خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

اخراج برخی از دستیارانی که با تقلب وارد دانشگاه شده اند

وزیر بهداشت در گفتگوی اختصاصی با "مهر":
آزمون دستیاری در سلامت کامل برگزار می شود / دستیاران متقلب اخراج شده اند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آستانه برگزاری آزمون‌ پذیرش‌ دستیار فوق‌ تخصصی‌ بر سلامت این آزمون تأکید کرد.

دکتر "کامران باقری لنکرانی" در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: وزارت بهداشت تمام تمهیدات لازم را برای حفاظت از آزمون دستیاری فراهم کرده و امیدواریم برای برگزاری آزمون سال جاری مشکلی بوجود نیاید. 

وی همچنین از اعلام آمادگی جدی وزارت بهداشت برای مقابله با تخلفات احتمالی خبر داد. 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: تخلفات گذشته آزمون دستیاری به طور جدی مورد رسیدگی قرار گرفته که منجر به اخراج برخی از دستیارانی شده که طبق بررسی ها مشخص شده با تقلب وارد شده اند. 

بیست‌ و سومین‌ دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار فوق‌ تخصصی‌ در رشته‌های‌ مصوب‌ در دو مرحله‌ کتبی‌ و شفاهی‌ به ترتیب در پنجشنبه‌ 11 اسفند و روزهای‌ شنبه‌ و یکشنبه‌ 13 و 14 اسفند در تهران‌ برگزار می‌ شود.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند 1384 ساعت 12:00 ب.ظ

چه خبر از فروش سوالات؟
مثل اینکه قیمت خیلی بالا رفته و بعضی دردانه ها تاراضی هستند!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 8 اسفند 1384 ساعت 02:50 ب.ظ

وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران عنوان کرد :
اختصاص 600 میلیون تومان اعتبار برای انجمن های علمی گروه پزشکی / تضمین سلامت آزمون دستیاری توسط ناظران دوگانه
آزمون دستیاری در سلامت کامل برگزار می شود

وی در خصوص سلامت آزمون دستیاری سال تحصیلی جاری گفت: تلاش های جدی صورت گرفته است تا این آزمون در سلامت کامل برگزار شود. فرآیند تکثیر، توزیع و طراحی سئوالات به صورت بی نظیر توسط ناظرین انجام می گیرد و در همه استان ها ناظران دوگانه ای وجود دارد تا بر کار دیگر نظارت کنند.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند 1384 ساعت 11:12 ق.ظ

وزارت بهداشت اعلام کرد :
کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی نهم اسفند ماه توزیع می شود
جزئیات توزیع کارت آزمون دستیاری فوق تخصصی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر ، کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 9 و 10 اسفند ماه جاری از ساعت 9 تا 17 در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران توزیع می شود و آزمون روز پنجشنبه 11 اسفند در همین محل برگزار می شود.
آزمون کتبی بیست وسومین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی در کلیه رشته های اعلام شده راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 11 اسفند ماه جاری به صورت متمرکز در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار می شود.
این آزمون در 21 رشته مختلف از جمله جراحی اطفال، قلب و عروق، چشم و ... در یک حوزه امتحانی واحد برگزار خواهد شد.
تعداد شرکت کنندگان در بیست و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی 642 نفر است که از این تعداد 206 نفر پذیرفته می شوند.
اطلاعات مربوط به نوع و محل برگزاری آزمون شفاهی که در روزهای 12و 13 و 14 اسفند ماه برگزار خواهد شد، نیز در راهنمای جلسه آزمون کتبی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند 1384 ساعت 09:48 ق.ظ

رزیدنتهای متقلب را اخراج کردند؟؟؟؟
میره

[ بدون نام ] شنبه 6 اسفند 1384 ساعت 09:11 ب.ظ

این رزیدنتای متقلب پولدار درس نخونی که ما میشناختیم که با پولهای حروم رزیدنت لوکس شده اند همشون هستند وهیچکدوم اخراج نشده اند. ای بابا این وزیر هم کم کم داره یاد میگیره ومثل اسلاف خودش داره صحبتای دروغ از خودش در وکنه....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد