خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

ضمن تبریک پیروزی قاطع جناب اقای دکتر احمدی نژاد بر صاحبان قدرت و ثروت ، پزشکان عدالتخواه دکتر ریاض ( نماینده محترم مجلس و عضو کمیسیون اصل نود مجلس ) را جهت کسب مقام وزارت بهداشت و درمان کشور به خدمت رئیس جمهور محترم بر گزیده ، معرفی می کند

 

امید است جناب دکتر ریاض با اعلام امادگی خود و ریاست محترم جمهور با منت گذاشتن بر جامعه پزشکی کشور و سپردن وزارت بهداشت به دست دکتر ریاض گام مهمی را در رفع مشکلات جامعه پزشکی و بهداشتی کشور بر دارند.

تنها خواسته جامعه پزشکی مبارزه با ظلم و فساد و رانت خواری نهادینه شده در وزارت بهداشت است . با ارزوی توفیقات الهی به ریاست محترم جمهور

اجرکم عند ا...


وزیر انتخابی شما

مرندی  یا  ملک زاده  یا  فاضل  یا عارف یا  پزشکیان  یا  صدر  یا ظفرقندی  یا به قول بند پی ، لاریجانی و شهریاری و امیدوار رضایی  و .... همه اینها در پستهای مختلف  نمره قبولی نگرفته اند پس چرا دوباره !!!

به نظر شما چرا لاریجانی را مطرح کرده اند

ایا جناح راست از فامیل بازی و اقازاده پروری توبه نکرده است و همچنان می خواهند اقوام و فامیل های خود را در پستهای مختلف بگمارند و کاری به شایسته سالاری و توانایی اشخاص در انجام امورات محوله ندارند

ایا جناح راست در محول کردن پستهای کلیدی به افراد همچنان فامیل و ریش و وضو و تسبیح و انگشتر عقیق ( یعنی حفظ ظاهر ) را شرط اول برای کسب مقام می دانند، یا نه می خواهند توانایی و دانش و مدیریت افراد را هم در نظر بگیرند

ای کاش مجلس ما هم مثل اکثر کشورهای دنیا به ان بلوغ واقعی برسند و بجای صرف وقت در کارهای پیش پا افتاده ای مثل طرح لباس و دهها طرح فاقد ارزش واقعی ، قانون ممنوعیت ورود افراد فامیل رئوسای کوچک و بزرگ را در امورات مختلف  به تصویب برسانند و اصلی ترین عامل اعطای مقام به یک شخص را دانش و مدیریت و توانایی  قرار دهند

به نظر ما در بین افراد مطرح ، دکتر ریاض بهترین گزینه برای کسب مقام وزارت بهداشت است شما چه کسی را معرفی می کنید ؟

.......

نظر شما در مورد افزایش  پذیرش رشته های دستیاری چیست ؟ چرا افزایش ؟


تـ.........ـــــوجه
دعوت به همکاری از پزشکان علاقه مند خدمت به حجاج

هیات پزشکی حج اعلام کرد: پزشکانی که علاقه مند خدمت به زایران بیت الله الحرام در حج سال 84 هستند، آمادگی خود را برای حضور در کاروان های حجاج اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، هیات پزشکی از داوطلبان مرد دارای مدارک تحصیلی پزشکی عمومی ، متخصص داخلی، قلب و عفونی که داوطلب ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به زایرین هستند، خواسته  حداکثر تا تاریخ 20/4/84 به دفتر هایت پزشکی واقع در ساختمان سازمان مرکزی حج و زیارت و یا مراکز هلال احمر استان یا شهرستان مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

 ضمن آنکه  تکیمل فرم ثبت نام هیچگونه تعهدی در خصوص اعزام متقاضیان برای هیات پزشکی حج ایجاد نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش ، مسلمان و متعهد به نظام و ولایت فقیه، نداشتن منع خروج از کشور، داشتن پروانه مطب و یا عضویت رسمی و یا قراردادی در یکی از مراکزدولتی ، توانایی کامل علمی در ویزیت بیماران در حد پزشک عمومی و سلامت جسمی و روحی از جمله شرایط متقاضیان است.




نایب رئیس کمیسیون بهداشت در گفت‌و‌گو با فارس:

تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت با یک ماه تاخیر به صحن علنی مجلس می‌رود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت که از دی ماه 83 آغاز شده است نهایتا با گذشت یک ماه از مهلت تعیین شده برای ارائه در صحن علنی، پیگیری می‌شود.

 


انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:‌ طرح تحقیق و تفحص مجلس از وزارت بهداشت 10 بند مختلف دارد و مباحث مختلفی از قبیل سوء مدیریتها در این وزارتخانه، سوء استفاده های مالی به خصوص در زمینه سفرهای خارجی، مسائل دارویی کشور، بحث خرید تجهیزات پزشکی و آمبولانسها، مشکلات آزمونهای پزشکی و مشکلات سازمان انتقال خون مطرح است.
وی اضافه کرد: گرچه ممکن است پیگیری تخلفهای احتمالی وزارت بهداشت به زمان فعالیت دولت جدید برسد اما نتایج به دست آمده از آن به دستگاه قضایی ارسال می شود و اگر کسی تخلفی کرده باشد در هر جا که باشد قابل پیگیری است.
وی گفت: تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت با همکاری کارشناسانی از داخل و خارج وزارت و نیز کارشناسانی از سازمان بازرسی کشور انجام شده است و با توجه به زمان شش ماه تعیین شده برای پیگیری تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت نهایتا با یک ماه تاخیر به جمع بندی در این زمینه می رسیم.
وی افزود: مشکلات نظام سلامت کشور بسیار گسترده است و مردم برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی باید هزینه های زیادی را متقبل شوند، بیمه ها ناقص هستند، سرانه بیمه در کشور بسیار کم است، وضعیت نیروی انسانی به خصوص کادر پرستاری نابسامان است و به خصوص بخش بهداشت و پیشگیری در کشور بسیار مظلوم واقع شده است.
محسنی گفت: بیمارستانهای دولتی وضعیت بسیار آشفته ای دارند که علت اصلی آن عدم دسترسی به موقع آنها به مطالبات قانونی است که موجب آفت شدید کیفی خدمات درمانی شده است.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: راه حل همه این مشکلات در برنامه چهارم توسعه مشکل شده است و اولویتها تعیین شده است که اجرای آنها قطعا شاخصهای بهداشتی و درمانی را ارتقا می دهد.
وی به رایزنی هایی برای تعیین وزیر بهداشت و درمان در دولت آینده اشاره کرد و گفت: هنوز بحث جدی در این زمینه در کمیسیون بهداشت مطرح نشده است اما در حاشیه مجلس از افراد مختلفی از جمله
محمد باقر لاریجانی!!!!، معاون تحقیق و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی تهران نام برده می شود اما احتمالا کمیسیون بهداشت با انتخاب وزیر بهداشت از اعضای فعلی این کمیسیون از جمله امیدوار رضایی!!!! یا حسینعلی شهریاری!!!!! موافق تر است.

نظرات 28 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر 1384 ساعت 02:11 ب.ظ


رتبه ی کل : ۳۷۲
رتبه در جنس : ۱۰۶
رتبه در سهمیه : ۳۳۳
رتبه با احتساب سهمیه ی خانم ها : ۶۷
نمره ی پره انترنی : ۱۳۳
معدل کل : شانزده و نودونه صدم
نام : ش
نام خانوادگی : م
حالا شما می توانید به راحتی با مقایسه با خودتان و افراد دیگر هم از نظر نمره ی پره انترنی و هم از نظر معدل و هم الفبا نسبت به تفاوت رتبه ها اعلام نظر فرمایید.
در ضمن نسبت به احتمال قبولی اینجانب نیز لطفا نظر دهید

از کدام یک از رشته های زیر قبول می شود :
به ترتیب
۱ - پوست رشت
۲ - چشم بهشتی
۳ - چشم ایران
۴ - رادیولوژی بهشتی
۵ -رادیولوژی ایران
۶ - قلب ایران
۷ - قلب بهشتی
۸ - قلب تهران
۹ - چشم تبریز
۱۰ - رادیولوژی تبریز
۱۱ - پوست تبریز
۱۲ -قلب تبریز
۱۳ – گوش و حلق وبینی بهشتی
14 - گوش و حلق وبینی ایران
15 - گوش و حلق وبینی تبریز
16 – رادیولوژی رشت
17 - گوش و حلق وبینی رشت
18 – نورولوژی تهران
19- نورولوژی بهشتی
20 - نورولوژی ایران


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

خاک کاهو

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر 1384 ساعت 11:37 ق.ظ

چه نوع خاکی

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 09:46 ب.ظ



خاک بر سر پزشکان از هر نظر بی عر ضه

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 09:46 ب.ظ



خاک بر سر پزشکان از هر نظر بی عر ضه

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

خاک بر سر پزشکان از هر نظر بی عر ضه

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 09:45 ب.ظ

خاک بر سر پزشکان از هر نظر بی عر ضه

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 11:49 ق.ظ

رئیس دادسرای انقلاب در گفت‌وگو با فارس:

متهمان آزمون دستیاری با اخذ وثیقه آزاد هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دادسرای انقلاب ضمن رد شایعه آزادی بی‌قید و شرط متهمان آزمون دستیاری گفت: بعضی از متهمان آزمون دستیاری تا زمان برگزاری دادگاه با قرار و ثیقه از زندان آزاد شده‌اند.


احمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: هم اکنون پرونده در خصوص برخی از متهمان آزمون دستیاری تکمیل شده و آماده صدور کیفر خواست است که بنا به نظر یازپرس این متهمان با اخذ قرار وقیقه آزاد هستند.
موحد خاطر نشان کرد: تعدادی از این متهمان نیز هنوز در بازداشت هستند که بعد از تکمیل پرونده قرار بازداشت موقت آنها به وثیقه تبدیل و از زندان آزاد می‌شوند.
رئیس دادسرای انقلاب در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی فارس مبنی بر تغییر بازپرس رسیدگی کننده به این پرونده ضمن تائید موضوع گفت: آقای طباطبایی به دادسرای کارکنان دولت منتقل شده و هم‌اکنون پرونده آزمون دستیاری توسط آقای شیخی که بازپرسی به مراتب با تجربه‌تر، با سابقه‌تر و دارای دانش قضایی بیشتر از آقای طباطبایی می باشد تحت رسیدگی است.
وی در خصوص علت این جابجایی گفت: جابجایی بازپرس‌ها از اختیارات دادستان است و در این مورد نیز دادستان صلاح دیده آقای طباطبایی به دادسرای ویژه کارکنان دولت منتقل شود.
وی اضافه کرد: دادستان و بازپرس این پرونده بصورت جدی در جهت شناسایی متخلفین و مجازات آنها تلاش می‌کنند.
گفتنی است مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نیز امروز گفت: پرونده آزمون دستیاری از بازپرس این پرونده گرفته شده و متهمان این پرونده یکی پس از دیگری آزاد می شوند.
انتهای پیام/



اخبارمرتبط :

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 10:45 ق.ظ

دکتر م
قلب ایران قبولی

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 10:15 ق.ظ


با متقلب های۸۳ اشنا بشید:
۱/بی بی مریم حائریزاده ۴۳۶ شده باباش آخونده معروف و کلفتی هست خودشم اندازه گاو نمی فهمه! ۱۶ نمره هم بالا رفته!
۲/ مهدی علیزاده با نمره۴۶۵ و پره انترنی۹۵!!این نابغه موتاسیون یافته بعد از امتحان نمره خودش رو ۴۰۰ به بالا اعلام کرده بود!
۳/انا راشدی که نمره خودش رو به دوستان نزدیکش۳۶۰ اعلام کرده بوود یک هفته به کارنامه نمره خود را ۴۰۰ اعلام کرد و در نهایت۴۲۰ !!!!
۴/نابغه اصفهان دکتر رهگذر که با اینکه پزشکی را به زور پوول باباش تمووم کرد رتبه ۲ کشور شده!!
۵/لیلا بیدکی و فرزین احمدی زن و شوهر میلیاردرهای کرمانی که بر حسب تصادف!!! نمره یکسان۴۰۲ را کسب کرده اند!!

باز هم هستند فقط باید چشماتون رو باز کنید(چشم حیدر پور بیشرف روشن)
شک نکنید که در پاسخنامه ها دستبرده شده(حیدر پور هم در جمعی تایید کرده) کافی بوده فقط ۵ تست درست بشه ۳۰۰ دنر بری بالا!!!
فقط ۴ تست تغییر کرد و اگر مثل ۸۲ /۲۳ تست درست میشد نمره ها با پارسال مو نمیزد.
یا حق

دکتر م چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام
لطفا راهنمایی کنید
نمره ۳۸۷
رتبه کل ۳۷۲
رتبه سهمیه خانم ها ۶۷
از کدام یک از رشته های زیر قبول می شود :
به ترتیب
۱ - پوست رشت
۲ - چشم بهشتی
۳ - چشم ایران
۴ - رادیولوژی بهشتی
۵ -رادیولوژی ایران
۶ - قلب ایران
۷ - قلب بهشتی
۸ - قلب تهران
۹ - چشم تبریز
۱۰ - رادیولوژی تبریز
۱۱ - پوست تبریز
۱۲ -قلب تبریز
۱۳ – گوش و حلق وبینی بهشتی
14 - گوش و حلق وبینی ایران
15 - گوش و حلق وبینی تبریز
16 – رادیولوژی رشت
17 - گوش و حلق وبینی رشت
18 – نورولوژی تهران
19- نورولوژی بهشتی
20 - نورولوژی ایران

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 09:31 ق.ظ

برید باز شروع کنید درس بخوانید بدبخت های بیعرضه

امیدوار چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 07:39 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

میگم خبر ندارین نتایج رو کی میدن؟

در ضمن من اپدیت کرده بودما ( اگه شکلک عصبانی یاهو مسنجر اینجا بود میذاشتمش)

قانپا چهارشنبه 8 تیر 1384 ساعت 01:35 ق.ظ

صبا ! بنده هم همکیش وهم نژاد خودت هستم .با بروی کار آمدن دولت آقای احمدی نژاد تمام معادلات سیاسی پیشین والقاییات به هم خواهد خورد . پس بفکر تزویری مدرنیزه شده تر باشید . یاحق خدانگهدارتان .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 04:35 ب.ظ

حسادت همسایه ها به وبلاگ دستیاری

غر سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 04:11 ب.ظ

اقای بسه دیگه این گل واژه ها چیه میگی با ازای هر ۲۰ ثانیه کانتر یکی جلو میره
در صفحه اصلی یک فریم هست که بعد از لود شدن صفحه اصلی اوون صفحه لود می شود بعدش دیگه سفید هست یعنی صفحه ای لود نمی شه و کنتور هم ار ۲۰ ثانیه یکی نمی اندازه
اونیکه شما منظورتان هست یک کدی هست که بر اساس زمانیکه بهش می دی رفرش می شه اگه خیلی ناراحتی اوون کد را اضافه کنم تا هر ۱۰-۲۰ ثانیه رفرش بشه حسسسسسسسود
نگران کنتور هم نباش کنتور برق یا گاز نیست که بترسی پول زیادی بدی

دیگه بسه سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 02:24 ب.ظ

بابا بزرگ

لطفا فریم ها را بردار دیگه

بچه ها ببینید ما صفحه اول را باز می کنیم داخلش یک فریم است که همین وبلاگ است پس داخل ان هم یک فریم است و همینطور تا اخر

این مساله باعث می شود که وقتی ما صفحه اصلی این وبلاگ را باز کنیم دائما خط اینرنت ما مشغول شود و در حال باز کردن صفحه پس دسترسی به سایت های دیگر مشکل می شود

بابا بزرگ
این کار هیچ سودی برای کسی ندارد جز اینکه با باز شدن هر صفحه یک کانتر می افتد

می بینیم که در ۱۵ روز ۲۵۰۰۰ تا کانتر جلو رفته یعنی به ازای هر ۲۰ ثانیه ای که ما در این وبلاگ باشیم کانتر یکی جلو می رود اما در عوض اعصاب ما خورد می شود چون می بینیم که سرعت اینترنت ما بسیار پایین می آید

مرد شب سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام دوستان
خواهش میکنم اگر کسی اطلاعی ازر رتبه های سهمیه رزمندگان داره بگه . اینکه یک نفر که سهمیه رزمنگان دااشته انمره- رتبه کل ورتبه در سهمیش چند شده
دانستن این موضوع برای همه کمک کننده است چون میدونین که 20درصد پذیرش متعلق به سهمیه رزمنگانه ولی معمولا نمیتونن 80درصد حداقل نمره ازاد را بیارن وسهمیشون با ازادها وسهمیه خانمها پر میشه
در سال 81 رزمندگان حدود 110نفر سهمیه در رشته های لوکس داشتند ولی فقط 45 نفرش پرشده وبقیه نتونستند 80 درصد نمره رابیارن
اگه بتونیم چند رتبه در سهمیه ارزمندگان امسال را بدست بیاریم در پیش بینی نتیجه خیلی کمک کننده خواهد بود
در ضمن یکی از دوستان تحلیل خاصی از بالا بودن سطح رتبه ها داشت وتون این بود که احتمالا بعضی از رتبه ها خالی گذاشته شده تا تکلیف وزیر جدید تا حد زیادی مشخص بشه واگه دیدن میشه باش به توافق رسید اونوقت رتبه ها فروخته میشه

مرد شب سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 01:31 ب.ظ

تا حالا که وزیران بهداشت پزشک بودند امتیازات دنداپزشکان چندین برابر پزشکان بود وروز به روز هم این تبعیض بیشتر میشد
اگر ریاض دندانپزشک وزیر شود ما پزشکان بدبخت میشیم
به نظر من نتیجه منفی اعمال ریاض در مورد امتحان پارسال و زمان برگزاری امتحان امسال بیشتر از سود ان بود
من که واقعا ضرر کردم

صبا سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 08:11 ق.ظ

قانپا! مخاطبت صبا ست یا امیدوار؟فکر نمیکنی وبلاگ پزشکا با گود زورخونه متفاوته؟اگه با نظر من در مورد عملکرد جناب ریاض در پرونده ناکام ازمون دستیاری مخالفی و یا معتقدی ایشون کار مفیدی انجام دادن بهتر نیست که شمه ای واگو یی از ان.
جهت تسریع در این امر میتوانی سری به علوم پزشکی بزنی که در مطالب روزانه (به گمانم ۲۳) تاریخ انجام اقدامات عدالت طلبانه اقایون رو لیست کرده بود.
ضمنا من اصلا فکر نمیکردم جامعه پزشکی خر باشن اما کامنت شما کمی منو به شک انداخت.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 07:17 ق.ظ

اتفاقا هستند.یکیش خودت...

قانپا سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 12:50 ق.ظ

زیاد جوش نزن تو هم به جایی وابسته ای وداری بازار گرمی مکنی یا با کسی خصومت داری یااز باند خودت میخواهی به مسند قدرت برسانی . امید وار روی سخنم با توست خودت میدانی وما هم میدانیم پس گزاف مگو اعضا؛ جامعه پزشکی خر نیستند .

صبا دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 11:53 ب.ظ

اگر عوام این درخواست رو مطرح میکردن میگفتیم گول ظواهر رو خوردن اما از پزشکایی که از ناحیه اقایون متضرر شدن بعیده.پس ورای این عدالتخواهی .....

آبائی دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 09:34 ب.ظ

این مردک شهریاری رو که من یکی خوب میشناسمش چون نزدیک 14-15 سال رئیس دانشگاه علوم پزشکی بود (تا 77)واز اون دیکتا تور مآب های درجه یک بی چاک ودهنی است که لنگه نداره حتی یکبار جلوی چشم های خودم یک لگدی به اونجای (ببخشید) یک خانم پرستار تو بخش چشم بیمارستان زاهدان زد وبعد هم هرچه عبارات چاله میدونی بار خانم پرستار کرد که ما های که اونجا بودیم (اینترن های دست از همه جا کوتاه ) حسابی حساب دستمان آمد.































































9

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 09:22 ب.ظ

ا

پسرک دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ایول
امیدوار می شه وزیر!

امیدوار دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 08:58 ب.ظ

زحمت کشیدن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد