خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری تا 25 دی تمدید شد

 

مهلت ثبت‌نام در سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا روز سه شنبه 25 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ثبت‌نام این دوره از آزمون به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به نشانی www.cgme.hbi.ir انجام می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از به تعویق افتادن تاریخ برگزاری امتحانات 27 و 30 دی ماه دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر بهرام عین اللهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و شرکت دانشجویان و دانشگاهیان در مراسم سوگواری و افزود: بر این اساس طی بخشنامه‌ای به کلیه دانشگاه‌ها، برگزاری امتحانات طی روزهای 27 و 30 دی ماه در کلیه مقاطع لغو و به تعویق افتاد.

نظرات 3 + ارسال نظر
تنها شنبه 22 دی 1386 ساعت 08:50 ق.ظ http://dastyari.freeforums.org/

پایان پرونده تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری 82 / تخلفات محرز شد:

http://dastyari.freeforums.org/viewtopic.php?p=168#168

jgjdd پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 05:39 ب.ظ

biyaid gigapedia.org haal konid.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 06:20 ب.ظ

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تا 25 دی ماه تمدید شد
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از تمدید مهلت ثبت نام آزمون دستیاری سال 86 خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا 25 دی ماه جاری تمدید شد.
کی قباد طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام اینترنتی سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از روز 25 آذر آغاز شده است و تاکنون بیش از 6 هزار نفر به صورت قطعی در آژمون ثبت نام کرده اند.

وی یاد آور شد: ثبت نام در این دوره از آزمون تا 20 دی ماه ادامه داشت که این زمان تا روز 25 دی ماه تمدید شده است و پیش بینی می شود حدود 19 هزار نفر در سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری تخصصی بالینی ثبت نام کنند.

طاهرنژاد افزود: اطلاعیه نحوه چگونگی ثبت نام و شرکت در آزمون و همچنین سایر اطلاعات مورد نیاز در آدرسهای اینترنتی سه گانه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت به آدرس http://dme.hbi.ir/cgme و http://dme.hbi.ir/sanjesh و http://sanjesh.mohme.gov.ir ذکر شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایتها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرسهای اینترنتی موجود و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام طبق قوانین و مقررات موجود در این دوره از آزمون ثبت نام کنند. داوطلب پس از ورود به سامانه اینترنتی ثبت نام و اتمام مراحل ثبت نام، کد رهگیری دریافت می کند که به منزله پایان یافتن مراحل ثبت نام است.

به گزارش مهر، سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی روز پنجشنبه 2 اسفند سال 86 برگزار خواهد شد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد