خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

افزایش ظرفیت پذیرش دستیار در ارتوپدی و جراحی‌های عمومی و اعصاب

معاون آموزشی وزارت بهداشت ایران   :  

ظرفیت پذیرش دستیار در رشته‌های ارتوپدی و جراحی‌های عمومی و اعصاب افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ظرفیت پذیرش دستیار در رشته های مورد نیاز کشور شامل، ارتوپدی، جراحی اعصاب، جراحی عمومی و رادیولژی تا سقف 50 درصد افزایش می یابد.

محمد علی محققی افزود: با توجه به بار بیماریها و مشکلات بهداشت ودرمان کشور نیاز به این رشته ها بیش از رشته های تحصصی دیگر است و حتی در بعضی رشته ها مثل تخصص اعصاب بازار کشور اشباع شده و حتی ممکن است با کاهش ظرفیت در این رشته ها نیز مواجه باشیم.
وی ادامه داد: سال گذشته در
مجموع بین 12 تا 24 درصد در رشته های مختلف دستیاری پزشکی افزایش ظرفیت داشتیم و امسال نیز با توجه به نیاز کشور تا سقف 50 درصد در بعضی رشته ها افزایش ظرفیت خواهیم داشت.
محققی گفت: امسال حدود 20 هزار نفر در آزمون سراسری دستیاری شرکت
می کنند و حدود 10 درصد شرکت کنندگان در این آزمون پذیرفته می شوند.
آزمون
دستیاری امسال یازدهم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود. (( 19/09/84 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دستیار بی دستمال سه‌شنبه 22 آذر 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

هردم از این باغ بری می رسد .... ای کاش احمدی نزاد یکی از مدیران درجه چندم شهرداری را وزیر بهداشت می کرد لااقل وضع را بدتر از این نمی کرد.می خواهند با هویج افزایش ظرفیت چماق بد بختی بیکاری را بر سر متخصصان بزنند مثل الان عمومس ها...

[ بدون نام ] دوشنبه 21 آذر 1384 ساعت 01:52 ق.ظ

این وزیر واقعا داره به رشته های جراحی میر...
شنیده بودم تو شیراز با جراحا بخصوص جراح اعصابیا خیلی بد بوده!!! میگن چشم دیدن جراحای اعصاب رو نداره... تازه میگن نظر وزیر تو جلسه پذیرش ۶۰ نفر!!! (۳برابر) در رشته جراحی اعصاب بوده. تازه میگن تو جلسه گفته باید درآمد همه متخصصا مثل هم باشه و یه اندازه!!!!!چرا متخصص داخلی باید ویزیت ۵۰۰۰ تومنی بگیره ولی جراح اعصاب دستمزد یک ملیون تومنی!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آذر 1384 ساعت 05:11 ب.ظ

در سازمان سنجش چه می‌گذرد؟

بخشی از سوءاستفاده‌‌ها، که از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری می‌شود، مربوط به دریافت مبالغی بین دویست تا چهارصد میلیون ریال از برخی خانواده‌های متمول است. دریافت‌کنندگان رشوه در سازمان سنجش، در زمان تصحیح پاسخنامه‌ها، گزینه‌های متفاوت با رشته و دانشگاه موردنظر این افراد در پاسخنامه آنان را پر می‌کنند.
۲۰ آذر ۱۳۸۴ - قبل از ظهر ۱۱:۱۴ تعداد بازدید : 3495 کد خبر : ۳۱۷۳۵
خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: ادامه سوءمدیریت و برخی سوءاستفاده‌‌ها در سازمان سنجش، باعث نارضایتی گسترده در میان بیش از یک میلیون و سیصدهزار داوطلب کنکور و خانواده‌های آنان شده است.
بنا بر این گزارش، بخشی از سوءمدیریت در سازمان سنجش، موجب تضییع گسترده حق گروهی از داوطلبان شده است، به گونه‌ای که تصحیح پاسخنامه گروهی از داوطلبان کنکور سال جاری با کلید گروهی دیگر از داوطلبان بوده است.
بنا بر اطلاعات خبرنگار «بازتاب»، بخشی از پاسخنامه‌های داوطلبان سالی ـ واحدی کنکور با کلید داوطلبان ترمی ـ واحدی تصحیح شده و طبیعتا اشتباهات فاحشی در نمرات برخی از دروس آنان ایجاد شده است.
همچنین بخشی از سوءاستفاده‌‌ها، که از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری می‌شود، مربوط به دریافت مبالغی بین دویست تا چهارصد میلیون ریال از برخی خانواده‌های متمول است. فرزندان این خانواده‌ها در امتحان کنکور، در پاسخنامه، هیچ گزینه‌ای را علامت نزده و دریافت‌کنندگان رشوه در سازمان سنجش، در زمان تصحیح پاسخنامه‌ها، گزینه‌های متفاوت با رشته و دانشگاه موردنظر این افراد در پاسخنامه آنان را پر می‌کنند.
گفتنی است، برخی منابع از تحولات قریب‌الوقوع و گسترده در سازمان سنجش خبر می‌دهند.

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آذر 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

وزیر قبلی جراح بود رشته های داخلی را زیاد می کرد وزیر فعلی داخلی هست پس باید به هیکل رشته های جراحی بری... یعنی خراب کند همه به فکر خودشان هستند خدا عاقبت این ملت بدبخت بی غیرت کون نشسته را بخیر کند

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آذر 1384 ساعت 12:54 ب.ظ

از ظرفیت بقیه رشتهها کم میشه یا نه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد