خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

 

توصیه های آقای دکتر صالحی فوق تخصص روماتولوژی جهت شرکت درامتحان رزیدنتی 

         انگیزه : انگیز  ه قوی نقش بسیار مهمی در موفقیت دارد. اگر شرکت در امتحان بخاطر سرکوفت جامعه باشد یا اینکه بخاطر پرستیژ و وضعیت مالی بهتر شرکت می کنید هیچکدام انگیزه های خوبی نیستند. انگیزه باید این باشد که «تغییرات راز ماندگاری است» من در مسیر طب نمی خواهم در جا بزنم و تا آنجا که ممکن است می خواهم از نظر علمی جلوتر بروم تا بیشتر مثمرثمر واقع شوم. یعنی انگیزه والا وحقیقی وماندگار باید داشته باشید. این انگیزه را کسی برایتان درست نمی کند. خودتان هستید که آن را درست می کنید. انگیزه را خودتان بسازید ، چون انگیزه ای که دیگران به شما دیکته کنند چندان ماندگاری ندارد.

2)       اراده: باید تصمیم خود را واقعاً بگیرید. اینطور نباشد که هر سال یک ماه دوماه مانده به امتحان مطالعه را شروع کنید و اگر قبول نشدید سال دیگر هم همین روند را تکرار کنید. اراده و پشتکار باید بدنبال هم باشد. اراده عزم شماست و پشتکار استمرار آن است. یعنی باید واقعاً در این مسیر استوار باشید. اگر انگیزه و اراده تان خوب باشد ولی پشتکار خوب نباشد فایده ای ندارد. باید صبور باشید. باید به دوردست نگاه کنید. مسایل روزمره نباید شما را سست کند. باید منظم بوده و هر روز برنامه ریزی مشخص داشته باشید و مرتب با اراده قوی پیش بروید.

3)       وقت شناسی و موقعیت شناسی: اینطور نمی شود که یک روز 4 صبح از خواب بیدار شوید ویک روز نزدیک ظهر ساعت اصلی روز را باید به این هدف اختصاص دهید. خیلی باید به این مسأله توجه کنید مطالعه زمان و مکان مناسب باید داشته باشد. زمانی باشد که آمادگی شما درحد اعلای گیرایی تان باشد نه اینکه به همه کارهایتان اولویت بدهید و آخر شب بخواهید مطالعه کنید.

4)       تمرکز نمودن تلاشها در راه رسیدن به هدف : هم بخواهید درمانگاهتان را بروید. هم فلان     مطب تان را بروید. هم آموزش فلان درس را برای اینکه کمک هزینه تان باشد بدهید. هم      می خواهید مسافرتتان را بروید. هم میهمانی تان را بروید و هم درستان را بخوانید. این جور در نمی آید. یک زمانی باید از همه موارد فوق تا حد امکان چشم پوشی کنید. اگر انرژی تان در مسیرهای مختلف پراکنده گردد، مثلاً شب بخواهید آنکال فلان بیمارستان باشید و صبح بخواهید مطالعه کنید فایده ای ندارد.

5)       بی توجهی به مسائل فرعی: چند ماهی درآمد ندارید، می خواهید ماشین بخرید یا آن را عوض کنید، رابطه شخصی تان بافلان فامیل کمرنگ شده . اگر بخواهید اول به این مسایل فرعی توجه کنید تمام انرژی شما را می گیرد. باید همه اینها فراموش شود. اگر در هنگام مطالعه دائم فکرتان به طرف مسایل فرعی سیر کند مطالعه شما بار زیادی نخواهد داشت هر چند که ساعتها مشغول مطالعه شده باشید. بی پولی و بیکاری را باید تحمل کنید. هیچوقت در شرایط ایده آل کسی موفق نمی شود. اگر شما میلیونها پولتان در بانک تل انبار شده باشد، بهترین آپارتمان و ماشین را هم در اختیار داشته باشید و ماهانه حقوق بالایی به حسابتان واریز شود دیگر شما درس خوان نخواهید بود. هیچکس در این شرایط نمی آید امتحان کنکور دستیاری بدهد . مطمئن باشید کسانی که عزم ورود به این وادی را کرده اند از نظر مالی مشکل پیدا می کنند. من خودم در زمانی که درآمد خوبی داشتم و با تخصص داخلی روزی 70 مریض می دیدم، همه را برای هدف فوق تخصص رها کردم و شرایط سختی را برای این هدف خود بر جان خریدم وتا حدی وضعیت من پیش رفت که 500 تومان در جیب نداشتم . ولی درسم را خواندم. بنابراین باید در هر شرایط دشواری کارتان را ادامه دهید.

 برنامه ریزی برای مطالعه: نه خیلی زود شروع کنید و نه خیلی دیر. مطالعه خود را تا 1 روز مانده به امتحان ادامه بدهید. کسانی که تا صبح امتحان مطالعه می کنند موفق نمی شوند. از عصر روز قبل از امتحان درس را کنار بگذارید.

 شرکت در یک دوره کلاسهای آمادگی دستیاری: به نظر من در یکی از کلاسهای آمادگی دستیاری با اختیار خودتان شرکت کنید چون اساتید تجربه دارند. می دانند نکات سئوالی کدام است از چه قسمتهایی سئوال طرح می شود. خیلی فرق می کند با حالتی که خودتان جسته و گریخته مطالعه می کنید و نمی دانید کجاها رابخوانید. در این مدت که در کلاس هستید فقط سعی کنید کارهای اجباری تان را که گریزی از آنها نیست انجام دهید واکثر کارهای دیگرتان را به بعد از امتحان موکول کنید. همزمان با کلاس یک دور و پس از آن دو دور مطالب مرور شود. در کلاس حتماً با همان برنامه پیش بروید. اینطور نباشد که این هفته برنامه کلاسها روماتولوژی باشد و شما برای خودتان گوارش بخوانید و از طرفی لازم نیست موقع کلاسها چند دور بخوانید. یک دور کافی است ولی خوب و دقیق. چندین بار دور زدن مطالب در حین کلاسها مثلاً چهار یا پنج دور، پیچ گوشتی انداختن به اطلاعات مغز است. کمتر بخوانید وعمیق تر بخوانید. دوره را بگذارید موقع اتمام کلاسها که آن موقع  2 دور تمام مطالب را مرور کنید. یعنی مجموعا 3 دور با برنامه زمانبندی شده.

  مکان مطالعه: باید آرام و بدون استرس و تنش باشد. اگر منزل شما مکان مناسبی برای مطالعه نیست در کتابخانه مطالعه کنید. بهتر است کتابخانه بیمارستانی باشد. یعنی جایی که پزشکان مطالعه می کنند نه اینکه کتابخانه عمومی که برای کنکور سراسری آماده می شوند. بیمارستانی که در آن خاطرات دوره دانشجویی سپری شده است اولویت دارد. البته به شرط اینکه آنجا را دوست داشته باشید. اگر خانه جای مناسبی برای مطالعه باشدخیلی خوب است. البته محیط بسیار ساکت و آرام نیز مناسب نیست.

  زمان بندی بر اساس تعداد سئوالات آن درس در امتحان و اهمیت آن: زمان بندی مطالعه باید بر اساس تعداد سئوال های آن درس باشد نه اینکه برای درسی که  6 سئوال از آن می آید 3 برابر بیشتر وقت بگذارید تا درسی که 20 سئوال دارد.

 مطالعه بر اساس رفرانس: فقط از رفرانس مطالعه کنید.

 مرور سئوالات سالهای گذشته: قبل از شروع هر درس ابتدا سئوالات سالهای گذشته را بزنید. لازم نیست خیلی به گذشته برگردید 4-3 دوره گذشته مناسب است. اول آن سئوالات را بخوانید بعد مطالعه را شروع کنید تا دستتان بیاید چه جاهایی مهمتر است در آن صورت هدف دارتر مطالعه خواهید کرد.

 مطالبی که قابلیت طرح سئوال دارند مطالعه شود: بالاخره طراح سئوال یک پزشک است فقط شاید چند سال تجربه اش از شما بیشتر باشد. از جایی که قابل سئوال درآوردن نیست خیلی وقت صرف مطالعه آن نکنید. مطالبی را که مطالعه می کنید از آن سئوال بسازید .

 یافته های نادر بیماری های شایع ویافته های شایع بیماریهای نادر حتماً مطالعه شود : همه مطالب بیماری های شایع را باید بلد باشید حتی یافته های نادر آن را خوب بخوانید اما سعی کنید یافته های شایع بیماریهای نادر را بخوانید چون از یافته های نادر آن کمتر سئوال طرح می شود. مثلاُ بیماری Relapsing Polychond ritis یک بیماری نادر است که احتمال طرح سئوال از آن در میان 6 سئوال روماتولوژی خیلی کم است اما اگر قرار شد نظری به آن بیافکنید بروید ببینید چه یافته شایعی را کتاب ذکر کرده است آن را یادداشت کنید و یاد بگیرید. مثلاً یافته مهم آن آئورتیت است که یک یافته خطرناک قلبی در این بیماری است که نارسایی آئورت می دهد. سعی کنید وقت خود را روی بیماریهای مهم بگذارید. وقتی برمی گردید به امتحانات گذشته و می بینید مثلاً در روماتولوژی اکثراً از لوپوس آرتریت روماتوئید و اسکولیت آرتروز سئوال بوده نیایید: relapsing polych را بخوانید. یعنی اولویت بندی کنید.

 مطالعه قسمت تشخیص و درمان بیماریها الزامی است: احتمال آمدن سئوالات خیلی خشک و غیر بالینی کم است. مثلاً رسپتور فلان سیتوکین در آرتریت روماتوئید چیست. این سئوالها      نمی آید. بیشتر تشخیصی و درمانی است . من نمی گویم اصلاً به آنها توجه نکنید بلکه اولویت بندی کنید.

 روز قبل از امتحان: این روز سرنوشت ساز است. کسی که فقط  50% شانس قبولی دارد روز قبل از امتحان می تواند طوری عمل کند که قبول شود. و بر عکس آن هم صادق است کسی که 90-80% شانس قبولی دارد طوری عمل نمایدکه موفق نشود. روز قبل از امتحان Critical است که واقعاً چه کار باید بکنید. در این روز با آرامش تمام از صبح تعدادی تست مرور کنید و آن هم تفریحی نه اینکه بطور فشرده بخواهید بار زیادی بر مغزتان تحمیل کنید. عصر چه کار باید بکنید. گردش در پارک مورد علاقه تان. این هم جنبه علمی دارد. با آرامش کامل در پارک قدم بزنید. هیچ عجله ای برای سریع برگشتن به منزل نداشته باشید. پس از برگشتن به منزل که باید تفریحی برگردید شام یک غذای کم حجم و پرکالری مصرف کنید وگرنه مضر خواهد بود. ساعت 10 شب باید به رختخواب بروید. شاید هر شب 12 می خوابید ولی آن شب باید 10 شب بخوابید. چون شاید 12 خوابتان نبرد و ممکن است بدخوابی داشته باشید و باید ضریب اطمینانتان را بالا ببرید. باید تمرکز داشته باشید. Relax باشید. به چیزی فکر نکنید و راحت به خواب بروید. اگر 15 دقیقه گذشت و دیدید خوابتان نبرد یک کاسه ماست سرد مصرف کنید این بار اگر بعد از  15 دقیقه خوابتان نبرد یک لیوان دوغ مصرف کنید. بسیاری از ناکامی ها در امتحان همین مسأله بی خوابی وکم خوابی است. آنهایی که فکر می کنند این امتحان مرگ وزندگی است این طور می شوند.

هیچ خبری نیست. اگر این جور فکر کنید خیلی بهتر است. گاهی مواقع نشدن یک کاری موفقیت در آن کار است و در حقیقت به نفع شما بوده است. اگر بگویید هر چه اتفاق افتد مصلحت من در آن بوده است. شاید به نفع آینده من بوده است که قبول نشوم. اگر با این تفکر بروید برای امتحان relax خواهید شد و براحتی خوابتان می برد.

برای اضطراب اصلاً ایندرال مصرف نکنید. بخصوص آنهایی که تپش قلب دارند. صبح روز امتحان پس از نیایش و راز و نیاز با خداوند، یک دوش بگیرید و سپس صبحانه میل کنید. صبحانه کم حجم ومقوی که مقداری عسل و خرما داشته باشد. مبادا 2 لیوان چای بخورید که اگر urination حین امتحان پیش آید وقت زیادی از شما خواهد رفت. چای بیش از یک فنجان نباشد. لباس مناسب بپوشید. قبل از امتحان 1 کیلومتر با آرامش پیاده روی کنید. اگر فاصله محل امتحان دور باشد نکند تا آنجا با اضطراب بدوید. شما را خسته می کند. 2-1 کیلومتر پیاده روی کافی است بقیه را ماشین سوار شوید. پیاده روی در مسیر پارک منزل ارجحیت دارد. 1 ساعت قبل از امتحان حتماً در محل امتحان حاضر باشید. یادتان باشد صبح روز امتحان اصلا نباید درس بخوانید. از عصر روز قبل نباید درس خوانده باشید. حتی اگر فلان مطلب را فراموش کرده اید نمی خواهد بروید با عجله ورق بزنید و آن را پیدا کنید. مطمئن باشید 1 نکته را یاد می گیرید و 5 نکته را فراموش می کنید. اگر کاری بوده تا آن موقع کرده اید دیگر بقیه اش چندان فایده ای ندارد. پس بطور خلاصه قرار شد حداقل از مهرماه شروع کنید. یک کلاس بروید. منظم بخوانید. 3 دور بیشتر نخوانید. 1 دور در زمان کلاس و 2 دور پس از آن. مطالب شایع و مهم را بخوانید. یافته های شایع بیماریهای نادر و یافته های نادر بیماریهای شایع  را مطالعه کنید. هدف دار مطالعه  کنید. نکات تستی را بخوانید. از مطالب مهم سئوال طرح کنید. مجدداً تأکید می کنم از عصر روز امتحان دیگر درس نخوانید.شب باید زودتر بخوابید. 1 ساعت قبل از امتحان در محل امتحان حاضر باشید.

حالا رسیدیم سر جلسه امتحان. اگر در جلسه امتحان تمرکز نداشته باشید خیلی از سئوالات را متوجه نخواهید شد همه گزینه ها را بخوانید ولو اینکه مثلاً الف کاملاً درست باشد. گاهی نتیجه یک سئوال از گزینه های دیگر کشف می شود. گزینه هایی که در آن کلماتی مثل قطعاً  همیشه حتماً  - هرگز و دارد به احتمال زیاد  غلط است چون اکثرا هیچ چیز صد در صد نیست. شاید معمولاً اغلب منطقی تر است. روی جرقه ذهنی اهمیت دهید. اگر یکی از گزینه ها بناگهان بنظرتان صحیح تر برسد همان را بزنید چون از ضمیر ناخودآگاهتان کمک گرفته اید. برای سئوالی که اصلاً آن را نمی دانید وقت خود را صرف نکنید یک تیک بزنید و در پایان امتحان روی آنها فکر کنید. وای بحال کسی که آخر امتحان وقت اضافه آورده و شروع کند یکی یکی به عوض کردن جوابها. هر چه درست بوده را غلط خواهد کرد. آنهایی را که با شک زده بودید و علامت گذاری کرده بودید می توانید مرور کنید و یکبار دیگر بخوانید. خدای ناکرده اگر موفق نشدید بدانید در هر مسیری هم موفقیت هست هم عدم موفقیت . شکست وجود ندارد. یادتان باشد هر عدم موفقیتی زیربنای موفقیت های آینده است. یادتان باشد خیر ما و صلاح ما در بسیاری از مواقع در موفقیت های ظاهری نیست. زندگی یک جریان است و ما در این جریان یک نقشی داریم. زندگی ظاهری شاید تمام شود ولی زندگی جریان دارد وما در هر شرایطی هستیم باید نقش خود را بشناسیم و خوب ایفا کنیم. پزشک عمومی هستیم باید نقش خود را خوب ایفا کنیم. همیشه مسیرهای زیادی برای خود داشته باشیم. این مسیر نشد مسیر دیگر. اگر به قلب خیلی علاقه دارید یک دستگاه ECG برای مطب بخرید و چهار تا کنفرانس قلب شرکت کنید ومریض بیشتری در آن زمینه ببینید.

تبادل افکار کنید و در همان زمینه کار کنید. بسیاری پزشکان عمومی فقط در یک رشته کار می کنند و از متخصص آن رشته بیشتر درآمد دارند. نحوه انتخاب رشته: آینده انسانها در انتخابشان است. اگر انسانها با هم فرق دارند انتخابشان متفاوت بوده است. سعی کنید رشته ای که علاقه دارید انتخاب کنید. چیزی بنام رشته لوکس وجود ندارد. رشته ای لوکس است که شما به آن علاقه دارید و جامعه به آن نیاز دارد و شما احساس می کنید در آن رشته موفق هستید. کسی که عاشق رشته روانپزشکی است در آن خیلی بیشتر از رشته ای که علاقه ندارد موفق خواهد شد.

خوشبختانه در رشته هایی که علی الظاهر لوکس بوده اینقدر دارد دست زیاد می شود که دیگر در هر شهر کوچک چند نفر متخصص آن رشته مشغول فعالیت هستند. زمانی فقط 50 نفر متخصص ارولوژی داشتیم الآن 600 نفر داریم.

رشته خودم داخلی بود و غیر لوکس و در حال حاضر از اینکه روماتولوژیست هستم راضی و خشنود می باشم. همیشه برای رضای خدا کار کنید و همیشه این بیت ها را مدنظر داشته باشید:

        نی از تو حیات جاودان می خواهم                نی کام دل و راحت جان می خواهم

        نی عیش و تنعم جهان می خواهم                هر چیز رضای توست آن می خواهم 

نظرات 116 + ارسال نظر
پچشک یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 03:49 ق.ظ

سلام/بی خوابی زده به کله ام!
چرا کسی ان لاین نیست؟!
بابابزرگ جان؛خسته نباشی با مهموننوازی!
چرا سایه ات سنگین شده؟ما که مخلصتیم!
امیدئارم شما و پسرک تنها امسال مزدوج شین!دنیا رو چی دیدین؛شاید با جناق در اومدین!

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 03:30 ق.ظ

اقا جریان چیه؟
من به وبلاگ بالا رفتم؛سر کاریه؟

ریاض مرد یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 01:37 ق.ظ


http://isnanews.blogsky.com/

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 12:20 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

شب خوش

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 12:11 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

ممنون لولو که نگرانم شدی!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 12:05 ق.ظ

دخترک تنهای ژاپنی...بیچاره

پسرک تنها یکشنبه 7 فروردین 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

پیروزی ایران بر ژاپن مرگ دست کم پنج نفر را در پی داشت


یک دختر ژاپنی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، بر اثر مواد آتشزایی که تماشاگران ایرانی پرتاب کرده اند، از ناحیه چشم آسیب دیده است

http://www.bbc.co.uk/persian

پسرک تنها شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 11:58 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

خاطرات کودکی:
زمانیکه متولد شدم بمن آموختند دوست بدار
حال که دیوانه وار دوست می دارم
میگویند
فراموش کن!!

لو لو شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 11:53 ب.ظ

پسرک تنها هفت ساعته که نیست نگرانم.

مقایسه شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 11:12 ب.ظ

مسخره بازی بسه
برای خنده راههای دیگه ای هم هستش

پسرک تنها شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

هنوز اینجا داره برف میاد
اونجا چی؟!!

پسرک تنها شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 04:09 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

به به گلناز خانوم
اگه واقعا خودت باشی که کامنت گذاشتی که بابا ایول
ما ۱ ساله داریم می گیم قهر کردی (البته به همراه امیدوار)
فقط می خواستین مارو ضایع کنین؟

امیدوار شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 03:14 ب.ظ

روپوش سفید ازت ممنونم راهنمایی خوبی کردی ولی حس درس خوندنه داره برمیگرده چون گلودرد و سرماخوردگیم هم داره کم کم خوب میشه
راستی اینکه گفتم پارسال هم شایعه شده بوده منظورم این بود که بعد از تعویق امتحان به ۲۱ اسفند بازم یکی دو هفته مونده به امتحان شایعه درست کرده بودن

البته کاملا مشخصه که امتحان عقب نمیافته اگه افتاد منم اسممو عوض میکنم میذارم : ناامید!

لولو شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 03:05 ب.ظ







گلناز سلام تو سال اول که داری امتحان میدی؟







گلناز شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام به همه دوستان
و با تشکر از اقای پسرک تنها
من چون حسابی مشغول درس خوندن هستم فرصت نمی کنم بیام و کامنت بگذارم.

راستی باید بگم که تاریخ امتحان هیچ تغییری نخواهد کرد و تعویق امتحان فقط یک شایعه است. توجه نکنید و حسابی درستان را بخوانید.

امیدوارم همگی موفق باشید.

پسرک تنها شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 02:02 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

امیدوار لطفا شما به گلناز بگو که کامنت بذاره
من که هرچی می گم گوش نمی کنه
در ضمن حس درس اگه می خوای فقط کشیکارو بفروش!!!(این ۲۰۰ بار!!)

من ورودی ۷۶ هستم نبات
تابلو نکنی اگه شناختی!!


مش قاسم کدوم تصنیف رو می گی؟؟ سوال فروووووووش رو می گی؟
نه بابا منظورم سوال فروش بود!!

عکسه رو دیدم
بی مزه!!! امتحان ۱۵ اردیبهشته . تحت هر شرایطی

عجب برفی داره میاد اینجا


می گم از نقش علی دایی در برد دیشب نباید به سادگی گذشت

Cgme_hbi کجا رفتی ؟؟؟

روپوش سفید شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 01:49 ب.ظ

امیدوار سلام اگه میخوای حس درس خوندن پیدا کنی چند تا تست بزن که یا خوب میزنی که روحیه پیدا میکنی ومیتونی یواش یواش موتور درس رو روشن کنی یا اینکه خدایی نکرده تستهارو بد میزنی که اون موقع ترس برت میداره و شروع به خوندن میکنی .
در ضمن منم این روزا خیلی میشنوم که امتحان میخواد به تاخیر بیافته که البته زیاد باور نکردم .

لو لو شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 01:45 ب.ظ

پارسال که امتحان عقب افتاد. اون که شایع نبود ولی دیگه عقب نمیفته.

امیدوار شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 01:31 ب.ظ

من کی گفتم نمیشه درس خوند؟ من رقیب نامرد هم نیستم و هیچوقت هم راضی به عقب موندن همکارام نیستم یک کلمه اومدم دردلمو نوشتم شدیم رقیب نامرد که داره انرژی منفی به دیگران میده!

راستی بچه ها این حرف عقب افتادن امتحان همش شایعه اس البته خودتون بهتر از من میدونید . رزیدنت ما میگفت دقیقا پارسال هم یکی دو هفته مونده به امتحان از همین شایعات درست کردن
کسیکه این شایعاتو درست میکنه اون نامرده! ولی اینو نمیدونه که هیچکس حرفشو باور نمیکنه و تیرش به سنگ میخوره!

لو لو شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 12:58 ب.ظ

پس سعی کن حالت نگیره

[ بدون نام ] شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 12:55 ب.ظ

کسی که می گه نمی شه درس خوند داره به شما انرژی منفی منتقل میکنه رقیب نامرد همینه!

مش قاسم شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 12:55 ب.ظ

تو اهواز همه میگن عقب میافته واگر تعدادمتقلبین پارسال به ۳۵۰ نفر برسه اون امتحان باطل وبا امتحان امسال باهم در اواسط مرداد با هم برگزار میشن دو تا رزیددنت هم غیبشون زده یکی پوست و یکی دیگه نمی دونم میگن خخبر تعویق را نزدیکی امتحان میدن که کسی صداش در نیاد پسرک تنها اگر اون تصنیف را برای من گفتی خیلی بی انصافی سعی کن حداقل قدرت شنیدن شایعات را راست یا دروغ داشته باشی الهی محض خاطر تغیر اسم تو هم که شده عقب بیفته دختررک تنها

[ بدون نام ] شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 12:54 ب.ظ

لینک بالا یک عکس احمقانه است بی معنیweb عمل نمی کنه این امتحان کن:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/isna_news/detail?.dir=21a3&.dnm=b0d4.jpg&.src=ph

امیدوار شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 12:37 ب.ظ

وا خدا نکنه ایشالله قبول میشیم حالا من یه چیزی گفتم حس ندارم و نمیتونم و.... اصلا حرف نیست که
یه لحظه حالم گرفته شد یه چیزی گفتم
خدا نکنه

[ بدون نام ] شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 12:16 ب.ظ

خوب درس نخون

نبات شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 12:07 ب.ظ

قدر وقت ار نشناسد دل و کاری نکند
بس خجالت که از این حاصل اوقات بریم
( حافظ )

*****************************
پسرک تنها ورودی چه سالی هستی؟

[ بدون نام ] شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 11:57 ق.ظ

اصلا نمیشه درس خوند
چی کنم؟

لولو شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 09:31 ق.ظ

خدا نکنه ایشا....سال بعد همین زمان در کشیک رزیدنتی باشیم

پسرک تنها شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 09:29 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

خدا نکنه


می گم اون لینک بالا چیه؟
من که چیزی یا عکسی توش ندیدم

[ بدون نام ] شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 09:18 ق.ظ

امیدوار جان ایشا... سال بعد همین زمان باز می گیم که حس درس رو نداریم چکار کنیم

پسرک تنها شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 09:17 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

روپوش سفید
همون ۱ درصد هم احتمال نداره عقب بیفته

امیدوار شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 08:18 ق.ظ

ای خدا این حس درس خوندن کی دوباره بر میگرده؟

[ بدون نام ] شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 08:08 ق.ظ

مطلب که کم می آرید شایعات تکراری را نزارید

اینجوری همه فراری می شوند

مرد شب شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 04:13 ق.ظ

سلام! یک خبر تائیدشده ۲روز مانده به امتحان دستیاری دندانپزشکی متوجه میشند که سئوالها لو رفته مجبور میشن دوباره سئوال طرح کنن که خیلی از سئوالهای جدید اشکال داشته!!!!! عجب دزد بازاریه

روپوش سفید شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 01:52 ق.ظ

پسرک تنها ادم همیشه مواظب حرفاش میشه اگه ۱٪ هم امتحان عقب بیافته اون موقع اسمتو باید عوض کنی پسر ادم ریسک نمیکنه .
در ضمن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران رو تبریک میگم و به یک نکته جالب باید اشاره کنم اونم وحید هاشمیان بود که بعد از اتمام بازی سرشو پایین انداخت رفت تو رختکن و با حاشیه کاری نداشت نشون میده که تو آلمان خوب تربیت شده و هدفش کاملا حرفه ای گری بود امیدوارم مسئولین وزارتخانه ما هم یاد بگیرن که هر کسی باید در پست تخصصی خودش بازی کنه و کاری که بلد نیست به کاردانان بسپاره و علی رغم نداشتن تجربه در اکثر کارها نظریه پردازی نکنن.

[ بدون نام ] شنبه 6 فروردین 1384 ساعت 12:08 ق.ظ

انشا ا... امتحان عقب خواهد افتاد تا تکلیف امتحان پارسال معلوم بشه

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:42 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آخه مش قاسم جان
تصمیم برای تعویق امتحان که دست بچه ها نیست!!
کسانی هم که همچین تصمیمی به اونا مربوط بشه الان توی تعطیلات هستن
پس ۱ صدم درصد هم روی صحت حرف بچه هات حساب نکن

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

مش قاسم مطمئن باش عقب نمیفته
اگه عقب افتاد من اسمم رو عوض می کنم می ذارم دخترک تنها!!!!

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:26 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

سوال فرووووووووووووووووش
دست تو رو شده برام قصه هاتو بلد شدم
من آدم خوبی بودم
بخاطر تو بد شدم.......

مش قاسم جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:20 ب.ظ

امروز از چندین نفر از بچه ها تلفن داشتم که امتحان عقب میافته تا تکلیف قضیه پارسال معلوم بشه راسته یا دروغه؛؛؛؛؛؛

امیدوار جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 10:45 ب.ظ

ای بابا توروخدا هرکی کامنت میذاره یه دونه ای دی برای خودش انتخاب کنه

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 10:35 ب.ظ


هیچ کاری را حتی برای عزیزترین فرد زندگی ات به زور انجام نده .از این لحظه فقط کارهایی را انجام بده که مایلی با تمام وجود و با رضایت آنها را انجام دهی. هر کار ی که از روی بی میلی انجام شود در ناخودآگاهت به شکل انرژی منفی ذخیره شده و دیر یا زود به شکل هیجانات منفی سر بیرون می آورد



[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 10:30 ب.ظ

بازم مثل همیشه کره شمالی برنده می شه
بچه ها بنظر شما جرا مسئولین در ایران عربها را برای خودشان الگو قرار داده اند
چه معنا دارد که عکس بزرگ امام و رهبر را بر بالای استادیوم زده اند
دقیقا مثل عربها
ما کی می خواهیم مثل کشورهای پیشرفته شخص پرست و خایه مال نباشیم
این اخوندها که زمانی عکس را گناه و مکروه و مثل بت می دانستند حالا چه شده که مثل عربها از دیدن عکس بزرگ خودشان لذت می برند
خدا لعنت کند هر چه خایه مال هست را

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 09:00 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

cgme_hbi
آدرس میل یاهوی منو از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:53 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابابزرگ چون سیستم تعلیق کامنت رو برداشته به همین خاطر کامنت گذاشتن خیلی آسونتر شده توی وبلاگش
هیچ دلیل دیگه ای هم در کار نیست
گل پسر هم محبوب ماست


cgme_hbi لطفا بازم میلتو چک کن که کفم برید!!!!

مقایسه جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:47 ب.ظ

وبلاگ گل پسر خیلی از رونق افتاده
شما فکر میکنین علت اینکه بابابزرگ از گل پسر محبوبتر شد چیه؟

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام پچشک
مخلصم!!

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:39 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

به به حاتم طایی
تاحالا کجا بودی؟


می گم به نظر شما برانکو ایوانکویچ اون حرکت رومانتیک رو در حین مصاحبه با فردوسی پور واسه کی اومد؟؟
چی؟
به توچه؟
البته راستم میگی به من چه!!!!

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:38 ب.ظ

اصلا حس درس نیست
همین جوری پیش برم؛کارم تمومه!

پچشک جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام و درود بر پسرک تنها

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:35 ب.ظ

ایران برد
۲-۱

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:35 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

به به
برد تیم ملی تون رو تبریک می گم
ایشالا که همیشه دستیاری قبول شن ... ببخشید همیشه برنده باشن


من امروز خیلی کم خوندم شما چی؟؟؟
چاخان نکنین ها!!

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

اقا من اصلا نمی تونم درس بخونم؛شما چطور؟

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 07:05 ب.ظ

بیزارم از هرچه نام زندگیست بر ان

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 06:45 ب.ظ

ببخشید شماره ۴ تست ۵۴

مرغ سحر جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 06:44 ب.ظ

ازمون جراحی شماره ۱ جواب تست ۵۴ مگه د نمیشه؟

حاتم طایی جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 06:42 ب.ظ

دیدی این دفعه ایران برنده می شه
همین الان ایران گل زد.
گور هرچی نامرده ژاپنی یا سوال خر و سوال فروش!

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 05:42 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

Cgme_hbi
ای میلتو چک کن

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 05:40 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

من ؟؟؟؟
معلومه که نگاه می کنم
من اگه تهران بودم از ۵ صبح می رفتم استادیوم ( الکی!!)
بعد از من می پرسی نگاه می کنم؟ دستت درد نکنه

لولو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 05:03 ب.ظ

می بخشید پسرک تنها اشتباه شد

لو لو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 04:55 ب.ظ

نمی خواستم فوتبال رو نگاه کنم ولی حالا که گفتین بازنده میشه هوس کردم نگاه کنم پسرن تنها تو چی نگاه می کنی؟

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 04:05 ب.ظ

شش و پنج دقیقه ایران بازنده میشه مثل همیشه


خبرگزاری فارس: شرکت نفتی هالیبرتون آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد قرارداد قبلی گازی خود با ایران را به طور کامل فسخ نموده و از هرگونه مشارکت تجاری با ایران صرف نظر کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه مارگارت کاریر معاون شرکت هالیبرتون طی نامه‌ای به شرکای تجاری خود در آمریکا اعلام کرد: از ادامه هر گونه فعالیت تجاری و اقتصادی در ایران منصرف شده است.
بر اساس این گزارش شرکت هالیبرتون آمریکا چندی پیش علی رغم تحریمهای اقتصادی آمریکا بر ضد ایران، یک قرارداد مهم برای سرمایه گذاری در بخش صنعت نفت و گاز ایران به امضا رسانده بود.
شرکت کیش اورینتال به سرپرستی سیروس ناصری(کوره خر ها همه دارایی ایران را بین خودشان تقصیم کرده اند خدا لعنتشان کند ) عضو کمیته مذاکرات هسته‌ای ایران و اروپا شریک هالیبرتون در ایران است.
سهامدار اصلی هالیبرتون دیک چنی معاون اول رئیس جمهور آمریکا است

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 04:02 ب.ظ

بازم مثل همیشه ایران بازنده میشه
بازم مثل همیشه ایران بازنده میشه
هوراراااااااااااااااااااااا
ساعت ۶/۰۵ ایران بازنده میشه

لولو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 03:47 ب.ظ

جو جو دیگه کیه؟ لطف کنید به شخصیت جدیدم بی احترامی نکنید.فوتبال ساعت چنده؟

جوجو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 03:30 ب.ظ

جو جو

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 03:00 ب.ظ

لولو جان ای دی قبلیت را بده بشناسیمت

فضول جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 02:56 ب.ظ

یکی بالا جوابشو داده

به نظر من در یکی از کلاسهای آمادگی دستیاری با اختیار خودتان شرکت کنید چون اساتید تجربه دارند. می دانند نکات سئوالی کدام است از چه قسمتهایی سئوال طرح می شود. خیلی فرق می کند با حالتی که خودتان جسته و گریخته مطالعه می کنید و نمی دانید کجاها رابخوانید

امیدوار جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 02:43 ب.ظ

نمیدونم چرا امروز اصلا حس درس خوندن نیست دارم از سردرد و گلودرد و سرماخوردگی و... میمیرم کنژونکتیویت هم روش اضافه شد ( ازین بچه های فسقلی بخش گرفتم!!!)
بچه ها راستی این سایته بک گروندای زیبایی داره http://www.themexp.org
سر بزنید حتما خوشتون میاد

کاش میشد از دکتر صالحی پرسید اگه یکی حال درس خوندنو نداشته باشه باید چیکار کنه؟؟؟

Cgme_hbi جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 02:30 ب.ظ

پسرک تنها ما مخلص آدمهای بی شیله پیله ایم.والله تو امین مایی.خودت صاحب اختیاری.به امید موفقیت ما -شما-و تیم ملی.

لولو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 02:02 ب.ظ

چون قیافم شبیه لولوها شده.امیدوار جان تو با این کشیک ها چه جوری درس می خونی؟ معلومه خیلی باهوش هستی.موفق باشی.

امیدوار جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 01:48 ب.ظ

لولو چرا ای دیتو عوض کردی؟ همون قبلیه بهتر بود

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 01:34 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

Cgme عزیز
سلام
اسمت مو بر تن آدم راست می کنه!! ولی من شجاعانه ای میلتو دانلود کردم و پی همه چیو به تنم مالوندم
از آی دی یاهو ی شما هم که چیزی نشد سر در بیارم الا اینکه دیروز آپدیتش کردی. معلومه که با یه حرفه ای خفن طرفم!!
راستش قضیه اصلا مشکوک بودن نیست عزیز

اگه خواستی برات بیشتر توضیح می دم
اشکالی که نداره فایل رو برای عموم بذارم؟

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 01:02 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بـــــــــــــه بــــــــــــــــه
امیدوار
خوشحالم که دوباره می بینمت
ببخشید که اشتباهی حدس زده بودم
آخه مثل رزیدنتها کشیک عید برداشتی!!

لولوجان
روم سیاه
دست روی نکته تاریک من گذاشتی
من داخلی رو اصلا گذاشتم کنار چون فرصتم رو کامل می گرفت. فقط تست زدم. البته کتابهای AOM رو خریدم ولی فرصت نمی شه



به سلامتی بابابزرگ هم که اومد
دلمون تنگ شده بود برات بابابزرگ.


اما کلاغ عزیز

کاش می موندی
حیف که باز داری میری
ولی به هر حال هر اومدنی یه رفتنی هم داره
امیدوارم که هممون توی رشته دلخواهمون قبول بشیم


راستی امیدوار جدی فقط یه رشته انتخاب کردی؟


اما Cgme !
اولا که من پسرک تنهام نه پسر تنها!!
دوما آره میلت رسیده دارم الان دانلودش می کنم

لو لو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 12:37 ب.ظ

اقا کلاغه مرسی قصدم توهین نبود .موفق باشی.بای بای....

بابا بزرگ جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 12:20 ب.ظ

کلاغ خبر چین عزیز از اینکه بر ما منت نهادید کمال تشکر را دارم
انشاا... همه اعضا این وبلاگ و همه کامنت گذارها از رشته مورد دلخواه خود قبول شوند و حداقل چند تایی از ما ها در یک دانشگاه قبول شویم
کلاغ خبر چین عزیز انشاا... از رشته دلخواه خود قبول شوید
با نهایت تشکر بابا بزرگ

کلاغ خبرچین جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 12:15 ب.ظ

لولوی عزیز !
از طرز نوشتن ، بیان و گفتار هر کسی میتوان او را از دیگری افتراق داد . درست مثل اثر انگشت !! خلایق هم مثل هم نیستن درست مثل پنج انگشت !!
مجبورم کردی یک کامنت دیگه اضافه کنم .
تا بعد از امتحان ...............................................
خدا یار و یاورتان باد

کلاغ خبرچین جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 12:11 ب.ظ

بهار تا به گلستان کشید بزم سرود ---- نوای بلبل شوریده ِ چشم غنچه گشود
گمان مبر که سرشتند در ازل گِل ما ---- که ما هنوز خیالیم در ضمیر وجود
****************************************** ( اقبال لاهوری)
سلام دوستان عزیز
همانطور که وعده داده بودم بخاطر شایعاتی چند ، از بچه های خبرگزاری کلاغ پرس خواستم تا سر و گوشی آب دهند . با وجود تعطیلات این طفلکها روی ما را زمین نیانداختند .
اما حاصل تحقیقات اینکه :
تاریخ امتحان هیچ تغییری نخواهد کرد . حتی حرف آنهم در میان نیست !!!
سهمیه ها تغییری نداشته اند ولی احتمالا در دوره بعدی تغییرات اساسی پیدا شود .
در مورد کلاسهای ویژه در مراکز استانها برای معاونین و ... هیچ کس اطلاعی نداشت !
تیم طراح سووال کاملا عوض شده اند . مخزن یا همان بانک سووال دبیرخانه هم برای تمام رده ها منتفی شده است . ( البته ممکن است سووالات امسال را کمی متفاوت از دوره های قبل بیابید - مثل پره انترنی اخیر - اما مطالب قابل توجه طراحان همانها هستند که همیشه بوده اند . بنابراین بخودتان سخت نگیرید ! )
-------------------------------------------------------------------
بابا بزرگ عزیز از اینکه مدتی مرا را در این جمع باصفا پذیرا بودی ممنون و سپاسگزارم . از همه دوستان عزیز دیگر اعم از پرنده و خزنده و انس و جن و ... که با عشق و دوستی این محفل صمیمی را گرم نگه داشته و این سیه روی را تحمل کردند تشکر میکنم .
تا بعد از امتحان خدانگهدار همه تان باد !
امیدوارم همگی در رشته های مورد علاقه تان قبول شوید .
آخرین کلام را به یار با مهر و محبتم « پسرک تنها » تقدیم میکنم :

عقلی که جهان سوزد یک جلوه بی باکش
از عشـق بیـــاموزد آئـــین جهـانــتابی

عشق است که در جانت هر کیفیت انگیزد
از تاب و تب «رومی» تا حیرت « فارابی »

این حرف نشاط آور می گویم و می رقصم
از عشق دل آساید با این همه بی تــابی

هـر معــنی پیچیده در حــرف نمی گنجد
یک لحظه به دل درشو ، شاید که تو دریابی

****************************************( اقبال لاهوری )
یا حق


روپوش سفید جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام.میگم خیلی حال روزمون خوب بود استرس فوتبال هم اومده روش.بازم مثل همیشه ایران برنده میشه

لو لو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

معلومه باید بیشتر هم میزد ..سوالات ان زمان با الان قابل مقایسه نیست.

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:25 ق.ظ

از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران قدیم کسی اینجا کامنت می گذاره
مخصوصا از ورودیهای تهران ۷۱ کسی اینجا می اد
بچه ها می دونید ورودیهای تهران ۷۱ از نظر هوشی خیلی بالا بودند و در عرض این چند سال همیشه نفرات اول دستیاری از بچه های ورودی ۷۱ تهران بودند مخصوصا گروه ب
خنگ اونها من بودم که هنوز قبول نشدم
نفر اول ما در همان سال از ۲۰۰ سوال ۱۸۵ شد که ۴-۵ غلط داشت و ۷-۸ تا را هم نزده بود

Cgme جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:13 ق.ظ

هی پسر تنها E-Mail ما رسید؟

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 11:12 ق.ظ

امید وار خوشت امد از حس ششم من

لو لو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 10:56 ق.ظ

امیدوار جان سلام خسته نباشی . پسرک تنها تو داخلی رو چند دور و از چی خوندی؟

امیدوار جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 10:37 ق.ظ

سلااااااااااااااام به همگی عیدتون مبارک
بچه ها کی گفته من قهر کردم؟؟؟ من بیچاره از روز اول عید تا روز چهارم کشیک بودم امروز صبح هم تازه رسیدم خونه!

راستی کی خبر رسونده که من نورولوژی دوست دارم؟ نکنه کار اقای .....؟!
نورولوژی رشته خیلی خوبیه و تنها انتخاب من توی تعیین رشته همینه.
همه میگن مریضاش میمیرن و... ولی اگه یکی علاقه داشته باشه و واقعا بتونه نورولوژیست خوبی بشه حتی اگه یه دونه سردردو هم بتونه خوب درمان کنه به درد جامعه اش خورده

لو لو جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 08:47 ق.ظ

اقا کلاغه می گفتن تو همون سامانتای سابق هستی. راسته؟؟ گرچه فرقی نداره تو فقط خبر موثق بیار هرکسی هستی باش.

پسرک تنها جمعه 5 فروردین 1384 ساعت 12:10 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودش

بنماند هیچش الا، هوس قمار دیگر ........

پسرک تنها پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

فضول
اینکه چرا فقط از ۶ نفر می گم و تکراری به خاطر این بود که داشتم جریان رو واسه کلاغ خبرچین تعریف میکردم و من فقط از این ۶ نفر مطمئن هستم فعلا

پسرک تنها پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 11:51 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

حالا که خبرهای خارج از موضوع زیاد شده منم یه چیزی بگم!!
حدود یک و نیم ماه پیش که در کوران بحثهای تعویق امتحان بودیم آقای فاکر ، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ، در یک نماز جمعه مشهد در سخنرانی پیش از خطبه ها گفته بود که:
ما سلاح هسته ای نداریم. ولی به همت بچه بسیجی ها یک سلاحی بدست آوردیم که از نظر قدرت از سلاح هسته ای کم نمیاره و اروپا و امریکا از این موضوع خبر دارن و به همین خاطر دنبال مذاکره هستن و هیچوقت حمله نمی کنن

حال یا رسات گفته یا بلوف زده نمی دونم اینشو دیگه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 11:24 ب.ظ

کلاغ خبر چین

این بقول تو برو و بجه های سپاه و بسیج دانشجویی و نماینده های پاسدار چرا خودشون صداشون در نمی اید مگه خودشون زبون ندارند یا اینکه انها خودشون را عقل کل می دانند و بقیه را ادمای عقب مانده و نا لایق می پندارند که از هیچ چیز نباید خبردار بشن در صورتیکه اینها اگر نتیجه عدم اطلاع رسانی و عدم اعتمادشون به دیگران را نچشیده باشند واقعا خیلی احمق هستند. البته نا گفته نمونه که سیاست شفاف سازی خاتمی و به اصطلاح اصلاحات او که نیاز به شرح نداره.
بابا بزرگ؟!؟!؟!؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 11:23 ب.ظ

به نظر من در یکی از کلاسهای آمادگی دستیاری با اختیار خودتان شرکت کنید چون اساتید تجربه دارند. می دانند نکات سئوالی کدام است از چه قسمتهایی سئوال طرح می شود. خیلی فرق می کند با حالتی که خودتان جسته و گریخته مطالعه می کنید و نمی دانید کجاها رابخوانید

فضول پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

پسرک تنها
فضول همیشه خوب بوده است و منظور تو از بد فضول باشی است
چرا مطالب راتکراری و فقط راجع به 6 زندانی می نویسی
راستی من تو وبلاگ علوم پزشکی یک تست هوش دادم تست اولی 124 گرفتم البته در بین تست زدن فضولی هم می کردم اما خواستم بگویم که اگر تو خواستی تست بزنی نتایج فضولی های من این شد که می شود بعد از زدن اولین تست از اینترنت قطع شد و بعد از زدن اخرین تست یز روی لوزی رفت تا مستطیل شود و بعد سند رازذ
اگر تست هوش دادی نمرش را بگو


غمی غمناک





شب سردی است، و من افسرده.

راه دوری است، و پایی خسته.

تیرگی هست و چراغی مرده.



می کنم، تنها، از جاده عبور:

دور ماندند زمن آدم ها.

سایه ای از سر دیوار گذشت،

غمی افزود مرا بر غم ها.



فکر تاریکی و این ویرانی

بی خبر آمد تا با دل من

قصه ها ساز کند پنهانی.



نیست رنگی که بگوید با من

اندکی صبر، سحر نزدیک است.

هر دم این بانگ برآرم از دل:

وای، این شب چقدر تاریک است!



خنده ای کو که به دل انگیزم؟

قطره ای کو که به دریا ریزم؟

صخره ای کو که بدان آویزم؟



مثل این است که شب نمناک است.

دیگران را هم غم هست به دل،

غم من، لیک، غمی غمناک است.




مرغ سحر پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 08:56 ب.ظ

ببینم این چند روز اخیر چه خبر بوده؟بگو مگو چی بوده؟عامل نفوذی چکار کرده؟

لو لو پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 08:11 ب.ظ

مرسی اقا کلاغه باز هم منتظریم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 07:12 ب.ظ

گربه دستش به ماست نمی رسه می گه ترشیده
امیدوار هم که قبول شد دیگه جواب سلامتان را هم نخواهد داد
اخه متخصص شده باید خودش رو بگیره من بدبخت هم باید بگم ایشا... ۹ ماهه دیگه قبولم
راستی بعد از امتحان و دادن نتایج فقط ۹ ماه وقت داریم

پسرک تنها پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 07:09 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

سلام کلاغ خبرچین
چشم من نایب الزیاره همه هستم
بخصوص شما
راجع به اینترنت هم بگم که تازه الان کلی خوب شدم!!
الان روزی چند بار میام و وقت زیادی نمیذارم و توی وقت استراحت میام. قبلا خیلی وقتمو تلف می کردم. بازم سعی می کنم کمترش کنم. بچه هایی هم که غیبشون زده اکثرا مشغول جر دادن کتابها هستن شک ندارم.
بازم از لطفی که به من داری ممنونم

هرگز نمیرد آنکه زنده شد دلش به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما

پسرک تنها پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 07:00 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

امیدوار قهر کرده
این ۱۰۰ بار

کلاغ خبرچین پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 06:58 ب.ظ

گفتِ عالم بگوش جان شنو ------ ور نــماند بگفتنش کـــردار
باطلست آنچه مدعی گویـد ------ خفته را خفته کی کند بیدار
مرد باید که گـیرد اندر گـوش ------ ور نوشته است پند بر دیوار
*********************************************
سلام به همه عزیزان

زنده باد پسرک تنها !!
اینطور که دیدم پسرک تنها هنوز یکه تاز میدان عشق است . اما یه چیز مهم : عزیز !! با خو ندن کامنتها حس کردم به اینترنت معتاد شدی ! بهتره مدتی قید کامپیوتر ( یا بقول بابا کلاغه آتاری ) رو بزنی و محکم بچسبی به درسها . آخه این روزهای آخر خیلی سرنوشت سازه ! من مطمئنم که خیلی از بچه های دیگه هم اینکارو کردن برا همینه که ازشون خبری نیست !!!!!!!
رقابت سختی است عزیز . همه تلاش میکنند برای نجات ! یک لحظه غفلت کنی رفتی ....( یکی از حکایتهای ننه بزرگ بخاطرم آمد : روزی شیر گرسنه ای آهوئی را دنبال کرد اما نتوانست اورا بگیرد . بالاخره خسته و درمانده دورادور ازو پرسید : چگونه این قدرت دویدن را پیدا کردی ؟ جیران جواب داد : تو برای شکمت میدوی و من برای نجات جانم ! )
امسال شاید آخرین سالی باشد که امتحان با اطمینان برگزار میشود . ظرفیت ها هم که بهتر شده . پس نباید غفلت کرد . ....
اما یک نصیحت کوچک به بابابزرگ عزیز وبقیه همقطاران گرامی. (چون حداقل ۴ سال از بابابزرگ عزیز مسن تر هستم بخودم جرات دادم وکلمه نصیحت را بکاربردم .)
گـر گـزندت رسـد تحـمـل کـن .... که به عفو از گناه پاک شوی
ای برادر چو خاک خواهی شد ... خاک شو پیش از آنکه خاک شوی
« باید بیشتر صبور بود » . تو باید زر باشی و با هر سنگ بی قیمتی نشکنی !
....اما بعد »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
در دید و بازدیدهای سال نو ، باباکلاغه یه مهمون کله گنده داشت . از فرماندهانِ سپاه ! ما هم مثل یک بچه کلاغ خوب نشسته بودیم و آجیل میشکستیم . صحبت به امتحان دستیاری رسید . طرف یک چیزهائی گفت که نزدیک بود شاخ در بیارم . آخه حدس نمی زدم چیزی بدونه . ولی فهمیدم که اطلاعات بسیاری داره .
گفتش که : جریان با دستور مستقیم مقام رهبری پیگیری شد و اطلاعات سپاه کمک خیلی زیادی کرد . البته با کمک بچه های بسیجی - فکر میکنم منظورش بسیج دانشگاه تهران بود که توی این جریان الحق و والانصاف خیلی مایه گذاشتن -
این قضیه یک توطئه سیاسی بود و هدفشان ایجاد نا امنی ، ناامیدی و فرار مغزها بود. حتی دست حراست وزارت خانه هم در این کار کثیف آلوده بود . ادامه داد که : فعلا قرار شده امنیت و حراست امتحانات رده بالا بدست سپاه باشد . البته شاید بعدا تغییراتی داده شود .
گفت : پزشکیان فکر میکرد با بچه طرفه . دکتر ریاض و حیدرپور کسائی نیستند که پشتشان خالی باشه . اگه حرفی میزنند میدانند که چیزی توی چنته دارند . سپاه و مجلس سفت و سخت پای مسئله ایستاده اند ..( دوستان عزیز حتما میدانید که دکتر ریاض و حیدر پور و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس پاسدار هستند !)
درمورد ادامه جریان ازش پرسیدم. گفت: کار به قوه قضائیه سپرده شده که در حال جریان است و مطمئن باشید که از هیچکدام نمی گذرند .قوه قضائیه را هم که میدانید کدام طرفی است !

شب به آخر رسید و مهمان ما را بدرود گفت ولی خیل سووالات در ذهن من هنوز غلیان میکرد .
اگر خبری گیر آوردم حتما به اطلاع میرسانم . اما نقدا حواستان باشد که اگر روز امتحان دور وبر جلسه را پر از تانک و نفربر دیدید یا مراقبان ِ جلسه با بیسیم و کلت و کلاشینکف بالای سرتان ایستادند نترسید . جنگ نشده ! آمریکا هم حمله نکرده ! فقط برای امنیت وحراست بیشتر امتحان بشکل ویژه است .

برای روشن شدن بعضی از خبرهای شایعه گونه که در کامنتها دیدم ، از بر وبچه های خبرگزاری کمک خواسته ام . بمحض دریافت خبر به حضور مبارکتان عرض خواهد شد .
تا بعد
وی گل همه را میبوسم بخصوص پسرک تنها که مثل همه مشهدی ها صفا و عشق امام رضا (ع) را با خودش داره. نایب الزیاره ما هم باش فلانی !! ما که پر و بالمان بسته است .
خدا نگهدارتان .


لو لو پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 06:48 ب.ظ

امیدوار کجائی همه نگرانیم بعد حساب کردن دقیقه های مانده ثا امثحان غیبث زد

پچشک پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 06:48 ب.ظ

معتاد اینترنت چیه جانم؟!
به این دوستان نادیده دلبسته ایم و گرنه الانه که دیگه نه خبریه/نه تستیه/نه ..../نه مطبی و مریضیه/نه ...
بچه ها الان دور چندمین؟
نورولوژی زشته مناسب امیدوار نیست/چراحی هم ارزش نداره/حقیرم که برام دعا کنید
ارادت

روپوش سفید پنج‌شنبه 4 فروردین 1384 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام کسی خبر جدید نداره ؟ در مورد تغییرا ت امتحان چی بازم مثل اینکه بازار شایعه داغ شده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد