خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


تستهای آموزشگاههای دستیاری مختلف


http://dastyari.blogsky.com

لطفا هر کدام از بچه ها یکی از تستها را در قسمت نظرات تایپ کند تا بتوانم برایتان تستهای دیگری از اموزشگاهها ارائه کنم
با تشکر بابا بزرگ(ازمایشی)

 

 




از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش
یا اطلاعاتی درخصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر رابا
آدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند:
 
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp
 


 
 
  وبلاگ علوم پزشکی
نظرات 60 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 11:41 ب.ظ

ترسو مرد!!!

شب ستیز سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 09:28 ب.ظ

ترسم از بی رحمی شب نیست ترسم از دلتنگی فرداست .... ترسم از شب مرگی آواز ...ترسم از رو یش تباهی هاست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 08:34 ب.ظ

امید وار عزیز ممنون
اما کتی عزیز تا جایی که من می دانم دانشگاه ازاد امسال پذیرش تخصصی ندارد ولی احتمالا از سال بعد پذیرش خواهد داشت
اگر سوال یا کمک دیگری می خواهی من و سایر همکاران در خدمتیم
ارادتمند بابا بزرگ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 07:05 ب.ظ

doste man
age momkene in matlab ra dar weblogetan publish konid


من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست
تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

به پشتوانه پیگیریهای بی دریغ همکاران گرامی که از خرداد ماه تا کنون با سعی و کوشش فراوان به رغم مشکلات فراوان معشیتی و خانوادگی لحظه ای از دنبال کردن کردن حقوق ضایع شده خود در جریان آزمون 1382 نا امید نگردیده و به قدر وسع کوشیده اند. اکنون زمان آن فرا رسیده که ثمره این چند ماه تلاش به بار نشیند و دوستانی که حقوق خود را از دست رفته میدیدند حداقل به مقداری از آن حقوق ضایع شده دست بیابند.
اطلاعات کمیته محترم تحقیق مجلس به هیچ وجه به سرقت نرفته است . مدتی است که
عده ای با موج سواری بر افکار هیجان زده همکاران سعی در بی اعتبار نمودن اطلاعات کمیته محترم تحقیق مجلس کرده اند اینان که میبینند به زودی باید پاسخگوی اعمال خود باشند با انتشار اسامی جعلی که در آن خشک و تر سوخته اند سعی در بی اعتبار کردن حقایق دارند .
من به عنوان برادر کوچکتر شما از یکایک تان تمنی دارم که آرامش خود را حفظ نمایید و ناخواسته آلت دست این شب پرستان نشوید ، هر یک از دوستان که اطلاعات موثقی دارد می تواند آنرا به آدرس کمیته تحقیق ارسال نماید http://www.ttmajlis.com/contactus.asp یا اگر نمی خواهد شناخته شود به گل پسر ای میل mamaliz45@gmail.com
بزند. به امید آنکه با خونسردی و درایت بتوانیم به حقوق از دست رفته مان دست یابیم.

مخلص همگی گل پسر

امیدوار سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 06:32 ب.ظ

بابا بزرگ خودت را ناراحت نکن
ازینکه برایمان نوشتی که منظورت چه بوده ممنونیم ولی به ما حق بده که اولش بهمان بربخورد خب فکرش را بکن یه وبلاگی را اینقدر دوست داری و روزی چندبار بهش سر میزنی و یک دفعه توی ذوقت میخورد!
ولی بیخیال! خودت گفتی که منظورت چیز دیگری بوده
امیدوارم درسها را خوب بخوانی و موفق بشوی
برای ما هم دعا کن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 06:03 ب.ظ

رییس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد:
صدور مجوز فارغ‌التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی به دانشگاه‌ها واگذار شد سرویس: / آموزشی /
1383/12/11
03-01-2005
11:30:21



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی


مسئولیت صدور مجوز دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی به دانشگاه‌ها واگذار شد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر حمید اکبری، رییس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در گردهمایی مدیران آموزش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اعلام این خبر، گفت: اختیار صدور مجوز تحویل مدارک تحصیلی دانش‌آموختگان رشته‌های علوم پزشکی کشور از سال 84 به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود.

وی کاهش 55 هزار مراجعه به حوزه ستادی و صرفه‌جویی 27 میلیارد ریال هزینه را از مزایای این تفویض اختیار به دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: برای نهایی‌شدن این دستورالعمل در این نشست چهار کمیته تخصصی تشکیل می‌شود تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی بررسی بحث کمیسیون موارد خاص و جمع‌بندی آن در شورای عالی برنامه‌ریزی وزارت بهداشت را از دیگر برنامه‌های این حوزه عنوان کرد و گفت: دستورالعمل کمیسیون موارد خاص با همان چارچوب قبلی در حال بررسی است که در این خصوص تشکیل اداره فارغ‌التحصیلان در کلیه دانشگاه‌های کشور ضرورت دارد.

دکتر اکبری تهیه ذیج آموزشی دانشجویان و تصویب آن را از دیگر عملکردهای این حوزه عنوان و تصریح کرد: در این ذیج آموزشی دانشجویان و دانشگاه‌ها مورد پایش و ارزیابی آموزشی قرار خواهند گرفت و طی آن وضعیت علمی آموزشی دانشگاه‌ها مشخص می‌شود.

وی در خاتمه گفت: این برنامه از ترم جاری برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و در 9 دانشگاه تیپ 1، 2 و 3 اجرا می‌شود و در صورت تامین منابع مالی و انسانی اجرای آن از سال آینده به کلیه دانشگاه‌ها تعمیم داده می‌شود.

تهیه دستور العمل تفویض اختیار مسائل مربوط به دانشجویان انصرافی به دانشگاه‌ها

دکتر اصفیا معاون مرکز امور دانشجویان و دانش آموختگان وزارت بهداشت همچنین هدف از تفویض اختیار به دانشگاه‌ها را ارائه خدمات با بهبود کیفیت و کمیت آن عنوان کرد و گفت: تفویض اختیار باید اصولی و با برنامه ریزی خاص و دقیق صورت گیرد.

در این راستا کارشناسان وزارت بهداشت حدود دو هزار ساعت به بررسی آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های آموزشی در این خصوص پرداختند که نهایتا منجر به تدوین پیش‌نویس دستورالعمل تفویض اختیار صدور مجوز دانش آموختگان به دانشگاه‌ها شد.

وی با بیان اینکه این تفویض اختیار باعث تحمیل بار اضافی به دانشگاه‌ها نمی‌شود، خاطرنشان کرد: از سال آینده اختیار صدور مجوز دانش‌آموختگان مقطع پزشکی عمومی به دانشگاه‌ها تفویض می‌شود و امید که از سال تحصیلی آینده این تفویض اختیار در خصوص افراد سنددار و در مقاطع تخصصی و فوق تخصصی نیز صورت گیرد.

دکتر اصفیا در خاتمه از تهیه دستور العمل تفویض اختیار مسائل مربوط به دانشجویان انصرافی به دانشگاه‌ها نیز خبر داد.
دکتر اصفیا از کسانی است که در دوران مسئولیت خود در دانشگاه تهران تخلفات زیادی داشت بالاخره از امور دانشحویی تهران برداشته شغل مهمتری بههش دادند انزمان مهندس بود حالا دکتر هم شده
در سومین روز تحصن جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه سهند تبریز
معاون دانشجویی دانشگاه: خوابگاه جایگزین برای دانشجویان تهیه می‌کنیم سرویس: / صنفی /
1383/12/11
03-01-2005
15:59:22



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: صنفی


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند درباره تحصن دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه، تاکید کرد: مشکل دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه به دلیل عدم شرایط مناسب خوابگاهی است.

دکتر قالیچی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: مسئولان دانشگاه در بین دانشجویان متحصن حاضر شده و در این چند روز برای جایگزینی خوابگاه مناسب برای آنها اقدامات لازم را انجام داده‌اند و در حال حاضر نیز به دنبال محلی مورد قبول دانشجویان برای جایگزینی آنها هستیم.

گفتنی است، دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه سهند تبریز از سه روز قبل در اعتراض به وضعیت نامناسب خوابگاهی در دانشگاه تحصن کرده‌اند.

انتهای پیام


خبرهای مرتبط:


در سومین روز تحصن خود
دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه سهند تبریز شب را در دانشگاه خوابیدند

ماشاا... به غیرت و تعصب خانمها


با تهیه ذیج آموزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ضمن ارزیابی وضعیت تحصیلی و آموزشی دانشجویان و دانشگاه‌ها، عملکرد هر دانشگاه و دانشکده در هر ترم مقایسه می‌شود.

به گزارش سرویس صنفی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حمید اکبری، رییس مرکز امور دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این خبر درخصوص تهیه ذیج آموزشی برای دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی کشور، گفت: هدف از تهیه و اجرای این ذیج آموزشی، ارزیابی وضعیت و عملکرد آموزشی دانشجویان، دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در پایان هر ترم می‌باشد.

وی با اشاره به نحوه اجرای این برنامه، خاطر نشان کرد: بر این اساس معدل دانشجویان از لحاظ پیشرفت تحصیلی و نسبت به واحدهای اخذ شده و پاس شده هر دانشجو مشخص و بررسی می‌شود.

این بررسی همچنین سالانه درخصوص وضعیت تحصیلی ورودیهای هر دانشگاه و دانشکده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح درصد مشکلات خانوادگی، روانی، اجتماعی و اقتصادی دانشجویان نیز مشخص می‌شود، گفت: در این طرح دانشجویان به 4 گروه ممتاز یا عالی با معدل بالای 17، گروه خوب با معدل بین 17 تا 14 ، گروه در معرض خطر با معدل بین 14 تا 12 و گروه بازمانده از تحصیل با معدل زیر 12 تقسیم می شوند و بر این اساس برای هر یک از این گروه‌ها، خدمات خاصی پیش‌بینی و ارایه می‌شود که از این خدمات می‌توان به مشاوره برای دانشجویان بازمانده از تحصیل و تغییر مقطع تحصیلی آنان به مقاطع پایینتر، برگزاری کلاسهای آموزشی و تقویتی برای دانشجویان در معرض خطر و متوسط و خوب و ایجاد تسهیلات برای شرکت در کنفرانس‌ها، رایه مقاله و تشویق برای دانشجویان ممتاز و عالی اشاره کرد.

دکتر اکبری در خاتمه خاطرنشان کرد:‌ طرح ذیج آموزشی از ترم بهمن سال جاری برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و در دانشگاه علوم پزشکی به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و در صورت تامین منابع مالی و اعتباری آن از ترم بهمن ماه سال 84 نیز برای کلیه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اجرایی می‌شود.


katy سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 05:41 ب.ظ

بابا بزرگ لطفا مرا راهنمایی کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 03:37 ب.ظ

2005/03/01

زمان‎‎ قطعی‎‎ آزمون دستیاری‎ پزشکی



09:55:04 ق.ظ واحد مرکزی خبر



تهران‎‎ ـ تاریخ‎ آزمون دستیــاری‎ تخــصصــی‎ پزشکی‎ 15 اردیبهشت‎‎ است و این‎ تاریخ‎ تغییر نخـواهـد کرد.

دکتر مسعود پزشکیـان‎ وزیـر بهـداشـت‎ درمـان‎‎ و آموزش‎ پزشکی‎ گفت‎ تـاریـخ‎ آزمـون دستیاری‎‎ که‎ براساس‎‎ درخواست‎ مـجلـس شـورای اسلامی‎ تغـییـر کرد به‎ پانزدهم‎ اردیبهـشـت‎ موکول‎ شده‎ است‎.

وی‎ افـزود وزارت‎‎ بهــداشــت درمــان‎ برای‎‎برگزاری این‎‎ آزمون, آمادگی‎ کـامـل‎ را دارد و مـجلـس‎ شورای‎ اسلامی‎ نیـز از وزارت‎ بهداشت‎‎ خواست , این‎ تاریخ‎ قطعـی‎ بـاشـد و تغییری‎ نکند.

وی‎ به‎ شرکت‎ کننـدگـان‎‎ اطمیـنـان داد تاکنون‎ هیچ‎ مشکلی‎ در برگزاری‎ این‎‎ آزمون نیست‎ .



[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 03:35 ب.ظ

بابا بزرگ یک بار معذرت خواست بازم معذرت می خواد فقط بدونید که دلش پرخون است و بغضش گرفته
همین
البته بابا بزرگ از دوست و دشمن کم ناسزا و تهمت نشنیده نمی دانم اگر بجای بابا بزرگ بودید چکار میکردید
مخلص بابا بزرگ

استنباط سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 03:11 ب.ظ

متقلبین پارسال همه باید اخراج بشن.چرا دیگه صدای کسی در نمیاد.این چه مملکتیه که ما داریم...به خدا اگر تو بورکینافاسو زندگی میکردیم عدالت بیشتری بود.میدونین چرا کسی جلوی متقلبین و ممتخلفین را نمیگیره؟!! چون خود نمایندگان عزیز ملت که الان متخصصین کله گنده ای شدن با همین راه و روشها تخصص گرفتن و میترسن که وزیر که اونهم خودش کونش گهی است پرونده همه را یکجا رو کنه و دیگه حسابی آبروریزی میشه..باور کنین این نماینده ها تنها هدفشون از پیگیری این پرونده تا اینجا کسب یکسری امتیازات شخصی(مثل بورسیه خارج و دوره های فوق تخصصی و فلوشیپی و از این کوفت زهرمار ها)است که حتما تا حالا قولش را گرفتن و بنابراین دلیلی برای ادامه پیگیری پرونده ندارن..حتما تو دلشون هم میگن کون لق همه شرکت کنندگان و متقلبین و رد شده ها و ....به سلامتی همهون هم یک آروغ دسته جمعی میزنن!!! باور کنین عین واقعیته.بهتون بر نخوره!

بامداد سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 01:52 ب.ظ

جناب بابا بزرگ
با سلام و عرض ارادت
در جوابیه به پسرک تنها از طرف شما متاسفانه نوعی از ادبیات را دیدم که بسیار زننده بود . تشبیه دردودل همکاربه باد معده؟؟!!!!آن هم از طرف بابا بزرگی که ندیده دوستش داری...اگر با کارها ومطالب قبلیت آشنا نبودم میگفتم قطعا به بیماری خودبزرگ بینی دچار شده ای ... اول از هر چیز خدمتت عرض کنم که من در تمام تجمعات شرکت داشتم لذا فکر نکن که با این حرفها میخواهم اهمال کاریها را توجیه کنم نه عزیزم ولی بیا منصفانه کلاه خود را قاضی کنیم به نظر من همان کسی هم که در این اعتراضات شرکت نکرد و فقط قر زد یا حتی قر هم نزد و بغض خود را فرو خورد هم به اندازه ما حق دارد !! چرا ؟چون کمی اگر از حافظه تاریخی یا حتی حافظه غیر تاریخی و کوتاه مدت!!!! خود کمک بگیریم میبینیم که ای بابا وضع خیلی خراب تر از این حرفهاستو خانه از پای بست ویران است اینقدر حقها خورده شده و میشود که امتحان دستیاری در برابرش گم هست ...در این مملکت یک شبه یک آدمی که یک عمر حرفهای دیگری میزده با یک بازداشت موقت و کمی نوازش!!! متنبه میشه و میفهمه که ای بابا چقدر در خواب ناز بوده و نمک نشناس که متوجه این همه الطاف حضرات نشده!!!!!بنابر این اون کسی که با نیامد شاید نه اینکه نمیفهمیده بلکه به جهت اینکه بهتر مسایل را درک کرده حضور پیدا نکرده است...در ضمن اینقدر فنی ها را به رخ ماها نکشین میانگین سنی ما حداقل ۱۰سال بیشتر از اونهاست و نتیجتا ما محافظه کارتر از اونهاییم...در ضمن خیلی از بدبختیهای امروز ما نتیجه سیاست های همون بچه فنی های ۲۰سال پیشه که در حال حاظر تا خرخره غرق روابط ناسالم هستند و در حال حاظر همهچیز را شبیه دلار امریکای جها نخوار!!! میبینند......عزیزم مشکل ما مشکل فرهنگی است در میان کسانی که اسمشان در میان لیست متقلبین بود کسی هست پدر و مادرش از اساتید بنام روانشناسی و جامعه شناسی این مملکت هستند و برای دختر خانمشان سوال خریدند!!!!!فقط ببین عمق فساد و فاجعه مملکت ما را

بابا بزرگ سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 01:28 ب.ظ

امیدوار عزیز
خواهش میکنم این حرفهای بنده حقیر را به دل نگیرید منظور من هیچکدام از عزیزانی که در اینجا کامنت می گذارند نیست
هدف من از این حرفها کلی گویی است و بیدار کردن وجدانها خفته همین و بس .نه اینکه هر کدام از همکاران فکر کنند منظور این بنده نا چیز نظرات اشخاص بخصوص است به هیچوجه است و هر کسی اینطور فکر کند بهتر است حرفهای این حقیر را باد هوا تصور کند تا نظر خودش.
از سایر همکاران هم معذرت می خواهم من نمی دانم چرا بعضی ها دوست دارند خودشان را مورد خطاب این حرفهای من بدانند در حالیکه حتی بیشتر از من مبارزه کرده اند
وقتی به نامه همکاران مشهدی فکر می کنم که اعلام می کنند اگر پارسال سوالات فروش رفته به درک ما می خواهیم بدون توجه به بی عدالتی های موجود امتحانمان را بدهیم حتی اگر موجب کتمان حقیقت شود
خیلی دوست داشتم اینها را بشناسم
ترا خدا مرا ببخشید من سرپا تقصیرم
امیدوار عزیز و سایر همکاران خوب و بدون ریا ی من بابا بزرگ دلشکسته طلب بخشش می کند
مخلص بابا بزرگ
فقط خواهش میکنم نگذارید من حرف بزنم که دلم پر است می ترسم حرفهایی بزنم که موجب رنجور شدن خاطر شما عزیزان شوم

مزمز سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 01:16 ب.ظ

BA SALAM.OMIDVARAM MATALEBE MTROOHE
DASTEH BANDI SHODE VA BE MASOOLINE
ZIRABT ENEKAS YABAD.DAR HICH KOJAE
JAHAAN BE PEZESHKANE OMOOMI BE DIDE
ACHARE FARANCE NEGARISTE NEMISHAVAD
DAR KODAM NOGHTE AZ JAHAN BARAE VORUD
BE DORE TAKHASOS BAYAD 22 SHAKHE VA ZIR
SHAKHE RA DAR HADE EK RESIDENCE SALE 2
TABAHOR DASHT.DAR TAMAE ENTEHANAATE MOTABAR
CHAND REFRENCE DAR HADE POCKET AZ SHAKHEHAE
DAKHELI,JARAHI,ATFAL,ZANAN,BEHDASHT,VA
RAVANPEZESHKI MOSHAKHAS SHODE,VA EMTEHANAT
BE SOORATE 5 GOZINEHI VA BEDOONE NOMRE MANFI
BARGOZAR MISHAVAD.MA CHE CHIZI RA MIKHAHIM SABET
KONIM AYA SATHE ELMIE MA AZ SATHE ELMIE
SAERE KESHVARHAE DARAE ELM BISHTAR AST? AYA ASAATIDE
MA MIKHAHAND KHODESHAN RA ESBAT KONAND?YA MIKHAHAND
FAGHRE ELMIE NAKHASTE MA RA BE ROKHEMAN BEKESHAND?
DAR NAHAYAT PISH NAHADATE MAN 1)MAHDOOD KARDANE
SHAKHEHAE EMTEHANI BE CHAND SHAKHE ASLI 2)MOSHAKHS
KARDANE MANAABE KAM HAJM VALI BA KEIFIAT 3)HAZFE NOMRE
MANFI 4)5 GOZINEHI KARDANE SOAALAAT 6)IJADE EK
SANDIKAE PEZESHKI MOSTAGHEL AZ DOLAT VA GHODRAT
BEDOONE HAVAASHIE BRUKRASI BARAE MONAKES KARDANE
BIVASETE KHASTEHAE PEZESHKANE DAR HASHIE.
GHALBAN AZ ZAHAMATE SHOMA SHOMA SEPASGOZARAM

مرغ محلی سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 12:52 ب.ظ

بابابزرگ جان!
میدونم یه چیزایی دونستی که داغ کردی!
حق داری!!!!
توقعت از قضایا زیاد بودو این بلایا؛حوادث طبیعیه!!!!
به کلاغا بگو قار قار کنند؛سبک میشی!!!!
جسارت من رو ببخش؛هر چی باشه مهمونم.
خوش به حال ادمای نادون و بی خیال؛نمنمک درسی می خونن و دلشون هم خوشه...
در ضمن دلم برای نوشته های حاتم طایی-بهروز-۲کلمه حرف حساب-کلاغاوسایر دوستان خوش اوا تنگ شده......

بابا بزرگ سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 12:22 ب.ظ

پسرک تنهای عزیز
بابا بزرگ هیچ ادعایی ندارد تنها چیزیکه موجب ازارش می شود این دل صاحب مرده اش است که محل دفن صدها هزار جوان پرپر شده این کشور باصطلاح اسلامی است
وقتی بیاد شهدا می افتد نمیتواند ارام بگیرد و زبانش زهراگین میشود وتنها چیزیکه میتواند ارامش کند حرف زیبای معلم بزرگوارش دکتر شریعتی است که می گوید
اگر می خواهی راحت باشی خر باش و سعی نکن بفهمی...
اری وقتی خود را به نفهمی میزنم احساس ارامش میکنم و غم این بی وفایی ها بی خیالیها و این مسئولین بی مسئول را که از اسلام دو لاشدن و تزویر و ریا را یاد گرفته اند فراموش میکند
این مسئولین تزویر باز و ریاکار هستند و از اسلام فقط جاه و مقامش را می خواهند
اگر از همین حاج اقاها بپرسی داستان زمان پیامبر را که میخواست یکی از اقوام بزرگان قبیله را مجازات کند همه بزرگان اقوام جمع شدند و از پیغمبر خواستند که از مجازات صرفنظر کند و در مقابل هر خواسته ای را داشته باشد ان قوم براورده سازد ولی پیغمبر قبول نکرد حتی نزدیک بود جنگ شود ولی باز پیامبر (ص) قبول نکرد و ان اشراف زاده را مجازات کرد
اگر از جریان به عاریه گرفتن گردنبند توسط فاطمه (س) از بیت المال برای یک روز بپرسی چنان با اب وتاب تعریف خواهند کرد که چگونه پیغمبر به عزیزترین وجودش خشم گرفت و چطور مامور بیت المال را توبیخ کرد
و اگر از برادر کور علی(ع) بپرسی باز تعریف خواهند کرد که بخاطر زیادخواهی برادر ناتوانش از بیت المال چگونه به دست برادر کورش اهن داغ گداخته گذاشت
بیچاره علی و پیغمبر بلد نبودند که تکذیب کنند...
و شاید هم متخلفین امروزی مقامی بسیار بالاتر از مقام دختر پیامبر و برادر علی دارند که از مجازات اسلامی در امان می مانند...
یاد پرونده دانشگاه علوم پزشکی قم افتادم که حاج شیخ عضو هیئت امناء علوم پزشکی ۲۰۰-۳۰۰ میلیون تومان از تجهیزات بیمارستان را فروخته و پولش را بالا کشیده بود قاضی بیشعور پرونده با نهایت بیشرمی اعلام میکند که چون این اقای دزد از شیوخ بزرگ قم و معمم هستند با نهایت احترام برخورد شود گو اینکه ارزش انسان به لباسش هست نه به تقوایش
بگذریم.....
اما همکار محترم اگر راست می گویید از ۳/۱ همکاران برای احقاق حق امضا بگیرید و تحویل بدهید تا یک هفته ای کار را تمام کنیم حتی اگر به قیمت جانم تمام شود
اما یک سوال دارم کدامیک از شما ها وقتی که یکی از همکاران محترممان برای دفاع از حق بدست بازپرس قبلی پرونده کتک خورد اعتراض کردید
نه عزیزم حتی پادشاهی مردم بی بخار به درد نمی خورد البته جسارت نشود خدای ناکرده احساس کنید که منظورم شما خوانندگان محترم هستید نه به هیچوجه
بلکه منظور من انهایی هستند که میبینند و میدانند و به این ظلم تن میدهند
اما بابا بزرگ از این مردم بی خیال خسته شده اگر امسال قبول شود بعد از گرفتن تخصص ایران را ترک خواهد کرد و اگر قبول نشود بعد از امتحان از ایران خارج خواهد شد که خداوند هجرت را بر همچین مواقعی صلاح دانسته است
فقط خواهش می کنم مجبور نکنید بابا بزرگ جواب دهد
از انشای بسیار درب و داغونم معذرت میخواهم که بسیار پریشان حالم
از یک طرف مسئولیت سنگین سکوت و دم نزدن در طرف دیگر قدرت عظیم متخلفین و بی خیالی همکاران محترم
اردتمند همکاران بی ریا و مخلص

امیدوار سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 12:19 ب.ظ

بابابزرگ بهتر نبود یه طور دیگه ای منظورت را میرساندی؟
اگه کامنتهای ما باد معده است پس همه این کاسه کوزه ها را جمع کنی بهتر است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 11:57 ق.ظ

بابا بزرگ عزیز باز از ان حرفها زدی اگر نبود بنام بسیج مگر اجازه تجمع میدادند به این جمله دقت کن خانه از پایبست ویران است .مثل اینکه سرت ببخشید وبت زیادی کرده .اره بابا بزگ عزیز ما مثل بچه ها سنگ میندازیم وفرار میکنیم.به اندازه کافی رنج کشیدیم حالا نوبت کسانی هست که خودشان پایه گذار وتثبیت کننده این بی عدالتی است .امثال (عبدی۹ گرفتی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 10:57 ق.ظ

دوستان تو را خدا گوش کنید


طبق یک تحقیق روزانه دهها میلیون تومان هزینه چت ابرانی ها در یاهو می شود
بنابراین آنجا جای شلوغی است
و برای تفریح !!!! مناسبتر.


بنایراین دوستان هر وقت سر حال بودند و توانایی دفاع از حقوق خودشان را داشتند و لو با بیان استدلالات منطقی در آن هنگام به این وبلاگها تشریف بیاورند.

مقدم شان گرامی باد.


بزرگترین تفریح کار است.


موفق باشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 10:53 ق.ظ

همکار محترم بنظر من همت میخواهد نه گرفتن وکیل
برای نتیجه گرفتن بوسیله وکیل انهم برای همچین پرونده ای ماهها و حتی شاید سالها وقت می برد در صورتیکه اگر یک تجمع درست و حسابی داشتیم همه این مسائل یک شبه حل می شد
ما در ایام محرم شعار هیهات من الذله را سر دادیم
ولی به ذلت و خواری تن دادیم
برای به نتیجه رسیدن به همت و اتحاد نیاز داریم نه گرفتن وکیل
امتحان کنید اگر توانستید یک تجمع ۲۰۰۰-۳۰۰۰ نفری تشکیل بدهید مطمئن باشید که همه مشکلات فردای انروز حل خواهد شد

گوگوش سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 10:50 ق.ظ

یعنی کریمی رو گرفتن؟بازداشته؟یا فقط مثل مسولین سایر اموزشگاهها ازش بازجویی کردن؟؟اخه از همه اموزشگاهها بازجویی کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 10:40 ق.ظ

بابا بزرگ عزیز. سلام .بهترین عمل گرفتن وکیل وتشکیل یک گروه کاری وپیگیری تماس با گروه تحقیق است گروه کاری هم نمی تواند از تمام جامعه پزشکی باشد از چند نفر ادم توانا وکسانی که مدعی هستند که از دیگران بهتر مسائل را می فهمند وتوانائی بیشتری دارند از جمله شما .بسم الله.

بابا بزرگ سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 08:53 ق.ظ

اقای پسرک تنها
این نظراتی که شما برای خواندن انها مراجعه می کنی ارزشش از باد معده هم کمتر است البته ببخشید یک کمی رک حرف میزنم
باد معده حداقل بعد از دفع موجب راحتی مزاج می شود ولی این کامنتها فقط باد هوا هستند ارتعاش صوت هستند وقتی که صحبت بر سر عمل می شود همه جا می زنند این به قول شما کامنتدونی ها شده محل سنگ اندازی و فرار کردن و قایم شدن بچه های کوچک
من به شما قول می دهم اگر همین امروز اعلام کنند که ۳۰۰-۴۰۰ نفر سوال خریده اعتراف کرده اند و چون اظهار پشیمانی کرده اند به درسشان ادامه خواهند داد...
باز طبق معمول همه در این کامنتدونی ها جمع شده و شعار و فحش و ناسزا خواهند گفت دقیقا مثل بچه های کوچک
و اکر تجمعی صورت بگیرد باز همان ۵۰-۶۰ نفر همیشگی خواهند بود نه بیشتر
دیگه بخاری در جامعه پزشکی باقی نمانده و یک جو غیرت نمی توانی پیدا کنی
امروز دیگه حتی کارگر و حمال و باربر هم میدانند چه کسی سوال خریده و چه کسی سوال فروخته
ایا بهتر نیست بجای خود فریبی در این کامنتدونی ها به فکر اقدام درست و حسابی بود
فکر نکنید که در بعد از مرگ از ما بازخواست نخواهد شد
مطمئن باشید که تن دادن به ظلم دست کمی از ظلم کردن ندارد
بر عکس شما بنده از دیدن این نظرات باد هوا حالم به هم میخورد بنظر من به اندازه کافی حرف زده شده اگر مرد عمل هستید بسم ا... اگر نیستید حرف نزنیم بهتر است
ضمنا فکر نکنید که اقایان سوال خر ابرویی دارند که بخواهید ابرویشان را ببرید کسی که دست به اینکار میزند مطمئن باش که به کارش افتخار میکند در پاسخ به تو هم میگوید که اگر میتوانی تو هم انجام بده و اگر نمیتوانی خفه شو . چون شرم و حیا سرشان نمیشود
و اما در مورد درس خواندن و حالت تهوع:
درس خواندن و یادگیری علم عشق میخواهد اگر از زیاد خواندن خسته می شوی علتش این است که هدف درستی نداری
اگر هدف ٍ قبولی در رشته تخصص و بعد بعنوان یک متخصص کسب درامد باشد معلوم است که از خواندن دچار تهوع خواهی شد و از زندگیت لذت نخواهی برد
اما اگر هدفت از خواندن یادگیری باشد مطمئن باش هیچوقت از خواندن سیر نخواهی شد و دم به دم به تشنگیت افزوده خواهد شد به حدیکه حاضر نخواهی شد سراغ اینترنت و دیگر تفریحات بروی چرا که لذت یادگیری بسیار بالاتر از لذایذ سایر تفریحات است....
از اینکه سرتان را به درد اوردم پوزش می خواهم

فراموش نکنیم که حرف تا عمل نشود فقط باد هواست وهیچ ارزشی ندارد
ارردتمند بابا بزرگ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 08:43 ق.ظ

دکتر کریمی از دوستان صمیمی دکتر فدائی بود ولی فدائی به او نارو زد و اورا لو داده است مفهوم شد؟؟؟؟؟حالا باز هم بگوئید مثل خر درس میخواند لطفا از کلمات مناسب تر استفاده نمائید...ظمنا در جواب ان که گفته که اگر کریمی سوال خریده بود اواره اینجا نمیشد عرض کنم که متاسفانه فروشنده سوال قبولی تهران را تظمین نمیدهد ؟؟؟لابد این هم از نا مردی او ست؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 07:28 ق.ظ

من با پسرک تنها مخالفم او که ۲۴ ساعت فقط کامنت می ده


بابا بزرگ ببین تستها را ادامه بده

امیدوار سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 07:13 ق.ظ

وا خب شاید بیچاره واقعا یک درصدی باشه
بابا توروخدا دعوا نکنین اینجا میاید که خستگی درس از تنتون دراد نه اینکه اعصابتونو خورد کنید و کاراییتون پایین بیاد

۱٪ نیستم سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 04:51 ق.ظ

من از ساعت ۱۷ همینطور دارم درس می خونم.
حتما می خوام امسال فبول شم.
یکی به دادم برسه.
من خریدار سوال به هر قیمتی هستم.
۲ ساله که دارم می خونم.
دیگه خسته شدم.
من سوال می خوام

مدغ سحر سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 04:33 ق.ظ

بابا بگیرن یا درس بخونین یا بخوابین چرا برای هم شاخ و شونه میکشین!!!!!!!!!!!!!!!

جواب کامنت بالا سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 01:57 ق.ظ

دکتر کریمی قبولی ۸۰ است و نه سال۸۲ .منم میشناسمش مثل خر درس مییخوند .با این حساب میخواین قبولی همه افراد در تمام سالها را زیر سوال ببرین در سته سوال فروشی سالهاست انجام میشه ولی همه هیدونیم کهفقط پارسال سوالات به تعداد بینهایتی فروخته شده وسالهای قبل این تعداد محدودتر بوده .راستی چرا هرکس میاد تو سایت میگه ۱٪ است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 12:49 ق.ظ

کاملا موافقم من خودم یک درصدی هستم اما پارسال علی رغم نمره خوب نتوانستم قبول شوم مگر می توان با کسی که علم لدنی دارد و همه چیز را از قبل میداند رقابت کرد ؟؟هر کس می گوید بله اولا تشخیص دیلوژن گراند یوزیتی است وتشخیص دوم خریدن سوال واقعا چه معجزه گرانی داریم!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 12:26 ق.ظ

اقا جان لطفا دیگر از یک درصد و دو درصد نگوئید که به شما هم به دیده خریدار سوال نگاه میکنیم اخه عزیزم وقتی سوال فروخته میشود اخر کدام نابغه ای میتواند با کسی که سوال را از قبل دارد رقابت کند ؟ اخر رو هم حدی دارد حالا هی بگوئید باسواد... یکدرصد ...نابغه ... درس خوان ...

رضا سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 12:06 ق.ظ

ای پ....
زگوش پنبه برون آرو داد خلق بده

وگر تو می ندهی داد ،روز دادی هست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1383 ساعت 12:03 ق.ظ

منم با شما موافقم
تهمت کار درستی تیست

سرطان دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 09:58 ب.ظ

از کلاس دستیاری رشت دکتر کریمی میدونم فقط ۲ نفر تو رشته های در پیتی شهرستان قبول شدن وبقیه مردود شدن.ولی ایننکه سوال به خارج از بچه های کلاسش فروخته باشه رو نمیدونم واما در مورد قبولی خودش:۲٪ دانشگاه شیراز بود ودر همون سال جراحی قبول شد ولی بعلت تغییر سهمیه ازش تعهد ۲ برابر خواستن و اونهم نرفت چند سال مطب داری کرد وبعد یکسال تمام مطب را تعطیل کرد ودرس خوند توی کلاسهای رزیدنتی ۳ تا اموزشگاه هم شرکت کرد ودر نهایت با رتبه سیصدوچل پنجاه ای ان تی رشت قبول شد اون اگر سوال خریده بود مطمینا پول بیشتری میداد تا اواره شهرستان نشه!حالا نگین من خودم سوال فروشم واز این حرفها من فقط اطططلاعاتم را که کاملا موثق نوشتم دیگه خدا میدون به غیر شاگرداش سوال داده یا نه

گرگ بیابون دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 09:53 ب.ظ http://drwolf.persianblog.com

می خواستم اطلاعاتی در مورد چند فرد متخلف بدهم :
1- خانم دکتر پریا توکلی پور رزیدنت فعلی قلب وعروق اصفهان(خریداروفرو شنده سوال به 8 نفر دیگر)
2- خانم دکتر گلناز فردوسی رزیدنت فعلی طب اورزانس ایران(خرید از نفر شماره 1)
اسامی دیگران رو نمیدونم خانم شماره 1 به چند نفر دیگر هم پیشنهاد داده بودکه معامله انجام نشد
فرد دیگر اقای دکتر علی محمدزاده که در مرحله اول با خرید سوالات نمره 570 اورده و به علت تابلو بودن دبیرخانه کارنامه صوری صادر کرد و اسم ایشان جز قبولی ها نبود ولی ظاهرا الان در یکی از بیمارستان های تهران در حال گذراندن رزیدنتی است لازم به ذکر است این فرد ورودی دانشگاه کانادا بوده ووالدین او هیات علمی دانشگاه پزشکی گیلان می باشند این اقا نه سربازی ونه طرح گذرانده واز ابتدای اتمام درس اجازه امتحان داشتهاست.

اعصابم خورده ها دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 09:38 ب.ظ

منم موافقم

پسرک تنها دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 09:33 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

بابابزرگ
شما صابخونه ای و صاحب اختیار
ولی فکر کنم که بیشتر همکاران برای دیدن کامنتها به این کامنتدونی سر می زنن. ممنون می شم اگه لینک جدایی برای این تستها بذاری تا کامنتدونی فقط برای کامنتها باشه. شخص بنده وقتی که از درس خوندن دچار حالت تهوع می شم میام کامنتهارو بخونم. اگه اینجاهم چشمم تست ببینه که الکالوز متابولیک هیپوکلرمیک رو شاخمه. ولی چون بقیه ظاهرا از تستها استقبال می کنن پیشنهاد می دم که کنار لینک کامنتها یک لینک هم برای تست و تایپ کردن اونا بذاری
مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 08:57 ب.ظ

طراح سوالهای فوق اقای دکتر کامرانی(کودکان) می باشند
سوالات ۵و ۶(امیدوار) ج جواب هست
جواب سوالهای ۳۱ و ۳۲ (مرغ محلی)الف میباشد جواب ۳۳ ب میباشد
اما سوال ۷(ژولی) گزینه ج درست هست
بهتر است یک سری به نلسون بزنید تا همه گزینه ها در خاطرتان بماند و نیز از درست بودن جوابها مطمئن شوید
منتظرم بقیه را هم تایپ کنید تا سوالهای جدید ارائه کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 08:41 ب.ظ


هم دکتر علایی کرمانشاه و هم حمیدرضا کریمی رشت
هر دو شون از دوستای فدایی هستن....
فدایی توی هر دو شهر رفته بوده

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 08:36 ب.ظ

می ترسم دفعه بعد بابا بزرگ تا سوال تایپ نکم رام نده تو

ژولی پولی دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 08:03 ب.ظ

اینم سومی:

کدام گزینه صحیح است
الف) در بیماری که بدنبال مصرف آسپیرین دچار راش ماکولوپاپولر می شود احتمال حساسیت مفرط به پنی سیلین قابل پیشگیری است
ب) در بیماری سرم ترومبوسیتوز و افزایش C3 و C4 داریم
ج) بیماری سرم معمولا 14-7 روز پس از تجویز آنتی ژن بروز می کند
د) کهیر مزمن هنگامی است که متناوب بیش از 2 هفته طول بکشد

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 07:56 ب.ظ


و اما در شهر رشت.....
رابط فروش سوال در رشت:
دکتر حمید رضا کریمی رزیدنت سال سه گوش و حلق و بینی که قبولی خودش هم حرف و حدیث بسیار داشته....

ایکس دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 07:48 ب.ظ

شاید اون خانم دکتر همونه که از اروپای شرقی اومده و متولد ۱۳۴۷ است و شاغل بود(!)و ....پارسال با ۴۳۰ رفت زنان نشست!!!!!!!!!!!!!
بیبچاره خیلی بهش تهمت زدند و حتی رفت دادکاه اما الحمد...رفع اتهام شد.
خوبه!الان میتونه بره پوست یا هر چی حقشه.
تهمت زدن کار نارواییه.منم نزدیک بود گول شیطون رو بخورم....

مرغ محلی دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 07:36 ب.ظ

31-کودک از چه زمانی خیس بودن خود را اظهار می دارد؟
الف)18 ماهگی
ب)10 ماهگی
ج)15 ماهگی
د)12 ماهگی
32-شب ادراری تا چه سنی نرمال تلقی می شود؟
الف)4سالگی در دختران-5سالگی درپسران
ب)4سالگی در پسران-5سالگی در دختران
ج)6سالگی در هر دو سن
د)5 سالگی در هر دو سن
33-در چه سنی دندان شیری کامل می شود؟
الف)2سالگی
ب)3سالگی
ج)5/2سالگی
د)4سالگی

امیدوار دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 07:08 ب.ظ

راستی یکی از رزیدنتهای داخلی ما میگفت به یکی از دوستاش که داره زنان میخونه و سال پیش قبول شده نامه اومده که میتونه مجددا انتخاب رشته کنه

امیدوار دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 06:46 ب.ظ


دومیشو من تایپ میکنم

در مورد درماتیت اتوپیک کدام گزینه صحیح است؟
الف) در سن دو ماهگی تا دو سالگی شایعترین محل درگیری چین جلوی ارنج و پشت زانو است
ب) استروئیدهای سیستمیک در درمان موثر است
ج)استعداد عفونتهای استافیلوکوکی و هرپس سیمپلکس جلدی بالاست
د) اکثر بیماران تا نوجوانی علامت دار هستند

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 06:32 ب.ظ

من امسال حتما سوالها رو می خرم ؛ چون از این وضعیت خسته شدم.
اگه کسی می تونه کمکم کنه اطلاع بده.
پول خوبی گیرش مباد !!!
منتظرم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 06:24 ب.ظ

بابا بزرگ جواب سوالها را بده لج کردی

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 06:15 ب.ظ

خوب بابا بزرگ ناراحت نشو اولی را من تایپ کردم
۵-در مورد رینیت الرژیک کدام مورد صحیح نیست؟
الف) رینیت الرژیک فصلی قبل از ۲ سالگی نادر است
ب) خط دنی در پلک تحتانی وجود دارد
ج) ایمیون تراپی نقشی در درمان ندارد
د) موثرترین درمان علامتی در رینیت الرژیک کورتیکوستروئید موضعی است

ملوان زبل دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 05:48 ب.ظ


می دونین که امتحان فوق تخصص 20 اسفند برگزار می شه!!!! این امتحان 13 اسفند بود که به خاطر اعلام قبلی وزیر که امتحان دستیاری جاش اومد به 20 اسفند موکول شد؛ سوال....؟؟؟::::
چطور دبیرخانه ناسالم اجازه برگزاری امتحان فوق تخصص را دارد ولی تخصص را نه؟؟؟؟ آیا فقط سوال دستیاری و قوانین امتحان تخصص مشکل دارد و فروش می رود ؟ یک نفر قانع کننده بگوید این به خاطر مظلومیت عمومی هاست یا مساله اصلا بحث کادر اجرایی و دبیرخانه نبود؟؟؟و فقط سوال رزیدنتی فروش دارد و بازار خرید سوال فوق تخصص راکد است؟؟؟؟؟پس کاسه ای زیر بشقاب است! وگرنه دبیرخانه چگونه کفبت و اجازه برگاری فوق تخصص را دارد؟؟؟؟شاید سوال فوق طلسم دارد و بعد فروش باطل می شود؟ یا مال خر متخصص نداریم؟

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 05:45 ب.ظ

خریدار سوال دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 05:29 ب.ظ

خریدار سوال با بالاترین قیمت.

من می خوام به ـــ هر قیمتی ــ شده قبول بشم.
به هر قیمتی

بابا بزرگ دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 05:28 ب.ظ

تا تستهای صفحه اصلی را در قسمت نظرات تایپ نکنید جوابها را خودتان باید پیدا کنید و من نخواهم گفت
اما در جواب دوستمان مانی
بابا ناراحت نباش
ما انقلاب کردیم تا یک عده فرصت طلب سوارمان شوند و کسی پاسخگو نباشد
حیف از آنهمه خون شهید که برای ابادی ایران اسلامی از همه چیز خود گذشتند
من نمی دانم این دزدان ریاکار و تزویر باز چه جوابی به بدنهای بی سر و تن های قطعه قطعه شده شهدا در روز بعد از مرگ خواهند داشت

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام دوستان .خدای من شاهد است که افرادی را که در کامنت های قبل نام برده شد نه تنها من بلکه همه میشناسندوو قصه قبولی اینان را همگان با تمسخر بیان میکردند این 6 نفر که تا مدت ها خودشان را حتی از انظار مخفی میکردندشب قبل از امتحان سوالات را در هتل بیستون شهر کرمانشاه دریافت کردندوبا نگاهی مختصر به نمرات سال قبل از قبولی میتوان به سادگی به این حقیقت دردناک واقف شد: این 6 نفر که اسمی انها قبلا توسط دوستان اعلام شد: 1- ریاض لطفی رادیولوزی ایران 2-امیر امیدوار برنا پوست مشهد 3- امیر فصیحی ENT اهواز 4- بهیه مرادی قلب ایران 5- اسو علیمحمودی چشم تهران 6- پیام ساری اصلانی نورولوزی اصفهان. رابط مستقیم اینان دکتر کامیار علایی بوده که برگذار کننده کلاس های دستیاری تیمورزاده در کرمانشاه است ایا حقیقت از این واضح تر؟ چه کسانی پاسخگوی ما خواهد بود.اگر هر گونه شک و تردیدی وجود دارد کافیست با مقایسه نمرات این افراد در سال قبولی و سال های قبل یقین حاصل کنید که گفتن این اخبار غرض ورزی شخصی نیست.با تشکر: مانی

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 04:22 ب.ظ

ای بابا من چرا اینطوری بازم نوشتم این انزیمه هم منو کشت : اسپارتات امینو ترانسفراز

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 03:40 ب.ظ

با با بزرگ لطفا جواب تست های صفحه اصلی رو هم بگذارید.ممنون

امیدوار دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 03:36 ب.ظ

افرین افرین همکار محترم انشالله موفق باشید
فقط ببخشید که به جای الانین ترانس امیناز اشباها نوشتم الانین ترانس امیناز

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 03:24 ب.ظ

بیمار هپاتیت اتو ایمیون داره وجواب ج درسته.

بابا بزرگ دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 03:23 ب.ظ

تستهایی که مشاهده می کنید بصورت عکس هستند
لطفا هر کدام یکی از تستهای بالا را در قسمت کامنت تایپ کند تا بتوانم انها را با تستهای جدید جایگزین کنم
از دکتر امیدوار هم بخاطر تست خوبشان متشکرم
ارادتمند

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 03:16 ب.ظ

خوب جوابش را هم می گفتی
خجالت کشیدم ببخشید

امیدوار دوشنبه 10 اسفند 1383 ساعت 02:55 ب.ظ

خوب باشه من اولین تست رو میگم :
خانم ۲۰ ساله ای با خستگی و زردی مراجعه نموده است سابقه مصرف دارو یا تماس با ویروسهای کبدی را ندارد ازمایشات بیمار به شرح ذیل است :
اسپارتات امینو ترانسفراز : ۲۰۰
الانین ترانس امیناز : ۲۵۰
البومین : ۴
زمان پروترومبین : ۸
و تستهای ویروسی منفی است ولی انتی بادی ضد هسته ای انتی اس ام ( انتی ژن اسمیت) مثبت است. بهترین روش درمان بیمار فوق کدام است :
الف) اینترفرون
ب) اینتر فرون + پردنیزولون
ج) ازاتیو پرین + پردنیزولون
د)ویتامین ای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد