خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

۲۰

 

اوست عادل 

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{

 
  !
یک هفته به پیشواز امتحان 

 ۱۴ روز

 ««««««««««««««   

  آزمون دستیاری و بازهم اضطراب و شایعه فروش سوالات
این در حالی است که در روزهای اخیر نیز خبرهای متعددی درباره خرید و فروش سوالات این آزمون منتشر شده است، به گونه ای که با راه های گوناگون و تماس با افراد متقاضی این آزمون یا فرستادن پیامک به آنان، قیمت پرسش ها و یا حتی بخشی از آنها را برای داوطلبان می فرستادند؛ قیمت هایی که گاه تا پنجاه میلیون تومان به ازای همه پرسش هاست!  ............. 

امسال اگر سوالات فروش رفت هیچ کسی نمیتواند فروش سوالات را اثبات کند چون هر کسی ادعا کند خواهند گفت چون از بانک سوال استفاده کردیم مشابه سوالات در بیرون وجود داشت  هیهات از پلیدیها

  ««««««««««««««    

 

 ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکترای تخصصی پزشکی از دوشنبه آغاز می‌شود 1389/11/09
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکترای تخصصی پزشکی از روز دوشنبه 11 بهمن ماه خبر داد. ......................  

  ««««««««««««««   

  

   مشارکت اساتید در طراحی سئوالات دستیاری/ پایان مهلت تصحیح کارت آزمون
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به روند طراحی سئوالات آزمون دستیاری دوره سی و هشتم گفت: در این دوره نیز در طراحی اولیه سئوالات از مشارکت طیف گسترده ای از اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی استفاده می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه ماهیت آزمون در این دوره نیز تغییری نداشته است، طراحی سئوال نیز همانند گذشته   .......................................

 

 

    

  مشارکت اساتید در طراحی سئوالات دستیاری/ پایان مهلت تصحیح کارت آزمون
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به روند طراحی سئوالات آزمون دستیاری دوره سی و هشتم گفت: در این دوره نیز در طراحی اولیه سئوالات از مشارکت طیف گسترده ای از اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی استفاده می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه ماهیت آزمون در این دوره نیز تغییری نداشته است، طراحی سئوال نیز همانند گذشته خواهد بود با این تفاوت که بانکی از سئوالات تهیه می شود و پس از آن انتخاب نهایی سئوالات صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: ترتیبی اتخاذ شده است که بخش عمده ای از اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی در روند طراحی اولیه سئوالات مشارکت داشته باشند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی همچنین با اشاره به اعلام مهلت زمانی برای رفع نقص کارت آزمون دوره سی و هشتم دستیاری پزشکی گفت: داوطلبان تنها تا ساعت 23 امروز شنبه 9 بهمن فرصت دارند تا با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی
http://sanjeshp.ir اطلاعات شخصی خود را از جمله عکس، شناسنامه، گواهی تحصیلی و سایر بخشها را در صورت نیاز اصلاح کنند.
وی افزود: در صورت اصلاح نشدن نقص احتمالی اطلاعات شخصی افراد، برای داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری دوره سی و هشتم صادر نمی شود و با توجه به اینکه کارت ورود به جلسه تنها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است، هیچ مرجع دیگری برای صدور کارت آزمون دستیاری تعیین نشده است.
ضیایی یادآور شد: افرادی که کد رهگیری دریافت می کنند به منزله صحیح بودن اطلاعات شخصی وارد شده و مجوز دریافت کارت آزمون است. در مدت باقیمانده تا آزمون نیز مدارک ارسالی داوطلبان مورد بررسی قرار می گیرد.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی به داوطلبان توصیه کرد: در مدت باقیمانده تا آزمون با آرامش کافی به مرور مطالب قبلی و تست زنی بپردازند تا با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند.
سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 89 برگزار می شود و بیش از 15 هزار داوطلب در 18 حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت می پردازند. کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 26 و27 بهمن به صورت اینترنتی قابل دریافت است.

 ««««««««««««««   

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکترای تخصصی پزشکی از دوشنبه آغاز می‌شود 1389/11/09
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکترای تخصصی پزشکی از روز دوشنبه 11 بهمن ماه خبر داد.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به پذیرش 821 داوطلب در آزمون دکترای تخصصی پزشکی، گفت: مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا 12 بهمن ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به رقابت4 هزار و 775 داوطلب در آزمون دکترای تخصصی، گفت: یکی از ویژگی‌های این دوره افزایش تعداد داوطلبین زن بود به طوری که دو هزار و423 زن و دو هزار و59 داوطلب مرد در این آزمون شرکت کرده‌اند.
سراجی با اشاره به پذیرش 821 داوطلب در این آزمون، اظهارکرد: از این تعداد 47 درصد آقایان و 53 درصد خانم‌ها پذیرفته شده‌اند.
وی افزود: از تعداد پذیرفته‌شدگان 719 داوطلب در دانشگاه‌های دولتی، 68 نفر در واحدهای بین‌الملل و 43 داوطلب در سهمیه مربی مازاد پذیرفته‌ شده‌اند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه عدم مراجعه و ثبت‌نام هر یک از پذیرفته‌شدگان در زمان‌های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود، خاطرنشان کرد: اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاٌ براساس گزینش علمی بوده و مراحل گزینش عمومی پذیرفته شدگان به صورت مستقل توسط دانشگاه مربوطه انجام می‌شود.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خاتمه گفت: کسانی که به هر دلیل ثبت‌نام نکنند و یا پس از ثبت‌نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یکسال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی محروم می‌شوند.  

ضیایی به مهر خبر داد:
آزمون گواهینامه به دانشگاهها واگذار شد/ تصویب آیین نامه در شورای تخصصی
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از تصویب آیین نامه واگذاری آزمون گواهینامه به دانشگاههای علوم پزشکی خبر داد و گفت: اولین دوره آزمون گواهینامه در تیرماه 90 برگزار می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شورای آموزش پزشکی و تخصصی در تازه ترین نشست خود موضوع واگذاری آزمون گواهینامه را به بحث و بررسی گذاشت و آیین نامه آزمون را به تصویب رساند.
وی افزود: آزمون گواهینامه دستیاران پزشکی که نشان دهنده پایان تحصیل یک دستیار تخصصی است تیرماه سال 90 همزمان با آزمون ارتقای دستیاری رشته های تخصصی پزشکی برگزار می شود.
ضیایی آزمون در دو بخش کتبی و عملی برگزار خواهد شد که امتحان عملی به شکل آسکی یا ایستگاهی است و مهارت های بالینی دستیار را در رشته تخصصی مربوطه می سنجد.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اظهار داشت: آزمون کتبی در 8 دانشگاه علوم پزشکی تیپ یک شامل دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، اهواز، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمان برگزار شده و آزمون شفاهی به صورت آسکی در دانشگاههای مجری تربیت دستیار برگزار می شود.
ضیایی گفت: فرد در صورت قبولی و کسب حدنصاب مورد نظر می تواند به عنوان متخصص وارد حوزه کاری شود.

نظرات 73 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام.ای میل دادم . جواب بدهید.

فلفل نمکی دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

نه پارمیدا دیگه نیازی نیست
خوش بحالتون شما دیگه قبول شدید
اخ جون یه زن دیگه پیدا کردم

پارمیدا دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

بابابزرگ یه سوال دارم
برای من در قسمت وضعیت مدارک زده:
با فر ض صحت اطلاعات ارسالی شما فعلا"مجاز به شرکت در آزمون میباشید.
یعنی دیگه نیازی نیست که کیفیت و خوانایی مدارک ارسالی رو چک کنم؟

علی دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام .فروشندگان محترم سوال(باند محترم سوال فروش)با من تماس بگیرید

رضا یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

به بالایی یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

چند میفروشی؟ ارزون بده مشتری شیم.

[ بدون نام ] یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

تذکر اول:
داوطلبان محترم توجه کنند که بعلت محدودیت پذیرش ؛ فعلا رشته های رادیولوژی , چشم , پوست , ارتوپدی و پزشکی هسته ای اشباع شده است و از پذیرفتن رشته های مذکور معذوریم. سایر رشته ها به تعداد محدودی باقی است و بترتیب اولویت درخواست؛ بفروش خواهد رسید.
واحد بسیج وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشوربا همکاری دفتر نمایندگی ولایت عظمای ولایت فقیه در وزارت بهداشت و حراست وزارتخانه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور.

قناری یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

بچه ها کسی میاد کیش کنگره؟
فلفلی راست میگه چی ه ۲۴ تا غلط زدی؟ سوالا رو خریدی؟

samira{به فلفل نمکی} یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

چی رو 24 غلط داری؟؟













/

توجه توجه یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

قابل توجه داوطلبان محترم امتحان دستیاری
بدینوسیله به اطلاع عموم داوطلبان دستیاری می رساند
به مناسبت ایام مبارک دهه فجر فروش سوالات آزمون دستیاری دوره سی وهشت با ۲۵٪ تخفیف عرضه می شود جهت استفاده از این تخفیف فقط تا پایان ساعت ۲۴ روز یوم الله ۲۲ بهمن فرصت دارید درخواستهای بعد از ۲۲ بهمن بدون تخفیف عرضه خواهد شد. برای استفاده از تخفیف فقط ۵ روز فرصت دارید.
بسیج وزارتخانه بهداشت و اموزش پزشکی کشور با همکاری دفتر نمایندگی ولایت عظمای ولایت فقیه در وزارتخانه بهداشت و حراست وزارتخانه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور.

فلفل نمکی یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

من فقط ۲۴ تا غلط دارم بچه ها شما ها چطور دادین لطفا راستش رو بگین

قناری یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

و علیک السلام

رضا یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

ض یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

نتایج نهایی آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی20 بهمن اعلام می‌شود
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به پایان بخش های کتبی و شفاهی بیست و هشتمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی گفت: نتایج نهایی این آزمون چهارشنبه 20 بهمن اعلام می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کتبی با حضور 474 نفر در 24 رشته تخصصی روز پنجشنبه 14 بهمن برگزار شد و آزمون شفاهی نیز امروز شنبه 16 بهمن به پایان می رسد.
وی افزود: پس از جمع بندی نتایج آزمون کتبی و شفاهی و انتخاب تعیین محل برای تعهدات دستیاران، نتایج نهایی روز 20 بهمن اعلام خواهد شد.
ضیایی خاطرنشان کرد: از میان شرکت کنندگان 374 نفر مرد و 100 نفر زن بودند و پذیرفته شدگان در دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، کرمانشاه، بابل، کرمان، بقیة الله، گیلان و مازندران پذیرش می شوند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی درباره نحوه پذیرش دستیاران فوق تخصصی یادآور شد: پذیرش بر اساس دو سوم نمره آزمون کتبی و یک سوم آزمون شفاهی (آسکی) صورت می گیرد.

فلفل نمکی شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

اخ جون بالاخره یک درمان موثر برای افزایش میل جنسی پیر مردها یافتم اخه این پیرمرد جون ها تو مطب پدر من رو دراوردن هر چی داروی افزاینده میل جنسی می نویسم پراشون فردای اوون روز می ان میگن:
اقای دکتر افاقه نکرد!
این دفعه میگم ۱۰۰٪ تضمینی است بیایید تو امتحان رزیدنتی شرکت کنید

اطلاعیه جدید شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته های بالینی پزشکی که در مرحله اول موفق به رفع نواقص مدارک ثبت نامی خود نشده اند، رسانیده می شود از ساعت صبح 8 روز شنبه به تاریخ 16/11/89 مجاز می باشند با مراجعه به سایت اینترنتی http://www.sanjeshp.ir و وارد نمودن کد رهگیری وارد پرونده ثبت نامی خود شده و جهت رفع نقص مدرک (تا این مرحله از بررسی مدارک) با اضافه نمودن مدارک درخواستی در قسمت مشخص شده حداکثر تا ساعت 23 روز دوشنبه به تاریخ 18/11/89 نسبت به تکمیل پرونده ثبت نامی خود اقدام نمایند.
بدیهی است جهت افرادیکه موفق به تکمیل پرونده ثبت نامی به نحو موثر نگردند کارت ورود به جلسه آزمون صادر نخواهد گردید. شایان ذکر است در این مرحله مدارک تخصیص سهمیه های درخواستی داوطلبان مورد بررسی قرار نگرفته است.


توجه 1: دریافت کد رهگیری به منزله تایید صحت مدارک ثبت نامی ارسالی نمی باشد در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی در هر مرحله از فرایند آزمون نسبت به حذف داوطلب از روند آزمون اقدام خواهد شد.


توجه 2: افرادیکه بدلیل نقص مدارک و روند اجرایی ثبت نام در مواعید مربوطه، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشوند مجاز به حضور در جلسه آزمون شناخته نمی گردند.





به علی شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

هیچ شماره تماسی نذاشتی؟؟
بگو تا چقد میتونی هزینه کنی

علی شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

با سلام استمداد می طلبم از کلیه همکاران گرامی که اطلاعی از باند سوال فروش دارند و باند محترم سوال فروش . لطف فرموده با من تماس بگیرید.

مضاعف شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 01:35 ق.ظ

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: براساس گزارش مسئولان، کشور از 22 بهمن امسال به طور کامل از واردات بنزین بی نیاز می شود و حتی قادر است بنزین صادر کند.

قناری جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

بچه ها شماها چطور انقدر اعصاب بحث کردن دارید؟! من حالم خیلی بده ....گیجه گرفتم اصلا نمیدونم این چند روز و چی بخونم شما ها چند دور خوندید؟ الان چطوری دوره میکنید؟

[ بدون نام ] جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

به دروغایی که بابابزرگ مینویسه توجه نکنید هرکس راستشو بنویسه بابابزرگ سانسور میکنه

به بابابزرگ جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

معلوم هست داری چکار میکنی اگه کسی ازت انتقاد سازنده کنه پیغامشو حذف میکنی ولی یه نادانی مثل خودت که ازت تعریف کنه میذاری باشه جمش کن این سایت مسخره رو

ش جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

بچه ها اگه میخواهید میل جنسیتون کلا نابود بشه برینSSRI بخورین. میگن.100% در حد عقیمی تا ماهها بعد از امتحان خیالتون را راحت میکنه.

رضا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

nazarat chera kamel neshoon dade nemishe

ن جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

من نمی‌فهمم.چطور این جناب بابا بزرگ حرفهای منو که جواب آون دختر دریده رو داده بودمو مثل وزارت ارشاد سانسور می‌کنه ولی‌ یک مشت اراجیف کسی‌ که معلومه عقدهای جنسی‌ داره رو میذاره باشه.تا همه بخونن

[ بدون نام ] جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

ضیایی به مهر خبر داد:
آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی برگزار شد/ آزمون شفاهی در 14 بیمارستان
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: آزمون کتبی بیست و هشتمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی روز پنجشنبه 14 بهمن برگزار شد و نتایج بخش کتبی امروز جمعه در محل آزمون اعلام می شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این آزمون در 24 رشته فوق تخصصی پزشکی برگزار شد و 474 نفر در آن به رقابت پرداختند.
وی افزود: از میان شرکت کنندگان 374 نفر مرد و 100 نفر زن بودند و آزمون کتبی نیز در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد.
ضیایی خاطرنشان کرد: نتایج مرحله اول یا آزمون کتبی امروز جمعه 15 بهمن در محل آزمون به اطلاع داوطلبان می رسد و افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند می توانند در آزمون شفاهی شرکت کنند.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی افزود: آزمون شفاهی در 14 بیمارستان و مرکز آموزشی و درمانی برگزار می شود و داوطلبان در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از مکان و زمان آزمون شفاهی خود مطلع می شوند.
وی با اشاره به دانشگاههای پذیرنده دستیار فوق تخصصی گفت: دانشگاههای علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز، کرمانشاه، بابل، کرمان، بقیة الله، گیلان و مازندران دارای بخشهای پذیرش دستیار فوق تخصصی هستند و پذیرش بر اساس دو سوم نمره آزمون کتبی و یک سوم آزمون شفاهی که به صورت آسکی است، صورت می گیرد.
ضیایی اظهار داشت: بر اساس تصمیم شورای آموزش پزشکی و تخصصی و به منظور تکمیل کادر هیئت علمی فوق تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی کشور 50 درصد از ظرفیت هر رشته - محل به اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای علوم پزشکی کشور اختصاص دارد و در نهایت 331 نفر در این مقطع پذیرش می شوند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

تازه جون کجایی که یه کم از ۱۴ ساعت درس خوندنت بگی اونم با کورنومتر یه کم ما بخندیم روحیه بگیریم!!!!

فسیل پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

با چشمای بی فروغ میون راست و دروغ
خودمو گم می کنم توی این شهر شلوغ
پچ پچ آدمکا بس که توهم می دووه
دیگه فریاد منو سایه ام نمی شنووه

صدای زنجیر تو گوشم می خونه
تو داری از قافله دور می مونی
سرتو خم کن تا درها وا بشن
تا بگی نه ،پشت کنکور می مونی

من می خوام مثل همه ساده زندگی کنم
چادر موندنمو هرجا که خواستم بزنم
توی این دریا نمی خوام نهنگ کوری باشم
پشت این درهای باغ علی کنکوری باشم

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 07:09 ب.ظ

ای ددم یاندی !!! بابا زشته این حرفها ، یکم هم شما خانم دکتر و هم شما اقای دکتر متین تر و جنتلمن تر باشید ضرر نداره . الان همین طور که شما از اون حرف ناراحت شدید خانم ها هم از این طرز صحبت ناراحت میشن و بگیر تا قیامت اینجا جنگ ادامه می یابد

به بالایی چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

من پسرم ۵ سالشه.حالا درسته یک پزشک عمومی اس و پاسم ولی زود زنم رو گرفتم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

بابا بزرگ ولشون کن این دخترای ترشیده را. ما دوست داریم

به بیست و هشت سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

دوست عزیز
این مسئله شما واسه همه هست و از اضطراب امتحانه مطمئن باش سر جلسه امتحان همه مطالب به ذهنت میان و زیاد به اون فکر نکن چون اضطرابتو بیشتر مکنه سعی کن درستو بخونی زیادم به جزئیاتی که فراموش کردی توجه نکن چون تو امتحان توی سئوالات تنها به یه نکته اشاره نمیشه که اگه اونو فراموش کرده باشی نتونی پاسخ بدی مطمئن باش از روی پاسخها و سایر نکاتی که توی سئوال اومده اون نکته فراموش شده ی شما کم رنگ میشه!
با امید موفقیت همه تلاشگران

فلفل نمکی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

اخه شما ها رقیب من هستید من چه جوری کمکتون کنم شما قبول بشید و من نه
بابا بزرگ دوست داریم

بیست و هشتم سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

دوستان...من هرچی می خونم احساس می کنم چیزی یادم نیست! چیکار کنم واسه این روزای آخر؟؟
استرس دارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

salam man 3sale darsam tamam shode 2sal tarh boodam az khordad daram bara emtehan mikhonam .khodkoshi nakardam choon nemitoonam vali sayamo kardam hala testaro ke mizanam engar na engar !kheli dep shodam na zaban khondam na kar khasi kardam hasrat hame vojodamo gerefte shoma begid man eshtebah kardam?emsalam hadar raft? ye saal az akharin salhay javanim

آتوسا سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 02:10 ق.ظ

همکارا ترانسلوکاسیون هارو حتمأ بخونید.امسال سوال میاد.
بورکیت ۲به ۸
۸به ۱۴
۸ به ۲۲

به دو تا بالایی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

خنگتر از تو ندیدم تو که از دیدن این وبلاگ اینقدر در عذابی پس چرا می ایی و می خونی و نظر می ذاری

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

از پارسا به سهیل عزیز من فکر میکنم مشکلت با اس اس ار ای حل بشه.امتحان کن

بهمن دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

یعقوب جان منم همینطور بودم!
جگر گوسفند رو با پسته و سرشیر امتحان کن،عالی جواب میده!
و اما چند دستور غذایی برای افزایش میل جنسی در خانوما:
کباب چنجه+سس کچاپ+وایت چاکلیت+ماست گوسفند
کلم آب پز+تخم مرغ+سرشیر+عسل+سیر ترشی
بادمجان سرخکرده+خامه+زنجبیل+نعنا داغ

[ بدون نام ] دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

از کجا معلوم صاحب این وبلاگ با جو سازی و شایعه سازی دنبال اهداف خودش نباشه؟

آدم خوب دیدی سلام برسونین!!

افرادی به مراتب مدعی تر که جانماز آب می کشند و تسبیح به دست هستند گندشون در اومده اینکه داره فقط حرف می زنه.حرف زدن خرجی نداره!!
خداییش این وبلاگ جز استرسی که به آدم میده کارکرد دیگه ای داره؟

لبخند دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

آرامش در تخصص گرفتن نیست گاهی انسان با یک گوز احساس آرامش می کند.@ویکتور گوزو@

یعقوب دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

بچه ها من میل جنسیم روزبروز داره افت میکنه!

غجیب دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

درود بر بابا بزرگ
بابا بزرگ حمایتت میکنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

برگزاری آزمون در 14 بهمن/
رقابت دستیاران در آزمون فوق تخصصی پزشکی/ توزیع کارت آزمون از فردا
بیست و هشتمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی با رقابت حدود 500 نفر در روز پنجشنبه 14 بهمن ماه سال 89 برگزار و کارت آزمون نیز از فردا توزیع می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون در 24 رشته فوق تخصصی پزشکی برگزار می شود و بر اساس آخرین تغییرات اعمال شده در ظرفیت دانشگاهها 331 نفر در این مقطع پذیرش می شوند. 474 نفر در این دوره از آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد 374 نفر مرد و 100 نفر زن هستند.
مرحله اول آزمون به صورت کتبی روز پنجشنبه 14 بهمن ماه سال 89 در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شده و پس از آن، آزمون شفاهی نیز در روزهای 15 و 16 بهمن ماه بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده، برگزار می شود.
کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 12 و 13 بهمن از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در محل برگزاری دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی توزیع می شود.

پری دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

باسلام به همگی
وقتی شایعه روشنیدم،حالم خیلی بدشد.ازروی استیصال اومدم به این سایت تاخبرواضحی بشنوم.
شاکی تروناامیدتر،درحالی که چندتاغصه اضافه شده بودروغصه هام،ازاین سایت خارج شدم.
امروزهم نمیدونم چرا2باره اینجااومدم.شایدچون دلم خواست اگه یکی دیگه مث دیشب من اومداینجا،مثل دیشب من نشه.اولاازبابابرگ خیلی دلگیرم،که چراتواین اوضاع آشفته،بااون اتفاقی که پارسال افتاد،توروایت کردن خبرا،این مطلبورعایت نمیکنن که کل مطلبوبیارن توصفحه،ونه فقط اون قسمتیشوکه آتیش میرزنه به وجود آدم!!خبرشایعه فروش رفتن سؤالات،ازسایت آفتاب بود،درسته که اونجابه این مطلب اشاره شده،ولی حسی که ارخوندن مطلب اونجابه آدم دست میده،خیلی کمترازاینجاخرابه.
اونجاگفته شده این شایعه پیچیده،ونشونه وجودعده ای کلاهبرداره یا یک شایعه.وگفته وزارت بهداشت بایدحواسشوجمع کنه.
باوجودیکه خودم اززخم خورده های پارسالم وبه فساداین سیستم کاملاواقفم،ولی کمی منطقی باشید!مسخره نیست که باندفروش سؤالات که بچه هایی که پارسال امتحان دادن ودرجریان اعتراضا،کاملامیدونن چه مافیایی بودن،اینقدناشیانه اقدام به این کارکنند؟طوریکه نزدیک 2هفته مونده به امتحان،خبرش پخش شه؟!!
گلایه دوم من!چراتعبیرشتابزده خودتونو ازبانک شؤالات گذاشتیدروراس مطلب؟تا هرکی اومداینجاروسکته کامل بدید؟
من بخاطرپارسال خیلی وسواس شده هام!خودضیایی گفته بانک یعنی چندسری سؤال طرح میشه ودست آخریه تعداد ازشون انتخاب میشه.اونوقت شمااون بالا نوشتید.....یعنی ازسؤالای سالای پیش!!!
شرایط بدیه....
به قول شاعر"هوابس ناجوانمردانه سرداست"
پس توروخداخودمون دامن تزنیم به......
توکل برخدا

پارسال قبل از امتحان
سه شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 9:08 PM
آزمون دستیاری پنجشنبه برگزار می‌شود
معاون وزیربهداشت: ظرفیت آزمون تا 10 درصد افزایش یافته است داوطلبان نگران سلامت و امنیت آزمون نباشند
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر سلامت آزمون دستیاری تخصصی، از افزایش 5 تا 10 درصدی ظرفیت پذیرش این آزمون خبر داد.
...........
محققی با تاکید براینکه خوشبختانه اقدامات لازم برای برگزاری آزمون در امنیت کامل پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: ضمن استفاده از تجربیات سال‌های گذشته درامنیت آزمون، در چندین مورد ضریب امنیتی نسبت به سالهای قبل افزایش یافته است و داوطلبان نگران امنیت آزمون نباشند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با یادآوری اینکه نسبت به سالهای گذشته جنبه‌های حفاظتی برگزاری آزمون به شکل مضاعفی دیده شده است، گفت: هرچند اطمینان داریم که جامعه پزشکی جامعه مورد اعتمادی است و نگران امنیت آزمون نیستیم؛ اما طبق وظیفه باید تمهیداتی دراین مورد در نظر گرفته شود.

این گفته های جناب اقای معاون قبل از امتحان در حالی صورت میگرفت که سوالات امتحان دست بدست همکاران میگشت و ..........
با این وجود من نمی دانم چرا ادمهایی مثل شما دوست دارند خودشان را به حماقت بزنند شاید هم همان مکانیسم دفاعی انکار است که در روانپزشکی خوانده ای....
مطمئن باش بیشتر از شما اقایان سوال فروش و وزارت بهداشتی ها به این وبلاگ سر می زنند تا عکس العمل ها را بسنجند
همه تلاشها بخاطر این است وزارت بهداشت بداند که داوطلبان منتظر کوچکترین اشتباه صورت گرفته از انها در برگزاری امتحان است تا بر سرشان خراب شوند... شاید با این کارها بتوانیم حداقل میزان فروش و واگذاری سوالات و رتبه ها را به از شما بهتران کاهش دهیم.
نهایتا اینکه الان وقت سر زدن به وبلاگ نیست بلکه باید بنشینید و بخوانید.......
امیدوارم خود را به حماقت نزنیم سخن از پول میلیاردی است همانطوریکه مامنتظر رسیدن امتحان هستیم سوال فروشها مشتاقانه تر از ما منتظر رسیدن چنین روزی هستند و پشتشان قرص قرص است

فرهاد دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.rez89.persianblog.ir

دنیای کاملا وارونه

حضرت فیل دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

بیایید سوار بر فیل شوید و خرامان خرامان کل دروس دستیاری را با هم مرور کنیم.
مرور کلیه دروس در جیک ثانیه.
www.file kolahbardar.com

[ بدون نام ] دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

همه ی تلاشتون رو برای قبول شدن بکنید ولی امید صد در صد نبندید احتمال قبول نشدن هم بدید وگرنه مثل من میشید که از پارسال افسردگی گرفتم!و کارم فقط شده گریه کردن و دارو خوردن و امسالم رو هم کامل تلف کردم.
پیروز باشید

به سهیل دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

بابا جون عزیز دل برادر برو یه متخصص داخلی ببینتت البته قبلش یه سری ازمایش بده

سهیل دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

همکارای عزیز!
واقعأ‌ دارم اذیت میشم!
نادیا خانوم تشخیص خاصی دارین؟!
مگه این سمپتوم تو دیابت وجود داره؟!
خواهشأ‌ شوخی نکنید!
این شغل افتضاح به اندازه کافی به زندگیم گند زده!

به حضرت فیل یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

یککککککککککککک صفحه برو بابا زیاده فکر کردم یه قرصه میخورم همه رو حفظ میشم
نه نمیخوام حضرت جوجه

[ بدون نام ] یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

کسی هست انرژی بدهد؟!!

کمککککککککککککککککککککککککک

فرهاد یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.rez89.persianblog.ir

دنیای کاملا وارونه

حضرت فیل یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

چوکیده است!!کل داخلی و زنان و اطفال و جراحی در یک صفحه!!
بابا ناسلامتی من حضرت فیلم!!

به سهیل یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

شیرین کام باشی!خوبه دیگه نمیخواد تو این اوضاع داغون اقتصادی پول پای شیرینی بدی!!

[ بدون نام ] شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

یه روز غضنفر با نیسانش می ره تو یه مغازه! وقتی افسر میاد تا کروکی تصادف رو بکشه، اونو می کشه یه گوشه و بهش می گه:
25000 تومن می دم، توی کروکی بنویس مقصر مغازه بوده!

[ بدون نام ] شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

سهیل مگه شما فرهاد هستی که مزه شیرین را تو دهانت احساس میکنی!
یه ازمایش قند بده ببینم قند خونت بالا نیست بعدش به یه پزشک مراجعه کن معاینه بشی بعدش به یه روانشناس که وضغ روحی را بررسی کنه

به سهیل از طرف نادیا شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

تو کتابهای طب سنتی باید بگردی

به فنگلیش شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

آره خوب بخون اگه واستون جایی موند حتما قبولید!!!

[ بدون نام ] شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 07:19 ق.ظ

biaeed aram basheem va bekhaneem be shayha tavajo nakoneed hameye enhaha shayehe ast

سهیل شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 03:51 ق.ظ

بچه ها من مدتیه تو دهنم مزه شیرین احساس میکنم!
هرچی تو کتابا گشتم علتشو پیرا نکردم!
راهنمایی میکنین؟!

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

همه چیزمون همین جوره شهرداری یزد تصمیم گرفته از پزشک ها 150 میلیون تومان حق پارکینگ بگیره یعنی مریض که میاد پیشتون ماشینش رو می زاره تو خیابون پول پارکینگش روشما باید بدین !

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

هر سال هر سال خودمونو محدود میکنیم، هیج نا نریم تو کتابخونه خودمونو حبس کنیم که آخرش با این کارا با اعصابمون بازی کنن؟ اصلا اگه این همه از رزیدنتی استقبال نمیشد بازار اینا اینقدر گرم نبود !
من که بیخیال رزیدنتی شدم میخوام زندگی کنم همه چیز که پول و ژست تخصص نیست

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

خدا لعنت کند همه مسئولین خود فروش وزارت بهداشت را
هر چه درد و مرض و بدبختی در دنیا هست به جانشان بیفتد و در بدبختی و فلاکت بمیرند

کارگر افغانی جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

ای پزشکای عمومی بدبخت.شما از کارگر های بی سواد هم حقوقتان کمتره.اونا عیش دنیا را میکنن.زودتر ازدواج میکنن.بچه دار میشن.کیف بچه ها و خانوادشونو میبرن .بیمه هستن.تو شهر های بزرگ حالشو میبرن.یک شب بی خوابی کشیک اینترنی و رزیدنتی را هم ندارن.حالا هی برین میلیون میلیون سوالارو از تو وزارتخونه بخرین.اون دنیا رو هم ندارین.

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

فکر خیلی خوبیه!
یکی پیدا کنه بیاره همینجا پخش کنیم جای مخصوص وزارت بهداشت و سوال فروشها بسوزه وجزغاله بشه
من یکی که یک صدم اوون پول رو ندارم

به بابابزرگ جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

بابابزرگ بعد ۱۰ سال سوال فروشی ویک سال اعتراف هیچ اتفاقی نیفتاد ودوباره فریاد مظلومیت ما به هیچ جا نرسید پس خودت سوالا رو بخر توی همین وبلاگ بذار بعدا باهات حساب میکنیم تا بازار سوال فروشها تخته بشه!

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

یعنی اینقدر تخصص ارزش داره و پزشکی عمومی ارزش نداره؟!

اگه اینطوره پس چرا از ۷۰-۸۰ هزار نفر پزشک عمومی فقط ۱۵۰۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند؟؟!!


واقعا عجیب است این داستان فروش....

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

ای بابا مگه غیر از این انتظار داشتین؟
نکنه انتظار داشتین که دیگه فروش سئوالات تعطیل بشه؟

امیر جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

دوست عزیز سلام
فرصتی دست داد تا از وب شما دیدن کنم
با عرض معذرت از شما یه سوال از شما
چرا به فروشندگان سوال اعتراض و نفرین و داری و شمشیر انتفام خدا را نشانشان میدی ؟
آیا غیر از این است که در روز روشن ودر بی عدالتی محض
کسی که سهمیه ایثارگران دارد با رتبه 49000 (چهل و نه هزار با مدرک بهت نشان میدم )سهمیه ایثارگران بهش 147رتبه میده آیا فروش سوال
شرافتمندانه تر نیست
چرا چون فروش بی قانونیه و به اون مورد سهمیه شکل قانونی داده شده است
در آرزوی ایران سرفراز و ایرانی خشنود

[ بدون نام ] جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

با سلام
من به همتون قول میدم اینها همش شایعه است .اینها همش واسه بد نام کردن نظام و اسلام و آخوند و رهبری و احمدی نژاد و بانو مرضیه و استاد محققیه!!!
خیالتون راحت با وجود اینهمه افراد مورد اعتماد تو این نظام اسلامی ایرانی و من در آوردی کسی مگه جرات میکنه حق پزشکا رو بخوره

مریم جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

از روزی که این شایعه ( البته خودمم میدونم که هر وقت این شایعات مطرح شد بعدا دیدیم که واقعیت بوده ) پخش شده یکم سست شدم چون اگه این جوری باشه بازم سطح نمره ها میره بالا و باید 699 از 600 بگیریم تا مثلا داخلی قوز قوز اباد قبول شیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد