خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

با وجود اینکه کارهای پرونده با تعجیل و شتاب بسیار بسیار زیاد و نزدیک سرعت نور انجام می شود اما پرونده همچنان در مرحله مقدماتی گیرپاچ کرده و احتمالا بنظر حاج اقاها خداوند متعالی نمی خواهد این پرونده به انجام مطللوب برسد!!!!!
برگزاری دومین جلسه‌ی دادگاه پرونده‌ی فروش سوالات آزمون دستیاری

دومین جلسه‌ی رسیدگی به پرونده‌ی فروش سوالات آزمون دستیاری سال 82 به ریاست قاضی حسینیان در شعبه‌ی 1083 دادگاه عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه که با حضور شش متهم پرونده و تعدادی از وکلای آنها و نماینده‌ی مدعی‌العموم همراه بود، متهمان و وکلایشان به دفاع از خود در برابر اتهامات مطروحه در کیفرخواست، پرداختند و به سوالات قاضی حسینیان پاسخ دادند.

این جلسه که از صبح امروز آغاز شد، هم‌چنان در شعبه‌ی 1083 و به ریاست قاضی حسینیان ادامه دارد.

انتهای پیام


پایان دومین جلسه‌ی دادگاه پرونده‌ی افشای سوالات آزمون دستیاری
قاضی:
پرونده در مرحله‌ی تحقیقات مقدماتی قرار دارد

دومین جلسه‌ی بررسی پرونده‌ی افشای سوالات آزمون دستیاری سال ‌٨٢ به ریاست قاضی حسینیان در شعبه ‌١٠٨٣ دادگاه عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه که شش ساعت و نیم به طول انجامید، کار تفهیم اتهام متهمان ردیف‌های سوم، چهارم و پنجم با عنوان معاونت در افشای سوالات آزمون دستیاری انجام و این متهمان و وکلای آنها به دفاع از خود و پاسخگویی به سوالات قاضی حسینیان پرداختند.

در جلسه‌ی اول دادگاه افشای سوالات آزمون دستیاری که پنج‌شنبه دو هفته‌ی قبل برگزار شد، متهمان ردیف‌های اول و دوم تفهیم اتهام شدند و مقرر شد در جلسه‌ی بعدی دادگاه متهم ردیف ششم این پرونده تفهیم اتهام شود.

قاضی حسینیان، قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده با اعلام این‌که جلسه‌ی بعد دادگاه در مورخه ‌١١/٥/٨٤ برگزار می‌شود، گفت: این پرونده در مرحله‌ی تحقیقات مقدماتی قرار دارد و جهت تکمیل این تحقیقات از کمیسیون اصل نود مجلس که در این‌باره تحقیقاتی انجام شده، استعلام کردیم و منتظر جواب آن هستیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
کانتر صد میلیونی جمعه 31 تیر 1384 ساعت 08:39 ق.ظ


غریبه
باز هم کا این فریم های لعنتی را گذاشتی
به عقل کوچکت نمی رسه که ما چه نیاز داریم که هر روز سایت دبیرخانه و صفحه اصلی وبلاگت را ببینیم
اگر می خواهی اینجوری کانتر وبلاگت بالا بره برو یه کار دیگه بکن که از جیب ما خرج نشه
اطلاعاتی عزیز لطفا برو ای پی من را چک کن و بگو از کدام شهر وصل شدم تا اگر درست گفتی بعدا یک چیزی را حالیت کنم!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 تیر 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل
کجا دانند حال ما سبکباران ساحلها

امیر پنج‌شنبه 30 تیر 1384 ساعت 11:09 ب.ظ

ای وءل/؟؟؟؟؟؟

تبر پنج‌شنبه 30 تیر 1384 ساعت 02:37 ب.ظ

کدام چاقو دسته اش را می برد؟

مهم حفظ حیثیت نظام است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد