خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

عضو کمیسیون اصل 90 در گفتگو با فارس:
مسیر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را رصد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 گفت: امیدواریم با اصلاحات انجام شده در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی شاهد برگزاری آزمون دستیاری سالمی در 15 اردیبهشت ماه امسال باشیم، با این وجود مسیر برگزاری صحیح این آزمون را رصد می‌کنیم.

سید علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: اگر چه برخی مسئولان وزارت بهداشت با فضاسازی قبل از برگزاری آزمون می خواهند از فضای مخدوش بهره برداری کنند اما مجلس فعلا هیچ اظهارنظری در مورد آزمون دستیاری نمی کند و وارد این بازی نمی شود تا داوطلبان بتوانند در جوی آرام به مطالعه و آمادگی برای شرکت در آزمون بپردازند.
وی گفت: اصلاحات انجام شده نوید این را می دهد که امسال آزمون دستیاری سالمی برگزار شود و ما هم امیدواریم آزمون دستیاری خوب و موفقی را داشته باشیم ولی مسیر تحقیق و تفحص همچنان ادامه دارد و به خصوص پیگیریهای مجلس برای برگزاری سالم آزمون دستیاری امسال با جدیت دنبال می شود.
وی گفت: از اقدامات وزارت بهداشت در زمینه اصلاحات در نحوه برگزاری آزمونهای تخصصی نیز تشکر می کنیم ولی مجددا تاکید می کنیم که نظارت کمیسیون اصل 90 بر نحوه برگزاری صحیح آزمونهای تخصصی در رشته های مختلف پزشکی، دندانپزشکی و ... ادامه دارد تا اطمینان، آرامش و اقتدار جامعه پزشکی همچون گذشته حفظ شود.
انتهای پیام/2

معاون وزارت بهداشت در گفتگو با فارس:
هیچ فردی تاکنون از تخلف در آزمون دستیاری شکایت نکرده است

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت گفت: با وجود گذشت یکسال از بیان اتهام تخلف و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری تاکنون حتی یک پرونده قضایی و شکایت حقوقی در این زمینه مطرح نشده است.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: تاکنون هیچ پرونده ای در زمینه تخلف در آزمون دستیاری تشکیل نشده و هیچ فردی در این زمینه دستگیر نشده است و اگر کسی ادعایی در این زمینه دارد باید مستندات خود را ارائه کند زیرا از نظر وزارت بهداشت هیچ مطلبی دال بر دستگیری فرد یا شکایت یک شاکی تاکنون وجود نداشته است.
وی ادامه داد: اگر فرد متخلفی در این زمینه معرفی شود قطعا وزارت بهداشت با آن برخورد قاطع می کند و اگر زمینه ای برای چنین تخلفاتی باشد آن را می خشکانیم.
وی اضافه کرد: اصلاحاتی هم که در دبیرخانه شورای ‌آموزش پزشکی و تخصصی انجام می شود امری طبیعی است که در همه ادارات دولتی انجام می شود و به هیچوجه نشانه غلط بودن روال گذشته نیست به طوری که مثلا درصدد اصلاح نظام سلامت در وزارت بهداشت هستیم آیا این به معنای غلط بودن همه آنچه در گذشته انجام شده است؟
نوری گفت:‌ کسانی که مسئله تخلف در برگزاری آزمون دستیاری را مطرح کرده اند البته دغذغه اصلاح سیستم را دارند اما تازمانی که اتهامی اثبات نشده باشد نباید گروه، دسته یا ارگانی را زیر سوال برد و به خصوص نشر آ‌ن در رسانه ها کاری غیر اخلاقی است که اگر در این دنیا مورد بازخواست قرار نگیرد حتما در آن دنیا مورد سوال واقع می‌شود.
انتهای پیام/2



از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp


 وبلاگهای همسایه ها
نظرات 53 + ارسال نظر
http://tribune.blogsky.com/ چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 08:44 ب.ظ

http://tribune.blogsky.com/


http://tribune.blogsky.com/

کلاغ سفید چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام دوستان
یک خبر بسیار مهم
امتحان دستیاری برای چندمین بار به تعویق میافتد
سایر جزییات را بعدا به اطلاع خواهم رساند
بدرود ارادتمند:
کلاغ سفید

مرغسحر چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:57 ب.ظ

پچشک نامید نشو بیا ببین چه خبرشده ؛بازار داغ خبروخبرکشیه؛جات خالیه

مرد شب چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:46 ب.ظ

گودرزی گفته
دبیر خانه پیگیری تخلفات مخالف تغییر بدون دلیل ازمون دستیاری است و تنها در صورتی تغییر را مجاز میداند که تغییرات ملموسی در نحوه برخورد با ازمون سال ۸۲ صورت گیرد
این یعنی چه؟
۱- اینها حرف مفت زیاد میزنن وممکنه همینجوری کچیزی گفته باشه
۲-صحبت تعویق امتحان در قوه قضاییه مطرح شده
۳-بسیج دانشجویی از اول نقش نماینده پزشکان را در این ماجرا بازی کرده ممکن این چراغ سبزی باشه که بعدا کسی نگه اینها(قوه قضاییه ) داوطلبان را ادم ندونستند وبدون توجه به نظر انها امتحان را عقب انداختند

دوست پسرک چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:43 ب.ظ


[web] پسرک




به من بگین پسرک
من دیگه تنها نیستم!
******************************




بابا حالا پارسال چند صد نفر سوالارو فوقش یه روز زودتر از بقیه به دستشون رسیده. ازین چیزا پیش میاد دیگه. شاید فرداش هواپیما به اون شهر پرواز نداشته مجبور شدن یه روز زودتر سوالارو بفرستن. اینکه دیگه اینهمه غوغا نداره!!سر یه روز که معامله رو بهم نمی زنن!

+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ
جدی این قوه قضاییه اگه یه چیزیش نمی شه چرا این پرونده رو ۱۴ مـــــــــــــــــــاه خوابونده؟
اونوقت شما انتطار دارین اینا بیان برای ما امتحان ابطال کنن؟مجرم دستگیر کنن؟ امتحان عقب بندازن؟
زهی خیال خام
زهی گمان باطل!!
***********************************
+++++++++++++++++++++++++

خیلی بی معرفتی!
پاشو بیا دیگه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:39 ب.ظ

حداد عادل:
تحقق نیافتن وعده‌های داده شده به بدبینی اجتماعی منجر می‌شود
خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق نیافتن وعده‌های داده شده و طولانی شدن زمان انتظار مردم در راه‌اندازی طرحها، به بدبینی اجتماعی منجر خواهد شد.



__________________________________

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:38 ب.ظ

کلاغ ها کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییید؟

بابااااااااااااااااااااابزرررررررررررررررررررررررگجاااااااااااااااااااااااااان!

کمممممممممممممممممممممممممممممممممک!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:00 ب.ظ

دکتر گودرزی عزیز جان مادرت تو بیا یه خبری بده .خدا خیرت بده مومن همکارانت را از سر درگمی دربیار ما روی تو خیلی حساب میکردیم چون واقعا وانصافا پیگیر سفت وسخت این قضیه از طرف پزشکان جنابعالی بودی و پزشکان شرکت کننده خدا وکیلی مدیون تلاشهای شما ودیگر دوستان هستندولی خداییش یه نظری بده با این اوضاع مثل اینکه بوی ماس مالیزیشن میاد

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 12:58 ب.ظ

بررسی قطعنامه مبارزه با ستاد های توهین به اسلام در سازمان ملل
کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد روز سه شنبه 23 فروردین ماه قطعنامه ای را پذیرفت که خواستار مبارزه با ستادهای توهین به اسلام و مسلمانان در غرب است .
به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه "مهر" به نقل از اسلام آن لاین، به این قطعنامه که توسط پاکستان و از طرف سازمان کنفرانس های اسلامی مطرح شد 31 کشور رأی موافق و 16 کشور رأی مخالف دادند و 5 کشور از دادن رأی خودداری کردند و یک نماینده حضور نداشت.

"مسعود خان" نماینده پاکستان در سازمان ملل در سخنرانی خود گفت : روند در حال افزایشی دررابطه با توهین به اسلام و تبعیض نژادی که مسلمانان و عرب ها با آن رو به رو هستند در بسیاری از بخش های دنیا مشاهده می شود.

"مسعود خان" در ادامه سخنرانی خود به مجموعه حملات بسیاری که به مساجد در بخش های گوناگون جهان اشاره و تأکید کرد باورهای نادرست درباره هر دینی و نسبت دادن آن با تروریسم توهین به آن دین تلقی شده و خشونت را شکل می دهد و در نهایت فرهنگ انزجار، ناهماهنگی و تبعیض نژادی را پرورش می دهد.

سازمان فرانسوی علیه اسلام هراسی (CCIF) اوایل سال جاری گفت : در طی زمان اکتبر(مهر) 2003 تا آگوست (مرداد) 2004، 26 مورد توهین های لفظی و فیزیکی، 28 مورد تخریب و تلاش برای به آتش کشیدن مساجد و 11 مورد تخریب قبرهای مسلمانان ثبت شده است.

این سازمان همچنین تعداد قابل توجهی از پایگاه های اینترنتی را ثبت کرده که تبلیغات علیه مسلمانان دارد.

"رودولفو رودریگرز"، نماینده کوبا در سازمان ملل گفت اسلام در معرض توهین های بسیار عمیقی قرار گرفته است.

وی افزود : تنها کاری که برای اثبات این مدعا باید انجام دهید این است که نگاهی به فیلم های چند سال اخیری که در هالیوود تولید می شوند بیاندازید .

این درشرایطی است که ایالات متحده و اتحادیه اروپا این قطعنامه را ناتمام خوانده و اظهار داشتند که در اشاره به وضعیت دیگر ادیان ناموفق عمل کرده است.

"لئوناردو لئو" نماینده ایالات متحده در سخنرانی خود گفت این قطعنامه تکمیل نشده است، چرا که به وضعیت دیگر ادیان اشاره ای نکرده است.

در گزارش اخیری که فدراسیون حقوق بشر هلسینکی منتشر کرده آمده است : اقلیت مسلمان در سراسر اروپا ازعدم اعتماد در حال افزایش، خصومت و تبعیض نژادی رنج می برند.

کوفی عنان"، دبیر کل سازمان ملل متحد در همایشی که درباره اسلام هراسی در آذر ماه برگزار شد خواستار متوقف شدن انزجار و تبعیض نژادی علیه مسلمانان شد که پس از حملات یازده سپتامبر افزایش یافته است.

لوپ مطلب چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 12:48 ب.ظ

گودرزی گفت: به هرحال به نظر می‌رسد تجدید آزمون 82 و پذیرش دو برابر ظرفیت دستیار توسط وزارت بهداشت و پرداخت خسارت به پذیرفته شدگانی که تقلب آنها احراز نشده است، ایجاد فرصت برای آزمون مجدد و حتی تقلیل مباحث مورد آزمون و اعلام سریع نتایج آزمون عادلانه ترین گزینه ممکن باشد.

سوخته چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 12:45 ب.ظ


سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات‌ آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
پرونده قضایی آزمون دستیاری 14 ماه در دادگاه انقلاب مانده است


خبرگزاری فارس: سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری گفت: پرونده تخلفات آزمون دستیاری با نظارت بازرسی ویژه مقام معظم رهبری و پیگیری نمایندگان مجلس به شعبه دوازدهم دادگاه انقلاب ارجاع شد ولی با گذشت 14 ماه از تشکیل این پرونده هنوز هیچ رایی در این زمینه صادر نشده است.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: پرونده خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 1382 از 14 ماه پیش در قوه قضاییه طرح شده است و پس از پیگیریهای دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران و برگزاری 10 تحصن مختلف توسط پزشکان، مقابل وزارت بهداشت، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی هنوز نتیجه ای نداده است.
وی ادامه داد: پس از مسدود شدن 8-7 ماهه پرونده توسط برخی مسئولان قضایی که خود می‌بایست در صف شاکیان پرونده و مدعیان اصلی تخلفات آزمون دستیاری می‌بودند، نهایتا با نظارت بازرسی ویژه مقام معظم رهبری و پیگیریهای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، به دلیل به خطر افتادن امنیت علمی کشور، پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی شعبه دوازدهم ارجاع شد و ضابط قضایی پرونده سپاه پاسداران تعیین گردید اما به رغم گذشت 14 ماه ازشکل گیری این پرونده و وقوع این جرم سازمان یافته در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، هنوز هیچ رایی از سوی قوه قضاییه در این زمینه صادر نشده است.
وی اضافه کرد: تعیین تکلیف عاجل آزمون سال 1382 به دلیل تاثیر مستقیم آن بر آزمون سال 1384 و جلوگیری از اجحاف مضاعف بر شرکت‌کنندگان آزمون امسال، اجتناب ناپذیر است؛ زیرا بسیاری از مدعیان اصلی آزمون دستیاری 84 می‌بایست سال گذشته پذیرفته می‌شدند و با ورود متقلبان و خریداران سوالات به دوره دستیاری، ‌در صف شرکت کنندگان آزمون 84 قرار گرفته‌اند.
گودرزی گفت:‌گزارشات بسیار وسیعی از تخلفات صورت گرفته در آزمون سال 82 و حتی در آزمونهای سالهای 77 تا 81 به این دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در دانشگاه علوم پزشکی تهران واصل شده که بر اساس آنها، طیف فروش سوالات آزمون 82 از گروههای 40-20 سوالی و موضوعی (زنان، اطفال، جراحی و...)، تا فروش سری تقریبا کامل سوالات حدود 180 سوال از 200 سوال متغییر بوده است که طبعا کشف تمام ابعاد این جرم، کاری غیر ممکن و مستلزم صرف زمانی طولانی است.
سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات‌ آزمون دستیاری افزود: با تلاشهای شبانه روزی ضابطان قضایی، مدارک و اعترافات بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش سوالات آزمون سال 1382 به دست آمده است که اساس آزمون سال 1382 را مخدوش می‌کند، از طرف دیگر آزمون سال 1382 به لحاظ ساختاری نیز دارای نقایص عدیده‌ای است که فی نفسه و صرف نظر از خرید و فروش سوالات نیز اساسا آزمون را مخدوش می سازد .
وی گفت :بر اساس مدارک موجود مسئولان دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قبل از برگزاری آزمون در بهمن ماه 1382 در جریان فروش سوالات قرار داشته‌اند و به همین دلیل با توجیه وقوع زلزله بم، آزمون را به اسفند 82 موکول کردند و از آنجا که می‌دانستند سوالات در اسفند ماه 82 هم لو رفته است برای توجیه بالا بودن سطح نمرات آزمون،‌ضمن خودداری در اعلام کلی نمرات آزمون،( 23 سوال، 5/11 درصد افزایش میانگین داشت) سوالات آزمون را دو گزینه‌ای و چهار گزینه‌ای اعلام نمودند در حالی که بر اساس نظر متخصصان مربوطه و مراجع مطلع بسیاری از این 23 سوال تنها یک گزینه صحیح دارند که این خود تخلف دیگری است که اصل آزمون را زیر سوال می‌برد .
گودرزی ادامه داد: با توجه به احراز قطعی خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری سال 1382 و وسعت این خرید و فروش و نیز تنوع طیف آن چند نکته را متذکر می شویم اول اینکه چرا قوه قضائیه نتیجه بررسی های کارشناسانه ضابطان را اعلام نمی‌کند؟پزشکان تاکی باید تشنه برخورد عادلانه با این آزمون آلوده و مخدوش و اعاده حقوق از دست رفته خود باشند؟
وی ادامه داد: ز قوه قضائیه انتظار می رود به رغم بی‌مهری های اولیه در برخورد با این پرونده، به منظور حفظ شان و منزلت دستگاه قضائی کشور سریعا و به صورت فوق‌العاده در این خصوص تصمیم گیری کند و همانگونه که قبلا هم از ریاست محترم قوه قضائیه درخواست شده است، ضمن تشکیل دادگاهی ویژه و علنی ، کلیه مجرمان این پرونده و مسئولینی را که به هر نحو جلوی کشف حقیقت را گرفته‌اند و به نوعی نقش معاونت در جرم را داشته‌اند،‌ مورد محاکمه وبازخواست قرار دهند و پزشکان محترم را از این سردرگمی نجات دهند.
وی گفت: بسیج دانشجویی اعلام می‌کند که در صورت فقدان برخورد عادلانه و قاطع با موضوع، بخشی از حقایق واصله به دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری را افشاء می کند.
گودرزی ادامه داد: البته برخی فرصت طلبان به دنبال طرح موضوع تقلبها در مجامع بین‌المللی از جمله NGO ها و دیوان لاهه هستند ولی بسیج دانشجویی این موضوع را کاملا مسئله‌ای داخلی می داند واعتقاد دارد سیستم قضایی با برخورد قاطع و مسئولانه خود می‌تواند راه را بر هر گونه خدشه به حوزه علوم پزشکی کشور در سطح بین‌المللی ببندد.
عضو دبیرخانه پیگیری تخلفات‌ آزمون دستیاری اضافه کرد: بسیج دانشجویی ضمن قدرانی از گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از آنان انتظار دارد که به عنوان وکلای ملت به سرعت نتیجه تحقیق و تفحص خود را جهت دلگرمی به اطلاع پزشکان برسانند.
گودرزی گفت: با توجه به طرح پرونده در کمیسیون اصل نود از حدود 10 ماه پیش، ضمن تشکر از رئیس و اعضای این کمیسیون انتظار می رود این کمیسیون با برطرف کردن هر گونه مانع در جهت اعلام رسمی و سریع نتایج پیگیریهای قضایی این پرونده، تمامی مساعی خود را جهت صدور رای عادلانه توسط قوه قضائیه قبل از برگزاری آزمون بعدی و پیچیده تر شدن موضوع بکار ببندند.
وی گفت: به دلیل کوتاهی مسئولان قضائی در برخورد با این جرم نهادینه، ‌متاسفانه شاهد دریافت پاداش از جمله بورس اعزام به خارج از مجریان بی‌کفایت و بعضا خاطی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی توسط مسئولان وزارت بهداشت هستیم که امیدواریم از سوی قوه قضائیه قاطعانه با تمامی مجرمان و مدیران متخلف وزارت بهداشت برخورد مسئولانه شود.
گودرزی اضافه کرد: دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مخالف تغییر بدون دلیل تاریخ آزمون دستیاری است و تنها در صورتی این تغییر را مجاز می داند که تغییرات ملموسی در نحوه برخورد با آزمون دستیاری سال 82 صورت گیرد.
وی افزود: با توجه به ابعاد وسیع خرید و فروش سوالات آزمون 82 ، دو گزینه بیشتر فراروی مسئولان قضایی کشور نیست یا آزمون 82 را به دلیل مخدوش بودن آن از جهات مختلف تجدید نمایند و دو برابر ظرفیت در سال 84 دستیار پذیرش کند دوم اینکه فقط متقلبانی که تقلب آنها احراز شده است اخراج شوند و مجددا انتخاب رشته صورت گیرد و اصل آزمون تایید شود .
سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات‌ آزمون دستیاری ادامه داد: اشکالی که به گزینه دوم وارد است این است که به دلیل طیف وسیع فروش سوالات، احراز تقلب کلیه افراد متقلب غیر ممکن است ضمن آنکه چگونه می شود آزمونی را که اصل سوالات آن قبل از برگزاری آزمون در دسترس عده ای که تعداد آنها به هیچ عنوان مشخص نیست قرار داشته است و به لحاظ ساختاری نیز مخدوش است ، تایید نمود؟ ضمن اینکه در گزینش و چینش مجدد رزیدنتها، احتمال داشتن سوال توسط کسانی که جایگزین می‌شوند به هیچوجه منتفی نیست.
گودرزی گفت: به هرحال به نظر می‌رسد تجدید آزمون 82 و پذیرش دو برابر ظرفیت دستیار توسط وزارت بهداشت و پرداخت خسارت به پذیرفته شدگانی که تقلب آنها احراز نشده است، ایجاد فرصت برای آزمون مجدد و حتی تقلیل مباحث مورد آزمون و اعلام سریع نتایج آزمون عادلانه ترین گزینه ممکن باشد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 12:23 ب.ظ

http://www.tribune.blogsky.com/

وبلاگی که می ماند!ژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ

نمیگم چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 12:21 ب.ظ

خدا وکیلی شاکیم

پس این همه هیاهو...آخرش هیچ!

این هم آخرین روز کاری/اداری هفته...

این وضع واقعا درست نیست.

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 12:21 ب.ظ

نالایسبایسبالیسبالیبا

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 07:24 ق.ظ

اقا کلاغه بابا بزرگ

امیدوار راست می گوید

مثل اینکه خدای ناکرده فقط با خبرات قصد خود نمایی داری

برو بشین درست را بخوان

امیدوار چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 06:36 ق.ظ

بچه ها دیگه این چند روز باقیمونده تا امتحانو باید اینترنتو تحریم کنید و فقط روز پنج دقیقه بیاید سر بزنید ( من خودم از دیروز اینو اجرا کردم!) چون مطمئن باشید امتحان به هیچ وجهی عقب نمیافته و قول شرف میدم همون ۱۵ اردیبهشت باشه و این حرفا و اخبارا همش شایعه اس.

راستی بچه ها برای اورولوژی بجز نکات برتر و تستای تیمورزاده چی برای خودن خوبه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:21 ق.ظ

پچشک


سلام پسرک عزیز
شکایت من از این است که گفتار و کردار ویا دیده و شنیده ها متناقضند!
امثال من دست از دنیا کوتاه؛کشیکی میدادیم و مریضی میدیدیم و کتابی ورق می زدیم و دلی خوش نشان میدادیم!
تا اینکه....(همه می دانند)

این جریانات که دکتر ریاض از ان به بازی(!؟)یاد کرده اند؛....
بگذریم که اموخته ام وقت تلخی سخن نگویم.

فقط از عزیزانی که دستی بر آتش دارند؛یا چشم سرخی از دود؛خواهش می کنم این کالبد(آزمون...) را اتوپسی و ما را روشن کنند؛باشد که تجربه گردد.

باز هم دوستار و مخلص همه(حتی شما)
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست

درسخون چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:14 ق.ظ

کلاغ جان یه سوال دارم اکه قراره روی همون ۱۵ حساب کنیم پس اصلا چرا مینویسی تا بخونیم؟هان؟

پچشک چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:02 ق.ظ

پس امتحان برای چی عقب افتاد!
من خودم قبلا اماده تر بودم
اما الان خسته و ....

باحال چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 12:54 ق.ظ

در تمام این جکها منظور از ترکه همان خر خودمان بزشکیانه....

با عرض پوزش از همه باید بگم که من قصد توهین به هیچ قشری از جامعه رو ندارم و این جک ها رو دقیقا از یه جا کپی کردم ولی چون یادم نیست اسم منبع رو نیاوردم.



151- به یک ترکه میگن: 2*2 چند می‌شه؟ میگه: 5 تا! می‌گن: برو بابا، 4 تا میشه! میگه: آخه من از یه راه دیگه رفتم!

152- ترکه فیلم جیمز باند میبینه خیلی خوشش میاد. یکی ازش میپرسه اسمت چیه میگه: فَر...گضن فر!

153- ترکه و تهرونیه دعواشون میشه، میبرنشون کلانتری. افسرنگهبان از تهرونیه میپرسه: اسمت چیه؟ یارو با بیخیالی میگه: فِری... افسره حسابی چپ و راستش میکنه، میگه: بی پدر فکر کردی اینجا خونه خالست خودمونی شدی؟ گفتم اسمت چیه؟ تهرونیه که حساب دستش اومده بوده میگه: فریدون قربان! افسره برمی‌گرده به ترکه میگه اسم توچیه؟! ترکه اسمش قلی بوده، یکم فکر میکنه بعد با ترس جواب میده: قولیدون!

154- تو جزیره آدم‌خورا یک بابایی میره ساندویچ فروشی، یک ساندویچ مغز سفارش میده. ساندویچیه میگه: میشه 2 تومن. مرده عصبانی میشه میگه: یعنی چی؟ مگه سَرِ گردنست؟! هفته پیش یک تومن بود! ساندویچیه میگه: آخه این مغز تهرونیه، بابا ‌بالاخره یک کلاس خاص خودشو داره. مردک هم ساندویچش رو میخوره و چیزی نمی‌گه. هفته دیگه میاد دوباره یک ساندویچ مغز سفارش میده، این دفعه ساندویچیه میگه:‌شد 10 تومن! یارو خیلی شاکی میشه، میگه‌: بابا چه خبرته؟! ساندویچیه میگه: آخه عزیز من،‌این دفعه مغز رشتیه، کلی فسفر داره به جان تو! باز طرف چیزی نمی‌گه و پول و میده و ساندویچش رو می‌خوره. هفته بعد دوباره میاد و یک ساندویچ مغز سفارش میده، این دفعه ساندویچیه میگه: میشه 100 تومن! یارو دیگه پاک شاکی میشه و ساندویچ رو می‌کوبه رو میز داد میزنه: این چه مسخره بازیه دراوردی؟! ساندوچیه میگه:‌آخه عزیز من،‌این یکی مغز ترکه،‌ باید 100 تا کله بشکنیم تا ازش یک ساندویچ دربیاد!!

155- ترکه زمین میخوره، برای اینکه سه نشه تا خونه سینه خیز میره!

156- یه بار تو آبادان مسابقه تقلید صدای داریوش برگزار میشه، داریوش میاد چهارم میشه!

157- ترکه پسرش رفته بوده زیر ماشین، با سنگ میزنه درش بیاره!

158- ترکه میخواسته زیردریایی آمریکاییا تو خلیج فارس رو غرق کنه، در میزنه فرار میکنه!

159- ترکه میخواسته بره هر چی راهزنه اطراف تبریزه دهنشون رو سرویس کنه. ملت هم میان هر کی یه چیزی براش میارن، یکی شمشیر میاره یکی خنجر میاره و حسابی مسلحش میکنن. خلاصه ترکه راه میفته و بعد از یک هفته خونین و مالین برمی‌گرده. مردم دورش جمع میشن، می‌پرسند: چی شد؟ چی کار کردی؟ ترکه پامیشه یا حال زار میگه: بابا یه دستم شمشیر بود یه دستم خنجر، با دندونام می‌جنگیدم؟!

160- ترکه به دوستش میگه: اصغر، قربون دستت، برو عقب ماشین ببین چراغ راهنما ماشین کار میکنه یا نه. اصغر میره عقب ماشین، میگه: کار می‌کنه، کار نَمی‌کنه، کار می‌کنه، کار نَمی‌کنه...!

161- به ترکه میگن سه تا میوه نام ببرکه با سین شروع بشه میگه: سیب، سیر، سحر! میگن: سحر که میوه نیست؟! میگه: نمیدونی چه هلوییه!

162- ترکه میره شکار خرگوش، صدای هویج در میاره!

163- ترکه تو کلیسا نشسته بوده، یهو می‌بینه یه دختر خیلی میزون میاد تو. میدوه میره پشتِ یه مجسمه قایم میشه. دختره میاد میشینه جلوی محراب و میگه: ای خدا! تو به من همه چی دادی، پول دادی، قیافه دادی، خانواده خوب دادی...فقط ازت یه چیز دیگه میخوام..اونم یه شوهر خوبه ...یا حضرت مسیح‌! خودت کمکم کن! ترکه از پشت مجسمه میاد بیرون میگه: عیسی هل نده!‌ خودم میرم!

164- آوینی تو جنگ کشته‌میشه، به ترکه میگن برو یه جوری به خانوادش خبربده. ترکه میره دم خونشون زنگ میزنه، زن یارو میگه: کیه؟ ترکه میگه: ببخشید،‌ منزل شهید آوینی؟!

165- ترکه زنگ میزنه خونه رفیقش میگه: غضنفر! من لهجی دارم؟ رفیقش میگه: آره!‌ میگه: پس گحط کن دوباره میگیرم!

166- یارو ترکه عرق میخوره می‌برنش کلانتری شلاقش بزنن. افسرِ چند تا شلاق میزنه، بعد شلاقو می‌ده به یکی دیگه میگه: برادر حسین! بیا شماهم یه فیضی ببر!‌ یارو هم چند تا میزنه و میده به اونیکی میگه: برادر اکبر شما هم بیا یه فیضی ببر! خلاصه چند نفری دهن یارو رو .... بعد که کارشون تموم میشه میان از اتاق برن بیرون، ترکه میگه: برادر‌ا! لااقل درِ فیضیه رو ببندین!

167- اواهه میخوره زمین، میگه: اِوا! تو هم جاذبه!

168- ترکه با ماشین میره تو دره، بهش میگن: چی شد بابا؟ چرا افتادی تو دره؟ میگه: والله ما داشتیم تو جاده با ماشین میرفتیم، هی جاده پیچید، من پیچیدم، ‌دوباره جاده پیچید، باز من پیچیدم،‌ یهو جاده پیچید، من نپیچیدم!

169- ترکه و زنش دعواشون شده بوده، ‌با هم حرف نمی‌زدند. زن ترکه وقتی شب میره بخوابه، یک یادداشت برای ترکه می‌گذاره که: منو فردا ساعت 6 بیدار کن. صبح زنه ساعت 10 از خواب پا میشه، ‌می‌بینه ترکه براش یک یادداشت گذاشته که: پاشو زنیکه خر! ساعت شیشه!

170- ترکه از ساختمون ده طبقه میفته پایین، همه جمع میشن دورش، ازش میپرسن: آقا چی شده؟ میگه: والله منم تازه رسیدم!

171- ترکه میفته تو جزیره آدم خورا، آدم خورا می‌گیرنش، رئیسشون میگه: اینا رو پوستشون رو میکنیم باهاش قایق درست میکنیم. ترکه هم یه چاقو ور میداره می‌گذاره رو شکمش، میگه: جلو نیاید وگرنه ‌قایقتونو سوراخ میکنم!

172- تلویزیون داشته گل خداداد عزیزی رو به استرالیا نشون میداده، ترکه تماشا می‌کرده. دو سه بار که صحنه آهسته گل رو نشون میدن، ترکه شاکی میشه، میگه: ‌حالا اونقدر نشون بده تا اون دروازه بان بگیردش!

174- ترکه خودشو دار می‌زنه، بعلت ضربه مغزی می‌میره! میان می‌بینند با کِش خودشو دار زده!

175- یه جایی جشن بوده، ترکه همینجوری میره تو و شروع میکنه به رقصیدن و بخور بخور. یکی ازش میپرسه: ببخشید! شما رو کی دعوت کرده؟ ترکه میگه: من از خونواده عروسم. یارو میگه: ببخشید، ولی اینجا جشن تولده!

176- ترکه تو مسابقه بیست سوالی شرکت میکنه، قبلش بهش میگن جواب بیسکویته، ولی تو همون اول نگو، اولش یه چند تا سوال کن که ضایع نشه. ترکه میگه باشه و میره تو مسابقه، میپرسه: آقا، یک کویته؟! یارو میگه: نه. میگه: دوکویته؟ همینجوری میگه تا میرسه به نوزده کویت! یارو میگه: من یه راهنمایی بهتون میکنم، با چایی هم میخورنش. ترکه میگه: آاااهان پس بگو، ‌قنده؟!

177- ترکه میره امام رضا احساساتی میشه میگه:‌ امام علی قربون لب تشنت برم پس کی ظهور میکنی؟!

178- یارو زبونش میگرفته میره داروخونه میگه: آقا اشپیل داری؟ میگه: اشپیل دیگه چیه؟ میگه: بابا اشپیل دیگه. یارو میگه: یعنی چی؟ درست تلفظ کنین من بفهمم. یارو میگه: بابا جان اشپیل، دیگه! یارو میگه: آقا من که نمیفهمم شما چی میگین، بگذارین به همکارم بگم شاید اون بفهمه. رفیق یارو هم زبونش میگرفته، میاد. بهش میگه: آقا اشپیل دارین، یارو هم میره براش یه چیزی میاره بهش میده و میره، بعد همکارای یارو ازش میپرسن: این چی میخواست؟ میگه: اشپیل! میگن: بابااین اشپیل دیگه چه کوفتیه!؟ اصلاً برو یکم از این اشپیل ور دار بیار ببینیم چیه. یارو میره و بر میگرده میگه: اشپیل تموم شد!

179- عربه میره مغازه با لهجه میگه:‌آقا رُبععع دارین؟ یارو میگه:‌ داریم، ولی نه به این غلیظی!

180- ترکه زنگ میزنه خونه دوست دخترش، میگه: عزیزم من لهجه دارم؟ دختره میگه: آره. ترکه میگه: پس من قطع میکنم دوباره میگیرم!

181- ترکه زنگ میزنه خونه دوست دخترش، باباش ور میداره، هول میشه میگه: ببخشید توپمون افتاده!

182- ترکه میره تو خواربار فروشی میگه: نیم کیلو پنیر بدین، یارو بهش میگه: ببخشید، شما ترکین‌؟ میگه: از کجا فهمیدین؟ میگه: از لهجتون. ترکه با خودش میگه: من باید این لهجمو درست کنم. پا میشه میره خارج بعد از ده سال برمیگرده، میره همون جا میگه: آقا نیم کیلو پنیر بدین. یارو باز میگه: آقا شما ترکین؟ میگه: اِاِا... از کجا فهمیدی؟ مگه من هنوز لهجه دارم. یارو میگه: نه، ولی آخه اینجا پنج ساله که بانک شده!

183- شیره‌ایه میخواسته تاکسی بگیره، ‌به یک تاکسی میگه: مُشتقیم! تاکسیه،‌ پنج متر جلو تر نگه میداره. یارو میگه:‌ ای بـابـا! من که می‌خواستم اونجا پیاده شم!

184- ترکه تو مسابقه بیست سوالی شرکت میکنه، قبل از مسابقه بهش میگن: ببین جواب ژاندارمریه ولی همون اول نگی که ضایع بشه، یه چند تا سوال اولش بکن بعد جوابو بگو. مسابقه شروع میشه، ترکه میپرسه: جانداره؟ مجریه میگه: نه. ترکه میگه: مِریه؟ میگه: نه. ترکه میگه: جاندارمریه؟

185- به ترکه میگن: ‌نظرتون راجع به سریال امام علی چیه؟ میگه: خیلی عالیه، فقط اگه میشه یخورده قطام شو بیشتر کنید!

186- ترکه رفته بوده استخر، مسؤول اونجا می‌خواسته واسه شاشیدن تو آب جریمش کنه. ترکه داد و بیداد می‌کنه که:‌ خوب بابا همه تو آب می‌شاشند! یارو میگه: ‌آره، ولی نه از رو دایو!

187- ترکه تو اتوبوس واستاده بوده، یهو میبینه بند کفشش بازه. به کنار دستیش میگه: آقا قربون دستت، ‌یک دقیقه این میله رو نگردار من بند کفشم رو ببندم!

188- ترکه زنگ میزنه به صدا سیما، میگه: بابا این چه وضعیه؟! این چه تصاویره مستهجنی بود که تو ان سریال امام علی نشون دادید؟! یارو بهش میگه: قربان ما که فقط پاها رو نشون دادیم. ترکه میگه: بابا تلوزیون من پرش داشت، همه جاشو دیدیم!

189- ترکه زنگ میزنه به صدا سیما، میگه: بابا این چه وضعیه؟! این سریال امام علی که همش بدآموزی داره! یارو میگه:‌چرا آقا؟‌ برای چی؟ ترکه میگه:‌ بابا الان دو هفته‌ست هروقت میام پسرمو تنبیه کنم،‌ میدوه میره تو کوچه لخت میشه!

190- یارو ترکه تو جبهه پشت ضد هوایی بوده میزنه یه هواپیما رو میندازه. خلبانه با چتر نجات میپره بیرون، ترکه میگه: بچه‌ها در رین صاحابش اومد!

191- عربه هی میگوزیده، بعدش یک لیوان آب میخورده. ازش میپرسن: چرا هی بعد از گوزیدن آب میخوری؟ میگه: ولک، اگه آب نخورم که گرد و خاک میشه!

192- ترکه میره راهپیمایی، می‌بینه شلوغه برمیگرده!

193- ترکه 19 تا بچه داشته،‌ بهش میگن: چرا یک بچه دیگه نمیاری، رُند شه؟! میگه: فرزند کمتر، زندگی بهتر!

194- ترکه میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ ترکه میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم!

195- دو تا ترکه میرن یک رستوران کلاس بالا، ‌دو تا کوکا سفارش میدند‌، بعد هم یکی یک ساندویچ از کیفشون درمیارند، ‌شروع می‌کنند به خوردن. گارسونه میاد میگه: ‌ببخشید،‌شما نمی‌تونید اینجا ساندویچ خودتونو بخورید. ترکا یک نگاهی به هم می‌کنند، ‌ساندویچاشونو باهم عوض می‌کنند!

196- ترکه 10 تومن میندازه تو صندوق صداقات، هنوز دوقدم رد نشده بوده،‌ یک ماشین میزنه بهش، درب و داغونش میکنه. همون وقت یک بابای دیگه‌ای داشته یک پولی مینداخته تو همون صندوق، ‌ترکه با حال زار پامیشه، ‌میگه: آقا پولتو اونتو ننداز، اون صندوقش خرابه!

197- ترکه زنگ میزنه خونه دوست دخترش،‌ بابای طرف گوشی رو برمیداره، هول میشه میگه: ‌ساعت شانزده و پنجاه و چهار دقیقه!

198- ترکه کفترشو گم میکنه، تو روزنامه آگهی میده: بیه بیه!

199- کرده تو کردستان پونزده نفرو می‌کشه، تو دادگاه به حداکثر مجازات محکوم میشه. می‌گیرن شلوارشو درمیارن،‌ پاش استرچ می‌کنند!

200- سیاه پوسته میگوزه، زنش تا یه هفته داشته از رو زمین دوده جمع میکرده!





ادامه در صفحه ی بعد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 10:32 ب.ظ

پچشک جان : کامنتی راکه نشنیده بودی ومعنی ان را میخواهی (کت بده کلا بده....)) هرچند یه کم زشته ولی برات میگماین وقتی به کار میره که طرف کت وکلا و هست ونیست شخصی را از بگیره ولختش کنه وبعد تازه بگه دو لنگتو یه متر ونیم بده هوا تا ترتیبت را هم بدهم. !! درضمن خوش بینی زیاد هم خوب نیست اینا اگه کاری کردنی بودند تا حالا قال قضیه را کنده بودند نه اینکه هر دفعه بیان یه چیزی بگن حتی کمیته تحقیق هم با هم هماهنگ نیستند دیروز دکتر حیدر پور یه چیز گفت امروز دکتر ریاض این حرفا را زد ونوری که تازه دم دراورده ومیگه اصلا همه چی پشم !!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 10:13 ب.ظ

جناب پچشک بیخود دلت را خوش نکن و امید الکی نداشته باش و وعده واهی به خودت نده ؛حرف اول واخر را دکتر ریاض ونوری زدند دیگه حالا مثلا میان بگن پزشکیان دزدی کرده واختلاس کرده و سوال فروخته؟ بیخیال بابا به اندازه کافی عقب ماندیم و کلاه سرمون رفت خوش به حاله اونایی که کامپیوتر ندارن و تو این یکسال با ارامش درسشون را خوندن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 08:53 ب.ظ

شهر شرقی! شهر زخمی! شهر خون!
شهر ِ بر پیشانی‌‌ات داغ جنون!

شهر ویران گشته و شیطان زده
شهر نیرنگ و دروغ و شعبده

ای عروس خوشه‌های انتظار ،
غرقه در سرخاب ، اما داغدار

شهر ِ مرگ شادمانی ، بسط غم
کشتن اندیشه ، تبعید قلم

قامت آزادگی در بندگی
زندگی در پهنه‌ی بازندگی

شهر ِ تلخ بوسه‌های سود جو
عشق‌های هرزه و بی آبرو

دختران در حجله بی دامادها
طعمه‌های بستر جلاد‌ها

نو جوانان رفته تا حجم غبار
زنده با گرد سفید مرگبار

مادران هم سوگوار بخت خویش
می‌درند از هم سیاه رخت ِ خویش

گرگ‌ها آسوده دل ، آسوده جان
بر سر میدان حراج یوسفان

هر کسی در هستی فرتوت خود
می برد بر دوش خود تابوت خود

شهر من! آن روح سر شار تو کو؟
آن طنین نبض جاندار تو کو؟

شهر ِ من ، نهران من! تهران من!
عشق تو ترجیع بند جان من

با تو ای مشت درشت سر نوشت
می توان تاریخ را از نو نوشت

شهر من ، ای شهر من فریاد شو!
تیغ نعره بر تن بیداد شو!

سر برون کن از غبار مردگی
پشت ِ پا زن بر سر افسردگی

بار دیگر ای اهورایی زمین
بوسه زن بر پای مردی راستین

راستین ؛ چون رستم صاحب نشان ،
تا نپرهیزد ز کام هفت خوان

راستین ؛ چون آرش نیکو سرشت ،
تا بگرداند خطوط سرنوشت

راستین ؛ چون مزدک آن عاشق ترین
تا برآرد دست عشق از آستین

راستین چون کاوه‌ی چرمینه پوش ،
تا بر اندازد تبار مار دوش

راستین مردی که تا شب سر شود
مشت‌های بسته اش خنجر شود!

چشم ما در انتظاری دیر پاست
کاوه کو؟ مزدک چه شد؟ آرش کجاست؟

****

در درنگ این طلوع واژگون
گر چه شستند آب را در جوی خون

گر چه خار هرزه بی پروا درید ،
سینه‌ی عشق و گلو گاه امید ...

گرچه عشق از عاشقی بیزار شد ،
قلب‌ها از غم به خود آوار شد ...

"گرچه" ، "گرچه" گرچه صدها "گرچه" باز
می کند از هر طرف گردن دراز

هر چه را اما بلندایی بود
از پی هر "گرچه" ، "امّایی" بود

دانم و دانی که این شب سر شود
شب اگر یلداست هم آخر شود

تا سحر راهی نمانده ، دل گواست
روح شب خود شاهد این مدعاست

بار دیگر آفتابی سینه چاک
می رسد آسیمه سر از راه خاک

تا برانگیزد ز رخسارت غبار
تا برآرد از سیاهی‌ها دمار

هسته‌ی تردید ویران می‌شود
ابرهای مرده باران می‌شود

از هم اکنون در زلا ل نو ر او
شستشو کن ، شستشو کن ، شستشو ...




پیرایه یغمایی




[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 08:50 ب.ظ

بابا دیونه مون کردن این کلاغ ها از بس قارقار کردند

امید کدومه نا امید کدومه ؟

والا سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 08:48 ب.ظ

اقای وزیر یکی دیگه از ساختمان های قبلی وزارتخونه را هم فروخته و میل فرموده اند/ارز دریافتی جهت مجهیز کردن انتقال خون راهم همینطور./لیست دقیق اختلاسات وزارتخونه رو اونوقت که قرار بود استیضاح بشه تو یکی از سایتهای خبری نوشته بودن حیف سیوش نکردم/ماشاله سیرمونی ندارن..خرج دوا دکتر کنه ....!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟////////////////////////////////

مرغ سحر سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

کلاغ ها میشه روزی ۲ تا کامنت بذارین؟اینطوری اقلا نامید از پای اینترنت بلند نمیشیم.میدونیم شماها هستین ودارین سروگوش اب میدین.....................لطفا اخباروتندتند منتقل کنید.پسرک تنها لطفا برگرد اینجا بدون تو که پای ثابت بودی از رونق میفته یادته از من خواستی اینجا هم سربزنم واطاعت کردم..................پس قهر نکن بسه دیگه قهر نکن چقدر منت کشی کردم تو این کامنت............................ بچشک انشاله اوضاع مثل دل تو روشن بشه.......

طوطی سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 08:29 ب.ظ

نه نه نه نه نه نه !!!!!!!!!!!!!!!!!

اینطوری نمی شه

بشینید عقب

تکیه بدید به صندلیتون

یه نفس عمیق بکشید

یه لبخند بزنید

افرین

اگر این کارو انجام ندادید اینقدر می گم تا انجام بدید

شک دارید یا نه؟


نه نه نه نه نه نه !!!!!!!!!!!!!!!!!

اینطوری نمی شه

بشینید عقب

تکیه بدید به صندلیتون

یه نفس عمیق بکشید

یه لبخند بزنید

افرین

اگر این کارو انجام ندادید اینقدر می گم تا انجام بدید

شک دارید یا نه؟

*************************************************

نه نه نه نه نه نه !!!!!!!!!!!!!!!!!

اینطوری نمی شه

بشینید عقب

تکیه بدید به صندلیتون

یه نفس عمیق بکشید

یه لبخند بزنید

افرین

اگر این کارو انجام ندادید اینقدر می گم تا انجام بدید

شک دارید یا نه؟


بامداد سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 08:08 ب.ظ

کلاغ خبر چین عزیز

اگر کسانی به تو بی احترامی کرده اند دلگیر نباش بدان که در هر شرایطی ما دوستت داریم.................................و منتظر خبر هایت هستیم

بچه درسخون سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 08:00 ب.ظ

کسی که الان فحش میده همونیه که موقع تحصن غایبه!قبول دارین؟

مرد شب سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

سلا م غیرتی جان چطوری؟
شناختمت
من کی اینجا گفتم شهروند درجه۳؟
تو
که داری میری بگذار ما خودمونو گول بزنیم ادم به امید زنده میمونه حتا اکه هیچ امیدی نباشه از هر کور سوی امیدی برای خودش ....
امیدوارم که تو سگ کانادایی ها نشی

کلاغ سفید سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام دوستان
بر اساس اخبار واصله امروز بعد از ظهر از منابع اگاه در شرایطی که عملکرد وزیر فعلی وزارتخانه (دکتر پزشکیان )و دیگر اعضای اسبق دبیرخانه در خصوص برقراری ازمون دستیاری در ادوار گذشته شدیدا از سوی شدیدا قوه قضاییه تحت بررسی می باشند مستندات جدیدی بدست امده که حاکی از اختلاس مالی وزیر و شرکا دراحداث ساختمان وزارتخانه جدید واقع در شهرک قدس (غرب) میباشد. با روشن شدن این پرونده و در مظان اتهام قرار گرفتن شخص وزیر و وجود قرایین مستدل در این فساد مالی پرونده جدیدی نیز جهت شخص ایشان گشوده شد که قوه قضاییه شدیدا مشغول فعالیت بر روی این پرونده شده است. همچنین به نقل از اگاهان یک دل با توجه به افشای این مورد اخیر و نیز عملکرد بسیار ضعیف ایشان در دوره صدارت و برقراری ازمون های سوال برانگیزانجام ازمون 83 در دوره ریاست ایشان کان لم یکن خواهد شد وتعویق امتحان امری بس ضروری و اجتناب ناپذیر گردیده است که دستور تعویق ازمون این بار از سوی ریاست محترم قوه قضاییه تا قبل از اتمام ماه فروردین صادر میگردد .بدرود
ارادتمند:کلاغ سفید

کلاغ سفید سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام دوستان
بر اساس اخبار واصله امروز بعد از ظهر از منابع اگاه در شرایطی که عملکرد وزیر فعلی وزارتخانه (دکتر پزشکیان )و دیگر اعضای اسبق دبیرخانه در خصوص برقراری ازمون دستیاری در ادوار گذشته شدیدا از سوی شدیدا قوه قضاییه تحت بررسی می باشند مستندات جدیدی بدست امده که حاکی از اختلاس مالی وزیر و شرکا دراحداث ساختمان وزارتخانه جدید واقع در شهرک قدس (غرب) میباشد. با روشن شدن این پرونده و در مظان اتهام قرار گرفتن شخص وزیر و وجود قرایین مستدل در این فساد مالی پرونده جدیدی نیز جهت شخص ایشان گشوده شد که قوه قضاییه شدیدا مشغول فعالیت بر روی این پرونده شده است. همچنین به نقل از اگاهان یک دل با توجه به افشای این مورد اخیر و نیز عملکرد بسیار ضعیف ایشان در دوره صدارت و برقراری ازمون های سوال برانگیزانجام ازمون 83 در دوره ریاست ایشان کان لم یکن خواهد شد وتعویق امتحان امری بس ضروری و اجتناب ناپذیر گردیده است که دستور تعویق ازمون این بار از سوی ریاست محترم قوه قضاییه تا قبل از اتمام ماه فروردین صادر میگردد .بدرود
ارادتمند:کلاغ سفید

کلاغ سفید سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام دوستان
بر اساس اخبار واصله امروز بعد از ظهر از منابع اگاه در شرایطی که عملکرد وزیر فعلی وزارتخانه (دکتر پزشکیان )و دیگر اعضای اسبق دبیرخانه در خصوص برقراری ازمون دستیاری در ادوار گذشته شدیدا از سوی شدیدا قوه قضاییه تحت بررسی می باشند مستندات جدیدی بدست امده که حاکی از اختلاس مالی وزیر و شرکا دراحداث ساختمان وزارتخانه جدید واقع در شهرک قدس (غرب) میباشد. با روشن شدن این پرونده و در مظان اتهام قرار گرفتن شخص وزیر و وجود قرایین مستدل در این فساد مالی پرونده جدیدی نیز جهت شخص ایشان گشوده شد که قوه قضاییه شدیدا مشغول فعالیت بر روی این پرونده شده است. همچنین به نقل از اگاهان یک دل با توجه به افشای این مورد اخیر و نیز عملکرد بسیار ضعیف ایشان در دوره صدارت و برقراری ازمون های سوال برانگیزانجام ازمون 83 در دوره ریاست ایشان کان لم یکن خواهد شد وتعویق امتحان امری بس ضروری و اجتناب ناپذیر گردیده است که دستور تعویق ازمون این بار از سوی ریاست محترم قوه قضاییه تا قبل از اتمام ماه فروردین صادر میگردد .بدرود
ارادتمند:کلاغ سفید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

پیام

تو خبرات رو از کجا می اوری باید ما هم بدانیم که چه خبره
اما تو که تو خبرت به تاریخ امتحان اشاره نکرده بودی
اما در مورد ماست مالی شدن سال ۷۷ و ۸۱ فعلا حق با توه و همچنین در مورد تبرئه شدن تعدادی زیادی از متقلبین ۸۲

اما من فکر می کنم که تو پزشک نباشی و اطلاعاتی باشی و گرنه این خبرها از کجا می اوری

سوخته سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:42 ب.ظ

بچه ها چرا به هم می پرید؟
اون بیچاره که تا دیروز محبوب بود!
این رسمش نیست!
آقا من دوباره دوز اعتیادم به اینترنت رفته بالا!(ساعتی ۲ بار)
چیکار کنم؟
من که باز صبر می کنم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:38 ب.ظ

کلاغ خبر چین
**********(((
تو خبرهات از روزنامه ها هم عقب تره پس دیگه برو گمشو خودمون بلدیم از اینترنت خبر بگیریم
کلاغ بدجنس هر روز یک چیز می گویی و همه را داغون می کنی خفه شویی راحت می شویم

کلاغ خبرچین سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام دوستان
من قبلا در کنار خبرهام حرفهامو زدم ! عزیزانی که فراموش کرده اند لطفا برگردند با دقت بخوانند .
فعلا خبرهای ضد و نقیضی میرسد که ترجیح میدهم مخابره نشوند. فقط تا این حد بدانید که مجلسیها بخصوص دکتر ریاض میخواهند در اتفاقاتی که در آینده احتمالا حادث میشود مستقیما مورد سووال نباشند .آنها میگویند ما تخلفات را رو کرده ایم وباقی قضایا با قوه قضائیه است. ( در ۲ کامنت قبلی از قول دکتر ریاض عرض کردم که : امتحان همان ۱۵ اردیبهشت است !!!!.)
در ضمن مصاحبه دکتر حیدرپور با خبرگزاری مهر را فراموش نکنید . ایشان در قبال حرفشان مسوول هستند.
در آخر مجددا تاکید میکنم:
۱- صبر داشته باشید.
۲- تاریخ رسمی امتحان ۱۵ اردیبهشت است .
۳ - صبر داشته باشید .

یاحق

غیرتی سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:13 ب.ظ

خاک بر سر هر احمقی که در انتخابات ریاست جمهوری این دزدها شرکت کنه
انتخاباتشون فقط برای اینه که بدونن چجوری مملکت را بین خدشون تقسیم کنن
اونوقت شما ادمهای ساده انتظار دارین که به خاطر شما هاهمدیگه را محکوم کنن
ادم سگ یک کشور درست حسابی باشه بهتر تا( بقول مرد شب)تا شهروند درجه سوم اینجا

پچشک سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
این کامنت بالایی بامزه است
اما یعنی چی؟باور کنید تا الان نشنیده بودم!

حس ششم میگه فردا پس فردا یه خبری میشه
امیدوارم زود مشخص شه که از رمق افتادم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:02 ب.ظ

کت بده کلا بده یک متر ونیم هوا بده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 06:29 ب.ظ

کلاغ خبرچین بیا بگو ببینیم چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!! سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با" مهر" خبر داد:
اطلاعات جامع در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری تا آخر هفته اعلام میشود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:

اطلاعات جامع و کامل از بررسی های انجام شده در خصوص پرونده تخلفات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 تا پایان این هفته اعلام می شود.

دکتر عیوض حیدر پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزار مهر افزود:

تاکنون تعدادی از افرادی که در خرید و فروش و یا جابجایی سوالات آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در سال 82 دخالت داشته اند دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت:

هم اکنون پرونده آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 82 توسط اعضای کمیته تحقیق از تخلفات این آزمون در مجلس، سیستم اطلاعات و قوه قضاییه در دست بررسی است.

عضو کیمسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد:

مستندات مربوط به افراد متخلف و تخلفات آنها در خصوص آزمون دستیاری سال 82 به صورت شفاف به اثبات رسیده است اما اطلاعات کامل در خصوص تعداد متخلفان و تخلفات صورت گرفته توسط آنها در خصوص این آزمون تا پایان هفته مشخص و به رسانه ها اعلام و در صورت لزوم در مجلس نیز مطرح می شود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 06:09 ب.ظ

از عصبانیت دارم دارم منفجر میشم!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 06:04 ب.ظ

سرکاری دیری ریم سرکاری دیری ریم سرکاری دیری ریمسرکاری دیری ریم...........

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 05:55 ب.ظ

بابا ول کن مرد شب فقط بدون همهمون سرکاریم به مولا

مرد شب سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 05:53 ب.ظ

یکمی صبر داشته باشین
شاید مصاحبه افاضات ریاض برای این باشه که اکر در چند روز دیگه یه خبرهایی شد بگه ما در این ماجرا دخالتی نداشتیم وقوه قضاییه مستقلو بدون گرایش به جناح خاصی تصمیم
گیری کرده
هرچند مطمئن باشین اینها هیچوقت برای حق من وشما خودی هاشون را بیرون نمیکنند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 05:42 ب.ظ

پسرک تنها دیگه لازم نیست اسمت عوض کنی

اما این بابا بزرگ بهتر تا اخر همون ..... باشد

با اون کلاغ اعصاب چرخ کنش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 05:38 ب.ظ

[web] پیام




بر اساس یک خبر موثق در جلسات برگزار شده در تعطیلات عید توافق شده که موضوع تقلب در امتحان دستیاری با برگزاری یک جلسه دادگاه بعد از انتخابات ریاست جمهوری و تبرئه شدن تعدادی زیادی از متهمین تقلب در سال 82 به پایان برسد و تحقیق و تفحص پایان پذیرفته و پرونده سال 77 و 81 به دلیل فقدان مدارک بایگانی شود. این تصمیم در سطوح بالای مسئولین گرفته شده و به احتمال زیاد وزیر و نمایندگان به این جلسه دعوت نشده اند


نوشته شده در روز شنبه 06 فروردین 1384 ساعت 10:11am در گفتگوی مطالب روزانه در وبلاگ علوم پزشکی






همه ما تو این مدت سر کار بودم خوندید

والا سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 05:36 ب.ظ

خوبه دیگه ؛از تعداد پزشکان بیکار کم شده ۱۴۰۰۰تاشونو وزیر و وکیل حسابی گذاشتن سرکار!اینها با زدوبندهاشون خجالت نمیکشن؟ کلاغ خان بیا بگو چه خبره لطفا عجله کن که حال همه خرابه.هرچی شنیدی بگو .ما ظرفیت اش رو داریم یعنی این امتحان تنها حسن اش با ظرفیت کردن ما بدبختها بود!!!!!!!!از بس ضدونقیض شنیدیم .........................شکایتی نشده!!!!!!!

سگ سیبیل سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 05:25 ب.ظ

پسرک تنها من رسما از تو عذر خواهی میکنم . همه سر کاریم واینها میخواهند ظلم وتقلب را اینطوری جا بندازند . همه اش سیاهبازی وسیاه کاریه

پچشک/هدیه از هدیه-وبلاگ علوم پزشکی سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 04:31 ب.ظ

دو تا آفریقایی با یه ترکه وسط بیایون بودن در هین حال و هوا بودن که یدفعه آفریقایی یه چراغ جادو پیدا می کنه .....

بعد قوله می یاد بیرون و به آفرقایی میگه یه آرزو کن :

آفریقایی میگه : منو سفید کن آقا تا اینو میگه سومی میزنه زیر خنده آفرقایی میگه چیه برای چی میخندی .....

سومی گفت همینجوری

بعد قوله به آفریقایی دومیه گفت تو چی می خوای

آفرقایی گفت : منم سفید کن

دوباره سومی میزنه زیر خنده

آفریقایی گفت برای چی میخندی .....

سومی باز گفت همینجوری

نوبت سومی میشه ازش می پرسه تو چی می خوای

سومی میگه : این دوتا رو سیاه کن


بسه دیگه

آنهایی هم که در این مدت درس نخوندن لبخند بزنند و دوباره درس را شروع کنند

سوخته سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 04:18 ب.ظ

سوختم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 04:06 ب.ظ

مرغ سحر


يعنی چی؟شکايتی نشده؟چه خبره؟؟يکی بگه اينها چی ميگن؟ساخت وپاخته!!!!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد