خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

نظر سنجی در مورد نحوه برخورد با وزیر بهداشت در

http://dastyaran.mihanblog.com


کلید اولیه سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی
اردیبهشت 1384

A | B | C | D




مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی:
نتایج آزمون دستیاری اواخر تیر اعلام می‌شود
داوطلبان برای اعتراض تا سه‌شنبه مهلت دارند  
1384/02/17  
10:58:53
8402-04509:
کد خبر

مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت خبر داد: کارنامه داوطلبان آزمون پذیرش دستیار به همراه فرم انتخاب رشته آزمون نیمه خرداد ماه توزیع می‌شود.

دکتر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران با تاکید بر برگزاری آزمون پذیرش دستیاری در روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه، اظهار کرد: کلید سوالات آزمون از روز شنبه 17 اردیبهشت ماه در دانشگاه‌های برگزارکننده آزمون و همچنین سایت دبیرخانه شورای آموزش پزشکی به آدرس http://dme.hbi.ir/cgme در دسترس شرکت‌کنندگان آزمون پذیرش دستیار قرار می‌گیرد.

وی افزود: داوطلبان فرصت دارند اعتراضات خود را برای بررسی، تا روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت ماه به دانشگاه برگزار کننده آزمون تحویل دهند.

وی درخصوص زمان توزیع کارنامه آزمون پذیرش دستیاری، اظهارکرد: کارنامه این آزمون به همراه فرم انتخاب رشته نیمه خرداد ماه در دانشگاه‌های محل ثبت نام آزمون توزیع می‌شود.

دکتر غفاری در خاتمه خاطر نشان کرد: نتایج نهایی آزمون احتمالا در اواخر تیرماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام






اخبار قبلی:

نظرات 151 + ارسال نظر
پسرک یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 11:25 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com



سلام


من هنوز تهرانم
هر وقت میام تهران نمیدونم چرا تا چن روز کابوس می بینم!
خدا به تهرانیها صبر بده با این شهرشون!
البته یه نکته مثبت نسبت به مشهد داره و اون اینه که توی مشهد وقتی یه پیاده از عرض خیابون رد میشه باید از لای ماشینها خودشو یه جوری رد کنه که زنده بمونه
ولی توی تهران عابر که رد میشه ماشنها براش وای میستن

چه خوبه که آدم توی تهران پیاده باشه و توی مشهد سواره!



اما در مورد امتحان
دیروز بعد از ظهر با بدبختی توی این شهر بی در و پیکر به کافی نت پیدا کردم و چک کردم
نمرم شد ۳۲۹
انتظارم بیشتر از اینا بود. ولی این برام فاجعه هم حساب نمیشه
من روانپزشکی رو خیلی دوست دارم. اوا هم همه شهرا ها رو می زنم
بعدش شاید پزشکی قانونی رو بزنم ولی خیلی دودلم

به نظر تونممکنه بتونم روان با این نمره قبول شم؟


با اینکه بار اولم هست که امتحان دادم ولی اصلا حوصله دوباره امتحان دادن رو ندارم

در ضمن توی مشهد گفتن به سوال ۹ جواب ندین ولی مثل اینکه بعضی شهرا سوال رو خوندن براشون
کسی اعتراض فرستاده؟


لطفا نمره هاتو رو با آیدیتون بنویسین
مرسی
ان شا الله فردا مشهد براتون کالمنت می دارم
فعلا زت زیاد

سحر یکشنبه 18 اردیبهشت 1384 ساعت 11:03 ق.ظ

کلید سوالات در سایت پزشکان .آی ار
قابل توجه دکتری که در به در کلید بی بود.
راستی پسرک نمره من هم در همین حده!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:54 ب.ظ

امیدوار شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:53 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلام
اینو کی نوشته؟

email | web] امیدوار


بالای ۳۷۵

********************************************

من در حال حاضر در حال ابغوره گرفتن هستم و از ناراحتیم هنوز ناهار هم نخورم!
اگه نمرات مثل ۸۱ باشه نورو تهران قبول میشم اما اگه مثل پارسال باشه که نورو تهران ۴۵۰ بود قبول نمیشم
دکتر انتقام! ازت ممنونم که دیگه کامنت خالی نذاشتی بخدا میفهمم چی میگی همه تلاشا بر باد شد من که خودم شهرستان بودم و نمیتونستم بیام تهران ولی اوناییکه وقت گذشاتن و رفتن و.... واقعا وقتشون تلف شد چه بسا ۲۰ تا ۳۰ تا امتیاز بیشتر میاوردن و سرنوشتشون عوض میشد . اینجور کارها و تحصن و.... اصلا توی ایران فایده ای نداره!

حالم خیلی بده!
وبلاگ من یادتون نره!
یه شعر داره که به حال و هوای الان من بدجوری میخوره

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:53 ب.ظ

روایت قتل یک ستوان نازی به دست یکی از افسران هم قطار خود از زبان یک سرباز. سربازی که امر بر ارشد خود بود. همین پست او بود که وی را شاهد تمام اتفاقات آینده کرد.

راوی، قاتل و مقتول سه محور اصلی هستند که در این میان راوی حکم سنگ تعادل را دارد. البته افراد دیگری نیز در این میان رفت و آمد می کنند که هر کدام تاثیری بر قسمت های مختلف داستان دارند اما نقش یک نفر برجسته‌تر است، دختری زیبا که محبوبه راوی است و معشوقه مقتول! راوی در هنگام رفتن به سمت پادگان جدید این دختر را در کافه ای ملاقات می کند و در تمام طول مدت حضور در پادگان آروزی لحظه ای را دارد که او را در آغوش بگیرد. هنگامی که دختر زیبا و مقتول ملاقاتی با هم داشتند، راوی، اتفاقی این دو را می بیند و همین زمان است که حسی شبیه حسادت در وی بیدار می شود اما غیبت زن همه چیز را به فراموشی می سپارد، هرچند رد پای او در میان احساسات این دو، تا پایان داستان باقی است.

راوی قاتل را می بیند که با زنی در کافه نشسته است و حرف از خوشبختی می زند. ظاهرا آن زن نامزد اوست و قاتل چنان خونسردانه و با شعف از خوشبختی تعریف می کند که گویا وجدانش چیزی به نام قتل را به خاطر ندارد. همین تکانه‌ای بود برای او تا روایتگر ماجرا شود. مجهول دیگری نیز وجود دارد، زنی که با قاتل در کافه نشسته، نسبتی با زن مفقود شده دارد؟ آیا موجودیت او به عنوان یک زن وی را تهییج نمی کند؟ فراموش نشود! که در این داستان آن که تا آخر ماجرا بدون معشوقه و عشقی است، قاتل بود.

مقتول انسانی است آرام و صلح جو. هرچند یک نظامی منظم و منضبط است اما به قول راوی هنرمندانه بر روی لبه‌ی تیغ تواضع و قدرت راه می رود. این تواضع و انضباط اوست که بعد ها با قاتل خود درگیر می شود. قاتل کسی است که جیره روزانه سربازان را می‌دزدد. از طرفی او یک بد مست عیاش است که در پادگان هیچ کس از او دل خوشی ندارد. جالب آنکه راوی نیز او متنفر است. از همان نخستین لحظه ملاقات راوی با قاتل، بی اهمیتی قاتل به سلام نظامی راوی حس تنفر آمیزی را نسبت به وی پیدا می کند. همین حس است که او را در بیان حقیقت بی پروا تر کرد.

فرمانده پادگان بیمار شده و به بیمارستان منتقل می شود، مقتول موقتا به جای فرمانده می نشیند اما قدرت کافی را ندارد، زیرا او با آنکه بالاترین افسر بود اما تنها نبود، چند افسر دیگر نیز هم رده وی در پادگان خدمت می کردند و سرشناس تر از همه قاتل! از همین جا درگیری میان این دو آغاز می شود. انضباط مقتول از طرفی و حس تواضعی که نسبت به سربازان زیردستش دارد وی را در مقابل رفتار قاتل مسئول نشان می دهد.

راوی به صورت طبیعی وارد داستان می شود زیرا او گماشته و امربر مقتول است، در تمام صحنه‌ها حضور دارد و همه چیز را می بیند، او به نوعی محرم مقتول است. اما آتش اختلافات قاتل و مقتول با اعزام آنان به روسیه فروکش می کند.

هم قاتل و هم مقتول در جبهه شرق با لباس ارتش آلمان نازی، با رشادت علیه روسهای شوروی مبارزه می کنند تا جایی که قاتل ترفیع می شود. ظاهرا از ترفیع مقتول خبری نیست! اما همین مقتول است که پیشنهاد حضور در مهمانی ترفیع قاتل را به راوی می دهد. قاتل در آن مهمانی دیوانه وار مست شده و در همین حین است که با مقتول درگیر می شود و بد مستی‌اش نیز مقتول را به کام مرگ می کشاند. چند گلوله پایان کار مقتول بود. حمله ناگهانی نیروهای روس به محل جشن آنها تمام این اتفاقات را لوث می کند، به حدی که هیچگاه گفته نمی شود که مقتولی در این میان بود، بلکه وی را در ردیف مفقودالاثر را می شمارند. تنها شاهد ماجرا راوی است که پس از پایان روایتش قاتل را به دست برادر مقتول می سپارد.

نقطه مجهول داستان میراث باقی مانده است. میراث باقی مانده چیست؟ و شاید، کیست؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:51 ب.ظ

می گویند که شهر سوخته سیستان نخستین شبکه فاضلاب تاریخ را داشته. حالا راست و دروغش به ما ربطی ندارد، گردن مورخ! اما فاضلاب چیست؟! فاضلاب همان محتویات اضافی معده و روده انسان هاست که پس از اطمینان از عدم استفاده مفید! از بدن خارج می شود و وارد لوله هایی شده که از توالت یا دستشویی یا مستراح یا موال یا هرچه که شما می گویید به خارج از منزل هدایت می شوند.

اما لوله های بیچاره! عجب تحملی دارند که مجبورند این همه محتویات ناجور را به سرمنزل مقصود هدایت کنند! به نظر این حقیر این لوله ها چیزی به نام احساس ندارند و در واقع از داشتن حواس پنجگانه محرومند، در نتیجه اصولا موجوداتی کر و کور و لال و چفت و یه وری و شل و آویزون و کج هستند! کار این لوله ها ( با صفات ذکر شده ) همانطور که گفته شد هدایت فاضلاب است. این لوله های مادر مرده می توانست یک لوله خیلی با کلاس در یک مجتمع آپارتمانی عظیم باشند شاید هم نه چنین خاصیتی را دارند! یعنی مواد اولیه آنها مواد درجه یکی است اما خوب چون آن صفات را دارند به این حال روز افتاده‌اند. البته به همین سادگی هم نیست! برای خودش کلی سیستم و تکنولوژی روز دنیا را دارد.

چون هر خانه‌ای نمی تواند لوله‌ی مستقیمی به مخزن زباله‌ها ( یعنی انتهای مسیر لوله ها ) داشته باشد، بنابراین انسان های باهوش تصمیم گرفته‌اند که منطقه‌بندی کنند. یعنی هر منطقه‌ای محتویات لوله‌هایش را به محتویات لوله‌های همسایه بیخ گوششون! متصل می کند و همین اتصالات باعث می شود که مواد اضافه ذکر شده! فلان نویسنده با فلان سیاستمدار و خیلی های دیگر مخلوط شده و به همان منزل مقصود برسند.

یک نتیجه گیری علمی، اصولا برای اینکه شهر پر از فاضلاب نشود و به عبارتی مردم بی‌گناه نفهمند که چه می کند! سیستم فاضلاب شهر مجبور شد، محتویات را در شبکه های مختلف جمع آوری کند. البته فراموش نشود که بازهم شبکه‌های مزبور نمی توانند به مخزن اصلی بروند. بنابراین این شبکه‌های داخلی دائما به هم متصل می شوند و در نهایت یک مخلوط عجیب و غریب نثار مخزن بیچاره می شود. واقعا دلم برای مخزن می سوزد که باید مقادیر « ................................ » را تحمل کند.

نکته۱: کارمند سازمان آب و فاضلاب نشده‌ام. در ضمن پرتقال فروشی هم وجود نداره که بخواهد پیدایش کنید بهتره به دنبال لوله بازکن یا تخلیه چاه باشید.
نکته۲: قرار بود اسم این نوشته چیز دیگه‌ای بشود چون به ما هشدار دادند که این اسم کپی رایت داره اما از آنجا که مملکت ما چنین قانونی نداره ما هم گفتیم بیشین بینیم بابا حال نداریم! فعلا که چاه خونه گرفته.



[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

امیدوار چرا نمره ات را نمیگویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

امیدوار شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

فکر نکنم به نورو تهران برسم

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:49 ب.ظ

خوبه

امیدوار شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:47 ب.ظ

بالای ۳۷۵

تفتان شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:46 ب.ظ

سال خروس مبارک

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:44 ب.ظ

امیدوار راستشو بگو چند شدی؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:43 ب.ظ

قابل توجه دکتر امیر فلاح

دماوند
به طور رسمی ورشکستگی خود را اعلان میکند

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:41 ب.ظ

امیدوار چند شدی

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:41 ب.ظ

دماوند
به طور رسمی ورشکستگی خود را اعلان میکند

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:39 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:38 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:37 ب.ظ

انتقام شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:35 ب.ظ

امیدوار بخاطر معرفت شما
والا شروع می کردم به کامنت های پر
چون خیلی عصبانی ام ۱۵ روز الاف خیابانها و اعتراض و جلو دبیرخانه و شورای شوم فرهنگی

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:33 ب.ظ

امیدوار جان نگفتی چند شدی؟ نورو ۸۱: تهران ۳۶۶ بهشتی ۳۶۲ ایران ۳۶۰
من شدم ۳۸۱ فکر می کنید توانبخشی یا پاتولوژی قبول می شم؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:31 ب.ظ

حالا کامنت پر

امیدوار شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:29 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلام
من امتیاز خودمو دراوردم
چرا داخلی اینقدر بد بود؟
پچشک پسرک و.. کجان؟

بچه ها نورولوژی ۸۱ چقدر بوده؟

دارم میمیرم!
برم از همین الان برای بهمن سال دیگه برتامه ریزی کنم
اوضاع پسه!

راستی توی این حال و احئالات اپدیت هم کردم!
یه سری بزنین
میدونم شاید شماها هم مثل من حالتون خوب نباشه
اونجا درد دل کنین!

ازونی هم که کامنتهای خالی میده خواهش میکنم بس کنه بخدا ما هم مثل خودت زخم خورده همین وبلاگا هستیم میدونم اعصابت خورده! البته درستش اینه که زخم خورده خودمونیم چون نباید فکر میکردیم امتحان عقب میافته! بیچاره غریبه چی کنه!

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:28 ب.ظ

رشت هم نمره بالا زیاده

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:27 ب.ظ

اهواز ۴۹۰

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:27 ب.ظ

آاخرین اخبار از اهواز
آازمون اهواز با تاخیر بر گزار شد.چرا؟
چون ناظرین جلسه قبل از باز کردن پلمب سوال متوجه شدند پلمپ سوالات شکسته وقبلا دستکاری شده است.
لذا ناظرین از دانشگاه اهواز حاضر به امضای تایید صورتجلسه مامورین وزارتخانه ونگاهبانان سوالات که از تهران آامده بودند نشدند. زیرا پس از تقسیم سوالات هم تعداد........ جلد دفتر چه کم بود. لذا جو جلسه متشنج شد. آاقای دکتر صاکی با بی تجربگی برای ساکت کردن داوطلبان بدون دفتر چه امد وگفت که دفتر چه کم است و رفته اند بیاورند!!!!!!!!!!!! این جملات سالن طبقه اول وبخصوص کلاس ۲ را بهم ریخت.
تما م داوطلبان کلاس ۲ که اکثرا از حرف الف و ب (بر حسب نام فامیل بودند ) شاهد این ماجرا بوده اند و میشود از انها تحقیق کرد.
چون مسئولین دانشگاه اهواز حاضر به امضا صورتجلسه صحت باز گشایی پلمپ سوال نبودند کار بین اهوازیها ونماینده های تهرانی بالا گرفت تا جاییکه تمام مسولین آموزشی دانشگاه اهواز در محل حاضر شدند از رییس دانشگاه تا بقیه تا بالا خره با تهدید تهرانیها اهوازیها صورتجلسه را امضا کردند
حاضرین وناظرین این جریان:
۱- دکتر ممبینی ریاست دانشگاه
۲- دکتر مطلق معاون آموزشی دانشگاه
۳-دکتر عنافچه مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
۴- دکتر صاکی معاون آموزش بالینی و تخصصی دانشکده
پزشکی
۵-مهندس حسینی مسئول حراست کل دانشگاه
۶- و تعداد زیادی دیگر ازمسئولین دانشگاه اهواز

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:27 ب.ظ

دکترم گفته کامنت خالی بذار
متاسفم












































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:26 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:26 ب.ظ

اهواز پر شده با بالی ۴۰۰

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:25 ب.ظ

منظورم اونکسی بود که داره کامنت خالی میذاره
خیلی گهه

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:25 ب.ظ

خیلی بیشرفی
ایشالله که قبول نمیشی
انتر
بوزینه

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:24 ب.ظ

۴۴۵ از پوست قبول می شه ؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

این ضعفه ولاگه









































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

کلید را علوم پزشکی گذاشته




برو آنجا مزاحم نشو

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

این یک برنامه ویروسی جدیده
متاسفانه همه ان لاین ها الوده شدند










































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

ننه کیر خر خورده عجب روئی داری !!!!!هنوزم که کامنت خالی میدی ؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:21 ب.ظ

بچه میاید بریم توی یه روم؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:19 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:18 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:17 ب.ظ

پوست قزوین

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:16 ب.ظ

اق این کامنت دونی را عوض کنید

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

۳۸۴ چی قبول میشه؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:14 ب.ظ

خوشم میاید

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:12 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:11 ب.ظ

اقای مدیر سایت چرا کلیدهارو صفه اصلی نمیذاری

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:11 ب.ظ

کسی می دونه نمره قبولی نوروسرجری شیراز آزاد ۸۱ چند بوده؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:10 ب.ظ





















































































































































انتقام








[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:09 ب.ظ

یکی ب رو بذاره

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:08 ب.ظ

انتقام




















































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

انتقام







































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:06 ب.ظ

خواهر مادر گاییده مگه زبون حالیت نیست کامنت الکی نده تو هم برو مثل ننت یه چی دیگه بده

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:06 ب.ظ

انتقام




































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:05 ب.ظ

372چی قبول می شه

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:03 ب.ظ

انتقام










































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:02 ب.ظ

انتقام





































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:01 ب.ظ

سایتی که خیلی ها را بیچاره کرد








































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 04:00 ب.ظ

این سایت مرا کشته

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:58 ب.ظ

ببخشید شوکه شدم















































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:57 ب.ظ







































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:57 ب.ظ

این بیشرف بی پدر مادرو محل ندید میره

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:57 ب.ظ










































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:56 ب.ظ




































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:56 ب.ظ









































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:55 ب.ظ

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:54 ب.ظ
































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:54 ب.ظ





































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:53 ب.ظ











































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:53 ب.ظ



































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:52 ب.ظ
































































حال گیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:52 ب.ظ

اقا اینها کلید که بالا نمیاد.بر
پزشکیان لعنت

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:52 ب.ظ

نمره ها در چه حدوده؟

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:52 ب.ظ












































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:52 ب.ظ








































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:52 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:52 ب.ظ































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:51 ب.ظ
































































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:51 ب.ظ





































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:51 ب.ظ





































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:51 ب.ظ














































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:50 ب.ظ

































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:50 ب.ظ

طوطی برو بمیر ایشالله قبول نشی احمق

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:50 ب.ظ





































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:49 ب.ظ









































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:49 ب.ظ














































































































[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:48 ب.ظ




[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:47 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:47 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:47 ب.ظ

هرکی کامنت خالی میده خیلی بیشعوره

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:46 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:46 ب.ظ

بی را چطور میشه اینجا گذاشت کپی و پست نمیشه

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:45 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:44 ب.ظ

اینقدر کامنت مزخرف ندید
اینقدر کامنت خالی ندید

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:44 ب.ظ




[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:42 ب.ظ

بی را چطور میشه اینجا گذاشت





[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:42 ب.ظ

کلید سی مشکل نداره


کلید بی را کی داره

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:40 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:39 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:38 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 17 اردیبهشت 1384 ساعت 03:38 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد