خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

نظر سنجی در مورد نحوه برخورد با وزیر بهداشت در
http://dastyaran.mihanblog.com



آخرین اطلاعیه دبیر خانه پیگیری تخلفات آزمونهای دستیاری

بسمه تعالی

 

همانگونه که همکاران محترم مستحضر هستند، ارتباط عمیقی بین سرنوشت آزمون 82 و رعایت حقوق شرکت کنندگان در آزمون سال جاری از نظر کمیت و کیفیت قبولی ایجاد شده

است؛ به طوری که هر تصمیمی در آزمون 82 مستقیما بر آزمون اخیر تاثیر گذار است.

در حال حاضر پرونده در مرحله تکمیل کیفرخواست می باشد و در صورت توجه مسوولین قضایی و تعیین هر چه سریعتر دادگاه این پرونده و رسیدگی ویژه به آن بصورت علنی و بازخواست از

کلیه مسوولین خاطی وزارت بهداشت، احقاق حق مظلومین این پرونده تامین خواهد شد.

لذا در پی درخواستهای مکرر همکاران محترم مبنی بر برگزاری تحصن مقابل ساختمان قوه قضاییه، دبیرخانه بسیج دانشجویی به این خواست همکاران لبیک گفته، تحصنی را در مقابل

ساختمان دادستانی و دادگستری استان تهران با تاکید بر فرازهای زیر برگزار می نماید:

1- برخورد قاطع قضایی با این جرم سازمان یافته و عدم اتخاذ موضع انفعالی از سوی دستگاه قضایی

2- تشکیل هر چه سریعتر دادگاه ویژه جهت رسیدگی به این پرونده ملی

3- تعیین تکلیف آزمون سال 82 قبل از اعلام نتیجه آزمون سال جاری و استیفای کلیه حقوق پزشکان محترم

 

زمان: چهارشنبه، 84/2/21 ساعت 14 الی 16


مکان: خیابان 15 خرداد، میدان 15 خرداد (ارگ)، مقابل ساختمان دادستانی و دادگستری استان تهران

مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری

مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران

دکتر محمد ودود حیدری



تاریخ :18/02/1384 


ساعت : 14:05
عضو کمیسیون بهداشت و درمان:
گزارش تیم مخفی مجلس در حوزه های برگزاری آزمون دستیاری پزشکی رضایت بخش بود
وزیر بهداشت قول اخراج افراد متقلب پذیرفته شده در آزمون 82 را داده است
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مجلس به منظور نظارت بر روند اجرای آزمون دستیاری پزشکی امسال تیمی مخفی به تمامی حوزه های امتحانی فرستاد که گزارشات این تیم نسبت به نحوه برگزاری رضایت بخش بود.
عوض حیدرپور در گفتگو با"ایلنا"، افزود: آزمون دستیاری پزشکی، پس از تمامی حساسیت هایی که در برداشت، بالاخره هفته گذشته انجام شد و با توجه به مقدمات انجام شده و دقت در تهیه سوالات ، تکثیر و بسته بندی این آزمون در نهایت سلامت برگزار شد.
وی افزود: تا این لحظه،گزارشی مبنی بر اعتراض داوطلبان بدست مجلس نرسیده است و به گزارش تیم مخفی حاضر در جلسه امتحانی، قریب به اتفاق شرکت کنندگان، نسبت به نوع سوالات و نظم و دقت در برگزاری آزمون، راضی بودند.
وی افزود: در حال حاضر عمده ترین کار مجلس، وزارت بهداشت و سیستم قضایی، شناسایی و اثبات تقلب افرادی است که به ناحق در آزمون 82 پذیرش شده اند.
عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی افزود: وزیر بهداشت قول داده است که اگر افراد متقلب جرمشان اثبات شود و سیستم قضایی حکم اخراج آنها را ارائه دهد از ادامه تحصیل آنها جلوگیری کرده و آنها را اخراج کند و در عوض افراد ذی صلاح در آزمون 82 جایگزین آنها شوند.
حیدرپور ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها حدود 200 نفر به عنوان متهمان تقلب، شناسایی شده اند و در حال بازپرسی در سیستم قضایی هستند و در صورت اثبات جرم، آنها از ادامه تحصیل باز خواهند ماند.
پایان پیام

عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس در گفتگو با فارس:

متقلبان آزمون دستیاری 82 اخراج می‌شوند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پرونده تخلفات آزمون دستیاری به صورت فعال در قوه قضائیه در حال پیگری است و افرادی که تقلب آنان در آزمون دستیاری سال 82 محرز شود اخراج می‌شوند.

عیوض‌حیدرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: فعلا نمی‌توان در مورد تعداد افرادی که تقلب آنان در آزمون دستیاری 82 کاملا مسجل و قطعی است مطلبی عنوان کرد اما بیش از 200 نفر از قبول شدگان آزمون دستیاری گذشته در این زمینه مشکوک هستند و پرونده آنها به صورت جدی از سوی ضابطان قضائی و اطلاعاتی در حال پیگیری است و در صورتی که تقلب آنان محرز شود و به طور غیر قانونی وارد دوره شده باشند قطعا با آنها برخورد می شود و از ادامه تحصیل آنها جلوگیری می شود و قوه قضائیه نیز مصمم است که این پرونده را به نتیجه برساند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت نیز به ازای افرادی که اخراج می شوند نفرات جدیدی را جایگزین می کند اما فعلا معلوم نیست نحوه جایگزین کردن این افراد چگونه خواهد بود و آیا امکان این هست که به جای افراد اخراج شده و در همان رشته ها افراد جدید جایگزین شوند یا نه و باید طی جلسه‌ای این موضوع با حضور نمایندگان قوه قضائیه و وزارت بهداشت مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد.

وی گفت: جایگزینی افراد جدید به جای متقلبان بر اساس منحنی نمره آزمون سال 82 و شرایطی که در سال 82 بوده است انجام می‌شود اما در مورد نحوه جایگزینی هنوز نمی توان نظر قطعی داد.

حیدرپور در مورد آزمون دستیاری امسال گفت: بر اساس اطلاعات رسیده آزمون دستیاری امسال در کمال سلامت برگزار شده و هیچگونه مشکلی نداشته است. وزارت بهداشت نیز که مجری برگزاری آزمون است به طور مستقل نتایج این آزمون را اعلام می کند و پیگیریهای قضائی و مجازات متخلفان نیز به موازات آن در قوه قضائیه پیگیری می شود.

انتهای پیام/



 

اخبار قبلی:

نظرات 38 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1384 ساعت 12:46 ق.ظ


معرفی کاندیداهای ریاست جمهوری دوره نهم
لاریجانی:

پسر خاله افلاطون ، برادرزاده سقراط. تعالی دهنده فلسفه و از شاگردان نمونه بطلمیوس! نوعی تریبون متحرک. رقیب اصلی فیدل کاسترو در سخنرانی. کمتر از ده سال در هیچ پستی نمی ماند. حتی شما ریاست جمهوری! تنها یک نفر ایشان را با لباسی غیر از کت و شلوار دیده است که از سرنوشت او هم اطلاعی در دست نیست. کسی که اگر پا می داد وسط اذان هم پیام بازرگانی پخش می کرد. دارای مدرک کارشناسی در ریاضی. دکترا در فلسفه . از فرماندهان نظامی دوران جنگ. رئیس سازمان صدا و سیما و.... پیدا کنید پرتقال فروش را.

ولایتی:

آرام. آنتی استرس. از گونه استامینوفن ها. غیب گو. گویند از شاگردان نوستر اداموس بوده است. هر اتفاقی را بعد از به وقوع پیوستن پیش بینی می کند. او احتمال می دهد رای بیاورد. از مصادیق جمله : کسی که تا آخرین قطره خون سازش می کند. جهت انبساط خاطر عرض شود که : ایشان معتقدند افتخار آفرین بوده اند.

رفسنجانی:

نوح معاصر. در کتابهای خطی نام او آمده است. دارای رفاقتی چندین ساله با عزرائیل. پدر پسته جهان. نسبت ایشان با سیاست مانند نسبت علی دایی است با فوتبال : هر دو ول کن قضیه نیستند. ایشان معتقدند : پول چرک کف دست دیگران است و همچنین معتقدند باید به جوانان فرصت داد ولی من نمی دهم. از افتخارات ایشان اشتغال زایی برای پتروس های فداکار است. قابل ذکر است فائزه هاشمی دختر ایشان است و بهزاد نبوی هم از ایشان حمایت کرده است.

معین:

صدای توپ قیافه خوشگل. تپل... . ببخشید اشتباه گرفتم. استعفا سر خود. آماده گرفتن و یا دادن انواع استعفا در محل با سرویس رایگان در اسرع وقت. زمین خورده انواع دانشجو. او بعد از ماجرای کوی دانشگاه حتی برای دانشجوها گریه هم کرد و حتی یک جیغ هم کشید. کسی که با انتخاب محمد رضا خاتمی به معاون اولی خود هماهنگی خود با آقای جنتی را به رخ آن طرفی ها کشید . به قول یک رسانه آلمانی شبیه معلم دینی اول دبستان است. همین.

کروبی:

شیخ. کد خدا. کشته و مرده وساطت و بزرگی کردن. کسی که پا جای پای رفسنجانی خواهد گذاشت. اهل اورکات و چت وآره.... شایعه خوش ملث است. از متخصصین امید درمانی . کسی که همچننان امیدوار است رای بیاورد. بدین وسیله از تمامی کسانی که عذر شرعی و عقلی ندارند درخواست می شود به ایشان رای داده و خانواده را از نگرانی در بیاورند.

توکلی:

ایستاده با مشت. انتقاد دو پا . داد و بیداد جهش یافته. معتقد به سیاست لگد از پایین ، کف گرگی از بالا. از هر کسی که با هر چیزی موافق یا مخالف باشد انتقاد می کند. کارگردان فیلمهای گریه دار و هندی. بازی مورد علاقه او بازی با احساسات مردم است. از کودکی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بوده. شخصاً قول می دهم اگر چند بار دیگر نامزد شود ، مردم شرمنده شده به ایشان رای بدهند. کلاٌ پشت کارش خوب است. در تمام عمر دوم بوده ( دو دوره انتخالات ریاست جمهوری و یک دوره مجلس، لابد فرزند دوم خانواده نیز هست)

احمدی نژاد:

بچه مثبت. آماده در آوردن بابای شهرام از نوع جزایری اش. بجه کف جنوب شهر. اگر باران ببارد سر تا پا گل می شود از بس که خاکی است. ماشین مورد علاقه اش پیکان مدل 56 است. تعطیلات را به شاه عبدالعظیم می رود. ساعت کاری از پنج و نیم صبح تا بوق سگ ( تازه بخش نامه کرده هیچ سگی حق ندارد زودتر از 1 و2 بامداد بوق بزند)

حسن روحانی :

از دلالیل نا کارآمدی تن آرا. نامی که می شناسید وبه آن اطمینان ندارید. آنتی توکلی. او معتقد است مذاکره برای انسان از نان شب واجب تر است. کاشف اروپا. حافظ منافع ملی اروپا در ایران . معتقد است : «سگ زرد دشمن درجه یک شغال است.» اگر ما از میوه هایی استفاده می کنیم که هسته دارند. اگر جنبش دانشجویی ما هسته دارد واگر ...به خاطر زحمات ایشان است. انرژی هسته ای هم اصلاً مهم نیست.

مهر علیزاده :

پسر ورزش ایران. آقای خنده. ما در زمان ایشان موفق شدیم ژاپن را فقط با دادن هفت کشته ببریم . هورا..... ایشان از آقایان کروبی و معین خواسته اند تا به نفع ایشان کنار بروند. همین نشان می دهد اوضاع اصلاح طلبان چقدر {...}(شیر) تو {...}(شیر) است. جهت تذکر عرض می کنم که در دوره قبل در یکی از حوزه های انتخابیه رای های آقای هاشمی طبا از رای های باطله هم کمتر بود. حالا خود دانند.

قالیباف :

پاد موتور سیکلت . کاشف کلاه کاسکت. وکیل مدافع خطوط ویژه اتوبوس در تمام جهان. نماینده انحصاری الگانس در ایران . دیروز سردار امروز خوش تیپ مک کوئین. (کفش نوک تیزت رو بخورم سردار جون) نماینده هاشمی در آبادگران. کسی که فکر می کند می تواند اصولگرایی را با زانتیا ، ساده زیستی را با کت جین و شلوار کتان ، کارگزاران را با آبادگران و کلاً چپ را با راست جمع کند.

ابراهیم یزدی:

غیر قانونی .منحل . نهضت سواد آموزی . احترام خاصی برای آزادی قائل است. بزرگترین توهین به شورای نگهبان همین کاندیداتوری ایشان است. تعطیلات آخر هفته را به ایران می آید. از تفرحیات سالم او زندان رفتن است. بدین وسیله از تمام جاعلان ، کلاه برداران ، براندازان و جاسوسان و .... دعوت می شود تا با کاندیدا شدن خودگام بلند دیگری را در جهت پیشرفت این مملکت مظلوم بردارند.

محسن رضایی:

گردان تک نفره. از فامیلهای رضازاده اینا. کسی که چشم بسته و با یک دست تانک را راه می برد. ایشان فرمودند: «من از بیست سال پیش قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارم.» آگاهان گفتند : بابا کوتاه بیا ، اینقدر زود تصمیماتت رو عملی نکن . شایان ذکر است کمال خرازی از شاگردان تیز هوش کلاس خنده ایشان است.



__________________________________________________

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 02:16 ب.ظ

غریبه آدرسی که دادی نمیاد که...

پسرک دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 09:24 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

ممنونم غریبه عزیز
شما هم ان شا الله موفق باشی
همینطور همه یچه های دیگه این وبلاگ
راستش من روز قبل از امتحان به نیابت از همه بچه های وبلاگ بالا سر مبارک حضرت نماز حاجت خوندم
قبولش با خداست...

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 09:12 ق.ظ

پسرک عزیز رسیدن به خیر
خوش امدی
ایشا... در روانپزشکی میبینیمت
غریبه

گرگ بیابون دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 08:56 ق.ظ http://drwolf.persianblog.com

توجه توجه:
دوستانی که تمایل دارنداز نمره دستیاری بچه های گیلان بخصوص بر وبچز ورودی 74 خبر دار بشن به این وبلاگ(وبلاگ گرگ بیابون) سر بزنند وبا عضویت در خبرنامه (با وارد کردن اسم در فیلد اول وایمیل در فیلد دوم)از نمرات بچه های گیلان با خبر شونددرضمن در صورت تمایل وبرای اگهی بقیه می توانند با ایمیل من تماس بگیرند یا در وبلاگ من کامنت بگذارند درصورت استقبال بر وبچز با حال پزشکی گیلان این برنامه برای خبر گرفتن درسایر موارد از همکلاسی های سابق ادامه پیدا خواهد کرد واحتمالا وبلاگ اختصاصی پزشکی 74 گیلان با همکاری افرادفعال راه اندازی خواهد شد.
http://drwolf.persianblog.com
milad55dr@yahoo.com

پسرک دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 08:24 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

سلام
من اومدم مشهد!
آخـــــــــــــــــــــــــــــــــیش!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 07:40 ق.ظ

مگررفرنس سردرد هاریسون اعلام نشده بود؟؟در درمان میگرنتوی هاریسون مشخص نکرده که چه داروهایی در حاملگی ممنوع وکدام مجاز هستند. ولی در کتاب دنفورث قسمت درمان میگرن در حاملگی گفته برای درمان میگرن حاد مثل افراد غیر حامله میتوان عمل کرد وسوماتریپتان را ممنوع نکرده

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 07:17 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 06:56 ق.ظ http://medicalscience1.mihanblog.com/

دوستان

لطفا با مراجعه به ادرس ذیل نظر خود را راجع به سوالات مورد اختلاف اعلام کنید

متشکر

http://medicalscience1.mihanblog.com/

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 06:43 ق.ظ

مجلس هفتم به استخدام اعضای هیات علمی که با حکم قضایی به اخراج محکوم شده اند رای نداد
تهران- خبرگزاری کار ایران

مجلس هفتم، به استخدام اعضای هیات علمی، که با حکم قضایی به اخراج محکوم شده اند رای نداد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی" ایلنا"، کلیات لایحه الحاق دو تبصره به ماده (19) قانون مقررات انتظامی هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و تحقیقات کشور، به تصویب مجلس نرسید.
در صورت تصویب این لایحه، اعضای هیات علمی که با حکم مراجع قضایی و یا رای هیأتهای انتظامی یا هیأتهای بازسازی و پاکسازی سابق، به اخراج یا انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده یا می شوند، در صورت داشتن بیش از پنجاه سال سن به تشخیص هیأتهای تجدید نظر انتظامی ذی ربط برای معیشت خود یا خانواده آنان، مقرری ماهیانه ای که مبلغ آن از هشتاد درصد (80%) حقوق اعضای هیات علمی تجاوز نمی کرد، تعلق می گرفت.
بر اساس این تبصره این مقرری از محل اعتبار صندوقهای بازنشستگی پرداخت می شود و در صورت رفع ضرورت به تشخیص هیات های تجدید نظر انتظامی قطع می شود.
پایان پیام

ترخون دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 01:46 ق.ظ

ملا نصر الدین می گفت تا حالا نتونسته ام حلوا درست کنم چون هر وقت در خانه آرد داشته ام شکر نبوده هروقت شکر داشته ام آرد نبوده و هر وقت این هر دو بوده من خانه نبوده ام /
حالا حکایت ما است و بسیج و تحصن!!!

بی نام دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 12:26 ق.ظ

کتی جان دستت درد نکنه حرف دل ما رو زدی. فقط لطفا این سوالارو که زحمت کشیدی درآوردی به دبیرخونه هم بده تا بررسی و اصلاح بشه

katy دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 12:20 ق.ظ

سوال ۱۳۶ رادیولوژی دو جواب صحیح دارد در کتاب آرمسترانگ در بخش کیست کبد هم به منشا مادرزادی اشاره شده و هم اینکه غالبا در بیماری پلی سیستیک بالغین دیده می شود

سوال ۱۳۵ در مبحث بزرگی پروستات بطور مشخص سی تی برای بررسی گسترش کارسینوم پروستات ذکر شده ضمن اینکه ام ار ای هم آمده است

سوال ۱۵۲ در کتاب اکسفورد اصولا اسکیزوفرنی کاتاتونیک هم در متن و هم در جدول زیر عنوان سندرم مزمن (علائم منفی ) مورد بحث قرار می گیرد پس این سوال ۴ جواب صحیح دارد

سوال ۱۹۷ در کتاب رویو کاتزونگ نقش فیناستراید در درمان کارسینوم پروستات رد نشده است این سوال دو پهلو بوده و می تواند دو جواب صحیح داشته باشد

سوال ۱۸۰ ووگان در بخش معاینه با چراغ قوه (صفحه ۳۱ کتاب اصلی) اشاره می کند پاسخ مستقیم قوی تر از پاسخ consensual بوده و مردمک در پاسخ مستقیم بیشتر منقبض می شود . نور اتاق برای چشم سالم در حکم برانگیزاننده پاسخ مستقیم و برای چشم معیوب به واسطه چشم سالم برانگیزاننده پاسخ consensual خواهد بود پس ایندو در نور اتاق مساوی نیستند.

سوال ۱۷۲ در هیچ کجای مبحث مربوطه در کتاب اسمیت به مقایسه موزائیسم ها در مورد میزان خطر تومور گنادال نپرداخته و اتفاقا در زیر عنوان بدخیمی های کنادال اشاره میکند که هم ۴۵x/۴۶xy و هم هر دیس ژنزی گنادی با نشانه های ویریلیزیشن بدون توجه به کاریوتیپ باید گناد ها بطور پروفیلاکتیک برداشته شوند ضمنا در بخش هرمافرودیسم حقیقی اشاره میکند بیضه یا بیضه-تخمدان تقریبا همیشه دچار دیس ژنزی است
با ارادت فقط دعا کنید من قبول شوم ۱۶ ماه درس خوانده ام و پاسخ ها مرا شوکه کرده


[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت 1384 ساعت 12:11 ق.ظ

با مداد یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

آقای دکتر حیدری دیگه زحمت تجمع نکشن مگه خودشون دو هفته پیش نگفتند شرایط خیلی حساس هست؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....................................آره داداش من به نفع نظام مقدس نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 11:35 ب.ظ

در اصفهان یکی از بچه های تامین اجتماعی که در ماه ۲۶۰ ساعت شیفت میداده ۴۲۱ اورده .اون تا ۱۵ روز قبل ار امتحان از صبح تا ساعت ۷ شب شیفت بوده تا ۱۵ روز اخر حسابی درس بخونه .قسم میخوره چشم و فارماکو و ارولژی رو یکبارم نخونده ولی من دیدم این سه درسو ۱۰۰٪ زده
یا ما درس خوندن بلد نیستیم یا .......

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 10:53 ب.ظ

اهای مدیر سایت....
اگه یکبار دیگه سخنی یا تصویری
از آاادم فروشایی مثل حیدر پور توی صفحه اصلی بذاری خودت میدونی واربابای خائن ادم فروشت
نفس کشیدن را از یادتون میبریم

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 10:16 ب.ظ

اقای مدیر سایت
یک بار دیگه عکس حیدر پورو رو صفه اصلی بداری..................................

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 10:14 ب.ظ

گر چه دانم که به منزل نبرد راه غریب
من ببوی خوش ان زلف پریشان بروم

مبارک یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 08:27 ب.ظ

تعداد متقلبان دارن آب می روند

مبارک باشد

فردا می شن سه نفر

گل پسر و علوم پزشکی و غریبه

متقلب دیگری وجود ندارد

تیمسار یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 08:21 ب.ظ

دستت درد نکند دکتر حیدری اخبار ساعت ۸ شبکه خبر : بازپرس رسیدگی به تقلب در آزمون دستیادی سال ۸۲ از دستگیری و تفهیم اتهام و زندانی شدن ۳۰ نفر از کسانی که در امر افشا وفروش سوالات آزمون ۸۲ دست داشته اند خبر داد .

میلاد یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 08:07 ب.ظ

دوستان
در مورد سوالات دو جوابی نکته ظریفی است

اول اینکه اگر سوالی غلط باشد نمره را به همه باید بدهند(یعنی سوال حذف)

دوم اینکه اگر سوالی دو تا جواب داشته باید نمره را به هردو گزینه والبته به کسی که جواب را خالی گذاشته بدهند (چرا که وجود دو جواب باعث سردر گمی می شود)

نظر شما چیست

جارو یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 07:56 ب.ظ

کسی انلاین نیست؟

امیدوار یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 07:39 ب.ظ http://goleadvoodi.blogsky.com

سلام به همگی
پس از غیبت یک روزه! بازم اومدم! ولی مثل یانکه اینجا خیلی خلوت شده
بچه ها اگه نمره اتون کم شده ناراحت نباشید چون مثل اینکه سطح نمره ها همه جا افتضاحه

راستی کی از طرف من رفته توی وبلاگ گل پسر نوشته که ۲۸۰ شدم؟ عجبا
توی این وضعیت هم ول نمیکنن

خب فعلا خدانگه دار

دکتر محمد ودود حیدری یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://pezeshkan.ir

باسمه تعالی
همانگونه که همکاران محترم مستحضر هستند، ارتباط عمیقی بین سرنوشت آزمون 82 و رعایت حقوق شرکت کنندگان در آزمون سال جاری از نظر کمیت و کیفیت قبولی ایجاد شده است؛ به طوری که هر تصمیمی در آزمون 82 مستقیما بر آزمون اخیر تاثیر گذار است.
در حال حاضر پرونده در مرحله تکمیل کیفرخواست می باشد و در صورت توجه مسوولین قضایی و تعیین هر چه سریعتر دادگاه این پرونده و رسیدگی ویژه به آن بصورت علنی و بازخواست از کلیه مسوولین خاطی وزارت بهداشت، احقاق حق مظلومین این پرونده تامین خواهد شد.

لذا در پی درخواستهای مکرر همکاران محترم مبنی بر برگزاری تحصن مقابل ساختمان قوه قضاییه، دبیرخانه بسیج دانشجویی به این خواست همکاران لبیک گفته، تحصنی را در مقابل ساختمان دادستانی و دادگستری استان تهران با تاکید بر فرازهای زیر برگزار می نماید:
1- برخورد قاطع قضایی با این جرم سازمان یافته و عدم اتخاذ موضع انفعالی از سوی دستگاه قضایی
2- تشکیل هر چه سریعتر دادگاه ویژه جهت رسیدگی به این پرونده ملی
3- تعیین تکلیف آزمون سال 82 قبل از اعلام نتیجه آزمون سال جاری و استیفای کلیه حقوق پزشکان محترم

زمان: چهارشنبه، 84/2/21 ساعت 14 الی 16
مکان: خیابان 15 خرداد، میدان 15 خرداد (ارگ)، مقابل ساختمان دادستانی و دادگستری استان تهران

مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری
مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران
دکتر محمد ودود حیدری

یک دوست یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 06:40 ب.ظ

یکی از اعضای بسیج تبریز (رضا.ن) به گفته خودش ۴۶۰ اورده است. با سه ماه درس خواندن؟؟؟
نمره پارسال قبل از اصلاحیه در حدود ۳۰۰ بود !!!
قضاوت کنید.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 06:06 ب.ظ

البته من شنیده ام ۴۳۱ نفر شناسایی شده اند .ولی با تفاصیل دکتر حیدر پور معلومه که نمیخواهند همه متقلبین را بیرون کنند
دوستان نگذارید قضیه ۸۲ به فراموشی سپرده شود .قبل از امتحان در مصاحبه های ایشان ودکتر ریاض صحبت از حداقل ۳۵۰-۴۰۰نفر بود که تقلبشان محرز شده حالا با برگزاری امتحان یک روز میگویندبیش از ۲۰۰نفر متهم؟؟؟و امروز میگویند حدود ۲۰۰نفر ؟؟؟؟؟ فردا را خدا عالم است

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 05:53 ب.ظ

اقای دکتر حیدر پور دیروز گفته بودند متهمان بیش از ۲۰۰ نفر وامروز گفته اند در حدود ۲۰۰ نفر
((((البته قبلا که ارقام ۵۰٪ پذیرفته شدگان -و ۴۰۰تا ۵۰۰ نفر - و۳۰۰-۴۰۰ نفر -واعتراف ۲۰۰ نفر پشت دوربین کهبا برسی بیشتر افراد بیشتری شناسایی میشوند)))) هم از ایشان توسط خبرگزاریها شنیده شده ودرج شده .میترسم پس فردا بیایند بگویند حدود ۱۰۰ نفر وهفته دیگر بگویند حدود ۵۰ نفر واخر سر هم مانند رییس محترم شورای انقلاب فرهنگی رییس جمهور محبوب و دوست داشتنی مردم سالار وشایسته سالارمان که پیوسته در این ۸ سال ما چقدرر شاهد شعار های دروغین ایشان بودیم؛بیایند بگویند شایعه بوده

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 05:50 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 05:46 ب.ظ

من هستم

سارا یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 05:18 ب.ظ

بچه ها کسی انلاین نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کیمیا یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

امیدوار عزیز
اینقدر که دیگران از طرف تو کامنت میدن نفهمیدم بالاخره جواب سوالت رو در مورد نمره نورو گرفتی یا نه؟ من نمره های سال ۸۰ رو برات تو وبلاگ علوم پزشکی نوشتم.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 02:46 ب.ظ

بچه ها در سوال روان که سندروم نرولپتیک بدخیم رو توضیح داده بود تایپیست به جای سفتی عضلات تایپ کرده سستی عضلات .یعنی سوال غلطه
لطفا از اعتراض غافل نشید فکر نکنید بقیه اعتراض می کنند کافیه.یادنون باشه ۴ نمره می تونه سرنوشت هر کسی رو عوض کنه.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 02:43 ب.ظ

می گم جواب سوال انمی چرا میشه همولیتک جرا مزمن نمیشه؟
چرا جواب خانم که با خارش و زردی اومده میشه نمونه برداری ازکبد؟

بامداد یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 12:38 ب.ظ

این خزعبلات حیدر پور و گودرزی را می بینم یاد بیتی از مرحوم سید حسن حسینی می افتم که گفت:

شاعری وام گرفت شعرش آرام گرفت!!!!!

(ولی هنوز میزان وام بلا عوض حیدر پور و ..... را نمی دانیم !!!!!!! مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!)

ترخون یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 12:08 ب.ظ

چه خوب... در کمال سلامت!...عینامثل پارسال...یادش به خیر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد