خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

دبیر شورای آموزش پزشکی در گفت‌وگو با ایسنا:
نتایج آزمون دستیاری اواخر مرداد اعلام می‌شود
سلامت آزمون امسال را صد درصد تضمین می‌کنم

سرویس: آموزشی
1384/04/31
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی آزمون پذیرش دستیار وزارت بهداشت اواخر مرداد ماه اعلام می‌شود.

دکتر بهرام عین‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، گفت: دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت امسال سه مرتبه برگه پاسخنامه داوطلبان را با هدف کاهش میزان اشتباهات تصحیح کرده است.

وی با اشاره به افزایش 15 درصدی ظرفیت آزمون دستیاری امسال، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش دستیار در سال جاری به 1400 نفر رسیده است که این افزایش ظرفیت به صورت هماهنگ و در کلیه رشته‌ها صورت گرفته است.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با تضمین کامل امنیت آزمون امسال، خاطرنشان کرد: امسال از روشهای کاملا جدید برای حفظ و افزایش ضریب امنیت و اطمینان آزمون استفاده شد، در رابطه با انتقال نیز از پلمپ‌ها و کیفهای مخصوص و افراد مورد اعتماد استفاده شد و در واقع امنیت و سلامت آزمون پذیرش دستیار امسال را صد درصد تضمین می‌کنم.

وی افزود: حتی در روز و زمان آزمون تمام حوزه مجهز به دستگاه‌های ضد موبایل برای جلوگیری از وقوع هر نوع تخلف و تقلب بود. همچنین سیستم خروج داوطلبان از سر حوزه امتحانی از نیم ساعت پس از شروع آزمون به 2 ساعت و نیم افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون پذیرش دستیار وزارت بهداشت به صورت کارنامه اولیه از روز شنبه چهار تیر ماه در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توزیع شده است، ‌گفت: البته طبق روال هر سال کارنامه تنها برای داوطلبانی صادر می‌شود که نمره آزمون آنها بالاتر از 150 باشد و کارنامه این دسته از افراد بر روی سایت دبیرخانه نیز قرار گرفته است. بنابراین کسانی که اسم آنها در سایت دیده نمی‌شود نمره آزمون آنها پایینتر از 150 است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار داوطلبان می‌توانستند تا 100 رشته فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند، تصریح کرد: با این روش افراد بر اساس نمره خود پذیرفته می‌شوند.

دکتر عین‌الهی در ادامه گفت: همچنین فرمهای اعتراض برای کلیه دانشگاه‌ها ارسال شده تا از این طریق داوطلبانی که نسبت به نمره خود اعتراض دارند با تکمیل این فرمها اعتراض خود را عنوان کنند و دبیرخانه نیز موظف است که به کلیه این اعتراضات رسیدگی کند.

به گفته دکتر عین الهی، امسال از 19 دانشگاه، حدود 107 طراح سوال یعنی 64 دانشیار، 7 استاد و باقی استادیار استفاده شد و سوالات نیز به صورت knowledg base طراحی شد نه به صورت حفظی و recall.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در خاتمه درخصوص سرانجام پرونده متهمین آزمون پذیرش دستیاری سال 82 ، تصریح کرد: در این خصوص هیچ گزارش و حکمی به وزارت بهداشت ابلاغ نشده است ولی در صورت ابلاغ هر حکمی از سوی دادگاه، وزارت بهداشت در جهت اجرای آن اقدام می‌کند.

انتهای پیام 

نایب رئیس هیات تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس:

تحقیق ‌‌‌‌‌‌‌‌‌و ‌‌‌‌‌‌‌تفحص از وزارت بهداشت از اقدامات خلاف قانون حکایت دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیات تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که بررسی‌های اولیه هیات تحقیق کننده از وزارت بهداشت، متاسفانه از اقدامات خلاف قانون بسیاری در این وزارتخانه حکایت دارد.

ایرج ندیمی نماینده لاهیجان به خبرنگار فارس گفت: کارشناسان تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون در طبقه زیرین پارلمان مستقر شده‌اند و تاکنون 50 زونکن حاوی اطلاعات و اسناد از سوی وزارت بهداشت ارسال شده که تعدادی از آنها مورد بررسی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد:‌ در حوزه خریدها، اعزام پزشکان و دانشجویان بورسیه به خارج و روابط فامیلی در عرضه کالاها، سوء استفاده‌هایی صورت گرفته که گزارش و اسناد آن ارایه می‌گردد.
نائب رئیس هیات تحقیق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و تفحص از وزارت بهداشت تاکید کرد: در این بررسی‌ها مشخص شد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نمی‌تواند فاقد ضعف باشد.
وی خاطرنشان کرد: گزارش تحقیق و تفحص تا دو ماه دیگر تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.


 

نظرات 15 + ارسال نظر
سعود سبز پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

سئوالات و گمانه های زیاد از چرایی سفر دیشب و غیر منتظره میرحسین به قرقیزستان!
هرکجا باشی سبز هستی و هستیم!!!
اطلاع رسانی کنید.

دانیال یکشنبه 24 اردیبهشت 1385 ساعت 05:51 ب.ظ

دوستان -من ۳-۴ ماه وقت دارم تا امتحان پره انترنی بدم.فارغ التحصیل خارجم.آیا توصیه ای برایم دارید؟ممنون میشم دانیال

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد 1384 ساعت 08:59 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد 1384 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام سایه۲ عزیز
از راهنماییت ممنونم یعنی به نظر شما امسال مثل سال ۸۱ است ؟ پس چرا خیلیها میگن چون امسال میشه ۱۰۰ رشته انتخاب کرد رتبههای نسبتا خوب هم بیهوشی زدند ودر نتیجه برای رشتههای پایین رتبه بهتری نسبت به سال ۸۱ میخوات واز طرف دیگه من با موسسه تیمورزاده تماس گرفتم گفت امسال برای حداقل قبولی در بدترین شهر نمره ۳۲۰ میخوات واین در حالیست که سال ۸۲ با اینهمه تقلب بیهوشی زاهدان با نمره ۱۱۱(رتبه ۲۹۰۰) قبول شده بود به نظر شما چه قدر تیمورزاده درست میگه؟ونظر خودتون چیه؟منتظر جوابتون هستم مرسی.

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 08:06 ب.ظ

salam marde shabe aziz lotan rahnameiam kon.patologye orumie va physiotherapye tabriz chan rotbeye azade mard mikhafd? mamnoonam

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

پروژه مرگ اکبر گنجی ناکام ماند

سرویس سیاسی-
اطلاعات مستندی که در اختیار اکبر گنجی قرار گرفت، جان وی را از توطئه ای که برای مرگ او طراحی شده بود، نجات داد.
یک مقام آگاه گفت: در اجرای این پروژه که شیرین عبادی و یکی از افراد نزدیک به اکبر گنجی نیز درآن نقش واسطه داشته اند، از اکبر گنجی خواسته شده بود که دست به اعتصاب غذا بزند و به او اطمینان داده بودند که در صورت وخیم شدن وضعیت جسمانی وی مانع از آسیب رسیدن جدی به سلامتی او خواهند شد. مجریان این پروژه در همان حال به یکی از کانون های بیگانه قول داده بودند که با مرگ اکبر گنجی پرونده او را به یک ماجرای جنجالی علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنند و قرار بود که خوش خدمتی آنان نیز بی پاداش نماند!
این پروژه در سفر چند هفته گذشته ... به یک کشور اروپایی و تماس وی با نماینده یکی از مجامع آمریکایی مدعی حمایت از حقوق بشر کلید خورد و طرف آمریکایی در مقابل کسب اطمینان از موفقیت نهایی این پروژه پیشنهاد طرف -باصطلاح- ایرانی برای حمایت مستقیم و آشکار مقامات برجسته آمریکایی از اکبر گنجی را پذیرفت. گفته می شود این مقام آمریکایی زنده ماندن اکبر گنجی را شکست پروژه یادشده و رسوایی بزرگ برای مقامات آمریکایی ارزیابی کرده بود.
این مقام آگاه گفت؛ ظاهراً اکبر گنجی که فقط 8ماه از محکومیت 6ساله وی باقی مانده بود، در مقابل تأکید ... بر شروع اعتصاب غذا، به تردید می افتد و اعتصاب غذا را آنگونه که به او پیشنهاد شده بود، دنبال نمی کند و در نتیجه رسیدن وی به حالت بسیار وخیم با تأخیر روبرو می شود. همزمان با این حالت، شیرین عبادی از مقامات قضایی درخواست می کند که بدون حضور مأمور با اکبر گنجی ملاقات کند و مسئولان قضایی ضمن موافقت با این ملاقات تأکید می کنند که حداقل بایستی یکی از بستگان اکبر گنجی در این ملاقات حضور داشته باشد که شیرین عبادی بر ملاقات بدون حضور هر شخص دیگری -چه مأمور زندان و چه بستگان اکبر گنجی- اصرار می ورزد و با پذیرفته نشدن این درخواست، طی مصاحبه ای موضوع را با تحریف واقعیت با خبرنگاران داخلی و رسانه های خارجی در میان می گذارد. مقام آگاه مورد اشاره همزمانی این دو رخداد را بی ارتباط با یکدیگر ندانست ولی ارائه توضیح بیشتر در این باره را به بعد موکول کرد و افزود؛ در همین روزها جرج بوش، شخصاً ضمن حمایت از اکبر گنجی ایران را تهدید کرد.
این مقام آگاه به کیهان گفت؛ در این هنگام آقای خاتمی درخواست آزادی اکبر گنجی را با رئیس قوه قضائیه در میان می گذارد و ایشان آزادی وی را مشروط به درخواست اکبر گنجی می کند. آقای خاتمی از طریق آقایان وزیر بازرگانی و سخنگوی دولت برای اکبر گنجی پیام می فرستد که درخواست آزادی مشروط کرده و از زندان آزاد شود و طی مصاحبه ای از آزادی اکبر گنجی خبر می دهد. فردای آن روز همسر آقای اکبر گنجی بدون آن که با وی ملاقات و گفت وگویی داشته باشد، طی مصاحبه ای اعلام می کند که اکبر گنجی به هیچوجه درخواست آزادی مشروط نخواهد کرد! مقام یادشده توضیح نداد که مصاحبه همسر گنجی به توصیه چه کسی صورت پذیرفته بود و ادامه داد که در همین روزها عاملان اجرای این پروژه که متوجه می شوند حالت جسمانی او برخلاف برنامه ای که تدارک دیده بودند، وخیم نیست، از یک سو برای اکبر گنجی پیام می فرستند که آزادی و قهرمانی او فقط هنگامی ممکن خواهد بود که در اثر اعتصاب غذا به حالت اغماء رفته و در شرایط وخیم جسمانی قرار بگیرد و از سوی دیگر، عکس هایی را که هنگام مرخصی اکبر گنجی و در منزل وی از او تهیه کرده بودند و با دستکاری و مونتاژ او را در حالت اغماء و شرایط وخیم جسمانی نشان می داد، برای سایت ضدانقلابی و آمریکایی گویانیوز می فرستند و...
این مقام آگاه تاکید کرد ظاهرا اکبر گنجی با مشاهده برخی از شواهد و قرائن احساس می کند که قرار است قربانی یک توطئه باشد و توصیه کنندگان یادشده با بی صبری مرگ او را انتظار می کشند. گفته می شود، شواهد و اطلاعات مستندی که در اختیار او قرار گرفته بود، شک وی را به یقین نزدیکتر می کند و سرانجام موافقت خود را برای اعزام به بیمارستان اعلام می دارد.
بهبودی اکبر گنجی، با عصبانیت و خشم فراوان عاملان اجرایی این توطئه روبرو می شود. عصبانیت آنها به اندازه ای بود که با ارسال پیامی ضمن پرخاش همراه با ناسزاگویی به اکبر گنجی، به وی می گویند بهبودی او همه برنامه ها برای تبدیل شدن وی به یک قهرمان را برهم زده است و اکبر گنجی که با کسب اطلاعات جدید از سرانجام برنامه ای که برای وی تدارک دیده بودند، باخبر شده بود، ناسزاگویی آنان را بی پاسخ نمی گذارد و...

پسرک شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 12:31 ب.ظ

مرد شب
لطفا ایمیلتو چک کن

سایه۲ شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 11:49 ق.ظ

saaalam be marde shab aziz mishe bishtar dar mooored khabar natayej begy vase man khyli moheme va party koloft manzoret dar che hade mamnooon ta bad

سایه۲ شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

salam be dooste aziza ba rotbeye 2150 shooma bihooshy kojaro mikhay choon hadeaghal rotbe vase bohoshy dar zahedan booode ke hoodod 2300 mishe pas shooma bihoshy ghabool mishy vali baz ham jash moheme shooma bihoshy kermanshah va zahedan va babool va ahvaz va gilan va hamedan ghaboli be ehtemal ziad moafagh bashy ta bad

نسیم شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 10:44 ق.ظ

بابا بزرگ بی ادب



خجالت بکش
خداحافظ

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 10:15 ق.ظ

برگزاری هم نسبت به سالهای بدون تقلب (قبل از۸۲) چندان مناسب نبوده تاخیر در شروع ازمون در اهواز ومشهدو...نشانه عدم پلمپ بودن سوالات است ویا به صورت پلمپ زیراکس در حوزه ها صورت گرفته؟؟حرفهای دکتر عین الهی همانطور که خودشون اثبات کردند اعتباری ندارد و فقط خوب بلدند حرف بزنند چی شد اون تاریخهای ذکرشده ایشان(۱۶خرداد.نیمه اول تیر. )!!!!!!! برای اقای ندیمی هم کمال تاسف را داریم چون به زودی مقامشون را از دست خواهند داد و یا ناچار به این می شوند که حرفشان را تصحیح کنند منتظر ان روز که جز ان شود جای شگفتی است.

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 07:26 ق.ظ

برگزاری سالم واینکه سوالات را به کسی ندادند شاید راست باشه ولی دستکاری پاسخ نامه ها که هیچ رد پایی از تقلب بجا نگذاشته را چی میگی اقای عین الهی؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 03:23 ق.ظ

مردشب عزیز بارتبه ۲۱۵۰ میشه
بیهوشی قبول شد؟درسته که ۱۰۰ رشته کارو سخت میکنه ولی از یه طرف هم ظرفیتها بالا رفته ولوکسها از مناطق محروم برداشته شده منو از نگرانی درار دعات میکنم

مرد شب شنبه 1 مرداد 1384 ساعت 03:03 ق.ظ


دوستان اونجوری که من از چند نفر ادم نه چندان قابل اعتماد شنیدم نتایج تا حالا مشخص شده و کسانی که پارتی های خیلی کلفت دارند نتایجشون را میدونند منتها از ترس اینکه به داشتن پارتی وامکان تقلب متهم بشن هیچ حرفی نمیزنند

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر 1384 ساعت 10:14 ب.ظ

هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد