خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

جزئیات و آخرین تغییرات آزمون دستیاری اعلام شد

معاون دبیرخانه شورای آموزش پزشکی خبر داد:
امکان شرکت در آزمون قبل از اتمام دوره پزشکی عمومی و عدم محدودیت سنی
1384/10/23            11:32:42    
معاون دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جزئیات سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار را اعلام کرد.
دکتر علیرضا رحیم نیا در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، با اشاره به زمان برگزاری و توزیع کارت این آزمون، اظهار کرد: آزمون کتبی پذیرش دستیار وزارت بهداشت امسال صبح روز پنج شنبه یازدهم اسفند ماه بطورهمزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار و کارت ورود به جلسه آن نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نهم و دهم اسفند ماه در محل دانشگاه انتخابی داوطلبان توزیع می‌شود.
مجازین شرکت درآزمون پذیرش دستیار
وی درباره مجازین شرکت در این آزمون، تصریح کرد: فارغ التحصیلان سالهای قبل و کسانی که خدمت قانونی و نظام وظیفه را گذرانده باشند بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. در مورد فارغ التحصیلان امسال تنها کسانی که یک درصد اول، دوم و سوم هر دانشگاه باشند می‌توانند بدون محدودیت طرح و خدمت نظام وظیفه برای یک‌بار در این آزمون شرکت کنند که در صورت قبولی، خدمت طرح ونظام وظیفه آنها توسط دبیرخانه پیگیری می‌شود.
وی افزود: یک درصد اول هر دانشگاه می‌توانند بدون محدودیت همه رشته‌ها را انتخاب کنند ولی یک درصد دوم و سوم برای انتخاب رشته‌های ارتوپدی، اورولوژی، رادیولوژی، چشم، گوش و حلق و بینی، پوست وپزشکی هسته‌ای با محدودیت روبرو هستند.
زمان ثبت‌نام آزمون پذیرش دستیاری
دکتر رحیم نیا با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از آزمون از دهم تا 28 دی ماه انجام می‌شود، گفت: براساس مصوبات اخیر، آزمون در دانشگاه‌هایی که حداقل 150 نفر شرکت کننده داشته باشند ولی دستیار تربیت نکنند نیز برگزار می‌شود، با این حال این طرح احتمالا از سال آینده برگزار می‌شود.
امکان شرکت در آزمون قبل از اتمام دوره پزشکی عمومی
وی با اشاره به تغییرات آزمون پذیرش دستیار امسال نسبت به سالهای گذشته، خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین مصوبات، ‌دانشجویان استعدادهای درخشان در هر سه سطح می‌توانند قبل از اتمام دوره پزشکی عمومی، بدون محدودیت برای یکبار در آزمون پذیرش دستیار شرکت کنند، البته دانشجویان استعداد درخشان سطح اول از گذراندن طرح خدمت دوره پزشکی نیز معاف می‌شوند.
وی افزود: همچنین فارغ التحصیلان رشته پزشکی مشمول گذراندن طرح، ‌در صورتی که حداکثر سه ماه پس از اتمام تحصیلات، طرح را با ضریب محرومیت چهار پنجم و محرومتر شروع کرده باشند می‌توانند در آزمون پذیرش دستیار همان سال شرکت کنند که در صورت قبولی، مشروط بر اینکه دوره طرح خود را قطع نکرده باشند، از خدمت طرح معاف و وارد دوره تخصصی می‌شوند.
افزایش ظرفیت پذیرش دستیار
وی با بیان اینکه سیاست وزارت بهداشت افزایش ظرفیت پذیرش دستیاراست،‌ گفت: ظرفیت نهایی پذیرش در دفترچه راهنمای شماره دو که شامل کد رشته محل‌های آزمون می‌باشد، اعلام می‌شود و این دفترچه پس از برگزاری امتحان کتبی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
دکتر رحیم نیا با بیان اینکه سهمیه‌ها در این آزمون تغییر نکرده است، در خصوص مدارک مورد نیاز ثبت‌نام، تصریح کرد: چهار قطعه عکس، اصل فیش بانکی به مبلغ 110 هزار ریال،‌ فرم تکمیل شده ثبت‌نام، تصویر صفحه اول شناسنامه،‌ تصویر پروانه دائم پزشکی و تصویر کارت پایان نامه خدمت یا مدرک معافیت، برخی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این آزمون است.
در این دوره آزمون محدودیت سنی وجود ندارد
وی با بیان اینکه تا تعیین حداکثر سن مجاز ورود به دوره‌های دستیاری از طرف مراجع ذیصلاح، در این دوره محدودیت سنی وجود ندارد گفت: در این دوره تنها کسانی واجد شرایط انتخاب 100 رشته محل و پذیرش هستند که حداقل نمره 150 از 600 را کسب کرده باشند. وی افزود: پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان اصلی و جایگزین‌ها در صورت انصراف در هر زمان یا عدم ثبت‌نام در موعد مقرر یا عدم شروع دوره، برای یکسال از پذیرش در دوره‌های دستیاری رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی محروم می‌شوند. همچنین در صورت عدم تمایل داوطلبان برای شرکت در فرایند جایگزین باید حداکثر تا پایان مرداد ماه 85 انصراف کتبی خود را به دبیرخانه اعلام کنند، و گرنه در صورت اعلام اسامی آنان در لیست جایگزینی، مشمول یکسال محرومیت از شرکت در آزمون می‌شوند.
نحوه پذیرش دستیار
وی در رابطه با نحوه پذیرش دستیار در این آزمون، خاطر نشان کرد: پذیرش دستیار در این آزمون با رعایت سهمیه‌های مربوط و مقررات پذیرش در هر سهمیه و با اولویت نمره آزمون پذیرش دستیار،‌ اولویت انتخاب رشته محل انجام می‌شود و در مورد داوطلبانی که نمرات آزمون دستیاری و اولویت انتخاب رشته محل، آنها یکسان است،‌ ابتدا نمره آزمون جامع پیش کارورزی و سپس معدل کل دوره پزشکی بدون احتساب معدل دوره کارورزی ملاک عمل خواهد بود. به گفته وی، تعداد سوالات این آزمون 200 سوال تستی چهارگزینه‌ایست و به هر سوال با پاسخ صحیح سه نمره مثبت و هر سوال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می‌گیرد. دکتر رحیم نیا در خاتمه در رابطه با ثبت‌نام و زمان شروع این دوره، گفت: پذیرفته شدگان اصلی باید برای ثبت نام از اول تا 15 شهریور ماه 85 به دانشگاه محل پذیرش مراجعه و از اول مهر ماه نیز دوره دستیاری خود را آغاز کنند.
نظرات 40 + ارسال نظر
سامان یکشنبه 16 بهمن 1384 ساعت 12:00 ق.ظ

لطفا اگر کسی از نمرات و رتبه های قبولی های آسیب شناسی و جراحی اعصاب در سال ۸۴ در دانشگاههای مختلف خبر داره اینجا اعلام کنه. ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

امکان مجدد ثبت‌نام در آزمون پذیرش دستیار فوق‌تخصص وزارت بهداشت فراهم شد
ثبت‌نام تا 18 بهمن ادامه دارد سرویس: آموزشی
1384/11/12
02-01-2006
10:18:31
8411-07107: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی
امکان مجدد ثبت‌نام برای رشته‌های عفونی و اعصاب در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصص وزارت بهداشت فراهم شد.

دکتر بهرام عین‌الهی، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران با اعلام این خبر، اظهار کرد: امکان مجدد ثبت‌نام متقاضیان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته‌های عفونی و اعصاب با پیش نیاز داخلی و کودکان از امروز به مدت یک هفته تا روز سه شنبه 18 بهمن ماه فراهم شد
وی با بیان اینکه این آزمون 11 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: متقاضیان باید برای ثبت‌نام به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در شهرک قدس مراجعه کنند.

پسرک تنها چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

هاها
کلی خندیدم.
عجب آدمایی پیدا می شن ها!
با توجه به اتفاقات پارسال آدم عاقل و بی غرض حتی اگه خبر قطعی برای تعویق امتحان هم داشته باشه دیگه نمیاد توی این وبلاگا بنویسه. پس این تعویق امتحانات که می نویسن فقط از روی دشمنیه.
ماهم متقابلا فقط بهش می خندیم!
آخه حتی اگه خود کلاغ خبرچین هم می خواست به فرض محال بیاد و چیزی بنویسه دیگه با این آیدی نمی نوشت!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن 1384 ساعت 11:55 ب.ظ

میخم تو سوراخت ای کلاغ خبرچین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن 1384 ساعت 11:02 ب.ظ

گول این کلاغ خبر چین را نخورید
اصلا معلوم نیست این کی هست//پارسال هم اخبار من در اوردی زیاد سر هم میکرذ .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن 1384 ساعت 10:35 ب.ظ

email ] یاد آوری


فقط یادآوری،
نزدیک امتحان که میشه مردم دوستی و همکاری و هموطنی یادشون میره.
یادتون باشه، به هیچ خیر تایید نشده و شایعه ای اصلا توجه نکنید. اگر دلسوزی از راه رسید و خبر تعویق و ... گفت عزیز جان ۹۹٪ دروغ است و جنگ روانی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن 1384 ساعت 06:33 ب.ظ

آخه در یکسال که نمیشه دوبارامتحان دستیاری برگزار بشه

هیچ خبری از امتحان دستیاری نیست سه‌شنبه 11 بهمن 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

امتحان دستیاری با ۲۰۰۰۰ نفر شرکت کننده هیچ خبری صادر نمی شود
ولی فوق تخصصی با چند ۱۰۰ نفر شرکت کننده پشت سر هم اطلاعیه صادر میشود
ظاهرا دردانه ها نتوانسته اند درس بخوانند و می خواهند امتحان را عقب بیندازند
از سوی وزارت بهداشت اعلام شد :
کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی 9 و 10 اسفند توزیع می شود
کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 9 و 10 اسفند ماه جاری از ساعت 9 تا 17 در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران توزیع می شود.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی "مهر"، آزمون کتبی بیست وسومین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی در کلیه رشته های اعلام شده راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 11 اسفند ماه جاری در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار می شود.
اطلاعات مربوط به شماره های مستقر در سالن های مختلف در راهنمای مربوط به داوطلبان در روز توزیع کارت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
همچنین اطلاعات مربوط به نوع و محل برگزاری آزمون شفاهی که در روزهای 12و 13 و 14 اسفند ماه برگزار خواهد شد، در راهنمای فوق الذکر درج می شود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن 1384 ساعت 05:55 ب.ظ

دبیرخانه:http://dme.hbi.ir/cgme/pages.asp?section=exam&category=general&code=calendar84
امتحان پس فردا برگزار خواهد شد
5

-
پنجشنبه 14/7/1384
پذیرش فلوشیب مهرماه
6


پنجشنبه 13/11/1384
پذیرش دستیار تخصصی
7

-
پنجشنبه 11/12/1384
پذیرش دستیار فوق تخصصی ( کتبی )

کلاغ خبرچین سه‌شنبه 11 بهمن 1384 ساعت 11:16 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 بهمن 1384 ساعت 11:09 ق.ظ

بابا من باوور نمی کردم.مثل اینکه جدی تا قطعی ولی هنوز مخالفانی داره

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 10:19 ب.ظ

تو رو به جون هر کی دوست دارین بگین قضیه چیه

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 08:32 ب.ظ

شوخیه یا جدی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 04:57 ب.ظ

تصمیم قطعی فردا اعلام میشود

حسن کچل دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 03:52 ب.ظ

امتحان عقب افتاده بزودی اعلام میشود

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 03:48 ب.ظ

امتحان عقب افتاد ه به زودی اعلام میشود

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 12:05 ب.ظ

بچه ها دوباره خبر ی شده

[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 09:52 ق.ظ

کلاغ خبر چین.با روحیه مردم بازی نکن با این دروغهات

کلاغ خبر چین یکشنبه 9 بهمن 1384 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام دوستان. در جلسه امروز دبیر خانه با وزیر مسئله تعویق امتحان مطرح شد.امتحان عقب میافتد

[ بدون نام ] شنبه 8 بهمن 1384 ساعت 12:15 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 8 بهمن 1384 ساعت 12:12 ب.ظ

ملنگ جمعه 7 بهمن 1384 ساعت 11:29 ب.ظ

این نامردای سوال خر رو استادا و دبیرخونه چیا شیر کردن تا لنکرانی رو کله پا کنن مگه فاضل یادتون نرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه لنکرانی تونست اخراجشون کنه که مرده والا بعد از این باید بگه چشم..........

[ بدون نام ] جمعه 7 بهمن 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

چقدر پر رو...کسانیکه با پول رزیدنت شده اند حالا اعتصاب هم میکنند.رزیدنت سوال خر اخراج باید گردد. همه میدانیم که اکثر رزیدنتها مخصوصا رشته هایی مثل اورتوپدی و رادیو لوژی با پول رزیدنت شده اند
........رزیدنت سوال خر اخراج باید گردد

[ بدون نام ] جمعه 7 بهمن 1384 ساعت 10:55 ق.ظ

رزیدنت های سوال خر بیمارستان امام حسین را اخراج کنند

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن 1384 ساعت 05:45 ب.ظ

در مخالفت با افزایش ظرفیت پذیرش دستیار صورت گرفت

اعتصاب رزیدنتهای بیمارستان امام حسین

خبرگزاری فارس: رزیدنتهای بخشهای ارتوپدی، اورژانس و داخلی بیمارستان امام حسین(ع) تهران امروز در مخالفت با افزایش ظرفیت پذیرش دستیار اعتصاب کرده و به جز موارد اورژانسی از انجام فعالیت خودداری کردند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی ضمن اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که ظرفیت پذیرش دستیار در رشته های مورد نیاز کشور شامل، ارتوپدی، جراحی اعصاب، جراحی عمومی و رادیولژی تا سقف 50 درصد افزایش می یابد.
دستیاران این رشته‌ها نیز در سراسر کشور تصمیم گرفتند که از تاریخ 15 بهمن‌ماه به مدت یک هفته در بیمارستانهای مختلف اعتصاب کنند و به افزایش ظرفیت در حالی که تسهیلات آموزشی در نظر گرفته نشده است، اعتراض کنند.
رزیدنتهای بیمارستان امام حسین نیز به نیابت از دستیاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از امروز اعتصاب کرده و حدود 12 عمل جراحی را امروز انجام ندادند و تنها موارد اورژانسی را تحت مداوا قرار دادند.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن 1384 ساعت 02:49 ب.ظ

کارکنان پزشکی قانونی در آزمون دستیاری سهمیه‌ دار شدند سرویس: آموزشی
1384/11/03
01-23-2006
09:55:20
8410-12864: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی



با تصویب شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، هر ساله معادل 50 درصد ظرفیت پذیرش دستیار در رشته تخصصی پزشکی قانونی به صورت مازاد سهمیه و با رعایت شرایط خاص به کارکنان پزشکی قانونی تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگارصنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، بر اساس این مصوبه اسامی افراد مشمول باید حداکثر تا پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سازمان پزشکی قانونی به دبیرخانه اعلام شود، ‌همچنین افراد معرفی شده باید در استخدام رسمی آزمایشی، قطعی یا پیمانی سازمان پزشکی قانونی بوده و تا زمان ثبت‌نام دارای حداقل سه سال سابقه اشتغال با مدرک پزشک عمومی در مراکز پزشکی قانون کشور باشند.

پذیرش این دسته از افراد با کسب حداقل 80 درصد حد نصاب رشته محل مربوطه انجام می‌شود و تخصیص این ظرفیت مازاد مانعی بر پذیرش اتباع غیرایرانی در سقف پنج درصد مازاد ظرفیت کل هر دانشگاه و‌ ارایه پذیرش و اجازه ادامه آموزش جهت دستیاران انتقالی خارج از کشور در سقف 5/2 درصد مازاد بر ظرفیت کل نبوده و همچنان در صورت وجود افراد حائز شرایط استفاده از سهمیه‌های مازاد اتباع غیرایرانی و دستیاران انتقالی خارج از کشور در رشته مربوطه موظف به ثبت‌نام و اجازه ادامه دوره می‌باشند، همچنین پذیرش دستیار تخصصی به صورت بورسیه نیروهای مسلح در رشته پزشکی قانونی انجام نمی‌شود.


براساس دیگر مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد طب ورزشی برای یک دوره دیگر تمدید شد، درهمین راستا دبیرخانه باید هیات ممتحنه رشته پزشکی ورزشی را تشکیل دهد تا برنامه آموزشی مناسب برای دوره آموزشی دستیار تخصصی این رشته را حداکثر طی شش ماه تدوین و برای تصویب ارایه کند.

در این نشست پیشنهاد تغییر مقطع رشته دستیار تخصصی عفونی به فوق تخصص به تصویب رسید و بر این اساس برنامه تربیت دستیار فوق تخصصی بیماریهای عفونی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی تدوین شد.

برنامه فوق تخصصی جایگزین برنامه تخصصی دانشگاه‌های مذکور شده و پذیرش دستیار نخواهند داشت وتصمیم‌گیری نهایی در خصوص آینده این رشته بعد از برگزاری آزمایشی این دوره انجام می‌شود.

شایان ذکر است، در این نشست پیشنهاد تعیین ظرفیت واقعی پذیرش دستیار دانشگاه‌های علوم پزشکی به تصویب رسید و طی آن دانشگاه‌ها موظف شدند با در نظر گرفتن تمامی جوانب، ظرفیت پذیرش دستیار خود را برای برنامه‌های مجازی بازنگری کنند و نتایج آن را قبل از اسفند ماه برای لحاظ در ظرفیت پذیرش به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی منعکس کنند.

انتهای پیام


[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن 1384 ساعت 03:01 ب.ظ

امیری‌خامکانی خبر داد؛
کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری روز گذشته با حضور دادستان تهران تشکیل جلسه داد سرویس: مجلس
1384/10/26
01-16-2006
11:18:08
8410-14174: کد خبر
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: مجلس
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته‌ی کمیسیون متبوعش به بحث نهایی کردن گزارش تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری که در کمیته‌ای با همین عنوان و با حضور سعید مرتضوی، دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد، اشاره کرد و گفت: قرار بود این گزارش در جلسه روز گذشته نهایی شود، اما به جلسه‌ای دیگر موکول شد.

همکاران محترم جمعه 30 دی 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.pezeshk.us

تغییر سایت

همکاران محترم

با توجه به راه اندازی سایت پزشکان بدون مرز با کیفیت بالای خدمات و درج اطلاعات پزشکی ایران و جهان بصورت روزانه، و همچنین استقلال کامل این سایت و با توجه به دعوت همکاری از طرف این سایت برای ما ، از این به بعد برای مشاهده اطلاعات و اخبار پزشکی در زمینه های گوناگون بهسایت پزشکان بدون مرزمراجعه کنید ما فکر می کنیم با متمرکز شدن وبلاک نویسان پزشکی بر روی یک سایت واحد نه تنها کیفیت و کمیت اطلاعات افزایش می یابد بلکه بر اعتبار اخباری که بدست شما همکاران محترم می رسد نیز افزوده می گردد این سایت در نظر دارد صحیح ترین سریع ترین و دقیق ترین اطلاعات را در رابطه با پزشکان جهان وایران به اطلاع شما همکاران فارسی زبان برساند

در ضمن شما همکاران نیز می توانید اخبار ، اطلاعات و مقالات پزشکی و تحقیقی خود را به آدرس سایت و یا در قسمت نظرات سایت پزشکان بدون مرزارسال نمایید تا به نام شما در سایت ثبت گردد و به اطلاع دیگر همکاران برسد

آدرس سایت پزشکان بدون مرز :

http://www.pezeshk.us/

یاد آوری جمعه 30 دی 1384 ساعت 10:06 ب.ظ

فقط یادآوری،
نزدیک امتحان که میشه مردم دوستی و همکاری و هموطنی یادشون میره.
یادتون باشه، به هیچ خیر تایید نشده و شایعه ای اصلا توجه نکنید. اگر دلسوزی از راه رسید و خبر تعویق و ... گفت عزیز جان ۹۹٪ دروغ است و جنگ روانی.
کم کم پاسخ گویی به تلفن های عزیزانی رو که بعد از صحبت با ایشان احساس افسردگی وحشتناک می کنید یا دچار دلمشغولی و به نوعی اتلاف وقت می شوند ترک بفرمایید.
تغذیه ء عالی در حد داشتن انرژی کافی رو فراموش نفرمایید.
دوره ء مطالب آموخته شده و هر تستی رو که به نظرتون با اهمیت بوده هرچه زودتر شروع بفرمایید.
این رو هم به یاد داشته باشیم که طبق قانون بقای ماده و انرژی، هرگز،هیچ زحمتی بی نتیجه نخواهد ماند.
بسیار بسیار مراقب دوستانی که بویه بعد از آگاهی از شرکت شما در امتحان دستیاری علاقمند به همنشینی با شما و گذراندن ساعاتی پای تلفن یا حضوری در کنار شما شده اند باشید. چرا که دوست واقعی علاقمند به سرنوشت و آینده ء شماست و نه دزدیدن اوقات بسیار با ارزش نزدیک امتحان.
همگی موفق باشید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی 1384 ساعت 05:57 ب.ظ

تست اطفال//پسر ۸ ساله ای با تب ناگهانی و لرز به دنبال یک دوره علائم خفیف عفونت غیر مشخص دستگاه تنفسی فوقانی به همراه سرفه و خلط آجری رنگ؛احتمال عفو نت با چه جرمی را دارد ۱)پنوموک ۲)هموفیلوس ۳)استاف اروئوس ۴)کلامیدیا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی 1384 ساعت 04:37 ب.ظ

گزینه 2

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

تست جراحی:::اقای ۴۵ ساله ای با سابقه زخم دئودنم ؛ با درد شدید اپی گاستراز ۲روز قبل و افت فشار خون با تشخیص پرفوراسیون دودنوم تحت عمل قرار گرفته است کدامیک از اقدامات زیر در جلو گیری از عود موثرتر است ۱)درمان آنتی اسید ۲)درمان اچ پیلوری ۳)آندوسکوپی سریال ۴)داروهای آنتی کولینرزیک

پسرک تنها چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 08:08 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com


حکم اخراج دستیاران متقلب، صادر شد

--------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------------------
۲۷ دی ۱۳۸۴ - بعد از ظهر ۱۴:۴۸ تعداد بازدید : 3233 کد خبر : ۳۳۶۸۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برخورد قاطع وزارت بهداشت با متخلفان آزمون دستیاری سال جاری خبر داد و گفت: دستیاران متخلفی که با تقلب به دوره دستیاری وارد شده اند از این دوره اخراج شدند و احکام اخراج آنها در مدت دو هفته آینده به آنها ابلاغ می شود.

دکتر کامران باقری لنکرانی، در گفت‌وگو با مهر، افزود: با توجه به اهمیت ادامه تحصیل در دوره‌های تکمیلی از جمله کارشناسی ارشد و دستیاری برای فارغ‌التحصیلان گروه‌های پزشکی تسهیلاتی برای این گروه در نظر گرفته شده که از جمله آن در آینده طرح را به عنوان نیروی مازاد در نظر می گیریم و موفقیت‌های دوران تحصیل در اعطای آن تسهیلات دخیل خواهد بود.

وی اضافه کرد: در علوم پزشکی 50 رشته مختلف وجود دارد که موجب می شود تا دانش آموختگان این رشته‌ها بر خلاف دیگر رشته‌ها از امکان حضور در بازار کار برخوردار باشند زیرا آموزش این گروه بر اساس توانمند سازی شکل گرفته است.

«لنکرانی» در زمینه تخلفات آزمون دستیاری گفت: تخلفات گذشته آزمون دستیاری به طور جدی مورد رسیدگی قرار گرفته که منجر به اخراج بعضی از دستیارانی شده است که طبق بررسی‌ها مشخص شده با تقلب وارد شده‌اند.

وی تأکید کرد: احکام اخراج این دستیاران از دوره دستیاری صادر شده و به آنها ابلاغ شده است و برخی دیگر از احکام نیز در دو هفته آینده به آنها ابلاغ می شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: وزارتخانه تمام تمهیدات لازم را برای حفاظت از آزمون دستیاری فراهم کرده و امیدواریم مشکلی بوجود نیاید.
وی همچنین از اعلام آمادگی جدی وزارت بهداشت برای مقابله با تخلفات احتمالی خبر داد.

بیست‌ و سومین‌ دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار فوق‌ تخصصی‌ در رشته‌های‌ مصوب‌ در دو مرحله‌ کتبی‌ و شفاهی‌ به ترتیب در پنجشنبه‌ 11 اسفند و روزهای‌ شنبه‌ و یکشنبه‌ 13 و 14 اسفند در تهران‌ برگزار می‌‌شود.

(سایت بازتاب)

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 08:02 ق.ظ

هر چه کردیم خود کرده ایم
اگر رقابت کنی خسته نخواهی شد
یکی که میشناسی خوب درس میخواند پیدا کن و با او رقابت کن تا خستگی و سختیها فراموش شود

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 02:45 ق.ظ

من سال ۸۲ نمره خوبی آوردم ولی دبیرخونه چیا به خاک سیاه نشوندنم.سال بعدش هم ۴۰ نمره رفتم بایین.کارم رو هم از دست دادم.الان هم دوباره دارم میخونم ولی هیچ امیدی نیست.متقلبای ۸۲ سال ۲ رو تموم کردن و ما کنج خونه. دستت درد نکنه دکتر بزشکیان.چهره ی ماندگار............

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی 1384 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام به تمامی همکاران پزشک یک سوالی داشتم ایا شما هم مثل من از درس خوندن خسته نشدید؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی 1384 ساعت 05:25 ب.ظ

چه زیبا نوشتی

نام میخوای چیکار تو هم حالا؟!؟!؟! دوشنبه 26 دی 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

دیروز یکی از دفتر یادداشت های روزهای اول دانشگاه
رو پیدا کردم.
پر از امید و پر از برنامه ریزی برای تلاش بی وقفه.
وقتی یاد امسال افتادم که بعد از چهار بار امتحان دادن
حتی دیگه نرفتم دفترچه رو بگیرم، دلم گرفت.
بگذار بهم بگن تنبل بگذار وزیر بهم بگه تنبل با بقیه بگن
بیکار یا بگذار احمق ترین همکلاسیم وارد سال دوم قلب و عروق بشه،
من خسته تر از اینم که باز تلاش کنم.

[ بدون نام ] شنبه 24 دی 1384 ساعت 03:39 ب.ظ

با تصویب وزارت بهداشت
کمک هزینه تحصیلی دستیاران پزشکی افزایش یافت سرویس: آموزشی
1384/10/24
01-14-2006
11:56:02
8410-10455: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی



براساس آخرین مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، کمک هزینه تحصیلی دستیاران گروه پزشکی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، میزان کمک هزینه تحصیلی پایه برای دستیاران مجرد یک میلیون و 800 هزار ریال و برای دستیاران متاهل دو میلیون و 500 هزار ریال است.

همچنین به پیشنهاد شورا، برای بهبود وضعیت معیشتی دستیاران، هیات امنای هر دانشگاه صندوقی از محل درآمدهای مربوط به فعالیتهای دستیاران را ازجمله حق السهم دستیاران، از محل بیمه‌های درمانی ایجاد کرده و در قالب عناوین مزایا مانند اضافه کار، کشیک غیر موظف، حق اشعه و دیگر عناوین به دستیاران اختصاص دهند.

گفتنی است، افزایش دریافتی مشروط به آنست که دو دستیار که در دو رشته متفاوت تحصیل می‌کنند اما پایه تحصیلی یکسان دارند، حق الزحمه یکسان دریافت نمایند.

دیوونه خودتی جمعه 23 دی 1384 ساعت 12:45 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

روی صفحه مانیتور
تایپ می کنم
رفته ای؟
تایپ میکنی
خنده!
کامپیوتر ریست میشود
نکند غصه خورده است؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد