خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

ثبت‌نام آزمون دستیاری از 10 دی در دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز

جزییات و شرایط شرکت در آزمون دستیاری اعلام شد
مدیر روابط عمومی شورای آموزش پزشکی: ثبت‌نام آزمون دستیاری از 10 دی در دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز می‌شود

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی
1384/09/15

ثبت‌نام آزمون پذیرش دستیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دهم دی ماه آغاز می‌شود.

دکتر غفاری، مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام آزمون پذیرش دستیاری وزارت بهداشت تا 28 دی ماه در کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ادامه دارد.

وی افزود: آزمون پذیرش دستیاری روز پنجشنبه یازدهم اسفند ماه به صورت سراسری در حوزه‌های انتخابی داوطلبان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون نهم و دهم اسفند ماه در حوزه های امتحانی مشخص شده توسط داوطلب توزیع می شود.

جزییات و شرایط شرکت در آزمون دستیاری اعلام شد

وزارت بهداشت شرایط شرکت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی را در آزمون دستیاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی به شرطی که خدمات مشمول موضوع قانون، حداکثر 3 ماه بعد از تاریخ فراغت از تحصیل شروع شده باشد اجازه دارند در آزمون دستیاری شرکت کنند.

از دیگر شرایط اجازه شرکت فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آزمون دستیاری، انجام خدمات مشمول در مناطق با ضریب محرومیت چهار پنجم و محروم تر و نیز تداوم خدمت مشمول تا زمان شروع دوره دستیاری در صورت قبولی در آزمون است.

همچنین مشمولین سطوح دوم و سوم آیین نامه «سطح بندی عملکرد استثنایی و تسهیلات اعطایی به استعدادهای درخشان و ...» علاوه بر برخورداری از امتیاز فوق، اجازه دارند فقط یکبار و در دوره کارورزی در آزمون دستیاری شرکت کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد