خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

در گفتگو با فارس:
ریاض، خواستار تسریع در روند رسیدگی قضایی پرونده آزمون دستیاری شد
ریاض، خواستار تسریع در روند رسیدگی قضایی پرونده آزمون دستیاری شد

خبرگزاری فارس: ریاض، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با توجه به درخواست قوه قضاییه از وزارت بهداشت مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری برای انجام تحقیقات بیشتر و نیز با توجه به سردگمی داوطلبان این آزمون از مسئولان قوه قضائیه می خواهم رسیدگی به این پرونده را در اولویت قرار دهند و در خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی کنند.

سید علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:‌ سرانجام، رسیدگی های قضایی پرونده آزمون دستیاری نتیجه داد و بر وجود تخلف در برگزاری آزمون دستیاری و خرید و فروش و سوالات آن صحه گذاشت و نشان داد که قطعا جرمی در برگزاری این آزمون اتفاق افتاده است.
وی اضافه کرد: نحوه برخورد با این تخلف البته در صلاحیت دادگاه است و فعلا نمی توان در مورد ابطال آزمون یا برخورد بامتخلفان نظر داد ام

نظرات 125 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 12:49 ق.ظ

emrehan aghab nemiopfteh alan tv elaaam kard

از اخبار پزشکی سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 12:26 ق.ظ

دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۴رییس فرهنگستان علوم پزشکی:تعرفه‌های پزشکی در ایران بی‌نهایت ناعادلانه‌ هستند


رییس فرهنگستان علوم پزشکی با تاکید بر این که سازمان نظام پزشکی باید با قدرت قانون را اجرا کند، گفت:‌ تعیین تعرفه‌های پزشکی توسط سازمان نظام پزشکی به سامان دادن بخش پزشکی کمک بزرگی خواهد کرد.
دکتر ایرج فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان اینکه قانون جدید سازمان نظام پزشکی ضمانت اجرایی دارد، اظهارکرد: قاعدتا هیات دولت نمی‌تواند بر خلاف قانون تصمیمی بگیرد.
وی با بیان اینکه اختیاراتی که در قانون جدید به نظام پزشکی محول شده اختیارات درستی است، افزود: تعرفه‌های ناعادلانه بخش خصوصی سبب مشکلات زیاد اجتماعی از جمله معضل زیرمیزی شده است.
رییس فرهنگستان علوم پزشکی ادامه داد: هر چقدر تعرفه‌های پزشکی واقعی‌تر شود، امکان بروز اختلافات کمتر خواهد شد.
ایرج فاضل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار امیدواری کرد با همکاری هیات دولت و سازمان نظام پزشکی این مشکل رفع شود که این هم به نفع مردم بوده و هم وضعیت جامعه پزشکی را بهبود خواهد بخشید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تعرفه‌های پزشکی در ایران در مقایسه با سایر کشورهای دنیا، بی‌نهایت ناعادلانه است به طوری که هرگونه افزایش به نظر زیاد می‌رسد
t: 7:00 AM
نظربدهید
وزیر بهداشت در گفت‌وگو با ایسنا: مشکلات جامعه پزشکی و پرستاری را حل خواهیم کرد!!!!


در پی اعلام لغو تعرفه‌های پزشکی بخش خصوصی، وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگویی با «ایسنا» اعلام کرد: ‌این تعرفه‌ها لغو نشده بلکه هیأت دولت عنوان کرده که آن چیزی که تصویب شده باید مجرای قانونی داشته باشد.
دکتر مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: طبق بندی که در قانون آمده، دولت باید مبنای تعرفه را اعلام کند و سازمان نظام پزشکی بحث سود سرمایه و هزینه‌های جانبی را بر روی آن بگذارد، سپس هزینه نهایی را اعلام نماید.
وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر، دولت هنوز مبنای سال را اعلام نکرده ولی سازمان نظام پزشکی تعرفه‌ها را اعلام کرده‌ است، که این امر از لحاظ قانونی اشکال دارد؛!! در نتیجه این مسأله باید اصلاح شود تا تعرفه بر اساس آنچه در قانون گفته شده ابلاغ گردد.
پزشکیان خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم پزشک، مردم و دولت متضرر شوند زیرا در سیاست‌ها باید قیمتها را به گونه‌ای طراحی کنیم که قدرت ارائه خدمت وجود داشته باشد و به مردم نیز فشار نیاید.
وزیر بهداشت درباره‌ مشکلات جامعه‌ پزشکی، پرستاری و بهیاران به ایسنا گفت: متأسفانه جامعه پزشکی، پرستاری، بهیاری از نظر حقوق و مزایا وضعیت قابل قبولی ندارند.
بنابراین در دولت هم تلاش در جهت اصلاح این وضعیت است و هم نمایندگان مجلس نیز پیگیر این مسأله هستند تا بتوانند حقوق این عزیزان اصلاح شود و ما پیگیر هستیم که مشکلات این قشر به هر شکلی که شده اصلاح گردد

پچشک سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 12:23 ق.ظ

دنیا دیدی و هرچه دیدی هیچ است
وان نیز که گفتی و شنیدی هیچ است
سرتاسر آفاق دویدی هیچ است
آن نیز که در خانه خزیدی هیچ است....خیام

سلام بر عزیزان خسته!
امیدوارم این استرس بدپیله بر فردای کردار و گفتار و پندار ما کم تاثیر باشد واین پلیدی ها؛ نقره اندود زلال آیینه دلمان باشد نه کدورت و تیرگی و نفرت.
ای بابا...تا بوده همین بوده؛چند صد سال پیش هم اوضاع قاراشمیش بوده که خیام گفته بود:

عالم همه محنت است و ایام غم است
گردون همه آفت است و گیتی ستم است
فی الجمله که چو در کار جهان می نگرم
آسوده کسی نیست وگر هست کم است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین 1384 ساعت 12:03 ق.ظ

مرتضوی همانندسازی شد، سید ابراهیم نبوی


بیمارستان بزرگ همانندسازی کشور قرار است در دو سال آینده یک میلیون سعید مرتضوی تولید کند.
پس از توافقات علمی میان بخش امور پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با توجه به اینکه سعید مرتضوی دادستان انقلاب و عمومی تهران در سال گذشته به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب شد، تصمیم گرفته شد که از روی سعید مرتضوی همانندسازی شود
بی بی سی اعلام کرد: گروهی از متخصصان هندی قصد دارند با همتاسازی یوزپلنگ ایرانی، گونه ای از یوزپلنگ را که نزدیک به یوزپلنگ ایرانی بوده اما بیش از چهار دهه است نسلش در کشور هند منقرض شده است احیا کنند.
در پی این خبر برخی از محافل اقتدارگرا تصمیم گرفتند که برای حفظ کیان اسلام و افزایش قدرت جناح راست از دانشمندان هندی بخواهند که اقدام به همانندسازی جانورانی غیر از یوزپلنگ نیز بکنند، لذا پس از توافقات علمی میان بخش امور پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با توجه به اینکه سعید مرتضوی دادستان انقلاب و عمومی تهران در سال گذشته به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب شد، تصمیم گرفته شد که از روی سعید مرتضوی به عنوان جانور کمیاب و درحال انقراض به تعداد 300 عدد همانندسازی شده و جهت افزایش اقتدار جناح راست در کشور به کار گرفته شود.

سه ماه بعد: بنا به اعلام مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح دیروز تعداد 300 نفر سعید مرتضوی در این مرکز تولید شده که بر اساس آزمایشات لاکشمی کاپور دانشمند همانندساز هندی حال هر 300 نفر خوب گزارش شده است. وی اعلام کرد: این 300 نفر تا 20 روز دیگر می توانند وارد جامعه شوند و به کار بپردازند.

20 روز بعد: بنا به اعلام خبرگزاری ایسنا دکتر لاکشمی کاپور با حکم یکی از مرتضوی های تولید شده ممنوع الخروج شد و با حکم یک مرتضوی دیگر بازداشت و توسط سردار مرتضوی به زندان برده شد. سعید مرتضوی وکیل مدافع دکتر لاکشمی کاپور اعلام کرد: موکل من تمام جرائم را می پذیرد. در پی دستگیری دکتر لاکشمی کاپور دولت هند به این قضیه شدیدا اعتراض کرد، اما سعید مرتضوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در یک واکنش مطبوعاتی اظهارات دولت هند را مغرضانه و دخالت در امور داخلی ایران قلمداد کرد.

یک ماه بعد: در پی استعفای 160 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با هماهنگی و مشورت با دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفته بود، انتخابات میان دوره ای مجلس برگزار شد. سعید مرتضوی معاون امنیتی وزارت کشور اعلام کرد که انتخابات با آزادی کامل برگزار می شود.

یک ماه و نیم بعد: انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار شد و 147 نماینده جدید وارد مجلس شورای اسلامی شدند و انتخابات 13 نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد. در شهر تهران بیست نماینده به ترتیب زیر به مجلس راه یافتند:
1) سعید مرتضوی با 438567 رای
2) سعید مرتضوی با 432265 رای
3) سعید مرتضوی با 426125 رای
4) سعید مرتضوی با 421021 رای
5) سعید مرتضوی با 419857 رای
6) سعید مرتضوی با 412156 رای
7) سعید مرتضوی با 404002 رای
8) سعید مرتضوی با 401289 رای
9) سعید مرتضوی با 389164 رای
10) سعید مرتضوی با 389021 رای
11) سعید مرتضوی با 365265 رای
12) سردار سعید مرتضوی با 356225 رای
13) سعید مرتضوی با 345899 رای
14) سعید مرتضوی با 331998 رای
15) سعید مرتضوی با 329096 رای
16) سعید مرتضوی با 324668 رای
17) سعید مرتضوی با 302198 رای
18) سعید مرتضوی با 300120 رای
19) سعید مرتضوی با 296132 رای
20) سعید مرتضوی با 289125 رای
انتخاب یک نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد و قرار است از میان آقایان سعید مرتضوی و سعید مرتضوی تا پانزده روز دیگر یکی از آنان به عنوان نفر بیست و یکم تهران به مجلس برود. همچنین در شهرهای دیگر نیز سه نفر کاندیدای مستقل و 127 نفر سعید مرتضوی وارد مجلس شورای اسلامی شدند. آقای سعید مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که انتخابات بدون حادثه برگزار شده است، اما در شهر مشهد میان طرفداران آقای سعید مرتضوی و آقای سعید مرتضوی درگیری هایی رخ داده که به این شکایات رسیدگی خواهد شد. همچنین بنا به اعلام ایرنا آقای سعید مرتضوی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: در مورد انتخاب آقای کورش فولادوند کاندیدای مردم خرم آباد از سوی آقای سعید مرتضوی کاندیدای دیگر این شهر شکایاتی شده است که مشغول رسیدگی هستیم و بزودی شورای نگهبان نظرش را اعلام می کند. سردار مرتضوی فرمانده نیروی انتظامی تهران اعلام کرد که این نیرو با تمام قدرت از صندوق های رای گیری حفاظت کرد و از این پس نیز حامی نظم کشور خواهد بود.

دو ماه بعد: در پی درگذشت نابهنگام چهار تن از آیات عظام آیت الله مومن، آیت الله رضوانی، حجت الاسلام مدرس یزدی و آیت الله جنتی پرفسور سعید مرتضوی رئیس بخش قلب بیمارستان خاتم الانبیا ضمن اعلام این خبر علت سکته دسته جمعی این آقایان را شنیدن یک خبر بد اعلام کرد. بدنبال درگذشت اعضای شورای نگهبان مقام معظم رهبری آیت الله سعید مرتضوی، آیت الله سعید مرتضوی، آیت الله سعید مرتضوی و حجت الاسلام سعید مرتضوی را به عنوان اعضای فقیه شورای نگهبان انتخاب کردند. همچنین در پی استعفای آقایان کدخدایی، علیزاده، الهام و حجت الاسلام کعبی اعضای حقوقدان شورای نگهبان آقایان دکتر سعید مرتضوی حقوقدان، دکتر سعید مرتضوی دادستان سابق تهران، سعید مرتضوی و سعید مرتضوی به عنوان اعضای حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شدند.

دو ماه و نیم بعد: شورای نگهبان صلاحیت دکتر مصطفی معین را به دلیل عدم التزام عملی به ولایت فقیه و شرکت در تجمع ضدانقلابی هجده تیر و صلاحیت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را به دلیل اینکه هاشمی رفسنجانی است رد کرد. آقای سعید مرتضوی سخنگوی این شورا اعلام کرد در صورتی که لازم بداند جزئیات اسناد رد صلاحیت کاندیداها را منتشر خواهد کرد.

سه ماه بعد: انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و انتخابات میان آقایان سعید مرتضوی و دکتر سعید مرتضوی به دور دوم کشیده شد. بنا به گزارش ایسنا این رقابت شدید خواهد بود. دکتر سعید مرتضوی اعلام کرد: آمریکایی ها با این انتخابات از ایران درس دموکراسی گرفتند. دولت فرانسه این انتخابات را به دولت ایران تبریک گفت و خواستار فروش بیشتر پژو 405 در ایران شد. همچنین جک استراو در ملاقات با دکتر سعید مرتضوی سفیر ایران در انگلیس این انتخابات را گامی به جلو خواند و خواستار حضور بیشتر اقتصادی انگلستان در ایران شد و گفت: ماشین های ما بهتر از پژو هستند، ماشین پژو وقتی بعد از چهارهزار کیلومتر روغنش را عوض نکنی آب و روغن قاطی می کند. روزنامه شرق در سرمقاله سعید مرتضوی سردبیر این روزنامه انتخابات را چشم اندازی دموکراتیک و در راستای ادامه اصلاحات توصیف کرد. در پی چاپ این مقاله قاضی سعید مرتضوی سردبیر روزنامه شرق را احضار کرد و گفت: گفتن اینکه انتخابات ادامه اصلاحات است اشاعه اکاذیب است و مرتضوی باید پاسخگو باشد.

سه ماه و ده روز بعد: بنا به اعلام حجت الاسلام مرتضوی دادستان کل کشور دکتر لاکشمی کاپور در زندان اعتراف کرد که برای دولت انگلیس و هند جاسوسی می کرد و قصد داشت علاوه بر اختلال در امنیت کشور اسرار هسته ای ایران را نیز فاش کند. وی اظهار ندامت کرد و سرانجام به دلیل پی بردن به اشتباهات خود توسط قاضی مرتضوی با یک وثیقه یک میلیون دلاری آزاد شد و به هند برگشت. همزمان با این خبر مرکز همانندسازی اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد که با تلاش های دکتر لاکشمی کاپور در زندان تعداد سه نفر لاکشمی کاپور اصلاح شده همانندسازی شده که با نام های عبدالله کاپور، میثم کاپور و یاسر کاپور در حال حاضر مشغول راه اندازی بیمارستان بزرگ همانندسازی کشور هستند. آنان قرار است در دو سال آینده یک میلیون سعید مرتضوی تولید کنند.

چهارماه بعد: روزنامه کیهان منتشر شد. به تصویر این روزنامه دقت کنید:


[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:50 ب.ظ

یاد مصاحبه خبرنگار سی ان ان با رفسنجا نی افتادم پرسدید:در ممالک مسیحی وقتی کسی دچار اضطراب میشود
نزد کشیش میرود در کشور شما که حکومت در دست روحانیان است در خیابان همه را مضطرب ونگران می بینیم چرا؟
اسب تازی کمرش خونین است زیر پالان طوق زرین همه بر گردن خر میبینی

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:48 ب.ظ

اقای رابط حقوقی
لطفا دست بردارید بابا جان در این کشور کدام کار از راه قانونی انجام شده که این یکی .اگر بخواهند قانون وماده قانونی نمی خواهد اقا جان برو و دست از سر ما جگر خونین بردار.به استناد قانون صد سال قبل یک شبه صدها روزنامه را میبندند بعد حریف پزشکیان یک لا قبا نمی شوند عزیز برادر نمی خواهند نه که نمی شود.در شرایطی که حکومت ایران در موارد پرونده های سیاسی به محض کوچکترین شک افراد بی گناه را بدون تامل دستگیر زندانی و تحت شدیدترین بازجویی ها قرار می دهد چگونه ای است که در مورد پرونده ای به این مهمی مدتی طولانی سکون اختیار کرده بود؟ چه دستهایی پشت پرده بوده است ؟...
بزودی حقایقی در این زمینه وبرخی موارد دیگر برای ملت شریف ایران افشا خواهد شد.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:41 ب.ظ

یاد مصاحبه خبرنگار سی ان ان با رفسنجا نی افتادم پرسدید:در ممالک مسیحی وقتی کسی دچار اضطراب میشود
نزد کشیش میرود در کشور شما که حکومت در دست روحانیان است در خیابان همه را مضطرب ونگران می بینیم چرا؟
اسب تازی کمرش خونین است زیر پالان طوق زرین همه بر گردن خر میبینی

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:31 ب.ظ

در شرایطی که حکومت ایران در موارد پرونده های سیاسی به محض کوچکترین شک افراد بی گناه را بدون تامل دستگیر زندانی و تحت شدیدترین بازجویی ها قرار می دهد چگونه ای است که در مورد پرونده ای به این مهمی مدتی طولانی سکون اختیار کرده بود؟ چه دستهایی پشت پرده بوده است ؟...
بزودی حقایقی در این زمینه وبرخی موارد دیگر برای ملت شریف ایران افشا خواهد شد.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:29 ب.ظ

یاد مصاحبه خبرنگار سی ان ان با رفسنجا نی افتادم پرسدید:در ممالک مسیحی وقتی کسی دچار اضطراب میشود
نزد کشیش میرود در کشور شما که حکومت در دست روحانیان است در خیابان همه را مضطرب ونگران می بینیم چرا؟
اسب تازی کمرش خونین است زیر پالان طوق زرین همه بر گردن خر میبینی

تنها دل ما دل نیست آره دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:18 ب.ظ

بوی خیانت به مشام میرسد و چه تهوع انگیز و ازار دهنده است: عجز قوه قضاییه در ابطال ازمون 82 و عدم تعویق ازمون 83
.قلدری پزشکیان مزدور
منتفی شدن تحصن چهارشنبه.
بیانات جدید حیدرپور
افاضات عین الهی
صحبت های نا امید کننده دکتر گودرزی
تغییر رای و نظر ناگهانی قاضی پرونده در ناتوانی در برگزاری و اعلام رایدادگاه در خصوص پرونده قبل از 15 اردیبهشت
تاکید سران در برگزادی ازمون در 15 اردیبهشت
همه وهمه حاکی از به توافق رسیدن این دو گروه به ظاهر متخاصم است.
!

تنها دل ما دل نیست آره دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:15 ب.ظ

بوی خیانت به مشام میرسد و چه تهوع انگیز و ازار دهنده است: عجز قوه قضاییه در ابطال ازمون 82 و عدم تعویق ازمون 83
.قلدری پزشکیان مزدور
منتفی شدن تحصن چهارشنبه.
بیانات جدید حیدرپور
افاضات عین الهی
صحبت های نا امید کننده دکتر گودرزی
تغییر رای و نظر ناگهانی قاضی پرونده در ناتوانی در برگزاری و اعلام رایدادگاه در خصوص پرونده قبل از 15 اردیبهشت
تاکید سران در برگزادی ازمون در 15 اردیبهشت
همه وهمه حاکی از به توافق رسیدن این دو گروه به ظاهر متخاصم!

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:04 ب.ظ

ای کاش مثل ۷۷ تا۸۱ قضیه تقلبات لو نمیرفت چو ان موقع فقط حقمان را میخوردند وکمتر کسی این را میدانست ولی الن هم اعصابمان راخاکشیر کردند وهم دارند مسئله راماسمالی میکنن

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 10:43 ب.ظ

پس چرا این وزیر راجع به امتحان دستیاری کتاب نوشته؟

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:43 ب.ظ

رابط حقوقی محترم با تشکر از راهنمائی شما
آیا از نظر قانونی بازپرس یا دادستان می تواند با صدور حکم قضائی وزارتخانه را مجبور به تعویق امتحان کند یا قضیه از حد تقاضا بالاتر نخواهد رفت؟ (با توجه به اینکه پرونده مربوط به آزمون ۸۲ است نه آزمون امسال)

[email | web] رابط حقوقی دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

خدمت سروران عزیز عرض کنم که اولا شما به یک جمله کلاغ خبر چین باید شک می کردید کاری به راست و دروغ بقیه حرفهاش ندارم .
جمله مشکوک ایشان این بود که گفته بود دادگاه فردا آزمون ۸۲ را ابطال می کند در حالیکه همه ما می دانیم پرونده آزمون هنوز در دادسرا و در مرحله تحقیق و تکمیل است و به دادگاه نرفته است و نماینده مدعی العموم یا همان باز پرس و بالاتر از آن دادستان نمی توانند رای ابطال صادر کنند اما می توانند حکم تعلیق موقت (که با ابطال فرق می کند ) جهت تکمیل پرونده صادر نمایند وپس از تکمیل پرونده که آن هم زمان بر است جهت صدور رای نهایی به دادگاه ارسال شده و قاضی دیگری رای را صادر خواهد کرد.
ثانیا اینجانب احتمال تعویق آزمون را قوی اما احتمال ابطال آزمون ۸۲ را ضعیف میدانم چرا که ابطال لین آزمون و تایید رای در مراجع بالاتر قضایی موجب استفاده شاکیان سایر پرونده ها از جمله کنکور، دانشگاه آزاد ،وآزمونهای سالهای قبل دستیاری ،از رای وحدت رویه قضایی شده و خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .می بینید که سرنوشت این آزمون به فاکتورهای بسیاری وصل است .
در پایان اگر دوستان سوالی دارند مطرح نمایند تا پاسخگو باشیم.

کلاغ خبر چین دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

کامنت بالائی که به اسم من است را تکذیب می کنم اخباری که گفتتم موثق است

به کلاغ دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:25 ب.ظ

کلاغ! پنیرتو که خوردی زود بیا ببینم چه خبر. کدوم خبرت نادرست بود؟ ابطال؟ تعویق؟ یا استعفا؟ کدوم؟ خبر آخریت چرا انقدر گنگ بود؟ حتما بیاااااا

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:16 ب.ظ



[email | web] رزومه شغلی وزیر بهداشت



نام و نام خانوادگی =مسعود کسکشیان جنده زاده حروم لقمه مهابادی
فوق تخصص کسکشی از دانشگاه دیوثها
مشاغل:کونده قبل از انقلاب(در خانواده ایشان ارثی است)

جاکش رسمی ننه و خاراش بعد از انقلاب
بنیانگذار جنده خونه های زنجیره ای در
مهابادو کرمانشاه وتبریز(ننه اش رییسه بوده)
عضو رسمی فرهنگستان کونی های ایران و عضو
افتخاری کانون زن قحبه های تبریز و دیزج
تالیفات:
۱-چی شد ننم جنده شد.(جایزه اول فرهنگستان دیوث ها)
۲-چی شد خواهرم جنده شد؟(به زبان روسی -با شکل و عکس اوریژینال) خواهرش در روسیه کس میداده
۳-چی شد زنم جنده شد؟ (در تبریز ۸۰۰۰۰۰ نسخه فروش کرد)
۴-چگونه دستیاران دوره ۳۱و۳۲ کونم گذاشتند؟(نایاب)چاپ ۳۲ با اضافات به بازار اومد.
۵-چگونه کالیبر کس ننه ام را از رویه کالیبر کون خودم اندازه گرفتم؟این مقاله در مجله گی های امریکا(من مدتی در انجا بودم) جایزه اول را برد.
خلاصه مقاله:در یک مطالعه دو سو کور و تصادفی مچ شده
که بر روی خودم و ناصری پور و عین الهی و هنربیشه و کریمی و کلانتر معتمد و نوری و... انجام شد ما به این نتیجه رسیدیم که چون ننه هایمان جنده و ما همه کونی هستیم بنابر این سایز کس ننمان =(سا یز کون ما) * ضریب ۳۱
کپی رایت محفوظ است.
۶- مقاله:من هیچ وقت راست نمیگویم تا مرا بکنید:
مجله دانشگاه تبریز-سال۳۲-شماره ۳۱ -صفحه ۱ تا اخر
۷-مقاله:من به همه خیانت میکنم تا مرا بکنند: با تایید دکتر دانشور (من در ماشینش مشروب گذاشتم تا گرفتنش و من بجای اون رییس بخش شدم) و تایید همسر سابقم که وقتی
فهمید من کونی هستم جنده شد و خودشو کشت)و قضیه
سوال فروشی امتحان دستیاری دوره ۳۱.نمیدونم چرا این بچه ها فقط وعده وعید میدن....بابا تو رو به خدا اگه همتون هم بیایید منو بکنید باز م میخوام.راستی ناصری پور و کریمی و هنر پیشه و نوری وعین الهی هم هستن.ده بیاین دیگه....
۸-خاتمی منو گولم زد ولی نکرد.چاپ ۳۱

عضویت در مجمع جهانی کونی هاو بنیانگذار کونی گری و جاکشی در مهاباد
ادرس..تهران وزارت بهداشت ودرمان واموزش پزشکیان کنی





29 فروردین 1384 در ساعت 21:14


نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :





پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:11 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

۲۰:۳۰ که چیزی نگفت
یعنی ۲۲:۳۰ نیست؟


کلاغ جان لطفا قهر نکن
ما حمایتت می کنیم
قرار نیست همه چیز طبق پیش بینی اتفاق بیفته که
لطفا مارو بیخبر نذار

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:05 ب.ظ

آدم مادر کسده خواهر کس چند برگ عمه سه پستون خون پریود خور نوار بهداشتی بالش کسکش تو که سرت تو کون اقیانوسی دریده مادر شاشو باردر کون پاره زنازاده از خبر سیما خبر نداری خواهر کس پاره گه می خوری مردم و سرکار می ذاری یه بار دیگه خبر کس شعر از گفتگوی خبری بدی کس مادر ت رو اپی می زنم کنده خار دار توش می ذارم..

اگهی تجارتی دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:04 ب.ظ http://tribune.blogsky.com

اخرین مقالات و کتابهای دکتر پزشکیان در تریبون...

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 09:00 ب.ظ

۲۰:۳۰ هم که هیچ خبری نبود. چرا کسی تکلیف ما رو معلوم نمی کنه بابا دق کردیم رفت!!!!!!!!!!!۱

روزی.... دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:37 ب.ظ

به امید روزی.... که نامی از ظلم و ظالمین در این سرزمین نماند.....

مصباح دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:37 ب.ظ

بچه ها امسال خواهر زاده وزیر با ما امتحان میده و وزیر به ابجیش قول داده که اونو یه جای خوب قبول کنه و بخاطر همینه که عجله داره امتحانو زود برگزار کنه .

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:35 ب.ظ

بچه ها فرض کنید شما قاضی یا وکیل یا کلاغ خبر چین که از کلاهبرداری وزیر ودبیر در مورد فروش n میلیارد تومانی سوالات دستیاری توسط یه عده داوطلب بخت برگشته ۱۴ ماه پیش با خبر شده اید ,و دنبال کار را گرفتید تا الان که به قوه قضاییه هم ثابت شده وریش یه عده خر پول وگردن کلفت واقازاده گیره وفرضا به شما پیشنهادات میلیاردی هم بشه تو این اوضاع واحوال گرانی و بی پولی خو ب بالاخره ادم خرج داره دیگه و این پزشکای پاپتی هم که سالهاست دارن حقشون میخورن حالا این هم رو ش ؛روشهای ماست مالی هم که دم دسته و وجه شما هم که بعنوان مدافعانه سر سخت عدالت زبانزد شده کلاغ هم که تا حالا همه حرفاش درست بوده ولی یه دفعه بیاد و یه خبر صوری محرمانه را هم لو بده و روند پرونده را مثلا منحرف کنه چیزی میشه ایا؟؟؟؟؟ البت که نمیشه ؟؟ چون همه ابزار ماسمالیزیشن برای بعد امتحان ۱۵ اردیبهشت به قول حیدر پور دمه دسته و دیگه بعد از امتحان کی حال این کارها را داره دیگه؟؟ همه فراموش میکنن یا خسته میشن دیگه..... خوب ایا اگه شما جای این گروه سرسخت پیگیری بودید بالاخره یه جورایی....وسوسه دیگه یا شانتاژ بازی دیگه بابا ...مگه چه اشکال داره ... خلاصه بشر جایز الخطا هم که هست وخداوند که توابین را دوست میداره درست مثل ناصری پور که با یک توبه به مقامات والا و رو یایی رسید دیگه .....

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

اقای دادستان چرا وزیر را بازداشت نمیکنید.بزرگترین خلافکار این امتحان همین وزیره .....

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:19 ب.ظ

۲۰ :۳۰ شبکه۲ است

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

سایت آزادی بیان : بنا به گزارشهای رسیده اخیرا نگرانی هایی در باره وضعیت احمد باطبی بروز کرده است،وی که به تازگی ازدواج کرده است از بازگشت به زندان امتناع کرده و اعلام کرده است تا زمانی که دستگیر نشود از بازگشت به زندان شش ساله خودداری خواهد کرد.

علاف دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:01 ب.ظ

کلاغ اینقدر معطلش نکن معلومه که اون کامنتای بالا مال خودت نیست 00000
یه چیزی خبری بده که خیلی علافیم

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 08:00 ب.ظ

پس از گذشت یک سال از ماجرای ازمون دستیاری پزشکی (دوره های تخصصی یا رزیدنتی) سال82و اعلام نتایج عجیب وغریب در این ازمون که طی ان برترین نخبگان دانشکده های پزشکی ازورود به دوره های تخصص باز ماندندوبجای ان افراد ثروتمند ویا وابسته به نهادهای حکومتی باسابق ضعیف علمی وارد این دوره ها شدند.اعتراضات گسترده پزشکان به این ازمون مبنی برفروش سوالات واین ظلم اشکاربا بی اعتنایی مجموعه نظام روبرو گردید.
اما همینک ودر استانه انتخابات ریاست جمهوری منابع موثق اعلام کردند یکی ازنهادهای وابسته به جناح حکومتی (بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با پشتیبانی حفاظت اطلاعات سپاه ) حدود یک ماه پیش اقدام به دستگیری تعدادی ازکارمندان وزارت بهداشت _دبیرخانه شورای اموزش پزشکی وتخصصی (محل طراحی وبرگزاری ازمون تخصصی پزشکی ) وچند تن ازمدیران ارشد وزارت بهداشت کرده است ودرنهایت حدود یک هفته قبل این افراد به خروج دفترچه سوالات وفروش ان به متقاضیان اعتراف کرده اند.
طبق اعترافات این افراد حدود دوماه قبل از ازمون اسفند82 این افراد باتعدادی واسطه که نقش شناسایی داوطلبان متقاضی خرید سوالات را به عهده داشته اند رابطه برقرار کرده و اقدام به دراختیار گذاشتن دفترچه سوالات در اختیار این افراد نموده اند. این واسطه ها نیز سئوالات را به متقاضیان به قیمت 20 الی30 میلیون تومان!فروخته اند.
طبق اطلاع تعداد خریداران این سوالات حدود200نفر بوده است که عمدتا ازدو قشر سرمایه داران ویا فرزندان مقامات رده بالای حکومت (درمقابل دریافت امتیازات خاص )بوده اند.که این افراد با توجه به ظرفیت بسیار اندک رشته های لوکس پزشکی همگی در برترین رشته ها (مانند :پوست - جراحی -چشم - گوش وحلق وبینی - رادیولوزی _قلب_ارتوپدی )پذیرفته شده ودرواقع حدود50تا70 درصد ظرفیت رشته های لوکس توسط این افراد اشغال شده است! وهمینک نیزمشغول به تحصیل هستند.
لازم به ذکراست در بین افرادی که به این طریق وارد این دوره ها شده اند نام فرزندان چند روحانی سرشناس حکومتی وچند مدیر تراز اول دولتی نیز به چشم می خورد .
هنوز مشخص نیست که وضعیت کسانی که اینگونه وارد دوره های تخصصی پزشکی شده اند چه می شود واز طرفی دیگر سرنوشت داوطلبانی که حقشان پایمال شده است چگونه جبران می شود؟ به نظر میرسد بخشی از حکومت در استانه انتخابات ریاست جمهوری قصد دارد با یک اقدام تبلیغاتی به نوعی از این مساله بهره برداری خاص کرده وبه نوعی توجه دانشجویان وجوانان را(با شعار کاذب عدالت طلبی ) به خود جلب نماید.
اگاهان وافراد پیگیر پرونده معتقدند که این اقدام بسیار تعجب برانگیز است چرا که افراد دستگیر شده کسانی بوده اند که از حدود 14ماه قبل همگی در مظان اتهام بوده اند و چگونه بوده است که در طول این مدت هیچ اقدامی برای بازداشت ویا حتی بازجویی از انان به عمل نیامده است ؟؟ در شرایطی که حکومت ایران در موارد پرونده های سیاسی به محض کوچکترین شک افراد بی گناه را بدون تامل دستگیر زندانی و تحت شدیدترین بازجویی ها قرار می دهد چگونه ای است که در مورد پرونده ای به این مهمی مدتی طولانی سکون اختیار کرده بود؟ چه دستهایی پشت پرده بوده است ؟...
بزودی حقایقی در این زمینه وبرخی موارد دیگر برای ملت شریف ایران افشا خواهد شد.

سینا

دکتر دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:56 ب.ظ

بابا من که دیگه قید امتحان امسالو زدم.با این وضعیت نمیشه درس خوند

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:56 ب.ظ

اینست قدرت پزشکیان!! .کلاغ خود پزشکیان بود

بامداد دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

من که گیج موندم؟؟؟؟؟/!!!!!!!!یعنی برنامه ابطال و و تعلیق و رسیدگی بهم مالید یا کلاغ جان جانب احتیاط را پیش گرفته و اطلاعات واصله را پخش نمی کند؟؟؟؟؟؟ به هر حال کلاغ جان دیگر از این حرفهای خداحافظی و ....نمی زنی و منقار مبارک را باز نگه می داری........تو هیچ گاه شرمنده مباش ......شرمنده وزیر نالایقو باند فاسدش هست.............همه ما منتظرت هستیم

نامی دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:40 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

فکر کنم کلاغ واقعی نبود
سر کاری

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:38 ب.ظ

بابام جان

دیگه اینقدر برای این وبالیک سه گانه کلاس نذار

گند زدی تموم شد رفت

حالا می خواهی اعتبار برای این وبالیگ جمع کنی


معامله
تبدیل آبرو به اعتبار











بای بای

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:35 ب.ظ

چرا حالا قهر میکنی؟ بگو بالاخره تکلیف ما چی می شه؟

کلاغ خبرچین دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام دوستان
روی برگشتن نداشتم ! ولی برای عذر خواهی باید می آمدم .
اشتباه بزرگی کردم که آن خبر را اعلام کردم ! ولی باور کنید اگر می توانستم موقعیت مقامی را که خبر را داده بود اعلام کنم همگی بمن حق میدادید .
بهرحال آب از جوی رفته بر نمیگردد . آبروی من هم !
خوشبختانه یا متاسفانه اخبار این دو سه وبلاگ فعال بسرعت در کشور پخش میشود وهمین باعث میشود تا افرادی سریعا در تصمیمات اتخاذ شده دخالت کنند !!!!! و همین غفلت من بود در مخابره اخبار .وگرنه سناریوی مورد نظر همان بود که عرض شد .
در هر صورت من خودم را بخاطر این اشتباه نمی بخشم و ضمن پوزش از همه شما عزیزان منقارم را بسته و برای همیشه از حضورتان خداحافظی میکنم .
اگر بار گران بودیم رفتیم ، اگر نامهربان بودیم رفتیم ....
یا حق

مرغ سحر دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:20 ب.ظ

ببخشید
باز هم ببخشید
ساعت برنامه تلویزیونی امشب ۲۰:۳۰ می باشد
لطفا بهم ف...وناسز..ندین نه اینجا نه تو دلتون
من فقط واسطه تایپ خبرم

کلاغ خبرچین دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 07:00 ب.ظ

بچه ها ببخشید مثل اینکه منبع خبری من سوراخ دار بوده..
قاره قاره قاره...(ه تانیث دارد)

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:57 ب.ظ

برو بینیم بابا

مرغ سحر دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:42 ب.ظ

شماره تلفن تماس با شبکه ۲
۲۰۱۳۸۲۸

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:36 ب.ظ

غریبه کامنتدونی داره کم کم پر میشه یکی دیگه لطفا...

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:34 ب.ظ

مگه حرفی هم واسه گفتن مونده؟

مرغ سحر دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:30 ب.ظ

براساس شنیدها
برنامه گفتگوی بعد از خبر که دیشب قراربود انجام بشه امشب انجام میشه
امشب ساعت ۲۲:۳۰ شبکه ۲
باحضور خود دکتر ریاض

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:30 ب.ظ

اخبار ساعت ۶ شبکه ۴ چیزی نگفته؟

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:29 ب.ظ

بچه ها چرا وزارتخونه رسما مخالفت با درخواست بازپرس را اعلام نمی کنه که خیال همه راحت بشه؟

پچشک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:28 ب.ظ

عجب اوضاعیه؟!
کلاغ جان کجایی؟
من خودم را در توهین هایی که بهت میشه؛شریک می کنم!

ارادتمند همه(حتی اون هایی که از کوره دررفتند)

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:11 ب.ظ

جناب غریبه جان که اخبار کلاغ رو گنده می کنی می زاری اول صفحه چی شد حکم ابطال امتحان بگو ببینم کار تو درسته یا اون بدبختی که اون کامنتو تکذیب کرد کلاغه هم بعد دو روز پیداش می شه میگه من دو روزه کامپیوتر نداشتم

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

کلاغ سر میزنه کامنت نمیذاره.اونم حال میکنه میبینه ما در بدر دنبالش میگردیم.

نامی دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 06:07 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

کلاغ جان حداقل هر ۸ ساعت یکبار سری بزن
منتظرتیم

خبرخبر دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 05:42 ب.ظ

فارس فیوز:
در پی افشای رسوای تقلبات فراوان در امتحان دستیاری سال ۸۲ دکتر پزشکیان وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی با خوردن تعدادی قرص نان تافتون خودکشی کرد.گفتنیست جسد بی جان ایشان در یکی از توالتهای عمومی جنوب شهر تبریز زادگاهشان توسط سگهای ولگرد محل پیدا شد.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 05:27 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

کلاغ عزیز
گفته بودی که بازبرس امروز امتحانو باطل میکنه.ولی اینجور که معلومه موضع محکمی نداره بیشتر داره خواهش میکنه تا ابلاغ
گفته بودی وزیر تا اخر هفته استعفا میده ولس اینجور که معلومه استعفا که نمیده هیچ ۴ سال دیگه هم وزیره
به هر حال از خبر رسونیت ممنون
حریف قدر تر بود

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 05:19 ب.ظ

طوطی مادر جنده

بامداد دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 05:05 ب.ظ

کلاغ جان زودتر خبر بیار .....قربون پرهای سیاهت..........

پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 05:02 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بچه ها برید درستون رو بخونید
منو که میبینین اینقدر کامنت می ذارم حتی یه نصفه روز هم از برنامه درسیم عقب نیستم


اصلا از کــــــــــــویر یاد بگیرین که کشیکشو جابجا می کنه که در جریان اخبار باشه ولی میره میشینه درس میخونه بجای جریان اخبار!!

پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:57 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بعد از روشن شدن تاریخ آزمون یعنی چی؟
تاریخ آزمون که روشنه!



صبح که فارس نوشته بود بازپرس میتونه جلوی روند مورد بازپرسی رو بگیره:
(بر اساس قانون، بازپرس قضایی در هر زمان از بررسی خود می تواند موضوع مورد بازپرسی را به حالت تعلیق درآورد.
)
ولی ظاهرا موضوع مورد بازپرسی آزمون پارساله نه امسال!!

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:57 ب.ظ

جناب کلاغ یه زنگ به اون منبع موثقت بزن بگو ...

پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:54 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آره به سلامتی همه چی مالید الا اسم مبارک ما!!

اینا همه توطئه استکبار بود که اسم منو عوض کنن

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:49 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

یعنی همه چی مالید دیگه

پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:45 ب.ظ http://cactus.persianblog.com


مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
تحصن پزشکان معترض به آزمون دستیاری سال 82 منتفی شد


خبرگزاری فارس:مسئول دبیرحانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری گفت:تحصن پزشکان معترض به آزمون دستیاری سال 82 منتفی شد.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:به دلیل اینکه قوه قضاییه قصد برخورد قاطع با موضوع تقلبات آزمون دستیاری را دارد که اولین قدم آن اعلام رسمی وقوع جرم سازمان یافته در درون دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از طریق صدا و سیماست، از پزشکان درخواست می شود برگزاری تحصن را به بعد از روشن شدن تاریخ آزمون به تعویق بیندازند.
وی در ادامه گفت: بدیهی است در صورت عدم قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با موضوع و عدم تمکین وزارت بهداشت به احکام مرجع قضایی تحصن فوق برگزار خواهد شد.
مسئول دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری اظهار داشت: هم اکنون قوه قضاییه در معرض آزمون بزرگی در مسیر مبارزه با فساد و تبعیض است و نحوه برخورد با این موضوع نشان خواهد داد که سیستم قضایی تا چه اندازه به اجرای عدالت اهتمام می ورزد.
انتهای پیام/2

پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:41 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

نتیجه اخلاقی که میشه از نوشته کیهان گرفت:
۱۵ اردیبهشت تشریف می بریم و امتحان میدیم. با تلاش پیگیر قوه قضائیه حکم ابطال آزمون ۸۲ و ۸۳ هر دو باهم مدتی بعد اعلام خواهد شد!!
اشکالش بازم یه خورده تاخیره
همین!

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:36 ب.ظ

برین گمشین .من تحصنو تحریم میکنم.همش بازیه

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:25 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

اقا ادرس محل تحصن را دقیق بگید چون بچه های شهرستان نمدونند خیابان معلم کجاست؟ از ترمینال جنوب چطوری میشه اومد خیابان معلم.ضمنا اینده بین پیشنهاد خوبی داده

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:59 ب.ظ

تحصن بی تحصن

نامی دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:55 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

کلاغ عزیز الان وقتشه که بیای و چیزی بگی

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:48 ب.ظ

خوش سیرت از قبولیهای ان امتحان معروف سال ۷۷ است.
با بچه های وزارتخانه سر و سری داشته وحتی رزیدنتهای
که با اون امتحان بورد داده اند همگی معتقدند که در امتحان
کتبی و شفاهی به او کمکهای فراوانی شده و او سوالات بورد
ای ان تی را داشته.والا کسی که بخاطر کلاسهایش چند سال
رزیدنتی را مرخصی گرفته به این ردکتر حمد رضا کریمی سوالات را داشته است وانرا به نسیم کوشا و علی محمدزاده در رشت داده بود هر دو مالباخته هستنداحتی ها نمیتونسته بورد
بگیره.فکر و ذکر این ادم ۳ چیزه مادیات و الکل وخانوم

[email | web] آینده بین دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:43 ب.ظ

پیشنهاد ۱۰۰۱:
در صورتیکه امتحان ۸۲ ابطال شود وامتحان ۸۳ در آینده (مرداد یا ...)با دو برابر ظرفیت برگزار گردد به استناد کامنت های گذاشته شده در این چند روز مخالفینی دارد که به شرح ذیل می باشد:
۱-مخالفین عقب افتادن امتحان:این گروه اکثرا کسانی هستند که امسال برای اولین بار شرکت کرده اند تعدادی نیز کسانی هستند که در سال گذشته نمره پایینی آورده اند ودر هیچ شرایطی ولو صحت کامل امتحان ۸۲ امکان قبولی نداشتند مثلا نمرات کمتر از ۱۵۰ (البته نسبت به رشته هایی که مد نظرشان است:لذا برداشت توهین نکنید)
گروه ۱ در تغییرات آزمون ۸۲ خود را ذی نفع یا ذی ضرر نمیدانستند لذا از پایان آزمون ۸۲ بدون احساس خسران با عزم جدی شروع به خواندن کردند و در بهمن ۸۳ و در تاریخ های بعدی کاملا آماده بودند در حال حاضر این افراد حق دارند که از عقب افتادن دوباره امتحان ناراحت باشند.
۲- مخالفین رقابت با گروه ۱ البته با دو برابر ظرفیت :این گروه شامل رزیدنتهایی می شود که علی رغم شایستگی به دلایلی که همه می دانیم در رشته هایی پایین تر از استحقاق خود قبول شده اند و با ابطال آزمون شاید دیگر نتوانند در همان رشته هم قبول شوند و یا کسانی هستند که در آزمو ن ۸۲ نمره لب مرزی کسب نموده اند و نه تنها لطمات روحی را متحمل شده اند بلکه توان و زمان زیادی را هم صرف احقاق حق خود کرده اند که نتیجه آنرا امروز می بینیم و از نتایج آن همه پزشکان بهره مند خواهند شد.
گروه ۲ بنا بر دلایلی که در بالا گفته شد رقابت خود را با گروه ۱ ناعادلانه می دانند و دو برابر شدن ظرفیت و رقابت با گروه ۱ را عملا موجب برخورداری هر چه بیشتر گروه ۱ از رشته های لوکس می دانند در حالیکه زحمات و لطمات را گروه ۲ متحمل شده اند
اگر هریک از گروهها خود را جای دیگری قرار دهد او را محق خواهد یافت و در حقیقت هر دو گروه مورد ظلم واقع شده اند
ظالم و مقصر اصلی را هم که همه می شناسیم .
حال راه حل چیست ؟
راه حل ساده است :گروه یک در ۱۵ اریبهشت امتحان دهد با سهمیه و رفرنسهای سال۸۳ و گروه ۲ نیز در شهریور با سهمیه و رفرنسهای سال۸۲ امتحان دهند با این کار چند هدف
به دست می آید:
۱-هر گروهی در زمان مورد علاقه اش امتحان می دهد.
۲- هر گروهی با رقیبان واقعی و معمول خودش رقابت می نماید .
۳-از در گیری بی دلیل همکاران که ناشی از فشارهای وارده است اجتناب میگردد.
۴-شاید دو برابر شدن ظرفیت در یک آزمون برای آقایان مستمسکی گردد که این کار را در سالهای بعد هم تکرار کنند و برسر تخصص هم همان بلایی را بیاورند که برسر پزشکی عمومی آوردند و دو آزمونه کردن به شیوه ای که
گفته شد تا حدی این بهانه را بگیرد الله اعلم
در هر حال این پیشنهادی بود که به نظر این حقیر رسید بقیه دوستان هم فکر کنند و پیشنهاد دهند و فقط انتقاد نکنند به قول معروف همه چیز را همگان دانند.
لطفا پیشنهاد خود را شماره گذاری کنید و چون قبل از من بسیاری از دوستان پیشنهادات خوبی را مطرح کرده اند من از شماره ۱۰۰۱ شروع می کنم .متشکرم از حوصله شما


صابون دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:33 ب.ظ

جناب کلاغ خان بسیار محترم شما که می فر مودید امروز دادگاه حکم ابطال ۸۲ راصادر میکند از شما می پرسم چی شد؟ خدمت بقیه هم عرض کنم انها تصمیم خود را گرفته اند پیشنهاد های شما به درد خودتان می خوره

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:22 ب.ظ

چهارشنبه ۲تا۴حوالی معلم تحصن

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:18 ب.ظ

کلاغ جون پس چی شد اون منبع موثقت؟ آقای بازپرس که به کیهان گفته نمی شه حکم تعویق امتحان رو تا قبل از پونزدهم گرفت

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:14 ب.ظ

اقایان
یکی با این رئیس جمهور بی عرضه تماس بگیرد وبپرسد که این وزیر کثیف کی تکلیف امتحان را روشن میکند.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:12 ب.ظ

ساعت ۱۴ روز چهار شنبه
مقابل دادگاه انقلاب
تجمع اعتراض

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:09 ب.ظ

شمارش معکوس آزمون دستیاری

غلامرضا صادقیان
شمارش معکوس برای آزمونی که قرار است 15 اردیبهشت 84 با شک و ترس و بلاتکلیفی برگزار شود، شروع شده است. پزشکان با روزنامه تماس می گیرند و اطلاعات جدید می خواهند و البته تکلیف آزمون دستیاری پزشکی برای بسیاری دیگر از افراد جامعه نیز مهم است. من نیز با چهار مقام مسئول تماس گرفتم و نتیجه گرفتم که گویی همگی خود را در یک مسیر مشخص قرار داده اند.
سیدمحمود طباطبایی نژاد، بازپرس ویژه پرونده آزمون دستیاری 82 گفت که اگر وزیر بهداشت به پیشنهاد او برای تعویق دوباره آزمون 83 جواب ندهد، وی با کارشناسان همکارش دوباره به بحث می نشیند اما چون امکان تشکیل دادگاه تا 15 اردیبهشت ماه- زمان برگزاری آزمون دستیاری 83- وجود ندارد، نمی توان برای ابطال آزمون 82 و یا جلوگیری از برگزاری آزمون 83 رأی صادر کرد. با این حال تلاش دوباره او برای مجاب کردن وزارت بهداشت به شرایط روزهای آینده بستگی دارد. طباطبایی تا پیش از ظهر امروز (29 فروردین 83) جواب پیشنهادش را از وزیر بهداشت دریافت نکرده بود اما دکتر بهرام عین اللهی مسئول دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت دیروز گفت که وزیر بهداشت جواب نامه طباطبایی را نوشته و با پیشنهاد او مخالفت کرده است. پزشکیان از پزشکان داوطلب آزمون نیز خواسته تا در روزهای آینده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود را آماده کنند.
عین اللهی جو حاکم بر پزشکان عمومی کشور را خستگی ناشی از تعویق امتحان و ضرورت برگزاری سریع تر آن می داند و البته قول می دهد که آزمون های جدید را در شرایطی متفاوت از گذشته و در سلامت کامل برگزار کند. وی حواسش به تضییع حقوق و نیز سهمیه آزمون 83 در صورت ابطال آزمون 82 و یا محروم شدن متخلفان از ادامه تحصیل است و می گوید: در هر حال ما یک آزمون خوب برگزار می کنیم و اگر مجبور به افزایش سهمیه شدیم، با آن که کار پیچیده و مشکلی است، درباره آن با دوستان مجلس مذاکره می کنیم.
وی بیشتر به مصلحت کلی جامعه پزشکی و نظام اشاره می کند و آزمون 82 را لکه ننگی بر دامان این جامعه می داند که آثار آن هرگز پاک نمی شود و البته از من می پذیرد که درباره تشخیص مصلحت، خیلی نباید آسان اندیشید!
اما دکتر علی ریاض، دبیر کمیته فرهنگی اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس که از آزمون 82 به زلزله پر از بلا و ضرر در جامعه پزشکی و کشور تعبیر می کند، مایل است تا رسیدگی های بازپرس پرونده برای یک بار هم که شده تا انتها و صدور حکم قضایی پیش برود تا مفسده ای که به این ترتیب ایجاد شده، ریشه کن شود. وی می گوید: به هرحال رأی فعلی مقامات قضایی درباره امتحان 82 نسبت به برگزاری آزمون 83 لازم و ملزوم یکدیگر است زیرا اگر میزان جرم در آزمون 82 مشخص نشود، مشخص نمی شود که آزمون 83 با چه شرایطی باید برگزار شود.
ریاض به پزشکیان یادآوری می کند که پیش از این چندین بار قول داده بود، اگر حتی تقلب یا تخلف یک نفر احراز شود، آزمون 82 را باطل اعلام می کند و حالا که بازپرس پرونده، اعتراف دهها نفر را احراز کرده است، باید دید که قوه قضائیه دراین باره چه حکمی صادر خواهد کرد و وزیر بهداشت چه تصمیمی خواهد گرفت. ریاضی که در کمیسیون اصل 90 پرونده آزمون 82 را دردست گرفته است، کاملاً موافق است که با یک حکم قاطع قضائی، همگی خود را برای ضرر و زیان های احتمالی آن هم آماده کنند.
اما دکتر عوض حیدرپور، رئیس کمیته پی گیری تخلفات آزمون دستیاری 82 در مجلس که در یک سال گذشته هرگاه پزشکان کشور با کیهان تماس گرفته اند، ما نیز با او تماس گرفته ایم، معتقد است که حکم قضائی فقط می تواند درباره تک تک افراد صادر شود ونه درباره امتحان. زیرا از برخی فقط تخلف سرزده است و برخی دیگر حق دیگران را نیز ضایع کرده اند و بنابراین بهتر است آزمون 83 درموعد مقرر برگزار شود و تلاش قوه قضائیه و مجلس به سوی احقاق حق کسانی که از برگزاری ناسالم آزمون 82 زیان دیده اند، متمرکز شود.
از امروز تا زمان برگزاری آزمون 83، فقط 17روز دیگر باقی است که به طور قطع این روزها و حتی پس از آن نیز جامعه پزشکی از التهاب اخبار گوناگون و گاه متناقض خالی نخواهد بود.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

سخنگوی دبیرخانه کمیته پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
ابطال آزمون دستیاری 82 عادلانه ترین راه است


خبرگزاری فارس: سخنگوی دبیرخانه کمیته پیگیری تخلفات آزمون دستیاری گفت: اکنون که مسئله خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری محرز شده است به منظور زدودن این لکه ننگ از دامان جامعه پزشکی باید آزمون دستیاری 82 ابطال شود و وزارت بهداشت ضمن عذر خواهی از افراد متضرر به دانشجویان غیر متقلب متضرر غرامت بپردازد.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: پرونده تخلفات آزمون دستیاری که 14 ماه پیش تشکیل شده و از دی ماه گذشته با ارجاع به شعبه 12 دادسرای ناحیه 7 تهران وارد مرحله جدیدی شده است با اظهار نظر رسمی مقامات قضایی مبنی بر احراز تخلف و خرید و فروش سوالات وضعیتی را به وجود آورده که وزارت بهداشت برای احقاق حق افراد متضرر باید آزمون دستیاری گذشته را ابطال کند.
وی ادامه داد:اکنون دبیرخانه دانشجویی پیگیری تخلفات آزمون دستیاری ضمن قدردانی از زحمات دکتر عین اللهی دبیر جدید شورای آموزش پزشکی و تخصصی که دبیرخانه آشفته و به هم ریخته گذشته را تحویل گرفته و برای ساماندهی آن و از بین بردن ریشه های هرگونه تخلف در برگزاری آزمون دستیاری نهایت تلاش خود را کرده از وزارت بهداشت می خواهد که به خواست قوه قضائیه مبنی بر تعویق آزمون دستیاری تن دهد و علاوه بر ابطال آزمون دستیاری گذشته به افراد متضرر نیز غرامت پرداخت کند.
گودرزی گفت: پزشکان معترض برای بیان مطالبات خود ساعت 14 روز چهارشنبه در مقابل دادگاه انقلاب اسلامی تحصن می کنند.

بی نام دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 02:50 ب.ظ

شمارش معکوس آزمون دستیاری

غلامرضا صادقیان
شمارش معکوس برای آزمونی که قرار است 15 اردیبهشت 84 با شک و ترس و بلاتکلیفی برگزار شود، شروع شده است. پزشکان با روزنامه تماس می گیرند و اطلاعات جدید می خواهند و البته تکلیف آزمون دستیاری پزشکی برای بسیاری دیگر از افراد جامعه نیز مهم است. من نیز با چهار مقام مسئول تماس گرفتم و نتیجه گرفتم که گویی همگی خود را در یک مسیر مشخص قرار داده اند.
سیدمحمود طباطبایی نژاد، بازپرس ویژه پرونده آزمون دستیاری 82 گفت که اگر وزیر بهداشت به پیشنهاد او برای تعویق دوباره آزمون 83 جواب ندهد، وی با کارشناسان همکارش دوباره به بحث می نشیند اما چون امکان تشکیل دادگاه تا 15 اردیبهشت ماه- زمان برگزاری آزمون دستیاری 83- وجود ندارد، نمی توان برای ابطال آزمون 82 و یا جلوگیری از برگزاری آزمون 83 رأی صادر کرد. با این حال تلاش دوباره او برای مجاب کردن وزارت بهداشت به شرایط روزهای آینده بستگی دارد. طباطبایی تا پیش از ظهر امروز (29 فروردین 83) جواب پیشنهادش را از وزیر بهداشت دریافت نکرده بود اما دکتر بهرام عین اللهی مسئول دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت دیروز گفت که وزیر بهداشت جواب نامه طباطبایی را نوشته و با پیشنهاد او مخالفت کرده است. پزشکیان از پزشکان داوطلب آزمون نیز خواسته تا در روزهای آینده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود را آماده کنند.
عین اللهی جو حاکم بر پزشکان عمومی کشور را خستگی ناشی از تعویق امتحان و ضرورت برگزاری سریع تر آن می داند و البته قول می دهد که آزمون های جدید را در شرایطی متفاوت از گذشته و در سلامت کامل برگزار کند. وی حواسش به تضییع حقوق و نیز سهمیه آزمون 83 در صورت ابطال آزمون 82 و یا محروم شدن متخلفان از ادامه تحصیل است و می گوید: در هر حال ما یک آزمون خوب برگزار می کنیم و اگر مجبور به افزایش سهمیه شدیم، با آن که کار پیچیده و مشکلی است، درباره آن با دوستان مجلس مذاکره می کنیم.
وی بیشتر به مصلحت کلی جامعه پزشکی و نظام اشاره می کند و آزمون 82 را لکه ننگی بر دامان این جامعه می داند که آثار آن هرگز پاک نمی شود و البته از من می پذیرد که درباره تشخیص مصلحت، خیلی نباید آسان اندیشید!
اما دکتر علی ریاض، دبیر کمیته فرهنگی اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس که از آزمون 82 به زلزله پر از بلا و ضرر در جامعه پزشکی و کشور تعبیر می کند، مایل است تا رسیدگی های بازپرس پرونده برای یک بار هم که شده تا انتها و صدور حکم قضایی پیش برود تا مفسده ای که به این ترتیب ایجاد شده، ریشه کن شود. وی می گوید: به هرحال رأی فعلی مقامات قضایی درباره امتحان 82 نسبت به برگزاری آزمون 83 لازم و ملزوم یکدیگر است زیرا اگر میزان جرم در آزمون 82 مشخص نشود، مشخص نمی شود که آزمون 83 با چه شرایطی باید برگزار شود.
ریاض به پزشکیان یادآوری می کند که پیش از این چندین بار قول داده بود، اگر حتی تقلب یا تخلف یک نفر احراز شود، آزمون 82 را باطل اعلام می کند و حالا که بازپرس پرونده، اعتراف دهها نفر را احراز کرده است، باید دید که قوه قضائیه دراین باره چه حکمی صادر خواهد کرد و وزیر بهداشت چه تصمیمی خواهد گرفت. ریاضی که در کمیسیون اصل 90 پرونده آزمون 82 را دردست گرفته است، کاملاً موافق است که با یک حکم قاطع قضائی، همگی خود را برای ضرر و زیان های احتمالی آن هم آماده کنند.
اما دکتر عوض حیدرپور، رئیس کمیته پی گیری تخلفات آزمون دستیاری 82 در مجلس که در یک سال گذشته هرگاه پزشکان کشور با کیهان تماس گرفته اند، ما نیز با او تماس گرفته ایم، معتقد است که حکم قضائی فقط می تواند درباره تک تک افراد صادر شود ونه درباره امتحان. زیرا از برخی فقط تخلف سرزده است و برخی دیگر حق دیگران را نیز ضایع کرده اند و بنابراین بهتر است آزمون 83 درموعد مقرر برگزار شود و تلاش قوه قضائیه و مجلس به سوی احقاق حق کسانی که از برگزاری ناسالم آزمون 82 زیان دیده اند، متمرکز شود.
از امروز تا زمان برگزاری آزمون 83، فقط 17روز دیگر باقی است که به طور قطع این روزها و حتی پس از آن نیز جامعه پزشکی از التهاب اخبار گوناگون و گاه متناقض خالی نخواهد بود.

http://www.kayhannews.ir/840129/14.HTM#other1406

دوستدار طوطی دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 02:40 ب.ظ

بابا بزرگ پست جدید بزن

طوطی می خواهد تشریف فرما شود.

ساعت ۴


تو را خدا نگاه کن هر کر کی یک کامنت نوشته تو هر پست پیست می کنه بعد می گن طوطی..

پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 02:20 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

میگم کویر دیروز کشیکتو جابجا کردی که در جریان اخبار باشی یا اینکه بشینی درس بخونی!

پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 02:17 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

پس چرا تکلیف ما روشن نمیشه
شب شد دیگه!

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 02:08 ب.ظ

همه قبول داریم که یکی از کانالهای مهم پیدا کردن مشتری برای فروشندگان سوال ..از طریق همین کلاسها صورت گرفته. چون اکثرا وضع مالی خوبی دارن که میرن اونجا...کسی مگه شک داره؟؟..وگرنه اون کارمند رفته در خونه ها رو زده ببینه کی سوال میخره؟ یا تو روزنامه آگهی داده؟..از طرف دیگه واقعا باید بررسی بشه که .. فلان مدیر فلان آموزشگاه که همه میدونیم کی هست.. و اسم نمیبرم...تو این کار ها دست داره یا نه؟
ولی ما ها همدیگرو میشناسیم...خوب تشخیص میدیم که چه کسی استحقاق فلان رشته داره یا نه.. کی زحمت کشیده... یا کی زحمت نکشیده... اینطور نیست؟ بازم میگم از همون اولش من مشکوکم به قبولی خودش... اون بهش نمیخوره که نفر 9 سراسر کشور شده باشه.. و گرنه اینکه از کدام دانشگاه باشه مهم نیست...بعد فارغ التحصیلی.. کارش جوری بود... که مرتب با مقامات وزارت خونه ای تماس داشت...اول خودشو راه انداخت ... بعدا بقیه رو.. حالا اینکه مشکلی نیست...باید بررسی بشه.. علت اینکه اینهمه
نمره های شاگرداش بالا بوده...واقعا چی بوده...من که چند تا آشنا تو شاگرداش داشتم...نمره هائی بدست آوردن که واقعا تعجب میکنم ... و باز هم میگم شدیدا مشکوکه , و اگه تونسته شاگرد جمع کنه بخاطر تطابق شدید موضوعات درسی اون و نمونه سوالهاش با سوالات اصلی امتحان بوده.نه چیز دیگه...ولی زرنگ تر از ناصری پور نیست...امیدوارم اشتباه کرده باشم..

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 01:49 ب.ظ

[email | web] تیمسار


دکتر عین الهی سلامت مردم را افراد متقلبی که با خرید سوال عدم تعهد اخلاقی اشان را اثبات کرده اند بخطر می اندازند وهم اکنون در بیمارستانها با ناموس مردم بازی می کنند وشاید مشغول تجاوز به ناموس مردم وصد جور کثافت کاری دیگرند . اولا رزیدنت ۲و۳و۴ داریم که می توانند کشیک بایستند .ثانیا ان اتند پفیوز مثل تمام کشورهای دیگر کشیک با یستد . سلامت مردم را وزیر بهدلشت خائن و معاونینش که با کار شکنی در پرونده وضع را به اینجا رساندند به خطر می اندازند . خود وزیر و معاویینش متهم اند . اصلا این رزیدنت های متقلب چه صلاحیت اخلاقی دارند که نبودنشان سلامت مردم را بخطر می اندازد . من ۵۰۰ نفر لات چاله میدون را میاورم جای انها رزیدنت باشند .



[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 01:41 ب.ظ

اقایان عزیز
خوش سیرت از قبولیهای ان امتحان معروف سال ۷۷ است.
با بچه های وزارتخانه سر و سری داشته وحتی رزیدنتهای
که با اون امتحان بورد داده اند همگی معتقدند که در امتحان
کتبی و شفاهی به او کمکهای فراوانی شده و او سوالات بورد
ای ان تی را داشته.والا کسی که بخاطر کلاسهایش چند سال
رزیدنتی را مرخصی گرفته به این راحتی ها نمیتونسته بورد
بگیره.فکر و ذکر این ادم ۳ چیزه مادیات و الکل وخانوم

بی نام دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 01:34 ب.ظ

در گفتگو با فارس:
ریاض، خواستار تسریع در روند رسیدگی قضایی پرونده آزمون دستیاری شد


خبرگزاری فارس: ریاض، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با توجه به درخواست قوه قضاییه از وزارت بهداشت مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری برای انجام تحقیقات بیشتر و نیز با توجه به سردگمی داوطلبان این آزمون از مسئولان قوه قضائیه می خواهم رسیدگی به این پرونده را در اولویت قرار دهند و در خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی کنند.

سید علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:‌ سرانجام، رسیدگی های قضایی پرونده آزمون دستیاری نتیجه داد و بر وجود تخلف در برگزاری آزمون دستیاری و خرید و فروش و سوالات آن صحه گذاشت و نشان داد که قطعا جرمی در برگزاری این آزمون اتفاق افتاده است.
وی اضافه کرد: نحوه برخورد با این تخلف البته در صلاحیت دادگاه است و فعلا نمی توان در مورد ابطال آزمون یا برخورد بامتخلفان نظر داد اما اگر تخلفات از یک حد مشخص و خط قرمز عبور کند، ابطال آزمون اجتناب ناپذیر است و منطقی به نظر می رسد.
وی گفت: خواسته قوه قضائیه مبنی بر تعویق آزمون دستیاری برای تکمیل تحقیقات بازپرسی کاملا منطقی است و با توجه به اظهارات گذشته وزیر بهداشت مبنی بر ابطال آزمون در صورتی که حتی یک مورد تخلف اثبات شود به نظر می رسد وزیر بهداشت در شرایط فعلی با تعویق آزمون دستیاری برای روشن شدن ابعاد دقیق موضوع و جلوگیری از تظلم به افراد بیشتر موافقت کند.
وی افزود:‌اگر چه هنوز حکم قضایی در مورد پرونده آزمون دستیاری صادر نشده اما مسیر پرونده قضایی روشن است و وقوع جرم قطعی است و ارتباط تخلف و تقلب در آزمون گذشته و وضعیت داوطلبان این دوره اقتضا می کند که آزمون دستیاری تا حصول نتایج کامل تحقیق به تعویق بیفتد.
ریاض ادامه داد: طرح تایید تخلف و تقلب در آزمون دستیاری گذشته موجب التهاب جامعه پزشکی و تهییج داوطلبان شده است که واقعا موجب تاسف و ناراحتی است و واقعا وضعیت نامناسب پزشکان که به شدت در حال مطالعه هستند‌ و به همین علت با مشکلات معیشتی، خانوادگی زیادی مواجه هستند قابل درک است به همین دلیل از مسئولان قوه قضائیه و به خصوص دست اندرکاران این پرونده می خواهم هر چه زودتر نظر قطعی را اعلام کنند و تا جای ممکن در صدور حکم تسریع کنند و این پرونده که حیثیت جامعه علمی و پزشکی کشور به آن وابسته است در خارج از نوبت رسیدگی کند.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین از زحمات عین اللهی دبیر جدید شورای آموزش پزشکی و تخصصی که ایثارگرانه در شرایط بد فعلی مسئولیت این نهاد را تقبل کرده و با جدیت برای برگزاری یک آزمون سالم و ایمن تلاش می کند به طوری که ضریب اطمینان برگزاری آزمون تا حد بسیار زیادی بالا رفته است، قدردانی کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 01:26 ب.ظ

دکتر ریاض خواستارر تسریع روند پرونده دستیاری ۸۲ از قوه قضاییه شد. (فارس نیوز ساعت۱۳:۰۳

یادتون باشه دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 01:22 ب.ظ

پسرک میشه دخترک
پسرک میشه دخترک
پسرک میشه دخترک
پسرک میشه دخترک
پسرک میشه دخترک
پسرک====دخترک
وای وای وای وای
وای
وای
وای
وای
وای

پسرک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:50 ب.ظ http://cactus.persianblog.com


رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران در گفتگو با "مهر":
بیماران در بیمارستانهای آموزشی مورد هتک حرمت واقع می شوند // جای آموزش فقط در کلاس درس است
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: پزشک و انترن نباید بیماران را در اتاق بستری که بیماران دیگر هم حضور دارند ، مورد سوال و جواب قرار داده و باعث هتک حرمت و ایجاد استرس در بیمار شوند.
دکتر ایرج خسرونیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر افزود: هم اکنون در بخش های آموزشی بیمارستان ها به ویژه بیمارستان های دولتی نزدیک به 6 بیمار بستری وجود دارد که رزیدنت ها و یا پزشکان برای آموزش به دانشجویان پزشکی در حضور بیمار و سایر بیماران اطلاعات مربوط به بیمار مورد معاینه را از بیمار جویا می شوند.

وی اظهار داشت: شرح حال و وضعیت بیمار پس از یادداشت در حضور سایر بیماران در اتاق بستری برای انترن ها بار دیگر خوانده می شود و این موجب نارضایتی بیماران شده است.

دکتر خسرونیا تصریح کرد: پزشک معالج باید رازدار بیمار بوده چرا که بیماران مایل نیستند که دیگران از وضعیت آنها باخبر شده و فقط مایلند که این اطلاعات را به پزشک معالج آن هم به علت درمان بیماری در اختیار آنها قرار دهند.

وی ادامه داد: باید در بخش های آموزشی بیمارستان، اتاق هایی را به عنوان اتاق معاینه در نظر گرفته شود تا بیماران به صورت جداگانه و خصوصی در این اتاقها مورد معاینه قرار گیرند تا اطلاعات مربوط به وضعیت بیمار و عدم پوشش مناسب در هنگام معاینه موجب ناراحتی بیمار نشود چون بر اساس تحقیقات انجام شده، 60 درصد بیماران از این وضعیت ناراضی هستند.

دکتر خسرونیا با بیان اینکه با وجود اینکه اغلب در بخش های آموزشی بیمارستان ها، اتاق معاینه قرار دارد اما کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: در هنگام معاینه و آموزش به انترن ها، نام بسیاری از انواع بیماریها بویژه بیماری های خطرناک با توجه به وضعیت جسمانی بیمار بیان می شود که بیماران با توجه به عدم آگاهی از این آموزش ها گمان می کنند که تمامی این بیماری ها در آنها وجود دارد و این باعث استرس و نگرانی زیاد در بیماران می شود.

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران ادامه داد: باید مطالب مربوط به بیماری ها فقط در کلاس های درس بیان شده و از بحث در خصوص انواع بیماری ها در حضور بیماران مورد معاینه خودداری شود.

به گفته وی بحث ارتباط بیمار و پزشک از جمله مباحثی است که طی شانزدهمین کنگره پزشکان در روزهای 10 تا 13 اردیبهشت بررسی می شود .



--------------------------------------------------------------------------------
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد





173227

دقت کنید دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:45 ب.ظ

خواهش میکنم اسم اشخاص را به راحتی ننویسید حتی اگر در باره گناهکار بودنشان مطمئن هستید قاطعانه در موضع حق بایستید و اطلاعات خود را در اختیار مراجع قانونی بگذارید. توجه کنید که یک مجرم هم انسان است و یک انسان محترم.

نامی دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:44 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

دوستان
برای فارس نیوز کامنت بگذارین که اطلاع رسانیشو در باره نتیجه ازمون ۸۲بیشتر کنه

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:38 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:36 ب.ظ

دکتر حمد رضا کریمی سوالات را داشتهاسوانرا به نسیم کوشا و علی محمدزاده در رشت داده بود هر دو مالباخته هستند

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:35 ب.ظ

خوش سیرت بیش از انکه باسواد با شد یک کلاش ودزد است . ایزدی را فراموش نکنید.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:31 ب.ظ

harameshan bad kheiresho nabinan elahi kesaee ke soal kharidano va ghabool shodan

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

جناب اقای اشنا ناشناس
حرفهای شما کاملا غیر منطقی است و باید تا روشن شدن پرونده امتحان سال قبل امتحان عقب بیفتد که خوشبختانه با دستور بازپرس پرونده همینطور هم شد چون خواسته بازپرس لازم الاجراست
کسی در امتحان سال قبل پذیرفته شده باشد حق شرکت در امتحان امسال را ندارد
شما هدفتان این است که ۲ تا فرم انتخاب رشته صادر شود و نمره طرف در هر کدام بهتر شد ان را انتخاب کند
یعنی اگر نمره اش در سال قبل بهتر بود برای سال قبل و اگر نمره اش امسال بهتر شد برای امسال انتخاب رشته کند
و این خلاف قانون و ظلم در حق دیگران است
و لازم است حتما قبل از برگزاری امتحان تکلیف امتحان سال قبل روشن شود تا کسانی که در سال قبل قبول می شوند جزء شرکت کنندگان امتحان امسال نباشند
و این یک چیز کاملا بدیهی و روشن است تعجب من از این است که اقایان نماینده بعد از ان همه تلاش در پرونده چگونه امر به این واضحی را متوجه نشدند که به ان نا پخته گی مصاحبه کرده اند
اگر هر ۲ همزمان اجرا می شد متاسفانه هرج و مرج و حق کشی های زیادی صورت می گرفت که خوشبختانه با نامه بازپرس پرونده از این امر جلو گیری شد
لازم است از بازپرس محترم پرونده بخاطر کاردانی و تبحرشان تشکر کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:26 ب.ظ

too har emtahani talkhallof mishe ghaleban vali az treshhold bala nemire!! !too hich emtahani mesle in gand nazade boodand

دوستدار طوطی دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:17 ب.ظ

پیمان


واقعا که
تعجب کردم چرا ادم باید اینقدر کوته فکر باشد
این طوطی یکی از نویسندگان وبلاگ مملیز http://mamaliz.blogsky.com/ است که گهگاه وقتی گل پسر نیست در انجا مطلب می نویسد و سعی در خرابکاری در این وبلاگ و ساقط کردن اینجا را دارد

دوستدار طوطی هم از از اعضا گروه وبلاگ مملیز است میخواهند این وبلاگ را از رده خارج کنند
ظاهرا هر ۲ تای اینها از فارغ التحصیلان دانشگاه جندی شاپور هستند
طوطی از خودت نمی پرسی چرا؟؟؟؟ من حوصله یک کامنت گذاشتن را هم ندارم اونوقت تو!!! دوستی با تو جز ضرر چیزی ندارد البته اینو بگم که طوطی هامون نیست یکی دیگه است
ضمنا به من گفت که او بارها در همین وبلاگ کامنت بابا بزرگ و فضولباشی را در همینجا پخش کرد و بارها اینجا نوشت که تریبونی ها همان بابا بزرگ هستند و کامنتهای دیگر با اسامی مختلف گذاشته تا بازدید کننده های این وبلاگ را فراری دهد و..







پس تو از رفیقاش هستی که با تو حرف می زند با من که هیچ نمی گوید


































[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:10 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

من نمی دونم که خوشسیرت سوال فروش هست یا نیست
ولی دوست عزیز که خیلی طرفداری سوادشو میکنی بهتر یک سر به بخش ای ان تی بیمارستان بوعلی بزنی تا ببینی جون خودش چقدر با سواد

پچشک دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:09 ب.ظ

به گفت استاد سخن شیخ سعدی:
. چو با سفله گویی به گفت و خوشی .
. فزون گرددش کبر و گردنکشی .
معصیت از هر که صادر شود ناپسندیده است و از علما ناخوبترکه علم سلاح جنک شیطان است و خداوند سلاح را چون به اسیری می برند شرمساری پیش برد.
عام نادان پریشان روزگار
به ز دانشمند ناپرهیزکار
کان به نابینائی از راه اوفتاد
وین دو چشمش بود و در چاه اوفتاد
….
ضمن تشکر از دکتر گودرزی از همکاران و همیاران مجلسی از از صاحبان وبلاگ های افشاگر مرتبط و همراهان دردمند ازاینکه خواسته برخاسته و جذر و مد فریاد و کتمان به ساحل یقین نشسته خدای را شکرگزار و مخلصان را دعاگویم.
امید که پس از اطمینان از تعویق با همایشی وزین و در خور در مسیر حق علی متکامل باشیم تا همه همکاران از اقصی نقاط و با برنامه ریزی در روزی از پیش تعیین شده با آرامش و وقار سپاسگزار عزیزان زحمت کشیده بوده و در ادامه راه حق طلبی متفق القول باشیم(پس لطفا از چند روز قبل هماهنگ شود که حضور برای همه در حد وسع و بی بهانه مقدور باشد)

در انتها با این سخن حق استاد کلام را کوتاه می کنم باشد که فراموش انسان فراموشکار نگردد:
سه چیز پایدار نماند:مال بی تجارت و علم بی بحث و ملک بی سیاست
رحم آوردن بر بدان ستمست بر نیکان و عفو کردن ظالمان جورست بر درویشان
خبیث را چو تعهد کنی و بنوازی
به دولت تو گنه میکند بانبازی

یا حق

برای باسوادی که به ما میگه بیسواد دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:48 ق.ظ

جالبه که خوش سیرت بیسواده ولی پر جمعیت ترین کلاسها رو داره. واین نشون میده که همه ما بیسوادیم که سر کلاسهای اون میرفتیم و فقط شما باسوادی. ضمنا داوطلب باسواد! اگه سر کلاسهاش بودی و این حرفو میزنی که خودت جزو بیسوادها هستی. اگه هم نبودی که تهمت نزن و بار گناهتو سنگین نکن. تهمت بیسوادی به خوش سیرت یه طرف و تهمت بیسوادی اینهمه پزشک(امسال که کلاسهاش حدود ۴۰۰ نفر شرکت کننده داشت)یه طرف. تا کورشود هر آنکه نتواند دید.

نا شناس آشنا دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:40 ق.ظ

همکاران گرامی
من از نزدیک با جناب آقای دکتر حیدرپور -دکتر زاکانی و دکتر ریاض آشنایی کامل دارم و می دانم که این عزیزان چه زحماتی برای به سرانجام رسیدن این این روند و احقاق حقهای از دست رفته کشیده اند.
دکتر حیدرپور زمانی که همه آقایان فعلی داعیه دار تقلب در امتحان آن را تکذیب می کردند و جرئت ابراز تخلف را به خود نمی دادند بحث بروز تقلب را به کمسیون بهداشت کشاندند من خودم به شخصه می دانم که مورد چه برخوردی قرار گرفتند چیزی که الان همین نمایندگان عضو کمسیون بهداشت در مصاحبه هایشان دم از برخورد با آن می زنند همان چیزی است که روز اول حتی راضی به شنیدن آن نبودند.
آقای دکتر در همان زمانی که بحثهای تقلب و تخلف امتحان به ایشان منتقل شد. ابتدا با انجام یکسری تحقیقات میدانی و مراجعه به چند آموزشگاه مشهور و صحبت با بعضی از کارکنان آنها و بعضی پزشکان شرکت کننده در آن ابتدا خود شخصاْ از بروز تقلب و تخلف اطمینان حاصل کردند و سپس با قاطعیت کار خود را در این زمینه آغاز نمودند و آنچه که تا کنون شاهد آن هستیم که مثلاْ ۲۰۰-۳۰۰ نفر اعتراف به خرید و فروش سئوال نموده اند همه و همه حاصل زحمات یکساله ایشان می باشد.
دکتر زاکانی پزشک عضو هیئت رئیسه مجلس کسی است که با وجود مشغله فراوان بر این موضوع همت گذاشت و با آن همراهی کامل نمود ایشان اهل مصاحبه و اطلاع رسانی قبل از حصول نتیجه نیستند و در باره ایشان همین بس که در دستور مجلس قرار گرفتن طرح تحقیق و تفحص و پیگیری آن تا رسیدن به آنچه که اکنون مشاهده می کنید زحمتی است که ایشان متقبل شدند و آنرا بدین جا رساندند.
دکتر ریاض هم که عضو کمسیون اصل ۹۰ مجلس هستند زحماتی برای این کار کشیدند که قابل وصف نیست و البته اصل کار ایشان از هم اکنون شروع شده است.
اما انچه که اکنون بعضی همکاران از رفتار و صحبتهای این عزیزان اظهار گله مندی میکنند جای بسی تعجب دارد. دکتر حیدر پور کسی است که قریب به یکسال از وقتشان را برای اینکار گذاشته اند و تا جایی که می دانم تا به سرانجام رساندن آن از پای نخواهند نشست.
ایشان و دکتر زاکانی با نهایت وسواس پیگیر سلامت امتحان سال ۸۳ بودند و خود شاهدید که تا کجا پیش رفتند. چرا که هماهنگی با دکتر پزشکیان و اجبار وزارت خانه جهت تعویق امتحان تا زمان اطمینان از سلامت امتحان کار دکتر حیدرپور بود تا بالاخره وزیر مجبور شود عنوان کند که ؛باشه ولی یه نفر از مقامات رسماْ از من بخواهد؛ و اینجا بود که دکتر ریاض از طریق فاکر از رئیس جمهور خواست که بی جواب ماند و دکتر زاکانی از حداد عادل را راضی کرد.
هم اکنون هم دکتر حیدرپور (و به نقلی دکتر زاکانی) خواهان آن هستند که با مسئله برخورد عادلانه قضایی صورت گیرد و ابتدا با متقلبین برخورد شود پس از آن با توجه به تعداد نهایی متقلبینی که به جرم خود اعتراف کرده اند در باره امتحان سال گذشته تصمیم بگیرند.
دکتر حیدرپور که خود زمانی خواهان جلوگیری از اعلام نتایج و ابطال امتحان بود هم اکنون با توجه به شسرایط زمانی و گذشت ۷ ماه از شروع دوره به حق خواهان برخورد با مجرمان و جلوگیری از تضییع حق کسانی هستند که خود قبول شده اند.
ایشان معتقدند که بالاخره تمامی متقلبین را شناسایی خواهند کرد ولی انصاف نیست که حتی یک نفر را بیگناه محکوم نمود.
جمله ایکه آقای طباطبایی نژاد در ابتدای مصاحبه تلویزیونی آنسوی خبرها به آن اشاره کردند مبنی بر اطمینان از وقوع جرم قبل از دستگیری پزشکان همان چیزی است که نمایندگان در ابتدا از آنها خواسته اند.
برخورد با کلیت امتحان نکته ای است که بعضی از افراد پیگیر تقلب امتحان خواهان آن هستند و هم اکنون خود را از صف نمایندگان جدا کرده اند و بر آن اصرار دارند. اما نمایندگان محترم بر این اعتقاد هستند که برخورد با متقلبین و تلاش در جهت یافتن تمام آنها تاثیر بهتر و ماندگار تری بر سلامت روند امتحان سالهای آینده خواهد داشت چرا که عملاً در صورت برخورد با کلیت امتحان سال82 امکان برخورد با متقلبین سالهای گذشته که اتفاقاً کمتر از سال 82 هم نیستند وجود نخواهد داشت و اینکه با جلوگیری از تضییع حقوق پذیرفته شدگان در امتحان به عدالت نزدیکتر خواهد بود.
آنها که اظهار می دارند که با برگزاری امتحان قضیه فرموش خواهد شد سخت در اشتباه هستند چرا که عملاً امتحان سال 82 عملاً بر انتخاب پذیرفته شدگان موثر خواهد بود و با توجه به تعداد نهایی متقلبین باید قبل از انتخاب رشته ظرفیتها متناسب با آن تغییر کند و کسانی که تمایل دارند اسامی آنها در لیست جایگزین سال 82 وارد شود باید مشخص شوند و پس از آن نسبت به انتخاب رشته و معرفی پذیرفته شدگان اقدام گردد.
و عملاً تعداد متقلبین بر خود برگزاری امتحان و زمان آن تاثیری ندارد.

و مکرو و مکرالله دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 11:27 ق.ظ

این نامه مال سال قبل حیف
و مکرو و مکرالله....
۱-در ابان ۸۲در کلاسهای امادگی رزیدنتی انتشارات بروانه دانش (نکات برتر )فردی جهت فروش سوالات به سر کلاس امد و گفت سوالات را دارد و مثلا برایه رشته هایی مثل رادیو لوژی و بوست قیمت ۱۸ میلیون میخواست و حتی میگفت برای لو نرفتن فقط ۱۴۰ سوال را میفروشد.ما باور نکردیم ولی کسانی که در کلاس سوالات را خریدند الان رتبه هایه عالی دارند .او حتی میگفت باسخنامه هم میفروشد و برایه اطمینان میگفت انرا سر جلسه امتحان تحویل میدهد.یقینا کسی که قبل از طراحی سوالات انها را میفروشد و میتواند سر جلسه امتحان بیاید از مقامات بالا در وزارتخانه هست و حالا حالاها اجازه تفتیش به کسی نمیدهد.
۲-با بررسی نمرات امسال با سال گذشته نکات مهمی روشن میشود که نشان میدهند امتحان سالم نبوده اولا:در سالهای۷۹و ۸۰ و ۸۱نمرات دارای توزیع نرمال (زنگولهای شکل) بوده وبین ۵۰ تا ۷۰ نفر بالاتر از ۴۰۰ میشدند که از اینها ۳۰ تا ۷۰ درصدشان یعنی بین ۲۰ تا ۴۰نفر جزو شاگرد اولها بوده اند در حالی که در امتحان سال ۸۲ نمرات دارای توزیع نرمال نبوده و شکلی شبیه دو کوهان شتر مجاور هم دارد و ۸۰۰ نفر بالاتر از ۴۰۰
شده اند که از اینها فقط ۵ درصد =۴۰نفر از شاگرد اولها هستند.و الباقی اکثرا از نوابغ سوال بخر بوده اند.
۳-اقایه ناصری بور بارها گفته که علت غلط بودن باسخنامه بوست یافتن افرادی بوده که باسخنامه
داشته اند بنا بر این ایشان تلویحا اقرار دارند که میدانستند امتحان لو رفته و برای لابوشانی با این کار خود را و تیمشان را بیگناه جلوه دهند در حالی که فروشندگان سوالات از این کار خبر داشته اند و قبلا فکر چاره بوده اند و چه بسا خود فروشندگان سوالات این کلک ساده را به ایشان یاد داده باشند(بشرطی که ناصری بور واقعا بیگناه باشد).
۴-بررسی دقیق سوالات دو یا چهار جوابه نشانگر این است که خیلی از این ۲۳ سوال کاملا درست طراحی شده اند و عمدا چند جوابه شده اند تا بهانه ای باشند برایه بالا رفتن سطح نمرات.ضمن اینکه امتحانی که بیش از ۱۰ درصد سوالاتش ایراد داشته باشند عملا بی ارزش است و نمیتواند بین شرکت کنندگان افتراق ایجاد کند.جالب اینکه در گزارش دکتر ناصری بور به دکتر کریمی هیچ اشاره ای به این ۲۳ سوال نشده و امارهایه مربوط به ضریب دشواری سوالات را قبل از امتحان تعیین کرده اند که این نظر طراح سوال است نه نظر شرکت کنندگان .در مورد ضریب افتراق امتحان هم ایشان هیچ اشاره ای به ۲۳ سوال نکرده و انها را جزو سوالات صحیح قلمداد کرده اند .حالا سوال اینست که چگونه این سوالات غلط توانایی افتراق دارند ؟بنظر میرسد این امتحان فقط توانایی افتراق میان دکتر ناصری بور را از بقیه مسولان و مجریان برگزاری این امتحاناتدر سالهای قبل را داشته و ایشان را به عنوان {مردی که از هیچ زیاد میدانست} بما معرفی میکند.
۵-در امتحان دستیاری دندانبزشکی ۸۲ ۱۳ هم سطح نمرات بطرز عجیبی بالا بود و دفترچه سوالات فاقد شماره و نام بود .در حالی که در سالهایه قبل بالاترین نمره به ۸۰ درصد سوالات جواب داده امسال اخرین نفر قبولی توانسته به ۹۰ درصد سوالات جواب بدهد....
۶-در امتحان بره انترنی اسفند ۸۲ هم اعتراضات زیادی در مورد فروش سوالات و نمرات بالایی که توسط افراد تنبل کسب شده بود وجود داشت.....
۷-بنظر میرسد افرادی که در دبیر خانه و حراست وزارتخانه کار میکنند ناصری بور را جلو انداخته اند و او را مدام کوک میکنند که ما میخواهیم حیثیت ایشان را زیر سوال ببریم در صورتیکه الان فقط ایشان نیست که باید جواب بدهد و حد اقل ۱۰ نفر دیگر هم باید جوابگو باشند در حالی که ان افراد میخواهند فقط ناصری بور را مقصر جلوه بدهند
.....حرف اخر .....
تیم فعلی دبیر خانه در امتحانات فوقالذکر مرتکب تخلف و خیانت و دزدی شده وابروی جامعه بزشکی را خدشه دار نموده لذا خواهان رسیدگی ومجازات عاملین خطاکار هستم.

کامی :: kami@yahoo.com :: سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۳

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد