خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


  
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل90 مجلس:

برگزاری آزمون دستیاری مسیر عدالتخواهی پرونده آزمون سال 82 را منحرف می کند//زمان برگزاری آزمون باید تغییر کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه برگزاری این آزمون در 15 اردیبهشت ماه امسال مسیر پرونده عدالتخواهی پرونده آزمون سال 82 را منحرف می کند ، گفت: اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس با ارسال نامه ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار به تعویق افتادن زمان این آزمون تا مشخص شدن نتایج بررسی پرونده شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر، دکتر سید علی ریاض عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره بررسی پرونده تخلفات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 افزود: هم اکنون در خصوص مسیر برگزاری آزمون به لحاظ امنیت، مشکلی وجود ندارد چون روش برگزاری آزمون از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است اما زمان برگزاری این آزمون مناسب نیست.

وی اظهار داشت: ممکن است میزان تخلفات انجام شده در آزمون قبلی با عبور از خط قرمز تعیین شده، باطل اعلام شود حق افراد در این میان چه خواهد شد. بنابراین اگر این شفافیت ها قبل از برگزاری آزمون انجام شود تمامی شائبه ها برطرف شده و عدالت نیز در خصوص افراد شرکت کننده در آزمون قبلی اجرا شده همچنین جامعه پزشکی نیز با آرامش در آزمون جدید شرکت می کنند.

ریاض گفت: تا کنون این پرونده مسیر قضایی خود را طی می کرد که بر اساس برخی اعترافات شاهدان، عده ای بازداشت شدند و در ادامه این مسیر بازپرس پرونده با بیان دلایل منطقی تقاضای به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون شدند اما با وجود اینکه تا کنون وزارت بهداشت همکاری لازم را در خصوص این پرونده داشتند، با تعویق این زمان موافقت نکردند.

وی گفت: با وجود اینکه با ادامه این روند و برگزاری آزمون در اردیبهشت ماه، ما هم به پزشکان سفارش کردیم که برای شرکت در این آزمون آمادگی کامل داشته باشند، روز گذشته نامه هایی به رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور ارسال کردیم که بر اساس آن رئیس قوه قضائیه دستور دادند شعبه ویژه ای برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شود.

وی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و نظر خواهی ها از سوی پزشکان شرکت کننده در آزمون، اغلب پزشکان معتقدند در این آزمون آرامش نخواهند داشت، به ویژه اینکه انتظار دارند که این پرنده مسیر عدالتخواهی را طی کند چون با این وضعیت موجود که قرار است این آزمون برگزار شود، عدالت در این پرونده از مسیر اصلی خود منحرف می شود.

ریاض با بیان اینکه صنف نظام پزشکی هم خواستار برخورد قاطع با مجرمان شده و برای شفاف شدن این پرونده خواستار به تعویق افتادن این آزمون شده است، گفت: با دستگیری مجرمان و اخراج آنها از دانشگاه باید افراد علی البدل جایگزین این افراد شوند چون حق این افراد این بوده که در سال قبل پذیرفته می شدند اما این افراد امسال نیز به عنوان شرکت کننده در آزمون هستند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون دادگاهی در خصوص این پرونده تشکیل نشده است، گفت: اگر برای این پرونده دادگاه تشکیل شود بسیاری از مسائل روشن می شود چون متاسفانه وزیر بهداشت کشور هنوز هم نسبت به اینکه در این آزمون تخلف صورت گرفته با دید تردید نگاه می کند و معتقد است جرمی اتفاق نیفتاده و مجرمی وجود ندارد.

ریاض با بیان اینکه امروز و فردا به عنوان زمان دریافت کارت ورود به آزمون تعیین شده و قرار است با هماهنگی مسوولان در وزارت بهداشت و دانشگاه بقیه الله و دیگر نیروهای تعیین شده، این آزمون با امنیت کامل برگزار شود، تصریح کرد: هم اکنون شاهد برگزاری آزمونی هستیم که باعث می شود اجرای عدالت برای جامعه پزشکی زیر سوال برود و این از سوی اعضای کمیسیون مجلس پذیرفته نیست.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۹:۰۹  ,  ۱۳۸۴/۰۲/۱۳ 
-------------------------------------------------------------------------------
 استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد


با ارسال نامه‌ای به شورای عالی انقلاب فرهنگی
کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار تعویق آزمون دستیاری شد

خبرگزاری فارس:عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: این کمیسیون دیروز طی نامه‌ای با امضای فاکر رئیس کمیسیون اصل 90 به شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار تصمیم گیری این شورا برای تعویق آزمون دستیاری تا روشن شدن نتیجه پیگیریهای قضایی در مورد تخلفات سال گذشته این آزمون شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سید علی ریاض امروز در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با ارسال این نامه دو نامه دیگر نیز به رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه ارسال شده و طی آن درخواست شده است، آزمون دستیاری امسال تا روشن شدن وضعیت آزمون دستیاری سال 82 به تعویق بیفتد.
وی اضافه کرد: نامه کمیسیون اصل نود بر مبنای نظر رسمی سازمان نظام پزشکی به عنوان عالی‌ترین نهاد صنفی حرفه پزشکی تنظیم شده است ضمن اینکه مقامات قضائی و بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری به صورت مشابه خواستار تعویق آزمون تا زمان صدور حکم قضایی است.
ریاض گفت: آقای هاشمی شاهرودی، رئیس قوه قضائیه نیز دیروز طی نامه‌ای خطاب به دادستان تهران دستور صریحی مبنی بر تشکیل هر چه سریعتر دادگاه ویژه رسیدگی به تخلفات آزمون دستیاری را صادر کرد اما تاکنون هیچ مطلبی دال بر تشکیل این دادگاه به کمیسیون اصل 90 گزارش نشده است.
وی افزود: به هر حال تعیین زمان برگزاری آزمون دستیاری حق قوه مجریه است و با تغییراتی که در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی انجام شده سلامت و امنیت آزمون امسال از هر نظر قابل قبول و مورد تایید است اما اگر قبل از برگزاری این آزمون نتیجه دادگاه و نحوه برخورد با متخلفان آزمون دستیاری مشخص می شد فضا بسیار روشن تر بود.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود حدود 300 تا 400 نفر در آزمون دستیاری82 تقلب کرده‌اند و اگر پیگیریهای قوه قضائیه به آنجا رسید که راهی جز ابطال آزمون نبود تکلیف افرادی که به حق در آزمون دستیاری سال گذشته قبول شده‌اند در هاله‌ای از ابهام باقی می ماند و حق آنها پایمال می شود.
عضو کمیسیون اصل 90 اضافه کرد: به هر حال کمیسیون اصل 90 در مجلس هفتم وظیفه خود را برای احقاق حق افرادی که در جریان آزمون دستیاری حقشان ضایع شده انجام داد و اکنون باید منتظر ماند تا تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه بیان شود.
آزمون دستیاری تخصصی پزشکی بر اساس اعلام وزارت بهداشت و شورای آموزش پزشکی و تخصصی این وزارتخانه پس از تعویق دو ماهه ای که با درخواست رئیس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت پس فردا 15 اردیبهشت ماه برگزار می شود و حدود دو سوم از 15 هزار شرکت کننده این آزمون نیز امروز کارتهای ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.
وزارت بهداشت طی مراحل مختلف رسیدگی قضایی به تخلفات احتمالی آزمون دستیاری سال گذشته را با برگزاری آزمون در زمان مقرر بلا اشکال دانسته و اعلام کرده در صورتی که با رای دادگاه مشخص شود که تخلفی در آزمون دستیاری سال 82 بوده است علاوه بر برخورد قاطع با خاطیان هر آنچه دادگاه برای احقاق حق داوطلبان متضرر حکم کند اجرا می کند.
انتهای پیام/2



در اولین روز توزیع کارت آزمون دستیاری

دو سوم داوطلبان کارت خود را دریافت کردند سرویس: آموزشی

1384/02/13

16:19:11

8402-05344: کد خبر

در اولین روز توزیع کارت آزمون پذیرش دستیار وزارت بهداشت، دو سوم داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

دکتر غفاری، مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اعلام این خبر، گفت: توزیع کارت داوطلبان سی و دومین دوره‌ آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی و دومین دوره‌ پذیرش کارشناسی ارشد پزشکی ورزشی تا عصر فردا ادامه دارد.

گفتنی است، سی و دومین دوره‌ آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی و دومین دوره‌ پذیرش کارشناسی ارشد پزشکی ورزشی روز پنجشنبه ‌15 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور برگزار می‌شود.

کارنامه و فرم انتخاب رشته نیز 16 و 17 خرداد ماه در دانشگاه‌های محل ثبت‌نام توزیع می‌شود و داوطلبان باید حداکثر تا پایان وقت اداری 18 خرداد ماه فرم تکمیل شده ثبت‌نام را به دانشگاه‌های محل توزیع کارنامه تحویل دهند.

انتهای پیام

کد خبر: 8402-05344


فوری همین الان
تحصن تحصن تحصن

فوری همین الان
از وبلاگ علوم پزشکی
با دوستان متحصن تماس گرفته شد آنها الان در قوه قضاییه بودند و فرمودند تا ساعت ۵ دوستان در مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی تجمع نمایند.
جلسه شورا در ساعت ۵:۳۰ شروع می شود.

نشانی:
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین شمالی، شماره 101
آشنا


تنها خواسته ما ابطال امتحان پارسال ( درصورت امکان ) و جبران همه خسارات وارده بر همه پزشکان است

در غیر اینصورت شناسایی و اخراج همه متقلبین و جایگزینی انها قبل از برگزاری امتحان امسال است


اخبار قبلی:

نظرات 151 + ارسال نظر
تحریم سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:57 ب.ظ

یکی بهم بگه که این مطلب دروغ است

تحمل هر حرفی را داشتم جز اینکه حالا بشنوم که این خبر شایعه است

من اگر ۴۹ نفر دیگر هم اعلام آمادگی کنند حاضرم در یک حرکت نمادین امتحان را تحریم و در زمان امتحان تحصن نمایم

ب ی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:52 ب.ظ

زهر باید دید و انگارید قند...

خدایا تو هم؟ سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:50 ب.ظ

خدایا تو که مهربانتر از این حرفا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خسته سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:47 ب.ظ

خستگی تمام دوندگی های این روزها بجانم ماند...............

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:42 ب.ظ

اگر واقعا یه مرد پیدا بشه سوالاتو افشا کنه چی میشه!!!!!!

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:38 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

یعنی چی از چپ به راست بخوانید؟
گرفتی مارو؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:37 ب.ظ

پزشکیان مثله کیر استواره؟مثله خایه سر به زیره؟مثله کون خاکیه؟و مثله کوس تودار

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

شایعه تخلف درآزمون دستیاری رشته پزشکی سال ‪ "۸۲
!!!!!!!!!!!!!!!
اینم از دسته گل شورای عالی انقلاب فرهنگی

»»»»»»»»»»»
زاپاتا میشه جوابشم بگی؟!

زاپاتا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:32 ب.ظ

در پاسخ به اعتراض به وزیرک خاین سوالات مینور امتحان امسال تا فردا افشا میشود
منتظر بقیه سوالات باشید

زاپاتا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:30 ب.ظ

194-- کدام یک از داروهای ضد قارچی زیر، پس از ورود بهلایه شاخی پوست، به کراتین متصل شده و سبب اختلال عمل میکروتوبول‌های قارچ می‌شود؟

نیستاتین
تربینافین
گریزئوفولوین
آمفوتریسین B


195-. کدام یک از داروهای ضد انعفادی زیر در دوران بارداری قابل استفاده می‌باشد؟

هپارین
آسپرین
دی‌پیریدامول
آسپرین



196-کدام داروی زیر در بیماری گلوکوم مصرف نمی‌شود؟

آپراکلویلدین و لابتالول
دیپیوفرین
تیمولول



197-عوارض خارج رحمی کدامیک از داروهای زیر از همه کمتر است؟

تری فلئوپرازین
اولانزاپین
فلوفنازین
هالوپریدول



198-بیمار مسنی دجار تب ناشی از عفونت بوده و ضایعات پوستی وسیع همراه با زخمهای سوزنی دارد که مبین وجود تعداد زیادی از کوکسی‌های گرم مثبت می‌باشد. مناسب‌ترین دارو جهت درمان این بیمار کدام است؟

پنی سیلین G
آزتروئونام
نافیسیلین
آموکسی سیلین


199-کدام یک از آگونیست‌های گیرنده بتا آدرنرژیک برای پیشگیری از حملات آسم مناسب‌تر است؟

متاپروترنول
سالبوتامول
سالمترول
تربوتالین


200-. کدام داروی زیر تضعیف CNS ناشی از بنزودیازپین‌ها را بر می‌گرداند؟

فلومازنیل
فنوباربیتال
میدازولام
نالوکسان
گوش و حلق و بینی را از چپ به راست بخوانید
شﻮﮔ ﻖﻠﺣ و ﻲﻨﻴﺑ و
182 دﺮــﻣ ـــ 30 ﻪﻟﺎــﺳ یا ﻦﻴــﺣ رد ﻲﻜــﺳا یور بﺁ ﻪﻣﺪــﺻ رﺎــﭼد ﻩﺪــﺷ ﺖــﺳا شﻮــﮔ درد ﺎــﺑ و ﻪــﻌﺟاﺮﻣ ﻩدﺮــآ
ﺖــﺳا . ﻪــﻨﻳﺎﻌﻣ رد ﻲﮔرﺎــﭘ ، ةدﺮــﭘ خﺎﻤــﺻ ﺶهﺎــآ و ﻲﻳاﻮﻨــﺷ 30 ﻲــﺳد ﻞــﺑ ﺺﻴﺨــﺸﺗ ار ﻲــﻣ ﺪــﻴهد . ماﺪــﻗا
ماﺪآ ﺎﻤﺷ ﺖﺳا ؟
ﻒﻟا ( یﺮﻴﮔﻮﻠﺟ بﺁ دورو زا ﻪﺑ شﻮﮔ و ﺖﺤﺗ ﻦﺘﻓﺮﮔ ﺮﻈﻧ رﺎﻤﻴﺑ
ب ( ةدﺮﭘ ﺪﻧﻮﻴﭘ خﺎﻤﺻ
ج ( ﻲﺘﻧﺁ ﺰﻳﻮﺠﺗ ﻚﻴﺗﻮﻴﺑ ﻊﻴﺳو ﻒﻴﻄﻟا ﻲﻘﻳرﺰﺗ
د ( ةﺮﻄﻗ ﺰﻳﻮﺠﺗ ﻲﺘﻧﺁ ﻚﻴﺗﻮﻴﺑ ﻞﺧاد شﻮﮔ
183 مﺎــﮕﻨه رد ـــ ﻲــﺳرﺮﺑ ﻲﻳاﻮﻨــﺷ ﻲﻧاﻮــﺟ دﺮــﻣ نﻮــﻣزﺁ ، ﻪــﺑ ﺮــﺑو ﺖﻤــﺳ شﻮــﮔ ﭗــﭼ ﻩﺰــﻴﻟاﺮﺘﻟ ﻲــﻣ و دﻮــﺷ
نﻮﻣزﺁ ﻪﻨﻳر شﻮﮔ ود ﺮه رد ﺖﺒﺜﻣ ﺖﺳا . ﻚﻴﻣاﺪآ رﺎﭼد رﺎﻤﻴﺑ تﻻﻼﺘﺧا زا ﺖﺳا ﺮﻳز ؟
ﻒﻟا ( ﺶهﺎآ ﻲﻳاﻮﻨﺷ ﻲﻟﺎﻘﺘﻧا شﻮﮔ ﺖﺳار
ب ( ﺶهﺎآ ﻲﻳاﻮﻨﺷ ﻲﺴﺣ ﻲﺒﺼﻋ شﻮﮔ ﺖﺳار
ج ( ﺶهﺎآ ﻲﻳاﻮﻨﺷ ﻲﻟﺎﻘﺘﻧا شﻮﮔ ﭗﭼ
د ( ﺶهﺎآ ﻲﻳاﻮﻨﺷ ﻲﺴﺣ ﻲﺒﺼﻋ شﻮﮔ ﭗﭼ
184 یﺎــﻗﺁ ـــ 35 ﻪﻟﺎــﺳ یا ﺶهﺎــآ ﺎــﺑ ﻲﻳاﻮﻨــﺷ ﻲﻟﺎــﻘﺘﻧا 30 ﻲــﺳد ﻞــﺑ ﻪــﻓﺮﻃود ﻪــﻌﺟاﺮﻣ ﻩدﺮــآ ﺖــﺳا . رد
ﻪﻨﻳﺎﻌﻣ شﻮﮔ ، ﻲﻌﻴﺒﻃ ﻲﻣ ﺪﺷﺎﺑ . ماﺪآ ﺺﻴﺨﺸﺗ ﻞﻤﺘﺤﻣ ﺮﻳز ﺖﺳا ﺮﺗ ؟
ﻒﻟا ( زوﺮﻠﻜﺳاﻮﺗا
ب ( ﺖﻴﺗوا ﻪﺘﻓﺮﺸﻴﭘ زوﺮﺳ
ج ( ﺖﻴﺗوا ﻲﻧﺎﻴﻣ ﻦﻣﺰﻣ ﻲآﺮﭼ
د ( یرﺎﻤﻴﺑ ﺮﻴﻨﻣ ) meniere (
185 مﺎﻤﺗ ـ ﻪﻨﻳﺰﮔ یﺎه طﺎﺒﺗرا رد ﺮﻳز یﺎهرﻮﻣﻮﺗ ﺎﺑ ﻲﻗاﺰﺑ دﺪﻏ ﺖﺳرد ؟ﺰﺠﺑ ،ﺪﻨﺘﺴه
ﻒﻟا ( ﻦﻴﺗراو رﻮﻣﻮﺗ نﺎﻧز رد ناﻮﺟ عﻮﻴﺷ یﺮﺘﺸﻴﺑ دراد .
ب ( ﻦﻜﺳا ﻦﻴﺗراو رﻮﻣﻮﺗ رد مﻮﺘﻴﺳﻮﻜﻧا و ﺖﺒﺜﻣ ﺖﺳا .
ج ( مورﺪﻨﻠﻴﺳ ﻞﻳﺎﻤﺗ یدﺎﻳز یاﺮﺑ شﺮﺘﺴﮔ یﺮﭘ لارﻮﻧ دراد .
د ( SCC زا ﻲﭘا مﻮﻴﻠﺗ یرﺎﺠﻣ ﻲﻗاﺰﺑ دﺪﻏ ﻲﻣ ﺄﺸﻨﻣ دﺮﻴﮔ .
186 ﻦﻳﺮﺘﻌﻳﺎﺷ ـ شﻮﺧ رﻮﻣﻮﺗ ﻢﻴﺧ ةﺮﻔﺣ نﺎهد ﻦﻳﺮﺘﻌﻳﺎﺷ و ﻞﺤﻣ نﺁ دﺎﺠﻳا ﺐﻴﺗﺮﺘﺑ زا ﺪﻨﺗرﺎﺒﻋ :
ﻒﻟا ( موﺮﺒﻴﻓ طﺎﺨﻣ ـ لﺎآﻮﺑ
ب ( مﻮﺘﺳﻼﺑﻮﻴﻣ لﻮﻠﺳ نﺎﺑز ـ ﺮﻟﻮﻧاﺮﮔ
ج ( ﺖﺴﻴآ ﻲﺳﺎﺒﺘﺣا ﻲﻃﺎﺨﻣ ﺐﻟ ـ ﻦﻴﺋﺎﭘ
د ( مﻮﻧدﺁ اﺰﺑ ﻲﻗ ﻒآ ـ نﺎهد
187 ﻲﻣﺎﻤﺗ ـ ﻪﻨﻳﺰﮔ یﺎه طﺎﺒﺗرا رد ﺮﻳز یرﺎﻤﻴﺑ ﺎﺑ یﺎه یدازردﺎﻣ ﻩﺮﺠﻨﺣ ﺖﺳرد ؟ﺰﺠﺑ ،ﺪﻨﺘﺴه
ﻒﻟا ( مﻮﻳﮋﻧﺎﻤه ﺔﻴﺣﺎﻧ ﺮﺘﺸﻴﺑ تﻮﻠﮔاﺮﭘﻮﺳ ﻲﻣ ﺮﻴﮔرد ار ﺪﻨآ .
ب ( ﻦﻳﺮﺘﻌﻳﺎﺷ ﻞﺤﻣ دﺎﺠﻳا Web ﻩﺮﺠﻨﺣ ﻲﻣاﺪﻗ رﻮﺴﻴﻤآ ، ﺖﺳا .
ج ( ﻦﻳﺮﺘﻌﻳﺎﺷ ﻞﺤﻣ ﺖﺴﻴآ دﺎﺠﻳا یﺎه ﻣ یدازردﺎ ﻩﺮﺠﻨﺣ ﺔﻴﺣﺎﻧ، تﻮﻠﮔاﺮﭘﻮﺳ ﺖﺳا .
د ( ﻞﺳﻮﮕﻧرﻻ رد طﺎﺤﻣ ، ﻩﺮﺠﻨﺣ نوﺮﻴﺑ ﺪﻴﺋﻮﻴهوﺮﻴﺗ ءﺎﺸﻏ زا ﻲﻣ ﺪﻧز .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:30 ب.ظ

خیلی متاسفم که وضع اینطوری شد

امیدوارم آمریکا هرچه زودتر بیاد ریشه اینها رو از ایران بکنه.. خبر کشته شدن تک تک گروه و باند
تروریست و دزدشونو بشنویم...کسانی که دارن به اسم دین و مذهب.. علنا حقوق ملت رو به تاراج میبرن..
خدا ازشون نگذره...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:30 ب.ظ

شورای عالی‌انقلاب فرهنگی: آزمون دستیاری رشته‌پزشکی درموعد مقرر برگزارشود تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۴/۰۲/۱۳‬
داخلی. فرهنگی. آزمون.

شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست روز سه‌شنبه به‌ریاست "سیدمحمد خاتمی"، رییس جمهوری، بر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی امسال در موعد مقرر تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی این شورا، در این نشست اعضای شورا ضمن استماع تمامی گزارش‌های مربوط به "شایعه تخلف درآزمون دستیاری رشته پزشکی سال ‪ "۸۲‬و همچنین توضیحات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با کسب اطمینان از کفایت سازوکارهای تعبیه شده برای تامین سلامت آزمون سال جاری، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا آزمون دستیاری را در موعد مقرر برگزار کند.

همچنین دراین جلسه از قوه قضاییه درخواست شد که به منظور روشن کردن افکار عمومی در مورد شایعات موجود مربوط به آزمون دستیاری پزشکی سال ‪،۸۲‬ در اسرع وقت نسبت به صدور حکم قطعی اقدام لازم را به‌عمل آورد و در صورت اثبات قطعی موارد تخلف مطرح شده، با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات موجود بطور قاطع برخورد نماید.


http://www.irna.ir/fa/news/view/menu-153/8402131525223347.htm

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:27 ب.ظ

کیرم تو کس ننت خاتمی

زاپاتا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

در پاسخ به اعتراض به وزیرک خاین سوالات مینور امتحان امسال تا فردا افشا میشود
194-- کدام یک از داروهای ضد قارچی زیر، پس از ورود بهلایه شاخی پوست، به کراتین متصل شده و سبب اختلال عمل میکروتوبول‌های قارچ می‌شود؟

نیستاتین
تربینافین
گریزئوفولوین
آمفوتریسین B


195-. کدام یک از داروهای ضد انعفادی زیر در دوران بارداری قابل استفاده می‌باشد؟

هپارین
آسپرین
دی‌پیریدامول
آسپرین



196-کدام داروی زیر در بیماری گلوکوم مصرف نمی‌شود؟

آپراکلویلدین و لابتالول
دیپیوفرین
تیمولول



197-عوارض خارج رحمی کدامیک از داروهای زیر از همه کمتر است؟

تری فلئوپرازین
اولانزاپین
فلوفنازین
هالوپریدول



198-بیمار مسنی دجار تب ناشی از عفونت بوده و ضایعات پوستی وسیع همراه با زخمهای سوزنی دارد که مبین وجود تعداد زیادی از کوکسی‌های گرم مثبت می‌باشد. مناسب‌ترین دارو جهت درمان این بیمار کدام است؟

پنی سیلین G
آزتروئونام
نافیسیلین
آموکسی سیلین


199-کدام یک از آگونیست‌های گیرنده بتا آدرنرژیک برای پیشگیری از حملات آسم مناسب‌تر است؟

متاپروترنول
سالبوتامول
سالمترول
تربوتالین


200-. کدام داروی زیر تضعیف CNS ناشی از بنزودیازپین‌ها را بر می‌گرداند؟

فلومازنیل
فنوباربیتال
میدازولام
نالوکسان
گوش و حلق و بینی را از چپ به راست بخوانید
شﻮﮔ ﻖﻠﺣ و ﻲﻨﻴﺑ و
182 دﺮــﻣ ـــ 30 ﻪﻟﺎــﺳ یا ﻦﻴــﺣ رد ﻲﻜــﺳا یور بﺁ ﻪﻣﺪــﺻ رﺎــﭼد ﻩﺪــﺷ ﺖــﺳا شﻮــﮔ درد ﺎــﺑ و ﻪــﻌﺟاﺮﻣ ﻩدﺮــآ
ﺖــﺳا . ﻪــﻨﻳﺎﻌﻣ رد ﻲﮔرﺎــﭘ ، ةدﺮــﭘ خﺎﻤــﺻ ﺶهﺎــآ و ﻲﻳاﻮﻨــﺷ 30 ﻲــﺳد ﻞــﺑ ﺺﻴﺨــﺸﺗ ار ﻲــﻣ ﺪــﻴهد . ماﺪــﻗا
ماﺪآ ﺎﻤﺷ ﺖﺳا ؟
ﻒﻟا ( یﺮﻴﮔﻮﻠﺟ بﺁ دورو زا ﻪﺑ شﻮﮔ و ﺖﺤﺗ ﻦﺘﻓﺮﮔ ﺮﻈﻧ رﺎﻤﻴﺑ
ب ( ةدﺮﭘ ﺪﻧﻮﻴﭘ خﺎﻤﺻ
ج ( ﻲﺘﻧﺁ ﺰﻳﻮﺠﺗ ﻚﻴﺗﻮﻴﺑ ﻊﻴﺳو ﻒﻴﻄﻟا ﻲﻘﻳرﺰﺗ
د ( ةﺮﻄﻗ ﺰﻳﻮﺠﺗ ﻲﺘﻧﺁ ﻚﻴﺗﻮﻴﺑ ﻞﺧاد شﻮﮔ
183 مﺎــﮕﻨه رد ـــ ﻲــﺳرﺮﺑ ﻲﻳاﻮﻨــﺷ ﻲﻧاﻮــﺟ دﺮــﻣ نﻮــﻣزﺁ ، ﻪــﺑ ﺮــﺑو ﺖﻤــﺳ شﻮــﮔ ﭗــﭼ ﻩﺰــﻴﻟاﺮﺘﻟ ﻲــﻣ و دﻮــﺷ
نﻮﻣزﺁ ﻪﻨﻳر شﻮﮔ ود ﺮه رد ﺖﺒﺜﻣ ﺖﺳا . ﻚﻴﻣاﺪآ رﺎﭼد رﺎﻤﻴﺑ تﻻﻼﺘﺧا زا ﺖﺳا ﺮﻳز ؟
ﻒﻟا ( ﺶهﺎآ ﻲﻳاﻮﻨﺷ ﻲﻟﺎﻘﺘﻧا شﻮﮔ ﺖﺳار
ب ( ﺶهﺎآ ﻲﻳاﻮﻨﺷ ﻲﺴﺣ ﻲﺒﺼﻋ شﻮﮔ ﺖﺳار
ج ( ﺶهﺎآ ﻲﻳاﻮﻨﺷ ﻲﻟﺎﻘﺘﻧا شﻮﮔ ﭗﭼ
د ( ﺶهﺎآ ﻲﻳاﻮﻨﺷ ﻲﺴﺣ ﻲﺒﺼﻋ شﻮﮔ ﭗﭼ
184 یﺎــﻗﺁ ـــ 35 ﻪﻟﺎــﺳ یا ﺶهﺎــآ ﺎــﺑ ﻲﻳاﻮﻨــﺷ ﻲﻟﺎــﻘﺘﻧا 30 ﻲــﺳد ﻞــﺑ ﻪــﻓﺮﻃود ﻪــﻌﺟاﺮﻣ ﻩدﺮــآ ﺖــﺳا . رد
ﻪﻨﻳﺎﻌﻣ شﻮﮔ ، ﻲﻌﻴﺒﻃ ﻲﻣ ﺪﺷﺎﺑ . ماﺪآ ﺺﻴﺨﺸﺗ ﻞﻤﺘﺤﻣ ﺮﻳز ﺖﺳا ﺮﺗ ؟
ﻒﻟا ( زوﺮﻠﻜﺳاﻮﺗا
ب ( ﺖﻴﺗوا ﻪﺘﻓﺮﺸﻴﭘ زوﺮﺳ
ج ( ﺖﻴﺗوا ﻲﻧﺎﻴﻣ ﻦﻣﺰﻣ ﻲآﺮﭼ
د ( یرﺎﻤﻴﺑ ﺮﻴﻨﻣ ) meniere (
185 مﺎﻤﺗ ـ ﻪﻨﻳﺰﮔ یﺎه طﺎﺒﺗرا رد ﺮﻳز یﺎهرﻮﻣﻮﺗ ﺎﺑ ﻲﻗاﺰﺑ دﺪﻏ ﺖﺳرد ؟ﺰﺠﺑ ،ﺪﻨﺘﺴه
ﻒﻟا ( ﻦﻴﺗراو رﻮﻣﻮﺗ نﺎﻧز رد ناﻮﺟ عﻮﻴﺷ یﺮﺘﺸﻴﺑ دراد .
ب ( ﻦﻜﺳا ﻦﻴﺗراو رﻮﻣﻮﺗ رد مﻮﺘﻴﺳﻮﻜﻧا و ﺖﺒﺜﻣ ﺖﺳا .
ج ( مورﺪﻨﻠﻴﺳ ﻞﻳﺎﻤﺗ یدﺎﻳز یاﺮﺑ شﺮﺘﺴﮔ یﺮﭘ لارﻮﻧ دراد .
د ( SCC زا ﻲﭘا مﻮﻴﻠﺗ یرﺎﺠﻣ ﻲﻗاﺰﺑ دﺪﻏ ﻲﻣ ﺄﺸﻨﻣ دﺮﻴﮔ .
186 ﻦﻳﺮﺘﻌﻳﺎﺷ ـ شﻮﺧ رﻮﻣﻮﺗ ﻢﻴﺧ ةﺮﻔﺣ نﺎهد ﻦﻳﺮﺘﻌﻳﺎﺷ و ﻞﺤﻣ نﺁ دﺎﺠﻳا ﺐﻴﺗﺮﺘﺑ زا ﺪﻨﺗرﺎﺒﻋ :
ﻒﻟا ( موﺮﺒﻴﻓ طﺎﺨﻣ ـ لﺎآﻮﺑ
ب ( مﻮﺘﺳﻼﺑﻮﻴﻣ لﻮﻠﺳ نﺎﺑز ـ ﺮﻟﻮﻧاﺮﮔ
ج ( ﺖﺴﻴآ ﻲﺳﺎﺒﺘﺣا ﻲﻃﺎﺨﻣ ﺐﻟ ـ ﻦﻴﺋﺎﭘ
د ( مﻮﻧدﺁ اﺰﺑ ﻲﻗ ﻒآ ـ نﺎهد
187 ﻲﻣﺎﻤﺗ ـ ﻪﻨﻳﺰﮔ یﺎه طﺎﺒﺗرا رد ﺮﻳز یرﺎﻤﻴﺑ ﺎﺑ یﺎه یدازردﺎﻣ ﻩﺮﺠﻨﺣ ﺖﺳرد ؟ﺰﺠﺑ ،ﺪﻨﺘﺴه
ﻒﻟا ( مﻮﻳﮋﻧﺎﻤه ﺔﻴﺣﺎﻧ ﺮﺘﺸﻴﺑ تﻮﻠﮔاﺮﭘﻮﺳ ﻲﻣ ﺮﻴﮔرد ار ﺪﻨآ .
ب ( ﻦﻳﺮﺘﻌﻳﺎﺷ ﻞﺤﻣ دﺎﺠﻳا Web ﻩﺮﺠﻨﺣ ﻲﻣاﺪﻗ رﻮﺴﻴﻤآ ، ﺖﺳا .
ج ( ﻦﻳﺮﺘﻌﻳﺎﺷ ﻞﺤﻣ ﺖﺴﻴآ دﺎﺠﻳا یﺎه ﻣ یدازردﺎ ﻩﺮﺠﻨﺣ ﺔﻴﺣﺎﻧ، تﻮﻠﮔاﺮﭘﻮﺳ ﺖﺳا .
د ( ﻞﺳﻮﮕﻧرﻻ رد طﺎﺤﻣ ، ﻩﺮﺠﻨﺣ نوﺮﻴﺑ ﺪﻴﺋﻮﻴهوﺮﻴﺗ ءﺎﺸﻏ زا ﻲﻣ ﺪﻧز .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

الله با ماست کدوم گوری رفت حالا بازم بیا زر بزن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:12 ب.ظ

بریم دیگه ولی سنگ و شیشه بعد امتحان یادتون نره

علیوف سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:11 ب.ظ

22:30منظورم
منم خدا حافظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:11 ب.ظ

بریم دیگه ولی سنگ و شیشه بعد امتحان یادتون نره

علیوف سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:09 ب.ظ

دوستان واقعا نمی دونم چی بنویسم خبر 20:30رو که دیدین شورا بربرگزاری ازمون در موعد مقرر تاکید کرد

فقط جاداره از دکترریاض وگودرزی که مسئله رو تااینجا رسوندن همگی تشکرکنیم وخسته نباشید به بروبچ وبلاگیمون ازبابابزرگ هامون غریبه پسرک مرغ سحر کلاغ فقید امیدوار پچشک وهمه وهمه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:08 ب.ظ

اره پسرک منم شنیدم من رفتم خدا حافظ

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:08 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

غریبه جدی؟
پس تموم؟

پچشک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:08 ب.ظ

متاسفم
امیدوارم موفق باشید
من میرم...
خداحافظ

غریبه سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:07 ب.ظ

دوستان خسته نباشید ولی اینو بدونین بعد آزمون دوباره راه مان راه ادامه خواهیم داد
به امید پیروزی
یا حق

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:06 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

راست می گی آخرین خبر؟
کس دیگه ای هم شنیده؟

غریبه سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:05 ب.ظ

آخرین خبر


اخبار ساعت ۳۰/۲۲ شبکه ۲ : شورای عالی انقلاب فرهنگی بر برگزاری آزمون دستیاری در تاریخ مقرر تاکید کرد و از قوه قضائیه خواسته شد هر چه سریعتر به پرونده متخلفین آزمون قبلی رسیدگی کند .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:02 ب.ظ

ریدم تو روح پدر حیدر پور
که هی از سلامت ازمون حرف می زنه. اخه کثافت تا امثال تو باشند که نمی گذارن ازمون سالم باشه عوضی.با چه روشی حق پارسال رو مخواهی جبران کنی .باز هم با توله سگ های امثال خودت جایگزین میکنی دیگر .از نظر شما مردم فقط خودتان هستید کثافتها

آخرین خبر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

اخبار ساعت ۳۰/۲۲ شبکه ۲ : شورای عالی انقلاب فرهنگی بر برگزاری آزمون دستیاری در تاریخ مقرر تاکید کرد و از قوه قضائیه خواسته شد هر چه سریعتر به پرونده متخلفین آزمون قبلی رسیدگی کند .

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:46 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

من خوب خوندم
دواگلی بخور

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:45 ب.ظ

خبرگزاری دیروز
تسلیت دوستان زحمتکش
از شما بخاطر احقاق حقوق جامعه پزشکی و پی گیری مداوم متشکرم
تعویق امتحان میسر نشد
زمان قطعی امتحان ۱۵ اردیبهشت تعیین شد
الله با صادقین است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:44 ب.ظ

دوستان کی روانپزشکی خوب خونده من دچار کوپولالیا شدم چیکار کنم

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:44 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

من اگه قبول نشم میرم به باند تبهکاری تشکیل میدم
میزنم تو خط تروریسم و حذف
اولین کسیو هم که delete میکنم خود پزشکیانه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:42 ب.ظ

گفتا زکه نالیم از ماست که بر ماست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:42 ب.ظ

من باید برم بیمارستان نواب بستری شم
دچار هالوسینا سیون و دیلوژن شدم

هر هر هر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:40 ب.ظ

خبرگزاری دیروز
تسالیت دوستان زحمتکش
از شما بخاطر احقاق حقوق جامعه پزشکی و پی گیری مداوم متشکرم
تعویق امتحان میسر نشد
زمان قطعی امتحان ۱۵ اردیبهشته
الله با صادقین است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:38 ب.ظ

بچه ها به خدا همتون خل شده اید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:38 ب.ظ

مشه پیمان بالامسان بولار نه سوزدی دیسن

خبرگزاری دیروز سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:37 ب.ظ

من شاشیدم

پچشک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام
از عزیزانی که لطف دارند ممنونم
من این سماجت امیدواری را اگر سر درس ها می گذاشتم عجب غوغایی می کردم!
از جلسه چه خبر؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:31 ب.ظ

پیمان جون.عمو مسعود قول چشم فارابی رو بهت داده یا...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:31 ب.ظ

خبرگزاری دیروز
تبریک دوستان زحمتکش
از شما بخاطر احقاق حقوق جامعه پزشکی و پی گیری مداوم متشکرم
تعویق امتحان فردا اعلام میشود
زمان قطعی امتحان را متعاقبا بهرام عین اللهی اعلام خواهد کرد
الله با صادقین است

خبر گزاری دیروزه الاغ سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:28 ب.ظ

اخرین خبر من به سلامتی غریبه شاشیدم شاشیدم
لطفا شما هم بشاشین
تو دهن شورای انقلاب فرهنگی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:28 ب.ظ

خبرگزاری دیروز
تبریک دوستان زحمتکش
از شما بخاطر احقاق حقوق جامعه پزشکی و پی گیری مداوم متشکرم
تعویق امتحان فردا اعلام میشود
زمان قطعی امتحان را متعاقبا بهرام عین اللهی اعلام خواهد کرد
الله با صادقین است

مرغ سحر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:27 ب.ظ

من دیگه تحمل ندارم سرم داره میترکه
فعلا خداحافظ

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:27 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

دیگه

دیوونه

شدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

امتحان عقب می افتد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:23 ب.ظ

تعویق حتمیست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:23 ب.ظ

امیدوارم این یه ذره امیدی که ایجاد شده به یاس تبدیل نشه

رسیدگی به پرونده دزدی 30 میلیارد تومنی وزارت بهداشت از پرونده دستیاری که این قدر تعارف نمیخواد..

کلی کار با این داستان داریم که مونده
1- تعویق امتحان
2-استعفا و عذر خواهی وزیر در یک میزگرد تلویزیونی
3-ابطال امتحان به دلیل گستردگی تخلفات انجام شده
4- جبران خسارت اندک افرادی که با نمره خودشون قبول شدن (از طرف وزارتخونه)
5- ادامه کار قاضی دادگاه تا کشف و معرفی تمام مجرمان و معرفی همه آنها ومجازات متناسب با جرم آنان
6- اخراج و مجازات تمام افرادی که به خرید سوال اقدام کردن
7- انجام تحقیقات رسمی در باره فروشنده گان عمده سوال..علی الخصوص بعضی مدیران مشکوک آموزشگا هها
8- کشف افرادی که در طی سالهای 75- 81 از طریق خرید سوال وارد شدن..مخصوصا سال 77 وتعقیب مدیران
وقت آن موقع وزارت بهداشت...
9- کشف و اخراج تمام کسانی که در طی مخصوصا 10 سال گذشته بدون امتحان وارد دوره های رزیدنتی شدن..

یاهو....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:22 ب.ظ

خبر جدید...
کار به شورای امنیت ملی کشیده

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:21 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

من
فردا
درس
نمی خونم

محمد سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:18 ب.ظ

من از غریبه تعجب میکنم!عزیز من تو چرا چیزی نمیگی؟مگه تو هم مثل ما نیستی؟خوب تو در جریانی و میدونی چه گذشته یک کلمه بگو ما هم بدونیم.واقعا جای تعجب داره.انگار این خصوصیت ذاتی ماست که یا دروغ بگیم یا اگه خیلی مردانگی کنیم و نخواهیم دروغ بگیم ساکت بشیم.عزیز من اسرار هسته ای ایران رو که نمیخواهی به آمریکا بفروشی .یک کلمه حرف بزن!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخرین خبر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:13 ب.ظ

کیر

آخرین و صحیح ترین خبر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

امتحان عقب افتاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:11 ب.ظ

اگر کسی خبر داره بگه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:07 ب.ظ

ریدم تو روح پدر حیدر پور
که هی از سلامت ازمون حرف می زنه. اخه کثافت تا امثال تو باشند که نمی گذارن ازمون سالم باشه عوضی.با چه روشی حق پارسال رو مخواهی جبران کنی .باز هم با توله سگ های امثال خودت جایگزین میکنی دیگر .از نظر شما مردم فقط خودتان هستید کثافتها

یادتون نره پنج شنبه سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:01 ب.ظ

سنگ و شیشه

هر هر هر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:00 ب.ظ

هر هر هر حالتون اومد سره جاش برین لاقل فردا رو درس بخونین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 10:00 ب.ظ

شورا غلط کرده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:59 ب.ظ

اینو من قبل از جلسه گفتم که اعضای جلسه مثل پزشکیان خر تشریف دارن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:57 ب.ظ

شما کی باشی؟

سنگ و شیشه سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

پنج شنبه از طریقه مجاری قانونی ساعت ۱ بعد از خروج از جلسه امتحان شیشه هارو قلقلک بدیم همه با هم قانون کشوره ما همینه تمام

آخرین و صحیح ترین خبر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:54 ب.ظ

دوستان متاسفم که این خبر را میدهم ولی شورا به برگزاری آزمون در پانزدهم رای موافق داده است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:48 ب.ظ

دوستان هیچ کره خری از تحصن بر نگشته زر بزنه امتحان سره جاشه

اب نبات سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:45 ب.ظ

تقذیم به پجهشک

میگن خدا همیشه با ماست

ای غم نکنه خوده خدایی !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:43 ب.ظ

هست از پس پرده سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:41 ب.ظ


با یاد ِ عادلش

دوستان خوب و عزیز
با سلام
من هم مثل شما از این همه مشکل و بی ملاحظگی خسته و رنجورم
ولی می خواستم دوستانه مسائلی را مطرح کنم
لازم به یاد آوری است که حدود یک سال است به خاطر این امتحان لعنتی بیکار ِ بیکارم و نشسته ام پای درس و حالا هم وضعم خوب است ولی دلم نمی خواهد بدون تعیین تکلیف آزمون سال قبل امسال نیز آزمونی برگزار شود و حتا اگر لازم شود در تحریم آزمون امسال نیز شرکت خواهم کرد
حالا بگذریم که سال قبل هم خیلی از دوستان مثل من قربانی افتضاح به بار آمده شدند و خیلی ها هم ده دقیقه قبل از آزمون فهمیدند که سوال ها لو رفته و اعصابشون خراب شد و خیلی ها هم سر جلسه ی امتحان متوجه شدند که (البته بر حسب ِ اتفاق ) تعداد سوالات آزمون کمتر از تعداد داوطلبین است ...( آزمون رزیدنتی در تبریز )
حالا بگذریم که آزمون با بیست دقیقه تا خیر شروع شد و بگذریم که تا حالا هم تکلیف کمبود سوالات آن روز معلوم نشده است و ... که هرچه بگوییم باز هم کم گفته ایم
بدون رودر وایستی دارم صحبت می کنم: نه عضو انجمن اسلامی هستم و نه بسیج و نه هیچ نهاد دیگری
سال ها در همین دانشگاه تبریز که دکتر پزشکیان رییسش بوده است سخنگوی مجمع نمایندگان ورودی های پزشکی بوده ام و در آن سال ها هم به مدد الهی توانستیم کارهای مثبتی در روند آموزشی و حتا تحقیقاتی دانشگاه انجام دهیم و فکر می کنم دوستان در آن جلسه ی پرسش و پاسخ ؛ لحن آتشین مرا در به چالش کشاندن دکتر پزشکیان به یاد دارند
این ها همه را گفتم که از صداقتم مطمئن باشید و بدانید که اولا خودم از تعویق آزمون بیشترین صدمات زمانی و مالی را متحمل می شوم و ثانیا قصدم از این سخنان طرفداری و یا به قول عامه پپسی باز کردن برای دکتر پزشکیان نیست و ثالثا این که متوجه شوید در طی هفت سال از نزدیک با خصوصیات دکتر پزشکیان آگاهم و اینهمه را می گویم بلکه شما را نیز به چالش فکری وادارم و در این برهه کمکی کرده باشم
و اما نظر من
دوستان؛ من شخص دکتر پزشکیان را می شناسم ؛ با آنکه فردی تقریبا یک دنده و خود محور است اما از یاد نمی برم که اورا صاحب شخصیتی قوی و قلبی پاک و مرد عمل یافته ام و در مورد مسائل مدیریتی نیز به عنوان یک مدیر نسبتا موفق ( البته در تبریز ) از او یاد می برم و کار دیروزش در آستین به بالا زدن برای نجات یک مریض از یادم نمی رود
حالا اگر می پرسید چه بلایی سر این مدیر موفق آمده است به تحلیل زیر دقت کنید:
از همه ی شما خواهش می کنم لحظاتی خود را در جای وزیر بهداشت قرار دهید و فکر کنید معضل فعلی یک" بیماری انتهایی" است و با "مکانیسم های دفاعی " موضوع را بررسی کنید
می گویند تقلب شده است در حالیکه شما به عنوان مسوول ترین شخص بی خبرید : اولین و بهترین واکنش دفاعی فعلی " انکار= Denial " است و این که به جد از خویش و همکارانتان دفاع کنید و بگویید اگر چنین چیزی واقعی باشد آزمون را ابطال خواهید کرد ( البته به خاطر شوک وارده )
قرار میشود قوه ی قضائیه پیگیری کند ( یک قدم خروج از قوه ی مجریه به سمت یک جناح سیاسی دیگر ) و تمام فشار عملکردی و کاری و فکری و سیاسی بر دوش شما می افتد : به مسوولان همسو قول می دهید که کذب محض است وشما سرافراز خواهید بود(چون از اصل ماجرا خبری ندارید و به کارمندان خویش اعتماد دارید )
کاشف به عمل می آید که کاسه هایی زیر نیم کاسه ها هستند و هر روز رفته رفته بر تعداد معضلات افزوده می شود و این مشکلات مثل خوره ای روح شما را می خورد :
دومین واکنش دفاعی " وابستگی = Dependence " است یعنی به دوستانتان در وزارتخانه متوسل می شوید ولی در این میانه حداقل سه مشکل وجود دارد :
1 – روباهان دوست نما نقاب از چهره بر می گیرند چون دقیقا منتظر همین لحظه بوده اند
2 – معاونان و زیر گروه هایی که از زمان وزارت شما به صورت تحمیلی بر شما اجبار گشته اند و تا به حال نیزدر سنگ اندازی به اعمال شما آرزویی در دل باقی نگذاشته ؛ پا کنار می کشند ( البته راست و دروغ این سخنان به پای همان کسانی که به وزارت خانه شما نام وزارتخانه ای با چند وزیر داده اند )
3 - بسیاری از کسانی که به آن ها دل بسته بودید خود در مظان اتهامند ...
تنها می مانید
به آرمان هاتان ( که البته مطمئنانه حداقل کورسویی از آن ها مانده است) توهین شده است

کار به مجلس می کشد یعنی بعد از قوه قضاییه این هم از قوه مجریه و روح شما در لای چرخ خیلی چیز ها از جمله سیاست آزرده می گردد
تصمیم به تعویق آزمون می گیرید تا بتوانید با تمام مجرمان بر خورد کنید
روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... عصبی می شوید
روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... عصبی می شوید
روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... عصبی می شوید
روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... عصبی می شوید
حالا شما خیی برنامه ها برای این آزمون طراحی کرده اید تا با برگزاری آزمونی آبرومندانه از خجالت تمام همکاران و از همه مهمتر وجدانتان در آیید
اما عده ای موضوع را بیش از پیش سیاسی کرده اند
آن ها می خواهند دوره ی مدیریت شما تمام شود و بعد تمام این فعالیت های شما رادر برگزاری آزمونی سالم به نام خود ثبت کنند و با این کار هر چه بیشتر شما را تحقیر کنند
آن ها لج شما را در آوردهاند و دوباره روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... و باز هم شما عصبی می شوید و حالا شما به مکانیسم "جابجایی = Displacement " پناه می آورید
کلاهتان را قاضی کنید و بگویید وجدانا اگر شما بودید چه می کردید ؟
البته یادتان نرود ، شما ( به عنوان وزیر ) این اشتباهات را مرتکب شده اید :
1 – اعتماد بیش از اندازه به زیر دستان
2 – عدم ایستادگی بر تنبیه مجرمین
3 – اظهارات غیر مسوولانه در باب طبیعی بودن امر تقلب در آزمون های کشور ( البته از یاد نمی بریم که این اظهار شجاعانه کمی قابل تحصین است )
4 – عدم اعتنا بر همکاران پزشک خویش در مصاحبات اخیر
5 – عدم افشاگری در باب برخی معاونین اجباری در وزارتخانه

جناب دکتر پزشکیان
با تمام این احوالات امیدوام خدا به شما صبر دهد و بیش از همه چیز جوانمردی
و امیدوارم یادتان نرود که تنها یک مکانیسم دفاعی دیگر برایتان باقی مانده است و آن هم "پذیرش = Accept " است!
یامهدی
با تقدیم احترام
دکتر پیمان کیهان ور

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:37 ب.ظ

مرغ سحر

پس یک موبایل خوب هم برای من بیاور

پولش مهم نیست

اگر فردا تحصن بود منتظرم

راستی از مدل موبایل خودت هم باشه بدک نیست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:24 ب.ظ

دماوند سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:19 ب.ظ

با سلام

من تصور میکنم ازمون به تعویق می افتد چون

۱-دکتر ریاض و نظام پزشکی و فاکر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ دوست ندارند حرفشان بی ارزش جلوه کند

۲-نظام پزشکی به عنوان یک تشکل رسمی پزشکان مدعی است که با توجه به دزخواست پزشکان باید ازمون به تعویق افتد و قبول نکردن حرف ایشان برای نظام جالب نیست

۳-ریاض هم در مصاحبه هایش دو پهلو جواب داده ولی در اخر حرفها جمله امید بخشی نظیر ( دعا کنید و ...) بیان کرده است که مساله تمام شده نیست

۴-پزشکیان نمی تواند در شورا ادعا کند تقلبی صورت نگرفته است چون قوه قضائیه حضور دارد

۵-پزشکیان اگر می توانست دکتر سیادتی را ظهر در دبیرخانه راضی می کرد و لی نتوانسته سیادتی می تواند دلایل تعویق را بیان کند

...

پس امید به تعویق ازمون زیاد است ولی پس لرزه های این جالب خواهد بود مثل استعفای دیکتاتور بزرگ ، پزشکیان و سر خوردگی عین اللهی با ان خنده ملیح که صبح در شبکه خبر نصیب ما کرد و شکست افرادی که مانع تعویق می شدند و مهمتر لرزه براندام متقلبین سال قبل

به امید حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:13 ب.ظ

یکی میگه جلسه بوده یکی میگه نبوده
فکر کنم فردا همین موقع بازم هی بیایم اینجا ببینیم چه خبره!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:11 ب.ظ

اگر کسی خبری از جلسه داره لطفا بگه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:07 ب.ظ

واقعا که
ایکی جک میگه ؛ یکی فحش میده
اگر مثلا خاتمی یا شاهرودی بگن این عدالت خوا هان حرفشون چیه:
بعد این کامنت ها رو نشونشون بدن
خیلی باید دیوانه باشن که به حرفمون گوش بدن

مرغ سحر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:05 ب.ظ

لعنت به این امتحان که تمام زندگی و جوانیمونو تحت شعاع قرار داده
شاید دیگه اصلا دورشو یه خط قرمز بکشم و برم دنبال یه کار ابرومند
مثلا موبایل فروشی!!!!
متاسفم که پزشکی قبول شدم.خیلی متاسفم.متاسفم که در این عصر زندگی میکنم و متاسفم که ................

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:02 ب.ظ

صمد اقا اگه صحبتی نکنی ممنون میشیم بذار ببینیم اخبار چی میگه
مزه پرونیاتو بذار برای بعد امتحان
لوس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:01 ب.ظ

یعنی این جلسه وجود داره
باید صبر کرد
دعا کرد
توکل کرد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 09:00 ب.ظ

بابا توهم دیگه بیخیال شو
اینقدر وسواس ؟؟؟:




این کامنت از من نیست:

[email | web] امیدوار


وا پچشک مطمئنی؟ از کجا؟!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی اینقدر کار دلت درسته؟



نمیشه این یکی دوروز بیخیال شین؟ بخدا هیچکدوم اعصاب درستی نداریم

ایرنا ساعت :هفت ونیم سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:59 ب.ظ

رییس کمیته فرهنگی ،رفاهی و اجتماعی کمیسیون اصل ‪ ۹۰‬گفت: این کمیسیون نامه‌ای به رییس قوه قضاییه، رییس جمهوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی در باره تعویق امتحان فرستاده و موضوع در پیش از دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح می‌شود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

این جلسه چی شد؟
حتما منفی بوده که کسی صداش در نمیاد

امیدوار سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:50 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

این کامنت از من نیست:

[email | web] امیدوار


وا پچشک مطمئنی؟ از کجا؟!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی اینقدر کار دلت درسته؟



نمیشه این یکی دوروز بیخیال شین؟ بخدا هیچکدوم اعصاب درستی نداریم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:46 ب.ظ

دکتر سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:38 ب.ظ

چی شد این جلسه لعنتی؟ اگه اصلا جلسه ای در کار بودی باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:37 ب.ظ

د سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:36 ب.ظ

امیدوار سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:35 ب.ظ

وا پچشک مطمئنی؟ از کجا؟!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی اینقدر کار دلت درسته؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:35 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:34 ب.ظ

پچشک واقعا از لطیفه های زشت صمد اقا خوشت میاد؟ از تو انتظار نمیرفت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

اگه جایگزینی انجام بشه چقدر عالیه از طرف بچه های پارسال که قبول نشدن امسال امتحان نمیدن و میرن میشن رزیدنت
از طرفی بقیه بچه ها بدون رقیبای سرسخت امتحان میدن

چی میشه ها

پچشک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام
می خواستم صمد آقا؛لطیفه هایش را کلا برام بفرسته
فکر کنم بدون ایمیل خودش هم بتونه
که خیلی ممنون میشم
**************************
راستی چرا خبری نشده؟
من که منتظرم و مطمئن!!!!!!!!!!!!!!!
*************************
مخلص همه دوستان با صفا
آخیش...دلم وا شد
ارادتمند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:31 ب.ظ

هرکی واقعا امید داره بگه

ترانه سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:29 ب.ظ

ترخون سئوالات گیر اورده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:29 ب.ظ

غریبه! یه کامتدونی دیگه باز کن

اب نبات سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:27 ب.ظ

اه اه
حاضر

لیلا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:26 ب.ظ

امیدوار
تو یه چیزی به پچهشک بگو
تو این گیرودار

هما سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:26 ب.ظ

ترخون جان

پس برای من هم بفرست

لیلا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:22 ب.ظ

به پچهشک

با صمداقای من چکار داری

امیدوار سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:19 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

ترخون یادت نره منم ایمیل دارما!
دیدم میخوای برای پچشک ایمیل بزنی حسودیم شد!
برای منم بفرست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:19 ب.ظ

اون چی بود که در اطفال ۱۰٪ بود؟
۱۰ تا نام ببرید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:13 ب.ظ

یهدین




زنده باد آذربایحان ایران
خواستگاه دین اول ایران

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:12 ب.ظ

هست از پس پرده




با یاد ِ عادلش

دوستان خوب و عزیز
با سلام
من هم مثل شما از این همه مشکل و بی ملاحظگی خسته و رنجورم
ولی می خواستم دوستانه مسائلی را مطرح کنم
لازم به یاد آوری است که حدود یک سال است به خاطر این امتحان لعنتی بیکار ِ بیکارم و نشسته ام پای درس و حالا هم وضعم خوب است ولی دلم نمی خواهد بدون تعیین تکلیف آزمون سال قبل امسال نیز آزمونی برگزار شود و حتا اگر لازم شود در تحریم آزمون امسال نیز شرکت خواهم کرد
حالا بگذریم که سال قبل هم خیلی از دوستان مثل من قربانی افتضاح به بار آمده شدند و خیلی ها هم ده دقیقه قبل از آزمون فهمیدند که سوال ها لو رفته و اعصابشون خراب شد و خیلی ها هم سر جلسه ی امتحان متوجه شدند که (البته بر حسب ِ اتفاق ) تعداد سوالات آزمون کمتر از تعداد داوطلبین است ...( آزمون رزیدنتی در تبریز )
حالا بگذریم که آزمون با بیست دقیقه تا خیر شروع شد و بگذریم که تا حالا هم تکلیف کمبود سوالات آن روز معلوم نشده است و ... که هرچه بگوییم باز هم کم گفته ایم
بدون رودر وایستی دارم صحبت می کنم: نه عضو انجمن اسلامی هستم و نه بسیج و نه هیچ نهاد دیگری
سال ها در همین دانشگاه تبریز که دکتر پزشکیان رییسش بوده است سخنگوی مجمع نمایندگان ورودی های پزشکی بوده ام و در آن سال ها هم به مدد الهی توانستیم کارهای مثبتی در روند آموزشی و حتا تحقیقاتی دانشگاه انجام دهیم و فکر می کنم دوستان در آن جلسه ی پرسش و پاسخ ؛ لحن آتشین مرا در به چالش کشاندن دکتر پزشکیان به یاد دارند
این ها همه را گفتم که از صداقتم مطمئن باشید و بدانید که اولا خودم از تعویق آزمون بیشترین صدمات زمانی و مالی را متحمل می شوم و ثانیا قصدم از این سخنان طرفداری و یا به قول عامه پپسی باز کردن برای دکتر پزشکیان نیست و ثالثا این که متوجه شوید در طی هفت سال از نزدیک با خصوصیات دکتر پزشکیان آگاهم و اینهمه را می گویم بلکه شما را نیز به چالش فکری وادارم و در این برهه کمکی کرده باشم
و اما نظر من
دوستان؛ من شخص دکتر پزشکیان را می شناسم ؛ با آنکه فردی تقریبا یک دنده و خود محور است اما از یاد نمی برم که اورا صاحب شخصیتی قوی و قلبی پاک و مرد عمل یافته ام و در مورد مسائل مدیریتی نیز به عنوان یک مدیر نسبتا موفق ( البته در تبریز ) از او یاد می برم و کار دیروزش در آستین به بالا زدن برای نجات یک مریض از یادم نمی رود
حالا اگر می پرسید چه بلایی سر این مدیر موفق آمده است به تحلیل زیر دقت کنید:
از همه ی شما خواهش می کنم لحظاتی خود را در جای وزیر بهداشت قرار دهید و فکر کنید معضل فعلی یک" بیماری انتهایی" است و با "مکانیسم های دفاعی " موضوع را بررسی کنید
می گویند تقلب شده است در حالیکه شما به عنوان مسوول ترین شخص بی خبرید : اولین و بهترین واکنش دفاعی فعلی " انکار= Denial " است و این که به جد از خویش و همکارانتان دفاع کنید و بگویید اگر چنین چیزی واقعی باشد آزمون را ابطال خواهید کرد ( البته به خاطر شوک وارده )
قرار میشود قوه ی قضائیه پیگیری کند ( یک قدم خروج از قوه ی مجریه به سمت یک جناح سیاسی دیگر ) و تمام فشار عملکردی و کاری و فکری و سیاسی بر دوش شما می افتد : به مسوولان همسو قول می دهید که کذب محض است وشما سرافراز خواهید بود(چون از اصل ماجرا خبری ندارید و به کارمندان خویش اعتماد دارید )
کاشف به عمل می آید که کاسه هایی زیر نیم کاسه ها هستند و هر روز رفته رفته بر تعداد معضلات افزوده می شود و این مشکلات مثل خوره ای روح شما را می خورد :
دومین واکنش دفاعی " وابستگی = Dependence " است یعنی به دوستانتان در وزارتخانه متوسل می شوید ولی در این میانه حداقل سه مشکل وجود دارد :
1 – روباهان دوست نما نقاب از چهره بر می گیرند چون دقیقا منتظر همین لحظه بوده اند
2 – معاونان و زیر گروه هایی که از زمان وزارت شما به صورت تحمیلی بر شما اجبار گشته اند و تا به حال نیزدر سنگ اندازی به اعمال شما آرزویی در دل باقی نگذاشته ؛ پا کنار می کشند ( البته راست و دروغ این سخنان به پای همان کسانی که به وزارت خانه شما نام وزارتخانه ای با چند وزیر داده اند )
3 - بسیاری از کسانی که به آن ها دل بسته بودید خود در مظان اتهامند ...
تنها می مانید
به آرمان هاتان ( که البته مطمئنانه حداقل کورسویی از آن ها مانده است) توهین شده است

کار به مجلس می کشد یعنی بعد از قوه قضاییه این هم از قوه مجریه و روح شما در لای چرخ خیلی چیز ها از جمله سیاست آزرده می گردد
تصمیم به تعویق آزمون می گیرید تا بتوانید با تمام مجرمان بر خورد کنید
روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... عصبی می شوید
روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... عصبی می شوید
روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... عصبی می شوید
روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... عصبی می شوید
حالا شما خیی برنامه ها برای این آزمون طراحی کرده اید تا با برگزاری آزمونی آبرومندانه از خجالت تمام همکاران و از همه مهمتر وجدانتان در آیید
اما عده ای موضوع را بیش از پیش سیاسی کرده اند
آن ها می خواهند دوره ی مدیریت شما تمام شود و بعد تمام این فعالیت های شما رادر برگزاری آزمونی سالم به نام خود ثبت کنند و با این کار هر چه بیشتر شما را تحقیر کنند
آن ها لج شما را در آوردهاند و دوباره روزها می گذرد و قوه ی قضاییه می گوید پی گیری می کنم و نمی کند و به ریش شما می خندد ... و باز هم شما عصبی می شوید و حالا شما به مکانیسم "جابجایی = Displacement " پناه می آورید
کلاهتان را قاضی کنید و بگویید وجدانا اگر شما بودید چه می کردید ؟
البته یادتان نرود ، شما ( به عنوان وزیر ) این اشتباهات را مرتکب شده اید :
1 – اعتماد بیش از اندازه به زیر دستان
2 – عدم ایستادگی بر تنبیه مجرمین
3 – اظهارات غیر مسوولانه در باب طبیعی بودن امر تقلب در آزمون های کشور ( البته از یاد نمی بریم که این اظهار شجاعانه کمی قابل تحصین است )
4 – عدم اعتنا بر همکاران پزشک خویش در مصاحبات اخیر
5 – عدم افشاگری در باب برخی معاونین اجباری در وزارتخانه

جناب دکتر پزشکیان
با تمام این احوالات امیدوام خدا به شما صبر دهد و بیش از همه چیز جوانمردی
و امیدوارم یادتان نرود که تنها یک مکانیسم دفاعی دیگر برایتان باقی مانده است و آن هم "پذیرش = Accept " است!
یامهدی
با تقدیم احترام
دکتر پیمان کیهان ور

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 ساعت 08:12 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد