهم و حساس پذیرش دستیار تخصصی، رعایت عدالت و مقررات و قوانین مربوط به برگزاری این آزمون ، به اطلاع عموم داوطلبین محترم شرکت کننده در آزمون دوره سی و هفتم میرساند:

در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد .

از تاریخ صدور این اطلاعیه، کلیه دست اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی، پس از رسیدگی کامل به کلیه ابعاد موضوع از سمت های خود عزل میشوند .

به داوطلبین محترم توصیه میگردد با حفظ آمادگی علمی، خود را برای شرکت در آزمون جایگزین که به زودی زمان آن اعلام خواهد شد، مهیا نمایند.

جزئیات برگزاری در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

همکار شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام بچه ها الان اخبار اعلام کرد ازمون لغو شد

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

کاملا مشخصه ملت گند زدن چون بجز ۴نمره دروغ کسی دیگه اینجا چیزی نمینویسه

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

vay khodaroshokr ke bikhyale in emtehan shodamo az 2 mah pish yek kalame ham nakhondam ...vaghean gheire standard bod..klidha ham ke jokan..har klid ba badi 20 nomre fargh dare..melat ma ke azin mamlekat mirim khoda be dade azizani berese ke mimonan..vaghean vasaton arezoye sabr daram

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

قزوینیه باحالتر از غضنفر بود!
البته دم حسن سیبیل گرم.خیییلییی لوتی هستی حسن!

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

دم غضنفر گرم کلی خندیدیم

حسن سبیل جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 09:21 ب.ظ

اینجا یه زمان گرمابه بود .این حرفا دیگه چه صیغیه ایه.خشششششششششششششک
و اما
اولی: آقای دکتر، من فکر می کنم عینک لازم دارم.
دومی: بله حتما! چون این جا مغازه ساندویچ فروشی است





اداره راهنمایی رانندگی قزوین

جهت امنیت بیشتر سرنشینان جلو

بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب الزامی است


لره پیش بچه هاش میگوزه همه بچه هاش میزنن زیر خنده .

اشک تو چشاش جمع میشه میگه

خدایا این شادی رو از خانواده ام نگیر

یه بچه گربه از مامانش می پرسه : مامان بابای من کیه ؟


میگه : نمی دونم من سرم توی سطل آشغال بود



مگسه دور سر غضنفر وز وز می کرده ، می گه :

برو جون مادرت ...الان برامون یه جوک درست می کنن





خبر فوری: هنوز کنکور در قزوین ادامه دارد، به گزارش بی بی سی

هنوز داوطلبین جرأت نکردن دفترچه سولات را از روی زمین بر دارند






قزوینیه بعد از نمازجماعت به بقیه میگه: بغل دستی: قبول باشه،

جلویی: حال دادی،

پشت سری: حالتو میگیرم










دعای دختران دم بخت : شاید این جمعه بیاید شاید


غضنفر رو برق می گیره مامانش می گه

ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت



غضنفر از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی


راننده میگه من که چیزی نگفتم ، غضنفر می گه بعدا که می گی

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 08:50 ب.ظ

بابا منظورش اینه که با جوابهای کرمی چک کرده.

ایگرک جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 08:45 ب.ظ

به نظر من سالات سخت بود و نمرات امسال پایینتر هست

جالبترین کامنت! جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 08:43 ب.ظ

یکی گفته:با ۴۵۰ کرمی قبول می شم؟!!!!
۴۵۰ کرمی دیگه چه صیغه ایی هست؟!
حالا ۴۵۰ ایزدی یا احمدی یا................
هر کی هست بیاد خجالت نکشید تو رو خدا!
یه عده آدم دیوانه اینجا پرسه می زنند!!

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 08:42 ب.ظ

azizan ina hamash harfe emsal nomreha kheili payintar az parsale..soalayi ke hata ba ketabe baz ham baz rooye javabash shak hast..az in maskhare tar nemitonestan soal bedan

یه نفر جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 08:33 ب.ظ

رزمنده جون
چرا اینقدر فشار به خودت آوردی که ۵۰۴!!!!!شدی؟؟
شماها که با ۵ هم قبول میشین؟!
رزمنده جون کدوم عملیات میجنگیدی؟؟

آمارگیر جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 08:10 ب.ظ

جون ننه تون آمار واقعی بدین.

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

آره مخصوصا این 504 آخری. اگه واقعا نمره ات اینقدر شده باید بیای اینجا سوال کنی چی قبول میشی؟ این دیگه سوال کردن داره؟!

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 07:30 ب.ظ

یک مشت آدم خالی بند متوهم اینجا هی عدد و رقم الکی میگن و از ملت نظر میخوان که قبول میشم
نمیشم
میشم
نمیشم
یک کم وجدان و ظرفیت داشته باشید

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 07:14 ب.ظ

با ۵۰۴ چی قبول میشم رزمندگان

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

با ۴۲۰ سهمیه زنان چی میارم ؟

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

من دارم نا امید میشم با این نمره ها
یعنی از پارسال بیشتره ؟

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 06:32 ب.ظ

390 پارسال زنان بهشتی بوده
با 450 کرمی لوکسهای تهران قبولین حتما

حسین جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

بچه ها نمرات خیلی پایینه اینا چاخانه همش

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

من فکر کنم قبول بشه حتی تهران

علی جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

ایابانمره 450باپاسخنامه دکترکرمی امیدبه قبولی دررشته های لوکس دارم؟

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

به نظرتون 420 معادل چه نمرهای از پارساله؟

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

385 زنان تبریز قبول میشه ؟

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

گریه نکن عزیزم بخاطر تو میگم امسال تا رتبه ۲۰۰۰ رادیو خانم بول بشن

تینا بیتا قکر کنم رفتند طرح دیگه نمی ان

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 03:01 ب.ظ


کسی نمیدونه رتبه سهمیه خانمها رادیو سال قبل چند بوده؟

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

خدا شاهد است که ما باید به خودمان افتخار کنیم که با اون همه استرس سر جلسه در عرض ۴ ساعت امتحان نفس گیر این نمرات خوب را می اوریم اوونوقت این اموزشگاهها با این همه ادعایشان (وسر کیسه کردن ما جامعه پزشکی)در عرض ۱۰-۲۰ ساعت با کتاب باز بدون هیچ گونه استرسی هرکدام ۱۰-۲۰ سوال را غلط می زنند .
افرین بر خودمان

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

straight shiraz 450

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 02:23 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

با کدوم کلید شده 431؟ من 20 نمره با هر کلید نمره ام فرق میکنه
از پارسال که دیگه راحت تر نبود - دوستام که سال فبل امتحان دادن میگن

امیدواردوساله جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

کلردیاز واسه ترک الکل بابرنامه درمانی قبلیه ولی درموارد حاد ترک الکل بدون برنامه درمانی قبلی لورازپام میدن

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

بچه ها مگه نه اینکه توی ویدراوال الکل از کلردیازپوکساید استفاده میکنیم پس چرا شریف زده لورازپام؟

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

نسبت به 87 ومخصوصأ 86 خیلی أسونتر بود اطمینان داشته باشین نمره ها بالاتر میره ..استریت سوم بهشتی 431 شده (دوست خودم) ..من بدبختم که377

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:51 ق.ظ

امسال هم یه عده باسهمیه های مازاد (استخدامی ها) مدیران ایثارگر و... بانمره های ۳۰۰ ۳۱۰ ۳۲۰ ۳۳۰ وگاها کمتر ویه عده هم با خرید سوالات از رشته های قلب ارتو اعصاب تا ای.ان. تی رادیو .... قبول میشن این وسط عمر جوانی وزحمات ما بر باد میره.کی به داد ما میرسه.

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:29 ق.ظ

پروانه دانش : http://www.parvanehdanesh.com/Downloads.aspx?ID=40
کرمی : http://www.dastyari.ir/
شریف : http://www.drsharif.org/index.aspx

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

بچه ها لطفا بگین نمره هاتون چند شده با کلید کدوم موسسه ؟ الان پروانه دانش و کرمی و رهپویان شریف کلید دادن که نمره من با کلید کرمی از همه بدتره!

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 10:40 ق.ظ

بجه ها این محققی این همه شاخ و شو نه برای چی میکشه؟
ایاکسی خبر داره؟ هنوز که سوال فروشی لو نرفته چرا جلو جلو هی خط ونشون میکشن؟
کسی خبر داره؟ اگر کسی میدونه خواهشا اینجا بنویسه منظور از اخلالگران چی است؟ اینها هرسال سوالها را میفروشن و بی خیال همه هستن امسال چرا هی حرف اخلالگر رو می زنن؟ ایا این موضوع که سوالها لو رفته درست است؟ موسسات چند سال قبل این موضوع را لو داده بودند
امسال سوالهای بچه های کار شناسی ارشد در شب قبل امتحان فروش رفته کسی از امتحان خود ما چی خبر داره اگه میدونین بگین چون از شدت اضطراب دارم روانی میشم اگه واقعا سوالها لو رفته من هم یه فکر دیگه بکنم بچه های تهران و شهر های بزرگ احتمالا در جریان هستن
این محققی چیچی زر زر میکنه یکی اگه مطلع هست بگه منظور از اخلالگران احتمالی امتحان چی است ؟ مگر موسسات چی گفته اند که محققی برایشان دندون نشون میده یه نفر حرف بزنه البته اگر خبر دارین پ ار سال 900 نفر سوال خریده بودند فکر میکنین حتی اگر عالی خونده باشین نمره تعان چند میشه و کدوم رشته قبول میشین داوطلبین این امتحان کذایی یا خیلی جوون هستن و تا چند بار امتحان ندهن نمیفهمن تو چه دامی افتا ده اند و یا پزشکهای 35 36 سال به بالا هستن که امیدی برای رفتن به خارج ندارن من بار 8 است که این اتحان رو میدهم قبلا برای گوش و حلق و بینی صبر کردم و هر سال کلی اضا فه تر خوندم و زحمت کشیدم اما هر سال فاصله من از این رشته بیشتر میشه و من حاضر نیستم تنسلیم زور گویی این عوضی ها بشم بچه ها اگر خبری دارین که سوالها فروش رفته خدا وکیلی بنویسین تا حد اقل به سواد خودمون و هوشمان شک نکنیم
/

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

کلید نبود!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 10:16 ق.ظ

کلید سوالات :
www.testzani.blogfa.com

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 07:33 ق.ظ

to ke mege ason bod farda ham bia bebjnem che kar karde shyad 700 beshee

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 02:15 ق.ظ

لابد شما ۵۵۰ میشید دیگه با این اسون بودن

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

من نمیدونم شما رو چه حسابی میگید سخت بوده اخه؟انصاف داشته باشید.حتی از پره شهریورم اسونتر بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

مینورها اورو گوش رادیو و کمی چشم سخت بود بقیه راحت بودن البته امار هم ۳ سوال سخت ۳ سوال راحت داشت
پوست و عفونی خیلی راحت بودند می تونست خیلی سخت باشه ارتو هم یک کم راحتتر از پارسال بود
نورو روان پاتو و فارما در حد پارسال بودند

بنظر من نمره ها یه کم پایینتر از پارسال خواهد شد
جراحی در ظاهر ساده بود ولی جوابها غلط انداز
همینطور کودکان
ولی داخلی راحت بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:53 ب.ظ

مینور واقان سخت بود من 350 میشم با محروم امیدی هست؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:46 ب.ظ

مینورها خیلی سخت بود به نظرم ! فکر میکنین نمره ها با سال قبل چقدر تفاوت میکنه ؟

نما پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

به نظر من عفونی و اورو یه جوری بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

یادش بخیر دیشب این موقع بعضی ها داشتند از استرس می مردند

شریف زده بعضی ها رو ولی غلط هم داره
http://www.drsharif.org/index.aspx?SName=OpenPage&PageID=3

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

too che siti chek mikonid?

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

من 340 می شم بنظرتون امیدی هست
اورولوژی
vcug
حاملگی
افزایش پرمئابیلیتی
تادالافیل
شکاف اینگوینال
فورنیکس کلیه
چشم
اکسیپوت چپ
سی تی اسکن
بیماری عصب اپتیک
تراخم
ایسکمی
کتوتیفن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

وحید دستجردی روحش هم از امتحان خبر نداره یه برگه را دادن زیر نویس کرده اوردن به اسمش چاپ کردن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 06:47 ب.ظ

رقابت 16 هزار و 648 داوطلب در 25 رشته تخصصی پزشکی

وی اضافه کرد: این آزمون در 25 رشته تخصصی پزشکی برای 16 هزار و 648 برگزار شده است که در این آزمون 7 هزار و 172 نفر زن که معادل 43.1 درصد است و 9 هزار و 476 نفر مرد که معادل 56.9 درصد است شرکت کرده اند.

وحیددستجردی یادآور شد: داوطلبان به 200 سئوال به مدت 240 دقیقه پاسخ می دهند و در مجموع 4 ساعت آزمون با نظارت، امنیت و جلوگیری از هرگونه تخلفی برگزار شد.

وی ابراز امیدواری کرد تمام داوطلبان از نحوه و کیفیت سئوالات و برگزاری آزمون، امتحان خود را به اتمام برسانند.

اعلام کلید اولیه آزمون در روز شنبه اول اسفند ماه

وزیر بهداشت در مورد اعلام کلید اولیه آزمون خاطرنشان کرد: از روز شنبه اول اسفند ماه پیش از ساعت 10 صبح کلید سئوالات در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار داده می شوند و از ساعت 10 صبح به بعد تا روز دوشنبه سوم اسفند داوطلبان فرصت دارند اعتراضات خود را به سئوالات ارسال کنند.

پذیرش 12 درصد داوطلبان دستیاری

وی در مورد پذیرش داوطلبان در این دوره از آزمون دستیاری گفت: پذیرش نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و امسال پیش بینی می شود با توجه به افزایش ظرفیت، 12 درصد داوطلبان پذیرش شوند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 06:46 ب.ظ

عفونی شریف و من

163- استئومیلیت بروسلایی

164- استافیلوکوک طلائی

165-کورتیکوستروئید برای بیمار شروع می کنیم

166- hairy leukoplakia در دهان

167- استرونژیلوئیدس استرکورالیس

168- بیوپسی مغز

169- بیماری در عرض 7-2 روز خود به خود بهبود می یابد

170- سفیلیس

171-داکسی سایکلین

172- پسودموموناس آئروژینوزا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 06:44 ب.ظ

رادیو
کاهش دانسیته
کولیت اولسرو
اوستئوپتروز
۱۸-۲۰ هفته
پی ام اف
ای وی پی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

خوش به حالت اینترن...

گوش پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

درمان محافظه کارانه بیمار و تحت نظرگرفتن او
enog
لیزر
زخم کف کانال
درمان محافظه کارانه

شریف گوش رو از کتاب هم غلط جواب می ده

رادیولوژیست پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 06:13 ب.ظ

کسی می دونه که رادیوتراپی چند ساله؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 05:29 ب.ظ

متادون گلارژین تطابق
گوش : زهم مجرا بوی بد سودومون
پاتو: تراتونابالغ پنوموسیستیس دکرون مننژیوم

سی دی ۱ آ - وگنر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

وای خیلی سخت بود وحشتناک هم بود اونهای که می گن اسون بود یا سوال خریدند یا هنوز در توهم بسر می برند بعد از امدن جوابها خواهند فهمید چه تری زدند

فارماکو غشا انسولین بود کاش که اکسید تیترو هم می شد

ty پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

ajab sakht bod ve chert

hy پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

khylj bad bod sakht va be khod az shayetrina soal kam bod mesle tramaye gardan

intern پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 04:40 ب.ظ

majorha kheili asoon bod..minorha azyat karde bodan..ent va neuro vaghean bad soal dade bodan vali roye ham rafte khoob bod

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

آره آسون بود و نمره ها میره بالا

الف پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام.روی هم رفته اسون بود. و این خیلی بده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

من که ازدکترکرمی خیلی ممنونم چون اکثرسوالاتوباجزوهاش میشدجواب داد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

سخت بود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

چطور بود بنظرتون؟اسون یا سخت یا معمولی؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

key kelido midan? emruz ya farda?!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

‌asoon bud

کنکور 37 تموم شد پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

فکر کنم همه خواب هستند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

سخت بود

کنکور 37 تموم شد پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

دوستان در مورد امتحان امسال نظر بدین.

کنکور 37 تموم شد پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

کاش کلید سوالات را زودتر میزدند.

کنکور 37 تموم شد پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

البته برای ما که 10 سال فارغ شدیم .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

امسال داخلی هز همه سخت تر بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد