خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران شد

خبرگزاری فارس: محمود احمدی نژاد، با احراز اکثریت آرا در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان ششمین رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.


بیانیه ستاد انتخابات مردمی دکتر احمدی نژاد :

با شکل گیری دولت عدالتخواه کام ملت ایران شیرین خواهد شد

ستاد انتخابات مردمی دکتر احمدی نژاد با انتشار اطلاعیه ای به نتیجه رسیدن انتخابات ریاست جمهوری را یک پیروزی بزرگ برای ایران اسلامی دانست و آن را به یکایک ملت ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری "مهر"، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ملت عزیز و بزرگوار ایران

سلام و درود خداوند بر شما باد که در پرتو همت بی همتایتان، با سرافرازی ، افتخار و موفقیت، از نهمین دوره انتخابات حساس و پیچیده ریاست جمهوری به سلامت عبور کردید و با حضور شکوهمند و حماسی خود در پای صندوقهای رای، موجب تحسین دوستان و حیرت دشمنان شدید.

دکتر محمود احمدی نژاد ، آراء شما را که به عنوان امانتی گرانسنگ نزد او به ودیعه سپرده اید، گرامی می دارد و تمام وجود و هم وغم خویش را مصروف پاسداشت اعتمادی خواهد کرد که ملت ایران در سوم تیرماه به وی ابراز کردند.

ستاد انتخابات مردمی دکتر احمدی نژاد، این انتخاب شایسته را به یکایک ملت ایران تبریک و تهنیت می گوید و صمیمانه و خاضعانه از تمامی هواداران و علاقه مندان به ایشان می خواهد تا مراتب شور و شعف خود را با شکر و سپاس به درگاه ایزد منان، ارسال پیامهای تبریک و پخش شربت و شیرینی ابراز کنند و از هرگونه اقدامی که موجب مزاحمت برای شهروندان شود اجتناب ورزند.

انشاءالله با شکل گیری دولت عدالتخواه و تحولگرای اسلامی و به نتیجه رسیدن برنامه های دولت خدمتگزار، کام ملت ایران از شهد تشکیل چنین دولتی شیرین خواهد شد و با تحولات چشمگیر در عرصه های مختلف و حاصل شدن رضایت و خشنودی مردم، نشاط و شادابی، فضای جامعه اسلامی را فرا خواهد گرفت.  سالم و سربلند باشد

ستاد مردمی حمایت از دکتر احمدی نژاد تاریخ انتشار، تهران: ۱۴:۳۶  ,  ۱۳۸۴/۰۴/۰۴ 

ضمن تبریک پیروزی قاطع جناب اقای دکتر احمدی نژاد بر صاحبان قدرت و ثروت ، پزشکان عدالتخواه دکتر ریاض را جهت کسب مقام وزارت بهداشتی به خدمت رئیس جمهور محترم بر گزیده معرفی می کند

امید است جناب دکتر ریاض با اعلام امادگی خود و ریاست محترم جمهور با منت گذاشتن بر جامعه پزشکی کشور و سپردن وزارت بهداشت به دست دکتر ریاض گام مهمی را در رفع مشکلات جامعه پزشکی و بهداشتی کشور بر دارند.
 
تنها خواسته جامعه پزشکی مبارزه با ظلم و فساد و رانت خواری نهادینه شده در وزارت بهداشت است
اجرکم عند ا...



دکتر ریاض: مجلس سالم ، ایران سالم ، عدالت ، رفاه ، امنیت

دوشنبه/۲۹/فروردین/۱۳۸۴ ۱۶:۴۹

سلامت واژه ای آشناست که معمولا مفهوم فقدان بیماری و صحت جسمانی از آن برداشت می شود حال آنکه سلامت درتعریف نوین سازمان جهانی بهداشت که مورد پذیرش جامعه پزشکی سراسر دنیاست مفهوم جامع و فراگیری به شمار می رود به معنای رفاه کامل جسمی روحی و اجتماعی و نه صرفا فقدان بیماری، به عنوان عضوی از جامعه پزشکی ایران اسلامی که همواره حفظ و ارتقای سلامت هم میهنان را هدف حرفه ای واخلاقی خویش می پندارند. با عنایت به تعریف یاد شده، دستیابی به سلامت کامل برای شهروندان را تنها در بسترجامعه و حکومتی که به لحاظ سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی از سلامت در ساختارها و سازو کارها برخوردار باشد متصور می دانم.

بر همین اساس در راستای وظایف حرفه ای و اخلاقی خویش و با توجه به گستردگی و جامعیت مفهوم سلامت گفتمان سلامت در نظام جمهوری اسلامی ایران را چنین می پندارم که بدون تردید تمامی اجزای یک نظام حکومتی کارآمد می باید علاوه بر هوشمندی، رشد ، تجربه موفق، اقتدار ، شجاعت و مسئولیت از سلامت و پاکدامنی، برخوردار و از هرگونه مظاهر فساد و تباهی مبرا باشند.

زمانی می توان از ایران سالم سخن گفت که مطابق اصل 23 قانون اساسی، حداقل نیازهای اولیه تمامی هم میهنان یعنی خوراک ، پوشاک، مسکن، بهداشت، درمان، آموزش و پرورش وامکانات تشکیل خانواده توسط دولت فراهم شده باشد.

ایران سالم، ایرانی است که در آن شهروندان از عدالت، رفاه و امنیت برخوردار باشند.

ایران سالم آرمانی دور از دسترس نیست، مهمترین چالش در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی سازگار شدن مدیران سیاستگذاران کشور با کاستی ها و نارسایی ها، توجیه تداوم وضع موجود به بهانه واقع بینی و توقف در مسیر پیشرفت با نفی آرمانگرایی است، حال آنکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، چشم انداز ترسیم شده برای جمهوری اسلامی ایران دست یافتنی است و آرمانگرایی با واقع بینی و عملگرایی کاملا قابل انطباق است.

ایران سالم» نیازمند اصلاحات بنیادین در نظام بهداشت و درمان کشور

اصول 3 – 29 – 23 قانون اساسی از بهداشت ، درمان و مراقبت های پزشکی به عنوان نیازهای اساسی و حق همگانی یاد کرده تامین آن را برای همه از وظایف دولت برشمرده است لیکن علیرغم دستاوردهای بسیار مهم نظام جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و درمان که نتیجه فداکاری و تجربه جامعه محترم پزشکی این سامان بوده همچنان کاستی های بسیار در مسیر تامین سلامت هم میهنان وجود دارد که به اعتقاد اینجانب نظام سلامت ملی را به اصلاحات بنیادین در ساختارها وسازکارها نیازمند کرده است، اصلاح ساختار شبکه بهداشتی درمانی کشور، تعیین جایگاه و شرح وظایف گروه های مختلف پزشکی در نظام سلامت ملی، تعیین جایگاه بخش خصوصی در نظام سلامت ایجاد نظام ارجاع، سطح بندی خدمات بهداشتی درمانی و پزشک خانواده، افزایش سهم بخش بهداشت و درمان از بودجه عمومی کشور و جبران کسری بودجه مزمن این بخش، اصلاح نظام تعرفه گذاری خدمات پزشکی به منظورواقعی کردن تعرفه ها و استحکام پایداری متزلزل اقتصاد پزشکی در ایران، ارائه تسهیلات، پرداخت حقوق، حذف تعهدات ناعادلانه و پایان دادن به رویکرد جبرآمیز در قبال جامعه پزشکی به منظورایجاد انگیزه در نیروی انسانی و کادر بهداشتی درمانی، ساماندهی و فراگیر کردن بیمه ها، استقرار نظام جامع تامین اجتماعی، به کارگیری فن آوری اطلاعات و فن آوری نوین اداری در نظام سلامت ملی، سرمایه گذاری متناسب جهت استقرار شبکه اورژانس در کشور، ساماندهی شبکه توزیع دارو، ارتقا سطح آگاهی های عمومی در حوزه سلامت و استقلال خدمات پزشکی از خدمات آموزشی در درون وزارت بهداشت به طور خلاصه از جمله مواردی هستند که با اصلاح قوانین موجود تصویب قوانین جدید و نظارت کارآمد مجلس امکان پذیر بوده و بر ارتقای سلامت هم میهنان موثر خواهد بود .

با آرزوی سلامت کامل برای تمامی هم میهنان عزیز، به این امید که با ورود نمایندگانی «سالم» صاحب اندیشه، آرمانگرا، با شهامت و مقتدر و مسئولیت پذیر مجلسی «سالم» شکل گیرد و چشم انداز درخشانی از «ایران سالم» و دستیابی به عدالت ، رفاه و امنیت در برابر هم میهنان عزیز به ویژه فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی ترسیم نمایند.

نظرات 44 + ارسال نظر
حاتم طایی سه‌شنبه 7 تیر 1384 ساعت 12:34 ق.ظ



در اینکه امسال ؛ رتبه ها از قبل بر اساس نمره پره و معدل ارنج شده اند ؛ هیچ شکی نیست. می دونم که اما و اگر هایی دارد ولی اینها اشتباهات همیشگی( شاید عمدی ) دبیرخونه ست.
کاری که همه سال موقع چینش افراد در جایگاه رشته - شهر انجام می شد ؛ امسال از قبل لطف کرده اند و ما را از پیش در جریان اولویتها قرار داده اند.البته مثل خیلی از حرفهای دیگر این فرض منو هم برای بحث در نظر بگیرید.

ببنید امثال رتبه ها از لحاظ آماری ( منظورم نفی تقلب نیست ) واقعی اعلام شده اند ؛ مثالی می زنم سال ۸۲ که هیچ ( به علت ماوراء طبیعی بودن ) ولی در سال ۸۱ مثلا نمره ۴۰۰ رتبه ۸۱ داشت این فقط یعنی نمره ۴۰۰ رتبه ۸۱ دارد نه اینکه ۸۱ نفر نمره شان بالاتر از ۴۰۰ شده است؛ بلکه ممکن بوده سال ۸۱ مثلا ۱۲۰ نفر بالای ۴۰۰ بوده باشند ؛ و چون اگر فرضا ۸ نفر هم ۴۰۰ می شدند باز رتبه شان ۸۱ بود اگر بتوانید در ذهنتان حالت کلاپس یک نمودار را که قابل اکستنت شدن است در نظر بگیرید ؛ می توان با اختصاص یک رتبه منحصر به فرد ( که البته بر اساس دو متغییر محدود قابلیت تکراری شدن هم دارد ) رتبه افراد با نمره ۴۰۰ را به ۸۱ تا ۸۹ بسط داد؛ این مثال نشان می دهد که چگونه رتبه سازی می شود. اما مساله همین جاست معیار ذهنی ما بر اساس پیش فرض رتبه ای که می شناسیم یعنی مدل کلاپس شده است که مبین تعداد واقعی افراد نیست.رتبه های امسال رتبه خام نیست بلکه رتبه اولویتهاست نه رتبه از جنسی که ما می شناسیم . و انتظارش را می کشیدیم ؛کسانی که با اصول راند کردن اعداد آشنا هستند راحت تر این موضوع را درک می کنند.

حالا بر اساس توضیحی که آمد چون شیب منحنی متغییر است . هنوز پیش بینی تاثیر این موضوع بر نتیجه مشکل است .
یعنی:
مثلا اگر بخواهیم نمره های امثال را بر اساس سال ۸۱ رتبه بندی کنیم کلاپسی در حدود۱۰۰ -۲ رتبه برای هر نمره می شود در نظر گرفت و مثلا رتبه ای که برای ۴۰۰ امسال در حدود ۲۲۴ اعلام شده می تواند با زبان و مدل ۸۱ تا ۱۲۰ کلاپس شود البته این محدوده در حدود نمره های بالای ۴۲۰ خیلی کم می شود و خیلی توفیر نمی کند ؛ و اثر واقعی خود را در نمره های پایین تر بهتر نشان می دهد و این نکته باریک در نمره های ۳۳۰ = ۱۳۴۵که با رتبه نجومی خود در حال موت هستند ؛ یک تفاوت فاحش ایجاد می کند و شاید آنها را به ۷۰۰ بالا بکشد تا فکر با مقیاس قدیمی توانایی تحمل و تفسیر پیدا کند . البته چون هنوز نمره ها قابل اعتماد نیست و نقاط عطف خوبی برای نمودار پراکندگی در دست نیست نقاط شیب حداکثر منحنی خوب قابل پیش بینی نیست و فقط قابل حدس می باشد.
اینها که گفتم شاید پنداره های ذهن بیمار من باشد ولی بزودی به همان ناباوری شایعات پیش رس به بلوغ خواهد رسید.
با این حال مرام و انسانیت حکم می کرد شفاف سازی نه از نوع خاتمیک ! صورت می گرفت که آنها مدتهاست ثابت کرده اند ؛ به مردم سواری معتقدند.
برای کوچه غمگینم
برای خونه غمگینم
برای هرکی مثل ما
داره می خونه غمگینم
برای تو برای من
برای هرکی مثل ما
تو این زندونه غمگینم.

دلم می سوزد از کسانی که هنوز هم شکایت گرگ به روباه می برند.!

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 07:03 ب.ظ

بابا شما مثل اینکه توی این مملکت نیستید
اینها همه از یک اخور می خورند
وقتی اصل نود و دادگاه هیچکاری نمی کنند دیوان بیعدالتی اداری چه غلطی می خواهد بکند
مسلما اعلام می کند هیچ تخلفی صورت نگرفته

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 02:36 ب.ظ

با رتبه ۲۶۲ ازاد مرد میشه رادیو مشهد قبول شد؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 02:02 ب.ظ

دوستان بهترین راه برای پیگیری پرونده ۸۲ شکایت به دیوان عدالت اداری است
در صورت امادگی نظر خود را اعلام کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 11:29 ق.ظ

بابایی به راحتی قبول می شی
هم داخلی هم جراحی

[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 09:24 ق.ظ

اگه کسی میدونه بگه : من با رتبه ۶۲۲ جراحی یا داخلی قبول میشم ؟

پاراد دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 01:08 ق.ظ





در سهمیه ها چیزی به اسم ۹۰٪ نمره آخرین نفر آزاد قبولی ست نه ۹۰٪ رتبه !

این با توجه به تشابه نمره ها مهم است.

خصوصا خانومهههها.

پسرک دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 12:06 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ممنونم کنه جان
درسته پزشکی قانونی برای خانومها چندان مناسب نیست
ولی من هم دیگه بی خیالش شدم

پسرک دوشنبه 6 تیر 1384 ساعت 12:04 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

نمی دونم این دبیرخونه کثافت چرا حالیش نیست که چه غلطی می کنه
همه ملت بر اساس رتبه انتخاب رشته می کنن ولی اینا نمیان بگن که سیستم رتبه بندی امسال چه جوری بوده و با سالهای قبل متفاوت بوده یا نه

کنه یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 11:27 ب.ظ

پسرک سلام،
من با استاد پزشکی قانونی دانشگاه ایران صحبت کردم،ایشون گفتند که پزشکی قانونی به هیچ وجه برای روحیه ء یک خانم سازگار نیست.اتاق تشریحی داره که از قرار بسیار از نظر روحی آزار دهنده است و باید ۶ ماه حداقل توی همین اتاق تشریح کار کنی.بعد از فارغ التحصیلی ،یا استخدام در پزشکی قانونی خواهید شد با حقوق ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومن یا اینکه اگر خوش شانس باشید،هیئت علمی می شید.که البته،اگر هیئت علمی بشید،استرس کمتر و درآمد بیشتری دارید.۶۰٪ از پذیرفته شدگان پارسال پزشکی قانونی خانمها هستند . ساعت کارتون هم در پزشکی قانونی از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر،۶ روز هفته است.
این رو دیگه دارم از قول خودم می گم: از این نظر که بالاخره بعد از فارغ التحصیلی،میشه در جایی استخدام شد،و از این نظر که واطلبان پزشکی قانونی هم زیاد نیستند،به نظر من رشته ء بدی نیست اما خب،بستگی داره که چقدر بشه با استرسش کنار اومد،من شخصا استرس زنان و بیهوشی رو به استرس پزشکی قانونی ترجیح میدم.
ببخشید که دیر جواب دادم،من تازه رسیدم خونه.

مملی یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 11:14 ب.ظ

رتبه۳۱۸ ازاد مرد بیهوشی قبول میشود

امیدوار یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 10:32 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

بچه ها به نظر منم امتیاز پره انترنی و شایدم معدلو دخیل کردن
چون بین کساییکه امتیاز یکسانی با من اوردن من رتبه ام از بقیه بهتر شده شاید این بخاطر اینه که نمره پره انترنیم خوب بوده!!!!!!!!!!!!

امیدوار یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 10:23 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

بچه ها منظور از بند ۱۵ صفحه شیش که گفتن حذفه اینه؟
در فرم انتخاب رشته- محل قسمت مربوط به ( موارد ذیل طبق دستورالعمل تکمیل شود / بعد از اولویت بیستم) نیاز به تکمیل ندارد
فرم انتخاب رشته من که چنین جمله ای نداشت!
شایدم منظورش اینه که چون چنین قسمتی توی فرم نیست پس تکمیلش هم نکنین!

پسرک یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 10:14 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

کنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه یه چیزی بگــــــــــــو



راستش هیچ جایی رسما نگفتن که ۴ شنبه
پس همون ۲شنبه هست مگر اینکه رسما خلافش اعلام بشه



درسته که معیار قبولی رشته شهر رتبه هست ولی اینم در نظر داشته باشیم که ما بر اساس سیستم رتبه بندی سالهای قبل که به نمرات مشابه رتبه های مشابه تعلق می گرفت شانس قبولی در رشته های مختلف رو حدس می زنیم
پس باید این موضوع سریعا توسط دبیرخونه روشن بشه ( تروخدا یه نفر این کار رو انجام بده)

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

با رتبه ۳۰۰؟
با رتبه ۳۰۰ که لوکسشهرستان هم قبول میشی
اگه منظورت امتیازته رتبه اتو بگو

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 10:02 ب.ظ

۳۰۰ چی قبول میشه ؟خواهش میکنم....
۲ ساله از جون و دل درس می خونم ولی خدا خونه هر چی ظالمه خراب کنه.
به نظرتون زنان جاهای دور میرسم؟دارم دیوونه میشم...

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 09:24 ب.ظ

برای نورولوژی چه نمرای لازمه

امیدوار یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 09:03 ب.ظ

منظورم امتیازش بود که عین منه

امیدوار یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 09:02 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

توی این رتبه هاییکه اینجا اعلام شده یکی عین من اورده ولی رتبه کل و رتبه در سهمیه اش هرکدوم یکی از من بالاتره!

کمک یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 08:39 ب.ظ

مرسی از راهنمائی که کردین موفق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 08:06 ب.ظ

۳۱۸ نورو قبول می شه + بعضی رشته های لوکس شهر های دور

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 08:04 ب.ظ

آخرین مهلت تحویل فرم کی هست پسرک عزیز
بنظر من هم نمرات پر انترنی را دخالت دادند در رتبه بندی
به همین خاطر نمرات یکسان رتبه های مختلفی دارد
و اولویت در انتخاب رشته هیچ اهمیتی ندارد چون رتبه های یکسانی وجود ندارد
فراموش نکنید که فرم های انتخاب رشتهرا بر اساس رتبه بندی تصحیح می کنند

کمک یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

بارتبه۳۱۸ چی میشه قبول شد لطف کنید بگید

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 07:23 ب.ظ

بچه ها مدونین پارسال آخرین رتبه قبولی بیهوشی و زنان تقریبا چند بود؟خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه.

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 05:55 ب.ظ

نمره ازمون: ۳۶۶
رثبه کل-۶۴۶
رثبه در جنس -۴۶۴
رتبه در سهمیه مناطق محروم همدان -۴

پسرک یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 05:47 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

کنه لطفا جوابمو در مورد پزشکی قانونی بده
فردا دیگه به دردم نمی خوره!

««««««««««««««««««««««««««
تفاوت رتبه در نمره یکسان مساله عجیبیه
سالهای قبل اینطور نبوده نه؟
پس این موضوع می تونه تا حدی رتبه های بالاتر از انتظار امسال رو توجیه کنه و یه نفر با رتبه فرضا 500 امسال شانس بیشتری از رتبه ۵۰۰ پارسال برای قبولی داره چون ۵۰۰ پارسال اگه رتبه های یکسان اصلاح می شدن شاید ۶۰۰می شد!
نتیجه اخلاقی:
من با رتبه ۱۱۲۹ پوست قبولم ( فقط ممکنه پوست گردو باشه!)

یه بنده خدایی حدس زده بود که توی نمرات یکسان نمره پره انترنی رو لحاظ و رتبه در آوردن. راست و غلطش پای خودش

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 04:56 ب.ظ

قابل توجه همکاران محترم
در مورد قبولی در رشته های مختلف هیچکس نمی تواند اظهار نظر کند و قبولی در رشته های پایین تر به این بستگی دارد که نمره های بالا تر رشته هایی مثل کودکان و روان و زنان و داخلی را انتخاب خواهند کرد یا نه برای سال بعد خواهند ماند
پس هیچکس نمی داند از چه رشته ای می توان قبول شد
ولی با توجه به انتخاب ۱۰۰ رشته و برداشتن محدودیت ۵ رشته امسال احتمال قبولی در رشته های پایینتر کمت خواهد بود در مقابل انصرافی و جایگزین زیاد خواهیم داشت
با توجه به اینکه در سالهای قبل رتبه کل ۱۸۰۰ از کودکان شهرهای دور قبول می شد ولی امسال شاید سخت باشد
بخاطر برداشته شدن محدودیت

ضمنا چرا بچه هایی که نمره یکسان اورده اند چرا رتبه هایشان فرق می کند یعنی مثلا ۲ نفر با نمره ۳۳۰ به یکی رتبه ۱۴۴۰ داده اند و به دیگری ۱۴۵۰ بر چه اساسی اینکار را کرده اند

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 04:39 ب.ظ

یعنی کسی که در سهمیه خانمها زیر ۵۰۰ است چی میتونه قبول بشه؟
تو رو خدا اگه کسی به کلاسهای انتخاب رشته سر زده چیزی در مورد حداقل نمره ای یا رتبه ای که میتونه از زنان یا کودکان جاهای دور قبول بشه شنیده؟

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 04:08 ب.ظ

پسرک یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 02:27 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com



اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون دستیاری اعلام شد سرویس: آموزشی
1384/04/05
06-26-2005
11:37:36
8404-01393: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی


اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون پذیرش دستیار اعلام شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، درپی اعلام اسامی واجدین انتخاب رشته در آزمون پذیرش دستیار، دستورالعمل راهنمای انتخاب رشته محل سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی و دومین دوره آزمون پذیرش کارشناسی ارشد پزشکی ورزشی اصلاح شد.

با تصویب وزارت بهداشت، بند 15 صفحه 6 مندرج در قسمت " و- تذکرات خیلی مهم " راهنمای انتخاب رشته – محل سی و دومین دوره پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی پزشکی و دومین دوره رشته کارشناسی ارشد پزشکی ورزشی سال 85-1384 حذف می‌شود.

همچنین در جدول انتخاب کد رشته محل سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی کد رشته محل بیماریهای اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از 267 به 265 تغییر می یابد. به عبارت دیگر کد صحیح رشته محل بیماریهای اعصاب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد 265 می‌باشد


امیدوار یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

بچه ها راستی خبری از تعویق زمان تحویل فرمها نبود و اخرین زمان فردا س( توی سایت گل پسر نوشته چهارشنبه!!!!!!)

نرگس یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 01:04 ب.ظ




سلام
کسی میدونه برای سهمیه ی خانمها تا چه رتبه ای احتمال قبولی وجود داره؟ و اگر کسی که این سهمیه رو انتخاب کرده با سهمیه آزاد هم بتونه رشته دلخواهش قبول بشه چی میشه؟ به عبارتی اگه کسی سهمیه زنان رو زده ولی مثلا الان رتبه اش زیر 40 هست اگه قبول بشه آزاد محسوب میشه یا با سهمیه؟

امیدوار یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 12:53 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

بچه ها سلام
کد رشته نورولوژی مشهد و داخلی اصفهان هر دو ۲۶۷ اعلام شده بود.
من الان با دانشگاهمونتماس گرفتم گفت بهمون فکس زدن که کد نورو مشهد به ۲۶۵ تغییر کرده.

افشاگر یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 11:08 ق.ظ

با متقلب های۸۳ اشنا بشید:
۱/بی بی مریم حائریزاده ۴۳۶ شده باباش آخونده معروف و کلفتی هست خودشم اندازه گاو نمی فهمه! ۱۶ نمره هم بالا رفته!
۲/ مهدی علیزاده با نمره۴۶۵ و پره انترنی۹۵!!این نابغه موتاسیون یافته بعد از امتحان نمره خودش رو ۴۰۰ به بالا اعلام کرده بود!
۳/انا راشدی که نمره خودش رو به دوستان نزدیکش۳۶۰ اعلام کرده بوود یک هفته به کارنامه نمره خود را ۴۰۰ اعلام کرد و در نهایت۴۲۰ !!!!
۴/نابغه اصفهان دکتر رهگذر که با اینکه پزشکی را به زور پوول باباش تمووم کرد رتبه ۲ کشور شده!!
۵/لیلا بیدکی و فرزین احمدی زن و شوهر میلیاردرهای کرمانی که بر حسب تصادف!!! نمره یکسان۴۰۲ را کسب کرده اند!!

باز هم هستند فقط باید چشماتون رو باز کنید(چشم حیدر پور بیشرف روشن)
شک نکنید که در پاسخنامه ها دستبرده شده(حیدر پور هم در جمعی تایید کرده) کافی بوده فقط ۵ تست درست بشه ۳۰۰ دنر بری بالا!!!
فقط ۴ تست تغییر کرد و اگر مثل ۸۲ /۲۳ تست درست میشد نمره ها با پارسال مو نمیزد.
یا حق

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 09:27 ق.ظ

نسترن یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام
میشه بگین قلب شهید بهشتی با سهمیه خانمها سال قبل با چه رتبه ای قبول شده : رتبه کل و رتبه در سهمیه
خیلی متشکرم

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 07:51 ق.ظ

یه ذره شعور داشته باشید می فهمید که باز تقلب شده
آخه چطور ممکنه اینهمه تراکم نمره داشته باشیم ؟!!
چرا همتون لال مونی گرفتید و فکر انتخاب رشته اید
اینهمه بالای ۴۰۰ ای کجاند که ما نمی بینیم
چطور ممکنه بین ۴ نمره ۱۰۰ نفر وجود داشته باشند
این وزیر پفیوز خوب از همتون انتقام گرفت
خاک بر سر بی جربزه همتون

صادق یکشنبه 5 تیر 1384 ساعت 05:40 ق.ظ

فقط باید رایزنی کرد تا ریاض وزیر بشه - ان شاء الله

پسرک شنبه 4 تیر 1384 ساعت 10:57 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

از صاحاب کامنت اولی ممنونم

من دکتر ریاض رو آدم عدالتخواهی می دونم
البته از سوابق مدیریتیش اطلاعی ندارم
ولی هرچی باشه قطعا از پزشکیان بهتره

پسرک شنبه 4 تیر 1384 ساعت 10:53 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

کنه سلام
جان من مفصلا برام بگو چی گفتی و چی شنیدی از استاد پزشکی قانونی
الهی که دست به هرچی می زنی طلا بشه

کنه شنبه 4 تیر 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

اول می خواستم پزشکی قانونی رو بزنم،اما با یکی از اساتید پزشکی قانونی امروز صحبت کردم و کاملا منصرف شدم.
فکر می کنم خیلی بیش از اون زحمت کشیدم که مجبور بشم یک رشته ای رو انتخاب کنم.
امیدورام هرکسی که به وزارت بهداشت می رسه توجه داشته باشه که فقط برگزیدن ۱۰٪ از داوطلبان برای تخصص،منصفانه نیست.اون هم در رقابتی که در اساس اعتبارش شک هست.

امیدوار شنبه 4 تیر 1384 ساعت 08:27 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

منم با کامنت اول موافقم!
من امسال فقط میخوام 10 تا انتخاب داشته باشم یعنی ده تا نورو رو هم بزنم فقط همین! فوقش قبول نمیشم و می مونم برای سال بعد . ولی بهتر ازینه که یه رشته دیگه که علاقه ای ندارم قبول شم و یه عمر پشیمونی بکشم!
چون مطمئنا توی رشته ایکه واقعا بهش علاقه دارم بهتر میتونم مطالعه کنم انگیزه بیشتری برای دیدن مریض و کسب تجربه و.... دارم
البته همه بهم میگن داری اشتباه میکنی! ولی من از رو نرفتم!

کاوه شنبه 4 تیر 1384 ساعت 07:23 ب.ظ http://nishtar.blogsky.com

سلام غریبه (بابابزرگ ) عزیز
پیشنهاد بسیار عالی و سنجیده ای است !
لطفا سایر دوستان همفکری کنند تا ببینیم چگونه میتوان با دکتر احمدی نژاد دیدار نموده و این پیشنهاد عالی را به استحضار ایشان برسانیم .
اگرچه قدرت و توان نماینده مجلس بیش از وزیر است ، اما در شرایط کنونی ما به یک فرد فهمیده و باشعور(!) برای سرو سامان دادن به این وزارتخانه آشفته نیاز داریم .
پس قبل از تحمیل فرد دیگری به ایشان دستها را بالا بزنیم که وقت تنگ است .
یا حق

[ بدون نام ] شنبه 4 تیر 1384 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام به دوستان وتبریک به انها که رتبه خوب اورده اند
دوستان عزیز اینجانب رزیدنت سال یک اطفال هستم.امروز یکی از دوستانم که امسال امتحان داده بود باهام تماس گرفت و در مورد انتخاب رشته ازم سوال کرد.چون هر از گاهی به این سایت سر میزدم لازم دونستم نکاتی را در مورد انتخاب رشته خدمت شما عرض کنم تا شاید مثل من دچار اشتباه نشوید چرا که راه بازگشتی نیست.
پارسال با اون امثحان کذایی من ۳۸۵ شدم اما رتبه ها افتصاح
بود.حقیقتا از درس خوندن مجدد برای امتحان سال بعد خسته شده بودم .گفتم هر جور شده باید برم داخل. خلاصه علی رغم اینکه چندان علاقه ای به اطفال نداشتم بنا به پیشنهاد یکی از دوستان که از ۵ رشته یکی را پایین بزنم این رشته را انتخاب و قبول شدم.اما راستش حالا پشیمونم.
چون اگه کمی صبر و حوصله به خرج داده بودم رشته مورد علاقه ام در سال بعد قبول میشدم . اما حالا دیکه راه برگشتی نیست
پس دقت کافی در انتخاب رشته حتما داشته باشید و صرف اینکه
با نمره اکتسابی رشته ای قبول میشوید که علاقه ای بدان ندارید اصلا انراه انتخاب نکنید چرا که راه بازگشتی نیست.
اشتباه منو نکنید موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد