خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


 

نظر سنجی در باره تحریم امتحان در وبلاگ دستیاران پزشکی

 http://dastyaran.mihanblog.com

تحصن در محوطه محل امتحان و عدم حضور در جلسه امتحان



کار بزرگ : تحریم امتحان

اگر تا روز پنجشنبه دستور تعویق امتحان تا به نتیجه رسیدن پرونده دستیاری سال 82 صادر نشود در روز پنجشنبه ساعت هشت و نیم صبح تحصن سراسری در همه حوزه های امتحانی با شعار تحریم امتحان و استعفای وزیر صورت خواهد گرفت

جناب اقای وزیر و دبیر دبیرخانه تخصصی وزیر بهداشت روز پنج شنبه ابرویی برای شما باقی نخواهد ماند

و این را به شما قول می دهیم که حاضران سر جلسه امتحان به تعداد 1000 نفر هم نرسد

مطمئنا در روز پنجشنبه به التماس جامعه پزشکی خواهید افتاد تا شرکت کنندگان حاضر در محوطه ،سر جلسه امتحان حاضر شوند

اما یک سوال از اقای وزیر:

جناب اقای وزیر شما که می توانید هر کسی را دوست داشته باشید بدون داشتن لیاقت و زمینه علمی لازم به رشته تخصص وارد کنید و یا بورس کنید  چرا هر سال حدود 15 هزار پزشک را مضحکه خود می کنید و کلی استرس و فشار مادی و معنوی به پزشکان مستضعف کشور وارد می سازید

ایا بهتر نیست قانونی تصویب کنید تا بوسیله ان وزیر و اطرافیانش (روءسای وابسته دانشگاه ها و استاد نماهای بی سواد مربوطه که فقط بر اساس ضوابط پ پ پ مدارج ترقی را طی کرده اند) بتوانند مستقیما رزیدنتهای دلخواه خود را از میان سفارشی ها و نزدیکان و اشنایان مونگول خود انتخاب کند

بقیه افراد هم برای ادامه تحصیل به کشورهای خارج که با اغوش باز پذیرای انها هستند  بروند؟؟

راستی شنیده شده است که شما و سایر همکارانتان می خواهید در مورد فرار مغزهای جامعه پزشک ایران تحقیق کنید!!!!



تنها خواسته ما ابطال امتحان پارسال ( درصورت امکان ) و جبران همه خسارات وارده بر همه پزشکان است

در غیر اینصورت شناسایی و اخراج همه متقلبین و جایگزینی انها قبل از برگزاری امتحان امسال است


اخبار قبلی:



شبیه سازی قاضی سعید مرتضوی [طنز] یک طنز توپ از سید ابراهیم نبوی
از وبلاگ دهل

 

سعید مرتضوی شبیه سازیپس از توافقات علمی میان بخش امور پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با توجه به اینکه سعید مرتضوی دادستان انقلاب و عمومی تهران در سال گذشته به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب شد، تصمیم گرفته شد که از روی سعید مرتضوی همانندسازی شود

بی بی سی اعلام کرد: گروهی از متخصصان هندی قصد دارند با همتاسازی یوزپلنگ ایرانی، گونه ای از یوزپلنگ را که نزدیک به یوزپلنگ ایرانی بوده اما بیش از چهار دهه است نسلش در کشور هند منقرض شده است احیا کنند.
در پی این خبر برخی از محافل اقتدارگرا تصمیم گرفتند که برای حفظ کیان اسلام و افزایش قدرت جناح راست از دانشمندان هندی بخواهند که اقدام به همانندسازی جانورانی غیر از یوزپلنگ نیز بکنند، لذا پس از توافقات علمی میان بخش امور پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با توجه به اینکه سعید مرتضوی دادستان انقلاب و عمومی تهران در سال گذشته به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب شد، تصمیم گرفته شد که از روی سعید مرتضوی به عنوان جانور کمیاب و درحال انقراض به تعداد 300 عدد همانندسازی شده و جهت افزایش اقتدار جناح راست در کشور به کار گرفته شود.

سه ماه بعد: بنا به اعلام مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح دیروز تعداد 300 نفر سعید مرتضوی در این مرکز تولید شده که بر اساس آزمایشات لاکشمی کاپور دانشمند همانندساز هندی حال هر 300 نفر خوب گزارش شده است. وی اعلام کرد: این 300 نفر تا 20 روز دیگر می توانند وارد جامعه شوند و به کار بپردازند.

20 روز بعد: بنا به اعلام خبرگزاری ایسنا دکتر لاکشمی کاپور با حکم یکی از مرتضوی های تولید شده ممنوع الخروج شد و با حکم یک مرتضوی دیگر بازداشت و توسط سردار مرتضوی به زندان برده شد. سعید مرتضوی وکیل مدافع دکتر لاکشمی کاپور اعلام کرد: موکل من تمام جرائم را می پذیرد. در پی دستگیری دکتر لاکشمی کاپور دولت هند به این قضیه شدیدا اعتراض کرد، اما سعید مرتضوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در یک واکنش مطبوعاتی اظهارات دولت هند را مغرضانه و دخالت در امور داخلی ایران قلمداد کرد.

یک ماه بعد: در پی استعفای 160 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با هماهنگی و مشورت با دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفته بود، انتخابات میان دوره ای مجلس برگزار شد. سعید مرتضوی معاون امنیتی وزارت کشور اعلام کرد که انتخابات با آزادی کامل برگزار می شود.

یک ماه و نیم بعد: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار شد و 147 نماینده جدید وارد مجلس شورای اسلامی شدند و انتخابات 13 نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد. در شهر تهران بیست نماینده به ترتیب زیر به مجلس راه یافتند:
1) سعید مرتضوی با 438567 رای
2) سعید مرتضوی با 432265 رای
3) سعید مرتضوی با 426125 رای
4) سعید مرتضوی با 421021 رای
5) سعید مرتضوی با 419857 رای
6) سعید مرتضوی با 412156 رای
7) سعید مرتضوی با 404002 رای
8) سعید مرتضوی با 401289 رای
9) سعید مرتضوی با 389164 رای
10) سعید مرتضوی با 389021 رای
11) سعید مرتضوی با 365265 رای
12) سردار سعید مرتضوی با 356225 رای
13) سعید مرتضوی با 345899 رای
14) سعید مرتضوی با 331998 رای
15) سعید مرتضوی با 329096 رای
16) سعید مرتضوی با 324668 رای
17) سعید مرتضوی با 302198 رای
18) سعید مرتضوی با 300120 رای
19) سعید مرتضوی با 296132 رای
20) سعید مرتضوی با 289125 رای
انتخاب یک نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد و قرار است از میان آقایان سعید مرتضوی و سعید مرتضوی تا پانزده روز دیگر یکی از آنان به عنوان نفر بیست و یکم تهران به مجلس برود. همچنین در شهرهای دیگر نیز سه نفر کاندیدای مستقل و 127 نفر سعید مرتضوی وارد مجلس شورای اسلامی شدند. آقای سعید مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که انتخابات بدون حادثه برگزار شده است، اما در شهر مشهد میان طرفداران آقای سعید مرتضوی و آقای سعید مرتضوی درگیری هایی رخ داده که به این شکایات رسیدگی خواهد شد. همچنین بنا به اعلام ایرنا آقای سعید مرتضوی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: در مورد انتخاب آقای کورش فولادوند کاندیدای مردم خرم آباد از سوی آقای سعید مرتضوی کاندیدای دیگر این شهر شکایاتی شده است که مشغول رسیدگی هستیم و بزودی شورای نگهبان نظرش را اعلام می کند. سردار مرتضوی فرمانده نیروی انتظامی تهران اعلام کرد که این نیرو با تمام قدرت از صندوق های رای گیری حفاظت کرد و از این پس نیز حامی نظم کشور خواهد بود.

دو ماه بعد: در پی درگذشت نابهنگام چهار تن از آیات عظام آیت الله مومن، آیت الله رضوانی، حجت الاسلام مدرس یزدی و آیت الله جنتی پرفسور سعید مرتضوی رئیس بخش قلب بیمارستان خاتم الانبیا ضمن اعلام این خبر علت سکته دسته جمعی این آقایان را شنیدن یک خبر بد اعلام کرد. بدنبال درگذشت اعضای شورای نگهبان مقام معظم رهبری آیت الله سعید مرتضوی، آیت الله سعید مرتضوی، آیت الله سعید مرتضوی و حجت الاسلام سعید مرتضوی را به عنوان اعضای فقیه شورای نگهبان انتخاب کردند. همچنین در پی استعفای آقایان کدخدایی، علیزاده، الهام و حجت الاسلام کعبی اعضای حقوقدان شورای نگهبان آقایان دکتر سعید مرتضوی حقوقدان، دکتر سعید مرتضوی دادستان سابق تهران، سعید مرتضوی و سعید مرتضوی به عنوان اعضای حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شدند.

دو ماه و نیم بعد: شورای نگهبان صلاحیت دکتر مصطفی معین را به دلیل عدم التزام عملی به ولایت فقیه و شرکت در تجمع ضدانقلابی هجده تیر و صلاحیت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را به دلیل اینکه هاشمی رفسنجانی است رد کرد. آقای سعید مرتضوی سخنگوی این شورا اعلام کرد در صورتی که لازم بداند جزئیات اسناد رد صلاحیت کاندیداها را منتشر خواهد کرد.

سه ماه بعد: انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و انتخابات میان آقایان سعید مرتضوی و دکتر سعید مرتضوی به دور دوم کشیده شد. بنا به گزارش ایسنا این رقابت شدید خواهد بود. دکتر سعید مرتضوی اعلام کرد: آمریکایی ها با این انتخابات از ایران درس دموکراسی گرفتند. دولت فرانسه این انتخابات را به دولت ایران تبریک گفت و خواستار فروش بیشتر پژو 405 در ایران شد. همچنین جک استراو در ملاقات با دکتر سعید مرتضوی سفیر ایران در انگلیس این انتخابات را گامی به جلو خواند و خواستار حضور بیشتر اقتصادی انگلستان در ایران شد و گفت: ماشین های ما بهتر از پژو هستند، ماشین پژو وقتی بعد از چهارهزار کیلومتر روغنش را عوض نکنی آب و روغن قاطی می کند. روزنامه شرق در سرمقاله سعید مرتضوی سردبیر این روزنامه انتخابات را چشم اندازی دموکراتیک و در راستای ادامه اصلاحات توصیف کرد. در پی چاپ این مقاله قاضی سعید مرتضوی سردبیر روزنامه شرق را احضار کرد و گفت: گفتن اینکه انتخابات ادامه اصلاحات است اشاعه اکاذیب است و مرتضوی باید پاسخگو باشد.

سه ماه و ده روز بعد: بنا به اعلام حجت الاسلام مرتضوی دادستان کل کشور دکتر لاکشمی کاپور در زندان اعتراف کرد که برای دولت انگلیس و هند جاسوسی می کرد و قصد داشت علاوه بر اختلال در امنیت کشور اسرار هسته ای ایران را نیز فاش کند. وی اظهار ندامت کرد و سرانجام به دلیل پی بردن به اشتباهات خود توسط قاضی مرتضوی با یک وثیقه یک میلیون دلاری آزاد شد و به هند برگشت. همزمان با این خبر مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد که با تلاش های دکتر لاکشمی کاپور در زندان تعداد سه نفر لاکشمی کاپور اصلاح شده همانندسازی شده که با نام های عبدالله کاپور، میثم کاپور و یاسر کاپور در حال حاضر مشغول راه اندازی بیمارستان بزرگ همانندسازی کشور هستند. آنان قرار است در دو سال آینده یک میلیون سعید مرتضوی تولید کنند.

چهارماه بعد: روزنامه کیهان منتشر شد. به تصویر این روزنامه دقت کنید:

نظرات 126 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:50 ب.ظ

http://parseek.com/akhbar/search.aspx?search=%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86+%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%8A%D8%A7%D8%B1%D9%8A

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:49 ب.ظ

http://parseek.com/akhbar/search.aspx?search=%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86+%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%8A%D8%A7%D8%B1%D9%8A

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:49 ب.ظ

مروز: ‪‪‪دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۴‬ ‬
رییس شورایعالی نظام پزشکی خواستار تعویق آزمون دستیاری شد
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪‪۸۴/۰۲/۱۲‬ ‬

داخلی. اجتماعی. آزمون. دستیاری. پزشکی.

رییس شورایعالی نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تعویق آزمون دستیاری دوره سی و دوم تا روشن شدن وضعیت آزمون قبلی شد.

دکتر "احمد سیادتی" در این نامه که یک نسخه از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شد، آورده است: با توجه به نظر موافق اکثر قریب به اتفاق سازمانهای نظام پزشکی استانها و تایید شورایعالی نظام پزشکی کشور مبنی بر تعویق آزمون دستیاری، ضروری به نظر می‌رسد موضوع مورد بررسی بیشتری قرار گرفته و تصمیمی منطقی و عادلانه اتخاذ شود.

در این نامه به جلسه فوق‌العاده شورایعالی نظام پزشکی برای بررسی موضوع شکایت جمعی از پزشکان پیرامون تخلف در آزمون دستیاری دوره گذشته اشاره شده، خطاب به دکتر "مسعود پزشکیان" آمده است: شورای نظام پزشکی پس از بحث و تبادل نظر با توجه به نظریات کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مقرر داشت که هیاتی مرکب ازنماینده جنابعالی و هفت نفر از اعضای شورایعالی موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

سیادتی، از طرف هیات منتخب شورایعالی نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی پیشنهاد داد که موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قضایی و تخلفات اداری پیگیری شده و بر طبق مقررات سریعا با خاطیان برخورد قاطع صورت گیرد تا از تکرار اینگونه اقدامات در جامعه پزشکی در آینده جلوگیری به عمل آید.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشتر از توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی در روزهای ‪ ‪ ۱۳‬‬و ‪ ‪ ۱۴‬‬اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داده بود.

دکتر "بهرام عین‌اللهی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که آزمون دستیاری پزشکی ساعت ‪ ‪ ۹‬‬صبح روز پنجشنبه ‪ ‪ ۱۵‬‬اردیبهشت در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می‌شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:47 ب.ظ

مروز: ‪‪‪دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۴‬ ‬
رییس شورایعالی نظام پزشکی خواستار تعویق آزمون دستیاری شد
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪‪۸۴/۰۲/۱۲‬ ‬

داخلی. اجتماعی. آزمون. دستیاری. پزشکی.

رییس شورایعالی نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تعویق آزمون دستیاری دوره سی و دوم تا روشن شدن وضعیت آزمون قبلی شد.

دکتر "احمد سیادتی" در این نامه که یک نسخه از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شد، آورده است: با توجه به نظر موافق اکثر قریب به اتفاق سازمانهای نظام پزشکی استانها و تایید شورایعالی نظام پزشکی کشور مبنی بر تعویق آزمون دستیاری، ضروری به نظر می‌رسد موضوع مورد بررسی بیشتری قرار گرفته و تصمیمی منطقی و عادلانه اتخاذ شود.

در این نامه به جلسه فوق‌العاده شورایعالی نظام پزشکی برای بررسی موضوع شکایت جمعی از پزشکان پیرامون تخلف در آزمون دستیاری دوره گذشته اشاره شده، خطاب به دکتر "مسعود پزشکیان" آمده است: شورای نظام پزشکی پس از بحث و تبادل نظر با توجه به نظریات کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مقرر داشت که هیاتی مرکب ازنماینده جنابعالی و هفت نفر از اعضای شورایعالی موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

سیادتی، از طرف هیات منتخب شورایعالی نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی پیشنهاد داد که موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قضایی و تخلفات اداری پیگیری شده و بر طبق مقررات سریعا با خاطیان برخورد قاطع صورت گیرد تا از تکرار اینگونه اقدامات در جامعه پزشکی در آینده جلوگیری به عمل آید.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشتر از توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی در روزهای ‪ ‪ ۱۳‬‬و ‪ ‪ ۱۴‬‬اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داده بود.

دکتر "بهرام عین‌اللهی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که آزمون دستیاری پزشکی ساعت ‪ ‪ ۹‬‬صبح روز پنجشنبه ‪ ‪ ۱۵‬‬اردیبهشت در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می‌شود.

پزشکیان دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:42 ب.ظ

اصلا حرفشم نزنین امتحان سره جاشه...عمرا اگه لنگمو پیدا کنی هر جوری خواستی با دلش تا کنی

پزشکیان دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:39 ب.ظ

هر هر هر
این نظام پزشکی دیگه کیه ....عمرا اصلا شورای عالی نظام پزشکی چیکاره باشه.....ایمتا حان یریده بابام جان...یعنی اینکه امتحان سره جاشه

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:37 ب.ظ

رییس شورایعالی نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تعویق آزمون دستیاری دوره سی و دوم تا روشن شدن وضعیت آزمون قبلی شد.

دکتر "احمد سیادتی" در این نامه که یک نسخه از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شد، آورده است: با توجه به نظر موافق اکثر قریب به اتفاق سازمانهای نظام پزشکی استانها و تایید شورایعالی نظام پزشکی کشور مبنی بر تعویق آزمون دستیاری، ضروری به نظر می‌رسد موضوع مورد بررسی بیشتری قرار گرفته و تصمیمی منطقی و عادلانه اتخاذ شود.

در این نامه به جلسه فوق‌العاده شورایعالی نظام پزشکی برای بررسی موضوع شکایت جمعی از پزشکان پیرامون تخلف در آزمون دستیاری دوره گذشته اشاره شده، خطاب به دکتر "مسعود پزشکیان" آمده است: شورای نظام پزشکی پس از بحث و تبادل نظر با توجه به نظریات کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مقرر داشت که هیاتی مرکب ازنماینده جنابعالی و هفت نفر از اعضای شورایعالی موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

سیادتی، از طرف هیات منتخب شورایعالی نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی پیشنهاد داد که موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قضایی و تخلفات اداری پیگیری شده و بر طبق مقررات سریعا با خاطیان برخورد قاطع صورت گیرد تا از تکرار اینگونه اقدامات در جامعه پزشکی در آینده جلوگیری به عمل آید.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشتر از توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی در روزهای ‪ ۱۳‬و ‪ ۱۴‬اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داده بود.

دکتر "بهرام عین‌اللهی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که آزمون دستیاری پزشکی ساعت ‪ ۹‬صبح روز پنجشنبه ‪ ۱۵‬اردیبهشت در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می‌شود.

ارسال خبر: ۱۹:۵۰ ‪دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۴‬ نسخه قابلhttp://www.irna.ir/irnewtest/fa/news/view/menu-149/8402121206195004.htm

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:36 ب.ظ

خوب بزشکیان میگه :نه

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:35 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

رییس شورایعالی نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تعویق آزمون دستیاری دوره سی و دوم تا روشن شدن وضعیت آزمون قبلی شد.

دکتر "احمد سیادتی" در این نامه که یک نسخه از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شد، آورده است: با توجه به نظر موافق اکثر قریب به اتفاق سازمانهای نظام پزشکی استانها و تایید شورایعالی نظام پزشکی کشور مبنی بر تعویق آزمون دستیاری، ضروری به نظر می‌رسد موضوع مورد بررسی بیشتری قرار گرفته و تصمیمی منطقی و عادلانه اتخاذ شود.

در این نامه به جلسه فوق‌العاده شورایعالی نظام پزشکی برای بررسی موضوع شکایت جمعی از پزشکان پیرامون تخلف در آزمون دستیاری دوره گذشته اشاره شده، خطاب به دکتر "مسعود پزشکیان" آمده است: شورای نظام پزشکی پس از بحث و تبادل نظر با توجه به نظریات کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مقرر داشت که هیاتی مرکب ازنماینده جنابعالی و هفت نفر از اعضای شورایعالی موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

سیادتی، از طرف هیات منتخب شورایعالی نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی پیشنهاد داد که موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قضایی و تخلفات اداری پیگیری شده و بر طبق مقررات سریعا با خاطیان برخورد قاطع صورت گیرد تا از تکرار اینگونه اقدامات در جامعه پزشکی در آینده جلوگیری به عمل آید.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشتر از توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی در روزهای ‪ ۱۳‬و ‪ ۱۴‬اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داده بود.

دکتر "بهرام عین‌اللهی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که آزمون دستیاری پزشکی ساعت ‪ ۹‬صبح روز پنجشنبه ‪ ۱۵‬اردیبهشت در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می‌شود.

http://www.irna.ir/irnewtest/fa/news/view/menu-149/8402121206195004.htm

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:33 ب.ظ

درسته

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:33 ب.ظ

http://www.irna.ir/irnewtest/fa/news/view/menu-149/8402121206195004.htm

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:32 ب.ظ

نبود

بامداد دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:27 ب.ظ

دیگه اینقدر بالا پایین دیدیم که هیچ چیز باورم نمیشه!!!۱ مگه خبر گذاری شب هم اخبار اجتماعی گزارش میکنه؟؟ در ضمن واکنش پزشکیان گوساله که مشخصه . آیا نظام پزشکی می تونه از اهرم قوه قضاییه برای تعویق استفاده کنه؟//؟ ......کاشکی دکتر گودرزی یک توضیحی می دا د ....دوستان هم اگر چیزی می دونند کامنت بدهند...................راستی راستی امیدوار باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ .......اگه بشه چی میشه!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:10 ب.ظ

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۴/۰۲/۱۲‬
داخلی. اجتماعی. آزمون. دستیاری. پزشکی.

رییس شورایعالی نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تعویق آزمون دستیاری دوره سی و دوم تا روشن شدن وضعیت آزمون قبلی شد.

دکتر "احمد سیادتی" در این نامه که یک نسخه از آن روز دوشنبه به ایرنا نمابر شد، آورده است: با توجه به نظر موافق اکثر قریب به اتفاق سازمانهای نظام پزشکی استانها و تایید شورایعالی نظام پزشکی کشور مبنی بر تعویق آزمون دستیاری، ضروری به نظر می‌رسد موضوع مورد بررسی بیشتری قرار گرفته و تصمیمی منطقی و عادلانه اتخاذ شود.

در این نامه به جلسه فوق‌العاده شورایعالی نظام پزشکی برای بررسی موضوع شکایت جمعی از پزشکان پیرامون تخلف در آزمون دستیاری دوره گذشته اشاره شده، خطاب به دکتر "مسعود پزشکیان" آمده است: شورای نظام پزشکی پس از بحث و تبادل نظر با توجه به نظریات کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مقرر داشت که هیاتی مرکب ازنماینده جنابعالی و هفت نفر از اعضای شورایعالی موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

سیادتی، از طرف هیات منتخب شورایعالی نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی پیشنهاد داد که موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قضایی و تخلفات اداری پیگیری شده و بر طبق مقررات سریعا با خاطیان برخورد قاطع صورت گیرد تا از تکرار اینگونه اقدامات در جامعه پزشکی در آینده جلوگیری به عمل آید.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیشتر از توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی در روزهای ‪ ۱۳‬و ‪ ۱۴‬اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داده بود.

دکتر "بهرام عین‌اللهی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که آزمون دستیاری پزشکی ساعت ‪ ۹‬صبح روز پنجشنبه ‪ ۱۵‬اردیبهشت در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می‌شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:09 ب.ظ

الوووووووووووووووووووو

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:07 ب.ظ

پچشک چند درصد امیدواری؟

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام حاضر

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 10:01 ب.ظ

پچشک

آیا فردا تحصن است یا لغو شد؟

پچشک دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:55 ب.ظ

حاضر

نامی دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:49 ب.ظ

متشکر از خبرتو ن
اکر میتونید تماس داشته باشین اطلاعات بیشتری بگیرین

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:38 ب.ظ

به جای همدیگه کامنت نذارید:
[email | web] پگاه


مرغ سحر عزیز تو پارتی منتظرتم




مسخره بازی درنیارید لطفا

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:37 ب.ظ

بکش پایین امدم

امیدوار دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:36 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

خب یه چیز دیگه بگم و برم سر درس!
یه چیزی هست که به من میگه پگاه دروغگو نیست!

راستی مرغ سحر! یه سری دوباره به ما بزن!

پگاه دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:36 ب.ظ

مرغ سحر عزیز تو پارتی منتظرتم

آخرین خبر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:35 ب.ظ

ریدم تو خبره موثقت کثا فت لال مونی بگیر ..الاغ

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:34 ب.ظ

گم شو مرغه شب

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:34 ب.ظ

کثا فتا با این خبر های موثقتون هر لحظه ناراحتمون می کنین خدا ازتون نگذره

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

اره میدونم پگاه عزیز
برم به خودم یه کم روحیه بدم بیام.
خبرداشتین دریغ نکنین
شاد باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

پگاه تو هم خفه شو لا مذهب

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

مرغ سحر خیلی زر میزنی اگه دنباله جی افی برو چت

پگاه دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:31 ب.ظ

مرغ سحر متاسفانه اینقدر دوستان با هر کامنتی ناسزا حواله میدهند که آدم پشیمون میشه از

امیدوار دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:31 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

پگاه! اگه واقعا با دکتر صدر میتونی ارتباط داشته باشی تورو به جون عزیزت مارو بیخبر نذار

مرغ سحر! باور کن خیلیامون مثل همیم منم ارزو دارم همه اینا خواب باشه دلم میخواد دوباره همه چیو از نو شروع کنم
از طرفی واقعا دلم میخواد همکاراییکه پارسال حقشون ضایع شده به حقشون برسن...
یادمون نره:
یدالله فوق ایدیهم

اگه خدا بخواد هیچکس هیچ کاره ای نیست
امیدوار باش!

رضا حسین کیری دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:31 ب.ظ

ریدم تو خبره موثقت کثا فت لال مونی بگیر ..الاغ

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:30 ب.ظ

فقط خوشحالم دوستای خوبی مثل شما پیدا کردم
شاید بعدا یه قرار گذاشتیم همه با هم اشنا بشیم
مرسی پگاه جان
ممنون امیدوار ولی نمیدونم چرا بریدم

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:27 ب.ظ

من پیتزا میخوام.

جوجه سحر(مرغ سحرسابق) دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:26 ب.ظ

۷۰٪ عزیز اسمتو که نمیگی اقلا یه ای دی برای خودت بذار بدونیم کدوم کامنت مال توست.
یه کم دیگه امیدواری بده
کی دیگه به صدر زنگ میزنی بیام تو وبلاگ دنبال نتیجه؟
فردا باید کارت بگیزیم مثلا!

یک خبر بسیار موثق دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:26 ب.ظ

ریدم تو خبره موثقت کثا فت لال مونی بگیر ..الاغ

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:26 ب.ظ

مرغ سحر عزیزم من پگاهم .
بچه ها امیدتون را از دست ندید

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:23 ب.ظ

بابا امیدوار جون و دوست نا شناس که اسمتم نگفتی صدا و سیما هم امروز بایکوتمون کرده
اقلا رای شورای عالی ن.پ را هم اعلام نکرد
دلم داره میترکه.
اگه به تعویق بیفته همین جا تو همین وبلاگ یه شام به همه میدم!

امیدوار دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:23 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

بچه ها بخدا دل من داره کم کم نورافکن میشه!

امیدوار دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:22 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

مرغ سحر چرا اینطوری شدی؟ گریه؟!
من همین الان میخواستم بنویسم امیدواریای تو منو یاد بهاره و نسترن میندازه که همیشه امیدواری میدادن

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:21 ب.ظ

من معمولا بقیه کامنت ها رامیخونم و تا از چیزی مطمئن نباشم نمیگم . ظاهرا برخی دوستان آنقدر دروغ گفته اند که ...

امیدوار دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:19 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

مرغ سحر چرا ناامید شدی؟
من دلم روشنه!

وای توروخدا فکرشو بکنین! اگه خبر تعویق بیاد (انشالله) این وبلاگ از خوشحالی میترکه!

نمیدونم چرا! ولی امروزو خیلی پوست کلفت شدم! هرچقدر خبرای ناامید کننده میاد من امیدوارتر میشم!

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:16 ب.ظ

تو بگو اول اسمت چیه تا ببینم خبرت تایید میشه یا نه
الان دیگه داره برای خودم گریم میگیره ها

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:14 ب.ظ

مرغ سحر عزیز باور کن . این صحبتهای خود دکتر صدر بود که براتون نوشتم.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:12 ب.ظ

باور کنید الان که ما پشت کامپیوترهامون نشسته ایم خیلی ها تو راهرو نظام پزشکی منتظر نشسته اند.

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:11 ب.ظ

۷۰٪ امیدواری نه بابا
من که دیگه امیدم شده زیر۱۰٪
تازه اونم به زور . با ارفاق

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:08 ب.ظ

کاشکی یکی از خواب بیدارم میکرد میگفت الان اسفنده امتحان هم ۱۵ اردی .اینها هم همش خواب بوده

پچشک دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام
تو عمرم انقدر سر کار نرفته بودم!!!!!!!!!!!!!!!
کاشکی میرفتم سر کشیک
۲زار پول در میاوردم

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:03 ب.ظ

خیلی موثق!
از هولم نمیتونم تایپ کنم!
دکتر صدر کماکان در تلاش است. امشب رای شورای عالی نظام پزشکی رسما به پزشکیان ابلاغ میشود (به عنوان اتمام حجت) در صورت عدم ترتیب اثر از مراجع بالا اقدام میشود.(به قول دکتر صدر حاج آقا شاهرودی)
باور کنید احتمال پیروزی بیش از ۷۰ درصد شده

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 09:01 ب.ظ

من که دیگه انقدر بال بال زدم دارم میمیرم شدم عینهو جوجه!
من که سوختم سال دیگه هم اگه غریبه قبول کنه به عنوان داوطلب بدبخت دستیاری در خدمتشم.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:54 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:52 ب.ظ

بی خیال بابا
اینا دچار سایکوز شدن
تقصیر خودته که باور میکنی

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:51 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:46 ب.ظ

چه جالب من ( کامنت بالایی) منظورم مخصوصا به اونی بود که الکی گفت خبر ۸:۳۰ خبر تعویقو میده بعد دیدم یکی تقریبا همزمان با من یه همچین کامنتیو گذاشته
مردم ازار فکر میکنی با این کارا چی بدست میاری؟

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:44 ب.ظ

لعنت به اونایی که میان و عمدا اخبار دروغ میدن
لعنت

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:42 ب.ظ

خبر ۸:۳۰ هیچی نگفت نامردی که مارا سر کار میگذاری.تو از وزیر هم بدتری

آبائی دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:32 ب.ظ


پسرک عزیز
سلام
از بابت جی میل ممنون راستش چند روز است که کیبوردم قات
زده و الان هم دارم با کیبورد خود ویندوز تایپ میکنم بهرحال دستت درد نکنه
اگه خواستی کسی رو اینوایت کنی میتونی اونو به این آدرس
مستقیما حواله بدی:

http://isnoop.net/gmail

درمورداین امتحان کذائی هم من که مدتها است بی خیال اجرای عدالت شدم ولی شما هنوز اول راه هستیدو نا امید
نباشید

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:26 ب.ظ

دوست گرامی رضا حسین مردی
چرا اینقدر خجالتی شدی

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:23 ب.ظ




یکی از رفقای وزارتی :::قراره دکتر؟؟؟؟پزشکیان بعد از انتخابات ریاست جمهوری استراحت مختصری کرده و سپس برای یک فرصت مطالعاتی
ابتدا به اروپا و سپس به امریکای شمالی(احتمالا کانادا) اعزام شوند .
*********************************************
اهای بچه ها بسیجی هاو نمایندگان مجلس= یه کاری کنیم نذاریم این نامرد در بره .ممنوع الخروجش کنیم .این بعد از این همه کثافتکاری میخاد فرار کنه . بجنبید.


1384/02/12 در ساعت 8:20pm

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:20 ب.ظ

باز خوبه حسین مردی یه سوالی کرد
رو به دوربین سوال کرد(معنی دار بود)

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:18 ب.ظ

بزک نمیر
بهار اومد
کمپزه با خیار اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!

پچشک دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
شبکه خبر در مصاحبه با دکتر عین ا...:
1-توضیح در مورد تاریخ های توزیع کارت و امتحان و ...
2-در پاسخ این سوال که تکلیف متضررین چه می شود گفت:
به هر حال تصمیماتی در کمیته های مربوطه گرفته می شود
3-در مورد متخلفین گفت:اگر دادگاه حکم قطعی بدهد"از سیستم اخراج می شوند

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:10 ب.ظ

این طنز قبلا هم در کامنت دونی وبلاگ بود . یکی از شاهکارهای نبوی هست و در عین حال قصه پر غصه این سرزمین میباشد . واقعیتی است که برای من و شما بسیار ملموس می با شد ..... در این چالش ۱۴ ماهه بر همه ما ثابت شد که راست و چپ و وسط و بالاو.....همه و همه بازی بیش نیست و وزیر و نماینده و داد ستان و ....همگی محصول یک ژنوم نا پاک هستند و بس ......با امید رهایی مام وطن از این اهریمنان

کاوه دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:05 ب.ظ

خونه دکتر صدر در خیابان دولت خیابان منظریه کوچه شیرین اولین فرعی دست چپ انتهای کوچه است وامیدوارم شماها ادرس بقیه را
برامون پیدا کنید .چون میخواهیم براشون گل و شیرینی بخریم

گوگولی دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

دکتر رییس نظام سرکاری!
توقع بیشتری از شما نمیرفت
من متعجبم از این همه پزشک مملکت که به چون شمایی دل خوش کردن

پسرک دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 07:04 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

دوست قدیمی
اگه کامپیوتر رو روشن کردی یه میل به این حقیر مرحمت بفرما

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

خیلی طولانی شد
داره درصد امیدم میاد زیر ۵۰٪
پس چی شد؟
بیخبری مطلقه......

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:45 ب.ظ

من فکر کنم بهتر همگی هالو بریدول شروع کنیم
چون دچار سایکوز( هذیان) شدیم

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:42 ب.ظ

صدر دچار خطای محاسباتی شده بود
فقط یک (-) رو اشتباهی (+) گرفت
۱۰۰۰۰ نفر سرویس شدن

چوبی دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:40 ب.ظ

امتحان عقب افتاده اخبار ۲۰/۳۰ را ببینید

مهدی دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:23 ب.ظ

آقای دکتر پزشکیان به شما توصیه میکنم برای یک بار هم که شده لحظه ای فکر و تامل نموده و کارنامه درخشانتان در زمینه بهداشت و درمان این کشور را ارزیابی نمائید .
الف) حذف پور سانت و زیر میزی و قطع مالی رابطه پزشک و بیمار
ب) سلامت در حوزه های آموزشی بویژه آزمون دستیاری
ج) اشتغال به کار نیروهای پزشک و پیرا پزشک بیکار و افزایش حقوق پرسنل ( البته مقایسه حقوق پرسنل ستادی و بیمارستانی خود گویای واقعیت تلاش شما در این زمینه می باشد )
د) استفاده از نیروهای لایق ! و خود رای نظیر خودتان در رده های مختلف مدیریتی
ه) و....
لذا این جانب از طرف خود و تمامی همکارانم از جنابعالی که در راه ارتقای بهداشت و سلامت و از همه مهمتر علم گامهای اساسی را برداشتید تقدیر نموده و از حسن انتخاب رییس جمهور محبوب و شایسته سالار در انتخاب جنابعالی تشکر می نمایم .
مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:21 ب.ظ

مژده مژده....آب نبات زایید

رضا حسین کیری دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

اب نبات جان ریدم تو هیکلت با این دورغات کثا فت برو دنباله کاره خودت

زهر مار دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:16 ب.ظ

شبکه خبر لالمونی گرفته!!!!!!صدر هم روز ماما را تبریک گفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

۲۰/۳۰ دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 06:15 ب.ظ

مژده مژده
امتحان عقب افتاد
اخبار ۲۰/۳۰ را ببینید

اب نبات دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:47 ب.ظ

ساعت ۶ عصر - شبکه خبر - رضا حسین واقعا مردی !
ازمون ۸۳ به تعویق افتاد .


ساعت ۷ عصر - اخبار شبکه ۱ - بابان
پزشکیان استعفاداد

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:43 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:42 ب.ظ

دیگر حقوق وزارت بهداشت
جهت یا د آوری گوشه ای از حقوق دیگر وزارت خانه را در این زمینه عرض می نماییم
۱- وزرات بهداشت حق دارد هر سال ۱۵۰ رفرانس جدید را اعلام کند و بگذارد عده ای از ترجمه و نمونه سوال و کلاس عمومی و خصوصی و انتشارات پسرخاله و عموزاده جیب را پر پول نمایید
۲- حق دارد فقط پزشکانی که دوست دارد ؛ البته دلیل دوست داشتن!!! بعدا اعلام می گردد؛ را بگذارد در رده بالا درس بخواند
۳- بابا اصلا این حق ماست که در قانون اساسی هم آمده ؛نپرسید کجاش !!! یادم نیست!!!؛ که ما حق داریم!!
۴-راستی معنی حق همان است که می دانیم!!!
۵- جاء الحق و زهق الباطل
۶- بابا همش ۳ ماه مونده به... اینها رو بگیم دیگه!! شاید فوق دکترای جراحی باز بودن اوالیس فوسا در دهلیز راست مرد ۵۴ ساله که ۱۰ سال در انگلستان به خرج دولت طول می کشد هم حق ماست دیگه!!!
۷- واقعاً که.....
۸-بابا یکی این جملات رو تو تاریخ بنویسه!!!
۹- یکی بلند شه بیاد کانادا ما دلمون پوسید !!! اینجا کسی حق نداره!!! خوش نمی گذره!!!!

م دری :: drdorri@yahoo.com :: دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:41 ب.ظ

غریبه نظر شما ؟/

ترانه دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:39 ب.ظ

زنده باد دماوند
دکتر صدر ابرو و اقتدار خود را به خطر نمی انداخت اگر احتمال رد درخواستش را از طرف قوه قضائیه می داد و در ضمن اگر برفرض محال اقای شاهرودی نپذیرد شاید با استعفای دسته جمعی نظام پزشکی مواجه شود

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:38 ب.ظ

رئیس‌جامعه پزشکان متخصص داخلی:
تعرفه‌های پزشکی جنجالی‌ بین دولت، مجلس و پزشکان ایجاد کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مسئله اصلی جامعه پزشکی کشور بحث تعرفه های پزشکی است که چالش و جنجالی را میان دولت، مجلس و جامعه پزشکی به وجود آورده است.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:38 ب.ظ

دممون گرم خوب تفسیر به میلمون میکنیم
ولی یک چیز را فراموش کردیم
امروز ۱۲/۲ / هست
معنیشرو میدونین که؟

دماوند دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام زودهنگام تر از موعد
ظاهرا باید به فانوس دلمان دوباره پی بریزیم تا سوسو بزند
این خبر " براساس اطلاعات موجود نهایتا درجلسه شورای عالی نظام پزشکی کل کشور مورخه 11/2/84 منتخبان محترم پزشکان مصوب نمودند که تا روشن شدن تکلیف ازمون سال 82ازمون سال 84 به تعویق افتد " اگر از طرف دکتر گودرزی باشد که جای خوشحالی دارد و امید وارم از این گرم و سرد شدنها ترک بر نداریم !
اگر واقعا صدر رابطه خوبی با شاهرودی داردو از طرفی با توجه به اینکه دکتر صدر توافق نظام پزشکی های کل کشور را بدست اورده است یعنی حالا صدر یک پشتوانه قوی از پزشکان کل کشور را دارد و و وقتی از شاهرودی تقاضای تعویق ازمون را بکند یعنی شاهرودی مجبور است بپذیرد و الا در برابر خواسته جامعه پزشکان که از طریق نمایندگان خویش در نظام پزشکی عنوان شده مقاومت کرده که این دور از انتظار است .
۲-از طرفی دکتر گودرزی که از این توافق نظام پزشکی های کشور به عنوان موفقیت بزرگ یاد کرده بیانگر اهمیت موضوع توافق است و چه بسا پیشنهاد شاهرودی به صدر بوده که ابتدا توافق نظام پزشکی های کل کشور را بدست اورد و بعد درخواست تعویق نماید
۳- دعوت ب.د. تهران به ارامش پزشکان هم مفهوم خوبی می تواند داشته باشد که منتظر خبر های خوبی باشیم
۴- اگر پزشکیان و عمالهم ترس از تعویق ازمون نمی داشتند مدام نمی گفتند که ازمون روز موعود برگزار می شود و شاید بویی از این اقدام نظام پزشکی برده بودند
جمع بندی اخلاقی ( به قول پسرک عزیز ) :
اصولا امشب باید خبر تعویق ازمون صادر شود و با توجه به تعویق طولانی ازمون نمی بایست کارتها توزیع شود پس به نظرحقیر امروز به امید خداوند باید منتظر خبر های خوبی باشیم.
با تشکر

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:21 ب.ظ

وزیر بهداشت به شوهرش هم تمکین نمی کند

امیدوار نباش


[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:21 ب.ظ

بابا خوب بازی میدین ها!
ولی این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست جونم!
تا آخر امشب حکم تعویق صادر کردین کردین وگرنه فردا تحصنه و هر دفعه هم تعدادمون بیشتر میشه...ما که چیزی نداریم که ببازیم...الحمدلله یک کاری کردین پزشک ها نه پول دارند نه حرمت اجتماعی!ولی یه جای این معامله اشتباه بود عزیزم!ماها باهوشیم باهوش!چیزی که تو نمیدونی!نه تو نه پزشکیان..اینکه ما باهوش ترین قشر این مملکتیم و الانم کارد به استخونمون رسیده!!!
تحصن!تحصن!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:20 ب.ظ

بابا خوب بازی میدین ها!
ولی این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست جونم!
تا آخر امشب حکم تعویق صادر کردین کردین وگرنه فردا تحصنه و هر دفعه هم تعدادمون بیشتر میشه...ما که چیزی نداریم که ببازیم...الحمدلله یک کاری کردین پزشک ها نه پول دارند نه حرمت اجتماعی!ولی یه جای این معامله اشتباه بود عزیزم!ماها باهوشیم باهوش!چیزی که تو نمیدونی!نه تو نه پزشکیان..اینکه ما باهوش ترین قشر این مملکتیم و الانم کارد به استخونمون رسیده!!!
تحصن!تحصن!

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:20 ب.ظ

بابا خوب بازی میدین ها!
ولی این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست جونم!
تا آخر امشب حکم تعویق صادر کردین کردین وگرنه فردا تحصنه و هر دفعه هم تعدادمون بیشتر میشه...ما که چیزی نداریم که ببازیم...الحمدلله یک کاری کردین پزشک ها نه پول دارند نه حرمت اجتماعی!ولی یه جای این معامله اشتباه بود عزیزم!ماها باهوشیم باهوش!چیزی که تو نمیدونی!نه تو نه پزشکیان..اینکه ما باهوش ترین قشر این مملکتیم و الانم کارد به استخونمون رسیده!!!
تحصن!تحصن!

مردشب دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:04 ب.ظ

مرغ سحر عزیز ببخشید اگه ناراحت شدین ولی
۱-منظورم شما نبودید بلکه دوستانی بودند که با اطمینان از تعویق امتحان صحبت میکردند
۲-بسیار بعید است که وزارت بهداشت به در خواست شورای عالی نظام پزشکی توجه کند
۳-من کاملا مطلع نیستم ولی فکر میکنم در قانون نظام پزشکی یکی از وظایف این سازمان نظارت بر بر گزاری ازمونها باشداگر این قانون در مجلس یا هیات دولت تصویب شده باشد قوه قضاییه می تواند با استناد به ان از برگزاری ازمون جلوگیری کند

زنبور دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 05:00 ب.ظ

دست اون کسی که باعث شد بعد از ۵ روز دکتر گودرزی خودی نشون بدهد درد نکند فقط یه مشکل کوچولو ئی که وجود دارد این است که من نمیدونم کدومشون دکتر گودرزی واقعی است اولی یا دومی!!!!!!!
راستی حالا که مینویسید یکی هم از قول دکتر ریاض بنویسید تا اونم پیداش بشه
نمیدونم ولی واقعا دلم گرفته .

پسرک دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:20 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

فکر کنم باید به فکر همون راه آهن فردا باشم!!

«««««««««««««««»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

امیدوار قهر کرده!!!!!!!!!!!!!!!

پسرک دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

امیدواریم وزارت بهداشت به این خواست جامعه پزشکی تمکین نمایند.

!!!!!
!!!!!
!!!!!!
!!!!!!!

اب نبات دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:09 ب.ظ

رئیس‌جامعه پزشکان متخصص داخلی:
تعرفه‌های پزشکی جنجالی‌ بین دولت، مجلس و پزشکان ایجاد کرده است


خبرگزاری فارس: رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مسئله اصلی جامعه پزشکی کشور بحث تعرفه های پزشکی است که چالش و جنجالی را میان دولت، مجلس و جامعه پزشکی به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، ایرج خسرونیا امروز در مجمع عمومی انجمن پزشکان متخصص داخلی کشور افزود: مهمترین موضوع مورد بحث جامعه پزشکی مسئله واقعی شدن تعرفه های خدمات پزشکی است زیرا در حالی که قانون صراحتا تعیین تعرفه های درمانی بخش خصوصی را به سازمان نظام پزشکی واگذار کرده است با وجود اعلام یکسری نرخهای کارشناسی شده از سوی سازمان نظام پزشکی دولت و مجلس به اعلام اینکه این موضوع مصداق گرانفروشی است از افزایش تعرفه های پزشکی ممانعت کردند.
وی اضافه کرد: متاسفانه در زمینه مسئله تعرفه ها تا حدی پرده‌پوشی شده است به طوری که در حالی که سازمان نظام پزشکی بر اساس قانون خود را متولی تعیین تعرفه های پزشکی می داند دولت و وزارت بازرگانی بر اساس بند دیگری از قانون معتقد است که باید قیمت پایه خدمات پزشکی را تعیین کند و سازمان نظام پزشکی فقط می تواند هزینه استهلاک و تورم را به آن بیفزاید.
علیرضا استقامتی، عضو هیئت مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی کشور در این جلسه گفت: مسئله واقعی شدن تعرفه های پزشکی را با یک مثال ساده می توان تبیین کرد به طوری که در کشور ما در حالی که خودروهای تولید داخل به هیچوجه از استاندارد اولیه خودرو نیز برخوردار نیستند و با استانداردها اولیه آن فاصله زیادی دارند دولت چندین برابر تعرفه های بین المللی برای خرید این خودروها از مردم پول می گیرد و مدتها پول مردم را نگه می دارد اما در حالی که خدمات پزشکی و درمانی در کشور ما در سطح بین المللی و کاملا استاندارد ارائه می شود تعرفه های این خدمات در کشور ما یک دهم هزینه های درمانی در کشورهای دیگر است و افزایش آن در حد واقعی شدن نرخ خدمات، گرانفروشی محسوب می شود.
خسرو نیا، رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله طرح ارجاع اشاره کرد و گفت: وزارت بهداشت در اجرای این طرح هیچ اشاره ای به نقش متخصصان داخلی نکرده است و این گروه از متخصصان در طراحی نظام ارجاع به کلی فراموش شده اند.
وی اضافه کرد: در همه جهان در نظام ارجاع پس از مرحله پزشکان عمومی پزشکان متخصص داخلی، اطفال، زنان و جراحی عمومی قرار دارند اما در نظام ارجاع طراحی شده در کشور ما در فاز دوم نظام ارجاع، هیچ اشاره‌ای به پزشک متخصص داخلی نشده است.
در این جلسه همچنین مصطفی انوری، عضو هیئت مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی کشور با اشاره به بیلان مالی این انجمن گفت: کل درآمد جامعه پزشکان متخصص داخلی کشور در سال گذشته از محل حق عضویت اعضا، ثبت نام در کلاسهای بازآموزی و کمکهای دولت 646 میلیون ریال بود و هزینه ها نیز در سال گذشته در مجموع323 میلیون ریال بود بنابراین مانده اعتبار این انجمن در زمان حاضر 323میلیون ریال است که 200 میلیون ریال آن در حساب سپرده ثابت قرار دارد و از سود آن برای هزینه ها مصرف می شود و 123 میلیون ریال آن نیز در حساب جاری جامعه پزشکان متخصص داخلی کشور قرار دارد.
انتهای پیام/

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:08 ب.ظ

تفتان جان ممنون
فکر کنم ایدیت از کوه تفتان نباشه بلکه از تفت به معنای سوختن وسوزاندن باشه که با اخبار و کامنتهای چپ و راستت اتیشمون میزنی

سوال دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

به فرض که نظام بزشکی موافق عقب افتادن باشه
کی گوش میکنه؟
چه قدرتی داره که بتونه عقب بیانذازه؟
من چندان خوشبین نیستم

پسرک دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:06 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

بابا آخه نظر شورای عالی نظام پزشکی چه اهمیتی داره وقتی وزیر پزشکیانه؟

ضعف قوه قضاییه؟ دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:05 ب.ظ



در حالی قوه قضاییه خود را از مسائل آزمون دستیاری امسال کنار می کشد، که جرم و تخلف در وزارتخانه اثبات شده است. و طوری سخن می گوید که گویا این وزیر نبوده که همواره جلوی پیشرفت رسیدگی به پرونده را می گرفت.متاسفانه قوه قضاییه فقط نقش منجی را پس از وقوع جرم ایفا می کند که چه بسا نوشداروی پس از مرگ است و از پیشگیری و جلوگیری از تخلف نهادینه شده گویا شانه خالی می کند و آزمون امسال را دوباره به دستان ناامن وزارت سپرده است. پر واضح است که هیچگاه مجرم (وزارتخانه) خود نمی تواند خبر از امنیت و سلامت دهد.

مرغ سحر دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:03 ب.ظ

فراموش نکنید
پیشرفت تا اینجای قضیه رو مدیون یکسری بچه های پر تلاش هستیم که این چند روز کلی وقت و انرژی گذاشتن.
پس اگر به همکاریمون احتیاج پیدا کردند دریغ نکنید

تفتان دوشنبه 12 اردیبهشت 1384 ساعت 04:02 ب.ظ

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۴/۰۲/۱۱‬
داخلی. اجتماعی. آزمون دستیاری
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از توزیع کارت آزمون دستیاری پزشکی در روزهای ‪ ۱۳‬و ‪ ۱۴‬اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داد.

دکتر "بهرام عین‌اللهی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه اخبار اجتماعی ایرنا افزود: آزمون دستیاری پزشکی ساعت ‪ ۹‬صبح روز پنجشنبه ‪۱۵‬ اردیبهشت در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی، گفت: کلید آزمون شنبه ‪ ۱۷‬اردیبهشت توزیع می‌شود و افرادی که اعتراض دارند حداکثر تا سه‌شنبه ‪ ۲۷‬اردیبهشت می‌توانند به دانشگاه محل ثبت نام خود مراجعه کنند.

عین‌اللهی، با بیان اینکه کارنامه آزمون در اوایل خرداد ماه امسال ، توزیع می‌شود، ادامه داد: داوطلبان پس از رویت کارنامه اولیه و پرکردن فرم انتخاب رشته در اواسط خرداد ماه منتظر کارنامه و نتیجه نهایی آزمون باشند.

وی، تعداد کل شرکت‌کنندگان در آزمون دستیاری امسال را ‪ ۱۵‬هزار و ‪۷۰۰‬ نفر اعلام کرد و گفت: حدود سه هزار نفر به تعداد داوطلبان آزمون دستیاری در مقایسه با آزمون قبلی افزوده شده است.

عین‌اللهی، افزود: از این تعداد شرکت‌کننده ، جمعا یکهزار و ..‪ ۴‬نفر در نهایت پذیرفته خواهند شد که تعداد پذیرفته‌شدگان امسال نیز در مقایسه با آزمون قبلی، حدود ..‪ ۲‬نفر افزایش یافته است.

در طول هفته گذشته پزشکان از قوه قضاییه خواستند که تا طی شدن مراحل تکمیلی پرونده متخلفان آزمون دستیاری که سال گذشته برگزار شده بود، زمان برگزاری آزمون امسال به تعویق افتد اما بر اساس، اظهارات دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون دستیاری در زمان اعلام شده برگزار می‌شود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد