خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


عدالتخواهان علی
  
 
   درانتظار عدالت علی 
      

                         هستند



تنها خواسته ما ابطال امتحان پارسال ( درصورت امکان ) و جبران همه خسارات وارده بر همه پزشکان است

در غیر اینصورت شناسایی و اخراج همه متقلبین و جایگزینی انها قبل از برگزاری امتحان امسال است


تاریخ :28/01/1384  ساعت : 10:12

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
تقلب در آزمون دستیاری پزشکی موجب بی‌‏اعتمادی مردم به متخصصان می‌‏شود

تهران- خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: متاسفانه تقلب و تخلف در آزمون دستیاری پزشکی موجب خواهد شد که مردم نسبت به پزشکان متخصص بی‌‏اعتماد شوند که این مسئله لطمه‌‏ای جدی به جامعه پزشکی و مردم خواهد زد.

علی باغبانیان در گفت و گو با خبرنگار" ایلنا" افزود: برغم آنکه از ابتدای طرح برای تخلف در آزمون دستیاری پزشکی شواهد کافی برای مسجل شدن تقلب در این آزمون وجود داشت ولی مسوولان وزارت بهداشت همواره این مسئله را تکذیب می‌‏کردند و بر سلامت آن اصرار داشتند.

وی افزود: افراد متخلف و فروشندگان سوال تا آنجا در خود سیستم رسوخ داشتند که توانسته بودند به شماره های شخصی داوطلبان نیز که در فرم های شرکت در آزمون درج شده بود، دست یافته و برای فروش سوالات با آنها تماس بگیرند.

باغبانیان افزود: با توجه به شخصیتی مومن، متعهد و انقلابی که از آقای پزشکیان سراغ داریم، نباید ایشان به این حد بر عدم بروز تخلف اصرار می‌‏کردند و منتظر می‌‏شدند تا نتایج پیگیری ها مشخص شود.

وی افزود: متاسفانه آزمون برگزار شده با توجه به وسعت تخلفات نمی‌‏تواند ملاک ارزیابی مناسبی برای پذیرش پزشکان متخصص باشد و بهتر بود که سهمیه دو سال را طی یکسال حساب کرد و آزمون مجددا با رعایت امنیت برگزار می‌‏شد.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم اضافه کرد: ولی متاسفانه همکاری لازم برای این پیشنهاد صورت نگرفت و ابطال آزمون صورت علمی نگرفت.

وی افزود: جامعه پزشکان باید بدانند که این امر قطعا جوی از بی‌‏اعتمادی مردم نسبت به پزشکان متخصص را دامن خواهد زد و این پزشکان هستند که باید در وهله اول مصرانه برای روشن شدن حقایق تلاش کنند.

پایان پیام

تاریخ :28/01/1384  ساعت : 10:08

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:
بهترین راهکار برای داوطلبان معترض سال قبل، شرکت در آزمون امسال است
امتحان در تاریخ قبلی در نهایت سلامت برگزار می‌‏شود

 

تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی گفت: بهترین و دم دست‌‏ترین راهکار داوطلبان معترض سال گذشته این است که امسال نیز در آزمون شرکت کنند تا در جلسه‌‏ای مشترک مسوولان به نظر جامعی برسند.

عوض حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار"ایلنا" افزود: با توجه به اینکه نظر بازپرس پرونده آزمون دستیاری پزشکی فقط در حد پیشنهاد بوده و بر اساس تحقیقات به عمل آمده تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون عاری از تخلف فراهم است، تاریخ آزمون در موعد تعیین شده از قبل خواهد بود.

وی افزود: آزمون امسال کاملا از آزمون سال گذشته جدا است زیرا با توجه به جابجایی های صورت گرفته در دبیرخانه، سلامت آزمون تضمین شده است و داوطلبان بدون نگرانی به سر جلسات بروند.

حیدرپور افزود: در نظر است جلسه ای مشترک با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، قوه قضاییه، سازمان نظام پزشکی و مجلس برگزار شود تا در آن، بر اساس مقررات موجود نحوه برخورد با متخلفان و شناسایی افراد دارای صلاحیت برای جایگزینی مشخص شود.

وی افزود: در حال حاضر بهترین راهکار برای داوطلبان معترض سال گذشته شرکت مجدد در آزمون امسال است تا انشاءالله بتوانیم در جلسه ای مشترک جمع بین منفعت را داشته باشیم.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی با اشاره به اصرار وزیر بهداشت مبنی بر عدم تخلف در آزمون گفت: به هر حال باید قبول کرد که وزرا هم می‌‏توانند در موضع‌‏گیری‌‏های خود اشتباه کنند که این مسئله یا ناشی از اطلاعات غلط داده شده به آنهاست و یا از اطمینان بیش از حد آنها به زیرمجموعه خود است.

وی افزود: حال که تخلفات برای وزیر بهداشت نیز ثابت شده، بهتر است با اتخاذ راهکارهای مناسب بازتاب منفی ایجاد شده را به حداقل برساند.

پایان پیام

تاریخ :28/01/1384  ساعت : 10:05

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
احتمال حضور متخلفان هنوز نیز در سیستم اجراکنندگان آزمون دستیاری وجود دارد
استعفا حداقل کاری بود که وزیر بهداشت باید انجام می داد

 تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: استعفا حداقل کاری بود که وزیر بهداشت باید در برابر اصرارهای بی‌‏دلیل خود نسبت به عدم تخلف در آزمون دستیاری پزشکی انجام می‌‏داد.

حسین‌‏علی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار"ایلنا" افزود: بر اساس آخرین نتایج حدود 200 نفر سوالات را خرید و فروش کرده بودند که باید این افراد بیرون شده و افرادی که در سال گذشته مستحق قبولی بودند، جایگزین شوند.

وی افزود: پیش از این قرار بود آزمون دستیاری پزشکی اسفندماه برگزار شود که معلوم شد باز هم سوالات به دلیل وجود برخی پرسنل متخلف در مجموعه دور رفته است لذا امتحان به اردیبهشت موکول شد.

شهریاری تمام این تغییر تاریخ‌‏ها را به دلیل تضمین سلامت آزمون دانست و گفت: اگرچه نگرانی داوطلبان و استرس آنها کاملا به جاست ولی تمام این کارها به خاطر همین پزشکان است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم افزود: متاسفانه تخلف در آزمون دستیاری پزشکی فقط مربوط به سال گذشته نبوده و در چند سال گذشته نیز این امر وجود داشته است.

وی افزود: اگر بنا بر هر مصلحتی قاضی پرونده حکم بر تعویق امتحان دهد، این امر لازم‌‏الاجراست و وزیر بهداشت نیز باید به آن تن دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم افزود: متاسفانه شاهد بودیم که پیش از اثبات و محرز شدن تخلف در آزمون، تا چه میزان دکتر پزشکیان بر سلامت آزمون پافشاری می‌‏کرد، بهتر بود ضمن عذرخواهی از مردم، استعفا را به عنوان حداقل راه‌‏کار موجود می‌‏پذیرفت و جا را برای مدیران لایق‌‏تر خالی می‌‏کرد.

پایان پیام





از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp

 وبلاگهای همسایه ها
نظرات 148 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1384 ساعت 12:23 ق.ظ

زودتر می گفتی اخوی
دکتر حیدر پور من جدا از طرف خودم از شما کمال امتنان را دارم وامیدوارم که دوستانی که بر اساس ظاهر گفته های شما به شما بدو بیراه گفتند را به بزرگواری خودتان ببخشید وآرزو می کنم همیشه در راه احقاق حق مظلومان موفق و موید باشید

تنبل یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:58 ب.ظ

بچه ها طبق اخرین تماسی که یکی از بستگان دکتر ریاض با ایشان داشتند دلیل موضعگیریهای متفاوت دکتر حیدر پور با بقیه نمایندگان مجلس گویا اعتراضات عده ای از پزشکان به ایشان در رابطه با تعویق چندین باره امتحان بوده وایشان وبقیه نمایندگان برای اینکه از زیر بار مسئولیت دوباره تعویق بیرون بیایند اینگونه مصاحبه کرده اند . وگرنه ایشان هم مثل بقیه نمایندگان از تعویق امتحان با حکم دادگاه که احتمالا فردا یا پس فردا اعلام میشود خبردار هستند . وایشان در اینجا مثلا برای داوطلبینی که از تعویق امتحان ناراضی هستند ابراز همدردی میکنند . پس دوستان بهتر است قبل از ناسزا گفتن به ایشان کمی صبر داشته باشید .
و این را هم بدانید که ۷۰ درصد بار این کار روی دوش ایشان بوده وتنها کسی که از ابتدای مسئله تاکید بر ابطال امتحان داشته خود ایشان بوده وکوچکترین تهمتی به ایشان روا نمیباشد .
وایشان حتی بارها بخاطر عدم همکاری نظام پزشکی و دیگر ارگانها بخاطر عدم همکاری گله داشته اند .
پس کمی صبر کنید تا حقایق انگونه که هست پدیدار شود.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:46 ب.ظ

بالاغیرتا جای هر کس کامنت میذارین جای کلاغ نذارین

مرغ سحر یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:44 ب.ظ

پسرک ممنون از ابراز نگرانیت.برو علوم پزشکی.

آبائی یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

مثل اینکه یادتون رفته اینجا بازار شایعه داغه ویه کامنت ول ازخدا هرکی از راه مرسه میذاره . خرج زیادی داره؟

بی نام یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:31 ب.ظ

این بی مزه کیه جای کلاغ کامنت می ذاره؟ بابا خیلی خوشمزه ای!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:29 ب.ظ

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:25 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

راستی چرا برنامه گفتگوی خبری عوض شد؟
اصلا کی گفته بود موضوعش امتحان دستیاریه؟

کلاغ خبرچین یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:24 ب.ظ


سید محمد خاتمی رئیس جمهوری ایران دیشب در منزلش بازداشت شد !!ه قار قار

به گفته یک منبع موثق بالاخره پس از سالها بحران آفرینی برای رئیس جمهوری ایران محافظه کاران حکومتی بالاخره کار را یکسره کردند و شب گذشته با هجوم به منزل سید محمد خاتمی ، او را بازداشت کردند .ه
پیرو اطلاع حاصله آقای خاتمی به اتهام مصافحه ، مکالمه و احتمالا مماچمه ( : ماچ کردن ) و همچنین ارائه اطلاعات سری شهر یزد به رئیس جمهور اسرائیل و به اتهام پاسخگویی به سوالات خبرنگار رادیو فردا (رادیوی محافل صهیونیستی ، امپریالیستی و کمونیستی و شوونیستی ) در مصاحبه مطبوعاتی در پاریس ، اهانت به رهبری از طریق حضور در مراسم به خاک سپاری پاپ علی رغم سکوت معنی دار مقام معظم رهبری ، اقدام علیه امنیت ملی از طریق ایستادن در کنار رئیس جمهور اسرائیل و تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب به حکم دادستان تهران آقای سعید مرتضوی دیشب بازداشت شد . (توضیح دادستانی : دو اتهام آخر بنا به عادت در حکم بازداشت نامبرده گنجانده شده است !)ه
به گفته سخنگوی قوه قضائیه از آنجا که قوه قضائیه اصرار دارد در برخورد با شهروندان ایرانی و مسئولین مملکتی مساوات را رعایت کند لذا نحوه بازداشت آقای خاتمی نیز همانند دیگر متهمان و مجرمان مطبوعاتی و سیاسی دیگر با مراجعه شبانه ماموران به منزل ایشان و بردن کامپیوتر و آلبوم عکسهای خانوادگی همراه بوده است . وی گفت : اینکه می گویند نیمه شب به منزل ایشان هجوم برده شده است صحت ندارد چرا که ماموران دادستانی جهت اطمینان از اینکه آقای خاتمی شام و چای بعد از شام را صرف کرده اند در ساعت 12 شب به منزل ایشان مراجعه کرده اند و مسلح بودن ماموران نیز امری طبیعی و بدیهی است و همچنین شکستن درب منزل ایشان نیز صحت ندارد . درب منزل آقای خاتمی گیر کرده بود و ماموران برای رضای خدا و جهت کمک به اهل خانه بصورت کاملا فیزیکی آنرا شکستند .ه
بنا به شنیده ها ماموران در پاسخ به خانواده وی که او را کجا می برند اظهار داشته اند که او برای بدر کردن خستگی سفر به اتریش و فرانسه راهی یکی از سوئیتهای منحصر بفرد اوین خواهند کرد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد . البته یکی دیگر از ماموران در جواب اعتراض فرزند آقای خاتمی گفته است : برو بابا حال داری !! بابات یک تدارکچی که بیشتر نیست ! ه
منبع موثق ما گفت سعید مرتضوی پس از امضای حکم بازداشت آقای خاتمی زیر لب گفت : آخیش ! راحت شدیم ! هی به آقا می گم باید از اول همین کار رو می کردیم . اگر بجای ریش تراش دزدی از کوی دانشگاه که اونهمه اذیت شدیم همین کار رو می کردیم الان چقدر اسلام و انقلاب جلوتر بودند از امریکا و اسرائیل ؟ چقدر بمب اتم زده بودیم به دهان استکبار ؟ چقدر انقلاب اسلامی رو صادر کرده بودیم ؟ هان ؟ ه
بگفته این منبع موثق مرتضوی همچنین گفت : آقای خاتمی با ایستادن در کنار موشه کاتساو و دست دادن و احوال پرسی با رئیس جمهور اسرائیل آبروی 25 ساله جمهوری اسلامی و حیثیت 1400 ساله اسلام را زیر سوال برده است .ه
اینکه مردم فلسطین کم کم در حال صلح و همزیستی با اسرائیل هستند دلیل نمی شود که ما وظیفه و تکلیف اسلامی خود را در مبارزه و دشمنی دائمی خود با اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین انجام ندهیم .ه
بهمین دلیل در دادگاهی عادلانه بدون هیئت منصفه و با وکالت تسخیری و افتخاری آقای مصباح یزدی و یا احتمالا حسینیان و یا حسنی امام جمعه ارومیه محاکمه خواهد شد که البته آقای خاتمی از بین این سه نفر حق انتخاب خواهند داشت و حتی در صورت انتخاب آقای حسنی مترجم زبان آذری برای ایشان فراهم خواهد بود . به این ترتیب قوه قضائیه ثابت کرده است که همواره حق انتخاب را رعایت کرده و به آن احترام می گذارد .ه
مرتضوی همچنین افزوده است :آقای خاتمی همین که پیش رئیس جمهور اسرائیل ایستاده است بنوعی مشروعیت دادن به اسرائیل بوده است حالا اینکه رئیس جمهور اسرائیل می گوید با ایشان دست داده است و صحبت کرده است دیگر وضع را پیچیده تر می کند که حتی تکذیب آقای خاتمی بر این خیانت سرپوش نمی گذارد . البته از این بابت که رئیس جمهور یزدی اسرائیل با افشاگری ماهیت اصلی رئیس جمهور یزدی ایران را رو کرده است قابل تحسین و تشکر است . چرا که ما سالهاست این بابا رو می شناسیم ! ه
همچنین آقای خاتمی با پاسخگویی به سوال خبرنگار رادیو فردا در مصاحبه مطبوعاتی در پاریس عملا این رادیوی ضد انقلاب و صهیونیستی را به رسمیت شناخته است . از آنجا که آرش سیگارچی تقریبا به همین اتهام بازداشت شده و به 14 سال زندان محکوم شده است لذا مسئولین بیطرف قضائی جمهوری اسلامی دو راه پیش رو نداشتند . یا اینکه آرش سیگارچی را تبرئه کنند به این دلیل که وقتی پاسخگویی یک رئیس جمهور به یک رادیو نمی تواند به آن رادیو مشروعیت بدهد پس موضوع آرش سیگارچی هم منتفی است که البته این موضوع در گروه خون قوه قضائیه نیست و شان قوه قضائیه افضل از این حرفهاست !ه

لذا برای احقاق حق آرش سیگارچی و اثبات اینکه در قوانین جمهوری اسلامی هیچ فرقی مابین شهروندان عادی و مسئولین وجود ندارد ، مجبور به بازداشت ریاست محترم و محبوب جمهوری شدند . حتی در نحوه بازداشت ایشان نیز هیچ تفاوت و تبعیضی با سایر شهروندان قائل نشده ایم .ه
بنا به اطلاع در همین زمینه آقای جنتی دبیر شورای نگهبان گفته است : اصلا وقتی که رهبر انقلاب برای درگذشت بی اهمیت پاپ که وابسته به محافل غیر اسلامی غرب در ایتالیا بوده است پیام تسلیت نمی فرستد معنی اش این بوده که آقای خاتمی مستقیما از پاریس به ایران برگردند که اینگونه نشده است . البته ما می دانستیم که آقای خاتمی روزی عدم التزام عملی اش به ولایت فقیه را نشان خواهد داد . به هر حال این تصمیم دادستانی عزیز و خدوم ، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی شان پیرامون انتخابات نیز بوده است چرا که حالا دیگر بین همه نامزدها اجبارا وحدت ایجاد شده است نامزدها باید بدانند اگر راه ایشان را ادامه بدهند چه حاصلی برای آنان خواهد داشت . اینگونه نیست که مجموعه نظام نسبت به اینجور افراد بی تفاوت باشد. امیدواریم این اقدام دیر هنگام اما انقلابی مورد قبول و امضای آقا امام زمان نیز قرار گیرد و بدینگونه اشتباه شورای نگهبان در تایید صلاحیت آقای خاتمی در انتخاباتهای ریاست جمهوری قبلی جبران شود و اعضای با تقوا و با ایمان و متعهد شورای نگهبان از عذاب وجدان رهایی یابند . آدم گریه اش می گیرد وقتی خودش نمی تواند برای خدمت به اسلام خودش در زندان اوین به خدمت این آقا برسد . ه
همچنین آقای حداد عادل در این راستا گفت : البته قوه مقننه به هیچ وجه در کارهای قوه قضائیه دخالت نمی کند و مجلس سعی می کند در این موضوع بی طرف باقی بماند تا دوستان کارشان را تمام و کمال انجام بدهند.ه
وی همچنین در پاسخ به این سوال که پاسخ دادن به سوال یک خبرنگار در پاریس چرا باید برای رئیس جمهور جرم تلقی شود گفت : پاسخ آقای خاتمی به خبرنگار رادیو فردا نشان داد که در تمام این سالها هرچه کشیده ایم از رویی است که آقای خاتمی به خبرنگار جماعت و مطبوعاتچی ها داده اند. اساسا این مشکلی اصلی است که مجموعه نظام با اصلاح طلبان و به اصطلاح دوم خردادیها دارند . آخرینش همین خبرنگاری که در مجلس فیش دزدی می کند بهترین مدرک این مدعاست . ه
از طرف دیگر از اوین خبر می رسد آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران ضمن پذیرفتن اتهامات خود در اولین ساعات حضور در اوین ، به دست داشتن مستقیم در قتل زهرا کاظمی خبرنگار کانادایی -ایرانی ، آتش زدن مجلس ارک ، فروش سوالات امتحان دستیاری از سال ۱۳۷۷ لغایت ۱۳۸۴وحادثه قطار نیشابور ، کشته شدن تماشاگران ورزشگاه آزادی ، برف گیلان و حتی زلزله زرند و بم اعتراف کرده است .ه

خودمانیم این رییس جمهور تیتیش مامانی نباید برای یکبار هم که شده به گه کاریهای وزیرش رسیدگی کنه؟


28 فروردین 1384 در ساعت 00:27

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:24 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

سلام مرغ سحر توی علوم پزشکی برات کامنت نوشتم بخونش

مرغ سحر یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام یکی هم من هستم

کیمیا یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:18 ب.ظ

حتی اگه کامنت خبری کلاغ مال خودش نباشه این تکذیبیه اصلا مال اون نیست. حداقل وقتی خالی میبندین محکم ببندین!

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:16 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

۶ نفر آنلاینیم
یکیش که خودمم
بقیش کیان؟

مرغ سحر یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:12 ب.ظ

گفتم کامنت دونی با اخبار خوب پر بشه!!!!خبر خوب بعدی انشاا..مجازات متخلفین باشه

کلاغ خبر چین یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:09 ب.ظ

کامنت بالا را تکذیب می کنم

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:08 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کلاغ ایول
اگه خودتی که لونه ات آباد
فردا معلوم میشه خودتی یا نه!

بی نام یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:07 ب.ظ

نوشته ای که به اسم کلاغه کمی مشکوک می زنه نه غلام؟!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 11:07 ب.ظ

ک

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:59 ب.ظ

کلاغ جدی جدی خودتی؟!!!!

کلاغ خبرچین یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:52 ب.ظ

ســــــــــــــــــــــــــلام عزیزانم

برنامه شبکه دو امشب که منتفی شد ! بی خیال . !!
خبر داغ و جگر سوز و پَــر سوز میخواین ؟
بفرمائید :
۱- فردا دادگاه حکم ابطال امتحان را صادر میکند .
۲ - تا آخر همین هفته برنامه تعویق امتحان اعلام میشود.
۳ - تا اواخر این هفته جناب وزیر رسما استعفا خواهند کرد ( تنها کار درست در طول دوران وزارتشان ) .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما دوستان و همکاران عزیز یک چیز را فراموش نکنید :
تلاش و زحمات زیادی که بچه های بسیج دانشجوئی علوم پزشکی تهران در راه رسیدن به عدالت متحمل شدند . اگر نبود
ایستادگی و رشادت این عزیزان آیا چنین لحظات شادی بخشی را متصور بودید ؟
اگر قرار شد از سوی این بزرگمردان حق طلب تجمعی برپا شود ، بر ماست که دعوت آنها را لبیک گوییم. این کمترین ادای احترام از جانب ماست . بیائید نشان دهیم که لایق فداکاری آنها بوده ایم .

همچنین فراموش نکنید پایداری و پیگیریهای حق جویانه نمایندگان عزیزمان در مجلس شورای اسلامی . بخصوص دکتر سید علی ریاض و دکتر حیدر پور و دکتر حسینعلی شهریاری بزرگ مردی از تبار اخلاق و انسانیت .
این پیروزی بر همه شما مبارک !

تا درودی دیگر ..
یا حق

تیمسار یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:39 ب.ظ

دکتر عین الهی سلامت مردم را افراد متقلبی که با خرید سوال عدم تعهد اخلاقی اشان را اثبات کرده اند بخطر می اندازند وهم اکنون در بیمارستانها با ناموس مردم بازی می کنند وشاید مشغول تجاوز به ناموس مردم وصد جور کثافت کاری دیگرند . اولا رزیدنت ۲و۳و۴ داریم که می توانند کشیک بایستند .ثانیا ان اتند پفیوز مثل تمام کشورهای دیگر کشیک با یستد . سلامت مردم را وزیر بهدلشت خائن و معاونینش که با کار شکنی در پرونده وضع را به اینجا رساندند به خطر می اندازند . خود وزیر و معاویینش متهم اند . اصلا این رزیدنت های متقلب چه صلاحیت اخلاقی دارند که نبودنشان سلامت مردم را بخطر می اندازد . من ۵۰۰ نفر لات چاله میدون را میاورم جای انها رزیدنت باشند .





پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:38 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

میگم خب شاید میخواد از فیلم سینمایی امتحان دستیاری صحبت کنن!!

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:37 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

طوطی کجایییییی


وای خدامرگم اشتب شد


کلاغ کجایییییییییییییی

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:35 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

موضوع گفتگوی خبری شبکه ۲ امشب :
رسانه ملی و سینما!!

واقعا خسته نباشیم

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:35 ب.ظ

موضوع گفتگو:رسانه ملی و...

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:16 ب.ظ

بابا بزرگ لطقا این کامنت دونی راببند.خیلی سنگین شده.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:13 ب.ظ

کلاغ جان خبر جدیدی نداری؟

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:08 ب.ظ

کلاااااااااااااااااااااااااااااااااغ بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:04 ب.ظ

بابا له شدیم زیر فشار این اخبار متناقض!
یکی نیست تکلیف رو یکسره کنه؟

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:03 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

این کامنتدونی هم ظرفیتش تکمیله غریبه
یکی دیگه!

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:02 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بالاخره برنامه هست یا نی؟!

معر یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:01 ب.ظ

رباعی حکیم عمر خایامه پشماشبوری اندر حکایت ماسمالیزیشن حکیم حیدر پور وشرکا میفرماد:::: در کارگه ماست بندی بودم دوش.... دیدم دو سه ماست بند گویا وخموش... .ناگاه یکی ماست بند بر اورد خروش...کو سوال دزد وسوال خر سوال فروش؟؟؟؟؟

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 10:01 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

الهی بگردم دکتر عروسکی!

اراج و جایگزینی: آری....ابطال: خیر یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:53 ب.ظ

من پارسال امتحان دادم و با هزار جون کندن و چند سال درس خوندن نمره ام شد ۴۱۳ با رتبه کل: ۶۰۸ ولی به خاطر این تقلبهای وسیع به رشته مطلوبم نرسیدم و ناگزیر در پایینترین رشته انتخابی ام ثبت نام کردم و الان ۷ ماهه که دارم مثل خر کار میکنم و کشیک میدم..من شخصا از همون روز امتحان تا ۴-۵ ماه تو همه تجمعات شرکت کردم و پیگیر شناسایی متقلبین بودم..اگر قرار حقی پایمال شده باشه حق من و یک عده دیگه مثل منه که بعضیهاشون انتخاب رشته کردن و بعضی برای امسال درس خوندن.حالا که بعد از یک سال داریم به تحقق حرفامون میرسیم نمیفهمم چطور یک عده که اصلا در امتحان پارسال شرکت نکردند یا موقعیت خوبی نداشتن حرف ابطال امتحان و برگزاری مجدد در مرداد را میزنن؟معلومه این گزینه خوبی برای اوناست که یک مرتبه ظرفیتها دو برابر بشه و امتحان دو سه ماه عقب بیفته و یک سری رقیب بهشون اضافه بشه که عملا شانسی برای نمره اوردن ندارن(بعد از ۱۴ ماه دوری از رفرانسها و تغییرات بعضی از رفرانسها)...اگر قراره در مورده امتحان پارسال کاری انجام بشه فقط و فقط باید اخراج متقلبان و توزیع مجدد کارنامه بین داوطلبین پارسال و انتخاب رشته مجدد است و نه چیز دیگری...مطمین باشید در صورت هر نوع تصمیم گیری دیگری من و عده بسیاری مانند من حتی اگر گردنمون هم بره نمیذاریم. لطفا پنبه ابطال امتحان را از گوشتون بیارید بیرون!!فقط اخراج همه متقلبین و جایگزینی از میان سایر داوطلبین پارسال.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

agha jan
baray tahsson az ghabl begin ta ma ham morkhasi rad konim
ham az shahrestan biyaym!
lotfan

اخراج و جایگزینی: آری...ابطال: نه یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:46 ب.ظ

من پارسال امتحان دادم و با هزار جون کندن و چند سال درس خوندن نمره ام شد ۴۱۳ با رتبه کل: ۶۰۸ ولی به خاطر این تقلبهای وسیع به رشته مطلوبم نرسیدم و ناگزیر در پایینترین رشته انتخابی ام ثبت نام کردم و الان ۷ ماهه که دارم مثل خر کار میکنم و کشیک میدم..من شخصا از همون روز امتحان تا ۴-۵ ماه تو همه تجمعات شرکت کردم و پیگیر شناسایی متقلبین بودم..اگر قرار حقی پایمال شده باشه حق من و یک عده دیگه مثل منه که بعضیهاشون انتخاب رشته کردن و بعضی برای امسال درس خوندن.حالا که بعد از یک سال داریم به تحقق حرفامون میرسیم نمیفهمم چطور یک عده که اصلا در امتحان پارسال شرکت نکردند یا موقعیت خوبی نداشتن حرف ابطال امتحان و برگزاری مجدد در مرداد را میزنن؟معلومه این گزینه خوبی برای اوناست که یک مرتبه ظرفیتها دو برابر بشه و امتحان دو سه ماه عقب بیفته و یک سری رقیب بهشون اضافه بشه که عملا شانسی برای نمره اوردن ندارن(بعد از ۱۴ ماه دوری از رفرانسها و تغییرات بعضی از رفرانسها)...اگر قراره در مورده امتحان پارسال کاری انجام بشه فقط و فقط باید اخراج متقلبان و توزیع مجدد کارنامه بین داوطلبین پارسال و انتخاب رشته مجدد است و نه چیز دیگری...مطمین باشید در صورت هر نوع تصمیم گیری دیگری من و عده بسیاری مانند من حتی اگر گردنمون هم بره نمیذاریم. لطفا پنبه ابطال امتحان را از گوشتون بیارید بیرون!!فقط اخراج همه متقلبین و جایگزینی از میان سایر داوطلبین پارسال.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

اقرار به‌ کفر با اعمال‌ شاقه‌
شخصی‌ را متهم‌ می‌کردند که‌ ملحد و بی‌دین‌ است‌.
هارون‌الرشید او را طلبید و گفت‌: مردم‌ می‌گویند تو ملحدی‌؟
گفت‌: از کجا دانستید در حالی‌ که‌ من‌ نماز می‌خوانم‌ و روزه‌ می‌گیرم‌ و به‌ احکام‌ شرع‌ عمل‌ می‌کنم‌.
هارون‌الرشید گفت‌: دستور می‌دهم‌ آنقدر تو را بزنند تا به‌ کفر اقرار کنی‌.
مرد گفت‌: پسرعموی‌ تو مردم‌ را می‌زد تا به‌ اسلام‌ اقرار کنند و تو مرا می‌زنی‌ که‌ به‌ کفر اقرار کنم‌.
رشید خجالت‌ کشید و او را رها کرد.

نتیجه‌گیری‌ اخلاقی‌: بعضی‌ها به‌ کاری‌ افتخار می‌کنند که‌ هارون‌الرشید از آن‌ خجالت‌ کشید.
نتیجه‌گیری‌ تاریخی‌: هر چه‌ می‌گذرد همه‌ چیز احمقانه‌تر می‌

دکتر عروسکی یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:25 ب.ظ

فکر کنم ۲۰۱۳۸۲۸ باشد ولی مطمین نیستم

دکتر عروسکی یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:19 ب.ظ

جدیدا صبح ها حالم خوبه ولی اون قدر تا شب خبر های ضد و نقیض میشنوم دچار پانیک اتک میشم

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:17 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

شماره منظورم بود!

ٍاخراج کنین یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:17 ب.ظ

من نمیدونم چرا اینقدر راه حل امتحان پارسال را سخت گرفتید؟ معلومه باید متخلفین که شناسایی شدند اخراج بشن و از باقی افراد جایگزینها را انتخاب کنند...خیلی سخته به نظرتون؟ این ماجرا اصلا چه ربطی به امتحان امسال داره؟

در پاسخ به انتخاب رشته مجدد- یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:16 ب.ظ


اولا امتحان مخدوش ۸۲ مقیاس عادلانه رقابت علمی نبود
ثانیا شناسایی همه متقلبین ممکن نیست
پس:فقط ابطال
یا حقایق را نادیده می گیری و یا اینکه شاید.....

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:16 ب.ظ

مگر ماهی سیاه کوچولوی صمدبهرنگی چه کرد؟ خروج از حیطه های محدود به سمت آینده ظاهرا نامعلوم اما در اعماق آزاد و معلوم برای آزادی و رهایی. از یک برکه برای زیستن، زندگی برای خودش و آنچه برایش رقم زده بودند خروج کرد. و به سویی قدم برداشت که آزادی حتمی خود را در آن میدید.

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:10 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

یعنی هیچکس شمتره این برنامه رو نداره؟
بابا شما که تهرانین یه زنگ به روابط عمومی صدا و سیما بزنین بگیرین شمارشو
از اینکه منتفی شده یا نه هم کسب اطلاع کنین

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:09 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

عجب وضعیه ها

مرغ سحر یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 09:05 ب.ظ

من شنیدم که برنامه شبکه ۲ امشب منتفی شده
اما شنیدم پس
احتیاط واجب دیدن خبر ساعت۳۰:۲۲ است.
پسرک جان از یکی شنیدم

نامی یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 08:40 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com

امشب فقط دکتر حیدربور میاد؟
اگه اینطور باشه
فاتحه

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 08:21 ب.ظ

دوستانیکه از نزدیک درگیر ماجرا هستند حواسشان به نظرات دکتر حیدر پور در برنامه امشب باشد نکند ماجرای حکمیت تکرار شود.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 08:13 ب.ظ

خائن ها را فراموش نکنید=نفر ۷=جواد میرزا اغا زاده
وزارت بهداشت صحت آزمون پذیرش دستیاری را تایید کرد
وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای، صحت برگزاری سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال 1382 را از سوی دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تایید کرد.
به گزارش سرویس آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جواد میرزا آقازاده مشاور وزیر و مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اعلام کرد: با توجه به صورت شکوائیه‌های متعدد در خصوص احتمال بروز تخلف و فروش سوالات آزمون پذیرش دستیاری سال 1382 و به استناد گزارشات مستند مراجع ذیربط و بررسیهای صورت پذیرفته در خصوص نتایج آزمون، وضعیت شرکت کنندگان، رتبه‌های برتر آزمون، میانگین نمرات و چگونگی برگزاری آزمون و از طرفی با توجه به اینکه مدارک مستدل دار بر سوء عملکرد برگزار کنندگان آزمون توسط شاکیان ارائه نشده است و همانطوری که قبلا مسؤولان ذیربط وزارتخانه اعلام کرده‌اند بدین وسیله مراتب صحت برگزاری سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال 1382 اعلام شده و انعکاس نتایج قطعی پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون فوق الاشاره از سوی این دفتر بلامانع است.


نوشته شده توسط: دکتر رضایی شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۳ شماره خبر: 2138

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 08:06 ب.ظ

خائن ها را فراموش نکنید:نفر ۳=مسعود ناصری گوز استاد یار چشم بیمارستان حضرت رسول تهران.ادرس منزل........
دبیر شورای آموزش پزشکی:سوالات آزمون پذیرش دستیاری اشتباه نبوده است
وزارت بهداشت به صورت قطعی شایعه فروش سوالات را رد می‌کند
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، شایعه فروش سوالات آزمون پذیرش دستیاری را قویا رد کرد.
دکتر ناصری پور، در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی ایسنا، درباره اعتراضات اخیر جمعی از داوطلبان سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری، اظهار کرد: سوالات آزمون به هیچ وجه اشتباه نبوده است، بلکه پاسخ برخی سوالات 4 جوابی بود که هر 4 گزینه پاسخ صحیح بوده که نمره این سوالات به تمام دانشجویان تعلق گرفت.
وی دلیل این اشتباهات را کشوری شدن طرح سوالات عنوان کرد و گفت: طی سالهای گذشته هفتاد عضو هیات ممتحنه، مسئولیت طراحی سوالات را بر عهده داشته‌اند که به دلیل اعتراض اعضای هیات علمی سایر دانشگاه‌ها مبنی بر ناعادلانه بودن طراحی سوال توسط عده‌ای محدود، طبق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارتخانه مقرر شد که سوالات به صورت کشوری و با مشورت اعضای هیات علمی کلیه دانشگاهها تهیه شود.
وی ادامه داد که در این آزمون حدود هفت هزار سوال کشوری جمع آوری شد که از بین آن 200 سوال برای آزمون انتخاب شد. این روش طراحی سوال در اشتباه شدن کلید سوالات تاثیر زیادی داشته است.
دکتر ناصری پور در رابطه با شایعه لو رفتن سوالات، اظهار داشت: وزارت بهداشت به صورت قطعی شایعه فروش سوالات را رد می کند، با این حال در حال بررسی نمرات 100 نفر اول آزمون هستیم و به بررسی مقایسه‌ای نمره پره انترنی، معدل داوطلب و نمره این داوطلبان هستیم که در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با متخلفین برخورد می‌شود.
دکتر ناصری پور با رد فروش سوالات در برخی آموزشگاههای خصوصی، اظهار کرد که اگر این آزموشگاهها در تهران باشد، این شایعه به شدت تکذیب می‌شود زیرا کمتر از یک درصد سوالات توسط اساتید دانشگاهای علوم پزشکی تهران طراحی شده است ولی با این حال در صورت ارایه هرگونه مدرک مستند حتی پس از اعلام نتایج، موضوع بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.
خبرهای مرتبط: بقیه ...
» نامه اعتراض جمعی از پزشکان فارغ التحصیل دانشکده پزشکی شیراز
» تجمع پزشکان معترض به آزمون تخصصی ...به نقل از کیهان
» گزارشی از اعتراضات اخیر داوطلبان آزمون پذیرش دستیاری
وزارت بهداشت: فروش سوالات را تکذیب می‌کنیم
داوطلبان: دلایل رد ادعای لو رفتن سوالات اعلام شود
» با تجمع در برابر وزارت بهداشت جمعی از داوطلبان آزمون پذیرش دستیاری خواستار برگزاری مجدد آزمون شدند

نوشته شده توسط: دکتر رضایی دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۳ شماره خبر: 2025

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 08:00 ب.ظ

خائن ها را فراموش نکنید:نفر ۵=رضا زاده
این اقا سال قبل اومده بود دزد بگیره .خودش دزد از اب در اومد..
موردی در زمینه اثبات خرید و فروش سوالات آزمون یافت نشده است بسیاری از شایعات آزمون پذیرش دستیاری بی‌اساس است /‌٢
خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس آموزشی
مسؤول هیات بررسی آزمون پذیرش دستیاری در سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: تا کنون هیچ موردی در زمینه اثبات خرید و فروش سوالات آزمون نیز هنوز موردی یافت نشده است.
دکتر رضازاده، در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار سرویس آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نتایج بررسی صحت و سلامت آزمون امسال پذیرش دستیاری در سازمان بازرسی کل کشور، افزود: بررسی بحث خرید و فروش سوالات و سوءاستفاده در این خصوص توسط سودجویان بر عهده دادگاه و حراست وزارت بهداشت است، البته بررسیهای ما در این باره هنوز کامل نشده و نشانه‌ای که بتوان از طریق آن موضوع را پیگیری کرد مشاهده نشده است، بنابراین صحت این امر را نه می‌توان تایید کرد و نه تکذیب.
وی همچنین گفت: مدارک و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از شایعات موجود همچون اخذ رتبه‌های برتر آزمون توسط داوطلبان با سابقه تحصیلی نامطلوب، بی‌اساس است.
مسؤول هیات بررسی آزمون پذیرش دستیاری در سازمان بازرسی کل کشور در ادامه، تاکید کرد: از طرف دو مرجع قضایی درگیر مساله یعنی دادسرای فروگاه و سازمان بازرسی کل کشور به وزارت بهداشت اعلام شده که تا زمان حصور نتایج و تکمیل بررسی‌ها، از اعلام نتایج آزمون خودداری کند و قاعدتا این امر توسط وزارت بهداشت لازم‌الاجراست.
دکتر رضازاده در خاتمه با اشاره به پیشنهادات سازمان بازرسی کل کشور به وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: این سازمان پیشنهاداتی ارایه کرده است که در آخرین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت مطرح شده است.
مسؤول هیات بررسی آزمون پذیرش دستیاری در سازمان بازرسی کل کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: ارایه تعریف مشخص از شرح وظایف دبیرخانه و طرحهایی در رابطه با نحوه برگزاری آزمون برخی پیشنهادات سازمان است که شورا تصمیم‌گیری در این خصوص را به بررسی در کمیته‌ای خاص موکول کرد تا در نهایت بتوان پس از بررسی‌های لازم، راهکاری خوب، قانونی و کم دردسر برای برگزاری آزمون در هر سال ارایه داد.
انتهای پیام

به نقل از ایسنا
خبرهای مرتبط: بقیه ...
» علیرغم اعلام دفتر حقوقی وزارت بهداشت نتایج آزمون پذیرش دستیاری طی دو هفته آینده اعلام می‌شود
» ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی در مقطع phD ، 20 درصد افزایش یافته است
» تحصن جمعی از دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مقابل وزارتخانه
» دومین نامه اعتراض جمعی از فارغ التحصیلان پزشکی شیراز
» نتایج سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار وزارت بهداشت، طبق هماهنگی‌های انجام شده با قوه قضاییه هفته آینده اعلام می‌شود

نوشته شده توسط: دکتر قاسمی دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۳ شماره خبر: 2069

ارسال خبر برای سایر پزشکان مشاهده نسخه مناسب چاپ

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

خائن ها را فراموش نکنید:نفر ۶=محمد نوری(گوزی)
اینهم مصاحبه سال قبل او.....دوستان یادتان هست چگونه معترضین به امتحان ۸۲را از دفتر وزیر بیرون کرد و چه فحشها و توهینها که به ما روا نداشت......
معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت : شایعه پراکنی در مورد آزمونهای پزشکی پیگرد قانونی دارد
خبرگزاری فارس: معاون وزیر بهداشت اعلام کرد: تاکنون هیچ مدرک و سند معتبری از تخلف و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری پزشکی به دست نیامده و از این پس هر کس بدون مدرک معتبر ادعای تخلف و تقلب در این آزمونها را کند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

محمد نوری، معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: به رغم ادعای افراد مختلف در مورد تخلف، تقلب و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری و پیگیری های طولانی مدت در محاکم قضایی و مراجع قانونی مختلف هنوز هیچ فرد یا ارگانی نتوانسته مدرک و سندی که دال بر چنین تخلفاتی باشد، ارائه کند.
وی ادامه داد:از این پس نیز هر کس چنین ادعایی دارد بهتر است مدارک و اسناد خود را در محاکم قضایی ارائه کند تا در مراجع صالحه در مورد آن داوری شود و گرنه جوسازی و شایعه پراکنی در مورد یک دستگاه رسمی کشور و بر انگیختن احساسات مردم علیه متولی بهداشت و سلامت کشور هیچ پشتوانه ای ندارد و از این پس به شدت با چنین افرادی برخورد می شود.
وی اضافه کرد: بیان جرم و اتهام زدن به یک نهاد دولتی بدون پشتوانه علمی و مدرک و سند کافی فقط شایعه پراکنی و برهم زدن امنیت فکری جامعه است و تبعات سنگینی برای نظام دارد که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.
نوری گفت: کسانی که ماههای متوالی علیه وزارت بهداشت و شورای آموزش پزشکی و تخصصی و حراست وزارت بهداشت اتهام می زنند چرا تاکنون نتوانسته اند دلیل و مدرک قابل قبولی ارائه کنند و فقط با مصاحبه با رسانه ها و مطبوعات مختلف به جنجال آفرینی و سوء استفاده ابزاری از رسانه ها می پردازند.
وی افزود: افرادی که در دبیرخانه شورای پزشکی و تخصصی فعالیت می کنند از با سابقه ترین، متخصص ترین و متعهدترین پرسنل وزارت بهداشت هستند که نه تنها مورد تایید نظام هستند بلکه در مجامع بین المللی نیز جزء افراد شناخته شده و صاحبنظر هستند و متهم کردن آنان بدون دلیل و مدرک واقعا تاسف برانگیز است .
وی ادامه داد:در صورتی که حتی یک درصد احتمال تخلف و تقلب آنان وجود داشت، وزارت بهداشت سریعتر از هر مرجعی، به آن رسیدگی می کرد و شدیدترین مجازاتها را برای آنان در نظر می گرفت و همه متخلفان را حذف می کرد اما به هیچوجه تخلفی در شورای آموزش پزشکی رخ نداده و همه سخنانی که در این مدت از سوی افراد مختلف بیان شده، بی اساس است .
رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت اضافه کرد:اگر کسی ادعای خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری را دارد باید به طور مشخص فرد فروشنده سوال و خریدار را معرفی کند تا در دادگاه صالحه قابل بررسی باشد و گرنه کلی گویی و اتهام زدنهای بی اساس در هیچ مرجعی قابل قبول نیست .
نوری گفت: در مورد حفاظت آزمونها نیز از سه سال پیش به پیشنهاد دکتر ناصری پور، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، حراست وزارت بهداشت مسئولیت حفاظت از آزمونها را به عهده گرفت و نیروهای متخصص و پزشکان مورد تایید مسئولیت آن را به عهده گرفتند.
وی افزود: کارکنان شورای تخصصی پزشکی سالهاست در این زمینه فعالیت می کنند و سالانه 54 آزمون مختلف را در رده های مختلف از جمله‌آزمون دستیاری، ارتقای دستیاری، برد تخصصی، پری برد و ... برگزار می کنند و به طور طبیعی با پزشک و رزیدنت در ارتباط هستند بنابراین نمی توان به صرف ارتباطات، ْآنها را متهم به تقلب و تخلف کرد.
وی اضافه کرد: نمی توان به صرف اینکه همه مراحل تایب، جمع بندی، تکثیر سوالات از سوی کارمندان دبیرخانه انجام می شود آنها را متهم کرد، این جزء وظیفه آنهاست اگر بخواهیم چنین برخوردی داشته باشیم باید هر کس را در هر موقعیی که هست متهم به تقلب و تخلف کنیم .
نوری گفت: بسیاری از نزدیکان دکتر ناصری پور، دبیر شورای آموزش تخصصی پزشکی حتی برادر وی و نیز بسیاری از نزدیکان دکتر پزشکیان، وزیر بهداشت در همین آزمون دستیاری سال گذشته شرکت کردند و رد شدند، اگر قرار باشد برای کسی امتیازی قائل شد چه کسی نزدیکتر از برادر دکتر ناصری پور و نزدیکان شخص وزیر وجود دارد .
وی ادامه داد: کلاسهای آموزشی و تقویتی آزمون دستیاری نیز با ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد و وزارت بهداشت در عمل موافق آن نبود، با این حال تلاش شد از کسانی که در این کلاسها تدریس می کنند برای طراحی سوالات آزمون دستیاری دعوت نشود، اما اعضای کمیته پیگیری آزمون دستیاری با بی انصافی تمام همه کارکنان شورای آموزش پزشکی و تخصصی را محکوم کردند و فقط با فرض احتمال دست داشتن آنها در تخلفات فرضی، تقاضای اخراج همگی آنها را داشتند.
وی اضافه کرد:یک مورد شکایت نیز در مورد خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری در دادگاه مطرح شد که معلوم شد بی اساس بوده است و مشخص شد چنین موضوعی اصلا صحت نداشته است.
نوری ادامه داد: در صورتی که خرید و فروش سوالات آزمونهای پزشکی یا هر گونه تخلفی در برگزاری آزمونهای پزشکی اثبات شود، وزارت بهداشت با هر کس که باشد و در هر لباسی که باشد شدیدترین برخورد ها را اعمال می کند.
وی در مورد ساختار شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: قانون شورای آموزش پزشکی و تخصصی مصوب سال 1352 مجلس است در آن زمان این شورا زیر نظر وزیر علوم بود و در سال 64 که به مجموعه وزارت بهداشت منتقل شد و بر اساس آن همه اختیارات وزیر علوم به وزیر بهداشت منتقل شد، به این ترتیب دبیر این شورا از بین اعضای آن و به انتخاب وزیر بهداشت تعیین می شود.
وی ادامه داد: اعضای این شورا متشکل از روسای دانشکده‌های پزشکی، یک نفر از هیئت علمی هر یک از دانشکده‌ها و 5 نفر متخصص به انتخاب وزیر بهداشت است و رئیس این شورا نیز با حکم وزیر بهداشت منصوب می شود.
وی گفت: شورای انقلاب فرهنگی در سال 64 اصلاحیه ای بر قانون این شورا زد که بر اساس آن به جای روسای دانشکده‌های پزشکی ، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، عضو شورای آموزش تخصصی پزشکی باشند که با رای دیوان عدالت اداری غیر قانونی اعلام شد و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز لغو این اصلاحیه را پذیرفت.
معاون وزیر بهداشت ادامه داد: دبیر شورای آموزش تخصصی پزشکی در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکا، کانادا و استرالیا برای اعتبار بیشتر آن، مستقیما زیر نظر وزیر بهداشت کار می کند با این حال اگر مجلس می خواهد این شورا را زیر نظر معاون آموزشی وزارت بهداشت قرار دهد، قانون را تغییر دهد تا مطابق آن عمل کنیم ضمن اینکه ما نیز از اصلاح قانون استقبال می کنیم .
وی گفت: دکتر ناصری پور، دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از شش ماه پیش درخواست استعفای خود را تقدیم وزیر کرد و سرانجام در ابتدای پاییز امسال، استعفای وی مورد تایید وزیر بهداشت قرار گرفت و ایشان رسما این پست را واگذار کرد و در حال حاضر دکتر کریمی، معاون آموزشی وزارت بهداشت با حفظ سمت و با حکم وزیر بهداشت، به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی وتخصصی فعالیت می کند.

خبرهای مرتبط: بقیه ...
» کمیسیون بهداشت مجلس این هفته تصمیم می‌گیرد؛ تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و درمان؟!
» عضو کمیسیون بهداشت مجلس : وزارت بهداشت در پاسخ به سوالات مجلس گزارش 300 صفحه‌ای ارائه کرد
» پیرموذن خبر داد: تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار دارد
» دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری : تخلف در آزمون دستیاری برای کمیسیون اصل نود محرز شده است

نوشته شده توسط: دکتر رضایی شنبه ۷ آذر ۱۳۸۳ شماره خبر: 2865

ارسال خبر برای سایر پزشکان مشاهده نسخه مناسب چاپ

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 07:44 ب.ظ



ای وزیر بهداشت(وکلیه همکاران مثل ناصری گوز و عین گوز اللهی و نوری و کانتر معتمدوان فرهادی که همه این بازیها از زمان او شروع شد و ان هاشمی ملعون مجری امتحان سال ۷۷مالک مرکز چشم نور و بقیه ....)
............................................................................................................................................
..برای حفظ حرمت اقا و خانمهای چشم . گوش بسته این سایت .........................................................................................برای خواندن این داستان به سایت :تریبون
مراجعه کنید........

امیدوارم خداوند لعنتت کند و به تو عقل عنایت فرماید.
خداحا فظ
دوستداران شما - داوطلبین ازمون دستیاری ۳۲ و نمایندگان مجلس

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

.......به :مسعود خان پزشکیان یا بعبارتی :برادر عزیز حاج مسعود

سلام. خوش و خرم که نباید باشی .... چون روزهای آخر است. البته شما و دوستان با آن شاخکهای حسی تان خیلی خوب میتوانید تغییررات در راه را حس کرده و جهت داده و در مسیر باد موافق قرار بگیرید .... مگر نه اینکه سابقه تان درخشان است. هنوز عکسهای آن برادر خیلی اصلاح طلب در حالیکه اسلحه بدست رفته و در دانشگاه جولان میدهد در دست هست.

اما بگذریم. کارنامه درخشانتان را هم خودتان خبر دارید که :

۱- فروش سوالات آزمون دستیاری. لکه ننگ بزرگ بر دامن تر شما که حالا دیگر از فرط خیسی چکه میکند....

۲- فقر روز افزون منابع مالی که به یمن دست انداختن جعفر دوستتان بر آنها روز بروز توزیع آنها غیر نرمال تر میشود.

۳- بکار گیری نیروهای بیکفایتی که اغلب متعلق به باند و باندکهای دوستان شما و اکثرا از مشارکتیهای ریز و درشت هستند و در یک کلام انداختن نهاد مسئول سلامت مردم را به ورطه سیاست بازی و در آغوش مشتی سیاستباز مشارکتی.

به حی در پور یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 07:35 ب.ظ http://damaro damaro damaro.con

{حیدر پور }خنگ وخ... خودتی ؛؛؛؛. همیشه در مصاف مرگ نقاب از چهره میافتد ..چه در میدان چه در مسلخ پس از بیماری ممتد...بیا و جامهء عصیان بپوشان بر صدای من که تنها ترس من این است هراس بی صدا مردن ... .مرا از وحشت وتردید رها کن تا رها باشم هوای صبح بیداری شهادت را صدا باشم.. ...................................................شگفتا ازعزیزانی که هم اواز من بودند بسوی اوج و یرانی پل پرواز من بودند .....گره افتاده در کارم به خود کرده گرفتارم به جز در خود فرو رفتن چه راهی پیش رو دارم .... رفیقام یک به یک رفتند من وبا خود رها کردند (((({{{{همه خود درد من بودند گمان کردم که همدردند}}}}))))

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 07:35 ب.ظ

موجب بسی مسرت است که آفتاب عمر دولت مستدام بر لب بام است و یخ ژستهای شایسته سالاری در حال آب شدن و ماه عسل هشت ساله که موجبات پارگی رعایای مملکت را فراهم آورده بود در حال اتمام. اما بعد.... شعری از شاعر غیور که لسانه کالسیف برنده و تیز است سالیان پیش آورده بودم در این و-بلاغ. حالیه دیدم که مصداق بیشتری دارد. باز آوردم . حالش را بردید این کمترین از دعا محروم نسازید.

این نیز بگذرد...

هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد هم رونق زمان شما نیز بگذرد
وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب بر دولت آشیان شما نیز بگذرد
باد خزان نکبت ایام ناگهان بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز این تیزی سنان شما نیز بگذرد
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگذرد
آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران شما نیز بگذرد
بادی که در زمانه بسی شمعها بکشت هم بر چراغدان شما نیز بگذرد
زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت ناچار کاروان شما نیز بگذرد
ای مفتخر به طالع مسعود خویشتن تاثیر اختران شما نیز بگذرد
این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
بیش از دو روز بود از آن دگر کسان بعد از دو روز از آن شما نیز بگذرد
بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم تا سختی کمان شما نیز بگذرد
در باغ دولت دگران بود مدتی این گل، ز گلستان شما نیز بگذرد
آبی‌ست ایستاده درین خانه مال و جاه این آب ناروان شما نیز بگذرد
ای تو رمه سپرده به چوپان گرگ طبع این گرگی شبان شما نیز بگذرد
پیل فنا که شاه بقا مات حکم اوست هم بر پیادگان شما نیز بگذرد
ای دوستان خوهم که به نیکی دعای سیف یک روز بر زبان شما نیز بگذرد




گوگولی یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 07:31 ب.ظ

با سلام خدمت همه عزیزان خصوصا سرورم . تاج سرم . عموزاده عزیزم
دوستان با توجه به اخباری که در مورد برگزاری دو بار امتحان رزیدنتی در هرسال به گوش میرسه
لطف بفرمایید و راجع به این موضوع هم نظرتون رو بنویسید
با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 07:28 ب.ظ

لطفا اگر کسی خبر تعویق امتحان رو شنیده بگه که از کدوم برنامه و چه ساعتی بوده. شما رو به آنچه اعتقاد دارید خبر کذب ندهید حتی برای سرگرمی وتفریح .در پیشگاه خدا به اینهمه تشویش ذهن همکاران باید پاسخ دهید.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 07:21 ب.ظ

حیدر پور دوست بسیار صمیمی و از نزدیکان دکتر عین الهی است
همانطوریکه می دانید در کشور ما همیشه رفیق بازی و باند بازی از مشکلات اصلی و همیشگی است
بعید نیست که رفیق و دوست بسیار عزیز حیدر پور امتیاز ویژه ای به اطرافیان حیدرپور در نظر گرفته باشد

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

باید امریکا امدندی تا شاید در فساد غرق شدندی و فقر فراموش کردندی که چاره بیچاره غیر از باشد؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 06:50 ب.ظ

بوی خیانت به مشام میرسد هوشیار باشیم. حیدرپور مصالح مارا تشخیص داده است ملاحظه فرمائید :
دکتر حیدرپور: بهترین راهکار برای داوطلبان معترض سال قبل، شرکت در آزمون امسال است; امتحان در تاریخ قبلی در نهایت سلامت برگزار می‌‏شود

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 06:48 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

خواهش می کنم
همیشه افراد مریض پیدا میشن که دیگه توی این موقعیت نمیدونم چرا میخوان اختلاف بندازن
واقعا کاش میشد پیداش میکردیم یه معاینه میشد!!

محمد یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 06:30 ب.ظ

تا حالا حرفی به این مسخرگی شنیده بودید که امتحان پارسال به امسال ربطی ندارد.پس اقای پرفسور حیدر پور تا حالا دعوا سر لحاف ملا بود یا ما خیلی خنگ تشریف داریم؟ اقای عزیز اگر متقلبین اخراج شوند پس چه کسی باید جای انها را بگیرد.اگر از داوطلبان پاسال باشد که تصدیق میکنید امتحان پارسال و امسال به هم گره خورده اند. در ضمن مگر وزیر متعهد و انقلابی تعهد نکرده بود که اگر یک مورد خلاف ثابت شد امتحان را باطل میکنیم پس چه شد انهمه شعار.نه پرفسور حیدر پور طرف حساب شما چند نفر آدم احمق نیست.اما چه میشود کرد که حرف زور و بی عدالتی و حقکشی با منطق و استدلال سازگاری ندارد وگرنه تصدیق میکردید که مساله از روز روشن تر این همه بحث وگفتگو ندارد

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 06:25 ب.ظ

اگر مردم در شلنگ آباد و ملاشیه، در عامری و کوت عبداله تا مغز استخوان اسیر فقر و ندارى و دچار بى حقى نبودند، چطور یک نامه جعلى مى تواند ظرف یک هفته چنین شورش گسترده اى به پا کند که چندین کشته و صدها زخمى به جا بگذارد؟..مگر مى شود کشورى 70 میلیونى را با اراده یک نفر اداره کرد و دهان مردم را بست و همیشه شمشیر سرکوب را به کمر بست و شورش و درگیرى هم نداشت؟ مگر مى شود در زمین سیاست شارون و بوش بازى کرد و وحدت ملى ایران را هم حفظ کرد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 06:23 ب.ظ

چرا شناسایی همه متقلبین محال ممکنه؟؟ در ضمن تحصن هم میکنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 06:19 ب.ظ

تحریم امتحان
تحریم امتحان تا اخراج و جایگزینی همه افراد متقلب
تحریم امتحان
تحریم امتحان تا اخراج و جایگزینی همه افراد متقلب
تحریم امتحان
تحریم امتحان تا اخراج و جایگزینی همه افراد متقلب

بی نام یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 06:05 ب.ظ

دوستان این خبر اعلام تعویق امتحان از رادیو راسته؟ کسی هست که خودش شنیده باشه؟ چه ساعتی اعلام شده؟

روپوش سفید یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:55 ب.ظ

شبکه ۲ ساعت ۲۲:۳۰
گفتگوی خبری

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:54 ب.ظ

تحصن نمی کنیم

عزرائیل یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:49 ب.ظ

دوستان میدانید که هر سال کتابی بعنوان ترینها چاپ میشود .
اگر کسی آدرس یا ای - میل موسسه آنرا دارد بنویسد تا با آن تماس بگیریم و نام کشور عزیزمان را برای قرنها در این کتاب زنده نگه داریم .
1 - بیسابقه ترین تقلب تاریخ در امتحان دوره سی و یکم پذیرش دستیار
2 - بیشترین درصد تقلب در یک امتحان در طول تاریخ
3 - بی چشم و رو ترین مسئول برگزاری امتحان : دکتر مسعود ناصری پور
4 - پررو ترین و پوست کلفت ترین وزیر تاریخ : دکتر مسعود پزشکیان

نامی یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:46 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

قابل توجه دوستان عزیز
بنابر شنیده ها، ساعت ۲۲:۳۰ امشب شبکه ۲ گفتگوی خبری در مورد ابطال ازمون ۸۲ است

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:46 ب.ظ

تحصن میکنیم

محمد یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:46 ب.ظ


سلام دوستان
از قرار معلوم امشب در میزگرد پس از خبر ساعت 10/5 شبکه دو در مورد امتحان پرافتخار ما صحبت خواهد شد .
احتمالا خبر تعویق امتحان هم از همینجا اعلام میشود .
لطفا تلفن بزنید و اظهار نظر کنید .
فقط لطفا فحش ندهید . !! تلویزیون وبلاگ نیست !!!

علاف یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:40 ب.ظ

دوستان برگزاری امتحان در 15 اردیبهشت یعنی عدول از همه مواضع قبلی مان مبنی بر احقاق حقمون برای داشتن سیستم سالم برگزاری کننده امتحان 0000 دوستان به تجمع یا تحصن هم فکرکنید0000
جواب دندانشکن به حیدرپوروپزشکیان فقطتجمع یا تحصن است
یا علی مدد

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:39 ب.ظ

اشکال نداره بعد دوباره طرح میکنن

ریفیق یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:35 ب.ظ http://yaddasht.persianblog.com

سوالات اسال در دانشگاه بقیه الله طرح شده.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:26 ب.ظ

تا اینجای کار مطالب مورد ادعای پزشکان حق از دست داده ازمون82 اثبات شد(الحمد لله) و همه عزیزان پیش فرض های بلاتردید موجود را شمرده اند:
-افشای سوالات قبل ازمون
-مخدوش بودن ازمون بر مبنای 23سوال غلط(که خود به خود رقابت علمی را غیرممکن نمود)
-تصحیح آن 23 سوال غلط به روش نادرست(تعلق نمره به پاسخ ناصحیح و عدم تعلق نمره به پاسخ ممتنع)که درنتیجه بسیاری از قبولی های غیر متقلب آزمون82 عادلانه ومنصفانه نبوده و نیست و بسیاری از نمره های مرزی مدعی قبولی هم مورد شک و تردید است فلذا صحبت احقاق حقوقی است که کاملا حق نیست البته نه اینکه همه اینطور باشند
-درصد تقلب بالا که خود به خود آزمون را بی ارزش و فاقد اعتبار می کند
-امکان شناسایی همه متخلفین مقدور نیست و محال ممکن است(حتی مردودین متقلب با نمره بالا)
-این آزمون کاملا متفاوت از ازمون هایی مثل المپیاد های علمی است و بی اعتباری و مخدوش بودن علاوه بر تضییع حق و وجهه علمی کشور آثاری بسیار بر جامعه دارد چراکه مرتبط با امر خطیر درمان و بهداشت مردم می باشد
-دلایل دیگر ....(که به ذهن هر کس رسید دریغ نکند)

مرغ سحر یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 05:20 ب.ظ

بنابر شنیدها
ساعت ۲۲:۳۰ امشب شبکه ۲ گفتگوی خبری در مورد ابطال ازمون ۸۲ است

نامی یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:53 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com/

دوستان :
اگر امتحان در ۱۵ اردیبهشت برگزار بشه کارنامه ها را در اواخر خرداد و نتایج نهایی را با توجه به انتخابات و تغییرات در وزارتخانه احتمالْ اواخر مرداد میدن بعدش هم ۶ ماه بعد ازمون ۸۴ وفراموشی اتفاقات ازمون ۸۲ و بایگانی

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

عوضی حیدر پور چطور میخواهی افراد واجد صلا حیت جایگزینی را پیدا کنی ؟ما با نوع گفتمان کاملا اشنا هستیم. کثافت تو هم امتیاز گرفتی .وعقب نشینی کردی؟ فقط ابطال امتحان وپذیرش با دو برابر ظرفیت نزدیکترین گزینه به احقاق حق است.عوضی حیدر پور بر خلاف شما ناقص الخلقه ها که با رانت و سهمیه وارد این رشته شده اید پزشکان باهوشتر از انی هستند که شما تصور میکنید .شما حرف بزنی همه میفهمند که ....

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:48 ب.ظ



خائن ها را فراموش نکنید.نفر ۷=جواد میرزا اقا زاده
وزارت بهداشت صحت آزمون پذیرش دستیاری را تایید کرد
وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای، صحت برگزاری سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال 1382 را از سوی دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تایید کرد.
به گزارش سرویس آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جواد میرزا آقازاده مشاور وزیر و مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اعلام کرد: با توجه به صورت شکوائیه‌های متعدد در خصوص احتمال بروز تخلف و فروش سوالات آزمون پذیرش دستیاری سال 1382 و به استناد گزارشات مستند مراجع ذیربط و بررسیهای صورت پذیرفته در خصوص نتایج آزمون، وضعیت شرکت کنندگان، رتبه‌های برتر آزمون، میانگین نمرات و چگونگی برگزاری آزمون و از طرفی با توجه به اینکه مدارک مستدل دار بر سوء عملکرد برگزار کنندگان آزمون توسط شاکیان ارائه نشده است و همانطوری که قبلا مسؤولان ذیربط وزارتخانه اعلام کرده‌اند بدین وسیله مراتب صحت برگزاری سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی سال 1382 اعلام شده و انعکاس نتایج قطعی پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون فوق الاشاره از سوی این دفتر بلامانع است.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:45 ب.ظ

کفتر چاهی


از آموزش دو دانشگاه ایران و شهید بهشتی خبرهایی رسیده که نشان از موج ناگهانی انصراف و استعفای تعدادی از رزیدنتهای رشته های لوکس به بهانه واهی تحصیل خارج از کشور دارد! جالب اینجاست چطور اینهمه رزیدنت همزمان پذیرش خارج از کشور گرفته اند. دوستان به زودی نام این انصرافی ها را اعلام می کنند.


[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:45 ب.ظ

چیز هایی که اینجا می خوانید من از یکی از رزیدنتهای بیمارستان بقیه الله در یک مهمانی شنیده ام بیچاره البته نمی دانست که من هم داوطلب چندین ساله رزیدنتی هستم :
اون تازه از بازداشت دو روزه آزاد شده بود البته به خاطر شکی که بهش کرده بودن و بعد هم بی گناه بود و آزاد شد. اون می گفت : پادگان نیروی هوایی سپاه - تو حشمتیه بالای حوزه نظام وظیفه - یه زیر زمین هایی داره که از زمان ساواک باقی مونده اونجا قبلا مال ساواک بود . اون زیر زمینها اسمشو گفت زندان 66 یا 96 خوب یادم نیست ولی محل اصلی اعتراف از مظنونین به خرید و فروش سوال اونجاست .اونجا زیر نظر حراست سپاه ست این جور که اون می گفت وقتی می ری اون تو اولین صدایی که تو تاریکی می شنوی صدای جیغ زن و دختره البته اون می گفت اینها صدای نواره بارای تضعیف روحیه اون خودش نظامیه. روشهای شکنجه و اعتراف اونجا اصلا فیزیکی نیست حتی یه سیلی هم نمی خوری ! ولی اونقدر فشار روحی و روانی بهت می آد که حاضری هرچی می خوان اعتراف کنی چه برسه که واقعا مجرم باشی اون می گفت به من هم شک کرده بودن چون دو ماه قبل افتادم تو کار معامله ماشین ولی بی خیال شدن. اینجور که اون می گفت تو حشمتیه اعترافهایی شده که برای تعطیلی WHO هم کافیه .خلاصه هرکی گذرش به اونجا افتاد زیاد مقاومت نکنه که بهتره!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:38 ب.ظ

به گزارش سرویس دیپلماتیک خبرگزارى کار ایران ( ایلنا )، هفته‌‏نامه "المنار" در شماره اخیر خود با اعلام این خبر به نقل از منابعى افزود: دستوراتى از سوى وزارت دفاع آمریکا ( پنتاگون ) و ارتش این کشور به پایگاه‌‏هاى نظامى آمریکا در خلیج‌‏فارس و مناطق اطراف و نزدیک، مبنى بر اعلام حالت آماده‌‏باش فوق‌‏العاده صادر شده که هدف از این اقدام، آمادگى براى دریافت دستورات جدید است.
منابع مزبور که این هفته‌‏نامه به نام آنان اشاره‌‏اى نکرد، افزودند: افسران بلندپایه آمریکایى از روزهاى گذشته اقدام به سفرهاى دوره‌‏اى محرمانه به تعدادى از کشورهاى حوزه خلیج‌‏فارس کرده‌‏اند.
شایان ذکر است "دونالد رامسفلد" وزیر دفاع آمریکا، در روزهاى اخیر از چند کشور همسایه ایران، بازدید و ضمن بررسى و ارزیابى اوضاع نظامیان آمریکایى در این کشورها، با مقامات این کشورها، دیدار و گفت‌‏وگو کرده است.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

من نمیدونم چرا میگن پیدا کردن کسانی که سوال کمتر خریدن وقبول نشدن مشکله؟؟؟!!!!اخه مگه وقتی یه مجرم یا قاتل یا دزد را میگیرن اولین کاری که میکنن این نیست که ازش اعتراف بگیرن که همدستانش را لو بده؟؟؟؟؟ خوب قوه قضاییه وقتی اصله کاریها را گرفته دیگه برایش کاری نداره که ازمجرمین بخواهد اسامی بقیه سوال خرها که به تعداد کمتر سوال خریدن رالو بدهند .چون انها مجبورند برای تخفیف مجازات هم که شده همکاری کنند.. گفتن اسامی توسط سوال خرهای دستگیر شده وپیدا کردن انها توسط قوه قضاییه مگه چقدر وقت میبره؟؟ مثلا رسول نازی بابک ساغر شادی منتقی و.....وگرفتن ویک بازجویی زیرکانه از اینها بخدا کمتر از یک هفته طول میکشه! البته اگر بخواهند همچین کاری بکنن . تا اون بیچاره هایی که بدونه تقلب قبول شدن ویکسال کشیک دادند ضرر نکنند وهم کسانی که با نمره های بالا قبول نشدند به حقشان برسند چون با این شل کن سفت کن ها نه دیگه رمق درس خوندن داشتند و نه امید قبولی چون مسلما کسی که نمره بالای ۴۰۰ اورده یکسال یا بیشتر محکم خونده بوده و چون تقلب شده بوده قبول نشده ویک کسال دیگه خوندن با وعده و وعید های گونا گون برایش سخته دوباره با شور وشوق درس بخونه ..... به نظر من اگر فقط اتحان ۸۲ را ابطال کننذ وامتحان امسال را با۲ برابر ظرفیت اعلام کنند فقط به نفع کسانی میشه که اولین باره امتحان میدهند و دغدغه احقاق حق را مثل بچه هایی که ۸۲ امتحان دادند را مسلما نداشتند وبا ارامش درس خوندند وبچه هایی که پارسال بی تقلب قبول شدند ونمره خوبهایی که قبول نشدند بازندگان بینوا و مظلوم این حق کشی هستند

ر یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:16 ب.ظ

من مطمئنم :ابطال و تعویق

راه حل عادلانه:اخراج متقلبین تا حد یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

با سلام خدمت همه شما همکاران عزیز:
۱)میخواستم بپرسم چرا در مورد تقلبات در امتحان دستیاری ۸۲ سازمان نظام پزشکی موضع گیری نمیکند و در این رخدادهای اخیر در افشای گسترده تقلب اصلا به روی مبارک نمیاورند؟مگر شعار انتخاباتی بسیاری از این عزیزان که به تازگی انتخاب گردیدند رسیدگی به پرونده دستیاری ۸۲ نبود پس چه شد؟۲)دیگر کلام اینکه به نظر من که از داوطلبان سال قبل میباشم و امسال نیز مجددا در امتحان شرکت میکنم راه حل درست اخراج تمام افرادیست که سوال خرید هاند و باید با صدور کارنامه جدید برای شرکت کنندگان پارسال تعیین رشته مجدد انجام شود.۳)خالی ماندن بیمارستانها از رزیدنت نیز قابل حل است از جمله آنکه خود وزارتخانه محترم که این افتضاح تاریخی را به وجود آورده است با کمی خرج کردن همان پولی که از فروش سوالات به دست اوردند کشیکها را به رزیدنتهای سال بالا بفروشند و مطمینا با کمال میل کشیکها پر میگردد۴) وزیر محترم بهداشت تا آنجا که در خاطر اینجانب است از همان شب نخست که شایبه تقلب قوت گرفت با حضور در تلویزیون و حتی بدون مختصری تحقیق امتحان را کاملا سالم عنوان کردند عامل اصلی این تاخیر در پرونده خود ایشان همراه همکارانشان هستند.راه حل را خودشان بیابند.ما احقاق حقوقمان را خواستاریم...نهایتا به ایشان عرض میکنم بعد از حل سریع ماجرا به استعفایشان فکر کنند.استعفا برای همین وقتهاست!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

پسرک ازت معذرت می خواهم زود قضاوت کردم............

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 04:00 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

نه بابا اون کامنت مال من نیست
همون عوضی سابقه!
یه نفر هم با اسم سپهر همین کامنت رو توی علوم پزشکی نوشته!
خداروشکر لااقل یه نفر شک کرد و قبل از فحش دادن از عقلش استفاده کرد و پرسید که مال منه یا نه!!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:48 ب.ظ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
احتمال حضور متخلفان هنوز نیز در سیستم اجراکنندگان آزمون دستیاری وجود دارد
استعفا حداقل کاری بود که وزیر بهداشت باید انجام می داد
تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: استعفا حداقل کاری بود که وزیر بهداشت باید در برابر اصرارهای بی‌‏دلیل خود نسبت به عدم تخلف در آزمون دستیاری پزشکی انجام می‌‏داد.

حسین‌‏علی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار"ایلنا" افزود: بر اساس آخرین نتایج حدود 200 نفر سوالات را خرید و فروش کرده بودند که باید این افراد بیرون شده و افرادی که در سال گذشته مستحق قبولی بودند، جایگزین شوند.
وی افزود: پیش از این قرار بود آزمون دستیاری پزشکی اسفندماه برگزار شود که معلوم شد باز هم سوالات به دلیل وجود برخی پرسنل متخلف در مجموعه دور رفته است لذا امتحان به اردیبهشت موکول شد.
شهریاری تمام این تغییر تاریخ‌‏ها را به دلیل تضمین سلامت آزمون دانست و گفت: اگرچه نگرانی داوطلبان و استرس آنها کاملا به جاست ولی تمام این کارها به خاطر همین پزشکان است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم افزود: متاسفانه تخلف در آزمون دستیاری پزشکی فقط مربوط به سال گذشته نبوده و در چند سال گذشته نیز این امر وجود داشته است.
وی افزود: اگر بنا بر هر مصلحتی قاضی پرونده حکم بر تعویق امتحان دهد، این امر لازم‌‏الاجراست و وزیر بهداشت نیز باید به آن تن دهد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم افزود: متاسفانه شاهد بودیم که پیش از اثبات و محرز شدن تخلف در آزمون، تا چه میزان دکتر پزشکیان بر سلامت آزمون پافشاری می‌‏کرد، بهتر بود ضمن عذرخواهی از مردم، استعفا را به عنوان حداقل راه‌‏کار موجود می‌‏پذیرفت و جا را برای مدیران لایق‌‏تر خالی می‌‏کرد.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:46 ب.ظ

میسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: افزایش تعرفه‌های پزشکی در ابتدای سال و درست در شرایطی که مجلس بحث تثبیت قیمت‌ها را دنبال می‌کند به هیچ‌وجه به صلاح نیست و جو منفی علیه پزشکان و سازمان نظام پزشکی ایجاد می‌کند.
امیدوار رضایی در گفت‌وگو با فارس افزود: سازمان نظام پزشکی بر اساس قانون جدید اختیارات زیادی پیدا کرده که یکی از آنها تعیین تعرفه‌های پزشکی بخش خصوصی است اما اگر در اولین گام اقدام به افزایش تعرفه‌های پزشکی کند این شائبه به وجود می‌آید که اگر به نظام پزشکی اختیارات دهیم هر وقت بخواهد مبادرت به افزایش قیمت‌ها می‌کند.
وی ادامه داد: مسئولان نظام پزشکی قول داده بودند که حداقل در ابتدای سال 83 تعرفه‌ها را افزایش ندهند تا جو منفی علیه پزشکان در کشور ایجاد نشود اما آنان به قول خود عمل نکردند و کار به اختلاف دولت و سازمان نظام پزشکی کشیده شد در صورتی که می‌توانستند در فرصت مناسب برای واقعی شدن تعرفه‌ها وارد عمل شوند و در پیشبرد اهدافشان موفقتر باشند.
وی گفت: اکنون با توجه به اختلاف نظر دولت و نظام پزشکی منتظر استعلام نظام پزشکی از مجلس برای تفسیر قانون نظام پزشکی هستیم تا این مسئله برای اعلام نظر به اداره قوانین مجلس ارجاع شود و کار حقوقی در این مورد انجام شود.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس اضافه کرد: تعرفه‌های واقعی باید به دنبال افزایش سرانه‌های بیمه و افزایش سوبسیدهای دولت و به طور هماهنگ با دولت انجام شود.
رضایی گفت: سرانه واقعی باید بر اساس برنامه چهارم توسعه با هماهنگی سازمان مدیریت و شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی و شورای عالی بیمه افزایش یابد و سپس اقدام به افزایش تعرفه‌های پزشکی شود، اگر مشکل سازمان‌های بیمه گر حل شود افزایش تعرفه‌ها باری بر دوش مردم تحمیل نمی‌کند

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:43 ب.ظ

پس از گذشت یک سال از ماجرای ازمون دستیاری پزشکی (دوره های تخصصی یا رزیدنتی) سال82و اعلام نتایج عجیب وغریب در این ازمون که طی ان برترین نخبگان دانشکده های پزشکی ازورود به دوره های تخصص باز ماندندوبجای ان افراد ثروتمند ویا وابسته به نهادهای حکومتی باسابق ضعیف علمی وارد این دوره ها شدند.اعتراضات گسترده پزشکان به این ازمون مبنی برفروش سوالات واین ظلم اشکاربا بی اعتنایی مجموعه نظام روبرو گردید.
اما همینک ودر استانه انتخابات ریاست جمهوری منابع موثق اعلام کردند یکی ازنهادهای وابسته به جناح حکومتی (بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با پشتیبانی حفاظت اطلاعات سپاه ) حدود یک ماه پیش اقدام به دستگیری تعدادی ازکارمندان وزارت بهداشت _دبیرخانه شورای اموزش پزشکی وتخصصی (محل طراحی وبرگزاری ازمون تخصصی پزشکی ) وچند تن ازمدیران ارشد وزارت بهداشت کرده است ودرنهایت حدود یک هفته قبل این افراد به خروج دفترچه سوالات وفروش ان به متقاضیان اعتراف کرده اند.
طبق اعترافات این افراد حدود دوماه قبل از ازمون اسفند82 این افراد باتعدادی واسطه که نقش شناسایی داوطلبان متقاضی خرید سوالات را به عهده داشته اند رابطه برقرار کرده و اقدام به دراختیار گذاشتن دفترچه سوالات در اختیار این افراد نموده اند. این واسطه ها نیز سئوالات را به متقاضیان به قیمت 20 الی30 میلیون تومان!فروخته اند.
طبق اطلاع تعداد خریداران این سوالات حدود200نفر بوده است که عمدتا ازدو قشر سرمایه داران ویا فرزندان مقامات رده بالای حکومت (درمقابل دریافت امتیازات خاص )بوده اند.که این افراد با توجه به ظرفیت بسیار اندک رشته های لوکس پزشکی همگی در برترین رشته ها (مانند :پوست - جراحی -چشم - گوش وحلق وبینی - رادیولوزی _قلب_ارتوپدی )پذیرفته شده ودرواقع حدود50تا70 درصد ظرفیت رشته های لوکس توسط این افراد اشغال شده است! وهمینک نیزمشغول به تحصیل هستند.
لازم به ذکراست در بین افرادی که به این طریق وارد این دوره ها شده اند نام فرزندان چند روحانی سرشناس حکومتی وچند مدیر تراز اول دولتی نیز به چشم می خورد .
هنوز مشخص نیست که وضعیت کسانی که اینگونه وارد دوره های تخصصی پزشکی شده اند چه می شود واز طرفی دیگر سرنوشت داوطلبانی که حقشان پایمال شده است چگونه جبران می شود؟ به نظر میرسد بخشی از حکومت در استانه انتخابات ریاست جمهوری قصد دارد با یک اقدام تبلیغاتی به نوعی از این مساله بهره برداری خاص کرده وبه نوعی توجه دانشجویان وجوانان را(با شعار کاذب عدالت طلبی ) به خود جلب نماید.
اگاهان وافراد پیگیر پرونده معتقدند که این اقدام بسیار تعجب برانگیز است چرا که افراد دستگیر شده کسانی بوده اند که از حدود 14ماه قبل همگی در مظان اتهام بوده اند و چگونه بوده است که در طول این مدت هیچ اقدامی برای بازداشت ویا حتی بازجویی از انان به عمل نیامده است ؟؟ در شرایطی که حکومت ایران در موارد پرونده های سیاسی به محض کوچکترین شک افراد بی گناه را بدون تامل دستگیر زندانی و تحت شدیدترین بازجویی ها قرار می دهد چگونه ای است که در مورد پرونده ای به این مهمی مدتی طولانی سکون اختیار کرده بود؟ چه دستهایی پشت پرده بوده است ؟...
بزودی حقایقی در این زمینه وبرخی موارد دیگر برای ملت شریف ایران افشا خواهد شد.

سینا

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:40 ب.ظ

پسرک این کامنت بالایی مال خودته؟

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:35 ب.ظ

منظورت امتحان آخر بخشه دیگه ؟ ها ها ها ها ااااااااااااااا

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:24 ب.ظ

تو گه می خوری....بچه ننه.........

پسرک یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:23 ب.ظ http://cactus.persianblog.com/


سلام بر دوستان عزیز


من 15 اردیبهشت امتحان می دهم

حتی اگر هیچ یک از شما نیایید

حتی اگر مراقب جلسه هم نیاید

حتی اگر سوالی هم طرح نشده باشد



مطمئن باشید من می روم و امتحان می دهم.

...

گروه نجات یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

تا فردا ....

گروه نجات یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام .طبق تماس تلفنی با دکتر گودرزی:مصاحبه دکتر حیدر ور مربوط به قبله.امروز نظرش ابطاله امتحان بوده.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 03:00 ب.ظ

خدا وکیلی عجب وزارتخونه بی عرضه ای داریم .تازه متوجه شدم پزشک جماعت خیلی بی دست و پا ست .هر قشر دیگری که بود تا حالا تکلیف وزیر و خودش رو مشخص کرده بود .متاسفانه حتی خود ما هم دل وجرات یک حرکت اضافی رو نداریم و بعد انتظار داریم یه عده آدمی که نمی دونن پاتولوژی و داخلی و اطفال و..... چیه برای ما تاریخ امتحان معلوم کنند . ما باید خودمان به وزارتخونه حالی کنیم که کی و چگونه تاریخ امتحان رو تغییر بده نه یک عده افرادی که هدفشون برای ما معلوم نیست.

آبائی یکشنبه 28 فروردین 1384 ساعت 02:55 ب.ظ

مهم تاریخ امتحان نیست مهم این است که آیا میتوان با اطمینان
سر جلسه نشست ووسواس این را نداشت که بغل دستی ات تمام سوال ها را ظرف ده دقیقه بزنه و بریش همه بخنده!!!
تا حالا که فکر نکنم همچین ضمانتی را چند نفر از آقایان بطور متفق القول داده باشن
و همین امروز صبح یکی دو نفر از نماینده ها باز از احتمال لو رقتن سوالات خبر دادن پس یکی دو ماه تاخیردرامتحان نسبت به هدر رفتن بیش از یکسال زحمت می ارزه
ضمنا مطمئن باشید با بر گزاری امتحان در ۱۵ اردیبهشت جریان امتحان سال قبل سریعا فراموش میشه واین همون چیزی است که وزارت خانه میخواهد وحیدر پور هم این را خوب میداند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد