خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

ادامه مسئولیت «پدرخوانده مافیای کنکور» در وزارت بهداشت

وزارت بهداشت: فرد متخلف به کارگزینی معرفی شده است


پیرو انتشار گزارش «بازتاب» با نام «ادامه مسئولیت پدرخوانده مافیای کنکور در وزارت بهداشت»، روابط عمومی وزارت بهداشت با ارسال جوابیه‌ای اعلام کرد که فرد مذکور، سه هفته پیش با اعلام عدم نیاز معاونت غذا و دارو، به کارگزینی معرفی شده است. ۱۰ آذر ۱۳۸۴ - قبل از ظهر ۱۰:۳۱


پیرو انتشار گزارش «بازتاب» با نام «ادامه مسئولیت پدرخوانده مافیای کنکور در وزارت بهداشت»، روابط عمومی وزارت بهداشت با ارسال جوابیه‌ای اعلام کرد که فرد مذکور، سه هفته پیش با اعلام عدم نیاز معاونت غذا و دارو، به کارگزینی معرفی شده است.
متن جوابیه وزارت بهداشت و توضیح «بازتاب» در ادامه می‌آید:
«مدیرمسئول محترم سایت بازتاب
با سلام و تحیات
عطف به مطلب مندرج در تاریخ 9/9/84 با عنوان «ادامه مسئولیت پدرخوانده مافیای کنکور در وزارت بهداشت» بدینوسیله حضور چنین فردی با مشخصات مذکور به عنوان مدیرکل در این وزارتخانه تکذیب می‌شود.
شایان ذکر است، ایشان یکی از کارشناسان پیمانی معاونت غذا و دارو بوده است که سه هفته قبل، عدم نیاز به ایشان از سوی این معاونت به دفتر منابع انسانی این وزارتخانه اعلام شده است. به رغم این‌که بر اساس مستندات موجود، ایشان طبق نامه دادگاه تبرئه شده است، پرونده وی در این دفتر در دست بررسی است. مجددا تأکید می‌شود، این فرد هیچ‌گونه پست مدیریتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نداشته است.
خواهشمند است نسبت به درج این تکذیبیه در اسرع وقت، اقدام مقتضی مبذول فرمایید».
بازتاب: با تشکر از اقدام دیرهنگام وزارت بهداشت که به رغم افشای تخلفات فرد یادشده از بیش از یک سال پیش، یادآور می‌شود: سهل‌انگاری ابهام‌آمیز وزیر سابق بهداشت و مسئولان وقت در برخورد با نیروهای متخلف، به ادامه فعالیت «محمدرضا ـ ح» انجامید که تخلف وی در خارج کردن سؤالات 22 دوره آزمون‌های دستیاری، کارشناسی ارشد و PH.D قطعی بوده و بنابر این جوابیه، وی تا سه هفته پیش در مسئولیت خود ادامه فعالیت می‌داده است. انتظار می‌رود با پنج تن دیگر از اعضای این باند نیز به سرعت برخورد لازم صورت گیرد.


ادامه مسئولیت «پدرخوانده مافیای کنکور» در وزارت بهداشت


«محمدرضا ـ ح» تنها با کمتر از 10 درصد از پول ناشی از فروش سؤالات کنکور، اقدام به خرید سی خط موبایل و اتومبیل پرشیا کرده که البته قرار است این اموال نیز به وی بازگردانده شود.

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: «محمدرضا ـ ح»، یکی از مدیران کل وزارت بهداشت، که نقش اصلی در افشا و فروش سؤالات آزمون دستیاری، کارشناسی ارشد و دوره دکتری وزارت بهداشت داشته است، همچنان به فعالیت خود در این وزارتخانه ادامه می‌دهد!
بنا بر این گزارش، آقای مدیرکل که دریافت رشوه به میزان 3/4 میلیارد ریال توسط وی قطعی است و خریداران سؤال به چگونگی پرداخت این مبلغ به «محمدرضا ـ ح» اعتراف کرده‌اند، از سال 79 تا 83، اقدام به فروش سؤالات کنکورهای وزارت بهداشت می‌کرده و طی این مدت، سؤالات 22 دوره از کنکورهای مختلف وزارت بهداشت را به فروش رسانده است.
هفته گذشته «محمدرضا ـ ح» برای بخش کوچکی از تخلفات خود از سوی دادگاه به سه سال حبس تعزیری و سی‌میلیون تومان جریمه محکوم شد، اما در هفته جاری با اعمال نفوذ و در کمال شگفتی، در بخش دیگری از تخلفات خود تبرئه شده است.
«محمدرضا ـ ح» تنها با کمتر از 10 درصد از پول ناشی از فروش سؤالات کنکور، اقدام به خرید سی خط موبایل و اتومبیل پرشیا کرده که البته قرار است این اموال نیز به وی بازگردانده شود.
پزشکیان، وزیر بهداشت دولت خاتمی نیز به رغم اطلاع از حجم تخلفات وحشتناک در این وزارتخانه، که به قربانی شدن تعداد زیادی از هموطنان منجر شده است، طی اقدام ابهام‌آمیزی از برخورد با متخلفان خودداری کرده است.
گفتنی است، در صورت ادامه حضور متخلفان در وزارت بهداشت، «بازتاب» در گزارش‌های آینده خود، به افشای اطلاعات جدیدی می‌پردازد.
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 آذر 1384 ساعت 08:13 ق.ظ

خیلی ممنونم

[ بدون نام ] شنبه 12 آذر 1384 ساعت 03:58 ب.ظ

سردرد-تشنج وصرع-بیماری ام اس ودمیلینیزان-مننژیت وانسفالیت وابسه مغزی وپلی میزیت ودرماتو میزیت

[ بدون نام ] جمعه 11 آذر 1384 ساعت 05:12 ب.ظ




شرکت تجارت الکترونیک دانش تقدیم میکند
ارسال فایلهای ام پی تری کلیه دروس ازمون دستیاری(۳۰۰ ساعت) بر اساس رفرانسهای دستیاری ۸۴ همراه با جزوات
(پی دی اف) ۵۰۰۰تست تدریس شده فقط ۶۰۰۰۰ تومان
۲-۴ مرحله ازمون اینترنتی به شرح ذیل
مرحله اول یکم دی ماه ۲۰۰ سوال از دروس ماژور
مرحله دوم بیستم دی ماه ۲۰۰ سوال از دروس مینور
مرحله سوم پانزدهم بهمن ماه ۲۰۰سوال مشترک
مرحله چهارم دوم اسفندماه ۲۰۰سوال مشترک
کلیه سوالات بر اساس رفرنسهای اعلام شده بوده و با همکاری اساتید و دستیاران مترم دانشگاه شیراز تهیه شده است.جواب تشریحی و کارنامه ۴۸ ساعت بعد از امتحان به ایمیل شما ارسال میشود
جهت هر مرحله امتحان فقط ۵۰۰۰تومان
جهت دریافت شماره حساب و سایر اطلاعات به ای میل بالا اطلاع داده تا ظرف ۲۴ ساعت اطلاعات لازم ارسال گردد
دکتر اسدپور
asdpooor@yahoo.com

[ بدون نام ] جمعه 11 آذر 1384 ساعت 05:08 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 11 آذر 1384 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام
اقایان و خانمهای دکتر
کسی از شما نام بخشهای مغز و اعصاب هاریسون را که برای امسال رفرانس اعلام کرده اند میداند ممنون میشوم اگر اسم سر فصلها را بنویسید (البته نه شماره فصلها)


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد