خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

برگزاری آزمون در سوم اسفند ماه

وزارت بهداشت اعلام کرد :
پایان مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی / برگزاری آزمون در سوم اسفند ماه
ثبت نام سی و چهارمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از دوم دی ماه آغاز شده و تا امروز 20 دی ماه ادامه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیه‌ مدارک‌ مورد نیاز باید در هنگام‌ ثبت‌ نام‌ جهت‌ شرکت‌ در آزمون‌ پذیرش‌ به‌ دانشگاه‌ محل‌ ثبت نام تحویل شود. پس‌ از ثبت‌ نام‌ در مهلت‌ مقرر، داوطلبان‌ به‌ هیچ‌ عنوان‌ مجاز به‌ تغییر سهمیه‌ اعلامی‌ در فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت نام نیستند و لازم است‌ داوطلبان‌ مدارک‌ ثبت نام شرکت‌ در آزمون‌ را به‌ دانشگاه‌ محل‌ دریافت‌ دفترچه‌ راهنمای‌ خود تحویل‌ دهند. به‌ مدارکی‌ که‌ توسط‌ پست‌ ارسال‌ شود ترتیب‌ اثر داده‌ نخواهد شد.

داوطلبان‌ شرکت‌ در آزمون‌ پذیرش‌ دستیار ملزم‌ به‌ ارائه‌ مدارک‌ مورد نیاز ثبت نام در زمان ثبت نام جهت‌ شرکت‌ در آزمون هستند و پذیرفته‌ شدگان‌ داوطلب‌ ورود به‌ دوره‌ دستیاری‌ ملزم‌ به‌ ارائه‌ مدارک‌ مربوطه‌ در زمان‌ ثبت نام جهت‌ شروع‌ به‌ دوره‌ در دانشگاه‌ محل‌ آموزش‌ هستند.

چنانچه‌ در هر مرحله‌ از دوره‌ معلوم‌ شود داوطلب‌ واجد شرایط‌ نبوده‌ و یا صحت‌ مدارک‌ ارائه‌ شده‌ مورد تائید واقع‌ نشود حق‌ ادامه‌ دوره‌ از دستیار سلب‌ شده‌ و حکم‌ آموزشی‌ وی‌ لغو می شود و به مدت دو دوره‌ از شرکت‌ در آزمون‌ ورودی‌ دستیاری‌ محروم می شود.

آزمون کتبی پذیرش دستیار تخصصی رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه سوم اسفند ماه جاری در دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه، اصفهان، اهواز، ایران، بابل، کرمانشاه، لرستان، شهید بهشتی، اراک، بندرعباس، تهران، تبریز، زاهدان، زنجان، سمنان، شیراز، قزوین، کاشان، گلستان، اردبیل، کرمان، گیلان، مازندران، مشهد، بقیة الله، همدان، یزد و کردستان برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 1 و 2 اسفندماه جاری در محل دانشگاه انتخابی جهت شرکت در آزمون از ساعت 9 تا 16 توزیع می شود.

رشته های مورد پذیرش در دوره سی و چهارم تربیت دستیار تخصصی نیز شامل جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی (اورولوژی)، بیماری های اعصاب (نورولوژی)، بیماری های داخلی، بیماری های عفونی و گرمسیری، بیماری های قلب و عروق، بیماری های کودکان، بیهوشی، پزشکی هسته ای، پزشکی اجتماعی، آسیب شناسی، پوست، پزشکی فیزیکی و توانبخشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، پرتودرمانی، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی و جراحی سروگردن، پزشکی قانونی، طب کار، طب اورژانس و پزشکی ورزشی است.

نظرات 20 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 بهمن 1385 ساعت 06:05 ب.ظ

محمد پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 10:49 ق.ظ

دوستان چه خبر؟!
کسی خبری نداره؟
وای از این بی خبری!!!!!!!!!!!!!

امید چهارشنبه 4 بهمن 1385 ساعت 12:23 ق.ظ http://drdaroo.blogfa.com/

با تشکر از لینک
با عرض پوزش وبلاگ را به
http://www.dentist.blogfa.com/
انتقال دادم
موفق باشید

امید چهارشنبه 4 بهمن 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://drdaroo.blogfa.com/

با تشکر از لینک
با عرض پوزش وبلاگ را به
http://drdaroo.blogfa.com انتقال دادم
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 بهمن 1385 ساعت 09:34 ق.ظ

قبول شدی پرو شدی پسسرک

پسرک تنها دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

چه خبرا
خوب می خونین؟

[ بدون نام ] دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 01:23 ق.ظ

عین الهی گوساله چون دختر ودامادش امسال فارغ التحصیل میشند گذاشته متاهلا امتحان بدن

[ بدون نام ] یکشنبه 1 بهمن 1385 ساعت 08:15 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 1 بهمن 1385 ساعت 07:59 ق.ظ

بمناسبت و به میمنت ایام ا ... ۱۲ - ۲۲ بهمن فروش فوق العاده سوالات امتحان دستیاری اسفند ۱۳۸۵ با تخفیف ویژه اغاز شد
در این امر خیر شرکت کنید و با یک تیر دو نشان بزنید
کمکهای مالی شما به نمایندگان صدیق خدا در روی زمین از طرف بی پاسخ نخواهد ماند
اجرتان در روز قیامت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 دی 1385 ساعت 05:16 ب.ظ

انفجار مهیب کپسول گاز هیدروژن در آزمایشگاه دانشگاه تربیت مدرس تهران حوالی پل گیشا یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ مهدی احمدی، رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا در تشریح این حادثه اظهار کرد: مقارن ساعت 20:21 به دنبال شنیده شدن صدای انفجار مهیب در آزمایشگاه دانشکده علوم پایه، دانشگاه تربیت مدرس، گروه‌های امدادی و انتظامی بلافاصله با اطلاع شهروندان به مرکز فوریتهای پلیسی «110» وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد: این انفجار در آزمایشگاه دانشکده علوم پایه رخ داده که برای انجام پروژه در اختیار یک دانشجوی محقق به هویت «محمدرضا ــ خ» بوده است.

سرهنگ مهدی احمدی ادامه داد: در جریان این حادثه، یک خانم 27 ساله به هویت «فهیمه ــ ک» فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی که برای اجرای این پروژه در آزمایشگاه حاضر بوده، مجروح و با حضور امدادرسان اورژانس به نزدیکترین بیمارستان به محل حادثه منتقل شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص علت این انفجار به ایسنا گفت: حادثه به دنبال انفجار کپسول یک کیلویی گاز هیدروژن به وقوع پیوسته که به دنبال آن، یک دانشجو کشته و دانشجوی دیگر که در محل میهمان بوده، مجروح و نگهبان دانشکده نیز دچار شوک شدید شده است.

وی افزود: در جریان تحقیقات پلیسی، مسوولان دانشکده که در محل وقوع حادثه حضور یافته بودند، اعلام کردند که این محل برای انجام یک پروژه تحقیقاتی در اختیار دانشجوی فوت شده بوده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 دی 1385 ساعت 05:03 ب.ظ

ارزان شد .........
ادامه دارد

محمد پنج‌شنبه 28 دی 1385 ساعت 12:51 ق.ظ

دور اول

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 10:23 ب.ظ

دوردهم

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 05:10 ب.ظ

شروع دوره سوم
ظاهرا امسال سوالات نسبت به سال قبل خیلی مشکلتر خواهد بود

امید چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 10:19 ق.ظ

بچه ها چند بار دوره کردین؟

عین اللهی سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 02:32 ب.ظ

من سه نفر را میشناسم که باهم درس میخواندند وباهم سوال خریدند ورشته لوکس قبول شدند

[ بدون نام ] شنبه 23 دی 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

دبیر شورای تخصصی وزارت بهداشت:
آزمون دستیاری رشته‌های پزشکی سوم اسفند برگزار می‌شود
سلامت آزمون تضمین می‌شود
پذیرش براساس نمره علمی است
دبیر شورای تخصصی و پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری آزمون دستیاری در سوم اسفند ماه خبر داد.

دکتر عین‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه آزمون کتبی ملاک پذیرش داوطلبان است، بیان کرد: ظرفیت این آزمون احتمالا نسبت به سال گذشته تغییر چندانی ندارد.

وی در ادامه به داوطلبان آزمون دستیاری توصیه کرد به صورت فردی مطالعه نکنند و مطالعه جمعی یا گروهی داشته باشند چون بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که مطالعه گروهی داشته‌اند از موفقیت بیشتری برخوردار بوده‌اند.

وی دبیرخانه را متولی علمی طراحی سوالات آزمون دانست و افزود: مرکز سنجش وزارت بهداشت اجرای توزیع، ‌تکثیر، استخراج نتایج را بر عهده دارد.

دبیر شورای تخصصی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه سلامت آزمون کاملا تضمین شده است، خاطر نشان کرد: سوالات با کیفیت بالا به دلیل رقابت بسیار طراحی می‌شود.

وی درباره توزیع کارنامه داوطلبان آزمون دستیاری، گفت: کارنامه اولیه در اواسط اردیبهشت ارسال می‌شود و داوطلبان می‌توانند در محلهای ثبت‌نام آن را دریافت و همزمان با آن دفترچه راهنمای شماره 2 و کارت انتخاب رشته اخذ کنند.

وی افزود: داوطلبان حداکثر 48 ساعت مهلت دارند تا 100 رشته / محل را انتخاب کنند.

دبیر شورای تخصصی وزارت بهداشت 21 اردیبهشت ماه را زمان تحویل کارت انتخاب رشته به حوزه‌های دریافت کننده کارنامه اعلام کرد و گفت: کسانی که نمره زیر 150 را کسب کنند واجد انتخاب رشته نمی‌باشند.

عین الهی در خاتمه اظهار کرد: یک درصد اول استعدادهای درخشان می‌توانند در تمام رشته‌ها و یک درصد دوم و سوم در رشته‌های خاص می‌توانند انتخاب رشته کنند.

[ بدون نام ] جمعه 22 دی 1385 ساعت 10:33 ق.ظ


فراموش کن چیزی را که نمیتوانی به دست اوری.............و به دست اور چیزی را که نمیتوانی فراموش کنی نمی نویسم ..... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی ...حرف نمی زنم .... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی ...نگاهت نمی کنم ...... چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی.... صدایت نمی زنم ..... زیرا اشک های من برای تو بی فایده است فقط می خندم ...... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام

زندگی را دوست دارم به شرط آن که: (ز)آن زندان نباشد (ن)آن ندامت نباشد (د)آن در ماندگی نباشد (گ) آن گورستان نباشد (ی)آن یاس نباشد

[ بدون نام ] جمعه 22 دی 1385 ساعت 10:32 ق.ظ

گفتم غم تو دارم**
گفتا چشت درآید!
گفتم که ماه من شو**
گفتا دلم نخواهد!
گفتم خوشا هوایی کزبادصبح خیزد**
گفتا هوای گرمیست? اَه اَه? عرق درآمد!
گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد**
گفتا برو به سویی ? تا گلّ نی درآید!
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد**
گفتا که ای وای دیرشد? داد مامان درآمد

مدیر مدرسه چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 05:29 ب.ظ http://pira.blogsky.com

زحماتتان قابل تقدیر است کاش معنا ومفهوم عدالت را به پزشکان تاجر ( هرچند اندکند ولی هستند که نباید باشند)هم یاد آوری فرمایید. ..........

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد