خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

آخرین اصلاحات تعهدات دستیاران پزشکی اعلام شد

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

  اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد    

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰  

 از سوی وزیر بهداشت؛ 

آخرین اصلاحات تعهدات دستیاران پزشکی اعلام شد 

.................

 

وزیر بهداشت تاکید کرد:
راه‌اندازی دوره فوق تخصص پزشکی قانونی

وزیر بهداشت بر راه‌اندازی دوره فلوشیپ و فوق تخصص پزشکی قانونی در کشور با همکاری وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی............ 

.......................... 

 

معاون آموزشی وزارت بهداشت:
آزمون دستیاری بدون تغییر در 31 فروردین برگزار می‌شود

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری آزمون دستیاری در 31 فروردین ماه، گفت: آزمون دستیاری دوره سی و نهم از نظر اصول و شکل برگزاری تفاوتی با دوره‌های دیگر ندارد.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد علی محققی در خصوص دلائل تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری، اظهارکرد: با تغییر این زمان، داوطلبان از فرصت بیشتری برای مطالعه برخوردار می‌شوند، که این موجب می‌شود تا داوطلبان برای شرکت در امتحان دیگر نیازی به گرفتن مرخصی نداشته باشند تا از این طریق مراکز خدماتی که توسط آنان پوشش داده می‌شود در یک برهه زمانی خالی نشود.

وی افزود: همچنین با تغییر زمان برگزاری آزمون، زمانبندی دیگر فرایندهای آزمون چون انتخاب رشته محل، اعلام نتایج و دیگر موارد زمان مناسب تری به خود اختصاص می دهد.

محققی با تاکید بر اینکه کلیه تمهیدات امنیتی برای همه آزمون‌های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بنابراین نیاز به طراحی برنامه خاص و جدیدی برای ارتقای امنیت وجود ندارد.

وی در خصوص بازنگری رشته‌های مختلف گروه علوم پزشکی بر اساس تکلیف قانون برنامه پنجم، گفت: از سال‌های گذشته بازنگری رشته‌های مختلف انجام شده است و برخی از رشته‌ها که از سال 84 به بعد ایجاد شده‌اند هنوز موعد بازنگری آنها نرسیده است اما بر اساس تکلیف قانون برنامه پنجم که باید بازنگری کلیه رشته‌ها در طول این برنامه انجام شود تمهیداتی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

محققی در خاتمه با تاکید بر توجه به بازنگری با توجه به نیاز جامعه، خاطر نشان کرد: بازنگری رشته‌های مختلف مورد توجه است و در این راستا حدود 30 محور ضروری برای بازنگری در نظر گرفته شده است که باید در برنامه‌های آموزشی دوره‌های دکترای حرفه‌ای نظیر پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی گنجانده شود.

 ....................... 

 با آغاز ثبت‌نام آزمون فلوشیپ از 12 اسفند
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد: برگزاری آزمون در اواخر اردیبهشت  

..........................

  در 12 دانشگاه علوم پزشکی؛
آزمون دوره پودمانی مدیریت عالی برای پزشکان خانواده برگزار شد  

......................

 آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی پزشکی فردا برگزار می‌شود

آزمون جامع علوم پایه سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و پیش‌کارورزی پزشکی فردا (پنجشنبه ) 11 اسفندماه در 40 حوزه دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار وب‌دا، ضمن اعلام این خبر گفت: حدود 6هزار و 500 نفر دانشجوی واجد شرایط، در این آزمون شرکت می‌کنند.

دکتر جبرائیل نسل سراجی گفت: این آزمون راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه در حوزه‌های دانشگاهی برگزار می‌شود و دانشجویان باید یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل آزمون حضور داشته باشند.

وی به داوطلبان شرکت در آزمون توصیه کرد از به همراه آوردن تلفن همراه و سایر لوازم شخصی در جلسه آزمون خودداری کنند و فقط وسایل نوشت‌افزاری لازم به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز سنجش پزشکی افزود: داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانند به قسمت آموزش واحد مربوطه مراجعه کنند.

به گفته دکتر سراجی نتایج آزمون جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی پزشکی اواخر اسفند ماه اعلام می‌شود و کسانی که 50 درصد نمره را کسب نمایند در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل خواهند داد. / 201

 

 در 12 دانشگاه علوم پزشکی؛
آزمون دوره پودمانی مدیریت عالی برای پزشکان خانواده برگزار شد
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون دوره پودمانی مدیریت عالی (MPH) برای پزشکان خانواده در 12 دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 500 پزشک خانواده در این دوره آزمون شرکت کردند که یک آزمون درون دانشگاهی برای ارتقای این افراد محسوب می شود.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: نتایج آزمون در روزهای 17 و 18 اسفند ماه از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود.
دوره مدیریت عالی بهداشت یا MPH برای پزشکان خانواده داوطلب در سال 90 طراحی شده که ویژه توانمندسازی پزشکان خانواده بوده و به صورت یک دوره میان مدت و پودمانی تعریف شده است. این دوره به صورت پایلوت در 12 دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود و هر دانشگاه می تواند حدود 25 تا 30 پزشک خانواده را در این طرح آموزش دهد.

 ...............................

 با آغاز ثبت‌نام آزمون فلوشیپ از 12 اسفند
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد: برگزاری آزمون در اواخر اردیبهشت

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی از 12 اسفند ماه خبر داد.
جبرائیل نسل سراجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ثبت‌نام این آزمون تا 29 اسفند ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir  ادامه دارد، اظهار کرد: آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال تحصیلی 1391 به صورت غیرمتمرکز در دانشگاه‌های علوم پزشکی که دارای مجوز آموزشی دوره‌های تکمیلی تخصصی هستند برگزار می‌شود.
وی افزود: آزمون کتبی این دوره‌ها 28 اردیبهشت ماه و آزمون شفاهی نیز 29 و 30 اردیبشهت ماه سال 91 برگزار می‌شود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص زمان آغاز دوره آموزشی ادوره فلوشیپ، گفت: این دوره‌ها از اول مهر ماه سال آینده آغاز می‌شود.  

............................

آخرین اصلاحات تعهدات دستیاران پزشکی اعلام شد
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی آخرین اصلاحات مدت زمان خدمات قانونی مورد تعهد دستیاران پزشکی را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مرضیه وحید دستجردی با اعلام این خبر افزود: کلیه دستیارانی که برای ورود به دوره تخصصی از هیچ گونه سهمیه ای استفاده نکرده و مستخدم دولت نیز نیستند، طول مدت خدمت قانونی آنها نصف تا برابر دوره تخصصی شان است.
وی افزود: بنابراین اگر طول دوره تخصصی پزشکی 4 سال باشد، مدت زمان خدمات مورد تعهد چنین فردی در مناطق با ضریب 5 پنجم حداکثر 4 سال و در غیر این صورت متناسب باضریب محرومیت منطقه کاهش می یابد.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: اگر داوطلب مذکور دوره طرح عمومی پزشکی خود را گذرانده باشد، مدت تعهدات فرد به نصف کاهش یافته بنابراین مدت خدمات مورد تعهد چنین پزشکی در مناطق 5 پنجم 24 ماه یا در مناطق 4.5 پنجم 21 ماه و 24 روز و در مناطق 4 پنجم 19 ماه و 26 روز و در مناطق 3.5 پنجم 17 ماه و 10 روز و در مناطق 3 پنجم 15 ماه است.

 

 
دستجردی با بیان اینکه به طور سالانه نقاط محروم ویژه برای رشته های خاص معرفی می شوند، افزود: گذراندن خدمات مورد تعهد در این مناطق محروم ویژه، مشمول 30 درصد تخفیف در طول دوره تعهد علاوه بر ضرایب قبلی خواهد بود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: خدمات مورد تعهد در مناطق ممنوعه امکانپذیر نبوده و احتساب مدت تعهد در مراکز استانها و برخی از شهرهای خاص نیز ضرایب مخصوص خود را داراست و نکات یاد شده قبلی شامل حال استعدادهای درخشان نیز می شود.

جدول مربوطه به تعهدات 

ضریب مربوطه به منطقه مورد خدمات

مدت خدمات قانونی درصورت گذراندن طرح در دوره پزشکی عمومی

ضریب 5  

          5      

حداکثر 24 ماه

ضریب  4.5  

             5

حداکثر 21 ماه و 24 روز

ضریب  4  

            5

حداکثر 19 ماه و 26 روز

ضریب  3.5  

            5

حداکثر 17 ماه و 10 روز

ضریب   3  

            5

حداکثر 15 ماه

........................... 

 

 وزیر بهداشت تاکید کرد:
راه‌اندازی دوره فوق تخصص پزشکی قانونی

وزیر بهداشت بر راه‌اندازی دوره فلوشیپ و فوق تخصص پزشکی قانونی در کشور با همکاری وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی تاکید کرد.
به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، مرضیه وحید دستجردی در نشستی با مسوولان سازمان پزشکی قانونی و در حاشیه بازدید از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی (کهریزک)، گفت: در حال حاضر برای دوره تخصص پزشکی قانونی، فلوشیپ و یا دوره فوق تخصص تعریف نشده است و باید برای افرادی که در این رشته اشتغال دارند دوره‌هایی برای ارتقاء در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه می‌توان با بررسی‌های انجام شده دوره فوق تخصص پزشکی قانونی را در کشور راه‌اندازی کرد، اظهار کرد: برای پذیرش در این مقطع باید سهمیه‌ای به پزشکان شاغل در پزشکی قانونی اختصاص داد، چرا که این امر به ماندگاری آنان در حرفه پزشکی قانونی کمک می‌کند.
وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی قانونی، بر همکاری و تعامل بیش از پیش پزشکی قانونی و وزارت بهداشت تاکید کرد و گفت: بسیاری از دانشجویان رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در پزشکی قانونی مشغول به آموزش هستند که در جریان این آموزش‌ها علاقه و توجه آنان به کار در پزشکی قانونی جلب می‌شود.
وی با ابراز خرسندی از همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز پزشکی قانونی در استان‌ها، خاطرنشان کرد: با این تعامل، پزشکان قانونی از ظرفیت دانشگاه‌ها و دانشجویان پزشکی از ظرفیت‌های سازمان پزشکی قانونی بهره‌مند می‌شوند که این همکاری زمینه پیشرفت‌های آتی و کارهای پژوهشی مشترک را فراهم می‌کند.
وزیر بهداشت با اشاره به امضای پیش‌نویس تفاهم‌نامه مشترک میان پزشکی قانونی و وزارت بهداشت، بازنگری در آن را ضروری عنوان کرد و افزود: طی 10 روز آینده شکل نهایی تفاهم‌نامه تهیه و به امضای قطعی طرفین می‌رسد

نظرات 58 + ارسال نظر
missdr سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 04:42 ب.ظ http://missdr.blogfa.com

سلام :)
سال نوتون مبالک :)
داشتم در به در دنبال نحوه ی امتحانات المپیاد دانشجویی پزشکی میگشتم که به وبلاگ شما برخوردم...
من تازه علوم پایه رو دادم و خوشبختانه با نمره خوبی هم پاس کردم و تصمیم گرفتم در المپیاد دانشجویی شرکت کنم بلکه فرجی بشه قبول شیم و آزمون تخصص رو بیخیل شیم
میشه یه کمکی بفرمایین ببینم نحوه ی سوالات المپیاد در حیطه علوم پایه چطوری هستش؟
آیا تنها خوندن همون گایتون و رابینز و منابع علوم پایه کافیه؟ چون هنوز منابع رو متاسفنه اعلام نکردن...
کمک خیلی بزرگی میفرمایین اگه جواب بنده رو بدید.
با تشکرات فراوان.

به داوطلب جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 09:47 ب.ظ

کدوم مشارکت برو خودتو گول نزن به شدت تق و لق بود

یک دانشجوی پزشکی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

پره رو دادیم مردیم از استرس کلیدها رو چرا نمی زنن

داوطلب شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

درود بر مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران که با مشارکت عظیم خود در انتخابات جهانیان را شگقت زده کرد و دشمنان این مرز و بوم را ناامید و دلسرد نمود سلام و درود بر ایران و ایرانی

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

از گلستان تا بهارستان ـ 256
پیرمرد 117 ساله گنبدی رای داد

خبرگزاری فارس: کهنسال‌ترین مرد شهرستان گنبدکاووس رای خود را به صندوق انداخت.
خبرگزاری فارس: پیرمرد 117 ساله گنبدی رای داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کهنسال‎ترین مرد شهرستان گنبدکاووس که 117 سال عمر دارد رای خود را به صندوق شعبه سیار شماره 69 شهری انداخت.

این پیرمرد که خاوس دیانی نام دارد در حالی رای خود را گنبدکاووس می‎انداخت که گفت: تا به حال در همه انتخابات‎های کشور شرکت کرده است.

این پیرمرد کهنسال و فرزندان و نوه‌هایش با در دست داشتن شناسنامه‌هایشان بر شرکت در انتخابات تاکید کردند.

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

آخرین اخبار از مشارکت مردم در انتخابات
کد خبر: ۲۳۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲
آخرین‌ گزارش‌های رسیده حاکی از مشارکت حداقل 48 درصدی مردم در تهران و 65 درصدی در کل کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین گزارش‌های رسیده مشارکت دشمن‌شکن مردم در انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر حداقل 48 درصد بوده و مشارکت کل کشور نیز دست کم 65 درصد بوده است.

این آمار ساعت های آخر شمارش آرا را در بر نمی گیرد.

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

حداد عادل نفر اول انتخاب مردم تهران

خبرگزاری فارس: گزارش های دریافتی از شمارش غیر رسمی آرا از برتری غلامعلی حداد عادل با یک فاصله قابل توجه با نفر دوم در انتخابات شهر تهران حکای

ناشناس شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

به کوری چشم دشمنان اسلام و حکومت آخوندی درصد مشارکت در انتخابات از همیشه بیشتر بوده و این درصد توسط ؟آخوند جنتی 120% اعلام شد

به بابابزرگ شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام بابابزرگ خوبم میشه از پره خبری بدین

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

سوالهای پره به چه درد میخوره؟ بگو اگه یه موقع خدای ناکرده یکنفر سوالهای خود امتحان را تونست بخره بذاره!

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 08:01 ق.ظ

تنبلها پاشید درس بخونید چقدر خواب!!
کسی سوالات پره انترنی را پیدا کرد بذاره اینجا دعا میکنم هر چی بخواد قبول بشه

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 07:15 ق.ظ

بابا بزرگ می شه سوال پره انترنی را بگذارید یا راهنمایی کنید کجا پیدا می شه کرد در اینترنت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

http://www.anidalton.blogfa.com/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

دوستان از پره چه خبر؟
سایتی هست که سوالای پره را بذاره؟
ممنون میشم پاسخ بدید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

از امتحان پره چه خبر؟
سوالا سخت بودن؟
لطفا بگید.. من نگرانم..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

انتخابات را چه کنیم به کی رای دهیم؟؟ من گیج شده ام کدام گروه و کاندید بهتر و شاسته تره؟؟؟؟/

قل مراد چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

ها....... هااااا....

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

لعنت خدا به توهین کنندگان به ارزشها و منعکس کنندگان انها

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

شما ببخشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

بابا اینا چقدر بی سوادند

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

عذر خواهی میکنم غیر مرتبط

به بابا بزرگ چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

جناب بابا بزرگ نمی خوام تو این شرایط ارامش همکاران را بر هم بزنم اما به نظر بنده که هیچ ارتباطی با کامنت های بالا ندارم شما هم قضاوت درستی از شرایط ندارید و خلاف اخلاق است که به طور یک طرفه اقدام نمایید این سایت سیاسی نیست بلکه تقریبا علمی است و اگر هدفتان این مهم است لطفا تمام کامنت های غیر مرتبت را حذف کنید نه فقط بعضی از انها را با تشکر از شما

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

غلط املایی ربطی به سواد نداره خیلی ها هنگام کامنت دادن اشتباه میکنند شما به عظمت علمیتان ببخشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

نه جان
اونوقت به نظرت اطفال از رو چی بخوانم
می خوام کرمی بخوانم
خوبه

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

نه

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام به همه
من می خوام برای سال دیگه شروع کنم به خواندن
به نظرتون اطفال عوض میشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

کسی که سلیقه را با ص بنویسه باید بره بمیره.اینا همون دکتر سهمیه ای ها هستن که دوزار سواد ندارن اونوقت حق بقیه را میخورن و میشن پزشکان این مملکت
تورو خدا برگردید و کامنت های گذشته را بخونید تو کامنتهاشون پر غلط املاییه واقعا مایه تاسفه

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

دستت درد نکنه بابابزرگ.خیلی باحالی

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

ماراتن به لحظات اخرش می رسه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

سلیقه نه صلیقه یعنی تو دکتری

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

خواهشا" همه همکارانی که طرح و سربازیشونو رفتن و میتوانند در شرایط بی بند وباری کشور های خارجی زندگی کنند و همچنین کسانی که می توانند با 5 میلیون تومان پزشک خانواده زندگی کنند و همچنین خانم دکترهایی که شوهر پولدار دارند از امتحان دادن منصرف شوند تا ما اینترن ها که چنین شرایطی نداریم موفق شویم. با ارزوی موفقیت برای همه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

بابا بزرگ ممنون دمت گرم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

لینک وبلاگ سروش در لینکستان همین سایت وجود دارد در وسطهای لینک دوستان

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

جناب مدیریت محترم سایت خواهش میکنیم نظرات مخرب و سیاسی را منعکس نکید و در این مورد رعایت عدالت را انجام دهید نه صلیقه شخصی والا از این سایت به علت توهین به ارزشها به واحد فتا سایبری شکایت خواهیم کرد با تشکر

شما میتوانید شکایت کنید!
کسی مزاحمتان نمی شود مطمئن باشید!
باتشکر

ashena دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

ba salam khedmateh hamkaran azizeh dars khon va zahmat kesh
tebgheh reval hamisheh nazdikeh emtehan ye edeh be khatereh va sayereh na barabariha mikonan lotfan hamisheh sai dar dark mogheiyateh in aesteres farvooneh emtehan inja shoro be enteghad az sahmiyeha zizan ham besheh
ba arezooyeh movaffaghiyat barayeh hameh

به حسن دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام برنامه سروش را از کجا میشه دید؟
به نظر من برنامه کرمی خیلی سنگینه!
میشه ادرس سایت سروش و بدین تا برنامشو ببینم
هر چی سایت به این نام باز کردم برنامه ای نداشت!

حسن دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

برنامه جدید کرمی رو دیدین؟
سروش منطقی تر نیست؟
اخه همه میگن 7روز آخر هم مطالب و ی دور بزنید

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

ما اگه عاقل بودیم این حال و روزمون نبود بزار همون عاقلا برن رای بدن..

[ بدون نام ] شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

واقعا خوب راست میگه

[ بدون نام ] شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

بریم به چی رای بدیم به این سرعت اینترنت یا به ارزونی یا کار فراوون و شکوفایی اقتصادی و عدم فساد در سیستم بانکی؟بین این همه گزینه موندم....من و این همه خوشبختی محاله...حال داریا دم امتحانی..

[ بدون نام ] شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

انتخابات را چی کار کنیم؟؟

سالی جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

دوستان کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

قرار بود بهمن ماه تکلیف تغیرات ازمون مشخص بشه پس چی شد ایا تغیر داره یا نه؟؟ ما برای سال دیگه چه کار کنیم؟؟؟

رکسانا دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

تگلیف سال دیگه هنوز نا مشخصه ؟ محدود کردن انتخاب رشته و ضریب گذاشتن واسه امتحان چی شد ؟

مینا دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

بچه ها این 300 تایی کرمی که گفتید مال شب امتحانه راست بود؟ از کجا میشه تهیه کرد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

کرمی نمیخواد برنامه ای واسه اسفند بده نکنه چون دیگه تست واسه فروش نداره برنامه نمیده..یعنی برنامه قبلی همش بازارگرمی بود؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

گمونم جدیدا دکتر دستجردی هم اینجا پست میگذاره شایدم به یه عده قول سوال داده که اینجا واسش تمجیدیه بزارن...

اصلاحیه یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

زنده باد تنها وزیر شجاع بهداشتی که بر عکس قبلی ها رفتار می کنه و در حال ریشه کنی استثمار و استعمار انگلیسی از بهداشت و درمان جهانی است.

به بابا بزرگ دوست داشتنی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

بابا بزرگ حرف های حق من بهتر از لعنت های شما است.پس چرا پاک کردی اونا را؟

زنده باد راه حسین(ع) یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

زنده باد تنها وزیر شجاع بهداشتی که بر عکس قبلی ها رفتار می کنه و در حال ریشه کنی اسثمار و استعمار انگلیسی از بهداشت و درمان جهانی است.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

ما عادت کردیم وقتی یه چیزی رو به زور بهمون تحمیل میکنن سرمون رو بندازیم پایین و مراقب کلاهمون باشیم که باد نبره ولی این که وقتی اون تحمیل برداشته بشه کلی تشکر و به به و چه چه کنیم ولقب شیرزن و شیرمرد بدیم به کسی که یه قانون مسخره گذاشته و بعدش برش داشته دیگه از اون کاراست...

حمید۳۴۴ یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

ایا این قانون برای رزیدنتهای امسال اعمال میشود یا شامل رزیدنتهای ۲ سال گذشته هم میشود
لطفا پاسخ دهید
بسیار ممنون

[ بدون نام ] شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

چرا چرت و پرت میگید خودش گفته 8سال خالا هم خودش میگه غلط کردم این کجاش تشکر داره از اول هم بیخود گفته بود.

[ بدون نام ] جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

ممنون وزیر محترم
متشکریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم از شفاف سازیتون

[ بدون نام ] جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

هوررررا

محسن جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

منم اومدم
سلام

نگار جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

اول

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد