خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری تا پایان هفته

http://s1.picofile.com/file/7499585806/besm230.jpg

 اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

در پاسخ به کامنت‌های مخاطبان  

اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری تا پایان هفته

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی تا پایان هفته جاری خبر داد.

غلامرضا حسن‌زاده  با اشاره به اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تاپایان هفته جاری، گفت: انتخاب رشته آزمون دستیاری دوره چهلم، پس از اعلام نتایج اولیه از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir آغاز می‌شود که البته زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجوی تخصص پزشکی، گفت: ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون حدود 2000 تا 2500 نفر است که ظرفیت پذیرش دانشجو در مقایسه با دوره گذشته در برخی از رشته‌ها کاهش و برخی نیز افزایش خواهیم داشت.

چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجم اردیبهشت ماه با رقابت 15 هزار و 500 نفر داوطلب در 19 حوزه و 18 شهر برگزار شد. 

===========================  

  وزیر بهداشت:

  سرعت پرداخت معوقات برنامه پزشک خانواده به خزانه وابسته است..... 
.................... 
 
 

 معاون ستاد کشوری برنامه پزشک خانواده؛

  کلیه معوقات و مطالبات پزشکان عمومی برنامه پزشک خانواده پرداخت می شود

کلیه معوقات و مطالبات پزشکان عمومی برنامه پزشک خانواده بزودی پرداخت می شود...................

......................   
رئیس مرکز سنجش به مهر خبر داد: 
کارنامه آزمون دستیاری پزشکی فردا منتشر می‌شود
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: کارنامه آزمون دستیاری در نیمه خردادماه و تا فردا پنجشنبه اعلام می‌شود. 

غلامرضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: افرادی که مجاز به انتخاب رشته هستند می‌توانند 100 کد رشته محل را در دستیاری پزشکی انتخاب کنند و در روزهایی که اعلام می‌شود، فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند. 

وی افزود: بیش از 15 هزار و 500 نفر در آزمون دستیاری دوره چهلم شرکت کردند که از این تعداد حدود 2 هزار و 200 نفر پذیرفته می‌شوند.

چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 5 اردیبهشت در 27 رشته و 30 شهر برگزار شد. 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 وزیر بهداشت:
  سرعت پرداخت معوقات برنامه پزشک خانواده به خزانه وابسته است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سرعت پرداخت معوقات از سوی بیمه‌ها، بستگی به پرداخت اعتبارات از طریق خزانه دارد.

به گزارش خبرنگار وب دا؛ دکتر محمد حسن طریقت منفرد در حاشیه برگزاری همایش علمی کاربردی مسئولان حقوقی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص معوقات پزشکان خانواده گفت: این معوقات در استان‌های مجری طرح به روز می‌شود سرعت پرداخت معوقات از سوی بیمه‌ها، بستگی به پرداخت اعتبارات از طریق خزانه دارد و اگر استان‌ها توان پرداخت نداشته باشند، از طریق اعتبارات پزشک خانواده معوقات را پرداخت می‌کنیم.

اجرای برنامه پزشک خانواده در تهران

دکتر طریقت منفرد با بیان این که برنامه پزشک خانواده در استان تهران در همین دولت اجرا می شود، اضافه کرد: زیر ساخت های لازم برای اجرای این طرح فراهم شده است و برای اجرای هر چه بهتر برنامه پزشک خانواده در استان تهران باید با استفاده از تجربه استان های دیگر و برنامه ریزی دقیق تری جلو برویم.

کمبود دارو در کشور جدی نخواهد بود

وزیر بهداشت بیان کرد: از زمان مبادله‌ای شدن ارز دارو، تأمین ارز به خوبی روی غلتک افتاده و تولیدکننده ها و واردکننده ها فعال شدند و مطمئن هستیم کمبود دارو در کشور جدی نخواهد بود.

وی ادامه داد: با تمهیدات ایجاد شده توسط بانک مرکزی و گمرک، حتی اگر ارز دارویی پیش‌بینی نشده باشد، باز هم دارو به سرعت از گمرک ترخیص می‌شود مگر اینکه مورد نیاز نباشد.

بخش بهداشت و درمان حیاتی ترین نیاز مردم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که بخش بهداشت و درمان حیاتی ترین نیاز مردم است، گفت: به همین نسبت باید از مردم حمایت کافی شود و این حمایت نیازمند امکانات حقوقی و قضایی است. مردم باید این تضمین را داشته باشند که حقوقشان در بخش بهداشت و درمان تأمین می شود.

وی یادآور شد: قانون تعزیرات و قوانین وزارت بهداشت مربوط به سال 1334 است، وضعیتی که امروزه می تواند به عنوان مشکل مطرح باشد در قوانین دیده نشده بنابراین طرحی در حال آماده‌سازی است که کاستی‌های موجود در بخش قوانین را برطرف کند.

دکتر طریقت منفرد اضافه کرد: همان طور که توصیه شده مردم نباید در زمان بیماری به جز درد و رنج بیماری دغدغه دیگری داشته باشند و برای رسیدن به این هدف راه طولانی را در پیش داریم.

حد و مرز مجازات را قانونگذار تعیین می کند

به گفته وزیر بهداشت، رعایت نشدن تعرفه‌ها، دریافت‌های غیرموجه، رسیدگی نکردن به موقع به بیمار و بروز عوارض سلامتی و حفظ نشدن کرامت بیمار از جمله معضلات جدی حوزه سلامت است که باید هر چه زودتر از سیستم بهداشت و درمان خارج شود تا عدالت در سلامت اجرا شود.

دکتر طریقت منفرد خاطرنشان کرد: بر اساس همکاری کمیسیون بهداشت و درمان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت رفاه، کارهای کارشناسی را در خصوص قانون مجازات در مجلس طی می کنیم تا این قانون به صورت طرح یا لایحه در مجلس ارائه شود.

وی ابراز داشت: مجازات ها بر اساس آن چیزی که در قانون نظام پزشکی و وزارت بهداشت آمده است متنوع است و پشتیبانی قانونی ندارد. /203

 
 یکشنبه ١٢ خرداد ١٣٩٢

 ================== 

 معاون ستاد کشوری برنامه پزشک خانواده؛

  کلیه معوقات و مطالبات پزشکان عمومی برنامه پزشک خانواده پرداخت می شود

کلیه معوقات و مطالبات پزشکان عمومی برنامه پزشک خانواده بزودی پرداخت می شود.

به گزارش وب دا؛ در حاشیه بازدید معاون ستاد کشوری برنامه پزشک خانواده از روند اجرای برنامه پزشک خانواده در شهرستان فسا وی از پرداخت مطالبات پزشکان عمومی خبر داد.

 دکتر مغیثی ضمن ابراز رضایت از روند اجرای برنامه پزشک خانواده در شهرستان فسا و تشکر از دست اندرکاران این طرح، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم را مهمترین اصل در اجرای برنامه پزشک خانواده دانست و هدف از این برنامه را سلامت محور بودن علاوه بر درمان محوری دانست.

براساس این گزارش دکتر بابک پزشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز با اشاره به استقبال چشمگیر مردم شهرستان از برنامه پزشک خانواده، بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد استانی و شهرستانی ستاد اجرایی به صورت هفتگی با حضور رییس دانشگاه و تلاش در جهت کاهش مشکلات، رفع موانع و اجرای هر چه بهتر این برنامه هستیم.

دکتر علیزاده معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز از اجرای کلاسهای آموزشی برای گروه های مختلف از جمله متخصصین، پزشکان عمومی، پرسنل، دانش آموزان، پرستاران، بهیاران و بهورزان با موضوعات مرتبط با پزشک خانواده، طرح غربالگری فشار خون و طرح دیابت و مباحثی در خصوص پیشگیری قبل از ابتلا به بیماری و فرهنگ سازی در این خصوص خبر داد./128/205/201

 شنبه ١١ خرداد ١٣٩٢

================== 

معاون حقوقی رییس جمهور:

تصویب برخی قوانین با لابی نمایندگان جامعه پزشکی و مجلس بدون مشورت با وزارت بهداشت

یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

6-1.jpg

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایجاد شده در علوم پزشکی، گفت: متاسفانه دانش حقوقی به اندازه علم پزشکی توسعه نیافته که بتواند همه سوالات موجود در این زمینه را پاسخ دهد و در صورتی هم که پیشرفتی در این زمینه وجود داشته در قوانین دیده نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بداغی در همایش علمی کاربردی مدیران حقوقی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با اشاره به تشابهات علم حقوق و پزشکی، اظهار کرد: دانش حقوق و دانش طب هر دو جنبه‌ای از حیات بشری را تقویت و پیگیری می‌کنند و پیگیر یکی از بنیادیترین حقوق بشر که حق سلامت است، هستند.

وی با بیان این‌که اطبا و حقوقدانان هر دو شریک غم و دردهای مردم هستند، اظهار کرد: حقوق و پزشکی به هم کمک می‌کنند، به طوری که پزشکی با پیشرفت‌های خود موضوعات جدیدی را اضافه می‌کند که موضوع شناسی آن یکی از ارتباط‌های پزشکی و حقوق است.

وی ادامه داد: چند نقش کلیدی در وزارت بهداشت وجود دارد که اعم از توسعه دانش، پژوهش و فناوری‌های پزشکی است که امیدواریم در این حوزه پیشرفت‌ها متناسب با پیشرفت‌های حقوقی اتفاق بیفتد.

بداغی با تاکید بر این‌که اگر توسعه دانش و پژوهش متناسب با پیشرفت‌های حقوقی نباشد آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌شود، گفت: قبل از توسعه دانش و پژوهش، باید توسعه حقوق آن دانش صورت بگیرد و این یکی از ماموریت‌هاست.

وی با بیان این‌که حقوقدانان وظایف مشترکی نیز درحوزه تنقیح قوانین دارند، گفت: این وظیفه مشخصی است که باید قوانین را مدیران حقوقی بررسی کنند و در همه دستگاه‌ها نیز این مسئله وجود دارد.

وی افزود:‌ حوزه مستندسازی یکی از وظایف جدی حاکمیت است که باید انجام شود و هم اکنون گزارشاتی از همه استان‌های کشور وجود دارد.

معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر این‌که چند وظیفه مهم برای مدیران حقوقی در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشخص است، تصریح کرد: باید به آن توجه شود که در این زمینه ترسیم حقوق انسانی آحاد شهروندان در کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: هم اکنون قوانین متعددی تصویب شده که وقتی به سوابق آن مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم محصول لابی نمایندگان جامعه پزشکی و نمایندگان مجلس است که خیلی از آنها اصلا لایحه نبوده است و آنهایی که لایحه است با مشورت وزارتخانه و حقوقدانان نوشته نشده و هم اکنون در حال اجراست.

وی از وجود خلاء‌های حقوقی در زمینه اهدای جنین در زوجین نابارور، سقط درمانی نام برد و گفت: در این زمینه‌ها ده‌ها سوال وجود دارد که به هیچ وجه پاسخ داده نشده است و با این حال اجازه ورود این پیشرفت‌ها را در زندگی مردم داده‌ایم، بدون اینکه حقوق آنها را در این زمینه مشخص کنیم.

وی ادامه داد: در صورت بی پاسخ ماندن سوالات حقوقی موجود در زمینه پیشرفت‌های پزشکی در آینده نه چندان دور ما با جمعیت قابل توجهی از مردم در دادگستری روبرو هستیم که با مشکلات عدیده‌ و دعواهای حقوقی پیچیده‌ای روبرو هستند.

بداغی با بیان این‌که در حوزه حقوقی ، مشارکت جدی حقوقدانان وزارت بهداشت در تهیه لوایح الزامی است که این مسئله تا کنون با غفلت مواجه شده است، تصریح کرد: حقوقدانان افرادی هستند که رسالت حفظ حقوق انسانی و حقوقی که معتقدیم برای ابناء بشر وجود دارد را بر دوش دارند و اگر در این زمینه توجه کافی نداشته باشند، ناهمگونی در حقوق پزشکی ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: مدیران حقوقی دانشگاه‌ها از امضای لوایحی که بدون مشورت بخش‌های حقوقی وزارتخانه تدوین شده است، باید پرهیز کنند و منتظر مشورت‌گیری بخش‌های دیگر نباشند و خودشان در زمینه‌های مختلف حقوقی برای ارائه نظرات پیشقدم باشند.

معاون حقوقی رییس جمهور اظهار کرد: تامین حقوق مردم در برابر جامعه حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان از وظایف دیگر حقوقدانان مرتبط با این حوزه است. وقتی مردم دارای مشکلاتی هستند اولین جایی که مراجعه می‌کنند دستگاه حقوقی است و اگر این بخش‌ها بتوانند مشورت‌های لازم را در این حوزه‌ها ارائه بدهند بسیاری از دعاوی حقوقی در همین بخش حل و فصل می‌شود.

به گفته معاون حقوقی رییس جمهور، توازن در قراردادها و توافق بین ارائه کننده خدمات و برخورداران از خدمت محقق نمی‌شود مگر اینکه بررسی‌های حقوقی در این زمینه ساماندهی شود. اگر مدیران حقوقی در بخش‌های حقوقی وزارت بهداشت در زمینه شکایات مردم چاره اندیشی کنند از سطح مشکلات کاسته می‌شود.

بداغی افزود: باید اقرار کنیم یکی از توسعه یافته‌ترین بخش‌ها بعد از انقلاب اسلامی، بخش پزشکی و درمان است که در این حوزه پیشرفت‌های زیادی حاصل شده اما نکات ظریف در این حوزه وجود دارد که موجب عدم رضایت مردم یا جامعه متخصصین شده که این مسائل با بررسی حقوقدانان قابل حل است.

نظرات 35 + ارسال نظر
ی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام.چاپ کتاب در زمینه پزشکی آیا در قبولی آزمون دستیاری تاثیری داره؟

رهبر جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.dastyari-pezeshkan.com

سایتی معتبر برای پزشکان

[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 02:43 ق.ظ

کارنامه اولیه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 08:40 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

دیگه دارم خل میشم!به نظرتون این رتبه های لعنتی رو کی میخوان بدن؟خدااااااااااااااااااااااااااا............چرا کاری نمیکنی...

آزمون عفونی در مدکوئیز پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 06:54 ق.ظ http://medquiz.ir/test.php?tid=308

آزمون جدید عفونی در مرکز آزمون مدکوئیز اضافه شد . آدرس آزمون
http://medquiz.ir/test.php?tid=308

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: کارنامه آزمون دستیاری در نیمه خردادماه و تا فردا پنجشنبه اعلام می‌شود.

به گزارش مهر، غلامرضا حسن زاده افزود: افرادی که مجاز به انتخاب رشته هستند می‌توانند 100 کد رشته محل را در دستیاری پزشکی انتخاب کنند و در روزهایی که اعلام می‌شود، فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

ورشکستگی برخی مراکز رادیولوژی پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 03:54 ق.ظ

عضو هیئت مدیره انجمن علمی رادیولوژی ایران، با اشاره به تاخیر 6 تا 9 ماهه سازمان‌های بیمه‌گر در پرداخت مطالبات مراکز رادیولوژی گفت: قطعا این دیرکردها باعث زیان مراکز می‌شود.

دکتر عبدالرسول صداقت در گفت‌وگو با ایسنا، همچنین در ادامه با اشاره به احتمال بالای ورشکستگی برخی مراکز رادیولوژی همزمان با افزایش هزینه‌ها، عدم اصلاح تعرفه‌ها و عدم توانمندی سازمان‌های بیمه‌گر اظهار کرد: ورشکستگی به دو شکل خود را نشان می‌دهد. صورت نخست، تعطیلی مراکز رادیولوژی است و دیگر اینکه رادیولوژیست ناچار شود از سرمایه خودش در مرکز هزینه کند.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی رادیولوژی ایران، ادامه داد: به این ترتیب بتدریج از میزان درآمد خالص مراکز کاسته و به بنگاه‌های ضررده تبدیل خواهند شد.

ساسان پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 02:26 ق.ظ

کسی می دونه دکتر تسلیمی موفق بوده در تدریس داخلی؟

اینم ازکمپ گایدلاین سه‌شنبه 14 خرداد 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

– ب) صفحه ۷۵ گایدلاین روماتولوژی

۲- ج) صفحه ۲۲ Question Bankروماتولوژی

این سؤال یکی از افتخارات مجموعهQuestion Bank می‏باشد به طوری که این سؤال عیناً سؤال ۲۲ در صفحه ۷۶ Question Bank روماتولوژی می‏باشد.

۳- الف) صفحه ۱۷ گایدلاین گوارش

۴- ب) صفحه ۲۰ گایدلاین گوارش

۵- د) صفحه ۵۹ گایدلاین گوارش

۶- ب) صفحه ۱۰۸ گایدلاین گوارش

۷- الف) صفحه ۶۵ گایدلاین گوارش (جدول ۲-۱۰)

۸- د) صفحه ۱۰۰ گایدلاین گوارش

۹- ج) صفحه ۵۹ گایدلاین خون و انکولوژی

۱۰- الف) صفحه ۱۳ گایدلاین خون و انکولوژی

۱۱- ج) صفحه ۶۰۹ اسنشیال سسیل

۱۲- ب) صفحه ۷۰۷ هاریسون ۲۰۰۸

این سؤال از فصل بیماری‏های پلاسماسل هاریسون طرح شده است. بیماری‏های پلاسماسل در رفرانس‏ها از کتاب سسیل انتخاب شده است. این سؤال اگرچه صحیح است ولی از رفرانس انتخابی طرح نشده است.

۱۳- این سؤال چهار جوابه شده و عملاً حذف گردید.

۱۴- ج) صفحه ۵۲ گایدلاین خون و انکولوژی

۱۵- ج)‌صفحه ۸۲ گایدلاین غدد

۱۶- ب) صفحه ۹۵ گایدلاین روماتولوژی

۱۷- ج) صفحه ۱۴ گایدلاین غدد

۱۸- ب) صفحه ۱۵۷ گایدلاین قلب

۱۹- ج) صفحه ۳۸ گایدلاین قلب

۲۰- د) صفحه ۶۹ گایدلاین قلب

۲۱- الف) صفحه ۴۰ گایدلاین قلب (جدول ۷-۶)

۲۲- د) صفحه ۲۰ گایدلاین قلب (جدول ۲-۴)

۲۳- ج) صفحه ۵ گایدلاین قلب (الگوریتم ۲-۲)

۲۴- د) صفحه ۴۹ و ۶۰ گایدلاین غدد

۲۵- ب) صفحه ۲۳ گایدلاین غدد (الگوریتم ۲-۳)

۲۶- د) صفحه ۲۶ گایدلاین غدد

۲۷- د) صفحه ۱۸ گایدلاین کلیه

۲۸ – ب) صفحه ۱۰ گایدلاین کلیه

۲۹- الف) صفحه ۸۳ گایدلاین کلیه

۳۰- ب) صفحه ۷۸ گایدلاین کلیه

۳۱- الف) صفحه ۳۵ گایدلاین کلیه (جدول ۲-۵)

۳۲- ج) صفحه ۶۳ گایدلاین کلیه (جدول ۹-۷)

۳۳- د) صفحه ۱۴ و ۲۹ گایدلاین کلیه

۳۴- ب) صفحه ۳۷۲ اسنشیال سسیل

این سؤال نیز متأسفانه از رفرانس انتخابی طرح نگردیده بود. چرا که فصل CKD از هاریسون انتخاب شده است در حالی که این سؤال از جدول شماره ۴-۳۳ از فصل CKD اسنشیال سسیل طراحی گردیده بود.

۳۵- د) صفحه ۲۲ گایدلاین قلب

۳۶- الف) صفحه ۱۱۵ گایدلاین ریه (جدول ۴-۱۵)

۳۷- د) صفحه ۶۶ گایدلاین ریه

۳۸- الف) صفحه ۹۳ گایدلاین ریه

۳۹- ب) صفحه ۸۱ گایدلاین ریه

۴۰- ب) صفحه ۱۰۹ گایدلاین ریه

۴۱- الف) صفحه ۸۶ گایدلاین ریه

۴۲- د) صفحه ۸۶ گایدلاین روماتولوژی

۴۳- ب) صفحه ۵۷ گایدلاین روماتولوژی

۴۴- ج) صفحه ۳۲ گایدلاین روماتولوژی

۴۵- الف) صفحه ۲۱۸۳ هاریسون ۲۰۰۸

این سؤال نیز از رفرانس انتخابی طراحی نگردیده بود. چرا که فصل آرتریت در بیماری‏های سیستمیک در لیست رفرانس‏ها از سسیل انتخاب گردیده است ولی این سؤال از هاریسون طراحی شده است. حال آنکه این سؤال اصلاً در فصل آرتریت در بیماری‏های سیستمیک سسیل وجود ندارد.

۴۶- ب) صفحه ۱۴۲ گایدلاین جراحی ۱

۴۷- الف) صفحه ۱۰ گایدلاین جراحی ۳

۴۸- د) صفحه ۳۷ گایدلاین جراحی ۲

۴۹- ج) صفحه ۱۲۳ گایدلاین جراحی ۲

۵۰- ج) صفحه ۷۸ گایدلاین جراحی ۳

۵۱- د) صفحه ۲۲ گایدلاین جراحی ۳

۵۲- د) صفحه ۶۱ گایدلاین جراحی ۳

۵۳- د) صفحه ۵۷ گایدلاین جراحی ۲ (الگوریتم ۹-۱۴)

۵۴- د) صفحه ۱۱۸ گایدلاین جراحی ۲ (الگوریتم ۲-۱۷)

۵۵- ب) صفحه ۸۵ گایدلاین جراحی ۴

۵۶- ب) صفحه ۸۶ گایدلاین جراحی ۴

۵۷- ب) صفحه ۳۸ گایدلاین جراحی ۴

۵۸- الف) صفحه ۴ گایدلاین جراحی ۱

۵۹- د) صفحه ۱۴۱ گایدلاین جراحی ۲

۶۰- ب) صفحه ۹۸ گایدلاین جراحی ۲

۶۱- د) صفحه ۸ گایدلاین جراحی ۴

۶۲- د) صفحه ۲۰ گایدلاین جراحی ۲

۶۳- الف) صفحه ۲۲ گایدلاین جراحی ۲

۶۴- الف) صفحه ۳ گایدلاین جراحی ۲

۶۵- ب) صفحه ۱۴۴ گایدلاین جراحی ۱

۶۶- ب) صفحه ۱۲۰ گایدلاین جراحی ۳

۶۷- د) صفحه ۲ گایدلاین جراحی ۲

۶۸- ج) صفحه ۱۳ و ۱۴ گایدلاین جراحی ۲

۶۹- ج) صفحه ۱۲۵ گایدلاین جراحی ۳

۷۰- ج) صفحه ۱۱ گایدلاین اطفال ۳

۷۱- الف) صفحه ۱۲۹ گایدلاین اطفال ۳

۷۲- د) صفحه ۹۶ گایدلاین اطفال ۲

۷۳- ج) صفحه ۶۵ گایدلاین اطفال ۳ (جدول ۳-۲۱)

۷۴- الف) صفحه ۵۷ گایدلاین اطفال ۲

۷۵- ج) صفحه ۱۳۶ گایدلاین اطفال ۱

۷۶- د) صفحه ۳۲ گایدلاین اطفال ۳

۷۷- ب) صفحه ۳۵ گایدلاین اطفال ۳

۷۸- د) صفحه ۵۷ گایدلاین اطفال ۱

۷۹- د) صفحه ۱۱۴ گایدلاین اطفال ۱

۸۰- الف) صفحه ۹۵ گایدلاین اطفال ۳

۸۱- د) صفحه ۹۹ گایدلاین اطفال ۱ (الگوریتم ۱-۹)

۸۲- ب) صفحه ۹۰ گایدلاین اطفال ۲

۸۳- ب) صفحه ۱۷ گایدلاین اطفال ۱

۸۴- ب) صفحه ۱۰۳ گایدلاین اطفال ۳

۸۵- الف) صفحه ۹۰ گایدلاین اطفال ۱

۸۶- ب) صفحه ۱۲۷ گایدلاین اطفال ۳

۸۷- ج) صفحه ۱۱۹ گایدلاین اطفال ۱ (جدول ۷-۱۰)

۸۸- الف) صفحه ۷۲ گایدلاین اطفال ۱

۸۹- ج) صفحه ۶۱ گایدلاین اطفال ۳

۹۰- ب) صفحه ۳۵ گایدلاین اطفال ۲

۹۱- الف) صفحه ۴۹ گایدلاین اطفال ۳

۹۲- د) صفحه ۸۳ گایدلاین اطفال ۲

۹۳- ب) صفحه ۳۶ گایدلاین اطفال ۱

۹۴- ب) صفحه ۶۵ گایدلاین اطفال ۱ (جدول ۱۲-۶)

۹۵- ج) صفحه ۸۳ گایدلاین اطفال ۳

۹۶- ب) صفحه ۵۹ گایدلاین زنان ۲

۹۷- ب) صفحه ۱۱ گایدلاین زنان ۱

۹۸- الف) صفحه ۱۳۰ گایدلاین زنان ۲

۹۹- الف و ب) صفحه ۱۱۹ گایدلاین زنان ۱

۱۰۰- ج) صفحه ۱۱۲ گایدلاین زنان ۲

۱۰۱- د) صفحه ۳۹ گایدلاین زنان ۱

۱۰۲- ب) صفحه ۱۷۶ گایدلاین زنان ۲ (الگوریتم ۴-۵۶)

۱۰۳- الف) صفحه ۱۵۰ گایدلاین زنان ۲

۱۰۴- الف) صفحه ۷۶ گایدلاین زنان ۱

۱۰۵- (چهار جوابه اعلام شد) صفحه ۵۵ گایدلاین زنان ۲

۱۰۶- د) صفحه ۸۳ گایدلاین زنان ۱ (الگوریتم ۳-۱۲)

۱۰۷- ج) صفحه ۱۷ گایدلاین زنان ۱

۱۰۸- ج) صفحه ۴۳ گایدلاین زنان ۱

۱۰۹- الف) صفحه ۱۰۲ گایدلاین زنان ۱

۱۱۰- ب) صفحه ۱۱۵ گایدلاین زنان ۲

۱۱۱- ج) صفحه ۱۱۸ و ۱۱۹ گایدلاین زنان ۱

۱۱۲- ج) صفحه ۱۱۶ گایدلاین زنان ۲

۱۱۳- د) صفحه ۳۰ گایدلاین زنان

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

اگر می خواهید قبول بشید رشته دلخواه لطفا ..هر چزوه رو خونذیذ و نظرتون رو براش بگید؟؟؟؟

سحر دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

maloome zanaaan

؟؟؟؟؟ دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

درامد یک متخصص زنان و زایمان بیشتره یا متخصص پوست؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

شوخی بیمزه.....یا این امتحان لعنتی رو تا حالا ندادی یا پزشک نیستی یا خیلی لوس و شیربرنجی ...متاسفم

مرتضی دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

دادن

وااااااااااای دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

یعنی ممکنه امروز بدن بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

قسمت دریافت کارنامه اولیه یه مدت تو سایت تو قسمت مشاهده فرم ثبت نام فعال شد...الان نیست ...غلط مکنم امروز تکلیف روشن میشه....... هورااااااااااااا ایشالا حق زحمات خودمون و میگیریم ...و همون چیزی بشه که باید بشه

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

اتفاقا.....خیلی احتمال اینکه تو تعطیلی بدن زیاده....منم بودم زود در رو وا می کردم دوتا نمره و رتبه مینداختم بیرون میرفتم تو سوراخ موشم....انقدر سابقشون خرابه که ......فقط خود خدا با رحمت بیکرانش مگه بداد من و تو برسه ....

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 06:37 ب.ظ

روز عادی ما ایرانیها کار نمی کنیم چه برسه تعطیل.
برید بخوابید تا شنبه.

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

نیک پور یا گرچی یا کرمی ؟؟؟

سلام دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

اخ جون بالاخره از بلاتکلیفی در میایم. بچه ها فک میکنینمن با 390 چی میارم؟

Mg دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

مثل همیشه عالى،ممنون بابا بزرگ

اسم دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

به به به بالائئ دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

همکار عزیز اگه دقت میکردی میدیدی که نوشتم فرقی نداره چی بخونی همه موسسات مشابهند تفاوت رو ما با نحوه خوندنمون ایجاد میکنیم. ورودی ۸۲ هستم و بزودی رتبم رو هم اعلام میکنم <حال تو خود دانی که از این نکته پند گیری یا ملال......>

الهه دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

یعنی چه که می گه ظرفیت امسال دستیاری ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفره.یعنی وزارت بهداشت با این همه ادعا هنوز ظرفیت امسال را تعیین نکرده ؟؟؟؟؟؟
به نظر شما عجیب نیست.

به زی زی دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

رادیو که خوبه ایشالا تلویزیون هم بیاری.
شوخی بود حالا یه دفعه بد وبیراه به همون نگی.
موفق باشی عزیز

به به بالایی دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

باز مبلغان کرمی امدند.................

زی زی گولو دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

مشتاقانه منتظر اعلام نتایجم رادیو مال خودمه

به بالائئ دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

هیج فرقی نداره دوست عزیز فقط خوب بخونید من کرمی خوندم و ۳۸۸ زدم

الللللللتماس دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

راهنمایی کنید چه جزوه ای برای امسال بگیرم ..الهی قبول شید دعاتون می کنم..بخدا

جهرم دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

کسی در مورد جهرم چیزی برسیده بود؟؟؟
من و همسرم طرحمونو اونجا گذروندیم.اگه در مورد طرح عمومی و تخصص سوالی دارین میتونیم کمکتون کنیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

بایان هفته خوشی را برایتان آرزو میکنیم!!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

...من کد رهگیری رو گم کردم ..؟

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

من کد رهگیری مو گم کردم..چکار باید بکنم.؟؟

کد رهگیری در ایمیل که در فرم ثبت نام نوشتید وجود دارد اگر پاک کرده باشید می توانید با در خواست از سنجش (http://dastyar2.sanjeshp.ir/40/FCR.aspx) در صفحه فراموشی کد رهگیری؛ به ایمیل ذکر شده ارسال شود

بابا بزرگ دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

لطفا از پرداختن به نظرات توهین امیز به همدیگر و نظرات غیر اخلاقی پرهیز کنید تا پاک نشود و زحمت تایپ کردنتان به هدر نرود با تشکر
همکار محترم که در مورد طرح و جهرم پرسیده بودند پیشنهاد میکنم به جهرم بروید
قبلا دو بار اجازه شرکت در قرعه کشی میدادند امزوز را نمی دانم ایین نامه ان در سایت وزارت بهداشت؛ تامین نیرو وجود دارد
اگر پایان طرح تا پایان شهریور سال بعد باشد میتوانید در امتحان شرکت کنید
ارادتمند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد