خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

روزنامه شرق

 

نگاهى به آزمون دستیارى

•دکتر حمیدرضا احمدى - پزشک عمومى: برابر اعلام وزارت بهداشت، آزمون دستیارى سال ۸۳ قرار بود ۱۵ بهمن برگزار گردد و زمان و منبع سئوالات این آزمون نیز از حدود یک سال قبل اعلام شده بود. ولى چند روزى به ۱۵ بهمن مانده به درخواست تنى چند از نمایندگان مجلس و موافقت وزیر بهداشت تاریخ آزمون به بهار ۱۳۸۴ موکول گردید. مدتى گذشت و ناگهان وزارتخانه اعلام نمود که ۱۳ اسفند آزمون را برگزار خواهد کرد. گویا وزارت بهداشت نمى خواست آزمونى که عنوانش آزمون سال ۸۳ است در سال ۸۴ برگزار گردد. باز روزگار سپرى شد و این بار ریاست مجلس مجدداً اعلام کرد که این آزمون ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۴ برگزار خواهد شد. حال چند نکته و چند سئوال:

۱- پزشکانى که قصد شرکت و سعى در قبولى در این آزمون را دارند از مدت ها قبل براى این آزمون برنامه ریزى کرده و حتى از اشتغال و استخدام نیز چشم مى پوشند و وقت خود را صرف مطالعه مى نمایند تا احتمال قبولى خود را افزایش دهند. آیا صحیح است که در برگزارى آزمون بین کسانى که بیش از ۷ سال عمر خود را در دانشگاه سپرى کرده و از هر دانشجوى دیگرى به مدت طولانى تر در فضاى دانشگاه تنفس کرده اند اینقدر تزلزل صورت گیرد و این افراد قربانى شوند؟

۲- دلایلى که جهت به تعویق انداختن زمان آزمون مطرح شده است، بسیارى از داوطلبان را اقناع نکرده است. مثلاً اینکه در آزمون سال قبل تقلب صورت گرفته است و مسئولان دبیرخانه آموزش پزشکى و تخصصى باید تغییر کنند یا اینکه با توجه به تغییر منابع سئوالات فرصت کافى در اختیار داوطلبان نبوده است. سئوال این است که اگر در آزمون سال گذشته تقلبى صورت گرفته چرا در نتایج آن تغییرى دیده نشده است و به تعویق انداختن آزمون امسال آیا تقلب سال گذشته را برطرف مى کند؟ یا با توجه به اعلام منابع آزمون از حدود یک سال قبل کدام داوطلب آزمون است که از این منابع اطلاع نداشته باشد آیا یک سال و بیشتر از یک سال براى اعلام این منابع زمان کمى است؟ ضمناً با توجه به اینکه این آزمون، آزمونى رقابتى براى قبولى عده اى معدود است، تعویق زمان براى فرصت دهى جهت مطالعه نیز بالسویه شامل حال تمامى شرکت کنندگان خواهد شد. نه اینکه شرایط آزمون مانند امتحانات عادى باشد که ملاک کسب نمره اى مثلاً ۱۰ از ۲۰ نمره شرط قبولى باشد و کسى که کم درس خوانده بتواند جبران کند.

۳- تاریخ آزمون در فاصله اى حدود یک ماه ۳ بار تغییر کرد. با توجه به اینکه بیش از ده هزار پزشک در این آزمون شرکت مى کنند، این تزلزل در برگزارى آزمون و این تغییرات براساس کدام نظرخواهى و نظرسنجى از داوطلبان صورت گرفته است؟ آیا وزیر یا نماینده مجلس به واسطه اینکه بر کرسى وزارت یا وکالت تکیه زده است آن قدر خود را محق مى داند که در برابر پرسش ها خود را برتر از پاسخ دهى مى پندارد و فقط چون مى تواند کارى را انجام مى دهد؟

۴- وزیر بهداشت وجود هرگونه تقلب و فروش سئوالات در آزمون سال ۱۳۸۳ را منکر شده است. سئوال این است که جناب وزیر اگر شما این مسئله را قبول ندارید چرا در برابر نمایندگان کوتاه آمدید و اگر قبول دارید که تخلفى صورت گرفته است آیا بر خود واجب نمى دانید که در رسانه ها و روزنامه ها بر این موضوع اعتراف و از جامعه پزشکى به خاطر این سهل انگارى عذرخواهى نمایید؟

 

سوخته

یکشنبه 21 فروردین 1384 در ساعت 11:06pm



از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp


 وبلاگهای همسایه ها
 
نظرات 86 + ارسال نظر
کلاغ سفید سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام دوستان
بر اساس اخبار واصله امروز بعد از ظهر از منابع اگاه در شرایطی که عملکرد وزیر فعلی وزارتخانه (دکتر پزشکیان )و دیگر اعضای اسبق دبیرخانه در خصوص برقراری ازمون دستیاری در ادوار گذشته شدیدا از سوی شدیدا قوه قضاییه تحت بررسی می باشند مستندات جدیدی بدست امده که حاکی از اختلاس مالی وزیر و شرکا دراحداث ساختمان وزارتخانه جدید واقع در شهرک قدس (غرب) میباشد. با روشن شدن این پرونده و در مظان اتهام قرار گرفتن شخص وزیر و وجود قرایین مستدل در این فساد مالی پرونده جدیدی نیز جهت شخص ایشان گشوده شد که قوه قضاییه شدیدا مشغول فعالیت بر روی این پرونده شده است. همچنین به نقل از اگاهان یک دل با توجه به افشای این مورد اخیر و نیز عملکرد بسیار ضعیف ایشان در دوره صدارت و برقراری ازمون های سوال برانگیزانجام ازمون 83 در دوره ریاست ایشان کان لم یکن خواهد شد وتعویق امتحان امری بس ضروری و اجتناب ناپذیر گردیده است که دستور تعویق ازمون این بار از سوی ریاست محترم قوه قضاییه تا قبل از اتمام ماه فروردین صادر میگردد .بدرود
ارادتمند:کلاغ سفید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

کلاغ کجایی اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 03:14 ب.ظ

این خبر پیام که تاریخش مال عید است

امیدوارم صحت پیدا نکنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 02:33 ب.ظ

فارسنیوز راه نمیده!تورو خدا یکی بگه بالاخره چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 02:18 ب.ظ

سنگ قبر متری چند؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 02:14 ب.ظ

[web] پیام




بر اساس یک خبر موثق در جلسات برگزار شده در تعطیلات عید توافق شده که موضوع تقلب در امتحان دستیاری با برگزاری یک جلسه دادگاه بعد از انتخابات ریاست جمهوری و تبرئه شدن تعدادی زیادی از متهمین تقلب در سال 82 به پایان برسد و تحقیق و تفحص پایان پذیرفته و پرونده سال 77 و 81 به دلیل فقدان مدارک بایگانی شود. این تصمیم در سطوح بالای مسئولین گرفته شده و به احتمال زیاد وزیر و نمایندگان به این جلسه دعوت نشده اند


نوشته شده در روز شنبه 06 فروردین 1384 ساعت 10:11am در گفتگوی مطالب روزانه در وبلاگ علوم پزشکی

برگرفته از فارس نیوز-۲۳/۱/۱۳۸۴ سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 02:13 ب.ظ


معاون وزارت بهداشت در گفتگو با فارس:
هیچ فردی تاکنون از تخلف در آزمون دستیاری شکایت نکرده است


خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت گفت: با وجود گذشت یکسال از بیان اتهام تخلف و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری تاکنون حتی یک پرونده قضایی و شکایت حقوقی در این زمینه مطرح نشده است.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: تاکنون هیچ پرونده ای در زمینه تخلف در آزمون دستیاری تشکیل نشده و هیچ فردی در این زمینه دستگیر نشده است و اگر کسی ادعایی در این زمینه دارد باید مستندات خود را ارائه کند زیرا از نظر وزارت بهداشت هیچ مطلبی دال بر دستگیری فرد یا شکایت یک شاکی تاکنون وجود نداشته است.
وی ادامه داد: اگر فرد متخلفی در این زمینه معرفی شود قطعا وزارت بهداشت با آن برخورد قاطع می کند و اگر زمینه ای برای چنین تخلفاتی باشد آن را می خشکانیم.
وی اضافه کرد: اصلاحاتی هم که در دبیرخانه شورای ‌آموزش پزشکی و تخصصی انجام می شود امری طبیعی است که در همه ادارات دولتی انجام می شود و به هیچوجه نشانه غلط بودن روال گذشته نیست به طوری که مثلا درصدد اصلاح نظام سلامت در وزارت بهداشت هستیم آیا این به معنای غلط بودن همه آنچه در گذشته انجام شده است؟
نوری گفت:‌ کسانی که مسئله تخلف در برگزاری آزمون دستیاری را مطرح کرده اند البته دغذغه اصلاح سیستم را دارند اما تازمانی که اتهامی اثبات نشده باشد نباید گروه، دسته یا ارگانی را زیر سوال برد و به خصوص نشر آ‌ن در رسانه ها کاری غیر اخلاقی است که اگر در این دنیا مورد بازخواست قرار نگیرد حتما در آن دنیا مورد سوال واقع می‌شود.


نگاهی اجمالی به تقویم سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 02:10 ب.ظ

نتیجه جستجوی شما برای عبارت « دستیاری »
84/01/23 - 01:44:32 ب.ظ عضو کمیسیون اصل 90 در گفتگو با فارس:
مسیر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را رصد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 گفت: امیدواریم با اصلاحات انجام شده در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی شاهد برگزاری آزمون دستیاری سالمی در 15 اردیبهشت ماه امسال باشیم، با این وجود مسیر برگزاری صحیح این آزمون را رصد می‌کنیم.


______________________________________________

84/01/23 - 01:26:03 ب.ظ معاون وزارت بهداشت در گفتگو با فارس:
هیچ فردی تاکنون از تخلف در آزمون دستیاری شکایت نکرده است

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و رئیس دفتر وزارتی وزارت بهداشت گفت: با وجود گذشت یکسال از بیان اتهام تخلف و خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری تاکنون حتی یک پرونده قضایی و شکایت حقوقی در این زمینه مطرح نشده است.


______________________________________________

83/12/16 - 10:12:53 ق.ظ در گفتگو با فارس اعلام شد:
تغییر ملاک پذیرش آزمون دستیاری فوق تخصصی

خبرگزاری فارس: ملاک پذیرش دستیار فوق تخصص رشته‌های علوم پزشکی تغییر کرد.


______________________________________________

83/12/15 - 12:26:58 ب.ظ عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با فارس:
سوابق تخلفات آزمون دستیاری سال 81 نیز به دست آمد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در حالی که بررسی تحلفات آزمون دستیاری سال 82 همچنان پیگیری می شود مدارکی دال بر تخلف در آزمون دستیاری سال 81 نیز به دست آمده است .


______________________________________________

83/12/12 - 03:49:33 ب.ظ قدردانی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری از بازرسی ویژه مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری پزشکی مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بازرسی ویژه مقام معظم رهبری که با نظارت خود پرونده خارج شده از مجرای اصلی را به مسیر خود برگرداند، قدردانی کرد.


______________________________________________

83/12/12 - 02:11:42 ب.ظ قدردانی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری از بازرسی ویژه مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری پزشکی مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بازرسی ویژه مقام معظم رهبری که با نظارت خود پرونده خارج شده از مجرای اصلی را به مسیر خود برگرداند، قدردانی کرد.


______________________________________________

83/12/10 - 11:17:15 ق.ظ نظام پزشکی خواستار برگزاری انتخابات مرحله دوم انجمن پزشکان عمومی بعد از امتحانات دستیاری شد

خبرگزاری فارس: سازمان نظام پزشکی خواستار برگزاری انتخابات مرحله دوم انجمن پزشکان عمومی ایران بعد از امتحانات دستیاری شد.


______________________________________________

83/12/09 - 01:16:50 ب.ظ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با فارس:
افزایش ظرفیت دوره دستیاری کمبود پزشک متخصص تامین اجتماعی را جبران می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه تعداد تحصیلکرده‌های دوره دستیاری در حال افزایش است امیدوارم به زودی مشکل کمبود پزشک متخصص در تامین اجتماعی جبران شود.


______________________________________________

83/12/05 - 07:07:28 ب.ظ بر اساس اطلاعیه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی
آزمون دستیاری 15 اردیبهشت برگزار می شود

خبرگزای فارس: دبیر خانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با صدور اطلاعیه ای زمان برگزاری سی و دومین دروه آزمون دستیاری را 15 اردیبهشت آینده اعلام کرد.


______________________________________________

83/11/27 - 10:23:59 ق.ظ معاون وزیر بهداشت خبر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری را تایید کرد

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری سال 83 احتمالاً در بهار سال 84 برگزار خواهد شد.


______________________________________________


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 02:03 ب.ظ

فارس نیوز راه نمی ده؟
یکهو چی شده؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:52 ب.ظ

من سکته کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرد شب سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:51 ب.ظ

برین به فارس نیوز
خیلی خبرهاست

پچشک!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:50 ب.ظ

عضو کمیسیون اصل 90 در گفتگو با فارس:
مسیر برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را رصد می‌کنیم


خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 گفت: امیدواریم با اصلاحات انجام شده در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی شاهد برگزاری آزمون دستیاری سالمی در 15 اردیبهشت ماه امسال باشیم، با این وجود مسیر برگزاری صحیح این آزمون را رصد می‌کنیم.

سید علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: اگر چه برخی مسئولان وزارت بهداشت با فضاسازی قبل از برگزاری آزمون می خواهند از فضای مخدوش بهره برداری کنند اما مجلس فعلا هیچ اظهارنظری در مورد آزمون دستیاری نمی کند و وارد این بازی نمی شود تا داوطلبان بتوانند در جوی آرام به مطالعه و آمادگی برای شرکت در آزمون بپردازند.
وی گفت: اصلاحات انجام شده نوید این را می دهد که امسال آزمون دستیاری سالمی برگزار شود و ما هم امیدواریم آزمون دستیاری خوب و موفقی را داشته باشیم ولی مسیر تحقیق و تفحص همچنان ادامه دارد و به خصوص پیگیریهای مجلس برای برگزاری سالم آزمون دستیاری امسال با جدیت دنبال می شود.
وی گفت: از اقدامات وزارت بهداشت در زمینه اصلاحات در نحوه برگزاری آزمونهای تخصصی نیز تشکر می کنیم ولی مجددا تاکید می کنیم که نظارت کمیسیون اصل 90 بر نحوه برگزاری صحیح آزمونهای تخصصی در رشته های مختلف پزشکی، دندانپزشکی و ... ادامه دارد تا اطمینان، آرامش و اقتدار جامعه پزشکی همچون گذشته حفظ شود.

مرد شب سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:48 ب.ظ

فارسنیوز
معاون وزیر بهداشت
هیچ فردی تاکنون از تخلف در ازمون دستیاری شکایت نکرده است
۲۳/۱/۸۴
صفحه اجتماعی فارسنیوز
خب مثل اینکه به سلامتی دوباره خودیها بر سر سرنوشت شهروندان درجه سوم به توافق رسیدند

گرگ بیابون سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:01 ب.ظ http://drwolf.persianblog.com

بابابزرگ با اینکه تا حالا اکثر خبرات درست دراومده ولی اصلا دلم نمی خواد دوباره با تعویق امتحان مواجه بشم http://drwolf.persianblog.com

بیننده سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام پسرک تنها ما به نوشته هات عادت کردیم.
از این رفتار نامناسب ابلهان نگران نباش.

منتظر سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

هنوزم میون اون خاطره های سردم
بی رمق دنبال اون خاطره ای میگردم
که نفهمیدم و کی کجا تورو ازم گرفت
دست تو جدا شد و نگاهتو گم کردم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

ابطال نتایج ازمون ۸۲؛ (((( البته مااخر نفهمیدیم ۱۴۶نفرند یا۲۰۰ نفر یا ۳۰۰ نفر یا ۴۰۰ نفر یا ۵۰٪ پذیرفته شدگان طبق گفته هایی که قبلا کمیته تحقیق یا بسیج دانشجویی یا دیگر دوستان عنوان کرده بودند وحالا شده ۱۴۶نفر!!!! وتازه ۳۰ نفر هم بطور مشروط پس اگه این۱۴۶ نفر حقیقت داشته باشه یه عده پارتی کلفت را از لیست خارج کرده اند وتبانی کرده اند )))) در صورتی که هر گونه تبعیض و اغماض از خیانت سوال فروشها وسوال خرها بمراتب بدتر و وحشتناکتر است.و اصلا توجیه پذیر نیست که حداقل از ۲۰۰ نفری که دکتر حیدر پور رسما اعلام کردند که اعتراف کرده اند به تقلب حالا ۱۴۶ نفر بشوند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:09 ب.ظ

بوچر کمک آمریکا به مخالفان ایران را تایید کرد


خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با دفاع از طرح این کشور برای هزینه کردن سه میلیون دلار برای آنچه که پیشبرد دمکراسی و حقوق بشر در ایران می‌نامد، گفت: «این مساله به معنای تصمیم‌گیری در خصوص امور داخلی کشور دیگر نیست.»

به گزارش خبرگزاری «یونایتدپرس» از واشنگتن، «ریچارد بوچر» روز گذشته در کنفرانس خبری گفت: «حمایت از دمکراسی و حقوق بشر در سراسر جهان مساله‌ای است که آمریکا در همه جا انجام می‌دهد.»
اداره امور دمکراسی، حقوق بشر و کار وزارت امور خارجه آمریکا در سایت اینترنتی خود خواستار پیشنهادهای موسسات آموزشی، گروههای حقوق بشر، سازمانهای غیردولتی و اشخاص داخل ایران برای حمایت از پیشرفت دمکراسی و حقوق بشر در این کشور شده است.
این در حالی است که خبرگزاری شینهوا به نقل از بوچر نوشت: «هیچ یک از این فعالیت‌ها با تعهداتمان در توافق الجزایر در تضاد نیست. تا جایی که به ما مربوط می‌شود، این یک حقیقت ساده است.»
کنگره آمریکا به تازگی بودجه این کار را تصویب کرده است. اگرچه آمریکا سالانه 15 میلیون دلار برای رادیو و تلویزیونهای فارسی‌‌زبان خارج از ایران هزینه می‌کند اما این اولین بار است که چنین اقدامی انجام می‌شود.
یک روزنامه آمریکایی روز گذشته گزارش داد، دولت بوش پس از 25 سال تیر‌گی در روابط تهران و واشنگتن آشکارا آماده هزینه کردن بودجه دولتی برای آن چیزی است که توسعه دمکراسی در ایران خوانده می‌شود.
روزنامه «یواس‌ای‌تودی» افزود اگر چه مبلغ تخصیصی بسیار اندک است و دولت ایران ممکن است مانع پذیرش این مبالغ توسط ایرانی‌ها شود اما این اقدام از این جهت اهمیت دارد که نشانگر تغییر رویه‌ از سوی آمریکاست که درخواست ارسال کمک‌های علنی مالی به داخل ایران طی 25 سال گذشته در زمره سیاست‌هایش قرار نداشته است.
این روزنامه نوشت، "محمد جواد ظریف" سفیر ایران در سازمان ملل روز گذشته این اقدام آمریکا را نقض آشکار توافق "الجزایر" خواند که موجب آزادی 51 گروگان آمریکایی در ایران شد.
ظریف گفت: «ایران این اختیار را دارد که در قبال این اقدام آمریکا به دادگاه ویژه در هلند شکایت کند.»
به موجب توافق الجزایر، "آمریکا متعهد شده است که بطور مستقیم و غیر مستقیم و سیاسی و نظامی در امور داخلی ایران مداخله نکند."
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در این رابطه تصریح کرد: «هیچ یک از فعالیتهای ما مغایر با تعهداتمان نسبت به پیمان الجزایر نیست و تا آنجایی که به ما مربوط می‌شود این یک واقعیت ساده است.»
این در حالی است که روزنامه "لس‌آنجلس تایمز" در یکی از شماره‌های خود در آخرین روزهای سال گذشته نوشت دولت بوش در نظر دارد جهت تقویت مخالفان داخل ایران اقدامات فعال‌‌تری انجام دهد و از این رو به دنبال راه‌هایی است که رقم کمک به مخالفان جمهوری اسلامی ایران را به بیش از 23 میلیون دلار افزایش دهد.
این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی نوشت این رویکرد تغییراتی نسبت به دور اول ریاست جمهوری بوش داشته است. دولت بوش در دور اول نسبت به اتخاذ چنین اقدامات خطرناکی محتاطانه‌ عمل می‌کرد.
به نوشته این روزنامه، یک مقام ارشد دولت بوش با ستایش از انتصاب "کاندولیزا رایس" به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا گفت: «اکنون می‌توانیم بیش از گذشته نسبت به ایران فعال باشیم.»
این مقام که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد: «اعضای وزارت امور خارجه آمریکا در دور اول ریاست جمهوری بوش از انجام هر اقدامی واهمه داشتند. آنها بشدت نسبت به خشمگین کردن حکومت ایران محتاط بودند.»
این گزارش حاکی است، رویکرد فعالانه‌تر و تهاجمی آمریکا نسبت به ایران حتی زمانی که بوش از تلاش‌های انگلیس، فرانسه و آلمان در مذاکره با این کشور و دادن امتیاز به تهران حمایت کرد، مدنظر واشنگتن قرار دارد.
لس‌آنجلس تایمز نوشت، از جمله پیشنهادهایی که توسط برخی از محافل در داخل و خارج از دولت آمریکا ارائه شده، تامین مالی افرادی است که در داخل ایران فعالیت دارند و خواستار تشکیل احزاب مخالف و یا اتحادیه‌های کارگری هستند.
از جمله دیگر اقداماتی که دولت بوش در نظر دارد این است بودجه حمایت از شبکه‌های تلویزیونی طرفدار دمکراسی را افزایش دهد.
بحث چگونگی اجرای قول‌های جرج بوش برای گسترش آزادی که در سخنرانی مراسم تحلیف وی اعلام شد از زمانی بیشتر شده ‌است که "سام براون‌بک" سناتور جمهوریخواه ایالت "کانزاس" سه میلیون دلار به لایحه بودجه ارتقاء دمکراسی در ایران افزود.
قرار است از بودجه 3 میلیون دلاری حمایت از این فعالان به گونه‌ای استفاده شود که به دستگیری آنها منجر نشود.
یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا در این رابطه گفت: «برخی مقامات خواستار اقدامات مقابله‌جویانه در راستای دمکراتیزه کردن ایران هستند.»
مباحثی که در مخالفت با این امر ارائه می‌شود، چنین مطرح می‌کنند که ارائه کمک مالی به اصلاح‌طلبان ایران ممکن است که آنها را به سرنوشت بدی دچار کند زیرا آنها به همکاری با کشوری متهم خواهند شد که از آن به عنوان شیطان بزرگ یاد می‌‌شود و از این رو هدف پلیس ایران قرار خواهند گرفت.
این روزنامه به نقل از یکی دیگر از مقامات‌ آمریکایی نوشت، مقامات وزارت امور خارجه آمریکا به دنبال فرصت‌های مناسبی هستند تا این پول را در داخل و یا خارج از آمریکا هزینه کنند.
به نوشته لس‌آنجلس تایمز، به رغم اختلافات موجود درباره چگونگی این اقدام، مقامات آمریکایی شرکت کننده در این روند بیشتر خواستار حمایت مالی از فعالان سیاسی داخل ایران هستند تا گروه‌های مخالف تبعیدی، چرا که نمی‌خواهند اشتباهی مانند اشتباه جنگ عراق درباره "احمد چلبی" را مرتکب شوند.
اعتقاد بر این است که اطلاعات غلط احمد چلبی، رییس حزب کنگره ملی عراق درباره برنامه تسلیحاتی صدام به تهاجم واشنگتن علیه بغداد انجامید.
انتهای پیام/2

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 11:31 ق.ظ

[email | web]


کسی از ناصری گوز خبر داره؟ یادتون میاد سال قبل چه چیز ها
که نمیگفت؟ ایا اون و خانواده اش الان باید خوش باشند و ما و
خانواده هایمان در حسرت حق ..و حقوقمان؟
این منافق بی شرف و تواب نامرد اخر زهر خودش را به حلق این جامعه ریخت. حیف نیست صیاد شیرازی را ترور کنند و
این بیشرف زنده بماند؟ حیف نیست ....؟



22 فروردین 1384 در ساعت 21:10

دکتر عروسکی سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 11:19 ق.ظ

جناب مطلع
شما که میگفتید سوالات طرح شده؟؟؟؟؟؟ولی حالا در هر ۲ راهتان تعویق به چشم می خورد؟!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 11:01 ق.ظ

بنظر شما وبلاگهای رقیب می خواهند این وبلاگ ساقط بشه

پچشک سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 10:49 ق.ظ

ای که از سعدی؛سخن ها؛حافظی
ای که هر بال و پرت آکنده درد
هر پرت؛چین چین خبر؛پرپر رموز
بی خبر مگذار ما را این دو روز!!

با درود و سپاس خدمت کلاغ خبرچین
پسرک تنها؛ته ریش گرو گذاشته ام که بیایی
بابابزرگ جان چرا ساکتی؟دلمان لبریزه!
از همکا ر ممنون!
دوستان نادیده دلنشسته همراه!
در این ایام نیاز شدید به نظرات و راهکارها و همدردی هاو کلام حساب و ... شمایان بارز است.دریغ نکنید(حتی شما)

ارادتمند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 10:44 ق.ظ

از وبلاگ گل پسر:


[email | web] پسرک


من اینجا هستم
فقط گفتم توی وبلاگ بابابزرگ تا وقتی که توی کامنتدونیش این اوضاع باشه مطلب نخواهم نوشت
امیدوار خودم فهمیدم که اون نوشته مال شما نیست.طرف صحبتم با کسی بود که اونو نوشته بود


///////////////////////////////

آقا ترو خدا با آیدی ما هرچی دلتون خواست نوشتین حالا زیاد مهم نیست
ولی آیدی کلاغ خبرچین رو بذارین واسه خودش تا لااقل بتونیم به خبراش اعتماد کنیم.بس کنین این مسخره بازیهارو. اینجا دیگه لطفا اینطوری نباشین

¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤

عجب اوضاعی شده . خدا کنه تا آخر هفته تکلیف همی چی رو معلوم کنن وگرنه من یکی که دیگه دیوونه می شم.باور کنین دارن مارو شکنجه می دن با این کاراشون.

=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+ا

اما پچشک عزیز
صحبت دیگه از حرف و شوخی گذشته. مگه کم صبر کردم؟
دیگه اعصابم کشش نداره .در عین حال من که نمردم! اینجا و توی وبلاگ علوم پزشکی خواهم نوشت. مگه می تونم دوستان خوب رو فراموش کنم؟



1384/01/23 در ساعت 08:40am

سگ سیبیل سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 10:07 ق.ظ

پسرک تنها کم اورده؟؟؟چرا؟؟ چون میگفت اگه امتحان مجددا به تعویق بیفته اسمش را میذاره دخترک تنها!!حالا چون دیده مسئله جدی واحتمال تعویق ۱۰۰٪ است این بهانه ها را میاوره !! خودش چند تا کامنت دری وری مینویسه بعد میاد تکذیب میکنه حالا هم مثلا کاسه صبرش لبریز شده و میخواد دیگه اینجا نیاد ولی بدونه که تا چند روز دیگه باید علنا به تغییر جنسیتش اعتراف کنه واسمشو رسما بذاره دخترک تنها !!!!!! تموم

شیرینی سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 08:19 ق.ظ

شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی * شیرینی *

کلاغ خبرچین سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:50 ق.ظ

چرا به جای من کامنت می گذارید
کامنت فوق متعلق به من نیست

همکار محترم لطفا به جای دیگران و با اسم دیگران پیام نگذارید
سودی که با انجام این کارها عایدتان می شود را بیان کنید

کلاغ خبرچین سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 07:18 ق.ظ

ای که مشتاق منزلی ، مشتاب
پند من کار بند و صبـــــــــر آموز
---------------------------------------( سعدی علیه الرحمه)
سلام عزیزان
در ساعات آخر دیشب اخبار فراوان ولی بعضا متناقضی بدستم رسید . از قرار معلوم بعضی از مسئولین دخیل در ماجرا ترجیح میدهند تا اعلام رسمی تصمیمات صحبتی نکنند و یا حداکثر به اعلانات رسمی اشاره کنند . اما کفه سنگین اخبار کم و بیش به نفع همانهائی است که دوست عزیزمان با عنوان ۱۰۰ ٪ واقعی عنوان کرده .
به نظر من بهتر است این چند روز را کمی صبر کنیم تا رسما برنامه ها و تصمیمات نهائی را اعلام کنند . چرا که در یک سیستم دمدمی مزاج مستندات قانونی و رسمی چندان اعتبار و ضمانت اجرائی ندارد چه رسد به تصمیماتی که هنوز در مرحله جنگ و جدال است .
یاد این شعر ساده و پر نغز مسعود فردمنش افتادم:
خرسند شدیم از اینکه امروز
رنگی دگر است نه رنگ دیروز !
تا شب نشده رنگ دگر شد
گفتند از این نکته هزار معنی بیاموز

باری من نیز چون شما صبورانه منتظر وعده آقای دکتر حیدر پور هستم . خدا آخر و عاقبت ما را ختم به خیر کند . آمین .
از لطف همه عزیزان بخصوص پچشک عزیز و پسرک مهربان ( پسرک تنهای سابق ) سپاسگذارم .
یا حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 06:55 ق.ظ

روزنامه قطری الوطن ادعا کرد :
پیشنهاد شیراک به ایران درباره معامله بر سر پرونده هسته ای در قبال خلع سلاح حزب الله لبنان
روزنامه قطری"الوطن" به نقل دیپلمات ها در دمشق ادعا کرد: اروپا از طریق ژاک شیراک رئیس جمهوری فرانسه پیشنهاد معامله بر سر پرونده هسته ای ایران درقبال خلع سلاح حزب الله می دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر این روزنامه قطری به جزئیات بیشتری در این زمینه و اینکه آیا این پیشنهاد تاکنون به ایران داده شده یا خیر اشاره ای نکرده است.

گفتنی است سید محمد خاتمی رئیس جمهور ایران هفته پیش در حاشیه کنفرانسی در یونسکو که مقر آن در پاریس است با شیراک رئیس جمهور فرانسه دیدار و گفتگو کرد.

تحولات منطقه ای نیز بخشی از موضوعات مطرح شده میان شیراک و خاتمی بود. هیچ منبع مستقلی تاکنون این خبر را تائید کرده است .

گفتنی است در یکی از بندهای قطعنامه شماره 1559 شورای امنیت در مورد لبنان برضرورت خلع سلاح تمام شبه نظامیان درلبنان تاکید شده است .

حزب الله لبنان با رد این قطعنامه تاکید کرده است که نیروهای مقاومت جزو نیروهای شبه نظامی نیستند بلکه آنها به عنوان یک سازمان مقاوم علیه اسراییل است که هرگزخلع سلاح را نمی پذیرد.

سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان هفته گذشته با درخواست آمریکا برای خلع سلاح این حزب مخالفت نمود واعلام کرد: آمریکاییها هیچ راهی برای خلع سلاح مقاومت و پناهندگان فلسطینی ساکن اردوگاههای لبنان ندارند جز اینکه خودشان به لبنان بیایند آنها را خلع سلاح کنند وما امیدواریم که آنها این کاررا انجام دهند و امیدواریم که آنها بیایند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 06:52 ق.ظ

پایگاه اینترنتی کربلا فاش کرد :
شعلان ازسرگردانی درخیابانهای لندن تا رسیدن به وزارت دفاع عراق
حازم شعلان وزیر دفاع دولت موقت عراق از سرگردانی درخیابانهای لندن چگونه به وزارت دفاع عراق راه یافت، این سوالی است که اکثر عراقیها و سیاستمدران مطرح می کنند.
به گزارش خبرگزاری "مهر" ، پایگاه اینترنتی کربلا به نقل ازرعد الواسطی اعلام کرد: بسیاری ازعراقی ها، ناظران و سیاستمداران ازانتخاب حازم شعلان به عنوان وزیر دفاع عراق دردولت موقت عراق اظهارتعجب و شگفتی می کنند .

درحالی که وی یک فرد سرگردان درخیابانهای لندن بود که به دنبال کارمی گشت ونه تنها وی هیچ تخصص و مهارتی درکار نظامی نداشت بلکه حتی ازکارغیر نظامی هم چیزی سردر نمی آورد .

وی تنها فارغ التحصیل ارتش مردمی (جیش الشعبی) بود که درطول زندگیش نه رنگ دانشکده نظامی را دید ونه دوره نظامی و تنها درزمان رژیم بعث یاغی صدام دیکتاتورسابق عراق فقط یک افسرتک ستاره بود .

حازم شعلان پس ازشعله ورشدن انتفاضه مردم عراق در سال 1991 درخواست پناهندگی سیاسی به انگلیس کرد ونزدیک به 10 سال ازعمر خود را در انگلیس بسربرد و او درحال حاضر دارای تابعیت انگلیسی است.

خیابانهای شهرلندن به خوبی با پرسه زدن ها و بیکاری ودنبال کارگشتن های حازم شعلان آشناست و او ازمساعدت وکمکهای تضمین شده اجتماعی انگلیسی ادامه زندگی داد .

وی درکافه " آلوایت لیز" و" مکدونالز" در قلب لندن بسیاررفت و آمد می کرد که محل (پاتوق) بیکاران است.

وزیردفاع دولت موقت عراق بیشتروقت خود را یعنی ازصبح تا عصردرخیابانها " اجور رود" و" کونز وی" و"الهایت بارک " و درکافه ها و به بازی دومینو می گذراند وبه دنبال کار می گشت.

شایان ذکر است که شعلان هیچ مدرک آکادمی و دانشگاهی که شایستگی وی را برای کارتایید کند، نداردمگر اینکه به دنبال کار ظرف شویی دررستوران برود.

شعلان مدعی شده که مدرک فوق لیسانس خود را ازدانشگاههای انگلیس گرفته است اما یکی ازنزدیکانش با شنیدن این خبر شگفت زده شد وگفت شعلان حتی نمی تواند تنها یک جمله انگلیسی خوب صحبت کند چگونه مدرک فوق لیسانس گرفته است.

وی افزود : شعلان حتی نمی توانست به زبان انگلیسی صحبت کند با وجود اینکه وی بیش از ده سال از عمر خود را درلندن سپری کرده است چگونه می تواند یک جمله انگلیسی مفید بنویسد حال آنکه ادعا می کند مدرک فوق لیسانس از دانشگاههای لندن دارد. ما شعلان را به چالش می کشیم تا هرگونه مدرک دانشگاهی و یا مدرک فوق لیسانس خود را به مردم عراق نشان دهد و اعلام کند از کدامین دانشگاه انگلیس مدرک گرفته است . حازم شعلان وزیر دفاع دولت موقت عراق درآخرین روزهای کاری دولت موقت بسرمی برد و اختیارات قانونیش بزودی به پایان می رسد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 06:45 ق.ظ

باز هم شد بازی همون بازی همیشگی

هم شدن صاحب اخبار

شخصیت پسرک تنها هم که حالا لابد زن گرفته و می خواهد بره ماه عسل

همکار سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 06:36 ق.ظ

براساس شنیده ها چندنفر از پذیرفته شده های رشته های لوکس که از خانواده های با نفوذی هستندمیخواهند با اعمال نفوذ از لغو آزمون ۸۲ جلوگیری کنند . برخود لازم میدانیم که به قوه قضاییه و مجلس اعلام کنیم که اگر هدف آنها احقاق حق و جاری شدن قانون است و مسائل سیاسی مثل تبلیغات قبل از انتخابات مد نظر شان نیست نباید به هیچ وجه زیر بار این فشار بروند. چرا که اگر بپذیریم که حقی از آنها ضایع میشو د در برابر حقی که از سایر داوطلبان تضییع شده بسیار کمتر است .
اگر فرض کنیم حداکثر ۲۰۰ نفر در رشته های لوکس پذیرفته شده باشند حداقل نیمی مجرمند و بسیاری دیگر هنوز جرمشان ثابت نشده . چرا بخاطر این چند نفر از احقاق حق خودداری شود ؟
انچه جامعه پزشکی را با کمال و تمام اقناع خواهد کرد لغو کامل آزمون ۸۲ است و لاغیر . درغیر اینصورت این جریانات یک تبلیغات است همانند آنچه که ۸ سال پیش روی داد و بسیاری معتقدند که فریب خورده اند.

امیدوار سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 05:47 ق.ظ

این کامنت مال من نیست:

[email | web] امیدوار

پ ت عزیزم خیلی بانمکی...........................

پسرک تنها اینو من ننوشتم اونیکه داره مسخره بازی درمیاره من نیستم. حداقل توی سه چهار ماهی که توی این وبلاگ میریم و میایم از نحوه نوشتن همدیگه خبر داریم خودت میدونی که من اینقدر لوس و مسخره نمینویسم
فقط کافیه بهشون محل ندی همین.




مرد شب سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام امیدوارم که در حال خواب دیدن ارزوهاتون باشین
یه سوال داشتم صبح که بیدار شدین جواب بدین
اکر تمام رزیدنتهای سال یکی را اخراج کنن فکر نمیکنین که در حق انهایی که تقلب نکردند ظلم میشه؟
چرا؟
۱-چون اولا با تقلب بقیه انها همون پارسال هم به حق واقعیشون نرسیدند
۲-یک سال الکی حمالی کردند
۳-اکرامتحان حداقل چند ماه به تعویق نیفته امسال هم هیچ شانسی برای قبولی ندارند
۴-استریتهاشون باید برن سربازی یا طرح

پچشک سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:59 ق.ظ

ای بابا....!
پسرک تنها ما بهت عادت کردیم
گذشته از عادت دوستت هم داریم
از حرف و شوخی و ... اینقدر ناراحت نشو!
پس جای بابابزرگ و گل پسر بودی چی می کردی؟

هر موقع کسی بهت خندید یا غیبتی و حرفی و حدیثی؛صبر کن و بزرگوار باش؛لذت بخش و ارامش زاست!امتحان کن!

یه شعرم بعدا برات مینویسم
حق به همراهت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 01:47 ق.ظ

مطلع: اکنون ۲ گزینه مطرح است .اول۱-لغو امتحان ۸۲ . ۲-محرومیت متقلبین ۳-تعویق مجدد امتحان ۸۳ ۴- افزایش ظرفیت آزمون ۸۳ به ۲۸۰۰ نفر دوم ۱- اخراج متقلبین ۲-ارسال کارنامه مجدد امتحان ۸۲ ۳-تعیین رشته و پذیرش مجدد لاجرم تعویق مجدد امتحان ۸۳ ۴- ظرفیت آزمون ۸۳ کمافی السابق در این شرایط تحصنی دیگر کارساز است.

پسرک سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:58 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

آقا صبر من هم یه حدی داره دیگه
یه روز آیدیمو جعل میکنین و باهاش چرند می نویسین
یه روز طوطی پیدا می شه و اون وضع رو راه میندازه
حالا هم که این مسخره بازی رو راه انداختین و برای تفریحات مسخره و بچه گانه از هیچ کاری شرم نمیکنین
منم آدم نازک نارنجی نیستم. ولی صبر ایوب هم ندارم
یعنی توی این شرایط با این همه استرس دیگه حوصله این اوضاع رو ندارم
یا باید دهنم رو باز کنم و هرچی به دهنم میاد به این آدمای مسخره بگم که این در منش من نیست
و یا اینکه بی خیال اینجا بشم
به هر حال از بابابزرگ که توی این مدت میزبان ما بود تشکر می کنم
از سایر همکاران محترم ممنونم.و اگه گاهی به تندی سخن گفتم عذر می خوام

تا رفع شدن این اوضاع ضمن آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان اعلام می کنم که دیگه اینجا چیزی نخواهم نوشت

ایکیو سان سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:56 ق.ظ

۱۰۰٪واقعی با قار قار کلاغه تومنی ۷۰۰نار فرق داره!؟!؟
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پچشک سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:45 ق.ظ

تقدیم به کلاغ خبرچین و دوستان:

کاف و لامی و الف؛ غینی به هم!
در بد ایام امضای تو شد
از بد ایام ارباب ریا
در غروب دوره مهر و صفا

نام قلبی برگزیدی ؛مرحبا!
هرکه طاووسش صدا کردند؛حذر!
آخرش آمد پدید آن پای زشت
رد پاهایی پلید و پر فریب

در گذشته نام تو پیک سحر
گهگهی هم چون صبا و کم گذر
من که می دانم دلت ؛رنگ حباب
نام قلبی برگزیدی؛مرحبا!

ای که از سعدی؛سخن ها؛حافظی
ای که هر بال و پرت آکنده درد
هر پرت؛چین چین خبر؛پرپر رموز
بی خبر مگذار ما را این دو روز!!

غیر پزشک سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:30 ق.ظ

mamnoon kalaghe khabarchin

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:26 ق.ظ

اگر دروغ بگی( که احتمالا نمیگی) حسابت رو میرسم!
خالد بن اوسجه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:22 ق.ظ

[email | web] خبر ۱۰۰٪ واقعی


این خبر را به طور کامل و صد در صد درست بدانید. در جلسه ای که ۲۲ فرودین ساعت ۴ برگزار شده با حضور دکتر ریاض و دگتر حیدر پور و دکتر زاکانی و دکتر عبداللهی و چند تن از نمایندگان قوه قضائیه تصمیم نهایی به این نحو اتخاذ شده است:
۱) نتایج( تاکید می کنم نتایج) آزمون ۸۲ کان لم یکن
۲) انتخاب رشته مجدد در اواخر اردیبهشت
۳)اعلام نتایج در عرض حداکثر ۷ روز (که دکتر کریمی آن را غیر ممکن میدانستند)
۴)اخراج ۱۴۶ نفر متقلب (۳۱) نفر پذیرش مشروط
۵) برای تعویق امتحان تصمیم موکول به نشست آتی ( احتمالا فردا)
۶)در ضمن جو مذاکرات چندان هم دوستانه نبوده است!!
اگر خبر دیگری جز این صحیح بود تف و لعنت همه شما نثار اینجانب و آبا و اجدادم

ماشاالله خان سه‌شنبه 23 فروردین 1384 ساعت 12:06 ق.ظ

کلاغها اینقدر خالی نبندید.من از نزدیکان وزیر شنیدم که امتحان سر موقع برگزار میشه.

پسرک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:58 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

لطفا خودتونو مسخره کنین

امیدوار دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:48 ب.ظ

پ ت عزیزم خیلی بانمکی...........................

پسرک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:15 ب.ظ http://cactus.persianblog.com


[web] لبخند




یارو به دوستش میگه: اصغر، قربون دستت، برو عقب ماشین ببین چراغ راهنما ماشین کار میکنه یا نه. اصغر میره عقب ماشین، میگه: کار میکنه، کار نَمیکنه، کار میکنه، کار نَمیکنه...!


نوشته شده در روز دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 3:08pm در گفتگوی مطالب روزانه ۵ در وبلاگ علوم پزشکی

پسرک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:02 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

مرسی کلاغ جان

کلاغ خبرچین دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 10:35 ب.ظ

منشین ترش از گردش ایام که صبر
تلخست ولــیکن بــر شیـرین دارد
------------------------------------------------(استاد سخن)
سلام دوستان
بابت تاخیر حضور پوزش میطلبم . باور کنید من نیز چون شما زابراه شده ام. مدام اینور و آنور بال بال میزنم تا بفهمم تکلیفمون چی میشه !
امروز یکی از بچه های خبرگزاری کلاغ پرس با دکتر ریاض تماس داشته و از عاقبت پرسیده .جواب شنیده که امتحان همان تاریخ موعود است ( ۱۵ اردیبهشت) . البته گویا با لحنی غیر مطمئن اینرا گفته !
اما یکی از کلاغهای خوب اصفهونی با همشهریشون جناب دکتر حیدرپور تماس داشته وشنیده که « امتحان عقب می افته ولی نه با دخالت ما بلکه با حکم قوه قضائیه ! »
اینطور هم که فهمیدیم کار امتحان ۸۲ به احتمال بسیار زیاد به ابطال می انجامد . اما از جزئیات هنوز چیزی نمیدانیم .
فعلا در حال جمع آوری اطلاعات هستیم . اگه چیزی به گوشمون خورد حتما قار قاری میکنیم .مثل همیشه.
درضمن از گزارشات همکار خوبمون کلاغ سفید غافل نباشید . ما کلاغها خبرچینی میکنیم اما دروغ نمیگیم ، نارو نمی زنیم ، نامردی هم تو مراممون نیست!! ( برخلاف بعضی آدمها !!) این طفلک از دست روزگار پرهاش سفید شده و من بیچاره یک در میون پرهامو از دست دادم .
--------------------------------------------------------------------
««‌ اما باز هم برای هزارمین بار توصیه و تاکید وخواهش میکنم که تاریخ امتحان را ۱۵ اردیبهشت بدانید. »» بعدا نگین این کلاغها نامردی کردن ، گولمون زدن و ازین حرفها !!! از ما گفتن !!! من خودم را برای همین تاریخ آماده میکنم .
ولی اکنون که جامعه ما تشنه عدالت است ، اگر قرار باشد در راه رسیدن به حقمان زجر تعویق و تاخیر چندباره امتحان را متحمل شویم ، باکی نیست .
امیدوارم در گیر ودار بازیهای روزگار قطار سرنوشت همه مارا در ایستگاه عافیت پیاده کند . ما هم راضی هستیم به رضای دوست.
هرچه رود برسرم چون تو پسندی رواست
بنده چه دعوی کند حکم خداوند راست

یا حق


[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

دوستان از ما نشنیده بگیرید اما امروز خبری در محافل غیر رسمی درز کرد که جالب به نظر می رسد.نزدیکان به اعضای کمیته تفحص علت اینهمه تاخیر را سپری شدن زمان و رسیدن به پایان سال تحصیلی جاری می دانند این یعنی آنکه در صورت ابطال رزیدنتی سال 82 چه با اخراج 200 نفر یا ابطال کامل خلاء ناشی از نبودن رزیدنتها مشکل ساز می شد .اما اکنون که کمتر از چند ماه به ورود رزیدنتهای جدید مانده است از لحاظ استراتژیک مساله قابل حل تر به نظر می رسد. طرحی داده شده که در گام اول آزمون پارسال لغو شده در قدم دوم که یک ماه طول خواهد کشید نحوه تسویه اعلام و با اعلام نتایج زودرس آزمون امسال در عین حالی که موقتا امسال ظرفیت پذیرش بالا برده می شود.گپ حاصله از اخراج سال یکی های فعلی به مدت کمتر از یکماه توسط سال دومی ها و ورودی های جدید پر شده و مساله خاتمه می یابد. علت دوم هم این است که در نزدیکی آزمون با آچمز نیروها که اکثریت آنها خانه نشین شده اند اقدام نهایی صورت گیرد.به نوعی یک اقدام پالیتیو افزایش ظرفیت 200 تا 300 نفر هم زبان عده ای دیگر را می بندد. این اقدام در دی ماه می توانست به فاجعه ای شبیه اعتصاب بینجامد که با اتصال آن به اعلام نتایج و شروع به کار جدیدی ها مشکل قابل کنترل می شود.///////

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 09:01 ب.ظ

خبر تازه چه دارم خبر تازه چه داری

تو چرا باید بپرسی تو که اهل روزگاری

مرغ سحر دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 08:39 ب.ظ

باز باید سایت گرد ی کنیم تا خبر پیدا کنیم .کلاغها اعم از سفید سیاه راهراه منقوط خبرچین خبرنچین منتظر خبریم . اگر میخوان ابطال کنن واینم عقب بندازن زودتر بگن بابا من یکی که بریدم اقلا اگر قرار به تعویقه بگن تا چندروز استراحت کنیم.یه ساله خواب درست حسابی نکردم!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

خبر بالا را من هم شنیده ام. ولی گفته شده نتایج آزمون ۸۲ باطل میشود ونه خود آزمون!!!!!!
متقلبین اخراج و انتخاب رشته مجدد احتمالا انجام خواهد شد.هر چند هنوز بر سر این آخری بحث و جدل هست...
بهر صورت بناچار تعویق آزمون فعلی بیش از ۷۵درصد است.تا تعیین تکلیف نهایی انتخاب شوندگان جدید. که البته طبق آخرین اخبار تایید نشده هر چه سریعتر و زود تر رزیدنتهای جدید معرفی خواهند شد (مطمئن باشید قبل از ۲۷ خرداد=روز رای گیری)

کلاغ سفید دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام دوستان
یک حبر کاملا داغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
ابطال ازمون 82 قطعی شد
طی صحبت هایامروز بعد از ظهر یکی از دوستان با دو تن از نمایندگان مجلس و یکی از اعضای هیت ریسه قوه قضاییه(که از ذکر نام هر 3 نفر معذورم):ازمون 1382 ابطال میشود
تعویق امتحان امسال نیز با کمال شرمندگی !!انجام میشود که زمان قطعی ان هنوز مشخص نمیباشد
ارادتمند کلاغ سفید

پچشک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام
چه خبر؟

پسرک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابا باز این بحث خانوما و آقایون رو خواهشا شروع نکنین
===========

طوطی اگه اومدی یه بار می نویسی و میری ها!!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 06:37 ب.ظ

اگه واقعا دخترا خنگ بودن ...

مردها که دنبال هوش نیستن دنبال گوشتن !!!

فرض لازم نیست حتی برده ها هم قیمت دارن مثل زن و مهریه اش !!!

جنس گوشت بهتر قیمت بیشتر چی ربطی به هوش داره؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 05:32 ب.ظ

کلاغه و مش قاسم یه چیزی گفتن حالا دیگه یه خبرهم نمی دن عجب بی انصاف اقلا کلاغ بیا یه سلامی بکن بعد بااظهار بی اطلاعی خداحافظی کن باشه.افرین کلاغ خوب

مرغ سحر دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 05:28 ب.ظ

روپوش سفید چندوقته غایبید شما اطلاعات خوبی داشتید اگر خبری هست به ماهم بگین بقیه که حرفی نمیزنن لااقل شما....

ر دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 05:04 ب.ظ

باریک الله
بچه درس خون به خوب نکته ای اشاره کرده
امید که الوعده وفا و کاستی های فعلی حل بشه

بچه درسخون دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 04:48 ب.ظ

خسته جان اگر صبر نیاوری سال دگر همین موقع خسته تر هم خواهی بود...

پسرک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 03:52 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آره پچشک
البته عوض که نمیشه گفت
اصلاح بگیم بهتره
اون کامنت ۳تا بالاتر (با آیدی پسرک تنها)هم خودتون می دونین و نیازی به گفتن نداره که مال من نیست

پچشک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 03:39 ب.ظ

سوخته جان از اطلاع رسانی شما ممنونم!!!!!!!!!!!!
پسرک تنها؛راستی راستی اسمت رو عوض کردی؟
کاشکی جای ۳ کامنت بالا؛شعر می نوشتید.اقلا حظی می بردیم(همگی)
نمی دانم چرا ولی منم فکر میکنم خبرایی بشه!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 03:26 ب.ظ

پسرک تنها! حرص نخور. اگه واقعا دخترا خنگ بودن که نیازی به اثبات نبود!! گیریمم که خنگیم! هیج مرد باهوشی (!) تونسته بی زن زندگی کنه؟ حالا بگین ما خنگیم یا اونایی که همیشه دنبال ماهستن؟

پسرک تنها دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 03:10 ب.ظ

هر که به امیدوار بی احترامی کنه شکمشو سفره میکنم .......چی داداش من...........

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 03:07 ب.ظ

امیدوارجان دختر جماعت همیشه خنگه اگه خنگ نبود که سهمیه براش نمی ذاشتن

سوخته دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 02:59 ب.ظ

به نقل ازماهنامه تخصصی ندای جراحی حکمت:

بوی گل سوسن و یاسمن آید
خدای بزرگ را شاکریم که علیرغم حضور همیشه در هر تلاشی؛در بسیاری از میدان ها هم اکثرمان غایب بوده ایم:مثلا در میدان برخی تخصص گرفتن های بدون امتحان دادن و یا انتقالی گرفتن بعد از یک سال رزیدنتی(؟)در کشورهای درجه سه خارجی و یا امکان لو رفتن سوالات برخی امتحانات ورودی برای معدودی از افراد و یا وجود همیشگی بسیاری؛که بدون گذراندن طرح و خارج از مرکز-حتی در بدترین شرایط نیاز مناطق جنگی و محروم کشور-حضورشان بر مسندهای قدرت به ظاهر علمی برخی دانشگاه ها؛دائمی است در حالیکه توان ارائه چند صفحه مقاله علمی غیر تقلیدی هم نداشته اند و ....
خدای بزرگ را شاکریم که ....
خدای بزرگ را شاکریم که ....

رزیدنت دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 02:30 ب.ظ

من از دانشگاه ایران بیمارستان حضرت رسول به شما خبر می‌دهم که در این دانشگاه تا حالا نه کسی را بازداشت کردند نه کسی حاضر به تغییر رشته است ونه کوچکترین خبری از باطل شدن امتحان وهمه به کار خودشون مشغولند خبر شما را هم استاژر ما گفت نمیدانم چه ربطی به آنها دارد.

این را رزیدنتمون گفت بنویسم

پسرک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 01:59 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

منظورت از اون ۳ نفر باید کیاوش ها باشن که دانشجوی رشت و تهرانن
سعی می کنم کسب خبر کنم

پسرک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 01:57 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

زیاد نگران نباش امیدوار
چون اولا این برای هممون صدق می کنه
ثانیا برای اینکه درست قضاوت کنی که چقدر یادت رفته بهتره که تستهای استاندارد اون مبحث رو بزنی. چون توی این امتحانهای بزرگ برخلاف امتحانهای تک درسی معمول دوره دانشجویی آدم نمی تونه بر همه درسا کامل مسلط باشه. ولی سر جلسه امتحان از همون مطالبی که ظاهرا یادش رفته می تونه بقدر کافی استفاده کنه و گزینه درست رو بزنه.

//////////////////////////////

اگه احقاق حق فقط با تعویق امتحان محقق می شه منم صبر خواهم کرد. ولی بازم می گم بوی عقب افتادن رو حس نمی کنم!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
جره بازی بدم رفتــــــم بنخجیر سیه دستی زده بر بال مو تیر
بوره غافل مچر در چشمه ساران هر آن غافل چره غافل خوره تیر
همونطور که وعده داده بودم تغییراتی رو در آی دیم اعمال می کنم که امروز فاز اول اون که حذف (تنها) بود بطور آزمایشی به بهره برداری می رسه!! امیدوارم که گوش شیطون کر و چشمش کور دوام داشته باشه!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 01:45 ب.ظ

از مشهد خبر رسوندن که تعدادی از رزیدنتها اخراج شدن که ۳تا از بچه های یکی از متخصصین ارتوپدی معروف مشهد هم بین اونها بودن ! پسرک تنها جان تو خبری نداری

پچشک دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 01:30 ب.ظ

به نقل ازماهنامه تخصصی ندای جراحی حکمت:

بوی گل سوسن و یاسمن آید
خدای بزرگ را شاکریم که علیرغم حضور همیشه در هر تلاشی؛در بسیاری از میدان ها هم اکثرمان غایب بوده ایم:مثلا در میدان برخی تخصص گرفتن های بدون امتحان دادن و یا انتقالی گرفتن بعد از یک سال رزیدنتی(؟)در کشورهای درجه سه خارجی و یا امکان لو رفتن سوالات برخی امتحانات ورودی برای معدودی از افراد و یا وجود همیشگی بسیاری؛که بدون گذراندن طرح و خارج از مرکز-حتی در بدترین شرایط نیاز مناطق جنگی و محروم کشور-حضورشان بر مسندهای قدرت به ظاهر علمی برخی دانشگاه ها؛دائمی است در حالیکه توان ارائه چند صفحه مقاله علمی غیر تقلیدی هم نداشته اند و ....
خدای بزرگ را شاکریم که ....
خدای بزرگ را شاکریم که ....

رسول دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 01:10 ب.ظ

کسی خبر درست نداره؟کلاغ جان قربونتم هرچی شنیدی موثق یا نیمه موثق بگو ما منتظریم هرکس خوشش نمیاد نخونه قربونت بجنب از جوحه هات خبر بگیر

امیدوار دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:43 ب.ظ

من هنوز سوالای پره ۸۳ رو نزدم

بچه ها یه چیزیو راستشو میگین؟ شماها هم احساس میکنین همه چی یادتون رفته؟؟؟؟؟؟؟ من بجز داخلی و نورو پاتو هرچی قبلنا خوندم یادم رفته!!!

رز دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:37 ب.ظ

چه کسی به جای من در تریبون می نویسد؟

دکتر ی دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:35 ب.ظ

نه خسته جان
ابعاد فاجعه بزرگ است
ولی فکر میکنم با لغو ۸۲ و تعویق چند ماهه و محاکمه و محرومیت متقلبین و متخلفین همه ماست هاشون را کیسه کنند و از همه مهمتر:
***آبرو و اعتبار مخدوش این آزمون دوباره برگردد***
به امید حق
با تشکر از دلسوزان این مهم

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:25 ب.ظ

تاریخ :22/01/1384 ساعت : 11:39

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
لغو تعهدات اجباری پزشکان و پیراپزشکان بررسی می شود
تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم از بررسی طرح لغو تعهدات اجباری پزشکان و پیراپزشکان خبر داد.

حسین علی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار"ایلنا" افزود‌‏: البته پیش از این بررسی این طرح به کمیسیون اجتماعی, به عنوان کمیسیون اصلی واگذار شده بود که اعضا کمیسیون بهداشت موضوع را مرتبط با کمیسیون بهداشت دانسته و اعتراض خود را به هیات رئیسه اعلام کرده اند.
پایان پیام

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:24 ب.ظ

تاریخ :22/01/1384 ساعت : 10:24

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم:
اقدام وزارت‌‏بازرگانی درلغو تعرفه‌‏‏های پزشکان خصوصی عجولانه و بدون هماهنگی با مجلس بود

تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم گفت: اقدام وزارت بازرگانی در لغو تعرفه های پزشکی بخش خصوصی عجولانه و بدون هماهنگی با مجلس بود.

بیژن شهبازخانی در گفت و گو با خبرنگار"ایلنا" افزود: طبق پیش بینی‌‏ها در نظر است لغو تعرفه های پزشکی بخش خصوصی توسط وزارت بازرگانی با حضور نمایندگان وزارت خانه مذکور و سازمان نظام پزشکی طی هفته جاری در کمیسیون بهداشت بررسی شود.
وی افزود: البته ابهامی در مصوبه سازمان نظام پزشکی دیده نمی شود زیرا تعیین تعرفه های پزشکی و بخش خصوصی با رعایت ضوابط قانونی بیمه همگانی جزو شرح وظایف این نهاد محسوب می شود .
شهبازخانی افزود : بر اساس برنامه و چشم اندازهای موجود ما باید به سمت واقعی شدن سرانه سلامت پیش برویم .
وی ادامه داد: البته اقدام وزارت بازرگانی بدون هماهنگی با کمیسیون بهداشت بوده است و بر همین اساس نیز از آنها توضیح خواسته ایم .
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفتم ادامه داد‌‏: اگرچه ما نیز با افزایش نرخ تعرفه های پزشکی در بخش خصوصی به صورت جهشی مخالفیم ولی بنا داریم با دعوت از رئیس سازمان نظام پزشکی در تعدیل این نرخ بحث کنیم.
وی با تاکید بر افزایش تدریجی تعرفه های پزشکان و واقعی شدن تعرفه های پزشکان گفت : ما معتقدیم قانون خوب باید اجرا شود لذا قانون جدید سازمان نظام پزشکی مبنی بر ارزش یابی تعرفه های بخش خصوصی نباید در همین ابتدای کار دچار ضعف شود .
وی ادامه داد : اگرچه نظام پزشکی تخلفی تا کنون نکرده است ولی بهتر است واقعی کردن نرخ تعرفه های پزشکان را به صورت تدریجی انجام دهد .
پایان پیام

خسته ترین آدم دنیا دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 12:21 ب.ظ

یعنی بجز عقب افتادن امتحان راه دیگه ای نیست که ما حقمونو
بگیریم؟
من دارم می میرم.

والا دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

بابا خبری دارین بگین دیگه چرا ناز میکنین خسته شدیم از این شل کن سفت کن

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:51 ق.ظ

از بیمارستانهای مختلف شنیده میشود که همه رزیدنتهای رشته های غیر لوکس کاملا ناراضی هستند .
ای کاش در یک اقدام متحدانه همگی انصراف میدادند تا حتی اگر امتحان هم رسما باطل نشود خودبخود از اعتبار بیافتد.

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:45 ق.ظ

حتما؛باید وبایسته است که متقلبین را بیرون کنند حتی اگه امتحان ۸۲ را باطل کنندو امتحان ۸۳ را دوباره به تعویق بیندازندهر کسی مخالفت کنه معلومه که خیلی ....

مرغ دریایی دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:13 ق.ظ

اصلا انقدر قشقرق نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم هم روشنه که این دفعه حق به حق دار میرسه!
شک به واضحات در این زمانه؛دلیل ....است نه بی توجهی
رفیقمون گفته امتحان پارسال چه ربطی به امسال داره!
مثل ادمایی که می خواهند دختر زود شوهر بدهند!حالا به کی به چی و ...مهم نیست!
چرا داداش عجله داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شایدم بقول (ر)خسته شدی!اما کمی صبور باش و منطقی!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 11:04 ق.ظ

کاملا با (ر) موافقم حتی اگه امتحان را۱۰ ماه هم عقب بیندازند باید وباید تکلیف دزد وحامی دزد وسوال فروش وسوال خر معلوم بشه . هر کسی مخالفت کنه معلومه که یه چیزاییش میشه وهر کسی که بگه تقلبات امتحانات سالهای قبل چه ربطی به امتحان امسال داره باید بداند که ربط دارد وخیلی جدی هم ربط داره!

ر دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 10:35 ق.ظ



پاسخ به همکار محترمی که در روزنامه شرق مطالبی ذکر نموده بودند:
با مورد 1 و 4 موافقم اما دوست عزیز در مورد 2 و 3 مشکوک می زنی(جسارتا چون واقعا خارج می زنید!)
مساله انست:ایا تقلب و تخلف شده یا نه؟اگرپاسخ منفی است که بحثی نیست ولی اگر پاسخ مثبت است اگر معقول بیاندیشیم باز بحثی نیست(لزوم تعویق/تحقیق/رسیدگی / و سراخر حکم قاضی وقانون)
برادر من!قضیه پیچیده است ولی قانون و عدل راهگشاست
چه من وتو راضی باشیم چه نباشیم

من هم خسته ام
همه خسته ایم
اما اگر صحبت حق است و قانون باز هم صبر می کنیم
اما ایندفعه پر امید و مطمئن
که اگر این اتفاق بیافتد دیگر جای شکی نیست

همکار دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 08:59 ق.ظ

اگرچه میدانیم که تصمیمگیریهای مربوط به امتحان ۸۲ انجام شده و تا آخر هفته تکلیف ما روشن خواهد شد اما مایلم چند نکته را من باب یادآوری بنویسم .هرچند که قبلا هم بحث شده اند .
اول اینکه طبق آئین نامه آموزش عالی کشور اگر سوالهای امتحان از قبل فاش شده باشد امتحان باطل محسوب میشود.
دوم اینکه آن امتحان از لحاظ علمی مشکل داشت و سنجش کننده واقعی نبود.(قدرت تفکیک ضعیف).
سوم . مخدوش بودن ۵/۱۱ درصد پرسشها . درحالی طبق مقررات که اگر بیش از ۵ درصد مخدوش داشته باشد باید امتحان مجدد برگزار شود. اگرچه کاملا برایمان اثبات شده که شرایط امتحان برای گل آلود کردن اوضاع بوده چرا که با ایجاد (حدود) ۷۰ نمره اختلاف ، نمرات غیرعادی بعضیها توجیه خواهد شد.
تا انجا که میدانیم تقریبا هیچکدام از رزیدنتهای پذیرفته شده نیز راضی نیستند .و....
هرجور که فکر میکنم و با هرکسی مشورت میکنم این امتحان را باطل میبینم .
نظر شما چیست؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 08:27 ق.ظ

امیدوار جان
مینورهای اسفند ۸۳ را چند درصد زدی؟

alireza دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 08:11 ق.ظ http://lostinkr.mihanblog.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به ما هم سر بزن پشیمون نمیشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد