خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد

نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت

ولی بسیار مشتاقم

که از خاک گلویم سوتکی سازد

گلویم سوتکی باشد

بدست کودکی گستاخ و بازیگوش

و او

یکریز و پی در پی

دم خویش را بر گلویم سخت بفشارد

و خواب خفتگان خفته را اشفته تر سازد

بدین سان بشکند در من

سکوت مرگبارم را......

...علی میثم خرما فروش را که خرماهای خوب را از بد سوا کرده و به دو قیمت مختلف می فروخت می بیند و برآشفته به او می گوید (( چرا بندگان خدا را تقسیم می کنی؟))...

در انتظار عدالت یک روز دیگر نیز گذشت

                و یک روز دیگر به مرگ خود نزدیکتر شدیم

                                   همچنان در انتظار عدالت علی و میثم تمار

که خرما را به خوب و بد تقسیم نکن تا فقرا نیز از خرمای خوب بهره ای ببرند و ثروتمندان با مزه خرمای بد اشنا باشند

آن از علی

            و این وضعیت حکومت اسلامی ما

                      و کسانی که به اسم علی بر دستگاه مسئولیت نشسته اند                              
        و چه راحت تکذیب می کنند                                                             
                 
چه راحت می گذرند از حق مظلوم
    گو اینکه فردا علی را نخواهند دید....                              

معنای انتظار سکوت نیست

                              انتظار سکوت نیست

پاسخ  تستهای ارتقاء کودکان  موجود در صفحه قبل

ا- الف   2- الف   3- ج       4- الف     5- د

1-تمام موارد زیر جزء علل انمی میکرو سیتر است بجز

انمی وابسته به کمبود ب 6

کمبود مس

کانسر

کمبود خالص روی

2-کلسیفیکاسیون ادرنال سکل همه موارد زیر است بجز

سپسیس مننگوکی

نوروبلاستوما

پریتونیت مکونیومی

سل

3- هرگاه فردی قبلا به بیماریهای زیر مبتلا شده باشد در همه موارد باید واکسن ان بیماری زده شود بجز

دیفتری در صورتیکه تست شیک مثبت باشد

فلج کودکان

سرخک

کزاز

4- در درمان مسمومیت با ایمی پرامین کدامیک کاربرد ندارد

بیکربنات سدیم

زغال فعال

ایپکا

فنی توئین

5- در تمام موارد زیر اسفروسیتوز در خون محیطی دیده می شود بجز

انمی اتوایمیون همولیتیک نوع گرم

ناسازگاری  ABO

سوختگی و صدمات حرارتی

G6PD نقص

6- از تظاهرات بالینی زیر که ممکن است بعد از واکسن سرخجه اتفاق افتد کدامیک در سنین بالا تر از شیوع بیشتری برخوردار است

تب

راش جلدی

لنفادنوپاتی

ارتریت

7- حداقل سنی که کودک اظهار می دارد دیروز سوپ خوردم حالا هم سوپ میخورم فردا نیز سوپ خواهم خورد  چه سنی است

3 سال

4 سال

5 سال

6 سال

8- تمام موارد زیر ممکن است با منونوکلئوز اشتباه شود بجز

لنفوم

سیتومگال

توکسو

سرخک اتیپیک

و یک نکته اموزنده از نلسون تکست 2004:

بروفن سیر علایم ریوی مبتلایان به سیستیک فیبروزیس را کند می کند


اخبار قبلی:
http://dastyari.blogsky.com/?Date=1383/12&Page=2



از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر راباآدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند
:
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp


روز شمار امتحان
 پنجاه و هفت روز  تا امتحان


 وبلاگهای همسایه ها
نظرات 72 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 اسفند 1383 ساعت 07:59 ب.ظ

ینک که من از دنیا می روم بیست و پنج کشور جزو امپراطوری ایران است و در تمام این کشورها پول ایران رواج دارد و ایرانیان در آن کشور هادارای احترام هستند و مردم کشورها نیز در ایران دارای احترام می باشند.
جانشین من خشایار شاه باید مثل من در حفظ این کشور ها بکوشد و راه نگهداری این کشور ها این است که در امور داخلی این کشور ها دخالت نکند و مذهب و شعائر آنها را محترم بشمارد.اکنون که من از این دنیا می روم تو دوازده کرور در یک زردرخانه داری و این زر یکی از ارکان قدرت تو می باشد زیرا قدرت پادشاه فقط به شمشیر نیست بلکه یه ثروت نیز هست.البته به خاطر داشته باش که تو باید به این ذخیره بیافزایی نه این که از آن بکاهی.من نمیگویم که در مواقع ضروری از آن برداشت نکن زیرا قاعده ای زر در خزانه آن است که هنگام ضرورت از آن برداشت کنند اما در اولین فرصت آنچه برداشتی به خزانه بر گردان.مادرت آتوسا بر من حق دارد پس پیوسته وسائل رضایت خاطرش را فراهم کن.
ده سال است که من مشغول ساختن انبار غله در نقاط مختلف کشور هستم و من روش ساختن این انبار ها را که با سنگ ساخته می شود و به شکل استوانه است در مصر آموختم و چون انبارها پیوسته تخلیه می شود حشرات در آن بوجود نمی آید و غله در این انبار ها چند سال می ماند بدون اینکه فاسد شود و تو باید بعد از من به ساختن انبارهای غله ادامه دهی تا اینکه آذوقه دو یا سه سال کشور در انبار ها موجود باشد و هر ساله بعد از اینکه غله جدید به دست آمد از غله موجود در انبارها برای تأمین کسر خواربار استفاده کن و غله جدید را بعد از اینکه بو جاری شد به انبار منتقل نما و به این ترتیب تو هرگز برای آذوقه در این مملکت دغدغه نخواهی داشت و لو دو یا سه سال پیاپی خشکسالی شود.

هرگز دوستان و ندیمان خود را به کارهای مملکتی نگمار و برای آنها همان مزیت دوست بودن با تو کافی است چون اگر دوستان و ندیمان خود را به کارهای مملکت بگماری و آنها به مردم ظلم کنند و استفاده نا مشروع نمایند نخواهی توانست آنها را به مجازات برسانی چون با تو دوست هستند و تو ناچاری که رعایت دوستی بنمایی.
توصیه دیگر من به تو این است که هرگز دروغگو .متملق را به خود راه نده چون هر دوی آنها آفت سلطنت هستند و بدون ترحم دروغگو را از خود دور نما.هرگز عمال دیوان را بر مردم مسلط نکن برای اینکه عمال دیوان به مردم مسلط نشود برای مالیات،قانونی وضع کرده ام که تماس عمال دیوان را با مردم خیلی کم کرده است و اگر این قانون را حفظ کنی عمال حکومت با مردم زیاد تماس نخواهند داشت.
امر آموزش را که من شروع کرده ام ادامه بده و بگذار اتباع تو بتوانند بخوانندو بنویسند تا اینکه فهم و عقل آنها بیشتر شود وهر قدر که فهم و عقل آنها زیادتر شود تو با اطمینان بیشتری می توانی سلطنت کنی.همواره حامی کیش یزدان پرست باش. اما هیچ قومی را مجبور نکن که از کیش تو پیروی نمایدو پیوسته به خاطر داشته باش که هر کس باید آزاد باشد که از هر کیش که میل دارد پیروی نماید.بعد از اینکه من زندگی را بدرود گفتم بدن من را بشوی و آنگاه کفنی را که خود فراهم کره ام بر من بپیچان و بر تابوت سنگی قرار بده و در قبر بگذار اما قبرم را که موجود است مسدود نکن تا هر زمانی که می توانی وارد قبر بشوی و تابوت سنگی مرا در آن جا ببینی و بفهمی ،من که پدر تو و پادشاهی مقتدر بودم و بر بیست پنچ کشور سلطنت می کردم و مردم و تو نیز مثل من خواهی مرد زیرا سرنوشت آدمی این است که بمیرد، خواه پادشاه بیست وپنج کشور باشد یا یک خار کن و هیچ کس در این جهان باقی نمی ماند.
زنهار، زنهار هرگز هم مدعی و هم قاضی نشو اگر از کسی ادعایی داری موافقت کن آن را یک قاضی بی طرف مورد رسیدگی قرار بدهد و رأی صادر نماید. زیرا کسی که مدعی است اگر قاضی هم باشد ظلم خواهد کرد.هرگز از آباد کردن دست بر ندار،زیرا اگر دست از آبادکردن برداری کشور تو رو به ویرانی خواهد گذاشت زیرا قاعده این است که وقتی کشور آباد نمی شود به طرف ویرانی می رود. در آباد کردن حفر قنات و احداث جاده و شهر سازی را در درجه اول اهمیت قرار بده.
عفو و سخاوت را فراموش نکن و بدان که بعد از عدالت برجسته ترین صفت پادشاهان عفو است و سخاوت.ولی عفو موقعی باید بکار بیفتد که کسی نسبت به تو خطایی کرده باشد و اگر به دیگری خطایی کرده باشد و تو خطا را عفو کنی ظلم کرده ای زیرا حق دیگری را پایمال نموده ای.
پیش از این چیزی نمی گویم و این اظهارات را با حضور کسانی که غیر از تو در این جا حاضر هستند کرده ام تا اینکه بدانند قبل از مرگ من این توصیه ها را کرده ام و اینک بروید و مرا تنها بگذارید زیرا احساس می کنم که مرگم نزدیک شده است.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 اسفند 1383 ساعت 10:23 ق.ظ

بابابزرگ کشیکه.

بازم کیمیا پنج‌شنبه 20 اسفند 1383 ساعت 09:53 ق.ظ

بابابزرگ جان:
حد اقل روزشمار امتحان رو به روز کنید!

کیمیا پنج‌شنبه 20 اسفند 1383 ساعت 09:50 ق.ظ

پسرک تنها سلام. حوصله کن و بخونش. ارزشش رو داره. من نمیدونم تا جه حد درسته؛ولی برام جالب بود. لب مطلب هم اینه که یه نفر با استفاده از راهنمایی های آیات قرآنی با اصلاح شیوه تغذیه بیماریها رو درمان میکنه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 اسفند 1383 ساعت 01:00 ق.ظ

لابد می‌خوان کار و بار ما رو تخته کنن


اگر به آخرین تحقیقات دنیا رجوع کنید، می فهمید که چای یک گیاه سمی است که 5 هزارسال است شناخته شده و ما به همراه شاگردانم آزمایشی را انجام دادیم و دیدیم هیچ موجود گیاهخواری در دنیا برگ سبز چایی را نمی خورد، حتی ما آن را لای نان گذاشتیم و به گاو دادیم و خورد، به محض اینکه طعم چایی را حس کرد، چای را بیرون انداخت. این را هم بگویم که هیچ آفتی هم سراغ این برگ چای نمی رود و هیچوقت این گیاه سم پاشی نمی شود.



اما حجامت

پسرک تنها پنج‌شنبه 20 اسفند 1383 ساعت 12:24 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

یکی اگه لطف کنه کامنت بالایی رو خلاصشو بنویسه در چند کلمه که همه بتونن استفاده کنن ممنون می شم.
من اینقدر که اینجا کامنت خوندم اگه درس خونده بودم الان درسا رو فول بودم!!

طب قرآنی را ابداع کردم چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 11:22 ب.ظ

گپ و گفت پزشکی با یک متخصص هواپیمای جت
از طریق یکی از دانشجوهای دانشگاه صنعتی اصفهان با او آشنا شدیم. می گفت: اصفهان را درست و حسابی به هم ریخته است. CD کلاسها را وقتی نگاه کردم کنجکاو شدم، خودش را پیدا کنم و چند فنجان چای داغ مهمانش کنیم، حالا بماند که به چای ما لب نزد! وقتی رفیق دانشجو ما گفت: این بنده خدا متخصص جت و هواپیماهای فوق مدرن نیروی هوایی است، فتیله کنجکاوی ام حسابی تیک آف کرد که هر طور شده بیاریمش پای میز مذاکره و یک کل کل نسل سومی با او راه بیندازیم.
دوست ندارم بنویسم اما راستش اینقدر در بعضی موارد، ته ماجرا که رسیدیم نامردمان مردم نمادیدم که مجبورم آخر این مطلب بنویسم: می دانم برای داوری و قضاوت و OK دادن زود است، برای همین قراراست نسل سوم سیریش این سوژه بشود و حالا حالاها ول کن ماجرا نباشد و با این بنده خدا این طرف و آن طرف برود. تو دعا کن آخر قصه همه اش افتخاری دیگر باشد بر سینه این مملکت دوست داشتنی!
- اول از همه بگوئید شیوه ابداعی شما برای درمان یک بیماری، فرضاً چند آیه می آورد یا دلیل علمی هم دارد؟
¤ اساس درمان براساس آیات قرآن است اما این اساس کاملا علمی و مطابق با علم روز است.
- یعنی می توانید برای بیمار دلیل علمی بیماری اش را بیان کنید؟
¤ بله کاملا. هم علت علمی و فیزیولوژیکی بیماری قابل بیان است و هم راه حل کاملا علمی آن.
- با یک معرفی کوتاه چطورید؟
¤ جمشید خدادادی هستم، سرهنگ نیروی هوایی که از 1355 وارد نیروی هوایی شدم و دوره هواپیمایی فوق مدرن F-41 را در ایران گذراندم، از 1357 هم شروع کردم به تدریس موتور جت تا به امروز. در کنار کارم 14 سال است که تحقیقات قرآنی انجام می دهم و مبتکر و بنیانگذار طب قرآنی در جهان هستم و عضو جامعه مخترعین و مبتکرین ایران و دارای دو دیپلم افتخار یکی در طب و دیگری در صنعت هواپیمایی.
- اولین ویژگی برتر طب قرآنی چه چیزی است؟
¤ طب قرآنی از همه طب های رایج در جهان، سریع تر جواب می دهد. مثلا اوریون 3 روزه درمان می شود، هلیکو باکتر معده 3 روزه، پرکاری کم کاری تیروئید 15 روزه، میگرن یک هفته ای. ضمن اینکه در این شیوه برخلاف طب امروز علت بیماری کاملا کشف شده و به طور کامل درمان می شود.
- قبل از اینکه جلوتر برویم، یک سؤال و آن هم اینکه چطور متخصص جت مدرن سراغ طب قرآنی رفت؟
¤ سال 1368 موقعی که قطعنامه 598 پذیرفته شد، تعدادی افسر از طرفUN آمدند ایران، من هم از طرف نیروی هوایی به عنوان افسر رابط اعزام شدم به منطقه. یکی از افسرانی که برای آموزش از یوگسلاوی آمده بود فردی بود به نام «دیوید اویچ»، ایشان دارویی به همراه خودش داشت به نام «پراپولیز» که هر بیماری ای که پیدا می کرد از همین دارو برای درمانش استفاده می کرد. وقتی مواد اولیه این دارو را بررسی کردم دیدم در کشور ما فوق العاده زیاد یافت می شود اما متأسفانه هیچ استفاده ای از آن نمی شود.
- دارو را به شما هم داد؟
¤ بعد که این آقا رفت یوگسلاوی، برای من قطره و پماد این دارو را فرستاد. کنجکاو شدم و مراجعه کردم به کتاب قانون بوعلی سینا و دیدم که بوعلی در جلد دوم این کتاب، طرز تهیه قرص این دارو را هم کامل بیان کرده است. سه ماه فکرم دائم مشغول بود، تا اینکه به فکرم رسید اگر قرآن معجزه است حتماً باید در زمینه بیماری ها و درمان حرف هایی برای گفتن داشته باشد.
- پس اینطوری استارت خورده شد؟
¤ بله، شروع کردم به مطالعه و تحقیق و بیش از 160 آیه از قرآن را در این زمینه پیدا کردم و شگفت آور بود که هر روز دریچه های جدیدتری به روی من باز می شد. البته دراین مدت به مطالعه طب قدیم و طب جدید هم پرداختم و در بسیاری از کنفرانس های علمی و پزشکی شرکت کردم و الان 5 سال است که من این علم را در دانشگاه ها تدریس می کنم.
- شاگردهای شما معمولاً چه کسانی هستند؟
¤ خب دانشجوهای رشته های مختلف و بسیاری از پزشکان دراین کلاسها حضور داشته اند.
-بیمارهای شما معمولاً چه کسانی هستند؟
¤ معمولاً بیمارانی می آیند سراغ من که تمام مراحل پزشکی را طی کرده اند و وقتی به نتیجه نمی رسند و یا حتی دکترها و بیمارستانها از آن ها قطع امید می کنند، می آیند پیش من. حتی خیلی از این بیماران را خود پزشکان می فرستند تا آخرین تیر را هم امتحان کنند.
-طب قرآنی یعنی چه؟ یعنی در آیات قرآن علت و روش درمان مثلاً یک بیماری ذکر شده است؟
¤ بله، یکی از جنبه های اعجاز قرآن، دیدگاه های آن درمورد بیماری ها و پیشگیری از تمام بیماری هاست. در سوره روم، آیه 30 اگر دقیق بررسی کنید، درمان و پیشگیری همه بیماری ها آمده است. خداوند درقرآن می فرماید هیچ خشک و تری نیست مگر اینکه درقرآن باشد،با همچین ادعایی چطور می شود در زمینه درمان انسان بی نظر باشد.
-اساس این طب چه چیزی یا چیزهایی است؟
¤ فقط تغذیه و نه هیچ داروی دیگری. خداوند می فرماید زمانی انسان را کرامت دادیم که غذای پاک به او دادیم. شعار اساسی قرآن این است: غذای انسان داروی انسان است و داروی انسان غذای انسان است.
- و بیماری ها فقط به خاطر تغذیه اشتباه اند؟
¤ تمام بیماری ها از نظر قرآن به خاطر اشتباهات خود انسان و تغذیه نامناسب او به وجود می آیند. هیچ حیوانی به طور غریزی تغذیه خودش را عوض نمی کند، هیچ جانور گوشتخواری حتی در فرط گرسنگی گیاه خوار نمی شود. بنابراین در طبیعت هیچ حیوانی بیمار نمی شود مگر حیواناتی که با انسان در ارتباط اند. انسان تنها موجودی است که تغذیه خودش را این همه دستکاری کرده و امروز به پیتزا و سوسیس و کالباس رسیده است. پزشکان امروز معتقدند غذا هیچ ربطی به بیماری ندارد و در واقع طب قرآنی فقط از طریق تغذیه و نوع غذا عمل می کند.
- پس یک جورهایی می شود گفت طب شما، دخالتی درکار پزشکان امروز نمی کند؟
¤ دقیقاً همین طور است و ما همیشه به آقایان پزشک می گوئیم که شما داروی خودتان را بدهید، ما هم شیوه تغذیه مان را. منتها کسی که این شیوه تغذیه را اجرا کرد، دیگر محتاج دارو نمی شود.
-طبق صحبت شما اگر کسی این شیوه تغذیه قرآن را عمل کند، نباید اصلاً مریض شود؟
¤ اگرانسان غذای خودش را مصرف کند، اصلاً بیماری برای بدن او مفهوم ندارد.
من خودم کسی بودم که هر سال 24 ساعت دربیمارستان بستری می شدم به خاطر مسمومیت های غذایی و مشکلات معده، الان 14 سال است که خودم و خانواده ام یک قرص هم مصرف نکرده ایم. بیماران من الان 5سال است که نیازی دیگر به دکتر و دارو ندارند و این شگفتی قرآن است.
- می توانید دلیل علمی تری برای من بیاورید؟ می خواهم بدانم شمایی که این سیستم تغذیه را عمل می کنید، ویروس و یا میکروب وارد بدن تان نمی شود؟
¤ ببین، ویروس و میکروب وارد هر بدنی می شود. مثل این است که در محیط کاری شما دو نفر سرما می خورند اما سه نفر نمی خورند. ویروس وارد بدن آدم سالم هم می شود اما شرائط بدن او برای رشد و بقای ویروس یا میکروب مناسب نیستند برای همین ویروس دفع می شود. شما اگر غذایی مصرف نکنی که ویروس ها از آن تغذیه کنند و زمینه رشد آنها را فراهم کند، به هیچ وجه بیمار نمی شوی. در آزمایشگاه های پزشکی برای کشت میکروب از پنج عامل استفاده می کنند که عبارتند از آب گوشت، خون، آگار، خون آگار و شکلات. آیات قرآن را که بررسی می کنی می بینی در هیچ کدام از غذاهایی که توصیه کرده، هیچ یک از این 5 عامل وجود ندارد.
- تعریف شما از غذا، چه چیزهایی است؟
¤ ما به چهار عامل می گوئیم غذا: پروتئین ها، قندها، چربی ها و ویتامین ها. مجموعه اینها را می گوئیم غذا که در سوره عبس بیان و نکته جالب اینجاست که قندها دو دسته اند راست گرا و چپ گرا، قندهای راست گرا همان قند و شکر هستند و چپگراها قندهایی اند که اگر پولاریزه کنیم شان نور را به سمت چپ منحرف می کنند و خداوند در سوره عبس از قندهای چپگرا نام می برد و نه این قند و شکرهای پرضرر.
- آقای خدادادی بفرمائید چائی!
¤ نه، من چایی هم نمی خورم.
- چایی هم در تغذیه شما جایی ندارد؟
¤ من کتابی نوشتم در مورد چایی که 67 نوع بیماری را با سند و مدرک کاملا علمی برایش عنوان کرده ام. اگر به آخرین تحقیقات دنیا رجوع کنید، می فهمید که چای یک گیاه سمی است که 5 هزارسال است شناخته شده و ما به همراه شاگردانم آزمایشی را انجام دادیم و دیدیم هیچ موجود گیاهخواری در دنیا برگ سبز چایی را نمی خورد، حتی ما آن را لای نان گذاشتیم و به گاو دادیم و خورد، به محض اینکه طعم چایی را حس کرد، چای را بیرون انداخت. این را هم بگویم که هیچ آفتی هم سراغ این برگ چای نمی رود و هیچوقت این گیاه سم پاشی نمی شود.
-وای چه بد، اینطوری که از همه چیز باید بگذریم؟
¤ خب ما به جای همه اینها خوراکی های جایگزین معرفی می کنیم. به جای چای 16 مورد نوشیدنی معرفی می کنیم که بسیار خوش طعم تر از چای اند و کاملا در دسترس اند.
- سیستم شما بیشتر برای درمان بیماری است یا پیشگیری از بیماری؟
¤ هر دو مورد.
- روی چند بیماری تا به حال کار کردید؟
¤ بیش از 140 بیماری و اغلب روی بیماری هایی که از نظر پزشکی امروز علت آنها کشف نشده و درمانی برای آنها موجود نیست.
- فکر کنم گفتید یک دیپلم افتخار هم در زمینه طب دارید؟
¤ بیماری هست به نام «آندمتیوز» که در مورد این بیماری تا به حال در دنیا 5000 مقاله و 16 جلد کتاب نوشته شده است ولی هنوز علت آن مشخص نشده که من توانستم علت آن را پیدا کنم و به صورت یک مقاله بنویسم که دیپلم طب را در این زمینه دریافت کردم.
- چند نفر از همین بیماری را تا به حال درمان کردید؟
¤ بیش از 30 نفر.
- به طور مثال همین بیماری، شما می توانید سند قرآنی اش را ارائه کنید؟
¤ بله، این شگفتی قرآن است و درمان این بیماری در آیه 24 تا 32 سوره عبس جزء سی ام است.
- شیوه شما یک جور پرهیز غذایی است؟
¤ بله
- صرفاً غذاهای گیاهی؟
¤ خیر، ما حتی گوشت را بعضی اوقات به جای دارو تجویز می کنیم. در واقع در این سیستم غذایی حذف نمی شود اما مقدار آن و نحوه استفاده از آن تغییر می کند.
- پس مثل چای، برای غذاها هم جایگزین دارید؟
¤ ما بیش از 60 نوع غذای گیاهی معرفی می کنیم، ما از مغز دانه ها بیش از 20 نوع شیر درست کردیم تا حالا که بسیار خوش طعم و مزه اند.
- می خواهم بدانم این غذاهای جایگزین خوش طعم پسندی انسان را ارضا می کنند یا یک حالت ریاضت کشیدن و تحمل مزه های جدید لازمه استفاده از آنهاست؟
¤ اصلا اینطور نیست. غذاهای جایگزین به مراتب از غذاهای فعلی که جبر زندگی روزانه به مردم تحمیل کرده خوش طعم تر و لذیذترند. کسانی که برای امتحان این غذاها را می چشند، خیلی زود طرفدار غذاها می شوند.
- ولی تأکید بیشتری بر روی گیاه دارید؟
¤ خب شما آیاتی که در مورد غذا هست را بررسی کنید ببینید از گیاه بیشتر صحبت شده یا گوشت.
- لابد گیاه؟
¤ به مراتب گیاه بیشتر است و هیچ توجه قرآن بی حکمت نیست.
- فکر نمی کنید ادعای شما بیش از حد بزرگ باشد؟
¤ قرآن معجزه همه قرن هاست و مطمئناً هر دریچه ای که از یک معجزه گشوده شود، مسلماً بزرگ خواهد بود. خداوند در آیه 61 سوره بقره می فرماید هر کس غذای پست بخورد، به ذلت می افتد! در واقع اگر غذای پست خوردی، نعمات و الهام های الهی را نمی توانی دریافت کنی. چرا واقعاً در یک کشور مسلمان باید این همه بیمار سرطانی وجود داشته باشد.
- هر پزشکی برای تشخیص بیماری یک روشی دارد، طب قرآنی هم شیوه خاصی برای این کار دارد؟
¤ بله، من از روی زبان و چهره افراد. بسیاری از بیماری ها را دستگاه های آزمایشگاهی نشان نمی دهند اما زبان و چهره وضعیت درون انسان را کامل نشان نمی دهد.
- عکس العمل مجامع پزشکی در برخورد با این طب چه بوده است؟
¤ دیدارهای زیادی و همینطور برخوردهای زیادی داشتیم با پزشکان و اساتید مختلف. بعضی ها استقبال خوبی داشتند و حتی در کلاس های من حاضر می شوند و بعضی ها هم چون من مدرک پزشکی ندارم برایشان سخت است که حرفم را قبول کنند.
- خب مگر شما با سند و مدرک حرف نمی زنید؟
¤ همه حرف من همین است و بارها گفته ام که حاضرم کسی پیدا بشود و دلایل درمانی طب قرآنی را رد کند و یا در یک کنفرانس بحث کنند و مثلا از برخی شیوه های درمانی امروز که من آنها را رد می کنم دفاع کنند.
- گفتید برخورد هم داشتید؟
¤ چند مورد
- یکی از آنها را بگوئید.
¤ برخوردی داشتیم با انجمن ام اس ایران که ماگفتیم به چه مجوزی پزشکان این انجمن برای بیمارانشان اینترفرون یا آوانکس تجویز می کنند، این داروها آنتی ویروس اند ولی مگر ام اس ویروسی است.
- چه جوابی دادند؟
¤ گفتند حدس ما این است که ویروسی باشد. ولی مگر می شود با حدس و گمان کسی را درمان کرد. جزوه ای را نوشتم و علت و راه درمان بیماری ام اس را در آن توضیح دادم و فرستادم برای انجمن ام اس تهران.
- شنیدم که قرار است این طب را به اروپا بفرستید. چرا؟
¤متأسفانه در کشور ما تا چیزی از طرف کشورهای غربی تأیید نشود، جدی گرفته نمی شود. مثالش هم همین طب حجامت است که وقتی ارگان های رسمی آن را به رسمیت شناختند که یک دکتر آلمانی نتایج تحقیقاتش را در مورد حجامت به صورت کتاب چاپ کرد و وارد ایران شد. درحالی که حجامت را سالها پیش بوعلی در کتابش آورده و اصلاً یکی از سنت های قدیمی اسلام است.
- البته ما که امیدواریم این ماجرا دراین مورد تکرار نشود.
¤ من هم امیدوارم.
- آقای خدادادی، این موضوع موضوع نو و تازه ای است و ما دوست داریم با تعدادی از بیمارانی که اولاً مراحل پزشکی را در بیمارستان ها طی کرده اند و جواب نگرفته اند و ثانیاً از طریق طب قرآنی درمان شده اند تماس برقرار کنیم و با آنها هم گفتگویی داشته باشیم و در جلسات شما هم حضور پیدا کنیم.
¤ موافقم و همینجا هم از همه پزشکان و مراجع پزشکی که علاقمند باشند این شیوه ها را آزمایش کنند و یا بحث مستند و علمی بکنند، دعوت می کنم.
حالا حالاها ادامه دارد...

پسرک تنها چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 11:18 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

اگه انترن بیمارستان امام رضا راست می گه پس چرا غیبش زده؟
شما که تاییدش می کنی چرا اسمتو نمی گی؟ از کجا شنیدی؟ لابد از کامنتدونی وبلاگ گل پسر!!
تازه مگه فقط مشهد بیمارستان امام رضا داره؟ یه خورده مشکوک می زنه.
در عین حال سعی می کنم اگه خبری بود بدست بیارم و شماروهم بی خبر نمی ذارم

پچشک-مرغ محلی اسبق-!!! چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام
ظاهرا الان یک نفر دیگه هم اینجاست.(بالاخره ۲زاریم آنتن داد!)
حقیر سراپا تقصیر اسیر تقدیر پر از تردید قبلا هم با اسم و ایمیل پچشک مهتابی شده بودم اما یادم تو اون ایام شک و شایعه تعویق و تکذیب(!) یه بار دیدم دوستان با اسم مرغ سحر و مرغ حق و...وارد محفل بابابزرگ و گل پسر شده اندما هم دیدیم که هم شکاریم و هم کباب؛(!!)دل به دریا زدیم و با اسم مرغ محلی ورود کردیم و داد بشارت که درهرحال؛خدمتگزاریم
(چه عروسی چه عزا)...
القصه که الان باز خوشحالم که در جمع شمایانم و بقول ظریفی:کامنت میگذارم پس هستم!!!!!!!!!!!!!!
توضیح:پچشک ؛پارسی اصیل همان پزشک است
ارادتمند

پچشک(مرغ محلی اسبق)!!! چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 10:32 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 10:22 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com

انترن امام رضا درست میگه. من هم شنیدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 08:38 ب.ظ

درود بر شما
بعضی از کامنتهایتان مو بر بدن ادمی سیخ می کند
موفق باشید
امید وارم به حقتان برسید

کیمیا (مرغ حق سابق!!!!) چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 08:21 ب.ظ

بابابزرگ؛پسرک تنها ممنونم. اشتباه من این بود که روی آنلاین کلیک میکردم. در حالیکه اتاق گفتگو همینی هست که الان توشیم(!) و تعداد افرادی که داده شده جهت اطلاع رسانی هست.(این توضیح آخر رو برای دوستانی نوشتم که بعد از توضیحات بابابزرگ باز هم قضیه براشون سوال بوده؛ سوئ تفاهم نشه یه وقت!) ضمنا به فرموده شما اسمم رو عوض کردم. (اگه مثل اکبر .... نشده باشه که اسمشو کرد اصغر ....!)

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 07:57 ب.ظ


پسرک تنها ی عزیز
یه تحقیقی بکن ببین جریان چیه.
بالاخره مسئله تو مشهد هستش.
منتظریم.

پسرک تنها چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 07:30 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

نه نه نه نه روی انلاین نباید کلیک کنید. شما باید فقط عددی رو که نشون می ده بخونین. اون لینکی که با کلیک کردن واردش می شین واسه تبلیغ و برای کسانی هست که می خوان توی وبلاگشون ازین امکان استفاده کنند. پس شما با خوندن اون عدد متوجه می شید که چند نفر در اون لحظه توی این وبلاگ هستن


در ضمن
ترفندی که با اون بشه فهمید که فرضا یک نفر با چند تا اسم میاد کامنت می ذاره رو اگه بابابزرگ بخواد و وقت و حوصلشو داشته باشه بطور خصوصی بهش می گم. البته اگه خودش ندونه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 07:22 ب.ظ

شرمنده من از این روش انلاین سر در نیاوردم لطفا بفرمایین بعد از کلیک روی انلاین و باز شدن صفحه کجا باید برم
اگه مرحله به مرحله توضیح بدین ممنون میشم

پسرک تنها چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 06:31 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

اینقدرها هم که میگی افشاگر جان مدرک قابل قضاوتی نیست این شماره انلاین ها چون خیلی وقتا عدد صفر رو نشون می ده. یعنی چی؟ یعنی منو صفر حساب می کنه؟



انترن بیمارستان امام رضا
کجا رفتی بابا
جواب بده لطفا
بیمارستان امام رضا مشهد رو می گی؟ کیا دستگیر شدن؟ نکنه توهم شایعه....؟ مشهدی و دروغ؟ نه امکان نداره

افشا گر چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 05:40 ب.ظ

اقا من یک مثال میزنم همه بدونند
مثلا ( انترن بیمارستان امام رضا) پیام زیر را گذاشته::
مژده مژده
پنج نفر از رزیدنتهای بیمارستان ما باز داشت شدند.این رزیدنتها از دیروز در بیمارستان حاضر نشده اند.
خبر ها حاکی از انصراف ناگهانی تعداد زیادی از رزیدنتها دارد.!!!!!
حال نفر دوم مثلا اقای (‌ مهرداد ) نظر را میخواند و می نویسد::
دوست عزیز اگه لطف کنین اسم اون رزیدنتها رو بگین همه ممنون میشیم
حال اگر انترن بیمارستان امام رضا یکبار صفحه کامنت را refresh می کرد می توانست سوال مهرداد را ببیند و جواب دهد
به همین سادگی
فقط لازم است که افراد مورد نظر بطور همزمان انلاین باشند
ضمنا خوبی نمایه انلاین اینه که اگر کسی همزمان با چند اسم کامنت بذاره مشخص می شه
مثلا ۳ نفر انلاین هستن یک نفر می اد با ۴ اسم ۴ کامنت می ذاره مشخص میشه که یک نفر در اوون لحظه ۴ کامنت گذاشته

بابا بزرگ چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 05:05 ب.ظ

ببخشید مرغ حق
با مرغ محلی اشتباه گرفتم
بابا اخه اسم قحطی
رفتین چسبیدین به مرغها و پرنده ها
بروید و تمام وبلاگها را بگردید اگر در قسمت کامنتها اسامی مرغ و پرنده و حیوانات دیدید قبول ولی اگر ندیدید اسمهایتان را عوض کنید

بابا بزرگ چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 04:51 ب.ظ

روش انلاین همونی است که پسرک تنها گفته
فقط باید صفحه نظرات (comments) هر ۲-۳ دقیقه یکبار (refresh) شود یعنی از نو باز شود تا بتوانید نظر طرف مقابلتان را بخوانید و همین کار را باید طرف مقابل انجام دهد تا از نظر شما مطلع شود و پاسخ دهد
مرغ محلی عزیز
شما کاری به اوون نداشته باشید و فقط عدد انرا بخوانید یعنی مثلا اگر ۳online
بود یعنی ۳ نفر انلاین هستند و خواستید می توانید بحث کنید
البته اینکار برای روزهای شلوغ و بحث های داغ است ...
خارج از همین بخش نظرات نیست
فعلا بی خیال بشید اگر روزی اتفاقی افتاد خودتان عملا خواهید دید

مرغ حق چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام به همه و بخصوص بابابزرگ عزیز:
من وارد بخش آنلاین شدم ولی بعلت نادانی(!) فرار کردم!!!!
این html code که میخواد چیه؟ خلاصه کنم: چه جوری خودمون رو در اتاق گفتمان(!) ببینیم؟!!!!!! ما فقط درس خوندیم. تو این کارا حرفه ای نیستیم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 03:38 ب.ظ

سلامی درد الود
نمی دانم شکایت خود به که ببرم
از دست عالی مقامان کشور از مقام معظم رهبری گرفته تا هاشمی رفسنجانی و هاشمی شاهرودی و خاتمی و.... بنالم
یا از دست مردمی که تن به ظلم می دهند و بدنبال چاپلوسی و تملق گویی هستند بنالم
یادم نمی اید در طول ۱۰ سال رهبری امام خمینی در طول سخنرانی ها و دیدارهایش حتی یکبار هم از حالت جدیت خارج شوند و لبخند تحویل مخاطبینش دهند
چرا که همیشه نگران بود و می دانست که عده ای نفوذی هستند بدنبال منافع شخصی و.. ممکن است به مردمیکه دوستش داشت و مردم دوستشان داشتند خیانت کنند و ظلم کنند
چون خمینی می دانست که در فردای قیامت باید پاسخگوی مردمش باشد
یکبار ندیدم که خمینی در طول رهبریش چیزی را تکذیب کند
اما مقام معظم رهبری و رفسنجانی و شاهرودی و خاتمی چه!!!
چرا اینقدر تکذیب می کنند
چرا اینقدر پوز خند زهر اگین تحویل مردم می دهند پوز خندهایی که حتی میتوانی ته حلق و غذای لای دندانهایشان را ببینی
اقای شاهرودی ایا بهتر نیست بجای انجام کارهای نمایشی دیدار هفتگی با مردم تظلم خواه از دست قضاتتان جاسوسان و بازرسان مخفی بین قضاتتان بفرستید تا ببینید کدامشان هیزم جهنم به شما و سایر مسئولین می فروشند
چرا رهایشان می کنید و به اندک تذکر و جابجایی کفایت می کنید
می دانید اگر ان قاضی نا بخرد پرونده با پرونده برخورد مناسبی داشت الان تکلیف همه روشن شده بود
ایا شما کلید داران درهای بهشت راههایی را برای فرار از پاسخگویی به خدا و علی دارید که به مردم یاد نداده اید
چرا به داد عدالتخواهان نمی رسید ایا حرفهای بدی می زنند
خدایا چه کنیم ما که در مانده ایم
ظلم و تکذیب مسئولین به یک طرف تن دادن مردم به ظلم به یک طرف و امریکا و اسرائیل هم در طرف مقابلمان و منتظر فرصت مناصب تا زهر خود را به کشور سرور ازادگان جهان و ابوالفضل علمدار بریزند
تکلیف ما چیست خدایا چرا عقل و شعور به این مسئولین عطا نمی کنی تا ظلم را تکذیب نکنند
خدایا ما تا کی باید منتظر اجرای عدالتت باشیم چرا ؟؟؟؟
حمایت از ظلم و تکذیب ظلم برای چه ؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 02:41 ب.ظ

تهران بیمارستانی به اسم امام رضا (ع )نداره.

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 02:35 ب.ظ

شنیده شده عده ای از رزیدنت های سال اول که خیلی زرنگ تشریف دارن و متوجه پیشرفت کار گروه تحقیق و تفحص شده اند ؛ برای در امان ماندن از بازخواست و بازداشت احتمالی از یکی دو ماه پیش تا حالا یواشکی !! انصراف داده اند.

اخه به عده سوال خریدن و قبول نشدن و یه عده هم سوال خریدن ولی رشته مورد نظرشان قبول نشدن ( چون برای اینکه کسی به اونها مظنون نشه نمره شون رو زیر ۴۰۰ تنظیم کرده اند ؛ غافل از اینکه دوستان دیگه سوال خرشون خیلی خیلی حریص تر بوده اند و نمره شون رو زیر ۵۰۰ تنظیم کرده اند )


پسرک تنها چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 02:29 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

روش آنلاین اینه که شما توی منوی سمت چپ صفحه تعداد افرادیکه در او لحظه توی این وبلاگ آنلاین هستن رو می بینید و اگه کسی ازین افراد کامنتی بذاره و وایسته می تونن افراد انلاین راجع بهش گفتمان کنند. درسته بابابزرگ؟ یا قات زدم من؟

بیمارستان امام رضای تهران؟ یا مشهد؟

در ضمن بابابزرگ
مسئولیت اینکه تعلیق کامنت رو حذفیدی با خودته!‌یهو می بینی یه روزه من ۵۰۰ تا کامنت گذاشتم ها!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 02:08 ب.ظ

دوست عزیز اگه لطف کنین اسم اون رزیدنتها رو بگین همه ممنون میشیم.منم گفتم دو سه تا دانشگاه رو چک کنن که اخراجی هست یا نه.
بابا بزرگ منم روش انلاین رو متوجه نشدم لطفا توضیح بده.

مرغ محلی چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام بابابزرگ
روش انلاین را هم توضیح بده
مر۳۰

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 01:51 ب.ظ

امتحان آخر خرداد است

انترن بیمارستان امام رضا چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 01:47 ب.ظ

مژده مژده
پنج نفر از رزیدنتهای بیمارستان ما باز داشت شدند.این رزیدنتها از دیروز در بیمارستان حاضر نشده اند.
خبر ها حاکی از انصراف ناگهانی تعداد زیادی از رزیدنتها دارد.!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 01:40 ب.ظ

لطف کنید به عکس تجمع نگاه کنید ایسنا
سومین روز تحصن در دانشگاه صنعتی اصفهان
رییس دانشگاه: تحصن دانشجویان غیرقانونی است
عضو شورای صنفی دانشگاه : اکثر کلاسها تشکیل نمی‌شود

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 01:19 ب.ظ

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اعلام کرد :
انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران ، اردیبهشت 84 برگزار می شود
پیرو درخواست و پیگیری سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انجام انتخابات انجمن پزشکان عمومی ایران پس از برگزاری آزمون دستیاری، کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشک طی نامه ای به سازمان نظام پزشکی اعلام کرد : انتخابات مذکور در روز پنجشنبه مورخ 22 اردی بهشت ماه سال 84 در محل پایگاه انتقال خون تهران در خیابان وصال شیرازی برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی قائم مقام امور رفاهی و اجتماعی این سازمان اظهار داشت: مرحله اول انتخابات انجمن پزشکان عمومی به دلیل همزمانی با برگزاری پنجمین همایش علمی پزشکان عمومی کشور و اطلاع رسانی ضعیف مسئولین مربوطه این انجمن ، متاسفانه با عدم استقبال پزشکان عمومی مواجه شد .

دکتر محسن خلیلی افزود: لذا با توحه به مشکلات فراوان پزشکان عمومی کشور در زمینه های اشتغال، ادامه تحصیل و نقش مهم این انجمن در پیگیری حقوق صنفی این قشر، از تمامی پزشکان عمومی شهر تهران دعوت به عمل می آید که با حضور گسترده و فعال خویش در انتخابات 22 اردی بهشت ماه سال 84 و انتخاب افراد شایسته، نسبت به تشکیل یک انجمن کار آمد همت گمارند.

ما و خودکامگی چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 12:49 ب.ظ

خوب یادمه سرودی را که اوایل انقلاب ساخته بودند:(( جمهوری اسلامی اری حکومت خود کامان هرگز ؛ به سلطه جو یانه شرق وغرب فروش خاک ایران هرگز ؛ای یار اهریمن ای دشمن میهن ما ملت ایرانیم.......)) حال ببینیم که چطور این سرود محقق شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عده ای حرامی که پیشانی های خودشون را با بادمجون داغ کرده وجای داغ مهر نماز میسازند و جا نماز اب میکشند و به سیستم نفوذ کرده اند و با خود کامگی عیان تر از خورشید سالهاست سوالات دستیاری پزشکی را میفروشند و خیانتهایی میکنند که هیچ جاسوسی در طول تاریخ به مملکتش و اب وخاکش نکرده . ایا وطن فروشی وادم فروشی از این واضحتر وافتضاحتر؟ و خود کامگی و خیانت به جان ومال و دانش یک مملکت ازطرف بعضی به اصطلاح مسولان متعهد ومومن وارزشی تا کنون در جایی از دنیا سراغ داشته اید یا شنیده اید؟؟؟والا در جاهایی که کفار حکومت میکنند اگر خیلی خیلی کوچکتر از این خیانتی یا سهل انگاریی از مسولی ببینند در عرض کمتر از چند روز تمام وکمال مسئله را با تمام شاخ وبرگهایش حالا هر ننه قمری که میخواهد باشد؟ باشد ..میکشند بیرون و پدر ؛پدر سوخته حرامی و حرام لقمه گی را میسوزانند بدون اینکه کسی بره تحصن کنه یا سرو صدا کنه یا مسول ذی ربطی احتیاج به شارژر داشته باشه پس اگه روح مردم انجا هم از مسئله خبر نداشته باشد انقدر سیستمهای انها دقیق وحساب شده است که تقلب وخیانت خود بخود اشکار میشود وحتی مسولان رده بالا هم که تمام سیستم در دستشان است نمیتوانند نفوذ کنند ویا اگر نفوذ کنند زود لو میروند که نمونه های زیادی را در وسایل ارتباط جمعی شاهد بوده ایم که مثلا فلان مسول رده بالای چینی به علت اختلاص دستگیر شد ودادگاه هم چون مسئله ملی وحیثیتی بود تمام دارایی ایشان را بلوک و چندین وچندسال زندانی وگاهی هم اعدام!!!!مگه شوخیه سوالات امتحانات مهم و کلیدی مملکت را عده ای از مسولان وزارت بهداشت طی چند سال بدزدند ویا عده ای بیسواد ومنگول را به خاطر وابستگی های حزبی و سیاسی وخانوادگی مفت و مجانی وبی زحمت وارد بهترین رشته های تخصصی کنند و مردک پا منقلی مثل ناصری پور بیاید همه چیز را انکار وتکذیب کند و بازرس وگروهبان دودو یه جناب خاتمی هم بگویند هیچ!!!!!!!!!!! گونه تخلفی وتقلبی صورت نگرفته وامتحانی با این استاندارد و اعتبار در هیچ!!!!!! کجای کهکشان راه شیری برگزار نشده ونخواهد شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!وبعد بجای اینکه سیستم اطلاعاتی خود به تنهایی ظرف مدت کوتاهی متخلفان را شناسایی کند ؛ باید از پزشکان وکسانی که اتحان داده اند بپرسند که به چه کسانی شک دارید واطلاعات بدهیدو...... مسئله را انقدر کش وقوسش بدن که مثل تمام پرونده های ملی دیگر به جرگه فراموشی سپرده شود و بزه کاران باره دیگر در امان وبه ریش ملت وزحمت کشان قاه قاه بخندند واز پیروزی کاذب ونجسشان خر کیف شوند بله جمهوری اسلامی اری!!! حکومت خودکامان هررررررررررررررررررگز!!!!! راستی چرا باید در جمهوری اسلامی یک چنین افتضاحی که بر همگان ثابت شده با مدرک وسندی که وزیرک بهداشت مطالبه میکردولی باز هم وزیرک ودبیر خونه چی با خودکامگی وخود خواهی ودیکتاتوری بگو یند امتحان در کمال سلامت بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا بزرگ چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 11:36 ق.ظ

قابل توجه همکاران محترم

۱- استفاده از نام دیگران و گذاشتن پیام از طرف دیگران کار پسندیده ای نیست (از جمله همکاریکه گهگاه از طرف حقیر پیام می گذارد)
۲- بهتر است همه همکاران خوب یک نام مناسب برای خود انتخاب و همیشه از ان نام استفاده کنند
۳- قسمت تعلیق موقت نظرات برداشته شد و از طرف دیگر بخش افراد انلاین( در سمت راست وبلاگ بالای امار بازدید کنندگان )اضافه شد تا بدانید تعداد افراد همزمان انلاین چند نفر هستند و اگر خواستید بطور همزمان با همدیگر به تبادل نظر بپردازید
۴- با اینکار تعداد نظرات زیاد خواهد شد پس خواهش می کنم از گذاشتن نظرات بیمورد و زیاد خودداری کنید تا این قسمت از کنترل خارج نشود و بتوانیم بطور همزمان به گفتگو و تبادل نظر بپردازیم
امیدوارم اینکار موفقیت امیز باشد تا بتوانیم قسمت تعلیق موقت ارائه کامنت را برای همیشه حذف کنیم
با ارادت خاص به همکاران محترم بابا بزرگ

پسرک تنها چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 11:08 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

چرا موضوع تجمع و تحصن متضررین امتحان پارسال رو پشت گوش انداختین؟

کسی می تونه از کمیته تحقیق و تفحص خبر بگیره که کارشون توی چه مرحله ای هست؟ با اینکار می شه فهمید که آیا به این تحصن نیازی هست یا نه. در ضمن یه جوری اگه بشه مزه دهن نماینده هارو هم راجع به تحصن بدونیم خیلی بهتره.
اشکال ما اینه که دوست داریم همیشه با کلی خستگی و امید !! بیایم توی این وبلاگها تا ببینیم دیگران چه کاری برامون کردن و یا چه خبری دارن. فقط مصرف کننده ایم.


خوش بحالتون کارتون به تست رسیده؟ من که توی خوندنش موندم!!

ارش چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 10:49 ق.ظ

اقای کسری من هم باشما موافقم بعضی از همکاران رعایت نمی کنند
مثلا از اقای گربه خواهش می کنیم که یک ای دی مناسب همکاران پزشک انتخاب کنند تا این وبلاگ لطمه نخورد
ولی در مورد شعر باید بگویم که بهتر از هیچی است
وقتی که خبری نیست چکار کنیم باید عقده دلمان را با شعر خالی کنیم یا نه
اگر چیزی در قسمت نظرات نوشته نشود وبلاگ هیچ ارزشی نخواهد داشت پس بهتر است حداقل چند جمله زیبا نوشته شود تا مانع خاموشی وبلاگ شویم
اگر روش مبارزه می دانید بگویید همه استقبال می کنند

گربه چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 10:43 ق.ظ http://gorbeh.blogsky.com

میو
تر جمه:
مگه ما خبرنگاریم ؟یا اینجا سایت خبرگزاریه؟!

کسری چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 09:25 ق.ظ

با کلی خستگی و امید میام تو این وبلاگ تا از خبر های جدید
مطلع بشم اونوقت یا شعر نوشتن یا تعارف تیکه باره کردن یا
صدایه حیوانات در میارن. ایا هدف واقعی این وبلاگ این چیزها
بوده.......

امیدوار چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 07:45 ق.ظ

سلام گلناز جان از لطفت واقعا ممنونم حتما برات ایمیل میزنم تا بیشتر راهنماییم کنی
منم ایمیلمو اون بالا دادم
خب من دارم میرم کشیک دعا کنید باز با این پرستارا دعوام نشه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 06:33 ق.ظ

پروانه دانش ( مهدی ایزدی )

شب بیدار چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 04:14 ق.ظ

با با بزرگ خواب آلو
هر وقت میام که همه تون خوابید علوم پزشکی هم خواب میرم یه سر به گلپسر بزنم

پزشک چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 01:38 ق.ظ

اگه لطف کنین بفرمایین گزینه برتر مال کدوم انتشاراتی هستش

گلناز چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 12:48 ق.ظ

امیدوار جان
اگه خواستی میتونی ای میل بهم بزنی ( همونی که بالا نوشتم ) تا اگه تونستم بیشتر راهنمایی ات کنم.
خوب درس بخون و حتما امیدوار باش.
امشب دیگه خدانگهدار

گلناز چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام امیدوار جان؛
در دروس مینور تاپیک اورینته بنظرم خوبه.
گزینه برتر هم خوبه.
بگو چه درس ها یی رو می خوای تا بهت بگم.

گربه چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 12:32 ق.ظ http://gorbeh.blogsky.com

به به مرغ محلی جان
جوجه موجه نداری؟
راستش خیلی وقته یه شام درست و حسابی نخوردم
میوووووووووووو

مرغ محلی چهارشنبه 19 اسفند 1383 ساعت 12:17 ق.ظ

بابابزرگ جان
یعنی فاتحه؟

امیدوار سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام گلناز جان دفعه پیش یادم رفت ای دی مو تایپ کنم
درسته پرستارها هم خوب و بد دارن ولی قبول کن که اکثر اونا با ما خوب نیستن بخصوص با اینترنها.
امیدوارم موفق باشی /
راستی کسی میدونه که تستهای کدوم موسسه از همه بهتره؟ من تیمور زاده رو گرفتم ولی همه میگن به درد نمیخوره
اگه میشه منو راهنمایی کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 11:39 ب.ظ

من حتما امسال سوال ها رو می خرم و قبول خواهم شد.
ادمش رو هم پیدا کرده ام.

حالا هی بشینین درس بخونین.

گربه سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 11:12 ب.ظ http://gorbeh.blogsky.com

میووووو میو میاو
ترجمه

شما اگه واقعا عدالتخواهین چرا هیچکدومتون از سهمیه
گریه ها چیزی نمی نویسین؟ مگه ما گربه ها چیمون کمه که نباید سهمیه داشته باشیم؟

گلناز سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 11:02 ب.ظ

امیدوار جان
چرا بدون ای دی جواب دادی
نکنه خودت نیستی ؟
پرستارها هم خوب و بد دارن
مثه دکترها و بقال ها و ...
سعی کن ...
خوشحالم که خوب می خونی
در ضمن من اولین باره که ای دی می ذارم ؛ نمی دونستم یه گلناز دیگه هم داریم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

بچه جون بشین درست را بخون ابنقدر عشق و عاشق بازی در نیار اینا واسه فاطی تمبون نمیشه

پسرک تنها سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 09:49 ب.ظ http://cactus.persianblog.com



آرزو می کردم

دشت سرشار ز سرسبزی رویا را

من گمان می کردم

دوستی همچو سروی سرسبز

چهار فصلش همه آراستگیست

من چه می دانستم هیبت باد زمستانی هست

من چه می دانستم سبزه می پژمرد از بی آبی .سبزه یخ
می زند از سردی دی

من چه می دانستم دل هر کس دل نیست.... قلبها همه صیقلی از آهن و سنگ. قلبها خالی از عاطفه و احساسند...



[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 08:56 ب.ظ

اره راس می گی بابا بزرگ هم یک بدبختی مثل ما
بابا بزرگ ها هیچوقت خشن نمی شوند فقط ادا شو در می اورند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 07:53 ب.ظ

بابا بزرگ که مشخص کیه
سوال نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 07:46 ب.ظ

گلناز خیلی وقت است که کامنت نمیذاری یا شاید هم با یک ای دی دیگری نظر میدادی
پرستارها هم بد نیستن البته منظورم حالشونه وگرنه مگه میشه اونا بد نباشن! درسا هم بد پیش نمیره
امیدوارم تو هم موفق باشی.

برادر سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 07:10 ب.ظ

چشم
لو نمی دم

مرغ محلی سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 06:59 ب.ظ

مخلص بابابزرگیم...
خشن نشو بهت نمیاد
دوستدارت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 06:28 ب.ظ

گربه جان ممنون از راهنماییت .درستش کردم
خدا از مییوئیت کم نکنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 06:16 ب.ظ

هر کسی بابا بزرگ را بشناسه حق نداره لو بده و الا خودم خفه اش می کنم
بابا بزرگ خشن

گلناز سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام امیدوار جان.
چطوری ؟
از پرستارها چه خبر؟
خوب درس می خونی یا نه ؟
موفق باشی.

امیدوار سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 05:17 ب.ظ

درسته این خبر صحتی نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 04:37 ب.ظ

نه این خبر صحت نداره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 04:35 ب.ظ

بابابزرگ سلام؛

من شناختمت.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 04:22 ب.ظ

لطفا هر کس خبر دارد به ما هم بگوید
من شنیده ام که مجلس در کمسیون به وزیر گفته امتحان دستیاری باید تا اوایل تیر ۸۴ برگزار نشود تا تمام نابسامانیها برطرف بشه و ساختار دبیرخانه اصولی اصلاح بشود و وزیر هم سکوت کرده اگر کسی خبر موثقی داره لطفا به اطلاع همه برساند.

گربه سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 04:19 ب.ظ

یه نفر منو راهنمایی کنه

راهنمایی:
میو ، ببخشید
برو
control panel ---- internet options ----temporary internet files
اونجا بزن: Delete Files



حالا صفحات رو دوباره باز کن
این روظ اگه جواب نداد از یک کارت اینترنت دیگه کانکت بشو
اگه اینم جواب نداد ویندوزتو عوض کن

لطفا شایعه پردازی نکنید
میووووو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 03:54 ب.ظ

بابا بزرگ وجود خارجی ندارد که اطفال قبول بشه
بابا بزرگ وجدان بیدار است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 03:24 ب.ظ

حیدر پور می داند:
امتحان آخر خرداد است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 03:15 ب.ظ

بابابزرگ تو پارسال اطفال قبول شدی ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 02:15 ب.ظ

من نمی دونم
شاید ویروسی شدی

یه نفر منو راهنمایی کنه سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 01:33 ب.ظ

من چند روزه که صفحات اصلی سایتهایی که میرم update نمیشه .الان هم از طریق صفحه مربوط به اخبار قبلی اینجا اومدم .
اگه کسی منو راهنمایی کنه خیلی ممنون میشم.

گربه سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 01:13 ب.ظ http://gorbeh.blogsky.com

میو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 11:32 ق.ظ

اعضای محترم کمیته تحقیق و تفحص ازمون دستیاری:
جامعه پزشکی وبدنبال ان ملت شریف ایران هیچوقت این خدمتتان به علم ودانش ورسوا کردن خائنین به هستی این مردم نجیب را فراموش نخواهند کرد .
۱-از انجائی که پزشکان شرکت کننده در ازمون نگران نتیجه این پرونده و وطولانی شدن ان هستند خواهشمند است از رئیس قوه قضائیه تقاضای تعیین قاضی ویژه برای رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده بنمائید.
۲-باتوجه به اعتراف تعداد زیادی ازخریداران سوال تاصدور رای نهــــــــائی دادگاه ادامه تحصیل انان به حالت تعلیق درامده واز ادامه تحصیل انان جلوگیری به عمل اید که موجب امید ودلگرمی شاکیان خواهد بود.
۳-نظـــــــــــــر کارشناســـــــــــــــــــــان وحقوقدانان ونمایندگان مردم خصوصا اعضای محترم هیات تحقیق وتفحص درموردنتیجه نهائی این پرونده وانتظار انان وخواست انان از نتیجه نهائی به جامعه نگران ومضطرب پزشکی اعلام شود که موجب کاهش نگرانی (البته در صورت احقاق حق در کوتاه ترین زمان )انان میشود.
۴-نظر اکثر پزشکان بر اخراج متقلبین به عنوان اولین گام میباشد که از نظر قانونی نیز میسور است.


از طرف جمع کثیری از پزشکان شرکت کننده در ازمون دستیاری

پیشنهاد سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 11:27 ق.ظ

تقریبا در هر سال موقع برگزاری امتحان ؛در روز امتحان عده ای از افراد بعد از اتمام وقت مقرر امتحان ؛ پاسخنامه خود را قبل از ارسال به تهران و حتی قبل از اعلان کلید سوالات توسط وزارتخانه ؛ اصلاح !! می کنند.
به این طریق که گروهی از برگزار کنندگان ــ فرعی ــ امتحان که در واقع از ناظرین امتحان در دانشگاه های علوم پزشکی هستند و هیچ ارتباط واضحی هم با تهران ندارند ؛ از فرصت پیش امده در مدت کوتاه : پایان امتحان و ارسال پاسخنامه ها به تهران ؛ استفاده کرده و پاسخنامه عده قلیلی را به صورت زیر تغییر می دهند :
فردی را که از قبل مطمئن هستند خیلی خوب درس خوانده ( مثلا یکی از شاگرد اول های ان دانشگاه ) در نظر می گیرند و پاسخنامه کسی را که می خواهند قبول شود ( و بعضا از اشنایان مسوولین وقت دانشگاه می باشد ) از روی پاسخنامه وی تصحیح می کنند ؛ و اب هم از اب تکان نمی خورد !!
گاهی هم ظاهرا این اقدام را به روش های دیگری ( که من نمی دانم ) انجام میدهند.این روش در خیلی از دانشگاهها تا کنون انجام شده.
انچه مسلم است ؛ به این روش ؛ بدون رد و بدل شدن پول و بدون هیچ رد پایی ؛ تقلب انجام می گیرد.

شاید نتوان کسانی را که قبلا به این روش وارد دوره رزیدنتی شده اند شناسایی کرد ( یا حتی در صورت شناسایی ؛ نتوان مدرک محکمه پسندی ارائه داد ) ولی می توان از تکرار ان جلوگیری کرد؛ به این صورت :

پیشنهاد بنده : از گستردگی محل های برگزاری امتحان ( ۲۴ محل ) کاست و مثلا در یک یا چند محل معدود امتحان را برکزار کرد.

فراموش نکنیم که این روش تقلب تا کنون به مراتب انجام شده و تعدد محل های امتحان ؛ امکان نظارت دقیق را کاهش می دهد. و نیز در مواردی هم اعضای گروه های خاص سیاسی ؛ به این روش وارد دوره رزیدنتی شده اند.
در ضمن این روش زحمت رفت و امد را برای امتحان دهندگان ؛ خیلی افزایش نمی دهد چون اکثر انها باید از شهرستانهای کوچکتر به مراکز استان ها برای امتحان دادن مراجعه کنند. و در واقع اغلبشان باید یک مسافرت کوچک انجام دهند که با این پیشنهاد فقط سفرشان کمی طولانیتر میشود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد