خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

در گفتگو با فارس
وزیر بهداشت :بگذارید داوطلبان دستیاری درسشان را بخوانند

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت گفت: پرداختن به موضوع تخلفات آزمون دستیاری در شرایطی که هنوز هیچ جرمی اثبات نشده به صلاح جامعه نیست و بهتر است به جای پرداختن به این موضوع اجازه دهیم داوطلبان دستیاری در شرایط آرام و مطمئن درسشان را بخوانند.

مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: وزارت بهداشت بر اساس قانون وظیفه خود را برای برگزاری صحیح آزمون دستیاری انجام می دهد،‌قوه قضائیه هم می تواند مطابق وظیفه ذاتی خود به تخلفات و شکایتها رسیدگی کند اما ما نباید با پرداختن و به موضوعی که هنوز چیزی از آن اثبات نشده فضا را نا امن کنیم.
وی گفت: جنجال آفرینی و پرداختن بی اساس به مسئله آزمون دستیاری داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری را سردرگم می کند و این به زیان آنهاست، بگذارید فضا آرام بماند و داوطلبان با خیال آسوده درسشان را بخوانند.
وی افزود: تا کنون قوه قضائیه درخواستی مبنی بر تعویق مجدد زمان برگزاری آزمون دستیاری از 15 اردیبهشت ماه نداده است اگر چنین درخواستی بشود آن وقت اظهار نظر می کنیم فعلا آزمون دستیاری مطابق برنامه اعلام شده در 15 اردیبهشت برگزار می شود و هیچ تغییری در این تصمیم اعمال نشده است.

انتهای پیام/
تاریخ: 84/01/26     ساعت: 13:29     شماره خبر: 8401260079


بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
یکی از دلالان سوالات آزمون دستیاری90 میلیون تومان درآمد داشته است

خبرگزاری فارس: بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری گفت: خرید و فروش و تخلف در برگزاری آزمون دستیاری 82 کاملا محرز است و یکی از دلالان شناسایی شده در زمینه خرید و فروش این سوالات به درآمد خود تا مبلغ 90 میلیون تومان اعتراف کرده است که البته به نظر ما سوء‌ استفاده وی بسیار بیشتر بوده است.

سید محمود طباطبایی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:‌و تعدادی دیگری از متهمان نیز به جرم خود اعتراف کرده اند، بنابراین با توجه به حضور تعدادی از کارمندان مظنون، در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، وزارت بهداشت باید آزمون دستیاری را تا پایان مراحل تحقیق قضایی حداقل تا مرداد ماه به تعویق بیندازد.
وی گفت: تعدادی از متهمان این پرونده پس از فراخوان از سوی دادسرای ناحیه 7 تهران به جرم خود مبنی بر دسترسی به سوالات آزمون دستیاری و خروج سوالات از مخزن آزمون اعتراف کرده اند و متاسفانه این افراد به طمع درآمد نامشروع اقدام به فروش این سوالات به صورت وسیع کرده اند.
بازپرس شعبه 12دادسرای ناحیه 7 تهران ادامه داد: متهمان این پرونده با شناسایی پزشکانی که تمکن مالی داشته اند و در واقع با مشتری یابی قبلی پیشنهاد فروش سوالات را به آنان می دادند و به این ترتیب سوالات این آزمون را با دریافت مبالغ گزاف و بالای 20 میلیون تومان به آنها می فروختند.
وی ادامه داد: خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری از طریق یک شبکه گسترده و در سراسر کشور انجام شده است و تلاش دادگاه این است که 100 درصد افراد متخلف شناسایی و با آنها برخورد شود اگر چه به علت گستردگی موضوع، کار سختی به نظر می رسد.
وی اضافه کرد: شواهدی در دست است که خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری در سالهای قبل از آزمون دستیاری سال 82 نیز وجود داشته است.
بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 7 تهران اضافه کرد: تصمیم گیری در مورد نحوه برخورد با این تخلف و ابطال آزمون یا رد قبولی متخلفان در صلاحیت دادگاه است و فعلا نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد اما تحقیقات بازپرسی برای شناسایی ابعاد دقیقتر موضوع همچنان ادامه دارد.
طباطبایی نژاد گفت: تعدادی از کارمندان وزارت بهداشت به اتهام "افشای سوالات آزمون دستیاری" متهمان این پرونده هستند و داوطلبانی که به طمع دستیابی به سوالات این آزمون آن را خریداری کرده اند نیز به اتهام معاونت در وقوع جرم تحت پیگرد قانونی هستند.
وی ادامه داد: دادستانی تهران به صورت رسمی از وزارت بهداشت می خواهد به منظور جلوگیری از وقوع مجدد این تخلف و با توجه به حضور تعدادی از مظنونان در شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون دستیاری را حداقل تا مرداد ماه به تعویق بیندازد تا تحقیقات قضایی به نتیجه نهایی برسد.
وی گفت: با توجه به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینکه در صورت وجود شواهدی دال بر تخلف در این آزمون با دستگاه قضایی همکاری می کنند امیدواریم این پیشنهاد مورد پذیرش وزارت بهداشت قرار گیرد تا از عواقب بعدی آن جلوگیری شود و حقی از کسی ضایع نشود.
طباطبایی نژاد افزود: این پرونده یک پرونده ملی است که به امنیت و اعتبار علمی کشور مربوط می شود و قطعا رسیدگی دقیق به این موضوع نیازمند کمک و همکاری دولت و مجلس است ضمن اینکه بسیج دانشجویی نیز با پیگیریهای مستمر خود نقش موثری در افشای حقایق داشت.
بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 7 تهران گفت: پرونده قضایی آزمون دستیاری از 14 ماه پیش در بازپرسی شعبه دادسرای عمومی مستقر در مهر آباد تشکیل شد و تحقیقات مقدماتی در آنجا انجام شد اما به علت تغییر و تحولات بازپرسی در آن شعبه و با اهتمام دادستانی تهران این پرونده از دی ماه 83 به شعبه دوازدهم دادسرای ناحیه 7 تهران ارجاع شد و مسئولان وزارت بهداشت نیز در جریان تشکیل این پرونده و پیگیریهای قضایی بودند.
وی افزود:‌با توجه به اینکه متهمان این پرونده از شان اجتماعی در جامعه برخورداد بوده اند و اکثر پزشک هستند به منظور بالا بردن ضریت اطمینان از شیوه های علمی برای بازپرسی استفاده می کنیم تا امنیت جامعه و شان علم و دانش در کشور خدشه دار نشود.

انتهای پیام/  تاریخ: 84/01/26  ساعت: 12:19   شماره خبر: 8401260025


از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp


 وبلاگهای همسایه ها
نظرات 40 + ارسال نظر
محدثه چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 05:48 ب.ظ

وای خانم خرمیان

یوسف دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.fahlyan9.blogfa.com

سلام دکتر .خوبی سید .وقت بخیر.چه خبر از شیرازیها. اوضاع زمونه چه جوره.امیداورم هر کجا که باشی خوب وسلامت وتندرست باشی. هر وقت اومدی فهلیون دلت نیگره....راستی تابستون گذشته اومدم در شرکت آب معدنیتون راستش اولین بارم بود که رو زدم برای کار. که سید تو فهلیون یک نامه ای به من ودوستم داد ...دستش درد نکنه .راستی هوای پسر عموهامو داشته باش .ابراهیم شریفی .وعبدالله. به امید دیدار .باز هم وت سر ایزنم

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 04:20 ب.ظ


جواب تست بالا:

هیستروسکوپی

پچشک-جام جم شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 01:03 ب.ظ

اعتراف پس از 2 سال کشمکش

جمعه 26 فروردین ماه 1384
22:41


--------------------------------------------------------------------------------

نسخه قابل چاپ ارسال کنید

--------------------------------------------------------------------------------

در حالی که تا آزمون دستیاری امسال ، 20 روز باقی است ، بازپرس پرونده تخلفات سال گذشته این آزمون از سوءاستفاده 90 میلیون تومانی خبر می دهد.
سیدمحمود طباطبایی نژاد به فارس می گوید: خریدوفروش و تخلف در برگزاری آزمون دستیاری 82 کاملا محرز است و یکی از دلالان شناسایی شده در زمینه خرید و فروش این سوالات به درآمد خود تا مبلغ 90 میلیون تومان اعتراف کرده است که البته به نظر ما سوءاستفاده وی بسیار بیشتر بوده است.

طباطبایی نژاد ادامه می دهد: تعدادی دیگر از متهمان نیز به جرم خود اعتراف کرده اند بنابراین با توجه به حضور تعدادی از کارمندان مظنون در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ، وزارت بهداشت باید آزمون دستیاری را تا پایان مراحل تحقیق قضایی حداقل تا مرداد به تعویق بیندازد. به گفته وی تعدادی از متهمان این پرونده پس از فراخوان از سوی دادسرای ناحیه 7 تهران به جرم خود مبنی بر دسترسی به سوالات آزمون دستیاری و خروج سوالات از مخزن آزمون اعتراف کرده اند و متاسفانه این افراد به طمع درآمد نامشروع اقدام به فروش این سوالات به صورت وسیع کرده اند.

سلامت آزمون امسال را تضمین می کنیم

سال گذشته نیز همین جمله قبل از برگزاری آزمون دستیاری گفته شد ، آزمونی که اخبار مخدوش بودن نتایج اش مهمان یک ساله صفحات روزنامه ها شد. دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت ادامه می دهد: در آزمون امسال تمامی نکات ایمنی و امنیتی برای برگزاری سالم آزمون پیش بینی شده است.

سی ودومین آزمون دستیاری در حالی 15 اردیبهشت برگزار می شود که امنیت آزمون امسال هنوز تحت الشعاع نتایج آزمون سال گذشته است ، هرچند که وزیر بهداشت بگوید: پرداختن به موضوع تخلفات آزمون دستیاری در شرایطی که هنوز هیچ جرمی اثبات نشده به صلاح جامعه نیست و بهتر است به جای پرداختن به این موضوع اجازه دهیم داوطلبان دستیاری در شرایط آرام و مطمئن درسشان را بخوانند. پزشکیان به فارس می گوید: وزارت بهداشت براساس قانون ، وظیفه خود را برای برگزاری صحیح آزمون دستیاری انجام می دهد، قوه قضاییه هم می تواند مطابق وظیفه ذاتی خود به تخلفات و شکایت ها رسیدگی کند ، اما ما نباید با پرداختن به موضوعی که هنوز چیزی از آن اثبات نشده فضا را ناامن کنیم.

وزیر بهداشت از «جنجال آفرینی» حرف می زند در حالی که بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری می گوید: متهمان این پرونده با شناسایی پزشکانی که تمکن مالی داشته اند و درواقع با مشتری یابی قبلی پیشنهاد فروش سوالات را به آنان می دادند و به این ترتیب سوالات این آزمون را با دریافت مبالغ گزاف و بالای 20 میلیون تومان به آنها می فروختند. وی ادامه می دهد: خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری از طریق یک شبکه گسترده و در سراسر کشور انجام شده است و تلاش دادگاه این است که 100 درصد افراد متخلف شناسایی و با آنها برخورد شود ، اگرچه به علت گستردگی موضوع ، کار سختی به نظر می رسد. به گفته طباطبایی نژاد شواهدی در دست است که خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری در سالهای پیش از آزمون دستیاری سال 82 نیز وجود داشته است.

وزیر بهداشت البته موضع دیگری نسبت به مساله تعویق آزمون دارد: تاکنون قوه قضاییه درخواستی مبنی بر تعویق مجدد زمان برگزاری آزمون دستیاری از 15 اردیبهشت نداده است ، اگر چنین درخواستی بشود، آن وقت اظهارنظر می کنیم ، فعلا آزمون دستیاری مطابق برنامه اعلام شده ، 15 اردیبهشت برگزار می شود و هیچ تغییری در این تصمیم اعمال نشده است. شاید حق با وزیر بهداشت باشد: «بگذارید داوطلبان درسشان را بخوانند.» اما مطمئن بودن از سلامت یک آزمون ، اولین شرط درس خواندن برای داوطلبان آن آزمون است.

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 12:23 ب.ظ

ناصری پور به دست داشتن مستقیم در فروش سوالات اعتراف کرد : خبر ساعت ۱۹ شبکه ۱ را حتما ببنید.

نامی شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com

این مطلب حقیقت داره؟
از کجا شنیدی؟

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 12:03 ب.ظ

امتحان برای چندمین بار به تعویق افتاد

وزیر خلافکار با تعویق امتحان به مرداد ماه موافقت کرد

نامی شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://dastyari.blogsky.com

دوستان سلام
بهتره بجای ناسزا گفتن منطقی فکر کنیم.اول اینکه:وقوع جرم قطعی است؛دوم:تعداد متقلبین بیش از ۳۰۰؛منطقیه که برای شناسایی بقیه زمان بیشتری لازمه. همه ما از تعویق خسته شدیم ولی چاره ای نیست برای احقاق حق باید تکلیف ازمون ۸۲ روشن بشه و متقلبین همگی اخراج بشن و این مهم میسر نیست مگر با تعویق ازمون ۸۳
نکته دیگه اینکه:بزشکیان گفته باید دادستانی رسما تقاضا کنهْ در نتیجه اگر این اتفاق بیافته تعویق انجام ورسیدگی کامل میشه.

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 11:29 ق.ظ

در جواب عزیزی که گفته یکی از سران سوال فروش تهدید به لو دادنوافشای بزرگان نظام میکند واحتمال سرپوش گذاشتن مرود باید گفت که اتفاقا اگه قوه قضاییه ادعای عدالت علوی را دارد تکیه بر جای بزرگانی چون امیر المومنین را دارد واعتقادی بر ان دارد که این نظام متعلق به شهیدان جان بر کفی است که در خون خود در مرزهای ایران غلطیدند واجازه تجاوز به هیچ حرامزاده ؛ ناکس ؛ ولد چموش؛زنا زاده ای را ندادند واین مملکت ونظام متعلق به مردم ایران است مردمی که جگر گوشه ها وعزیزانشان برای شرافت وقداست وارزشهای اصیل اسلامی وملی خود از دست دادند ووبه جانفشانیهای ان خوبان افتخار میکنند وبس و حالا اگر بزرگانی که خود را متولی امور مملکت میدانند واز صدقه خون شهیدان همیشه جاو ید و رهبریهای امام راحل ورای ملت به اینجا رسیده اند بخواهند خیانتی بکنند ((البته امیدواریم که صحبت این دوست عزیزمان صحت نداشته باشد)) و قوه قضاییه بخواهد موضوع را لاپوشانی و سمبل کند ....وا مصیبتا !! سوال فروش وسوال خر ان باید وباید به ملت معرفی شوند حالا هر شازده ای که میخواهند باشند .عدالت فقیر وغنی واصغیر وکبیر وزاهد وسالوس و .... این چیزها نمیشناسد ..یا الله اینها همه حرفه ما منتظریم هر چه زودتر حرامزادگان خائن را معرفی کنند....

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 11:24 ق.ظ

بهترین روش ارزیابی خونریزی غیر طبیعی واژینال کدام است:

-D&C
-هیستروسکوپی
-سونوگرافی
-هیستروسالپنگوگرافی(HSG)

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 11:23 ق.ظ

چیز هایی که اینجا می خوانید من از یکی از رزیدنتهای بیمارستان بقیه الله در یک مهمانی شنیده ام بیچاره البته نمی دانست که من هم داوطلب چندین ساله رزیدنتی هستم :
اون تازه از بازداشت دو روزه آزاد شده بود البته به خاطر شکی که بهش کرده بودن و بعد هم بی گناه بود و آزاد شد. اون می گفت : پادگان نیروی هوایی سپاه - تو حشمتیه بالای حوزه نظام وظیفه - یه زیر زمین هایی داره که از زمان ساواک باقی مونده اونجا قبلا مال ساواک بود . اون زیر زمینها اسمشو گفت زندان 66 یا 96 خوب یادم نیست ولی محل اصلی اعتراف از مظنونین به خرید و فروش سوال اونجاست .اونجا زیر نظر حراست سپاه ست این جور که اون می گفت وقتی می ری اون تو اولین صدایی که تو تاریکی می شنوی صدای جیغ زن و دختره البته اون می گفت اینها صدای نواره بارای تضعیف روحیه اون خودش نظامیه. روشهای شکنجه و اعتراف اونجا اصلا فیزیکی نیست حتی یه سیلی هم نمی خوری ! ولی اونقدر فشار روحی و روانی بهت می آد که حاضری هرچی می خوان اعتراف کنی چه برسه که واقعا مجرم باشی اون می گفت به من هم شک کرده بودن چون دو ماه قبل افتادم تو کار معامله ماشین ولی بی خیال شدن. اینجور که اون می گفت تو حشمتیه اعترافهایی شده که برای تعطیلی WHO هم کافیه .خلاصه هرکی گذرش به اونجا افتاد زیاد مقاومت نکنه که بهتره!!!

از همشهری شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 11:13 ق.ظ

تخلف در آزمون دستیاری ۸۳ محرز شد

شائبه فروش سئوالات آزمون دستیاری
در سالهای قبل از ۸۲ هم قوت گرفت

شائبه تخلف در آزمون دستیاری پزشکی سال ۸۲ مدتهاست که از سوی برخی از شرکت کنندگان در آزمون مطرح می شود. گروهی از نمایندگان مجلس نیز ضمن اذعان به این مساله خواستار رسیدگی به موضوع و توقف آزمون دستیاری تا روشن شدن مساله شده اند. دیروز بازپرس رسیدگی کننده به موضوع ضمن اعلام خبر دستگیری و اعتراف متخلفان از احتمال تخلف در سالهای قبل از ۸۲ سخن گفته است.مشروح این خبر را در صفحه اجتماعی امروز (۶) بخوانید.

یک خبر شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 11:05 ق.ظ

دکتر ناصری پور را به عنوان مطلع احضار کردند و پاسپورتش را گرفته اند . پس این آقا فعلا درچنگ قانون تشریف دارند .
نگران نباشید حق به حقدار میرسد.
اکنون همه ما باید یک صدا در جهت ابطال آزمون ۸۲ تلاش کنیم.
در این امتحان کمتر از ۱۲۰۰ نفر قبول شدند . تا بحال ۳۹۴ نفر متخلف قبول شده شناخته شده اند .تعداد قابل توجه دیگری هم سوال خریده بودند که بدلایلی قبول نشدند. بقول دکتر حیدر پور اگر بررسی ها ادامه پیدا کند تعداد متخلف بیشتری پیدا خواهد شد. بنابراین تعداد قبول شدگان بدول تقلب شاید از انگشتان دست هم کمتر باشد .
پس اعتبار این امتحان بر چه مبنائی است ؟ آیا ما حق نداریم ابطال کامل آنرا درخواست کنیم ؟
اگرچه باید تمام افرادی که به نحوی به سوالات دسترسی داشته بودند ، اعم از قبول شده و نشده ، مجازات شوند.

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 10:51 ق.ظ


برین تریبون بی ادبها!


www.tribune.blogsky.com

کفتر چاهی شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 10:47 ق.ظ

از آموزش دو دانشگاه ایران و شهید بهشتی خبرهایی رسیده که نشان از موج ناگهانی انصراف و استعفای تعدادی از رزیدنتهای رشته های لوکس به بهانه واهی تحصیل خارج از کشور دارد! جالب اینجاست چطور اینهمه رزیدنت همزمان پذیرش خارج از کشور گرفته اند. دوستان به زودی نام این انصرافی ها را اعلام می کنند.

پسرک شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 10:30 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

این اسامی با نمره هم فایده نداره

پسرک شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 10:28 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

این اسامی درهم و برهم رو باز کی اینجا کپی کرده
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
اگه نمیشه با زبون آدمیزاد صحبت کرد با هر زبونی که دلتون میخواد صحبت کنین ولی نه اینجه. اینجا که حرفاتون بهش نمی رسه. فقط دوستان و همکاران و هم کیشان و هم پیمانان خودتونو آزرده می کنین. شما اینو می خواین؟ بعید می دونم...
اگه هم هدف گشودن عقده است وبلاگ تریبون بهترین محل برای اینکاره

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 10:16 ق.ظ

اخه این اسامی بدون نمره که فایده نداره؟
ضمنا به خری که عر عر میکنه و جفتک میندازه که نمیشه به
زبون ادمیزاد صحبت کرد؟ بنابر این برای رام کردن چنین ترک خر
جنده زاده ای باید از زبان خودشان کمک گرفت.
بگذارید دوستانی که حرف دلشان را میزنند راحت باشند و نفهمند که متولیان این سایت چکاره اند؟

سایت بازتاب شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 10:10 ق.ظ



--------------------------------------------------------------------------------
۲۶ فروردین ۱۳۸۴ - بعد از ظهر ۲۳:۳۱ تعداد بازدید : 23 کد خبر : ۲۳۳۰۸

بازپرس پرونده تخلفات آزمون دستیاری گفت: خرید و فروش و تخلف در برگزاری آزمون دستیاری 82 کاملا محرز است و یکی از دلالان شناسایی شده در زمینه خرید و فروش این سوالات به درآمد خود تا مبلغ 90 میلیون تومان اعتراف کرده است که البته به نظر ما سوء‌ استفاده وی بسیار بیشتر بوده است.
سید محمود طباطبایی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:‌و تعدادی دیگری از متهمان نیز به جرم خود اعتراف کرده اند، بنابراین با توجه به حضور تعدادی از کارمندان مظنون، در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، وزارت بهداشت باید آزمون دستیاری را تا پایان مراحل تحقیق قضایی حداقل تا مرداد ماه به تعویق بیندازد.
وی گفت: تعدادی از متهمان این پرونده پس از فراخوان از سوی دادسرای ناحیه 7 تهران به جرم خود مبنی بر دسترسی به سوالات آزمون دستیاری و خروج سوالات از مخزن آزمون اعتراف کرده اند و متاسفانه این افراد به طمع درآمد نامشروع اقدام به فروش این سوالات به صورت وسیع کرده اند.
بازپرس شعبه 12دادسرای ناحیه 7 تهران ادامه داد: متهمان این پرونده با شناسایی پزشکانی که تمکن مالی داشته اند و در واقع با مشتری یابی قبلی پیشنهاد فروش سوالات را به آنان می دادند و به این ترتیب سوالات این آزمون را با دریافت مبالغ گزاف و بالای 20 میلیون تومان به آنها می فروختند.
وی ادامه داد: خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری از طریق یک شبکه گسترده و در سراسر کشور انجام شده است و تلاش دادگاه این است که 100 درصد افراد متخلف شناسایی و با آنها برخورد شود اگر چه به علت گستردگی موضوع، کار سختی به نظر می رسد.
وی اضافه کرد: شواهدی در دست است که خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری در سالهای قبل از آزمون دستیاری سال 82 نیز وجود داشته است.
بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 7 تهران اضافه کرد: تصمیم گیری در مورد نحوه برخورد با این تخلف و ابطال آزمون یا رد قبولی متخلفان در صلاحیت دادگاه است و فعلا نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد اما تحقیقات بازپرسی برای شناسایی ابعاد دقیقتر موضوع همچنان ادامه دارد.
طباطبایی نژاد گفت: تعدادی از کارمندان وزارت بهداشت به اتهام "افشای سوالات آزمون دستیاری" متهمان این پرونده هستند و داوطلبانی که به طمع دستیابی به سوالات این آزمون آن را خریداری کرده اند نیز به اتهام معاونت در وقوع جرم تحت پیگرد قانونی هستند.
وی ادامه داد: دادستانی تهران به صورت رسمی از وزارت بهداشت می خواهد به منظور جلوگیری از وقوع مجدد این تخلف و با توجه به حضور تعدادی از مظنونان در شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون دستیاری را حداقل تا مرداد ماه به تعویق بیندازد تا تحقیقات قضایی به نتیجه نهایی برسد.
وی گفت: با توجه به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینکه در صورت وجود شواهدی دال بر تخلف در این آزمون با دستگاه قضایی همکاری می کنند امیدواریم این پیشنهاد مورد پذیرش وزارت بهداشت قرار گیرد تا از عواقب بعدی آن جلوگیری شود و حقی از کسی ضایع نشود.
طباطبایی نژاد افزود: این پرونده یک پرونده ملی است که به امنیت و اعتبار علمی کشور مربوط می شود و قطعا رسیدگی دقیق به این موضوع نیازمند کمک و همکاری دولت و مجلس است ضمن اینکه بسیج دانشجویی نیز با پیگیریهای مستمر خود نقش موثری در افشای حقایق داشت.
بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 7 تهران گفت: پرونده قضایی آزمون دستیاری از 14 ماه پیش در بازپرسی شعبه دادسرای عمومی مستقر در مهر آباد تشکیل شد و تحقیقات مقدماتی در آنجا انجام شد اما به علت تغییر و تحولات بازپرسی در آن شعبه و با اهتمام دادستانی تهران این پرونده از دی ماه 83 به شعبه دوازدهم دادسرای ناحیه 7 تهران ارجاع شد و مسئولان وزارت بهداشت نیز در جریان تشکیل این پرونده و پیگیریهای قضایی بودند.
وی افزود:‌با توجه به اینکه متهمان این پرونده از شان اجتماعی در جامعه برخورداد بوده اند و اکثر پزشک هستند به منظور بالا بردن ضریت اطمینان از شیوه های علمی برای بازپرسی استفاده می کنیم تا امنیت جامعه و شان علم و دانش در کشور خدشه دار نشود
دراین حال وزیر بهداشت گفت: پرداختن به موضوع تخلفات آزمون دستیاری در شرایطی که هنوز هیچ جرمی اثبات نشده به صلاح جامعه نیست و بهتر است به جای پرداختن به این موضوع اجازه دهیم داوطلبان دستیاری در شرایط آرام و مطمئن درسشان را بخوانند.
مسعود پزشکیان افزود: وزارت بهداشت بر اساس قانون وظیفه خود را برای برگزاری صحیح آزمون دستیاری انجام می دهد،‌قوه قضائیه هم می تواند مطابق وظیفه ذاتی خود به تخلفات و شکایتها رسیدگی کند اما ما نباید با پرداختن و به موضوعی که هنوز چیزی از آن اثبات نشده فضا را نا امن کنیم.
وی گفت: جنجال آفرینی و پرداختن بی اساس به مسئله آزمون دستیاری داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری را سردرگم می کند و این به زیان آنهاست، بگذارید فضا آرام بماند و داوطلبان با خیال آسوده درسشان را بخوانند.
وی افزود: تا کنون قوه قضائیه درخواستی مبنی بر تعویق مجدد زمان برگزاری آزمون دستیاری از 15 اردیبهشت ماه نداده است اگر چنین درخواستی بشود آن وقت اظهار نظر می کنیم فعلا آزمون دستیاری مطابق برنامه اعلام شده در 15 اردیبهشت برگزار می شود و هیچ تغییری در این تصمیم اعمال نشده است.







[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 09:47 ق.ظ

در یک دستبرد به اطلاعات تیم تحقیق
بزودی نمره افراد هم داده می شود
قسمت اول:
شورای آموزش پزشکی و تخصصی


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 51875
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: نازنین ابدالی براباد
نام پدر: نظام الدین
شماره شناسنامه: 83
کد رشته-محل: 570

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 48178
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: ابوطالب ابراهیم پور
نام پدر: مظفر
شماره شناسنامه: 2
کد رشته-محل: 103


نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 47079
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: افسانه ابراهیمی
نام پدر: اسد
شماره شناسنامه: 12868
کد رشته-محل: 470



نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 48184
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: سیدارش ابطحیان
نام پدر: سیداکبر
شماره شناسنامه: 1805
کد رشته-محل: 378


نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 51063
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: مهران ابوالبشری
نام پدر: محمود
شماره شناسنامه: 1006
کد رشته-محل: 120




نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 41470
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: حمیدرضا ابوعلی گله داری
نام پدر: فتح اله
شماره شناسنامه: 185
کد رشته-محل: 212



نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 50495
دانشگاه علوم پزشکی: کرمان نام و نام خانوادگی: احمدعلی احسانی کلاریجانی
نام پدر: شوکت الله
شماره شناسنامه: 75
کد رشته-محل: 215



نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 51074
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: مصطفی احمدی
نام پدر: مهدی
شماره شناسنامه: 787
کد رشته-محل: 320




نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 45993
دانشگاه علوم پزشکی: کرمان نام و نام خانوادگی: علی اخلاصی
نام پدر: جمشید
شماره شناسنامه: 2448
کد رشته-محل: 390



نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 45130
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: عیسی ادیبفر
نام پدر: غلامحسین
شماره شناسنامه: 744
کد رشته-محل: 507

نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 41481
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: محسن اذربیک
نام پدر: محمدعلی
شماره شناسنامه: 128
کد رشته-محل: 378


نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 41956
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: افسانه اذرکیش
نام پدر: عبدالمجید
شماره شناسنامه: 612
کد رشته-محل: 470

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 51079
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: ارش اذری پور
نام پدر: محسن
شماره شناسنامه: 59
کد رشته-محل: 107


نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 48206
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: محمد اردشیری
نام پدر: اردشیر
شماره شناسنامه: 627
کد رشته-محل: 113


نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 48208
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: علی اریافر
نام پدر: صمد
شماره شناسنامه: 940
کد رشته-محل: 113





نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 45143
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: علی استانی گرگری
نام پدر: حیدر
شماره شناسنامه: 57
کد رشته-محل: 212





نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 52435
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: فاطمه اسلامی
نام پدر: حسن
شماره شناسنامه: 849
کد رشته-محل: 452


نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 51105
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: سعید اسماعیل نیا
نام پدر: زین العابدین
شماره شناسنامه: 8393
کد رشته-محل: 120






نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 51109
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: رضا اشراقی ایوری
نام پدر: محمود
شماره شناسنامه: 710
کد رشته-محل: 220

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 40407
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: پیمان اشرفی
نام پدر: عباس
شماره شناسنامه: 12458
کد رشته-محل: 304

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 46021
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: محمدرضا اشعریین
نام پدر: ناصر
شماره شناسنامه: 469
کد رشته-محل: 308


نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 48225
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: سیدامیر اصلانی
نام پدر: سیدحسام
شماره شناسنامه: 1128
کد رشته-محل: 313


نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 44003
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: داود اطهری کیا
نام پدر: رضا
شماره شناسنامه: 995
کد رشته-محل: 108


نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 48060
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: رضا اعرابیان
نام پدر: علی رجب
شماره شناسنامه: 506
کد رشته-محل: 203

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 44007
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: ارمین اعلمی هرندی
نام پدر: بهادر
شماره شناسنامه: 2689
کد رشته-محل: 212







کد رشته-محل: 354




نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 48235
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: فرشید اقبالی کازرونی
نام پدر: صمد
شماره شناسنامه: 1383
کد رشته-محل: 204

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 51126
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: سعید اقراری
نام پدر: مصطفی
شماره شناسنامه: 26214
کد رشته-محل: 212


نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 46043
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: محمدرضا اکبری
نام پدر: اصغر
شماره شناسنامه: 1234
کد رشته-محل: 387

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 41968
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: نهضت اکیاش
نام پدر: حسین
شماره شناسنامه: 866
کد رشته-محل: 308


نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 43764
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: علی اصغر الماسی
نام پدر: محمد
شماره شناسنامه: 376
کد رشته-محل: 308


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 51129
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: امین امالی
نام پدر: غلامرضا
شماره شناسنامه: 1167
کد رشته-محل: 558





نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 43319
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: امیر امیدواربرنا
نام پدر: عبداله
شماره شناسنامه: 69
کد رشته-محل: 395


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 48254
دانشگاه علوم پزشکی: کرمان نام و نام خانوادگی: علی امیری فرد
نام پدر: عباسعلی
شماره شناسنامه: 2468
کد رشته-محل: 565



نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 44734
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: افسون انصاری مهابادی
نام پدر: جهانگیر
شماره شناسنامه: 2434
کد رشته-محل: 308


نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 48263
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: حمیدرضا انوری اردکانی
نام پدر: فرامرز
شماره شناسنامه: 46
کد رشته-محل: 463

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 42167
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: نوید اهنچی مرکز
نام پدر: حسن
شماره شناسنامه: 7827
کد رشته-محل: 520


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 43229
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: لیلا اوجانی
نام پدر: هوشنگ
شماره شناسنامه: 60
کد رشته-محل: 558

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 47149
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: شیرین اوصیا
نام پدر: سیدجلال
شماره شناسنامه: 6040
کد رشته-محل: 504

نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 46075
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: محمدرضا اولادی
نام پدر: عبدالخالق
شماره شناسنامه: 148
کد رشته-محل: 454


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 40441
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: سیداسماعیل ایت
نام پدر: سیدمرتضی
شماره شناسنامه: 1317
کد رشته-محل: 557


دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: روشنک ایرانشهر
نام پدر: منوچهر
شماره شناسنامه: 3297
کد رشته-محل: 183

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 45193
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: محمد ایرجیان
نام پدر: حسین
شماره شناسنامه: 22706
کد رشته-محل: 207


نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 40445
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: محمدرضا ایلانلو
نام پدر: حسین
شماره شناسنامه: 162
کد رشته-محل: 452


نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 51923
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: بهنوش ایمانی
نام پدر: عباسعلی
شماره شناسنامه: 588
کد رشته-محل: 512


نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 40448
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: رضا بابایی بندارتی
نام پدر: مظاهر
شماره شناسنامه: 317
کد رشته-محل: 204

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 46090
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: علی بابایی جندقی
نام پدر: محمود
شماره شناسنامه: 486
کد رشته-محل: 508

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 40450
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: روزبه باریک بین
نام پدر: محمد
شماره شناسنامه: 7243
کد رشته-محل: 502


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 42176
دانشگاه علوم پزشکی: گیلان نام و نام خانوادگی: سیدحمیدرضا باقری
نام پدر: سیدغلامرضا
شماره شناسنامه: 14255
کد رشته-محل: 567





نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 46105
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: علی اصغر بخشیان
نام پدر: ضیائبخش
شماره شناسنامه: 1185
کد رشته-محل: 504


نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 42181
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: محمدرضا برزگر
نام پدر: مرحوم احمد
شماره شناسنامه: 11649
کد رشته-محل: 383





نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 48017
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: ناتاشا بزرگ زاده
نام پدر: میرعماد
شماره شناسنامه: 65
کد رشته-محل: 554


دانشگاه علوم پزشکی: همدان نام و نام خانوادگی: نیلوفر بشرزاد
نام پدر: محمدجواد
شماره شناسنامه: 456
کد رشته-محل: 271

نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 44079
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: اباصت بشیری
نام پدر: ایوب
شماره شناسنامه: 1166
کد رشته-محل: 458

نام رشته: پزشکی هسته ای شماره کارت: 41536
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: رضا بقایی
نام پدر: غلامرضا
شماره شناسنامه: 49
کد رشته-محل: 583




نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 40464
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: سیدحسین بنی طباکوپایی
نام پدر: سیدمحمود
شماره شناسنامه: 11
کد رشته-محل: 213

نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 50028
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: سیدمسیح بنی هاشم
نام پدر: سیدمحمدتقی
شماره شناسنامه: 133
کد رشته-محل: 558





دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: ناهید بهرامی
نام پدر: شکرالله
شماره شناسنامه: 1678
کد رشته-محل: 177

نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 45222
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: بهرام بهرامیان
نام پدر: حیدرعلی
شماره شناسنامه: 620
کد رشته-محل: 457

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 51168
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: محمد بهره مند
نام پدر: علی اصغر
شماره شناسنامه: 179
کد رشته-محل: 220

نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 45785
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: حمیده بهروز
نام پدر: احمد
شماره شناسنامه: 1389
کد رشته-محل: 382

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 48295
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: شهرام بهروزیان
نام پدر: محمدکریم
شماره شناسنامه: 3945
کد رشته-محل: 208


نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 43351
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: علیرضا بهمن نژاد
نام پدر: رضاعلی
شماره شناسنامه: 3914
کد رشته-محل: 202


دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: سیدولی اله بوریازاده
نام پدر: سیدمجید
شماره شناسنامه: 985
کد رشته-محل: 295

نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 47178
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: پرستو بی ازاراملشی
نام پدر: حجت
شماره شناسنامه: 3760
کد رشته-محل: 558

نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 41184
دانشگاه علوم پزشکی: یزد نام و نام خانوادگی: فهیمه بیاتی
نام پدر: اصغر
شماره شناسنامه: 1654
کد رشته-محل: 572


نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 51175
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: بکتاش بیانی
نام پدر: شهاب الدین
شماره شناسنامه: 1074
کد رشته-محل: 320




نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 42195
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: محسن پارسی خامنه
نام پدر: پرویز
شماره شناسنامه: 1305
کد رشته-محل: 212


نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 48305
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: محمود پامرغی
نام پدر: محمدعلی
شماره شناسنامه: 217
کد رشته-محل: 204

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 46147
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: بهزاد پدرپورواجارگاهی
نام پدر: علی اصغر
شماره شناسنامه: 244
کد رشته-محل: 203

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 41186
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: بهشته پدیدار
نام پدر: حسین
شماره شناسنامه: 99
کد رشته-محل: 202





نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 44771
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: نیره پناهدار
نام پدر: جلال
شماره شناسنامه: 52
کد رشته-محل: 508



نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 48312
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: محمدرضا پوربهی
نام پدر: احمد
شماره شناسنامه: 341
کد رشته-محل: 308


نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 44101
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: کاوه پورحبیبی دوبخشری
نام پدر: مسلم
شماره شناسنامه: 125
کد رشته-محل: 454


نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 47195
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: نرگس پورحیدری
نام پدر: حسن
شماره شناسنامه: 422
کد رشته-محل: 395







نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 50586
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: مجید تازیکی بالاجلین
نام پدر: کاظم
شماره شناسنامه: 601
کد رشته-محل: 520

نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 52446
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: لیلا تجزیه چی
نام پدر: مهدی
شماره شناسنامه: 267
کد رشته-محل: 379







نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 45245
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: فرشید تقوامنش
نام پدر: اکبر
شماره شناسنامه: 609
کد رشته-محل: 382


نام رشته: پرتو درمانی شماره کارت: 51204
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: علی تقی زاده کرمانی
نام پدر: عباس
شماره شناسنامه: 1816
کد رشته-محل: 495

نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 41194
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: بنفشه تمیزی فر
نام پدر: حسین
شماره شناسنامه: 2203
کد رشته-محل: 377





نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 50594
دانشگاه علوم پزشکی: زاهدان نام و نام خانوادگی: محمدعلی توکلی
نام پدر: عباس
شماره شناسنامه: 936
کد رشته-محل: 509

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 44786
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: پریا توکلی پور
نام پدر: محمدعلی
شماره شناسنامه: 1140
کد رشته-محل: 302



نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 47941
دانشگاه علوم پزشکی: زاهدان نام و نام خانوادگی: میرزااقا تیموری
نام پدر: جان محمد
شماره شناسنامه: 360
کد رشته-محل: 509

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 51212
دانشگاه علوم پزشکی: ارومیه نام و نام خانوادگی: محمدرضا تیموری دستجردان
نام پدر: اسماعیل
شماره شناسنامه: 430
کد رشته-محل: 101

دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: اسیه جعفری
نام پدر: عباس
شماره شناسنامه: 68512
کد رشته-محل: 633

دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: مجتبی جلالی
نام پدر: احمدرضا
شماره شناسنامه: 146
کد رشته-محل: 608

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 45265
دانشگاه علوم پزشکی: کرمان نام و نام خانوادگی: علیرضا جلیل زاده
نام پدر: محمود
شماره شناسنامه: 701
کد رشته-محل: 215




نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 41585
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: مهرشاد جمالی
نام پدر: صیدمحمد
شماره شناسنامه: 3
کد رشته-محل: 512

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 47229
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: مرجان جمشیدی
نام پدر: شوزب
شماره شناسنامه: 2884
کد رشته-محل: 304

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 46223
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: یاسر جناب
نام پدر: ولی اله
شماره شناسنامه: 21613
کد رشته-محل: 308

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 49007
دانشگاه علوم پزشکی: کرمانشاه نام و نام خانوادگی: شهلا جهان بین
نام پدر: سلیمان
شماره شناسنامه: 5197
کد رشته-محل: 516

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 41214
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: نرگس جهانگرد
نام پدر: اصغر
شماره شناسنامه: 5458
کد رشته-محل: 502



نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 48357
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: عباس جوادی اصطهباناتی
نام پدر: حسین
شماره شناسنامه: 548
کد رشته-محل: 513

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 42227
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: احمد جواهرفروش زاده
نام پدر: عبدالرحیم
شماره شناسنامه: 595
کد رشته-محل: 112








نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 51241
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: محمدمهدی حاتمی
نام پدر: غلامرضا
شماره شناسنامه: 124
کد رشته-محل: 462

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 45810
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: پریسا حاج علی اوغلی
نام پدر: یونس
شماره شناسنامه: 2168
کد رشته-محل: 507






نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 52273
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: کاظم حاجیلو
نام پدر: محمدحسن
شماره شناسنامه: 6971
کد رشته-محل: 304


نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 51964
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: طاهره حبشی زاده
نام پدر: محمدحسین
شماره شناسنامه: 24931
کد رشته-محل: 520

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 44161
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: حسین حبیب اخیاری
نام پدر: محمدکاظم
شماره شناسنامه: 11348
کد رشته-محل: 104


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 51966
دانشگاه علوم پزشکی: گیلان نام و نام خانوادگی: سپیده حج فروش
نام پدر: محمدتقی
شماره شناسنامه: 23
کد رشته-محل: 567


دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: مهدی حدیثی
نام پدر: یحیی
شماره شناسنامه: 653
کد رشته-محل: 158

کد رشته-محل: 233

نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 43050
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: فریدون حسن زاده
نام پدر: یزدان
شماره شناسنامه: 2
کد رشته-محل: 558

نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 45285
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: محمود حسن زاده پندزاری
نام پدر: داود
شماره شناسنامه: 815
کد رشته-محل: 463

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 52979
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: علی حسین ثابت
نام پدر: مرتضی
شماره شناسنامه: 2496
کد رشته-محل: 304




نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 48383
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: محمدعلی حسینی
نام پدر: خرم
شماره شناسنامه: 241
کد رشته-محل: 563

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 42252
دانشگاه علوم پزشکی: گیلان نام و نام خانوادگی: سیدحسین حسینی شریفی
نام پدر: سیدحسن
شماره شناسنامه: 64
کد رشته-محل: 117







نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 50395
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: پریسا حمامی شیرزی
نام پدر: منصور
شماره شناسنامه: 8126
کد رشته-محل: 454




نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 42748
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: مریم حمیدزادسنگاچین
نام پدر: رحمت الله
شماره شناسنامه: 9
کد رشته-محل: 304

نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 46292
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: حمید حمیدی
نام پدر: محمدتقی
شماره شناسنامه: 1804
کد رشته-محل: 395




نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 46300
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: محمدحسین حیدری
نام پدر: نوبخت
شماره شناسنامه: 7297
کد رشته-محل: 507

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 40576
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: داریوش حیدری فارسانی
نام پدر: محمدمراد
شماره شناسنامه: 12
کد رشته-محل: 208


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 50626
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: سیدپارسا خاکزاد
نام پدر: سیدحسین
شماره شناسنامه: 13
کد رشته-محل: 562



نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 51285
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: رامین خامنه باقری
نام پدر: محمدحسین
شماره شناسنامه: 19
کد رشته-محل: 320




نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 47281
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: پوپک خدابنده لو
نام پدر: پرویز
شماره شناسنامه: 3064
کد رشته-محل: 504


نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 44815
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: فرناز خداپرست
نام پدر: ابراهیم
شماره شناسنامه: 1866
کد رشته-محل: 312



نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 50633
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: علی اکبر خراسانی
نام پدر: غلامعلی
شماره شناسنامه: 723
کد رشته-محل: 302


نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 40594
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: مسعود خرمیان فرد
نام پدر: قاسم
شماره شناسنامه: 2503
کد رشته-محل: 377






نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 46322
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: محمود خشای
نام پدر: محمد
شماره شناسنامه: 1540632164
کد رشته-محل: 504

نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 48416
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: داریوش خشوعی
نام پدر: حمداله
شماره شناسنامه: 1067
کد رشته-محل: 563



نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 51299
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: محسن خلیلی
نام پدر: غلامرضا
شماره شناسنامه: 545
کد رشته-محل: 513

نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 48421
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: محمدرضا خلیلی
نام پدر: سلیم
شماره شناسنامه: 7
کد رشته-محل: 452

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 44821
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: میترا خلیلی
نام پدر: ابوالفضل
شماره شناسنامه: 4409
کد رشته-محل: 507


نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 41237
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: زهرا خواج علی
نام پدر: صفرعلی
شماره شناسنامه: 1333
کد رشته-محل: 304

نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 47298
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: مهشید خوردهچی
نام پدر: عبدالمحمد
شماره شناسنامه: 129
کد رشته-محل: 562




نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 40603
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: اصغر دادخواه تهرانی
نام پدر: حسین
شماره شناسنامه: 88
کد رشته-محل: 108

نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 41240
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: زهرا دانش شهرکی
نام پدر: هدایت اله
شماره شناسنامه: 466
کد رشته-محل: 552

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 47958
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: سیدابراهیم دانشمند
نام پدر: سیدلطف الله
شماره شناسنامه: 6
کد رشته-محل: 507

نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 44213
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: سیامک داودی
نام پدر: عبدالمجید
شماره شناسنامه: 4249
کد رشته-محل: 379

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 51322
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: علیرضا دلیجانی
نام پدر: عباس
شماره شناسنامه: 63
کد رشته-محل: 120

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 48454
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: محمدرضا دهقان فرد
نام پدر: شهریار
شماره شناسنامه: 947
کد رشته-محل: 212


نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 48142
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: نجمه دوست محمدیان
نام پدر: اقاجانی
شماره شناسنامه: 655
کد رشته-محل: 557

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 47322
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: مرضیه ذبیحی ماچیانی
نام پدر: مسلم
شماره شناسنامه: 854
کد رشته-محل: 312


نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 46375
دانشگاه علوم پزشکی: گیلان نام و نام خانوادگی: سعید رجبزاده صوفیانی
نام پدر: غلامعلی
شماره شناسنامه: 42269
کد رشته-محل: 392







نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 50656
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: علی اصغر رحمانی علیزاده
سمسکنده
نام پدر: مهدی
شماره شناسنامه: 22136
کد رشته-محل: 502




نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 40105
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: بهروز رحیملو
نام پدر: اسمعیل
شماره شناسنامه: 166
کد رشته-محل: 457

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 48483
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: ابراهیم رحیمی
نام پدر: صفدر
شماره شناسنامه: 1
کد رشته-محل: 302

نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 47326
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: پری رحیمی
نام پدر: حیدر
شماره شناسنامه: 9
کد رشته-محل: 383


نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 52850
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: فواد رحیمی
نام پدر: محمدعلی
شماره شناسنامه: 756
کد رشته-محل: 212

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 51349
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: محمد رحیمی
نام پدر: فیروز
شماره شناسنامه: 395
کد رشته-محل: 220



نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 44248
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: انوشیروان رحیمی قره
میرشاملو
نام پدر: کاکاقلی
شماره شناسنامه: 268
کد رشته-محل: 462



نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 44840
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: سارا رحیمیان
نام پدر: ناصر
شماره شناسنامه: 1531
کد رشته-محل: 462



نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 45843
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: نجمه رشادتی
نام پدر: اصغر
شماره شناسنامه: 638
کد رشته-محل: 304

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 42771
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: شقایق رشیدی
نام پدر: غلامحسین
شماره شناسنامه: 6548
کد رشته-محل: 312



نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 51353
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: حمید رضائی
نام پدر: غلامحسین
شماره شناسنامه: 18445
کد رشته-محل: 113

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 52291
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: علیرضا رضائی
نام پدر: ایرج
شماره شناسنامه: 365
کد رشته-محل: 112

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 49379
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: مهدخت رضائی
نام پدر: یوسفعلی
شماره شناسنامه: 1142
کد رشته-محل: 304


نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 40109
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: صادق رضازاده القو
نام پدر: مختار
شماره شناسنامه: 115
کد رشته-محل: 453


نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 47340
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: اسیه رضوانی گیل کلایی
نام پدر: مسعود
شماره شناسنامه: 5008
کد رشته-محل: 504

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 49605
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: نرگس سادات رضوی
نام پدر: سیداحمد
شماره شناسنامه: 14007
کد رشته-محل: 302

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 46394
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: احمدرضا رفعتی
نام پدر: محمدرضا
شماره شناسنامه: 2062
کد رشته-محل: 102


نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 41669
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: غلامحسین رفعتیان
نام پدر: حسن
شماره شناسنامه: 64073
کد رشته-محل: 203


نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 46397
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: احمد رمضانپوراصل
نام پدر: محمد
شماره شناسنامه: 3813
کد رشته-محل: 208


نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 51367
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: مجتبی رمضانی
نام پدر: رضا
شماره شناسنامه: 23
کد رشته-محل: 520



نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 46404
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: علیرضا رنجبران
نام پدر: هاشم
شماره شناسنامه: 654
کد رشته-محل: 102

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 49495
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: تقی رنجبری
نام پدر: اسماعیل
شماره شناسنامه: 469
کد رشته-محل: 512

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 45846
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: مهناز رنجکش
نام پدر: عسگر
شماره شناسنامه: 679
کد رشته-محل: 507


نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 51370
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: مجید روح بخش زائری
نام پدر: محمدصادق
شماره شناسنامه: 12350
کد رشته-محل: 470




نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 48512
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: حمیدرضا روحانی سروستانی
نام پدر: محمد
شماره شناسنامه: 205
کد رشته-محل: 312


نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 42780
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: صدیقه رودنشین
نام پدر: ابوالقاسم
شماره شناسنامه: 302
کد رشته-محل: 308

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 40655
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: اسماعیل روزبهانی
نام پدر: علی اکبر
شماره شناسنامه: 661
کد رشته-محل: 202










نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 50142
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: فرزاد زمانی برسری
نام پدر: داود
شماره شناسنامه: 135
کد رشته-محل: 553

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 50687
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: سیدحسین زمانی کلاریجانی
نام پدر: سیداسحاق
شماره شناسنامه: 2250134091
کد رشته-محل: 312



نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 52305
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: منوچهر زنگنه
نام پدر: اسماعیل
شماره شناسنامه: 22464
کد رشته-محل: 557



نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 46424
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: رضا ساریخانی
نام پدر: ولی الله
شماره شناسنامه: 557
کد رشته-محل: 562


نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 40676
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: مجید ساکی پور
نام پدر: مرادعلی
شماره شناسنامه: 1191
کد رشته-محل: 512


نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 52601
دانشگاه علوم پزشکی: کرمان نام و نام خانوادگی: محمد سبحان اردکانی
نام پدر: علی
شماره شناسنامه: 15739
کد رشته-محل: 515

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 40683
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: بهرام سپیانی
نام پدر: محمد
شماره شناسنامه: 4432
کد رشته-محل: 202

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 46432
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: هومان ستوده
نام پدر: محمدباقر
شماره شناسنامه: 234
کد رشته-محل: 508

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 47374
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: مریم سجادفر
نام پدر: احمد
شماره شناسنامه: 2627
کد رشته-محل: 502



نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 47381
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: سمیه سروریان
نام پدر: علی اصغر
شماره شناسنامه: 4926
کد رشته-محل: 308









نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 49384
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: زینب سلطانی
نام پدر: محمدقلی
شماره شناسنامه: 1065
کد رشته-محل: 307






نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 45394
دانشگاه علوم پزشکی: تبریز نام و نام خانوادگی: فرزین سلیمانزاده اردبیلی
نام پدر: غفور
شماره شناسنامه: 9229
کد رشته-محل: 107

نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 47390
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: خدیجه سلیمانی
نام پدر: محمد
شماره شناسنامه: 94
کد رشته-محل: 304

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 40705
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: هوشنگ سلیمانی
نام پدر: علی مدد
شماره شناسنامه: 8
کد رشته-محل: 502








نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 42343
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: محمد سیدسرابی
نام پدر: سیدغنی
شماره شناسنامه: 2266
کد رشته-محل: 503








نام رشته: گوش وحلق وبینی شماره کارت: 42800
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: ایران سیف
نام پدر: علی اکبر
شماره شناسنامه: 27
کد رشته-محل: 563



نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 52749
دانشگاه علوم پزشکی: شهید بهشتی نام و نام خانوادگی: مریم شابرم
نام پدر: علیرضا
شماره شناسنامه: 3122
کد رشته-محل: 387


نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 42801
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: ماریا شادمان زیجردی
نام پدر: شعبان
شماره شناسنامه: 102697
کد رشته-محل: 513

نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 40719
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: افشین شادمهر
نام پدر: منصور
شماره شناسنامه: 1157
کد رشته-محل: 102

نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 42802
دانشگاه علوم پزشکی: گیلان نام و نام خانوادگی: اناهیتا شارق بروجنی
نام پدر: بهمن
شماره شناسنامه: 784
کد رشته-محل: 517




نام رشته: جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی شماره کارت: 40722
دانشگاه علوم پزشکی: کرمانشاه نام و نام خانوادگی: احمد شاه حیدری
نام پدر: محمدعلی
شماره شناسنامه: 6
کد رشته-محل: 116

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 46478
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: مصطفی شاه رضایی
نام پدر: علی اکبر
شماره شناسنامه: 1838
کد رشته-محل: 208




نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 50977
دانشگاه علوم پزشکی: زاهدان نام و نام خانوادگی: ارزو شریعتی
نام پدر: محمدرضا
شماره شناسنامه: 5396
کد رشته-محل: 509




نام رشته: بیماریهای قلب و عروق شماره کارت: 40739
دانشگاه علوم پزشکی: اصفهان نام و نام خانوادگی: سعید شفیعی
نام پدر: عبدالحمید
شماره شناسنامه: 2367
کد رشته-محل: 302


نام رشته: رادیولوژی شماره کارت: 46499
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: سیدمیثم شفیعی مطهر
نام پدر: علیرضا
شماره شناسنامه: 1663
کد رشته-محل: 508





نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 47417
دانشگاه علوم پزشکی: تهران نام و نام خانوادگی: حمیده شنازندی
نام پدر: یوسفعلی
شماره شناسنامه: 910
کد رشته-محل: 458


نام رشته: چشم پزشکی شماره کارت: 43828
دانشگاه علوم پزشکی: اهواز نام و نام خانوادگی: منصور شهبا
نام پدر: حسین
شماره شناسنامه: 205
کد رشته-محل: 453

نام رشته: بیماریهای پوست شماره کارت: 47425
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: شیما شهباز
نام پدر: داود
شماره شناسنامه: 2545
کد رشته-محل: 388



نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 48591
دانشگاه علوم پزشکی: شیراز نام و نام خانوادگی: ایمان شهریاری
نام پدر: عباسعلی
شماره شناسنامه: 417
کد رشته-محل: 213

نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 46515
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: شهرام شهیم
نام پدر: مقصود
شماره شناسنامه: 2651
کد رشته-محل: 204




نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 40751
دانشگاه علوم پزشکی: ایران نام و نام خانوادگی: رضا شیرازی ورنامخواستی
نام پدر: امیدعلی
شماره شناسنامه: 757
کد رشته-محل: 204




نام رشته: جراحی استخوان و مفاصل شماره کارت: 51473
دانشگاه علوم پزشکی: مشهد نام و نام خانوادگی: افشین صاحب جمعی
نام پدر: نصراله
شماره شناسنامه: 257
کد رشته-محل: 220



والا شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 09:21 ق.ظ

اگر منظور از دلال سوال فروش دکتر فداییه باید بگم ۹۰ میلیون به جیب نزده بلکه فقط ۱۹۰ میلیون سال گذشته خونه خریده این در حالیکه حقوق رزیدنتیش ۱۱۰ هزار تومن بوده و پدر پولدار نداشته تازه عمه پیر پولداری هم نداشته که براش ارثیه هنگفت بگذاره.وهمین خرید خونه باعث شده بهش شک کنند.همین خونه را هم وثیقه گذاشته از زندان قبل عید اومد بیرون.

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 09:01 ق.ظ

یعنی دکتر کلانتر معتمد؟

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 08:46 ق.ظ

شنیده ها حکایت از تهدید یکی از سران دستگیر شده باند سوال فروشان به افشای بزرگان نظام دارد. او که در چند جبهه فعالیت قدرتمند اقتصادی دارد دارای پرونده کیفری در شعبه ویژه زمین خواری نیز هست. شخص مورد نظر از مهره های کلیدی بازار و از ساپورتر های اصلی یکی از افراد بسیار سرشناس است. افراد آگاه احتمال سرپوش گذاشتن روی موضوع را بسیار محتمل می دانند

پسرک شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 08:06 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

بابا آخه تریبون رو برای شما درست کردن چرا میاین اینجا فحش مینویسین؟
اگه کسی دوست داشت میاد همونجا میخونه دیگه


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

بابابزرگ عزیز لطفا این کامنتهایی که در شان مراجعه کنندگان به اینجا نیست رو پاک کن
معلوم نیست اینا کجا تربیت شدن و ....

نامی شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 07:26 ق.ظ http://dastyari.blogsky.com

روزنامه همشهری:تخلف در آزمون دستیاری ۸۳ محرز شد

شائبه فروش سئوالات آزمون دستیاری
در سالهای قبل از ۸۲ هم قوت گرفت

شائبه تخلف در آزمون دستیاری پزشکی سال ۸۲ مدتهاست که از سوی برخی از شرکت کنندگان در آزمون مطرح می شود. گروهی از نمایندگان مجلس نیز ضمن اذعان به این مساله خواستار رسیدگی به موضوع و توقف آزمون دستیاری تا روشن شدن مساله شده اند. دیروز بازپرس رسیدگی کننده به موضوع ضمن اعلام خبر دستگیری و اعتراف متخلفان از احتمال تخلف در سالهای قبل از ۸۲ سخن گفته است.مشروح این خبر را در صفحه اجتماعی امروز (۶) بخوانید.

فارس: خرید و فروش و تخلف در برگزاری آزمون دستیاری ۸۲ کاملا محرز است و یکی از دلالان شناسایی شده در زمینه خرید و فروش این سوالات به درآمد خود تا مبلغ ۹۰ میلیون تومان اعتراف کرده است که البته به نظر ما سوء استفاده وی بسیار بیشتر است.
سیدمحمود طباطبایی نژاد - بازپرس تخلفات آزمون دستیاری با اعلام این خبر افزود: تعدادی دیگری از متهمان نیز به جرم خود اعتراف کرده اند، بنابراین با توجه به حضور تعدادی از کارمندان مظنون، در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، وزارت بهداشت باید آزمون دستیاری را تا پایان مراحل تحقیق قضایی حداقل تا مرداد ماه به تعویق بیندازد.وی گفت: تعدادی از متهمان این پرونده پس از فراخوان از سوی دادسرای ناحیه ۷ تهران به جرم خود مبنی بر دسترسی به سوالات آزمون دستیاری و خروج سوالات از مخزن آزمون اعتراف کرده اند و متاسفانه این افراد به طمع درآمد نامشروع اقدام به فروش این سوالات به صورت وسیع کرده اند.
بازپرس شعبه ۱۲دادسرای ناحیه ۷ تهران ادامه داد: متهمان این پرونده با شناسایی پزشکانی که تمکن مالی داشته اند و در واقع با مشتری یابی قبلی پیشنهاد فروش سوالات را به آنان می دادند و به این ترتیب سوالات این آزمون را با دریافت مبالغ گزاف و بالای ۲۰ میلیون تومان به آنها می فروختند.
وی اضافه کرد: شواهدی در دست است که خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری در سالهای قبل از آزمون دستیاری سال ۸۲ نیز وجود داشته است.
بازپرس شعبه ۱۲ دادسرای ناحیه ۷ تهران اضافه کرد: تصمیم گیری در مورد نحوه برخورد با این تخلف و ابطال آزمون یا رد قبولی متخلفان در صلاحیت دادگاه است و فعلا نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد اما تحقیقات بازپرسی برای شناسایی ابعاد دقیقتر موضوع همچنان ادامه دارد.
طباطبایی نژاد گفت: تعدادی از کارمندان وزارت بهداشت به اتهام افشای سوالات آزمون دستیاری متهمان این پرونده هستند و داوطلبانی که به طمع دستیابی به سوالات این آزمون آن را خریداری کرده اند نیز به اتهام معاونت در وقوع جرم تحت پیگرد قانونی هستند.وی ادامه داد: دادستانی تهران به صورت رسمی از وزارت بهداشت می خواهد به منظور جلوگیری از وقوع مجدد این تخلف و با توجه به حضور تعدادی از مظنونان در شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون دستیاری را حداقل تا مرداد ماه به تعویق بیندازد تا تحقیقات قضایی به نتیجه نهایی برسد.
وی گفت: با توجه به اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر اینکه در صورت وجود شواهدی دال بر تخلف در این آزمون با دستگاه قضایی همکاری می کنند، امیدواریم این پیشنهاد مورد پذیرش وزارت بهداشت قرار گیرد تا از عواقب بعدی آن جلوگیری شود و حقی از کسی ضایع نشود.
طباطبایی نژاد افزود: این پرونده یک پرونده ملی است که به امنیت و اعتبار علمی کشور مربوط می شود و قطعا رسیدگی دقیق به این موضوع نیازمند کمک و همکاری دولت و مجلس است ضمن اینکه بسیج دانشجویی نیز با پیگیریهای مستمر خود نقش موثری در افشای حقایق داشت.وی افزود: با توجه به اینکه متهمان این پرونده از شان اجتماعی در جامعه برخوردار بوده اند و اکثر پزشک هستند به منظور بالا بردن ضریب اطمینان از شیوه های علمی برای بازپرسی استفاده می کنیم تا امنیت جامعه و شان علم و دانش در کشور خدشه دار نشود.
همچنین مسعود پزشکیان وزیر بهداشت نیز درباره این تخلف گفت: پرداختن به موضوع تخلفات آزمون دستیاری در شرایطی که هنوز هیچ جرمی اثبات نشده به صلاح جامعه نیست و بهتر است به جای پرداختن به این موضوع اجازه دهیم داوطلبان دستیاری در شرایط آرام و مطمئن درسشان را بخوانند.
وی توضیح داد: جنجال آفرینی و پرداختن بی اساس به مسئله آزمون دستیاری داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری را سردرگم می کند و این به زیان آنهاست، بگذارید فضا آرام بماند و داوطلبان با خیال آسوده درسشان را بخوانند.
پزشکیان افزود: تا کنون قوه قضائیه درخواستی مبنی بر تعویق مجدد زمان برگزاری آزمون دستیاری از ۱۵ اردیبهشت ماه نداده است اگر چنین درخواستی بشود آن وقت اظهار نظر می کنیم فعلا آزمون دستیاری مطابق برنامه اعلام شده در ۱۵ اردیبهشت برگزار می شود و هیچ تغییری در این تصمیم اعمال نشده است.



--------------------------------------------------------------------------------


بی نام شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 05:48 ق.ظ

امیدوار خانم شما هم مثل من شبها بیدارین؟
شب رفت و حدیث ما به پایان نرسید
شب را چه گنه قصه ما بود دراز

امیدوار شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 04:21 ق.ظ

پچشک! از لطفت ممنونم چه شعر قشنگ و متناسبی نوشته بودی! توش امیدوار هم داشت!
راستی گفته بودی روحیه مثبت و ....؟!؟!


رفتم به کنار رود سر تا پا مست
رودم به هزار قصه میبرد ز دست
چون قصه درد خویش با او گفتم
لرزید و رمید و نالید و شکست.....

ر شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 01:14 ق.ظ

دوست عزیز
حرمت سایرین را خواهشا حفظ کن
غریبه اشنا !کجایی

پچشک شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 12:54 ق.ظ

دلا ز رنج حسودان مرنج و واثق باش
که بد به خاطر امیدوار ما نرسد
چنان بزی که اگر خاک ره شوی کس را
غبار خاطری از رهگذار ما نرسد
--------------------------------------------------
امیدوار عزیز خسته نباشی
الان همه تحت فشار عصبی هستیم و اگر اصطکاکی پیش می اید ؛باید بزرگواری کرد که شما هستی
امیدوارم همیشه این روحیه شاد و مثبت و پرانرژی را داشته باشی و در صحنه زندگی هم چون دوران تحصیل موفق باشی که مقولات متفاوتی هستند.
**********************
بابابزرگ جان چرا تو همون صفحه جای کامنت نگذاشتی و ما رو به این راهروی دراز رهنمون میکنی؟
ما همه دوستت داریم و از زحماتت ممنونین
لطفا اگه مقدوره اپدیت کن
دعاگو

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1384 ساعت 12:01 ق.ظ

پسرک جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 11:20 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

. سحرگه رهرویی در سرزمینی
همی گفت این معمابا قرینی
که ای صوفی شراب آنگه شود صاف
که در شیشه بماند اربعینی

بی نام جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 09:51 ب.ظ

باز که این طوطی لال پیداش شد کم کم دارم جوش میارم

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 09:26 ب.ظ

از بابت کلوچه ها ممنون

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 09:10 ب.ظ



آلکاپون ناراحت است.
آلکاپون به شکست اعتراف می کند.
آلکاپون حتی در کانادا دنبال ناصری پور خواهد رفت.
آلکاپون می داند از لیست 4 نفره کله گنده هیچ مدرکی به دست نخواهد آمد.
آلکاپون از نابودی مدارک به طور انتخابی می ترسد.
آلکاپون منتظر نتیجه می ماند .
شاید به افشاء بی پروا محتاج شود.
آلکاپون از متقلب نامه هنرپیشه شاکی ست/ آن نامه محرمانه تقلبی بود..
آن نامه از گزارش زیر جعل شده است.Cgme لیست کامل را به پسرک تنها داده بود /لیست اخراجی ها به زودی پخش می شود .20 میلیون قیمت شرافت پزشکی این مرز و بوم بود؟
محتوای این گزارش هم جالب است.
ما منتظر عدالت مدعیان حکومت علوی هستیم.

عکس آن گزارش
http://pg.photos.yahoo.com/ph/ttmajlis/detail?.dir=adf7&.dnm=3d0b.jpg

کلاغ خبرچین جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 09:10 ب.ظ

این را تکذیب می کنم

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 09:09 ب.ظ

کلاغ خبرچین


بلبلا مژده بهار بیار -------- خبر بد به بوم بازگذار
---------------------------------------------------
سلام دوستان عزیز

حال کردید؟
گفتم صبر وحوصله داشته باشید ! نگفتم ؟
بازهم میگم : صبور باشید ، صبور !!
انگور نو آورده ترش طعم بود --- روزی دو سه صبر کن که شیرین گردد

خبرهای بهتری در راه است.......منتظر باشید .

و خدای بزرگ را شاکر باشید که اوحق است و عدل کامل هم اوست . او سزا و پاداش عمل هر کس را در این دنیا هم معین فرموده است . اما تشکر و سپاس از بسیج دانشجوئی دانشگاه تهران و وکلای عزیزمان در کمیته تحقیق و تفحص مجلس را فراموش نکنید . اگر پایداری و مقاومت ایشان نبود هرگز بدینجا نمیرسیدیم .
شب تاریک دوستان خــدای ------- می بتابد چو روز رخشنده
وین سعادت بزور بازو نیست ------ تا نبخشد خدای بخشنده

متاسفانه سرم شلوغ است و نمی توانم زیاد با شما باشم .
تا فرصتی دیگر ، بدرود
یا حق

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 09:09 ب.ظ

بابا دست مریضاد

ضد حال می زنی

باشه

بر می گر د م

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 08:57 ب.ظ

الکاپون(سامانتا ) تو باز هم که اینجای

پس
۱ منتظر باش تا برنامه را تنظیم کنم
۲
۳
۴
.
.
.

فارس فیوز جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 08:41 ب.ظ

درپی رسوایی فساد در وزارت بهداشت درمان و پزشکی دکتر مسعود پزشکیان وزیر بهداشت درمان و پزشکی با خوردب مقدار زیادی نان بربری خودکشی کرد

[ بدون نام ] جمعه 26 فروردین 1384 ساعت 08:24 ب.ظ

آلکاپون ناراحت است.
آلکاپون به شکست اعتراف می کند.
آلکاپون حتی در کانادا دنبال ناصری پور خواهد رفت.
آلکاپون می داند از لیست 4 نفره کله گنده هیچ مدرکی به دست نخواهد آمد.
آلکاپون از نابودی مدارک به طور انتخابی می ترسد.
آلکاپون منتظر نتیجه می ماند .
شاید به افشاء بی پروا محتاج شود.
آلکاپون از متقلب نامه هنرپیشه شاکی ست/ آن نامه محرمانه تقلبی بود..
آن نامه از گزارش زیر جعل شده است.Cgme لیست کامل را به پسرک تنها داده بود /لیست اخراجی ها به زودی پخش می شود .20 میلیون قیمت شرافت پزشکی این مرز و بوم بود؟
محتوای این گزارش هم جالب است.
ما منتظر عدالت مدعیان حکومت علوی هستیم.

عکس آن گزارش
http://pg.photos.yahoo.com/ph/ttmajlis/detail?.dir=adf7&.dnm=3d0b.jpg

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد