خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

 
 


  
  


 
 

اخبار قبلی:
http://dastyari.blogsky.com/?Date=1383/12&Page=2

 
 وبلاگهای همسایه ها

 
نظرات 34 + ارسال نظر
مرغ دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

من هم با گلناز موافقم


[ بدون نام ] دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 03:11 ب.ظ

چرا ؛ متاسفانه خود بابابزرگ این حرفها رو زده.
جون فقط این می تونه زیر کامنت دیگران کامنت بذاره

فضول دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 02:40 ب.ظ

اول اینکه مراتب اعتراض خود را به مشابه سازی از نام خود اعلام می نمایم
دوما فکر نمی کنم این حرفا مال بابا بزرگ باشد
سوما شما چکار دارید که جنسیت بابا بزرگ چیه
چهارما اینجا یه فضول داره بسه دیگه شما فضولی نکنید
پنجما فضول ممکنه فضولی کنی اما خیلی با تربیت است

گلناز دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 02:38 ب.ظ

بابا ــ مثلا ــ بزرگ
این حرفها چی بود زدی ؟
واقعا که.
بابا جان فقط کامنتشون رو پاک کن.
فکر کنم بهتره کامنت اخر خودت را هم پاک کنی.
والله زشته این حرف ها.
فکر کردی اگر اینطور جواب بدی اونا بدشون میاد ؟
نخیر؛ تازه خوششون هم میاد. اره بابا جان
اگر کامنت خودتو پاک نکنی بنده ( و احتمالا بعضی های دیگه ) دیگه اینجا کامنت نمیذاریم ( و شاید اصلا هم دیگه نیاییم )

[ بدون نام ] دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 10:58 ق.ظ

تا چند روز پیش می تو نستم وارد ارکات بشم ولی الان از هر راهی سعی می کنم موفق نمی شم کسی می تو نه کمک کنه؟

خروس دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 10:28 ق.ظ

عید و این حرفا

محمد دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 10:23 ق.ظ

بابا بزرگ شما چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گر هنرمند از اوباش جفائی بیند
تا دل خویش نیازارد و در هم نشود

سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست
قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود

بابا بزرگ عزیز
خاموشی برای جواب بی ادبان کافی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما که صبور بودید !!
بگذارید اینها بسوزند در بی محلی . همیشه چندتائی پیدا میشوند و لحظاتی با نشان دادن نسبشان و تربیتشان این فضای دوستانه را آلوده میکنند . بعد هم دمشان را روی کولشان میگذارند و میروند .اینها اغلب همان کسانی هستند که با یکصدا شدن ما و پیگیریها و نامه های اعتراض آمیز ما لو رفتند و در شرف اخراج و مجازات هستند . مسلم است که عقده و کینه حسابی نسبت به این وبلاگ داشته باشند .
اما بهتر است که ما کمی تحملمان را بیشتر کنیم . اینها با مشکلات عدیده روانی که دارند از عصبانی و ناراحت کردن دیگران لذت میبرند . اما وقتی ببینند که تلاشهایشان بی نتیجه است بدترین عذابها را متحمل میشوند .
شما کامنتهایشان را که پاک کنید خودش بدترین جواب است . لطف کنید کمی بیشتر صبور باشید . انتظار ما از شما صبوری بیشتر است .
خواهشمندم این کامنتها و پاسخ خودتان را حذف کنید .
دوست شما محمد

[ بدون نام ] دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 10:11 ق.ظ

پسرک تنها تو هم مثل اینکه دندتت میخواره ها

پسرک تنها دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 10:05 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

بابابزرگ فکر کنم اگه خویشتن داری نشون بدی و کما فی السابق بجای ( پاسخ به نظر) از delete در مقابل این جفنگیات یه عده سبک مغز استفاده کنی به صواب نزدیکتر باشه

تبسم دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 08:40 ق.ظ

خانم امیدوار جان من قصد اهانت نعوذبا ا... به امام زمون نداشتم من سگ کی باشم که جرات چنین غلط هایی را داشته باشم ولی داغ من از این است که در این کشور هر گنده کاری وپستی انجام میدن به اسم ائمه واسلام و خیال میکنن مردم مثل خودشان احمق وکودن هستند

پسرک تنها دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 08:26 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 1 فروردین 1384 ساعت 08:13 ق.ظ

ایول باباب بزرگ این وزارتخونه چیا را باید مثل خودشون باهاشون حرف زد همانطور که چند شب پیش دو تا بچه مزلف ابنه ای با کامنت:برادر و افشاگر اومدن چرت وپرت گفتن وبه زاپاتا و الکاپون فحش ناموسی دادن ومن هم ده تا گذاشتم روش و گنده هایی بارشان کردم که حالا حالا نتونن درست وحسابی راه برند اگه بنا به لات بازی ولیچار گویی باشه ؛ ادم فروشای پزشکیان و وزارتخونه چیا بدونن که ما از انها پاچه پاره تریم .عزتت ز یاد .

امیدوار یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 10:59 ب.ظ

کسیکه اون کامنت چهار تا بالاتر رو با ای دی تبسم نوشته:
خواهش میکنم اسم امام زمان رو با بقیه چیزا قاطی نکنید واقعا شرم داره

پسرک تنها یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 10:55 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

دوست عزیزی که مارو کشته بود بالاترین نمره پره رو می خواست بدونه
بالاترین نمره ایران شده ۱۸۴
نپرس کدو دانشگاه که نمی دونم!!!!

پسرک تنها یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 10:54 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

لحظاتی پیش تصمیم گرفتم که اگه یه روزی بچم گفت که می خواد پزشکی بخونه ببرمش بذارمش روبروی مامانش. بعد بگم دهنشو باز کنه. به مامانش می گم که صورتشو بیاره جلوی دهن بچه ( البته با 2 متر فاصله) . بعد همچین با مشت بکوبم توی کله بچه که مغزش بپاشه توی صورت مامانش که دیگه همچین بچه کله شقی برام تربیت نکنه

[ بدون نام ] یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 10:15 ب.ظ

سال جدید هجری شمسی قمبری را به مسولان نظام پاسخ گه ته د یگ درز میکنیم نا امیدواریم که که نظام ناشایست سالاد به اهداف نازل وضد بشریش دست یابد . و به امید دمیدن صبح صادق به روزگار مردم بخت برگشته ایران

پسرک تنها یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 09:49 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

چند روز پیش توی اخبار شنیدم که یه تشکل گفته بود در سال پاسخگویی بعضی دستگاهها اونقدر به خدمتگذاری سرگرم شده بودند که نتونستن به اندازه کافی به پاسخگویی بپردازن!!!! !!!!! !!!!!

دوستان اگه یه وقت دوباره بلاگ اسکای خراب شد لطفا تشریف بیارین به وبلاگهای یدکی بابابزرگ و گل پسر:
http://dastyari.blogfa.com/
http://mamaliz.blogfa.com
توی این چند روز که اینجا خراب بود ما اونجا جمع بودیم ولی خیلی کم بودیم.

تبسم یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 07:54 ب.ظ

این موارد اعجاب انگیز در سال پاسخ گوهی بعید نبود ومنتظر پاسخ گوهی های دیگر هم باشید ولی عزیزان زیاد غصه نخورید همین ۱۰۰ سال اول از برنامه های چند ساله شعاریون جمهوری امام زمون سخته .بعله بهاری که نکوست از درخت سیب زمینیاش پیداست شادروان باشید در کشور امام زمون و گوه و بلبل

[ بدون نام ] یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 07:53 ب.ظ

الان ۲ نفر تو وبلاکند
سلام/مبارکا باشه/

[ بدون نام ] یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 07:51 ب.ظ

۱--متن بالا را ترجمه کنید؟
۲--چرا سایت پزشکان ار تبریک نوروز ندارد؟نکنه....؟!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 07:50 ب.ظ

اخبار آموزشی
آیین نامه نحوه برخورد با تقلب و تخلف در آزمونهای علوم پزشکی تصویب شد ; متقلبین تا ۵ دوره از شرکت در آزمون محروم می‌شوند
آیین‌نامه جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمونهای ورودی به دوره‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت و نحوه برخورد با آن در شورای علوم پایه پزشکی و بهداشت تصویب شد.

دکتر حسین کشاورز، دبیر شورای علوم پایه پزشکی و بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر افزود: در این مصوبه استفاده از هر وسیله‌ای در راستای دریافت اطلاعات مربوط با آزمون از داخل یا خارج جلسه و یا در طول جلسه امتحان و یا هر گونه روشی که منجر به کسب غیرمجاز اطلاعات مربوط به امتحان و فریب مجریان برگزاری آن شود، تقلب محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین هرگونه اقدام، رفتار، تسامح و سهل انگاری طراحان سوالات، تصحیح کنندگان اوراق امتحانی، محافظین محل نگهداری این اوراق، مجریان، ناظرین و مراقبین آزمون که منجر به موفقیت نامنصفانه و غیرقانونی داوطلب در امتحان یا تقلب گردد نیز تخلف محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: ریاست کمیته رسیدگی به موضوع تقلب و تخلف به عهده دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی بوده و دعوت از اعضا و برگزاری جلسات کمیته نیز به عهده دبیر شوراست.

وی درخصوص موارد تقلب گفت: در اختیار داشتن هر نوع وسیله‌ای که بتوان از آن جهت دریافت اطلاعات و پاسخ سوالات امتحانی استفاده نمود و بکارگیری و استفاده از آن (مانند تلفن همراه و وسایل جنبی آن و هر نوع وسیله الکترونیکی دیگر که قابلیت دریافت اطلاعات را داشته باشد)، استفاده از هرگونه یادداشت، جزوه، کتاب و اوراق امتحانی دیگر داوطلبان و سوالات امتحانی که از راههای غیرقانونی قبل از برگزاری امتحان به دست داوطلب رسیده باشد، شرکت فرد دیگری به جای داوطلب در آزمون، عدم اصالت مدارک ارائه شده توسط داوطلب یا جعلی بودن آنها، عدم صحت مطالب و مشخصات اعلام شده توسط داوطلب، صحبت کردن با سایر داوطلبان و نگاه کردن روی ورقه امتحانی آنان در طول جلسه امتحان جزو موارد تقلب محسوب می‌شود.

همچنین افشاء سوالات امتحانی قبل از برگزاری و هرگونه فعل و انفعال در این ارتباط که منجر به فاش شدن آنها گردد، هرگونه عمل، اقدام و فعل و انفعال عمدی یا ناشی از بی‌احتیاطی، بی‌مبالاتی و سهل انگاری که به حفظ و نگهداری اوراق امتحانی پس از آزمون خدشه وارد کند و منجر به تعویض اوراق امتحانی و یا تغییر محتوای آنها و یا خروج از مخزن محل نگهداری گردد، مسامحه در انجام وظایف محوله در برگزاری آزمون، تبانی با داوطلبها و ایجاد امکانات و تسهیلات برای آنها در زمینه تقلب و نقض مقررات حاکم بر نحوه اصلاح اوراق و اعلام نتایج آزمون جزو موارد تخلف مسئولان آزمون محسوب می‌شود.

دکتر کشاورز در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر یک از این تقلبات، مراقب، ناظر و یا مسولین برگزاری آزمون با تنظیم صورت جلسه‌ای با تایید رئیس حوزه امتحانی، فرد خاطی را از جلسه امتحانی اخراج و از ادامه انجام آزمون توسط وی جلوگیری می‌کند و صورت جلسه تنظیمی جهت اتخاذ تصمیم به کمیته مربوطه ارسال و در صورتی که تقلب داوطلب پس از بررسی لازم توسط کمیته ثابت شود، نتیجه آزمون فرد متقلب باطل و در صورت شروع به تحصیل از ادامه تحصیل وی جلوگیری می‌شود.


وی در خصوص نحوه‌ برخورد با تقلب در آزمون، گفت: با در نظر گرفتن شدت و ضعف هر یک از تقلبات، خاطی حداقل از یک دوره و حداکثر برای 5 دوره از شرکت در آزمون محروم می‌شود.

قائم مقام معاون آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت در خاتمه با اشاره به نحوه گزارش و رسیدگی به تخلفات مسئولان برگزاری آزمون تصریح کرد: در صورتیکه سوالات امتحانی قبل از برگزاری آزمون توسط افراد مسئول برگزاری آزمون یا هر فرد دیگری فاش گردد و یا اعمال آنها منجر به افشای آنها شود و در مواردی که اقدام آنان منتهی به خروج اوراق امتحانی از مخزن و یا تغییر و تعویض محتوی آنها گردد، موضوع از طریق کمیته مربوطه به دفتر حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت طرح در مرجع ذیصلاح ارجاع می‌شود.

در صورتیکه مسؤولان برگزاری امتحان با داوطلب تبانی کرده باشند و برای او ایجاد امکانات و تسهیلات لازم در زمینه انجام تقلب فراهم آورند و یا در انجام وظایف محوله در امر برگزاری آزمون مسامحه کنند به گونه‌ای که زمنیه برای تقلب داوطلبان فراهم آید موضوع طی صورتجلسه تنظیمی در حوزه‌ی امتحانی به کمیته جهت اتخاذ تصمیم ارجاع می‌شود و در صورت لزوم کمیته مورد بحث پرونده امر را برای تصمیم نهایی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری یا هیات انتظامی هیات علمی ارسال می‌کند.


خبر مسرت بخش یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 07:40 ب.ظ



چشم همگی روشن..دکتر علیرضا فدایی نایینی نام پدر غفار شماره شناسنامه ۴۳ با الصاف الهی و وزارتخانه ای ! فوق تخصص جراحی پلاستیک قبول شدند و یک بیلاخ دسته جمعی به هممون دادند و از این به بعد میتونین جهت ترمیم هر نوع سوختگیتون به ایشون مراجعه کنین(توجه کنین.هر نوع سوختگی)....کی میگفت با دستبند اومدن بردنش!!! برای دیدن کارنامه این عزیز دل انگیز پرتلاش میتونین به اینجا مراجعه کنین( آب سرد همراهتون داشته باشین):http://www.cgme.hbi.ir/Exam/results/Fogh_83_final/index.asp

امیدوار یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 06:59 ب.ظ

امیدوارم سال خوبی برای همه باشه

مرغ یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 06:57 ب.ظ

چه سال زیبایی

حالا در سال مشارکت ما را هم مشارکت می دهند

پسرک تنها یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 05:37 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

می گم چرا پزشکیان پیام نوروزی نداد
الهی موش بخوردش

پسرک تنها یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 05:28 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

خوب حالا دیگه عیدتون مبارک
۱۰۰ سال به این سالهاماچ بده به عموووووووووووووو


خوب دیگه تعطیلات بسه
بریم سر درسو زندگیمون!!!!!!!

سپهر یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 04:50 ب.ظ

خاتمی دوران اصلاحات را دوران صلح امام حسن نامید و نوید جنگ امام حسین را داد.


وای به حال ما


نوشته شده در روز یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 4:46pm در گفتگوی مطالب روزانه در وبلاگ علوم پزشکی

سپهر یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 04:50 ب.ظ

عید آمد و عید آمد

پچشک یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 04:17 ب.ظ

ماچ ماچ
سال نو مبارک!!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 04:02 ب.ظ

فارس فیوز: پزشکیان ریق رحمت را سر کشید

[ بدون نام ] یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 03:57 ب.ظ

یه خبر مسرت بخش : پزشکیان سقط کرد. (فارس نیوز)

مرد شب یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام! باز هم سال نو را تبریک میگم و امیدوارم در سال جدید جامعه پزشکی از انفعال خارج شود و به جای توسل به افراد ونهادهایی که از این انفعال سوء استفاده میکنند حقوق خود را احیا کند! نامه هایی را که نز دیک انتخابات نظام پزشکی از طرف کاندیداها منتشر میشدرا که فراموش نکرده اید واینکه چطور برخی دوستان روزی هزار بار دست و پای کاندید ها را میبوسیدند کهبهزیر پایشان نگاهی انداخته اند

پسرک تنها یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 01:32 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

.... , . - . - , _ ,
........... ) ` - . . '`(
.......... / . . . .` . .
.......... |. . . . . |. . .|
........... . . . ./ . . /
..............)`=( /. (
............... `-;`.-'
................ `) (
.................. || _./|
............... ,_|| \_,/
........ . ..... || .'
....... .| | ,. ||/
...... ,-` | /|.,|Y,
..... '-.__'-._..||/
........... _.`Y|
................,_||
................ ||
................. |/
_./'._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..
*•. .•* *Happy New Year!
/.•*•. ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.
_./'._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..
*•. .•* *Happy New Year!
/.•*•. ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.

مارکوپلو یکشنبه 30 اسفند 1383 ساعت 12:43 ب.ظ

سال نو مبارک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد