خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

هفته بیست و هشتم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس چهارم

 اوست عادل 
لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد  

 لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ    
لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند  

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

 ===============================

  

هفته بیست و هشتم از مراحل آمادگی برای امتحان دستیاری - درس چهارم 

تا روز جمعه ۱۴ خرداد 

======================================    

 

 کلاس کنکور در محوطه دانشگاه!
کلاس کنکور دستیاری به کلاسهای کنکور اضافه شد؛ وزارت بهداشت مجوز می دهد ....  

===============================

 

 ابتکار جدید معترضان دستیاری
ارائه سئوالات دستیاری به مولفان خارجی کتب مرجع پزشکی؛ پاسخ استاد کارولینا
چند روز پس از رد اعتراض داوطلبان معترض آزمون دستیاری سال 88 جهت رسیدگی به سئوالات غلط آزمون، داوطلبان سئوالات آزمون را برای جمعی از نویسندگان کتب مرجع پزشکی ارسال کردند و این اساتید با تایید ادعای آنها به سئوالات پاسخ دادند.. .. .. ...

 

 

 ===========================================   

 

محسن پور در گفتگو با مهر:
پرونده دستیاری 88 مختومه نیست/ همچنان پاسخگوی دستگاههای نظارتی هستیم
قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس در خصوص وضعیت پیگیری آزمون دستیاری 88گفت: اعلام مختومه شدن یک پرونده تنها از سوی دستگاه قضایی قابل بیان است و وزارت بهداشت همچنان پاسخگوی دستگاههای نظارتی و قانونی در حوزه آزمون دستیاری است.
سید رمضان محسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب اعلام مختومه شدن پرونده دستیاری ... ... .... ....  

=============================================  

===========================================

تذکر : متاسفانه بعضی از همکاران موارد انتقادی خود را با بد و بیراه گفتن امیخته می کنند اگر دوست ندارید از طرف مقابل هم به شما بی احترامی شود از این کار پرهیز کنید. باید قبول کنیم حرفهای ناسزا گفتن خواه در روبرو و خواه در دنیای مجازی نشانگر شخصیت بیمار است. 

خواهشا برای اینکه کامنتتان حذف نشود از درگیریهای لفظی با همدیگر خودداری کنید با احترام و با تشکر 

 

 http://dastyar88-admin.blogspot.com  

http://dastyar-ghorbani88.blogfa.com 

  http://eterazbedastyari88.blogfa.com  

 http://dastyarkuchulu.blogsky.com

 http://rahayeraha88.blogfa.com

http://blogfadotcom.blogfa.com

http://dastyar1388.blogfa.com

 http://drnash1.persianblog.ir

 http://dastyari89.blogfa.com  

   ۰  

 ۰

 ۰

 http://drmahtab.blogfa.com 

http://dispute.blogfa.com

 

 محسن پور در گفتگو با مهر:
پرونده دستیاری 88 مختومه نیست/ همچنان پاسخگوی دستگاههای نظارتی هستیم
قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس در خصوص وضعیت پیگیری آزمون دستیاری 88گفت: اعلام مختومه شدن یک پرونده تنها از سوی دستگاه قضایی قابل بیان است و وزارت بهداشت همچنان پاسخگوی دستگاههای نظارتی و قانونی در حوزه آزمون دستیاری است.
سید رمضان محسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب اعلام مختومه شدن پرونده دستیاری افزود: آزمون دستیاری در سال 88 با کش و قوسهای فراوان روبرو بود و وزارت بهداشت نیز بر اساس آیین نامه رسیدگی به تخلفات آزمونها در حال پیگیری موضوع است.
وی اضافه کرد: آیین نامه های مربوط به برگزاری آزمون نیز در حال پیگیری است و تمام تلاش این بوده که کمترین صدمه به داوطلبان وارد شود. در این میان مسلماً برخی از شرکت کنندگان نمره لازم را کسب نمی کنند و طبعاً اعتراضاتی هم داشته اند و گروهی هم احساس کرده اند که اشتباهاتی صورت گرفته که در مورد تمام این افراد وزارت بهداشت پاسخگو است و در وزارتخانه و سنجش برای پاسخگویی به این افراد باز است.
محسن پور یادآور شد: از سوی دیگر اعتراض برخی از داوطلبان به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس کشیده شد و در همین زمینه دکتر شاهرخ رامین از سوی کمیسیون برای پیگیری موضوع انتخاب شد و در حال حاضر هم برای پیگیری موضوع تمام اسناد و مدارکی که لازم بوده در اختیار وی برای بررسی قرار گرفته است.
وی در مورد پیگیری متخلفان آزمون دستیاری سال 88 خاطرنشان کرد: متخلفانی که در جریان آزمون دستیاری شناسایی شده اند و تخلف کرده بودند به دستگاه قضایی معرفی شده اند و اعلام مختومه شدن این پرونده تنها باید از سوی دستگاه قضایی انجام گیرد و ما نمی توانیم در این مورد نظری داشته باشیم.
قائم مقام وزیر بهداشت در امور مجلس به مهر گفت: پیگیریهای مورد نظر از نظر آموزشی، حقوقی و سایر بخشها در مورد آزمون دستیاری سال 88 در حال انجام است و وقفه ای در آن بوجود نیامده است. همچنین هر دستگاه نظارتی که مسئولیت قانونی در این زمینه دارد می تواند اطلاعات مورد نظر را برای پیگیری در اختیار داشته باشد.
وی تاکید کرد: نتایج نهایی نیز پس از بررسی های لازم به داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 اعلام خواهد شد.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود. 

================================== 


 جامعه > آموزش - معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ادامه دادن بحث آزمون دستیاری جز تشویش اذهان عمومی و نگرانی برای خانواده ها نتیجه دیگری ندارد.

سید رمضان محسن پور با بیان اینکه «‌ همه راهکارهای قانونی و اجرایی که وجود داشت برای رسیدگی به شکایات انجام شده و کاری نمانده که وزارت بهداشت در انجام آن کوتاهی کرده باشد » ،در گفت وگو با برنا چنین افزود :

• ما تمام مواد قانونی که درخصوص برگزاری آزمون بود را رعایت کردیم. حالا اگر تعدادی در این آزمون قبول نشده اند طبیعی است که شکایت کنند و اشکال بگیرند. ما نمی توانیم به خاطر 50 _100 نفر معترض 16 هزار شرکت کننده را درنظر نگرفته و سیستم را تغییر دهیم.

• ما به احترام این بزرگواران سعی کردیم رعایت قانون را در آزمون مجدد دستیاری انجام دهیم. شکایتی به کمیسیون ارائه شد و همه اعضای کمیسیون با دقت و حوصله به همراه مسوولان و معاون آموزشی وزارت بهداشت به این مسئله پرداخت. کمیسیون به این نتیجه رسید که یکی از اعضای خود را هم در کمیسون آموزش و تحقیقات و هم در کمیسیون بهداشت و درمان برای دسترسی به اطلاعات انتخاب کرده و نتیجه را گزارش دهد.

• بر همین اساس قرار شد دکتر رامین از کمیسیون بهداشت و درمان گزارشات خود را دراین زمینه اعلام کند که پس از آن نیز مجدداً وزیر بهداشت به اتفاق معاون آموزشی وزارت بهداشت برای ارائه توضیحات خود در کمیسیون حضور یافته و برای کمیته و اعضای آن مسجل شد که خواسته افراد مردودشده خواسته منطقی نیست.

• باز هم اعلام شده است که اگر دانشجویی می خواهد از پرونده و وضعیت خودش با اطلاع شود می تواند به سازمان سنجش وزارت بهداشت و درمان مراجعه کرده و این سازمان آمادگی پاسخگویی به همه این افراد را دارد.

• ادامه دادن این بحث جز تشویش اذهان عمومی و نگرانی برای خانواده ها نتیجه دیگری ندارد.

• همه راهکارهای قانونی و اجرایی که وجود داشت برای رسیدگی به شکایات انجام شده و کاری نمانده که وزارت بهداشت در انجام آن کوتاهی کرده باشد اما اگر این چند دانشجو به خواسته شان نرسیده باشند دلیل نمی شود که خواسته همه شرکت کنندگان را نادیده بگیریم.

• این ها تا پایان دوره بعد هم همچنان ناراضیند و ما نمی توانیم راضیشان بکنیم یعنی قانون اجازه نمی دهد که هرکسی هر درخواستی دارد ما راضیش کنیم.

• بنابراین پرونده آزمون دستیاری تا زمان اعلام نتایج نهایی مختومه اعلام می شود و طبق زمان بندی تعیین شده اعلام نتایج انجام می شود افراد پذیرفته شده در دانشگاه ها و بخش ها به فعالیت می پردازند و این پرونده مسیر خودش را تا دوره بعد طی می کند.

 ==========================================

 

  ابتکار جدید معترضان دستیاری
ارائه سئوالات دستیاری به مولفان خارجی کتب مرجع پزشکی؛ پاسخ استاد کارولینا
چند روز پس از رد اعتراض داوطلبان معترض آزمون دستیاری سال 88 جهت رسیدگی به سئوالات غلط آزمون، داوطلبان سئوالات آزمون را برای جمعی از نویسندگان کتب مرجع پزشکی ارسال کردند و این اساتید با تایید ادعای آنها به سئوالات پاسخ دادند.
به گزارش خبرنگار مهر، با وجود اینکه سئوالات مورد اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 با رفرانسهای مورد نظر به مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان و همچنین آموزش و تحقیقات ارائه شده بود اما موضوع بررسی سئوالات با پاسخهای معاونت آموزشی وزارت بهداشت از دستور کار کمیسیون بهداشت خارج شد.
پس از این مسئله گروهی از داوطلبان معترض آزمون دستیاری سال 88 برای تایید ادعای خود بخشی از سئوالات تایید شده وزارت بهداشت را جهت بررسی بیشتر به اساتید نویسنده کتب مرجع پزشکی ارائه کردند.
Vern L.Katz استاد دانشگاه کارولینای شمالی و یکی از نویسندگان کتاب مرجع جهانی زنان و مامایی دنفورث (که مرجع امتحان دستیاری بوده) سئوال مربوط به ممنوعیت پاروکستین در بارداری را مبهم و غلط دانسته و پاسخ انتخاب شده را اشتباه قلمداد کرده است.
 داوطلبان معترض تعداد دیگری از سئوالات را به نویسندگانی از جمله Julie Panepinto استاد دانشگاه ویسکانسین امریکا و نویسنده مبحث خون و هماتولوژی رفرانس جهانی اطفال نلسون، J. Paul Scott استاد دانشگاه ویسکانسین امریکا و نویسنده مبحث خون و هماتولوژی رفرانس جهانی اطفال نلسون، Edward R. Carter استاد دانشگاه واشنگتن امریکا و نویسنده مبحث بیماریهای تنفسی رفرانس جهانی اطفال نلسون، Susan G. Marshall استاد دانشگاه واشنگتن امریکا و نویسنده مبحث بیماریهای تنفسی رفرانس جهانی اطفال  نلسون، Ernest E. moore استاد دانشگاه کلرادو امریکا و نویسنده مبحث ترومای رفرانس جهانی جراحی شوارتز ارائه کردند.
این نویسندگان در پاسخ به معترضان دستیاری اعلام کرده اند که هرچه سریعتر بررسی خود را انجام داده و پاسخهای خود را به این افراد ارائه می کنند.
شاهرخ رامین عضو منتخب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو روز پیش از خارج شدن بررسی سئوالات غلط آزمون که مورد اعتراض گروهی از داوطلبان بود خبر داده بود.
معترضان در نامه های متعدد خود به ریاست کمیسیون های بهداشت - درمان و آموزش - تحقیقات بر لزوم توجه به سئوالات غلط و تاثیرات آن در اعلام نتایج نهایی تاکید کرده اند.
سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد. آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.
آزمون مجدد نیز پس از اعلام نتایج با اعتراض برخی داوطلبان روبرو شد به طوری که شاهرخ رامین عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری اعتراضات داوطلبان آزمون دستیاری سال 88 به مهر گفت: با وزارت بهداشت توافق شد تا زمان بررسی کامل و تحلیل آماری نمرات و رتبه های دستیاری، نتایج آزمون دوره سی و هفتم اعلام نشود.
 

=====================================

کلاس کنکور در محوطه دانشگاه!
کلاس کنکور دستیاری به کلاسهای کنکور اضافه شد؛ وزارت بهداشت مجوز می دهد
معاون آموزشی وزارت بهداشت از ارائه درخواست مجوز از سوی موسسات آموزش دستیاری به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: موسسات می توانند برای قانونمند شدن درخواست مجوز خود را به وزارت بهداشت ارائه دهند.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چند درخواست مجوز از سوی موسساتی که به آموزش دستیاری مشغول هستند به وزارت بهداشت ارائه شده و در حال حاضر کمیسیون علمی مربوطه درحال بررسی این درخواست ها است.
وی اضافه کرد: بر اساس ضوابط موجود اعلام کرده ایم که دخالت در امور آموزشی ممنوع است و مسئولیت آن متوجه افرادی است که به طور غیرقانونی در این زمینه فعالیت می کنند.
محققی به دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقمند به استفاده از آموزش های غیررسمی توصیه کرد به آموزه های گمراه کننده توجه نکنند.
معاون وزیر بهداشت افزود: ورود به دوره های آموزشی تنها توسط نهادهای آموزشی دارای مجوز و معتبر، مجاز است و سایر مراکز مجوز قانونی ندارند.
وی درخصوص این موضوع که برخی از موسسات، کلاسهای خود را در محیط های داخلی دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می کنند، یادآور شد: فضای کلاس مهم نیست و این موضوع مجوزی برای فعالیت محسوب نمی شود. کلاس آموزشی تنها در صورتی که با مسئولیت گروههای آموزشی برگزار شود، مانعی ندارد و نیاز به مجوز ندارد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت اضافه کرد: اگر قرار باشد کلاس غیرآموزشی و غیرمجاز از فضاهای آموزشی استفاده کند این موضوع به خودی خود مجوز محسوب نمی شود.
محققی تاکید کرد: موسساتی که مجوز نیاز دارند می توانند درخواستهای خود را ارائه دهند و پس از دریافت مجوز از محدوده قانون خارج نشوند و مسئولیت عمل خود را نیز بپذیرند.
به گزارش مهر، پیش از این وزارت بهداشت موسسات آموزشی دستیاری را غیرقانونی اعلام کرده بود اما با این وجود این موسسات همچنان به فعالیت آموزشی خود ادامه می دهند و کلاسهای درسی و تست زنی را برقرار کرده اند.
 

نظرات 354 + ارسال نظر
M.A سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

بچه ها: اینکه می گن قراره آزمون مجدد تو شهریور گرفته بشه! درسته؟؟

داخلی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

من خودمو اذیت نمی کنم فقط یک سوال کردم
۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم ۲۵ زاهدان دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟

به داخلی چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

اینقدر خودتو اذیت نکن،.....یکی دو هفته دیگه نتایج میاد.....انشاالا قبولی

داخلی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

۳۹۵ هستم و رتبه ۱۸۵۰ و سهمیه محروم دارم آیا داخلی شهر خیلی دور میارم؟

محمد یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

کجا باید اعتراض خودمو به کارای این پسره مسجدی اعلام کنم؟

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

حوصله ام سر رفت خبر تازه ای نیست؟نتایج و کی میدن خرداد یا تیر؟

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

غضنفرمی‌ره پیش دکتر و می‌گه: آقای دکتر، اگه نمی‌خندی من مشکلمو برات بگم. خلاصه دکتره هم کلی مرام میزاره که: این چه حرفیه آقا، دکتر محرم مردمه و از این صحبتها. خلاصه یارو رو راضی می‌کنه که مشکلشو بگه. غضنفرهم می‌گه: من یکی از تخمام بزرگتر از اون یکیه. بعد هم دست می‌کنه تو شلوارش و یه تخم اندازه توپ بسکتبال می‌زاره روی میز! دکتره تا چشمش به تخم یارو می‌افته می‌زنه زیر خنده. غضنفر هم شاکی می‌شه و می‌گه: حالا که خندیدی اون بزرگه رو نشونت نمی‌دم!

الف جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

هر کسی که حقش ضایع شده میتونه اعتراض کنه و کسی هم نباید اونو منع کنه.
در ثانی شما که به معترضین ایراد میگیرید خودتون در اعتراض به تقلبات امسال چیکار کردید؟هان؟باز ما داریم حقمونو دنبال میکنیم،ولی شما نشستسی تو خونه ات و به هر تصمیمی که برات بگیرن راضی هستی.

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

من تو یه کامنت گفتم که اعتراض به هر روشی و توسط هر کسی که باشه خوبه وبهتر از سکوته
همین جا گفته ی خودم را پس میگیرم واذعان میکنم که وابسته به هیچ شخص وگروه خاصی نیستم ودیگه از این همه بلا تکلیفی واضطراب بی نتیجه خسته شدم و ملتماسانه از تمام روسای محترم میخوام که نتایجو زودتر اعلام کنن چون تقریبا باقیمانده ی زندگیمم در معرض متلاشی شدنه

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

نتیجه پزشکی شعر فوق:
الانزاپین رو سر موقع بخور
نتیجه منطقی:
از پزشک شاعر در نمیاد
نتیجه اخلاقی:
اگه نتایجو سریع ندن احتمالا همه قاط میزنند
نتیجه سیاسی:
علت همه مشکلات جوراب است

هستی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

به فرناز
احتمالا زنان زاهدان رو میاری

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 09:26 ب.ظ

مسجدی عزیز ؛شما به عنوان نماینده معترضین اعتراض دوستانو به گوش مسولین رسوندی ؛حالا با هر وسیله ای که در دسترست بود دستت درد نکنه ولی کار مهم بعدی ارائه راه حل برا برون رفت از مشکل فوق بود که می بایست نظر همه دوستان لحاظ میشد به عنوان مثال شما بیشنهاد دادین امتحانو باطل کنند خوب که چی بشه ایا کم استرس داشتیم اینجا بود که کم کم زمزمه های اختلاف به گوش رسید

دکتر مهدی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

یک وبلاگ زیبا از یک همکلاسی و دوست قدیمی
حتما سر بزنید
http://polvapezeshki.blogfa.com/

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

ش ما بهتره الانزابینتو سر وقت بخوری

به بالایی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 09:10 ب.ظ

قاط زدی چرا دریوری مینویسی

بی سرزمین تر از باد جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

بیایید
با پای برهنه بیایید
با عکس محمود بیایید
با جورابهای خاکستری و صندلهای پلاستیکی بیایید
هم کلوچه و هم ساندیس
جواب تراکئیت نیس
خودیا لارنژیت زده اند
ندا رو با تیر زده اند
رأی من کو
رتبه ام کو
ناله های همسرم کو
سید حسن هو شد
امام زمون قاط زد
ادوارد کاتر داد زد!
مرندی رو عشقه
عمو شهابو عشقه
بابا این ادوارده کشکه!
حورابهای خاکستری ات خواهم ماند
الانزاپینم کو
محمودمو می خوام
ممدلی تو خوبی
بابا بزرگ کجایی
دلم گرفت غروبی


[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

از بابا بزرگ می خواهم نظر شخصی افرادو تو صفحه اول وبلاگ نذارن (جهت احتمال ارتباط بشت برده با افراد خاص)

خانم مرغه جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

واه!واه!من شوهر تعصبی نمی خواما! من می خوام
تو اجتماع شرکت کنم تازه می خوام درس بخونم دکتر عمومی بشم بعدش نفقه و پولامو جمع کنم سوالات دستیاری رو بخرم متخصص تخم مرغ بشم اونوقت مهرم حلال جونم آزاد!!

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

مسجدی جان عملکرد خودت ملاک قضاوت است؛ما که نه تورا میشناختیم؛تو فقط از هدفت به قول دوستان عدم سلامتی ازمون=ابطال ان را دنبال میکنی؛من اینو نمیگم ؛عملکردت اینو میگهوسرنوشت بقیه افرادی که در وبلاگت نام بردی به هیچ وجه برات مهم نیست؛در عرض ۱ماه اخیر چقدر خبر تلفنی تو وبلاگت گذاشتی به طور متوسط هر سه روز یک خبر و یک استرس تازه تو شاید مرفهی ومشکلی نداری بقیه همه خانه بدوشیم وبرای یک جابجایی ساده حداقل ۲ماه زمان میخواهیم؛چرا این سوالهای غلط رو قبل اعلام رتبه ۳۱فروردین جمع نکردی اون موقع که بهترین زمان بود

به فرناز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

یه بار که دادم نیومدیp53onc5f3@yahoo.com

به خانم مرغه جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

پس تو چرا اومدی اینجا تعصبی میشم ها!!!!

فرناز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

به ۲ تا بالایی
ممنونم دکتر از جوابت
ادرس میلتو مییدی

خانم مرغه جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

بیا خروس جنگی تو خونه تو رو چه به مطلب نوشتن توی وبلاگ!

به فرناز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

اگه خدا بخواد زنان میاری.

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 06:42 ب.ظ

نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟نتایج و کی اعلام میکنن؟

خروس جنگی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

بالاخره ما نفهمیدیم اینجا وبلاگ پزشکاس یا کل کل خروس جنگیها خیلیها با این که پزشکن ولی بزرگ نشدن باور کنین قنادا تو این شهری که ما مطب داریم بخاطر مشکل همکارشون یکهفته تعطیل کردن اما ما دستی دستی برا همکارمون دردسر درست میکنیم واقعا که متاسفم

یک استدلال اشتباه دیگه جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

بعضی ها می گن حداقل نتیجه کار ی که مسجدی می کنه اینکه وزارت بهداشت رو رسوا می کنه و فاسد بودن و بی لیا قت بودن اونها رو ثابت می کنه.
آخه عزیز من ما که همه می دو نیم چی به سرمون اومده .این قضیه که برای ما ثابت شده هست لزومی نداره که کسی بخواد اونو ثابت کنه
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟
در ضمن آقازاده مسجدی خان شما اسکن پاسخنامت رو که در سایت سنجش هست رو بهمراه اون ۲۰ سوالی که اعتراض داری بفرست برای بابا بزرگ بزاره تو وبلاگ ببینیم تو اونها رو چی جواب دادی .چرا این کارو نمیکنی و بجای اون مظلوم نمایی می کنی و افسانه بافی می کنی.
عزیزم شما اول برادریتو ثابت کن بعد ادعای ارث و میراث بکن.

فرناز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

به همکار
ممنونم ادرس میلتو میدی دکتر
شما چند شدین نمرتون؟ خانمین؟

به مسجدی و طرفداراش جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

چی فروختین که میخواین باهاش زمان بخرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟اعتماد همکاراتون یا وجدان خودتون....چی

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 04:54 ب.ظ


اقای دکتر مسجدی خوش به غیرتت که دنبال منافع خودت هستی این سخنوران که اینجا میبینی حتی وجود اینم ندارن که حرفشون و از فضای مجازی بیارن به فضای واقعی!!

همکار جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

به فرناز
اولا به خدا توکل کن ما هم دعا می کنیم اونی را که میخواهی قبول بشی
دلت رو قرص کن و دعا کن!

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

جناب دکترمسجدی
انتقاداتی که علیه شما میشه متاسفانه بعلت زودباوری و سادگی خود شماست.نمونش مطالبی هست که تو وبلاگ خودتون می ذارید یک روز میگید "سوال نوزاد دیسترسی غلط شد البته تا حالا "بعد خبر میاد که "بررسی سوالات از کمیسیون خارج شده" . شما حق نداری هر مطلبی که به ذهنت میرسه یا تلفنی گفته میشه و موثق هم نیست به افرادی منتقل کنی ! اونهم به افرادی که به اندازه کافی مشکلات دارند(یکی fluoxetine میخوره یکی nortryptiline یکی نمی دونه بچه اش را کجا باید ثبت نام کنه یا اجاره اش که تا یک ماه دیگه تموم میشه تمدید کنه یا نکنه؟) پس میبینی که نه شما نماینده واقعی هستی و نه واقف به مشکلات !اپس مشخص میشه که قضیه این امتحان تنها بحث علمی صرف نیست البته در رابطه با وجود مشکلات فراوان در مورد نحوه برگزاری امتحانات دستیاری شکی نیست ولی ای کاش اگر واقعا انگیزه علمی در کار بود سئوالات مبهم سالهای گذشته در زمانی مناسب مورد بررسی قرار می گرفت تا کیفیت آزمونها افزایش پیدا کنه!
دست آخر اینکه امیدوارم همه براسای صلاحیت علمی وارد دوره دستیاری بشوند و مشکلات همه حل بشه!
I apologize if i spoke frankly

فرناز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

به بالایی
ممنونم. داخلی شهرستان رو میارم سهمیه زنان دارم؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 04:00 ب.ظ

مسجدی جان مهم عملکرد کنونی شماست که در حال حاضر منافع شخصیتو تامین میکنه. ما هم میدونیم شما و ما قبلا به چی معترض بودیم، پس با تکرار جملات و خواسته های مشترک گذشته هدف فعلیتو توجیه نکن،چون عملکردت چیز دیگه ای رو نشون میده. مسیر کنونی شما هدفی جز ابطال امتحان رو دنبال نمیکنه. ممکنه آقازاده مرفهی مثل شما کار و مسئولیت دیگه ای جز کل کل کردن با وزارت نداشته باشه ولی اکثریت قریب به اتفاق ما در انتظار مشخص شدن هر چه سریعتر نتیجه برای سرو سامان دادن به این وضعیت آشفته مون هستیم. اصطلاحا شما چیزی واسه از دست دادن نداری و اونطور که به نظر میرسه قصد مطالعه برای سال آینده رو هم نداری. به هر حال سعی میکنی از آب گلالود ماهی بگیری ، اگر شد که فبها ! اگرم نشد خدا داده سوریه و مالزی و ...!!!!!
ولی بسیاری از ما یا باید خودمونو واسه سال آینده آماده کنیم یا با شرایط زندگی و کار در یک شهر-رشته نامعلوم منطبق شیم. روش فعلی شما یک روند فرسایشی با نتیجه مبهمه که هیچ هدف موثری جز ایجاد تشنج و بلاتکلیفی دنبال نمیکته. به قول خودت:

" اثبات غلط بودن سوالات در صورتیکه با 2 بار بررسی سلامت اونه توسط مسئولین تایید شده ، مهمترین دلیل برای اثبات تخلف و محکمترین اهرم برای اعمال فشار جهت گرفتن خواسته ها و حقمان است."

عدم سلامت علمی آزمون=ابطال اون
این دقیقا همون خواسته و حقی است که شما با زیرکی و تحت لوای شعار های کلی به دنبالش هستید.
البته این حق شماست که به دنبال منافعت باشی ولی سوء استفاده از اعتماد دیگران و سوار شدن بر موج اعتراضات خیلی نا جوانمردانه ست.
امیدوارم با اصلاح روشت کاری کنی که همگی دوباره یک صدا به دنبال هدف اصلی باشیم والا ما هم مجبور میشیم اعتراضمون رو به عملکردت به شکل قانونی دراریم.

به فرناز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

فرناز جان از شما تعجب می‌کنم. مدّتیه که یک سوال رو تکرار میکنی‌. اینکه شما قبول میشی‌ یا نمیشی‌ فقط یک جواب داره. اونم اینه که باید صبر کنی‌ تا نتیجه‌ها بیاد. اینکه یه عده از دوستان و یا دکتر کرمی به شما گفتن میاری یا نمیاری دلیل قبول شدن یا نشدن شما نیست. به فرض که اینجا همه بگن قبولی، اگه ۴ روز دیگه جوابا بیاد و قبول نشدی می‌خوای بیای اینجا اعتراض کنی‌؟؟؟ اگه لب مرز باشی‌ که ظاهراً هستی‌ دیگه هیچی‌ معلوم نیست. توکل به خدا.

به قول بابا بزرگ باید دعا کنیم که رتبه‌های بالاتر این رشته و شهرو نزده باشن تا قبول بشیم. هرچی‌ هم پیش بینی‌ کنیم فقط حدسه و مخصوصاً تو مملکت ما آمار سالهای قبل کاربرد زیادی نداره!

به امید موفقیت شما امیدوارم بقیهٔ دوستانی هم که اصرار دارن جواب بگیرن که آیا قبول میشن یا نه یه کمی‌ به خودشون بیان.

برای بابا بزرگ و همهٔ همکاران آرزوی موفقیت و سلامتی‌ دارم.

از وبلاگ مسجدی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

ذکر چند نکته
با سلام خدمت دوستان
چند نکته هست که باید اشاره شه:
1: ما فقط روی سوالات تکیه نکردیم. 2 روز بعد از نتایج نتیجه بررسی آماری رو اعلام کردیم. افزایش رتبه ها نسبت به نمرات مهمترین مسئله آزمون بود اما به زبان آمار نمیشه گفت علت مخدوش بودن نتایج و ضرایب چیزی مثل تقلبه.
2: دوستانی که میگن قضیه منحرف شده به سوالات از طرفی راست میگن و از طرفی بعضی مسایل رو درک نمیکنن متاسفانه.
ببینید اوالا اگر سوال غلطی وجود داشته باشخ حق مسلم افرادی هست که سوالات را درست زدن. حالا چه کسی خوشش بیاد چه نیاد.
دوما این سوالات رو من انتخاب نکردم که من رو متهم میکنید البته در شرایط کنونی اینقدر همه عصبین که حق دارن کسی رو متهم کنن یا به فراخور سطح فرهنگشون توهین کنن. این مسئله برای من محترمه به خاطر همین برخلاف وب لاگهی دیگه که فقط یه عده ای میان فحش میدن بنده ارسال نظرات رو برای همه باز گذاشتم که هرکس هر نظری داره بیاد بده. سوالات بعد از شروع اعتراضات در اختیار من قرار گرفت قبل از اون دوستان دیگری روش کار می کردن که من اصلا نمی دونستم
سوما من قبول دارم که الان اعتراضات به سوالات معطوف (نه منحرف) شده اما چرا؟
1: ببینید دوستان هر کس هر دلیل محکم ( از نگاه یک قاضی) برای تقلب و رتبه فروشی داره بیاد بگه. اتفاقا چون این مسئله قابل اثبات نیست پس بزاحتی رد میشه مگر این که این مورد همراه موارد محکم دیگر آورده شه
2: ما در نامه های خودمون همه خواسته ها رو داشتیم. من تعجب می کنم دوستان مثل اینکه مطالعه نمی کنن. بررسی آماری، اعلام 1620 نفر اول ( در نامه به نمایندگان مجلس، سازمان بازرسی ، نظام پزشکی) ،ابطال آزمون (نامه به سازمان بازرسی ،نمایندگان مجلس)، افزایش ظرفیت ( نامه های متعدد به دکتر عباسپور و صدر و ریاست جمهوری) ، پیگیری مسئله متخلفین آزمون قبل( نامه به دکتر عباسپور و صدر و ریاست جمهوری و دیوان عدالت و ...)، انتقاد به عملکردوزارت بهداشت ( تقریبا همه نامه ها).
3: مورد سوالات مطمئنا موضوع اصلی نبود ول چرا به این موضوع تکیه کردیم؟
1: خرید زمان بری بررسی مواد دیگر تقلب و به تعویق افتادن اعلام نتایج
2: سوالات دریچه ای به سمت اثبات تقلبه. یعنی چگونه در آزمونی که اینقدر سوال مبهم داره این قدر نمره ها بالا رفته به جای اینکه پایین بیاد. دوستان همانطور که گفتم همه درخواست هایی که الان دارید بهش فکر می کردید. یک ماه پیش در نامه ها بوده ولی ضمانت اجرای اونها چیه در شرایطی که همه چیز توسط مسئولین رد میشه؟؟؟ فقط و فقط سوالات.
لطفا به سوالات از این دیدگاه نگاه کنید و این هدف را درک کنید. اثبات غلط بودن سوالات در صورتیکه با 2 بار بررسی سلامت اونه توسط مسئولین تایید شده ، مهمترین دلیل برای اثبات تخلف و محکمترین اهرم برای اعمال فشار جهت گرفتن خواسته ها و حقمان است.
بطور خلاصه بنده و سایر دوستان خط مشی کاملا علمی و مستند برای روند اعتراضات انتخاب کردیم. نتایج آماری و منحنی آزمون زیر نظر استاتید دانشکاه تهران، بررسی سوالات زیر نظر هیئت بورد و مطابقت با رفرانسه و مولفین جهانی، تهیه دادخواست قضایی با مشاوره کارشناس و قضات دادگستری.
مخالفان با شیوه اعتراضات:
در چند هفته اخیر د رفضای مجازی وب عده ای از هیچ بی حرمتی و تهمتی به بنده دریغ نکردند. بنده تعجب می کنم اگر این دوستان اینقدر نگران و منتقد بودند چرا به جای فحش حتی یک تماس تلفنی و حتی یک ایمیل برای بنده ارسال نشد؟؟
حتی اگر دوستان با این روند مخالف بودند ، اگر راه حلی واقعی و منطقی داشتند و ارایه نکردند ظلمی در حق بقیه داوطلبین کردند. این که با اسم ناشناس فقط هتک حرمت کرد که فقط نشانه ضعف شخصیتی و فکری است. پس شیوه اعتراض به روند اعتراضات صحیح نبوده.
اخیرا درست یا غلط شنیده ام که عده ای امضا جمع کرده و به وزارت بهداشت از من شکایت برده اند. از آنجا که این شیوه روش درست برای اعترض به شیوه بنده است واقعا باعث خوشحالی من شد چون مخالفت از روی آگاهی و با روش دانایان به جای فحش و دشنام بی اساس، باعث پیشرفت ما و اصلاح روش ما نیز می شود( دشمن دانا بلندت می کند)
به دوستان معترض به بنده پیشنهاد می کنم این روش را پیش گیرند. حتی معرفی عده ای نماینده دیگر با افکار دیگر از طریق جمع آوری امضا و ارسال به مجلس و نهاد های نظارتی باعث وسعت گرفتن جنبه های اعتراض و خوشحالی اینجانب است.
این دوستان می توانند حتی برای یک بار با بنده تماس بگیرند و رو در رو مسایل خود را بیان کنند پس دوستان توصیه می کنم اگر هم مخالفید وقت خود را برای توهین و هتک حرمت و گاهی القای ترس در ما تلف نکنید. به جای این کار سازمان پیدا کنید و اعتراض خود را با قدرت پیگیری کنید. پس از پای وبللاگها بلند شوید و فکری عملی کنید.
در نهایت از همه تشکر میکنم. بدانید در این مدت از سراسر کشور تماسهایی با من گرفته شد. از پزشکانی که ضربه خورده اند، از داوطلبی که 1 سال کودکش را ندیده، از پزشکی که به عنوان پزشک قطار در قطار و در به دری درس می خوانده ، از کسانیکه همسرشان یکسال بار زندگی را به امید موفقیت به دوش کشیدند، از کسانیکه اشک ریختند. پس مطمئنا لحظه ای و ذره ای از تلاش دست بر نمی داریم و هیچ کس این تلاش مزبوحانه جهت کاهش فعالیت ما را نکند چون به بیراهه میرود.
از دوستان موافق نیز علاوه بر تشکر می خواهم برای مخالفین منطقی روشها را توضیح و تبادل نظر کنند ولی جواب دوستان فحاش و بی منطق مسلما خاموشی است.
موفق باشید

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

من؟شما پر از ادعایید و علاقه به لقب دادن دارید نه من .شما ادمهای باحال و پیگیر .ما احتمالا سوال خر و بی بخار .خوش باشید با نمایندتون مسجدی بزرگ .

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

وتو کی هستی

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

هالو و نون به نرخ روز خور اونایی هستن که از تهیه نمودار رسیدن به درست کردن سواالهایی که خودشون غلط زدن. و هالو اونهایی هستن که ازش دفاع میکنن.

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

بانو جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

مسجدی نمی خواد جوابا رو عوض کنه که شماها انقدر واسه خودتون فلسفه می بافید.میخواد رو این موضوع غلط بودن سوالا مانور بده که شاید شرایطی ایجاد شه ظرفیتا رو زیاد کنن . یادتون نره که تو این مملکت هیچ چی نشدنی نیست

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:07 ب.ظ

ارزش کار مسجدی به اینه که برای اولین بار بزشکا رو از موضع آدمای هالو و نون به نرخ روز خور در میارهُ ُاقلا بیش خودمون . اونایی که ناراحتن اگه بیشنهاد بهتری دارن به جای نق نق کردن اسفنکتر و تنگ کنن برن یه کاری بکنن

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:57 ب.ظ




پزشکی قانونی/ دکتر کامران آقاخانی متخصص پزشکی قانونی، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران
حداکثر کشیک دوران رزیدنتی چه‌قدر است؟


--------------------------------------------------------------------------------

بسیار پیش آمده که همکاران دستیار در خصوص حداکثر مجاز کشیک‌ها و نیز حداکثر زمان مجاز حضور در محل آموزش سوال می‌نمایند که در اینجا به این امر می‌پردازیم...
در ماده 35 و آیین‌نامه‌های آموزشی دوره دستیاری رشته‌های تحصیلی بالینی چنین آمده است:
ماده 35: حداقل‌ ساعات‌ کار در دوره‌های دستیاری‌: تحصیل‌ در دوره‌ دستیاری به طور تمام‌وقت‌ بوده‌ و بر اساس‌ برنامه‌ای‌ است‌ که‌ از طرف‌ مدیر گروه‌ تنظیم‌ می‌شود. حداقل‌ ساعات‌ کار به شرح‌ زیر است‌:


1) روزهای شنبه‌ تا چهارشنبه‌ از ساعت‌ 30/7 لغایت‌ 30/16،


2) پنج‌شنبه‌ها از ساعت‌ 30/7 لغایت‌ 30/12.


با یک حساب سر انگشتی می‌توان حداقل مجاز زمان حضور دستیار را در محل آموزش و در ساعات اداری محاسبه نمود که چیزی حدود 50 ساعت می‌شود، ولی سقفی برای حداکثر این زمان تعیین نشده که با توجه به تمام وقت بودن دستیاران این سقف نیز قابل افزایش است!
و در ماده 36 این آیین نامه چنین آمده است:ماده 36: حداقل‌ برنامه کشیک‌ دستیاران‌: حداقل‌ برنامه کشیک‌ دستیاران‌ در زمینه‌های بالینی به‌ شرح‌ زیر خواهد بود:
سال‌ اول:‌ 12 کشیک‌ در ماه‌، سال‌ دوم:‌ 10 کشیک‌ در ماه‌، سال‌ سوم:‌ 8 کشیک‌ در ماه و سال‌ چهارم‌ و پنجم:‌ 6 کشیک‌ در ماه‌. تبصره‌ 2: تنظیم‌ برنامه‌ و افزایش‌ کشیک‌ موظف‌، طبق‌ ضوابط‌ به‌ عهده مدیر گروه‌ است‌.
تبصره 2 ماده 36 اشاره به مواردی دارد که به علت نیاز شدید مراکز آموزشی و کمبود نیرو، مدیرگروه رشته مذکور اقدام به افزایش تعداد کشیک‌های موظف دستیاران می‌نماید و با توجه به اینکه قانون، سقف خاصی جهت تعداد کشیک‌های موظف دستیاران تعیین ننموده، لذا این افزایش تا حد رفع نیاز بخش آموزشی ممکن و مقدور است و جای هیچ‌گونه اعتراضی را باقی نمی‌گذارد، به گونه‌ای که حتی ممکن است به علت نیاز بخش آموزشی، دستیاران به اجبار در محل آموزش و خدمت مقیم شوند. در این میان تنها یک نکته باقی می‌ماند که به علت تعداد زیاد مراجعان به یک مرکز آموزشی، دستیاران کشیک قادر به ارایه خدمات پزشکی مناسب به بیماران نباشند که در چنین حالتی لازم است مدیر گروه به نحو مقتضی اقدام به رفع مشکل مذکور نماید که البته در چنین حالتی دو راهکار وجود دارد:راهکار کوتاه‌مدت: افزایش تعداد کشیک‌های دستیاران(؟‍!) به منظور رفع کمبود نیروی پزشکی (با توجه به نبودن سقف حداکثر کشیک)،راهکار بلندمدت: افزایش تعداد پذیرش دستیار در رشته مذکور که لازم است سیر نسبتا طولانی را طی نماید.


به خاطرات جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

واااااای چه باهوشی .اره ما سوال داشیم.وااااااااای چه باهوشی .واااااااای لو رفتیییییییییییم. وااااااااای جه هوشمندانه ثابت کردی چرا مخالف مسجدی هستیییییییییییم.

به فرناز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

زنان زاهدان سال قبل اخرین فرد قبولی رتبه کل ۱۵۸۱ داشته با افزایش ظرفیت لب مرزی.

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

به خاطرات تلخ زندگی یک بزشکدکتر جان به جای رکورد زدن بشین درستو بخون حتما میدونی که برای قبول شدن حداقل یکسال باید کارتو تعطیل کنی

فرناز جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

بابا مسجدی رو تو رو خدا بیخیال شین
با۳۹۲ زنان زاهدان/کردستان میارم؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

باشه شماره تلفن نماینده ها را به ما بدین ما هم اعتراض کنیم

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

اخه چرا سوال غلط تا ۳۱ فروردین قبل از اعلام رتبه ها ؛غلط نبود بعد اعلام رتبه ها غلط شده؟این همون موقع باید بیگیری می شد نه سه ماه بعد

salam
الان کسایی با مسجدی مخالفت میکنن که فکر میکند یه بلای سر رتبهای باد آورده انها میاد
بچه به جای حمایت چرا برای این بنده خدا پاپوش درست میکنید
وضع ما از این که خرابتر نمیشه
حالا یه کسی غیرت و همت به خرج داده داره ثابت میکنه بابا اینها سوال و جواب اشتباه دادن بده
من مطمئنم فقط و فقط متقلبین هستند که این همت امثال مسجدی داره بدجوری حالشونو میگیره

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

به اون همکاری که گفتندند ؛اونهایی که با جواب غلط نمره اوردندند حضرت اقا خو دتون میدونید که اگر هم سوالی اشکال داشته باشد؛اکثرا چند گزینه ای یا دو گزینه ا ی است وهمه به یک نسبت بالا میروندواینکه ای خواهشا از فرافکنی بیسوادی خود به دیگران جهت توجیه نمره خودتان برهیز کنید(روش مسجدی)

۱- رتبه من بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ است و همانطور که اشاره کردم از اعتراض مسجدی به جز از بین بردن اعتبار یک سیستم فاسد و نا کارآمد انتظار دیگری ندارم و انگیزه مسجدی اصلا برای من مهم نیست انچه مهم است نتیجه اقدامات اوست که = رسوایی

۲- کسی مانع تو برای اعتراض به رتبه های نجومی و .... نشده . تو هم مثل مسجدی از همان راه یا هر روش دیگری که دوست داری اعترلض کن .

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

روش جدید مسجدی ؛دقیقا مشابه کامنت بالا ؛ارایه یک موضوع سبس انکار ان

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

تهیه طومار علیه مسجدی خائن

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

الان که خوب فکر میکنم میبینم اگه غلط بودن سوالا ثابت بشه حداقل استاندارد بودن امتحانشون و این دلایل واهیشون برای جهش رتبه هازیر سوال میره هر چند معتقدم که در کل سودی برای ما نداره و تو نتیجه تاثیری نداره وترجیح میدم زودتر نتایج بیاد و تکلیفم معلوم شه ولی در کل اعتراض توسط هر کی و با هر هدفی که انجام بشه خوبه حداقل دروغ بودن دلایل غیر منطقیشونو نشون میده شاید زمانی که اسلحه ای برامون نمونده بهتر باشه از اسلحه ی خود حریف برای شکستنش استفاده کنیم
ولی بازم میگم تاخیر در نتایج هیچ سودی نداره جز یه فرصت برای فکر کردن و تقلب بهتر برای متقلبین

به محمد رضا جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام نگفتین چه رشته هایی زدین چون قبلا میگفتین ارتو دوست دارین

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

ما اعتراض نداریم



راستی یه سوال:


این جواب های غلط رو اگه تصحیح نکنن

اه اصلا به درک بمن چه

محمدرضا جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

متاسفم....دوستان گفتم من وزارت خونه رفتم و معاون دکتر محققی گفت تا آخرخرداد می دن جوابرو .....همه ما ضرر کردیم ...من از رتبه۲۴۱ شدم۸۹۷!!!!!اما کی دلش می سوزه واسه ما ؟؟؟؟؟پس اگه امتحانو رتبه بالای۳۰۰۰ آوردبن بشینین سر درس....به خدا سال دیگه باید بالای۴۵۰ بیارین .....ول کنین دعوا با همدیگرو و ول کنین حمایت از اینو اونو.....

مامور قبض روح مسجدی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

دیروز نامه ای با عنوان دکتر مسجدی به دنبال احیای حق یا عدول از حق با امضای نزدیک به 100 نفر به وزارتخونه ارسال گردید

در متن این نامه به منحرف کردن مسیر اعتراضات توسط شخص شما و دخالت دادن منافع شخصیتون رو برای سلکت کردن سوالات و اینکه جنابعالی بعد از امدن رتبه ها به فکر مطرح کردن سوالات غلط زده خودتون شدید
در این نامه خواستار بررسی پاسخنامه و بررسی درست یا غلط زدن سوالات مطرح شده از جانب دکتر مسجدی شده اند/دوستان شما هم میتونید در منطقه سکونت خودتون طومارهای مشابه ای تهییه کنید

سایت دکتر مسجدی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

ناشناس گفت...
دکتر مسجدی عزیز دیروز نامه ای با عنوان دکتر مسجدی به دنبال احیای حق یا عدول از حق با امضای نزدیک به 100 نفر به وزارتخونه ارسال گردید

در متن این نامه به منحرف کردن مسیر اعتراضات توسط شخص شما و دخالت دادن منافع شخصیتون رو برای سلکت کردن سوالات و اینکه جنابعالی بعد از امدن رتبه ها به فکر مطرح کردن سوالات غلط زده خودتون شدید
در این نامه خواستار بررسی پاسخنامه شما و بررسی درست یا غلط زدن سوالات مطرح شده از جانب شما شده اند....


اتحاد برای تسریع اعلام نتایج جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:28 ق.ظ

کمی هم در دفاع از حقوق معترضین...لطفا کسی اشتباه نکنه... معترضین هم حق دارن اعتراض کنن...اونا میتونن سوال غلط پیدا کنن یا پاسخنامه شون را چک کنن یا هر کار دیگه... ولی حق ندارن خودشون را نماینده ۱۶۰۰۰ پزشک بدونن و در روند اعلام نتایج و سیر ازمون اختلال ایجاد کنن و یا کارهایی کنن که به همکاراشون اسیبی وارد بشه...اینطوری میشه گفت درود بر مخالف من

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

به استدلال نادرست مسجدی و روستانش حرف حساب زدی

مامور قبض روح مسجدی جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

مسجدی از ترس رد شدن امشب به بابا جونش گفته تلفن کنه مجلس

فکر کنم داره قراره مجلس عقدشو واسه سه شنبه میگذاره

یه سری به وبلاگش بزنید ببینید چه طور خودشو خراب کرده!!!!

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

ای بابا اتحاد جان اگه راست میگی برو به اونا بگو زود اعلام کنن...ما هم خلاص مشیم.اینجا داد زدن فایده ای نداره کشتی مارو

از اتحاد...به اتحاد جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

پسر جون با ادب باش... ادب مرد به زدولت اوست... اگه حرف درست و حسابی داری بزن تا جوابت را بدم

به بابا بزرگ جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:48 ق.ظ

از شما تقاضا دارم که کامنت با عنوان مسجدی را که در صفحه اول وبلگ گذاشته اید را حذف کنید
نظرات تمام دوستان و همکارن قابل احترام و شخصی می باشد و جبهه گیری جناب عالی صورت زیبایی ندارد
ممنون از زحمات و شما در آبدیت و زنده نگه داشتن وبلاگ

اتحاد برای تسریع اعلام نتایج جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:47 ق.ظ

از سهم خواهی افراد جدید خسته شدیم... وزارتخونه باید نتایج را هر چه سریعتر اعلام کنه...

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

خدایا به ابروی حضرت زهرا ظالمان را رسوا کن ما تنها حقمان را میخواهیم

به اتحاد جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

حالا اینهمه اولدرم پلدرم میکنی از پشت اخورت خودتا معرفی کن تا بشناسیمت

استدلال نادرست مسجدی و دوستانش جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

آخه عزیز من این ادعا که افراد بیسواد با جواب درست به سوالات نادرست نمره آوردن اسا سا اشتباه هست این اتهامی که مسجدی و دوستانش بی شرمانه به داوطلبینی که نمره خوبی اوردن و خواهان تغییر جوابها نیستند می زنن
عزیز من اگه یه فرد بیسواد تونسته نمره خوب بیاره توی باسواد چرا نتونستی ؟ در ضمن اگه فردی بیسواد باشه که سوال درست و غلط و گزینه ها براش مهم نیست یا نمی زنه یا شانسی می زنه اگه بخواد بزنه!!!
سوالات و وقت امتحان و شرایط امتحان برای همه یکسان بوده نکنه که روی صندلی شما میخ گذاشته بودند سر جلسه؟
چرا مسجدی توی اسفند که جوابها وکلید اومد هیچ ادعایی نکرد و تلاشی برای اثبات غلط بودن یکسری از سوالات انجام نداد حالا بعد از اعلام رتبه اینقدر غیرتی شده؟
آقای مسجدی عکس اسکن شده پاسخنامت رو با اون ۲۰ سوالی که می گی غلط هست بفرست به میل بابا بزرگ بذاره روی وبلاگ ببینیم تو اون سوالات رو چی جواب دادی؟
مسجدی چرا اعتراض بچه ها رو که به رتبه های نجومی بود بردی بسمت درستی یا نادرستی چند تا سوال؟
چرا هیچ حرفی از افزایش ظرفیت نزدی؟
چرا پیگیر سوالفروشها و سوالخرهای امتحان ۲۹ بهمن نبودی؟

حذف چند سوال یا چند گزینه ای شدن آنها باعث بالا رفتن کل نمره و رتبه ها شده و در کل تاثیری برای ما نداره.

کسی در کامنتها پیشنهاد داده بود بری سوریه و همرا با پسر دکتر و رادیو بخونی ولی این همکار نمی دونه که شما چقدر به وطن و خانواده علاقه مندی و غربت برات سخت و کشندست
پس به زور زدنت برای رسوندن نمره ۳۸۰ به مرز قبولی ادامه بده و برنامه زندگی و استرس و خواسته همکاران دیگه هم اصلا برات مهم نباشه.

اتحاد برای تسریع اعلام نتایج جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

اینا اگه راست میگن برن ریشه های تقلب را خشک کنن نه ۴ تا سوال را عوض کنن... لطفا اشتباه نکنید من هیچ خصومت شخصی با این اقایون ندارم فقط میگم این اقداماث یعنی روی کار اوردن یک ساختار غلط دیگه ...دانسته یا نادانسته

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

درود بر اقای اتحاد با این تحلیل قوی

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

درود بر اقای اتحاد با این تحلیل قوی

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

اتحاد برای تسریع اعلام نتایج

اتحاد برای تسریع اعلام نتایج جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

اونایی که میخوان از شعور و شرافتشون دفاع کنن چرا دفعه دوم رفتن امتحان دادن...چرا وقتی نمره ورتبه هاشون را دیدن انتخاب رشته کردن.. اهان اون موقع بیشعوری خوب بود حالا با شعوری...نه عزیزم شعور و شرف اینطوری خراب نمیشه با ادم فروشی خراب میشه...اره داداش

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

بابا بزرگ همکار محترم
خاطرنشان می کنم که کسی با دکتر مسجدی پدرکشتگی ندارد و همه خواهان اجرای عدالت هستند ولی متاسفانه ایشان مسیر نادرستی را پیمودند و تک روی کردند و جو طنز و انتقادعلیه ایشان نیزبه همین دلیل است و عمل ایشان باعث تفرقه بین پزشکان گردید .بنابراین قدردانی از تلاش اشتباه مورد ندارد!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

اتحاد برای تسریع اعلام نتایج

اتحاد برای تسریع اعلام نتایج پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

اونایی که میخوان با پیدا کردن چند تا سوال معلوم نیست غلط ابروی وزارتخونه را ببرن و شرافتشون حفظ بشه ...چرا با پیدا کردن سوال فروش ها و سوال خرها ابروی وزارتخونه را بیشتر نمیبرن و شرافتشون را به سقف اسمون نمیچسبونن...من میگم اخه خود شماها ادم سوال فروشا هستیدو صورت مساله را کلا از خرید و فروش سوال به سمت چند تا سوال منحرف کردید...برید داداش... حناتون دیگه رنگ نداره...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

به اون همکاری که گفتندند ؛اونهایی که با جواب غلط نمره اوردندند حضرت اقا خو دتون میدونید که اگر هم سوالی اشکال داشته باشد؛اکثرا چند گزینه ای یا دو گزینه ا ی است وهمه به یک نسبت بالا میروندواینکه ای خواهشا از فرافکنی بیسوادی خود به دیگران جهت توجیه نمره خودتان برهیز کنید(روش مسجدی)

اتحاد برای تسریع اعلام نتایج پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

برای چی اعتراض میکردیم... بیرون کشیدن و مجازات سوال خر ها و سوال فروش ها... به کجا رسیدیم... پیدا کردن چند سوال معلوم نیست غلط...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

نوید مسجدی:
شماها شاید نتونین با رئیس کمیسیون تماس بگیرید ولی من به بابام میگم که تندتند تماس بگیره
دلتون بسوزه

بابا بزرگ پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

انچه که بنظر من رخ خواهد داد با توجه به تجربیات و سوابق گذشته:
تعجیل هر چه سریعتر در اعلام نتایج از طرف وزارتخانه برای خاتمه بخشیدن بر ابرو ریزی هاست .
ضمنا همکارانیکه نگران تغییر در رتبه و نمره ها هستند مطمئن باشند چنین کاری انجام نخواهد شد در واقع هیچ کاری انجام نخواهد شد !.... همیشه در این جامعه اسلامی متخلفین خیلی پوست کلفت تر از این بچه بازیها هستند .....
به دکتر مسجدی و سایر همکاران که در این راه تلاش می کنند خسته نباشید می گویم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

S024:]جمعه صبح9:45 am

طی تماس تلفنی با رئیس محترم کمیسیون معلوم شد که ایشان دیشب تو حال خودشون نبودند و همه حرفهای دیشب را تکذیب کردند.با این حال نا امید نشید این جمعه نشد جمعه بعد یا حتی سال بعد ثابت می کنیم که یک سئوال غلط بوده و شرافتمون حفظ می کنیم.اتحادتون رو حفظ کنید.
ضمنا روز زن رو به مامان بزرگ تبریک میگم
به امید وصلت مامان بزرگ با بابابزرگ و اداره مشترک این وبلاگ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

موافقم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

بچه ها خواهشا هوشیار باشید ؛تنها خواسته مسجد و دوسستاش تحت فشار قرار دادن وزارت خونه و سوئ استفاده از بقیه به نفع خودش؛چطور من و شما تو روز کاری نمی تونیم نماینده ای رو گیر بیاریم ولی ایشون شب جمعهای با هاشون تماس تلفنی میگیره(اونم جای بحثه)؛ایا تا بحال به وبلاگش سر زدین؛یک مشت ادم خود متشکر کامنت می ذارن وبقیه رو بیسواد می خونند ؛خوب سوال غلط باشه که چی؟همه به یک نسبت مان بالانتیجه چی؛ایا سالهای گذشته سوال غلط نداشتیم؛بنا به استدلال خودشون حالا چون سوالها غلطه ظرفیتها ۲تا ۳برابر بشه؛تو اگر به فکر بقیه بودی یک بار یک کامنت می گذاشتی نظر بقیه هم می برسیدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

امشب شب جمعه است برای مسجدی پسر دعا کنید که خدا یه عقلی به اون بده یه پولی هم به ما!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

خودتی مسجدی جون!
میدونسته این 3 روز تعطیله و رفقاش ناامیدتر میشن یه دروغی گفته که جو متشنج بمونه!


اینم شاهدش:




دوستان از آنجا که به صحبت شفاهی نیمیتوان
اعتماد کرد باید فعالیت برای جمع آوری امضای اساتید را ادامه داد. هر سوالی که به نظرتان غلط است را می توانید مطرح کنید.

به به همه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

آره! آخر خرداد امتحان باطل میشه، امتحان مجدد مرداد انجام میشه، شهریور انتخاب رشته میکنیم ،
آبان نتیجه میدن، آذر ثبت نامه، دی میریم بیمارستان.
امسالم رزیدنت سال 1 نداریم، جاشونو استاژرا پرمیکنن!!!!!!!!!

مزخرف که مالیات نداره! پس هی بگو!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

خر خدا!
۲۰ تا خبرگزاری اعلام کردن که از دستور خارج شده اونوقت " حسن به قلی گفت که تقی زنگ زده به نقی گفته بررسی میشه!!!" ما چه اوسکولیم که حرفای مسجدی جماعتو باور میکنیم.
اونم 5شنبه شب. نمایده مجلس روز روزونش کار نمیکنه اونوقت یهو الان بهش وحی میشه که باید اقدام کنه!
خودتی مسجدی جون!
میدونسته این 3 روز تعطیله و رفقاش ناامیدتر میشن یه دروغی گفته که جو متشنج بمونه!

به مسجدی جان دمت گرم پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

خوشحالم که میبینم که مسجدی افتاده تو سیکل معیوب و همه دارن میگذارنش سر کار ////همین حقشه ادم خودخواه

به همه پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

دوستان حتی اگه فعالیتهای مسجدی و دوستانش به نتیجه برسه اونوقت با این همه سوال مشکل دار دیگه امتحان ارزش خودشو از دست میده و باید کلا باطل بشه چون اونوقت دیگه اصلا امتحان تفکیک کننده نبوده و باید در ان صورت امتحان مجدد برگزار بشه

دو کلمه برای سانسور چی پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

:این حرف تو که فقط کامنت های با الفاظ رکیک حذف می شود همان قدر راست است که این جمله احمدی نژاد :ایران آزاد ترین کشور دنیا است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

حتی کوچکترین اقدام برای کاستن از اعتبار یک سیستم ناکارآمد فاسد ارزشمند است . همکارانی که با دادن جواب غلط نمره کسب کرده اند و حالا نگران شده اند باید متوجه باشند که او.لا قطعا تغییری در نتایج و یا زمان ارائه آن به وجود نخواهد آمد ثانیا همین سیستم ناکارآمد سبب از بین رفتن ارزش این حرفه در تمام سطو.ح شده و خواهد شد و باقی ماندن آن مساوی خواهد بود با بی ارزش تر شدن همین تخصص هایی که برای رسیدن به آن به هر کاری تن می دهیم

دو کلمه هم برای سانسور چی :این حرف تو که فقط کامنت های با الفاظ رکیک حذف می شود همان قدر راست است که این جمله احمدی نژاد :ایران آزاد ترین کشور دنیا است

مسجدی جان دمت گرم پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 08:49 ب.ظ

دکتر جون با این حرکتت واقعا گل کاشتی ///بنظر من دوستان ما باید سعی کنیم از طریق مجلس اعلام نتایج عقب بندازیم چون اگه وزارتخونه نتایج هفته اینده اعلام کنه همچی از دست میره اخه جلسه مجلس با دکتر مسجدی و دوستانش در مجلس روز سه شنبه است

طبق تماس تلفنی با رییس کمیسیون آموز پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

طبق تماس تلفنی با رییس کمیسیون آموزش، ایشان گفتند تایید 15-10 استاد داخلی هم برای بررسی سوالات کافی بود و این موضوع حتما بررسی می شود.
ساعتی پیش هم به درخواست نماینده کمیسیون بهداشت ، سوالات برای ایشان ارسال شد و شفاها گفته شد این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت و برای همین موضوع 3 شنبه معترضین به مجلس دعوت شدند.نزدیک 20 سوال به مجلس ارایه خواهد شد.
دوستان از آنجا که به صحبت شفاهی نیمیتوان اعتماد کرد باید فعالیت برای جمع آوری امضای اساتید را ادامه داد. هر سوالی که به نظرتان غلط است را می توانید مطرح کنید. سوالاتی که توسط مولفین بررسی شده اند توصیه می شود.
مسلما اثبات غلط بودن حتی یک سوال مهمترین اهرم فشار برای رسیدن به پاسخ روشن برای سیاهی های این آزمون است.
خبر مربوط به ارسال سوالت به مولفین و پاسخ آنها باید روی بورد بیمارستانه باشد.
هدف از بررسی سوالات فقط اصلاح آنه نیست بلکه باید معلوم شود چه کسانی و به چه قصدی سوالات به این وضوح را صحیح قلمداد کردند.
در چهارچوب قانون و با انرژی بیش از قبل به فعالیت ادامه می دهیم.
اینکه در نهایت از این کار به چه نتیجه ای میرسم نمیدانم ولی میدانم در صورت عدم فعالیت به هیچ نتیجه ای نمیرسیم.
لطفا اختلافات را کنار بگذاریم و با هم باشیم. در درجه اول برای دفاع از شعور و شرافتمان و در مرحله بعد رسیدن به نتیجه در امتحان.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

اتحاد برای تسریع اعلام نتایج

به فرناز پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

p53onc5f3@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 07:56 ب.ظ

شماها چقدر سادهاید که فکر میکنید اعتراض دکتر مسجدی نتیجه میده! شهریور رزیدنتهای جدید باید برن سر کشیک هاشون. اونوقت شما به چی دل خوش کردید

فرناز پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

۶نفر میخاد عزیزم
سهمیه زنان دارم داخلی قبولم ولی زنان میخام
میشه ادرس میلتو بدی دکتر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

زاهدان زنان چند نفر میخواهدبه نظر من حتما میاری
اطفال نمیخواهی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد