خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


عدالتخواهان علی

در انتظار عدالت علی


کلاغ خبرچین

گر نبودی امید راحت و رنج ------- پای درویش بر فلک بودی

ور وزیـــر از خـدا بترسیدی ------- همچنان کز مَلِک ، مَلَک بودی

**********************************************

سلام ودرود بر دوستان عزیز

خوشحال شدم از دیدن اطلاعات خوبی که بعضی از عزیزان دارند . شیرین سخنی پدرخوانده وزارت بهداشت و گوشه ای از خیانتهایش را فاش گفته بود . بله عزیز ، آن بد فرجام نمیداند که :

آتش سوزان نکند با سپند ----- آنچه کند آه دل دردمند

----------------------------------------------------------

در این چند روز بحثهای زیادی بین دوستان در خصوص بهترین رای برای این پرونده در گرفته است. دکتر ریاض در شب گذشته و نیز بسیج محترم دانشجویی به صراحت خواستار ابطال کامل آزمون هستند . چرا ؟

حقیقت اگرچه بسیار ساده و تلخ است اما بسادگی بدست نیامده است : طیف تقلب و تخلف در این پرونده آنقدر گسترده است که حقیقتا هیچ رائی جز ابطال کامل آن به عدالت نزدیکتر نیست .

- عده قابل توجهی مستقیما به سووالات دسترسی داشته اند . ( گروهی خریده اند و گروهی دیگر هدیه دریافت کرده اند !!!! ) .

- پاسخنامه عده ای دستکاری شده است !

- بعضی بصورت غیر مستقیم سووالات را میدانسته اند . مثلاً یکی از موسسات آموزشی با جاسازی سووالات در آخرین آزمونهای آزمایشی خود ، عملا به شرکت کنندگان در کلاسهایش سووالات را داده بود . بدین طریق بجای کاسبی مسقیم ، بطور غیر مستقیم و با افزایش سطح نمرات موسسه اش موجب هجوم داوطلبان و کسب درآمدی نجومی شده بود !!

- عده ای از خریداران سووالات خود به افراد دیگری هم فروخته اند !

- گروهی هم بدلیل دسترسی به تعداد سووال کمتر یا بی اطلاعی از گستردگی پخش سووالات نمره خود را پائین تر تنظیم کرده بوده اند و قبول نشده بودند !!!

- سوءاستفاده گسترده ای هم از سهمیه ها شده است .

و ......

بنابراین جدا کردن سره از ناسره بسیار سخت و عملا غیر ممکن است یا به زمانی بس طولانی نیاز دارد . بفرض که بتوان متقلبان قبول شده را بیرون آورد ، باید از تمام جایگزینها هم بازجوئی کرد . چرا که احتمالا آنها هم به نوعی به سووالات دستزسی داشته اند !!!

دلیل مضاعف اینکه خود آزمون هم از لحاظ ساختار علمی و قدرت افتراق کاملا ایراد دار بوده است .

 

این ضعیف در خود توان قضاوت نمی بیند . اما اگر حق و انصاف را در نظر داشته باشیم به همان نتیجه ای میرسیم که دکتر ریاض و دکتر گودرزی عزیز رسیده اند !!

-----------------------------------------------------------------

روز گذشته اخبار بسیار زیادی از کانالهای متعددی بدستم رسید . از ابراز بعضی معذورم ! اما خلاصه همه آنها اینست که پرونده عملا به سمت و سوی ابطال کامل امتحان میرود . به احتمال بسیار بسیار زیاد امتحان هم با ظرفیت مضاعف با چند ماه تاخیر برگزار خواهد شد . البته شاید روند قضائی کمی طول بکشد . چرا که رای سنگینی است . برای همین تلاش دکتر ریاض و بعضی دیگر از دست اندرکاران پرونده براین است که امتحان مستقیما از سوی خود وزارتخانه باطل شود ! تا همه چیز زودتر به انجام برسد.

به هرحال امیدوارم قضیه هرچه زودتر رسما تمام شود تا از این سردرگمی نجات پیدا کنیم.

--------------------------------------------------------------------

نماند ستمکار بد روزگار ----- بماند بر او لعنت پایدار

یا حق


کلاغ خبرچین

اگرچه پیش خردمند خامشی ادبست

بوقت مصلحت آن به که در سخن کوشی

*********************************

سلام دوستان مهربان

**********************************************

اما بعد ...... روز یکشنبه گذشته براساس شواهد فعلی و موجود دادگاه رای بدوی به ابطال کامل امتحان داده بود !! عصر همان روز تدارکات برنامه گفتگوی خبری چیده شده بود تا وزیرمان را له و لورده کنند . به ایشان هم خبر میدهند و میگویند باید حتما بیائی و پاسخگو باشی ! اما ایشان به التماس کردن افتاده و خواهش میکند تا برنامه را لغو کنند . همچنین قول میدهد تا علاوه بر ابطال امتحان از سوی خودش ، رسما استعفا دهد ! اما همانطور که قبلا هم سابقه داشته ، روز دوشنبه دوباره زیر قولهایش زده و حتی درخواست رسمی بازپرس برای تعویق امتحان تا تعین تکلیف نهائی پرونده را با پرروئی هرچه تمام تر رد میکند .

اما قضیه چیست ؟ در وزارتخانه شخصی وجود دارد که هم بسیار ذینفوذ هم فردی است فاقد صلاحیت های انسال9? دوباره زیر قولهایش زده و حتی درخواست رسمی بازپرس برای تعویق امتحان تا تعین تکلیف نهائی پرونده را با پرروئی هرچه تمام تر رد میکند .

اما قضیه چیست ؟ در وزارتخانه شخصی وجود دارد که هم بسیار ذینفوذ هم فردی است فاقد صلاحیت های انسانی و اخلاقی . این پزشک ( متاسفانه ) پشت تمام قضایای فسادها و فاجعه های این چند سال اخیر است . وزیر هم متاسفانه از ایشان میترسد و هرچه بگوید بروی چشم میگذارد !! ایشان کسی است که بکرات در مسیر پرونده سنگ اندازی کرده .

اما نگران نباشید . خدا باماست . محال است در همین دنیا ظالم به سزایش نرسد . ان شاءالله خبرهای بسیار خوبی در راه است . فقط کمی صبر کنید !!!

فقط بعنوان دوست کوچکی خواهشمندم اگر قرار شد بسیج محترم دانشجوئی تحصن برای احقاق حق یا تجمع برای تشکر از مسئولین براه انداخت حتما شرکت کنید . آنها حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند .

در انتها از همه عزیزانم بخصوص پچشک ، مرخ سحر ، آبائی ، بامداد و پسرک مهربان سپاسگذار و شرمنده الطافشان هستم .

یا حق

1384/01/30 در ساعت 10:03pm


معاون وزیر بهداشت در گفتگو با فارس خبر داد:
آزمون دستیاری بدون تعویق 15 اردیبهشت برگزار می‌شود


خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزارت بهداشت گفت: آزمون دستیاری به موقع و در زمان اعلام شده در 15 اردییهشت ماه برگزار می شود و تصمیمی مبنی بر تعویق آزمون دستیاری گرفته نشده است.

حسن امین لو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: اگر بر اساس حکم دادگاه اثبات شود که تخلفی در برگزاری آزمون دستیاری گذشته اتفاق افتاده است مطابق روال قانونی با متخلفان برخورد می شود اما پیگیری روند قضایی ربطی به برگزاری آزمون دستیاری امسال ندارد و به طور قطع آزمون دستیاری در 15 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: بر اساس قانون اساسی قوای کشور مستقل از یکدیگر هستند و برگزاری آزمون دستیاری در حین پیگیریهای قضایی آزمون دستیاری از سوی قوه قضائیه هیچ منعی ندارد.
پیگیریهای خبرنگار اجتماعی فارس از دادسرای عمومی تهران نیز نشان می دهد که رایزنی هایی میان این دادسرا و وزارت بهداشت و با هماهنگی نمایندگان مجلس در حال انجام است که با وجود پیشنهاد بازپرسی پرونده آزمون دستیاری برای تعویق این آزمون به منظور جلوگیری از سردرگمی داوطلبان آزمون دستیاری و حفظ مصلحت نظام در اعلام مواضع مربوط به برگزاری آزمون دستیاری با هماهنگی اقدام شود.
انتهای پیام/

پسرک

کیهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان:

جلسه مشترک نمایندگان 3 قوه برای تعویق آزمون دستیاری

کارشناسان قوه قضائیه ظهر امروز در جلسه مشترکی با کارشناسان وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس، امکان تعویق آزمون دستیاری 83 را بررسی می کنند.

براساس گزارش خبرنگار کیهان تیم بررسی کننده پرونده آزمون دستیاری 83 برای شنیدن استدلال های وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون در موعد مقرر و ارائه استدلال های منطقی خود درباره تعویق امتحان و دستیابی به نتیجه مشترک، جلسه خواهند داشت. نتیجه این جلسه اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت در پاسخ به پیشنهاد بازپرس ویژه پرونده برای تعویق این آزمون با اشاره به دلایلی با آن مخالفت کرده است.

http://www.kayhannews.ir/840131/2.HTM#other207

 

بی نام

آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی وزارت بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی قطعا در زمان از پیش تعیین شده 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

دکتر غفاری مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان این مطلب افزود: آزمون پذیرش دستیار پزشکی وزارت بهداشت در روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 


به نظر شما منفورترین وزیر بهداشت تاریخ ایران کیست؟؟



ما همه یقین داریم اگر پرونده امتحان پارسال قبل از برگزاری امتحان امسال به سرانجام نرسد

یعنی مثل سایر پرونده های صاحبان زر و زور و تزویر دچار سرنوشت فراموشی و  بایگانی خواهد شد

تحریم امتحان تا تعیین تکلیف کامل امتحان پارسال


آیا صاحبان زر و زور و تزویر باز پیروز خواهند بود؟؟
 



تنها خواسته ما ابطال امتحان پارسال ( درصورت امکان ) و جبران همه خسارات وارده بر همه پزشکان است

در غیر اینصورت شناسایی و اخراج همه متقلبین و جایگزینی انها قبل از برگزاری امتحان امسال است




اخبار قبلی:
http://dastyari.blogsky.com/?Date=1384/01&Page=2


از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp

 وبلاگهای همسایه ها



نظرات 164 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 07:03 ب.ظ



معلوم میشود شما هم با طرز فکری مخلوط از لمپ-نیسم ودگماتیسم مذهبی در همان ابتدای بحث سعی در پائین اوردن شان اینجانب در حد زنان(که در مکتب امثال شما در بالاترین حد خود یک ضعیفه بیشتر نیست) سعی در کشیدن خط بطلان بر عقاید مخالف خود دارید.
برای پاسخگویی به شما بهیچوجه نیازی به وقت طولانی و صبر تا بزرگ شدن بچه خود ندارم و البته برای تحقیق و تفحص بنده همیشه افکار موافق و مخالف با یک نظریه را مطالعه مینمایم وبعد از اینکه شما نویسنده کتاب موافق با اراء خود را معرفی نمودید البته حتما مطالعه خواهم کرد.
و اما راجع به حکومت پاکستان که فرمودید تحریف شده :این کشور در ۱۵ اوت ۱۹۴۷ به رهبری و اصرار محمد علی جناح از سرزمین مادری خود (هند)جدا شد اینو که عالم و ادم میدونن هر جا میخوای برو بخون رهبر مقتدر دیگه گاندی بوده ا ون که میدونی هندو بوده مسلمون که نبوده عزیزم ؛بگی اون باعث جدایی شده انگلی-س و غرب هم که نبودند چون در مقابل هندیها شکست خوردند.در یکی از سایتهاکه یکی از رفرنسهای خود را کتاب «مسلمانان در نهضت آزادی هندوستان،»نوشته :ا-یت.. خامن--ه ای
معرفی نموده است گفته شده که پس از خونریزی زیاد بین هندوها و مسلمانان بالاخره گاندی مجبور میشه با «جناح »بر سر استقلال پاکستان موافقت کنه بفرمایید اینا:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D8%AC%D9%86%D8%A7%D8%AD
وقت نیست یکی یکی برات ثابت کنم ورفرنس بیارم از کودتا ها تا بقیه ...
اگر هم وضعیت اقتصادی ویا سیا--س-ی که ذکر شده ناراحتی و تهمت میدونی در مورد وضعیت اقتصادی خود من از سال ۷۹ شاهد توزیع گسترده امپولی تحت عنوان تمجیزک که ماده اصلی ان بوپرنورفین بوده (که توسطFDA تایید نشده )وباعث تزریقی شدن و بدبخت شدن بسیاری از بیماران معتاد شد ؛بوده ام که بر روی همه انها
made in pakistan حک شده بود و احتمالا هنوز هم هست.
از تولید و تکثیر سی دی های خام تقلبی هم که نگو و نپرس لطفا خودتان تحقیق بفرمایید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

لمپ -نیسم

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 06:55 ب.ظ


اینجانب به شما توصیه میکنم قبل از ذکرهر اصطلاحی راجع به ان مطالعه بفرمایید حداقل از رفرنسهایی که موافق با عقاید شما هستند که البته من مقداری کار را برای شما راحت کرده و بعضی از سایتها را معرفی میکنم خوب اینجا وقت نیست که تعاریف مربوطه را اینجا بیاورم.
در ضمن واژه سک-و-لاری س-م با لائی سم متفاوت است که خلاصه بگم سک-ولاری-سم جدایی دی-ن از حکومت و لائی سم .جدایی دی-ن از سی-اس- ت است که بعضی اولی را قبول داشته ولی دومی را خیر!
در ضمن چند مرحله بحث سک-ولا..در کشور ما مطرح شده که اولین آن جنبش مشروطه بوده که معروفترین مراجع تقلید شی-عه(که از ان دم میزنید) همچون ای-ت.. طباطبائی و بهبهانی بشدت طرفدار سک-ولا.. بوده اند البته در مقابل کسانی چون شیخ فضل ا.. نوری که طرفدار حکومت مشروعه بجای مشروطه بوده و نیز در دوران نهضت مل-ی هم ایت ا.. بروجردی .خوب لابد اینها هم تحریف شده!:http://www.aliaram.com/article.aspx?id=353
بد نیست ارا دکتر س-روش را هم راجع به سک-ولاری-سم بدانید:(البته این یکیو باید با وی-- پی... بری(
http://www.drsoroush.com/Persian/News_Archive/F-NWS-13830602-The_Meanings_of_Secularism.html

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

خوب من یه مدتی به این سایت سر نزدم وقتی اومدم دیدم یه همکار بدون ای دی راجع به کامنت من در مورد پاکستان نظر داده.
همکار عزیز متعجبم فرد اگاهی! چون شما چگونه سک-ولا-ر-یسم را با بی دی-ن-ی مساوی میداند! حتما این تعریف را هم در کتاب بی نام و نشانی که ادرس دادید(بدون ذکر نام نویسنده یا ناشر)نوشته اند!
البته سکولا-ری-سم تعاریف متفاوتی در زمینه های فلسفی اخلاقی حکومتی و اجتماعی دارد و این تعریف شما حتی در بین کسانی هم که بشدت مذهبی اند ودر نوشتها ویا سایتهای خود حکومت سک-ولا-ررا مخصوص غرب دانسته وانرا با دی-ن اسلام بیگانه میدانند؛ رایج نیست!:
http://www.mazaheb.com/index.php?option=com_content&view=article&id=400&catid=23&Itemid=71

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

مشروطه

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

مشروطه

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

راجع به وضعیت کنونی سیا..س.ی هم کافیست زحمت کشیده دکمه تلویزیون را زده اخبار را نگاه کنید روزی تیست راجع به پاکستان نگویند خودتان نتیجه گیری کنید حتی بعضی افغانیها هم من در سایتها دیدم که میگویند پاکستان عامل نا امنی افغانستان است.
نکته دیگه اینکه همکار گرامی احساس می کنم قدری دموکراتتر فکر کنید بد نیست به امت مسلمان شیعه اجازه دهید خو داخبار و اقوال مختلف را شنیده و قضاوت کنند شما که وکیل مردم نیستید.
امیدوارم تحصیل کردگان ما هم به درجه ای از بلوغ فکری برسندکه بجای دلیل و برهان ما را زود از حمیم و زقوم جهنم نترسانند .
من سعی کردم از سایتهایی که شما با انها به احتمال زیاد موافقید مدرک بیارم!
دراخر از همکاران عزیز عذر میخوام که وقتشونو گرفتم زین پس سعی میکنم بیشترراجع به موضوعات مرتبط درسی
بحث کنم.
اینهم سایتهای بیشتر برای مطالعه شما دوست بدون ای دی:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85

http://www.jawab.ir/qa/%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%DB%8C%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF


http://narengesabz.blogsky.com/1389/10/11/post-29/

http://www.hawzah.net/FA/magart.html?MagazineID=0&MagazineNumberID=5806&MagazineArticleID=58725

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

نهضت ازادی

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

دگماتیسم

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

سیاسی

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

پاکستان

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

رهبر

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

مذهبی۵۸۱۶۹

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

سکولاریسم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 07:32 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 03:48 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 07:58 ق.ظ

استدلال وزیر را هم فهمیدیم پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 03:49 ق.ظ

اگر واقعا خبر فوق صحت داشته باشد و جاری شود، پس بسیار غلط کردند که اصرار به تعویق به مرداد داشتند. وقتی بازپرس اختیارات و محدوده قدرت خود را نمی شناسد چرا باید ۲۰ روز مانده به امتحان حرف از تعویق و شک به این آزمون و خبر از وجود فعلی همان پرسنلهای متخلف قبلی در وزارتخانه می دهند؟شما که در این روزهای بحرانی ،از جهات مختلف توان مرور و ادامه درس خواندن را از ما گرفته اید، حال باید ریشه این فساد را بخشکانید و به حرفهای خودتان خودتان عمل کنید.

تنبل پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 01:47 ق.ظ

جلسه نمایندگان سه قوه در رابطه با امتحان دستیاری (و گوشه ای از نتایج آن)
کارشناسان قوه قضائیه ظهر امروز در جلسه مشترکی با کارشناسان وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس، امکان تعویق آزمون دستیاری 83 را بررسی می کنند.
براساس گزارش خبرنگار کیهان تیم بررسی کننده پرونده آزمون دستیاری 83 برای شنیدن استدلال های وزارت بهداشت درباره برگزاری آزمون در موعد مقرر و ارائه استدلال های منطقی خود درباره تعویق امتحان و دستیابی به نتیجه مشترک، جلسه خواهند داشت. نتیجه این جلسه اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.
وزیر بهداشت در پاسخ به پیشنهاد بازپرس ویژه پرونده برای تعویق این آزمون با اشاره به دلایلی با آن مخالفت کرده است.

با توجه به خبر فوق با جناب آقای دکتر حیدرپور تماس گرفتیم و در رابطه با جلسه مزبور سئوال نمودیم ایشان با بیان اینکه در جلسه توافق شده است که تا زمان برگزاری آزمون اعضای جلسه از هرگونه مصاحبه اجتناب نمایند از انجام مصاحبه اجتناب کردند.
و فقط در پاسخ سئوال ما مبنی بر وجود جو نگرانی از بابت زمان برگزاری امتحان ونیز برخورد با متخلفین به صورت غیر رسمی اظهار داشتند: توافق شد امتحان در تاریخ مقرر در 15 اردیبهشت 1384 برگزار گردد و با کلیه کسانی که تقلب آنها در مراحل مختلف تحقیقات احراز شده است برخورد شدید صورت گیرد و در سریعترین فرصت ممکن پس از بررسی های کارشناسی در رابطه با نحوه جایگزینی متقلبین با کسانی که حق آنها در جریان این امتحان از بین رفته است تصمیمات متقتضی اتخاذ و اعمال خواهد گردید.
گفتنی است که این جلسه با حضور نمایندگان محترم مجلس عضو گروه تحقیق و تفحص امتحان و نمایندگان قوه قضائیه برگزار شده بود.


دفعات مشاهده: ۶ دکتر رضایی پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۴
خبر قبلی خبر بعدی جدید ترین خبر آموزشی نسخه مناسب چاپ ارسال خبر برای دوستان

شاعر گمنام پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 01:34 ق.ظ


تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو نر
تا نباشد غرشی چون شیر نر از خدا هم نترسد این نره خر

خوزه مورینیو پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 01:24 ق.ظ

تا این لحظه پزشکیان ۱ مجلس + قوه قضائیه ۰
نگران نباشید در بازی برگشت پزشکیان می بازد(البته به کمک هواداران دلسوز)

ارام پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 01:08 ق.ظ

خبری نيست

آینده بین پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:58 ق.ظ

اگر مشکل قبلا فقط مربوط به شرکت کنندگان آزمون ۸۲ بود
با این قولی که امروز جناب وزیر در مورد برگزاری آزمونهای آینده توسط دانشگاه هاداد(بهتر است بگوییم تهدید کرد) با آن سوابقی که همه ما از این نوع آزمونها میدانیم من بعد مشکل مربوط به کل دانشجویان پزشکی است .و همت همه را می طلبد اینجانب که در یک شهرستان محروم مشغول کار می باشم قول می دهم حداقل با دو نفر از دوستانم بیا یم
از دوستانی که به کتابخانه ها و دانشکده ها رفت و آمد دارند نیز می خواهم که در مورد سخنان امروز وزیر و عواقب آن اطلاع رسانی کنند چون بسیاری از همکاران جوانتر هنوز توی باغ نیستند همت کنید و پایدار باشید. خدا با حق است.

بچه شیطون پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:46 ق.ظ

همه سرکاریم

مطلع پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:28 ق.ظ

قراره سر وزیر بعدش زیره اب بره.بچهها تحصن الان دیگه واجبه.همه باید بیان.همه باید بیان. من التماستون میکنم.باور کنید اکاملا جدیه

پسرک پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:27 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

نردبان این جهان ما و منیست
عاقبت این نردبان افتادنیست
احمق است آنکس که بالاتر نشست
استخوانش سخت تر خواهد شکست


شـــــــــــــــــب بخــــــــــــیر

پسرک پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:22 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

اگه وزیر بتونه حرفشو به کرسی بنشونه و امتحان رو برگزار کنه که قطعا ماستمالیه و کسی عمرا دیگه بتونه جلوی این ابله بایسته

مطلع پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:20 ق.ظ

دوشنبه میگن.اونم گفت تحصن کنید.الان اخه پرونده دسته شاهرودیه

مطلع پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:16 ق.ظ

از یکی از نزدیکان طباطبایی نژاد امروز شنیدم پانزدهمه.بعدش پارسالی ماستمالیه.

پچشک پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:14 ق.ظ

بی خبری

مستان خرابات" ز خود بی خبرند
. جمعند و ز بوی گل پراکتده ترند
ای زاهد خود پرست با ما منشین
. مستان دگرند و خود پرستان دگرند......رهی معیری

سلام دوستان عزیز!
نمی پرسم چطورید(خودم می دونم)
از خودم هم نمی گم(خودتون می دونین)
این حس ششم حقیر هنوز کورسویی می زنه!

فروردین هم رفت....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:13 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:10 ق.ظ

لطفا از دانشجویان پزشکی هم ذرخواست شودکه در تحصن شرکت کنند.تاجمعیتقابلتوجه باشه

مطلع پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:09 ق.ظ

با مسایل امروز همه سر کاریم.خبر موثقه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:06 ق.ظ

به جایزش میارزه.کثیف

جواب پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:04 ق.ظ

یه ابیمار روانی

پسرک پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:04 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

حیف فحشی که به این وزیر بدیم
فقط دهنمونو کثیف کردیم

تحصن بزرگ پزشکان پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 12:01 ق.ظ



دوستان تحصن روز شنبه انجام میشود.
ساعت ومحل ان متعاقبا اعلام میشود.
نظرات خود را در برگزاری بهتر تحصن بیان کنید

مسابقه با جایزه(سوالات امسال) چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:56 ب.ظ

خواستم بد وبیراه به وزیر بگم .چیزی متناسبش نیافتم اگه میدونید بگین

تحصن بزرگ پزشکان چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:55 ب.ظ

بجه ها از دوستان بسیج شنیدم که تحصن روز شنبه است.
ساعت ومکان هنوز اعلام نشده

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:54 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

اینو دیشب قبل از خواب نوشتم:
[email | web] پسرک


به امید اینکه فردا خبرهای خوبی در انتظارمون باشه
شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب بخیر


چهار شنبه 31 فروردین 1384 در ساعت 00:19am


ولی برعکس شد!!
یعنی امروز توی این چند روز از همش بدتر بود
وزیری که منتظر خبر استعفاش بودیم میاد باز شاخ و شونه می کشه برامون!!
ای خدا
میشه خودت جوابشو بدی؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:47 ب.ظ

بزرگترین قربانی پزشکیان عدالت است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:41 ب.ظ

بیاییم بغض تلخی رو که ماههاست در گلوهامون خشکیده با حرکت عدالت طلبانه و آرام تجمع به رخ بی وجدان ترین افراد بکشیم.
گردهمایی آرام یک تو دهنیست به ظالمان

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:34 ب.ظ

تنها راه باقیمانده ما :

تتتتتحححححصصصصصنننننننن
تحصن

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:23 ب.ظ

من پیشنهاد میکنم یه عنوان اعتراض به جفایی که از سوی وزارت بهداشت به پزشکان میشود
به شکل یک اعتراض آرام با هماهنگی با بسیج دانشجویی پارچه نوشته هایی رو که اشاره به اعتراضمان داشته باشه در دست بگیریم یا در مسیر نمازگزاران در نماز جمعه این هفته نصب کنبم تا مردم ومسئولین توجه بیشتری به این موضوع داشته و آن را قربانی مصلحت اندیشی خود نکنند

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:20 ب.ظ

این پزشکیان کثیف فقط حرف زور می فهمد تحصن جلوی دفتر کارش وممانعت از خروجش تا استعفا تنها را مقابله با این زبان نفهم نادان خائن کثیف است.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:18 ب.ظ

در شرایطی که حکومت ایران در موارد پرونده های سیاسی به محض کوچکترین شک افراد بی گناه را بدون تامل دستگیر زندانی و تحت شدیدترین بازجویی ها قرار می دهد چگونه ای است که در مورد پرونده ای به این مهمی مدتی طولانی سکون اختیار کرده بود؟ چه دستهایی پشت پرده بوده است ؟...
بزودی حقایقی در این زمینه وبرخی موارد دیگر برای ملت شریف ایران افشا خواهد شد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

تحصن

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:12 ب.ظ

دوستان شهرستانی
لطفا شماهم ببه اعتراض برگزاری امتحان پیش از تعیین تکلیف ۸۲ طوماری جمع کنیدو به دادسرا ارسال کنید

مارکوپلو چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:06 ب.ظ

به نظر شما فرد بانفوذ وزارتخانه که کلاغ خبرچین در کامنتش به اون اشاره کردن کیه؟ (این سئوال استثنائا ۵۰ نمره منفی داره اگه اشتباه بزنید چشتون در میاد!)

۱-ملک افضلی ۲- اکبری ۳-نوری ۴-کریمی ۵-.....

اعتراض:
۱- این سئوال بیش از یک پاسخ صحیح دارد
۲- طراحی آن اشتباه است چون بیش از چهار گزینه دارد
۳-گزینه صحیحی ندارد
۴-طراحی آن قدیمی و مدل ۷۷ میباشد!
۵- گزینه پنجم اشکال چاپی دارد
۶- بر اساس تکست آن فرد بانفوذ نیست بلکه ..... میباشد(به انتخاب خودتون پر کنید)
۷- هر چهار گزینه صحیح است
۸- سئوالی که این همه ایراد داشته باشه باید طراحشو تو میدون وسط ونیز دار زد!

علاف چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:05 ب.ظ




شبکه خبر دانشجو ـ سرویس علمی و آموزشی





مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

به هیچ وجه از حق دانشجویان شرکت کننده در آزمون دستیاری نخواهیم گذشت





مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:

ما به روند بررسی پرونده متخلفان در آزمون دستیاری امیدواریم اما اگر نتیجه ای بدست نیامد،

کماکان دنبال احقاق حق دانشجویان بوده و اندکی هم عقب نشینی نخواهیم کرد.

دکتر ودود حیدری در گفت و گو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو»، افزود:

پس از گذشت ۱۴ ماه از برگزاری آزمون دستیاری در اسفند ماه سال 82، اخیرا پرونده این تخلف در قوه قضائیه مشغول پی گیری است در حالی که بعد از برگزاری آزمون،‌ بسیج با صدور بیانیه ای تخلف و تقلب در این آزمون را به گوش همگان رسانده بود.

دکتر حیدری با اشاره به پی گیری های مجدانه بسیج در این زمینه، اظهار داشت:

بسیج دانشجویی به عنوان یک مسأله صنفی مهم، این قضیه را پی گیری دقیق و موشکافانه کرد و قاطبه دانشجویان با اعتمادی که به بسیج داشتند، همراه شدند، البته در طول پی گیری این جریان متاسفانه برادران بسیجی ما از سوی وزارت بهداشت تطمیع و تهدید شدند، اما روحیه بسیجی آنها مانع از هرگونه تأثیر بر پی گیری شد.

وی ابطال آزمون و اخراج دانشجویان به ناحق پذیرش شده را به عنوان راه حل عبور از بحران موجود و دو گزینه پیشنهادی بسیج دانشجویی به وزارت بهداشت اعلام و تصریح کرد:

خواست اصلی و مصرانه ما، ابطال آزمون و برگزاری آزمون مجدد است.

دکتر حیدری در جواب به این سئوال که عملکرد وزارت خانه از بدو این جریان تا حال چگونه بوده است گفت:

‌ متاسفانه وزارت بهداشت در ابتدا به شدت تخلف و تقلب در این آزمون را تکذیب کرد و بعد از انعکاس در مطبوعات، ‌اذعان کردند که سئوالات از دبیر خانه لو رفته است.

وی ادامه داد:

در زمان پی گیری بسیج دانشجویی، از سوی این وزارتخانه تطمیع و تهدید نسبت به برادران بسیج صورت گرفت اما اکنون این وزارتخانه به طور کامل پذیرفت که در آزمون تخلف شده و ما معتقدیم مقصر اصلی وزارت بهداشت است.

دکتر حیدری در جواب این سئوال که چه کسانی تا به حال دستگیر و بازداشت شده اند اظهار داشت:

عده ای از عوامل وزارت بهداشت و چند نفر از کسانی که سئوالات را خریده اند، توسط قوه قضائیه دستگیر شده اند اما هنوز بررسی ها ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به روند پی گیری ها مطمئن هستید یا خیر تصریح کرد:

از زمانی که کار را از طریق کمیسیون بهداشت مجلس‌ پی گیری کردیم، روند کار خوب پیش می رود و ما به این روال امیدوار و خوشبین هستیم و امیدواریم قوه قضائیه به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان در جواب به سئوالی در مورد اینکه اگر قوه قضائیه در پی گیری این پرونده سهل انگاری کند عکس العمل شما چیست؟ تصریح کرد:

ما به هیچ وجه از حق دانشجویان شرکت کننده نمی گذریم و کار را از طریق تحصن ، تجمع و … به پیش خواهیم برد.

/انتهای پیام/ 840128045

1384/1/28



مرغ سحر چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 11:02 ب.ظ

تحصن لازمه.
درواقع یه تیغ برنده است. شاید غده رو ریشه کن نکنه ولی حجمش رو کم میکنه جواب به شیمی درمانی وپرتودرمانی را بالا میبره.
تا حالا هم خیلی دیر کردیم.
لطفا بسیج برای برپایی تحصن هرچه زودتر تاریخی معین کنه که فردا خیلی دیره.
ملغی کردن تحصن امروز هم اشتباه بود وباعث پروبال دادن بعضیها شد.
چقدر بهمون توهین کنن تا کی نردبانی باشیم که اقایان ازش صعود کنن وبعد پله هاشو بشکنن
رک بگم امسال جای هیچکداممون تو دوره دستیاری نیست چون اقا با فخرو مباهات اظهار کرده اند تقلب همه جا هست
امسال هم اخرین سال وزارته وباید اخرین گروه طالبانی خودشون را تو دوره دستیاری جا بدن
بچهها به خوندههاتون غره نشین در این امتحان (اگر برگزار بشه)ملاک پذیرش سواد نیست پول و پارتیه.
این تبهکاران من و شما رو با پول و مقام معامله میکنند.
برای اینها ما هیچیم.حتی وجود نداریم
پس
باید حضورمون را به رخشان بکشیم باید بگیم که با بد گروهی درافتاده اند ومن اطمینان دارم که با همدلی و همفکری و همراهی موفق میشیم
روز تحصن همتون را میبینم .زنده و پاینده باشید
پچشک متشکرم ولی من امروز اصلا نخندیدم یعنی اخرین خنده ام یادم نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!

یک پیشنهاد چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:51 ب.ظ

من پیشنهاد میکنم یه عنوان اعتراض به جفایی که از سوی وزارت بهداشت به پزشکان میشود
به شکل یک اعتراض آرام با هماهنگی با بسیج دانشجویی پارچه نوشته هایی رو که اشاره به اعتراضمان داشته باشه در دست بگیریم یا در مسیر نمازگزاران در نماز جمعه این هفته نصب کنبم تا مردم ومسئولین توجه بیشتری به این موضوع داشته و آن را قربانی مصلحت اندیشی خود نکنند

یک پیشنهاد چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:50 ب.ظ

من پیشنهاد میکنم یه عنوان اعتراض به جفایی که از سوی وزارت بهداشت به پزشکان میشود
به شکل یک اعتراض آرام با هماهنگی با بسیج دانشجویی پارچه نوشته هایی رو که اشاره به اعتراضمان داشته باشه در دست بگیریم یا در مسیر نمازگزاران در نماز جمعه این هفته نصب کنبم تا مردم ومسئولین توجه بیشتری به این موضوع داشته و آن را قربانی مصلحت اندیشی خود نکنند

جمعی از پزشکان معترض آذربایجان غرب چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:46 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما همکاران گرامی؛
ما نیز به نوبه¬ی خود کمال تشکر و قدردانی را از کلیه کسانی که در جهت احقاق حقوق از دست رفته پزشکان و آبروی ریخته¬ی جامعه علمی کشور تلاش و کوشش کردند، می¬نماییم و حمایت کامل خود را از این حرکت در جهت برقراری عدالت ( استعفای وزیر بهداشت و ابطال آزمون دستیاری 82 ) اعلام می¬کنیم.
جمعی از پزشکان معترض آذربایجان غربی

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:38 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

بچه ها خبر شنبه موثق؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:29 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:16 ب.ظ

واحد مرکزی خبر:
دکـتـر پزشـکیـان‎ : یک‎ سال‎ و نیـم‎ اسـت‎ کـه‎ می‎ خـواهنـد متخلفان‎‎ آزمون دستیاری‎ گذشته‎ را محـاکمـه‎ کنند


وزیر بهـداشـت‎ , درمـان و آمـوزش‎ پزشکی‎ درباره‎‎ به تعویق‎ انـداختـن‎ تـاریـخ‎ آزمون‎ دستیاری‎ گفت‎ : ما وظیفه‎‎ خود را که برگزاری‎ آزمون‎ در تاریخ‎ مقـرر اسـت‎ اجـرا خواهیم‎ کرد و ظرفیت‎ پذیرش‎ دستیار را نیـز تغییر نداده‎ ایم‎ .
به‎ گزارش‎ واحد مـرکـزی‎ خبـر, دکـتـر پزشـکیـان‎ افزود: یک‎ سال‎ و نیـم‎ اسـت‎ کـه‎ می‎ خـواهنـد متخلفان‎‎ آزمون دستیاری‎ گذشته‎ را محـاکمـه‎ کنند اما هنـوز شـاهـد هـیـچ‎ اقدام‎‎ عملی‎‎ قضایی در این‎ باره‎‎ نبوده ایـم و کسی‎ دستگیر نشده‎ است!!!‎ .
t: 7:23 AM

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:14 ب.ظ

پچشک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

مرغ سحر
پاینده باشی
قشنگ نوشتی/کیف کردم و بالاخره امروز خندیدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

یاد مصاحبه خبرنگار سی ان ان با رفسنجا نی افتادم پرسدید:در ممالک مسیحی وقتی کسی دچار اضطراب میشود
نزد کشیش میرود در کشور شما که حکومت در دست روحانیان است در خیابان همه را مضطرب ونگران می بینیم چرا؟
اسب تازی کمرش خونین است زیر پالان طوق زرین همه بر گردن خر میبینی

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

کلاغ خبرچین عزیز لطفا همین الان یک روز رابرای تحصن اعلام کن موافقین هم بازدن ایمیل به بابابزرگ با مشخصاتی حضورشون رو رسما اعلام کنند مطمئن باشید بیشتر از سر زدن به این وبلاگ وقتتون رو نمیگیره

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

در شرایطی که حکومت ایران در موارد پرونده های سیاسی به محض کوچکترین شک افراد بی گناه را بدون تامل دستگیر زندانی و تحت شدیدترین بازجویی ها قرار می دهد چگونه ای است که در مورد پرونده ای به این مهمی مدتی طولانی سکون اختیار کرده بود؟ چه دستهایی پشت پرده بوده است ؟...
بزودی حقایقی در این زمینه وبرخی موارد دیگر برای ملت شریف ایران افشا خواهد شد.

ای بابا چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:11 ب.ظ

دکـتـر پزشـکیـان‎ : یک‎ سال‎ و نیـم‎ اسـت‎ کـه‎ می‎ خـواهنـد متخلفان‎‎ آزمون دستیاری‎ گذشته‎ را محـاکمـه‎ کنند


وزیر بهـداشـت‎ , درمـان و آمـوزش‎ پزشکی‎ درباره‎‎ به تعویق‎ انـداختـن‎ تـاریـخ‎ آزمون‎ دستیاری‎ گفت‎ : ما وظیفه‎‎ خود را که برگزاری‎ آزمون‎ در تاریخ‎ مقـرر اسـت‎ اجـرا خواهیم‎ کرد و ظرفیت‎ پذیرش‎ دستیار را نیـز تغییر نداده‎ ایم‎ .
به‎ گزارش‎ واحد مـرکـزی‎ خبـر, دکـتـر پزشـکیـان‎ افزود: یک‎ سال‎ و نیـم‎ اسـت‎ کـه‎ می‎ خـواهنـد متخلفان‎‎ آزمون دستیاری‎ گذشته‎ را محـاکمـه‎ کنند اما هنـوز شـاهـد هـیـچ‎ اقدام‎‎ عملی‎‎ قضایی در این‎ باره‎‎ نبوده ایـم و کسی‎ دستگیر نشده‎ است!!!‎ .
t: 7:23 AM

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:06 ب.ظ

یکی از وظایف قانونی قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم است و مدعی العموم در اجرای این وظیفه و به استناد این قانون تا به حال دستور توقف انتشار بسیاری از روزنامه های متخلف را قبل از برگذاری دادگاه داده است در این پرونده با توجه به اظهارات باز پرس :۱- وقوع جرم محرز است
۲- در سالهای گذشته نیز سابقه دارد
۳-تعدادی از مظنونین و متهمین هنوز در مصدر کار مربوطه هستند
ــــــــــــــــــــــــــ------------------------------
از بند ۲و۳ به راحتی می توان نتیجه گرفت که احتمال وقوع مجدد جرم وجود دارد لذا درصورت عدم همکاری وزارت بهداشت مدعی العموم می تواند به استناد قانون مذکور جلوی وقوع جرم را بگیرد لذابه نتیجه امیدوار باشید اما از گرفتن وکیل زبر دست و آگاه به روند پرونده غافل نباشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:04 ب.ظ

کلاغ عزیز به ما امید بده
با توکل به خدا وامید بیروز خواهیم شد

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 10:00 ب.ظ

خوب تحصن کی هست بگو؟

کلاغ خبرچین چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام دوستان
جهت اطلاع :
امروز یکی از دوستان با دکتر ریاض تماس تلفنی داشته و از ایشان پرسیده : این چرت و پرت های دکتر پزشکیان چه معنی میدهد؟
دکتر ریاض هم در پاسخ فرموده اند که ( نقل به مضمون ) : دکتر پزشکیان شخصیت خاصی دارند . اما ما محکم جلوشان می ایستیم .( توضیح اضافه ای نداده اند!)
-------------------------------------------------------------------
دوستان عزیز بسیاری از مسوولان با ما هستند . اما ما نباید خاموش بنشینیم ! یا حسین بگوئیم و حقانیت خود را به گوش قوه قضائیه برسانیم .
فراموش نکنید که قوه قضائیه یک قدرت برتر از دولت است .
یا حق

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

از بسیج دانشجویی خواهش میکنیم ترتیب یک تحصن با شکوه رو بده قبل از اینکه خیلی دیر بشه

مرغ سحر چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:40 ب.ظ

چرا تعلل ؟
چرا هر چه زودتر تحصن نمیکنیم؟
چرا فقط منتظر دیگران میشنیم تا اونها برامون کار انجام بدن مگه خودمو ن بی دست وپایم یا اونها حمایت نمیخوان
اینها از تجمع میترسن شک نکنید شاهد بودید که در تجمع اخر بهمن در کنار مجلس سریعا پراکندمون کردن .چرا؟ چون بازتاب تحصن پزشکان چشمهارا کور میکنه چون مغزمون کار میکنه وقتی این افکار کنار هم باشه خطرناک میشه .با این کارها وزارتخونه به شعور پزشکان اهانت میکنه.
پس هر چه زودتر باید تحصن کرد حتی اگه بگن هفته دیگه اطال میشه

ترخون چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

بچه ها معذرت می خوام ... اجازه بدین مطمئن بشم...فعلا ندید بگیرین اخبار خیلی متناقض و دیوانه کننده است...هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
مخلص همگی

مرغ سحر چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:31 ب.ظ

نقدی بر خبرساعت ۶
۱ـدر تمام ازمونها تقلب میشه.....................یعنی
اره تقلب میکنیم سوال میفروشیم ادم میفروشیم ؛قبلا کردیم بازهم میکنیم
۲ـبرای سال اینده تصمیم داریم................یعنی به وزارت اینده امید۹۰٪دارم
۳ـاز سال اینده هر دانشکاهی خودش پذیرش کنه......یعنی
سال اینده وزیر نشم رییس یکی از دانشگاهای مادر میشم واونجا رسالتم را انجام میدم!!!
۴ـاز دادگاه انقلاب تعجب میکنم.......................یعنی
این پرونده باید تودادگاه خانواده مطرح بشه!
۵ـدراین مدت حتی یک مورد تخلف گزارش نشده.....یعنی
معترفین زده به سرشون بیخودی اعتراف کردن!
۶ـودر نهایت پشتم خیلی گرمه راحت جا خالی نمیکنم. چی دارین بگین؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:30 ب.ظ

آ بائی چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:20 ب.ظ

آقای وزیر! در هر امتحانی تقلب ممکن است اتفاق بیفتد وچندان مهم نباشد ولی این امتحان رزیدنتی است که ۳۰۰-۴۰۰ نفر بیسواد وارد رشته های لوکسی شده اند که میتواند برای مردم هزینه های هنگفتی در پی داشته باشد ودر ثانی کسی که حاضر است چنین تقلب بزرگی را انجام بدهد چه صلاحیت اخلاقی دارد که زن وبچه مردم وناموس ملت رامعاینه و درمان کند پس این هر امتحانی نیست این امتحان دستیاری است.

در ضمن جهت اطلاع دوستان عرض کنم که سال ها است که سوالات امتحان بهداشت کاران دهان ودندان به دندانپزشکی را نیز دارند میفروشند(دوره ای۵-۱۰ میلیون تومان) حداقل ۶ نفر اینها را که من میشناسم و حتی مکانیسم قبلی خرید این دسته خاص ازسوالات

کلاغ خبرچین چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام دوستان
جلسه امروز بین نمایندگان وزارتخانه ، قوه قضائیه و مجلس پیش از ظهر تشکیل شد . نمایندگان قوه قضائیه از همان ابتدا با توجه به شناختی که از وزارت بهداشت داشته اند چندان امیدی به تفاهم و مجاب کردن آنها نداشته اند !!!و این جلسه را تشکیل داده بودند برای دادن اولتیماتوم ( رابط اینطوری گفت ) .
اگر به گزارش کیهان دقت کرده باشید در انتها گفته که نتیجه اوایل هفته آینده معلوم میشود . یعنی حرف هیچکس در این جلسه هنوز ملاک نیست .
شانتاژ بازی و هیاهو های امروز را اگر متوجه شده باشید همه از سوی وزارت بهداشت برای آشفته کردن جو و ایجاد تشنجهای روانی بین معترضان بود .! این قانون کار آنهاست . در واقع با سرو صدا و عربده کشی از چندین سو می خواهند حریف را ترسانده و از میدان بدر کنند !! فراموش نکنید که وزارت بهداشت همواره معتقد است که هیچ تخلفی صورت نگرفته ، امتحان هم در تاریخ مقرر خواهد بود
آنچه مسلم است اینست که فعلا از سوی قوه قضائیه هنوز اعلانی مبنی بر توافق با وزارت بهداشت صادر نشده . در واقع در این میان حرف نهائی را دادگستری خواهد زد . !!
قوه قضائیه در این فرصت با مشاورانش به شور خواهد پرداخت ولی احتمال هر پیشامدی وجود دارد !!!!!!!!!!
بنابر این اگر ما حق را از آن خود میدانیم باید همصدا و همراه با بسیج دانشجوئی به اعتراض بپردازیم تا بتوانیم نظر قوه قضائیه را بنفع خود تثبیت کنیم .
یا علی بگوئید و با مطلع کردن سایر همکاران به جمع ما بپیوندید .
یا حق

کلاغ سفید چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:16 ب.ظ

کلاغ خبرچین تو راهه گفت که بهتون بگم

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:07 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:06 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:06 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:03 ب.ظ

کلاغ به خاطا همه که ازت میخوان بیایی بیا
اگر هم نمیتونی بنا بر مصلحت چیزی بگی
حداقل امیدی بده

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 09:00 ب.ظ

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:59 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کلاغ جان اگه خبری هم نداری لااقل تحلیلت و حس ششمت رو بگو چی میگه

به ترخون چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:59 ب.ظ

ترخون! تو هم با این نگارش تلگرافیت فقط دل ما رو خون می کنی. موضوع چیه؟

پسرک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:58 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کار فارس خیلی جالب بود
اول حقیقت رو نوشت
یعنی میهوان کاری که به مصلحته رو انجام بدن نه کاری که حقه
ولی بعدش انگار کسی گیر داده و سریع این قسمتشو حذف کردن. ولی اصل قضیه که عوض نشده
مصلحت نظام قطعا در اینه که قضیه زیاد کش پیدا نکنه و ۳ قوه باهم همصدا باشن
فردا اگه شنیدین که اصل قضیه یک اشتباه در بازپرسی بوده تعجب نکنین
ببینین اینو کی گفتم

ای بابا چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:56 ب.ظ

ای بابا
اخبار ۳۰:۲۰ از وزیر میبرسه:شما ورزش میکنین؟
شما سیگار میکشین؟
این صدا و سیما چرا اصرار داره این هقه رو زرگ کنه؟
نکنه توطئه است که قضیه رم ماست مالی کنن

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:52 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:45 ب.ظ

ترخون خبرایی پیدا کردی؟

سر در گم چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:42 ب.ظ

برنامه ۲۰:۳۰

از پزشکیان پرشیذن سیگار میکشه یا نه
مسخره کردن بی شرفها

ترخون چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:41 ب.ظ

یه خبرایی هست

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

این که از اول معلوم بود که وزیر این حرفها رو می زنه چرا زود جا خالی کردین؟؟؟ کلاغ قسمت می دم به هر چی اعتقاد داری زودتر خبراتو بده

پچشک چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 08:29 ب.ظ

من هنوز شوکه ام...

کلاغ جواب بده!! کلاغ جواب بده!! چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

آیا با این وزیر با این نگرش جای بحث و بررسی و تصمیم گیری می ماند؟ او که زیر همه چیز را زده.و بجای ابطال آزمون و تعویق امتحان،‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تخلف را ابطال کرده. کلاغ تو این موارد را نمی تونی انعکاس بدی؟ آخه با این وزیر که هیچ وقت به تفاهم نمی رسن کلاغ جو کلاغ جواب بده!!اب بده!!د. کلاغ جواب بده!! کلاغ جواب بده!! ک کلاغ جواب بده!!لاغ جواب بده!! کلاغ جواب بده!! کلاغ جواب بده!! کلاغ جواب بده!! کلاغ جواب بده!! کلاغ جواب بده!! کلاغ جواب بده!!

علاف چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

از پزشکان در تجمعی اعتراض‌آمیز: نتایج آزمون دستیاری باید باطل شود

سرویس: آموزشی
1384/01/31
04-20-2005
18:20:24
8401-09543: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

تعدادی از پزشکان معترض به نتایج آزمون دستیاری در مقابل درب شمالی بیمارستان امام خمینی (ره) تحصن کردند.

دکتر حسن گودرزی سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، واحد علوم پزشکی تهران با اشاره به تأثیر نتیجه رسیدگی به تخلفات آزمون سال 82 بر آزمون امسال گفت: عموم پزشکان براین باورند که پس از احراز تقلب و خرید و فروش سؤالات می بایست نتایج این آزمون مخدوش اعلام شود و راهکارهای مختلف و عملی برای جبران خسارت پزشکانی که تخلفی نداشته اند در نظر گرفته شود.

وی گفت: انتظاری که از قوه قضائیه داریم این است که جهت احقاق حق پزشکان اقدام سریع و قاطع را در برخورد با متخلفان و عوامل قضائی که سبب اطاله رسیدگی به این پرونده شده بودند را انجام دهد و بدیهی است که اولین قدم در این راه تعویق آزمون پذیرش دستیاری کنونی است.

سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری ادامه داد: این دبیرخانه و پزشکان بر این باورند که قوه قضائیه توانایی و قاطعیت لازم در برخورد با این فساد را باید به اثبات برساند و به همین لحاظ تحصنی که قرار بود بصورت خود جوش مقابل شعبه رسیدگی کننده به این پرونده برگزار گردد لغو و قرار شد در مقابل بیمارستان امام تحصن انجام شود.

همچنین دکتر قدسی از دیگر پزشکان حاضر در تجمع به خبرنگار ایسنا واحد علوم پزشکی تهران گفت: اکنون که مشخص شده که تخلفی صورت گرفته است بایستی برای جلوگیری از بیشتر شدن ابعاد آن این مساله تا انتها رسیدگی شود و حقوق کسانی که می خواسته اند در یک رقابت سالم علمی شرکت کنند به آنها بازگردانده شود.

وی ادامه داد: ما خواستار این هستیم که تکلیف پرونده آزمون سال 82 قبل از برگزاری آزمون سال 83 که به امسال موکول شده مشخص شود.

همچنین دکتر سید حیدر رضوی منش یکی دیگر از پزشکان تحصن کننده گفت: در حالی که پرونده تخلفات آزمون سال 82 در حال رسیدگی بود، وزارت بهداشت حق نداشت بدون هماهنگی با بازپرس پرونده تاریخ آزمون را مشخص کند.

وی ادامه داد: بدیهی است تا تکلیف آزمون گذشته مشخص نشده نباید آزمون جدیدی برگزار شود.

وی گفت : در ساختار برگزار کنندگان آزمون هنوز افرادی هستند که در صلاحیت آنها شک داریم و بازپرس نیز تا مرداد ماه جهت رسیدگی کامل به این پرونده و شناسایی عوامل آن وقت خواسته است .

دکتر رضوی منش افزود : تاکنون طبق آمار رسمی از 1200 نفر برگزیدگان این آزمون 350 نفر به تقلب و خرید سؤالات اعتراف کرده اند که همگی در رشته های خوب نیز پذیرفته شده اند و این آمار قطعاً بیشتر از تعداد اعلام شده است .

وی در پایان گفت: آنچه اهمیت دارد اینست که راهکاری ارائه شود تا کمترین حق از شرکت کنندگان 2 آزمون سال 82 و 83 تضییع شود و به نظر ما تعویق زمان آزمون 83 تا رسیدگی به تمام تخلفات و مشخص شدن افراد متقلب بهترین راه است .

انتهای پیام
کد خبر:

روزی .... چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:53 ب.ظ

وزیر محترم دولت پاسخگو:
تقلب در همه آزمونها وجود دارد؟؟؟؟!!!!.
....
....
.....
سالهاست که شاهد به مسلخ رفتن عدالتیم.

آینده بین چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:53 ب.ظ

قابل توجه دوستانی که با خواسته های پزشکان معترض از جمله تعویق امتحان تا زمان تعیین تکلیف آزمون ۸۲ مخالف بودند:
دکتر پزشکیان :
۱- تقلب در همه امتحانها است :قبلا منکر هرگونه تقلب بود و می گفت حتی اگر یک مورد تقلب ثابت شود کل آزمون را باطل می کنم از قدیم گفته اند مرده و قولش :مردانگی اش ثابت شد
۲-وظیفه قانونی ما برگذاری آزمون در زمان مقرر است :یعنی جلوگیری از تقلب وظیفه ما نیست .
۳-ظرفیت رشته ها تغییری نمی یابد :در حالیکه عین الهی گفته بود تا ۲۵درصد در این آزمون زیاد شده است .راستی اگر عین الهی واقعا آدم متعهد ی است پس از اثبات تقلب که خود او هم اعلام کردکه لکه ننگی بر دامن وزارت است همکاری لازم را ندارد واز این سیستم آلوده استعفا نمی دهد؟؟؟
۴-ما پایه گذار روشی خواهیم بود که از سال آینده هر دانشگاه خودش آزمون را برگذار نماید :یعنی پایه گذار تقلب وسیع و بی درد سر در کل کشور :دیگر شاگرد اول ها هم اگر پارتی کلفت نداشته باشند رشته های لوکس را در خواب خواهند دید : من شخصا فردی را می شناسم که در سالهای قبل از کنکوری شدن به عنوان شاگرد اول در یکی از دانشگاهها ی مادرامتحان داد باور کنید من توی عمرم فردی( ببخشید ) به خر خونی او ندیده بودم ،اما با کمال تعجب درهیچ یک از رشته های انتخابی قبول نشد و در نهایت با احساس مسئو لیت رئیس دانشگاه محل تحصیل که فردی متعهد و با نفوذ بود پس از باز بینی پاسخنامه مشخص شد ایشان نه تنها در اولین اولویت انتخابی قبول می شده بلکه جزئ نفرات اول کشور هم بوده است و ایشان امروز عضو هیئت علمی یکی از دانشگاهها است .حال تصور کنیدسرنوشت امروز این فرد درسخوان اما بی پارتی را اگر همچین رئیس دانشگاه هم پیدا نمی شد.
اگر اینهمه بلا بر سر ما می آید که یک یا چند نفر زور مدار برای این همه پزشک تعیین سرنوشت می کنند همه از عدم اتحاد ماست و عدم اتحاد ما نیز ناشی از خود خواهی ماست اگر در این مدت گذشته همه اتحاد داشتیم و پشت مدافعان واقعی خودمان را خالی نمی کردیم در تحصن های بسیج با انسجام شرکت می کردیم حال به اینجا نمی رسیدیم که تقلبات اظهر منالشمس توسط همه تایید می شود اما بسیار کوچک وعادی جلوه داده می شود پس از این به بعد متحد باشید هر یک از ما به حق خودش قانع باشد واز حق خود و همکارانش دفاع نماید اگر دین داریم بر خدا توکل کنیم و متحد باشیم که دست خدا با جمع است و اگر دین نداریم آزاده باشیم
والسلام و من الله التوفیق.

علاف چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

دوستان این قضیه تحصن ÷مقابل بیمارستان امام خمینی چیه

قابل توجه چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:47 ب.ظ

بازبرس محترم/نمایندگان محترم/همکاران گرامی:
هدف وزیر از بیانات اخیرش همانا خرید وقت است.اگر امتحان کزایی در ۱۵ اردیبهشت بر گزار شود.ودادگاه در مرداد.به فرض اینکه وزارتخانه مقصر شناخته شود انوقت نه استعفایی را شاهد خواهیم بود نه عذر خواهی وزیر را.چرا که در انموقع دولت جدید و وزیر جدید خواهد امد.و نه ابطالی را چرا که ازمون ابطال شده ۸۲ را نمیتوان بس از ازمون برگزار شده ۸۳ بر گزار کرد
بس بهوش باشید و از حق ما که همانا خود عدالت است ذره ای عقب نشینی نکنید که در سرای دیگر جوابگو خواهید بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:34 ب.ظ

مبارز چهارشنبه 31 فروردین 1384 ساعت 07:31 ب.ظ

با‌چنین‌حکومتی‌‌چگونه‌ به عدالت دلخوشید؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد