خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفادر نظراتتان ازشایعه پردازی وعبارات ناروا خوددار ی کنیدباتشکر

به در خواست جمعی از همکاران متعهد و وظیفه شناس روز

 سه شنبه  ساعت 10 صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی

 برای داد خواهی از ظلمها و حق کشی هایی  که وزارت بهداشت به اسم دین و مذهب  در حقمان روا داشته است  تجمع خواهیم کرد.

 وظیفه هر پزشک عدالتخواه است در این تجمع دادخواهانه شرکت کند امیدوارم با احساس مسئولیت و با حضور خود  دل همکارانتان را شاد کنید یا که با عدم حضور خود اندک ابرو و حیثیت باقی مانده پزشکی را بر باد دهید

تجمع دادخواهانه در روزهای سرور آزادگا ن و امر به معروف و نهی از منکرکردن وزارتخانه بهداشت.     زمان: سه شنبه ساعت 10 صبح   مکان: مقابل مجلس شورای اسلامی


وزارت بهداشت باخواست مجلس درباره تغییرزمان آزمون دستیاری پزشکی موافقت کرد تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۳/۱۱/۲۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با درخواست مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت، در زمان برگزاری این آزمون تجدیدنظر خواهد کرد.
به گزارش اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی دکتر مسعود پزشکیان درباره درخواست رئیس مجلس شورای اسلامی از وی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی از اسفند امسال به بعد از نوروز ‪
۱۳۸۴گفت:
خواست نمایندگان ملت برای قوه مجریه مهم است و وزارت بهداشت، این درخواست مجلس را بررسی و در زمان برگزاری آزمون یادشده تجدیدنظر خواهد کرد.


 وزیر بهداشت در مجلس حدود چند ماه پیش اظهار داشتند:

در صورت وجود حتی یک مورد تخلف، آزمون دستیاری را ابطال خواهم کرد

حال چه جوابی به کسانی که حقشان پایمال شده است دارند و چگونه می خواهند جبران کنند


خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران سرویس مجلس
دکتر نورالدین پیرموذن، مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به جلسه‌ی روز گذشته‌ی این کمیسیون اشاره و تصریح کرد: مساله‌ی برگزاری امتحانات دستیاری پزشکی روز گذشته در کمیسیون بررسی شد. دکتر پزشکیان خواسته بود یک نفر از اعضای کمیسیون به عنوان ناظر در امتحانات پذیرش دستیاری انتخاب شود. نظر کمیسیون در این راستا این است که اگر یک نفر در وزارتخانه به عنوان ناظر انتخاب شود این امر معنی‌دار نخواهد بود و هیچ قانونی هم وجود ندارد که نماینده مجلس به عنوان ناظر در این امتحان حضور داشته باشد، لذا کمیسیون معتقد است دعوت یک از نفر از سوی وزارت بهداشت به عنوان ناظر چه بسا شریک کردن کمیسیون بهداشت در تصمیم‌گیری‌های موجود باشد.
وی خاطر نشان کرد: به اعتقاد کمیسیون موضوع پذیرش و امتحانات دستیاری به شکل ریشه‌یی و با اصلاح ساختار و ترکیب و وظایف دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی حل شود و امید است در جلسه‌ی مشترکی با وزیر بهداشت و با هماهنگی وزارت بهداشت تاریخی برای امتحانات دستیاری مشخص شود تا مسائل سال گذشته پیش نیاید.
پیرموذن افزود: پس از گزارش‌هایی که هیات تحقیق و تفحص از امتحان دستیاری دارند به نظر کمیسیون تنها راه قطعی حل مشکلات موجود تغییر در نحوه یا انجام پذیرش دستیاری و بر چیده شدن بی‌اعتمادی موجود در فضای آموزش پزشکی کشور و اصلاح هر چه سریع‌تر قانون شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور است.

http://dastyari.blogsky.com

 تاریخ :26/11/1383 ساعت : 14:08 کد خبر: 8311260224

عضو کمیته پیگیری آزمون دستیاری در گفتگو با فارس:
آزمون دستیاری با دستور رئیس جمهوری یا رئیس مجلس به تعویق می‌افتد

خبرگزاری فارس: عضو کمیته پپگیری آزمون دستیاری مجلس گفت: وزیر بهداشت تلویحا تعویق آزمون دستیاری را پذیرفته است اما اعلام کرده است که برای تعویق این آزمون به صورت رسمی باید یک مقام بالاتر مانند رئیس جمهوری یا رئیس مجلس دستور رسمی این کار را ابلاغ کند، تا اجرا کنیم.

عوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: طی جلسه ای که روز گذشته با وزیر بهداشت داشتیم وزیر بهداشت دلایل نمایندگان مجلس را برای تعویق آزمون دستیاری منطقی دانست اما گفت با توجه به تصویب و اجماع زمان برگزاری آزمون دستیاری در وزارت بهداشت نمی توانیم راسا این تصمیم را ملغی کنیم اما در صورتی که یک مقام بالاتر مانند رئیس جمهوری یا رئیس مجلس دستور تعویق آزمون دستیاری را ابلاغ کند، تعویق این آزمون از نظر ما مانعی ندارد.
وی ادامه داد: دلایل ما این بود که با توجه به ایرادات و اشکالات اساسی آزمون دستیاری در سال 82 هنوز وضعیت پذیرفته شدگان و رد شدگان این آزمون در هاله ای از ابهام است و تا مشخص نشدن وضع آنان برگزاری آزمون بعدی درست نیست ضمن اینکه تعدد نظر مسئولان در مورد برگزاری آزمون دستیاری، داوطلبان این آزمون را در وضعیت روحی و روانی نامناسبی قرار دارند و برگزاری این آزمون در شرایط فعلی به زیان آنان است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به تخلفات احراز شده در آزمون سال گذشته از نظر ما تغییر ساختار، نیروها و قوانین دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی کاملا ضروری است و اعمال چنین تغییری نیز قبل از آزمون نیازمند زمان لازم است.
حیدرپور گفت: نمایندگان عضو کمیته پیگیری آزمون دستیاری امروز با رئیس مجلس در این زمینه دیدار می کنند و طی امروز و فردا نیز احتمالا جلسه ای با رئیس جمهوری داریم و در اولین فرصت طی امروز و فردا دستور لازم را برای تعویق آزمون دستیاری دریافت می کنیم .
انتهای پیام
/


عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی:
دستگیری و بازداشت شماری از فروشندگان سوالات‌‏آزمون دستیاری پزشکی آغاز شده است نمی‌‏توان در مورد عوامل فروش سوالات‌‏ جزییات را اعلام کرد


http://dastyari.blogsky.com

 تاریخ :26/11/1383 ساعت : 10:23 کد خبر: 173466

تهران- خبرگزاری کار ایران
عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی در مجلس هفتم گفت: هنوز به دلایل خاصی نمی‌‏توان در مورد جزییات جریان دستگیری و اعترافات عوامل فروش سوالات آزمون دستیاری پزشکی، اطلاعات را فاش کرد.

دکتر عوض حیدرپور در گفت و گو با خبرنگار"ایلنا" افزود: دستگیری و بازداشت شماری از فروشندگان سوالات آزمون دستیاری پزشکی آغاز شده است و همچنان ادامه داد.
وی افزود: آنها در جریان بازپرسی ها اعترافاتی نیز در موردچگونگی دستیابی به سوالات، فروش و توزیع آن داشته‌‏اند.
عضو هیات تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری پزشکی در مجلس هفتم افزود: مراحل تحقیق و تفحص ادامه دارد و امید است هرچه زودتر به نتایج قطعی دست یابیم و به زودی اعلام عمومی کنیم.     نظرات


طرح فوریتی اصلاح قانون آموزش پزشکی این هفته تقدیم مجلس می‌شود

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران سرویس مجلس
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این هفته طرح فوریتی اصلاح قانون آموزش پزشکی را تقدیم مجلس می‌کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) این طرح در سه محور ترکیب شورای آموزش پزشکی و تخصصی، وظایف و ساختار آن به مجلس تقدیم می‌شود.
این قانون چگونگی ترکیب، ساختار و وظایف دبیرخانه شورای تخصصی را مشخص خواهد کرد و منجر به تمرکز، بهترسازی تصمیم‌گیری منطقی درباره اجرای امتحانات دوره‌های تخصصی و فوق‌تخصصی می‌شود.
پیر موذن در همین باره به ایسنا گفت: برای پیش‌نویس این طرح از تمامی دبیران شوراهای تخصصی، رؤسای دانشگاههای علوم پزشکی و فرهنگستان علوم پزشکی و پیشکسوتان آموزش پزشکی کشور نظرخواهی شده است. امید می‌رود با اصلاح قانون شورای آموزش پزشکی و تخصصی، دیگر شاهد گرفتاریهای موجود در انجام امتحانات تخصصی و فوق‌تخصصی نباشیم. نظرات
٢٦/١١/١٣٨٣    کد خبر :8311-09986 ساعت خبر 11:56:41  

سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در بسیج دانشجویی:
بسیج دانشجویی با برگزاری آزمون دستیاری در اسفند ماه مخالف است

خبرگزاری فارس: سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت:بسیج دانشجویی با هرگونه برگزاری آزمون در تاریخ 13 اسفند، به دلیل مغایرت با خواست جامعه پزشکی و اعلام قبلی تعویق آزمون از سوی وزارت بهداشت و عدم امکان برگزاری سالم آزمون مخالف است.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس، در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت از سیمای جمهوری اسلامی مبنی بر واگذاری حراست آزمون به بسیج و نیروهای جبهه و جنگ، تصریح کرد: وزیر بهداشت و مدیران تحت امر ایشان که به دلیل سوءمدیریت و حمایت غیرقابل توجیه از مجرمان دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی می‌بایست در دادگاه رسیدگی به پرونده و وجدان جامعه پزشکی پاسخگو باشند چگونه به خود اجازه می‌دهند با انداختن توپ در زمین بسیج از نیروهای جهبه و جنگ به عنوان ابزاری برای تبرئه خود استفاده کنند در حالی که روحیه بسیج و نیروهای جبهه و جنگ چیزی جز عدالت محوری و مبارزه با فساد نیست.
وی با اشاره به اظهارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص احراز وقوع جرم در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، اظهار داشت:سرانجام آفتاب حقیقت از پشت ابرهای کتمان و پرده پوشی بیرون آمد و مشخص شد که دغدغه بسیج دانشجویی مبنی بر وجود فساد و تقلب در دبیرخانه مذکور بی‌مورد نبوده است.
سخنگوی دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران متذکر شد: وزیر بهداشت و همکاران وی که بارها بر برائت مجموعه خود اصرار می‌ورزیدند و حتی اعلام می‌کردند در صورت وجود حتی یک مورد تخلف، آزمون دستیاری را ابطال خواهند کرد هم اکنون چه پاسخی برای افکار عمومی دارند و چگونه می‌توانند به مدیریت خود ادامه دهند و حتی در امتداد عهدشکنی‌های خود در خصوص تعویق آزمون دستیاری به بهار آینده، رسما در مقابل خواست جامعه پزشکی قرار بگیرند که بهترین توصیه به ایشان استعفای محترمانه است.
انتهای پیام/2        نظرات 


...اما  اخر سر لازم به توضیح می دانم که  شمار پزشکان  بازدید کننده از این وبلاگ 300-400 نفر بیشتر نیستند و بیشترشان را نیز شهرستانی های عزیز تشکیل می دهند . بسیاری از همکاران محترم حتی کامپیوتر ندارند و از اوضاع بوجود امده کاملا بدون اطلاع هستند چه رسد به تجمع سه شنبه.

از طرف دیگر با اعلام اخیر وزیر بهداشت اکثرا باور کرده اند امتحان حتما در 13 اسفند بر گزار خواهد شد پس وظیفه ماست به همه دوستان اطلاع دهیم و به این وبلاگ دلخوش نباشیم که 2-3 تا شعار نوشتیم وعقده دل را خالی کردیم و مشکل حل شد.اما از نماینده های محترم باید بخواهیم که فرصت کافی به وزیر بهداشت داده شده و وقت عمل جدی فرا رسیده است اقای وزیر به خیال خودشان زرنگی می کنند هر از چند گاهی برای خنثی کردن اعمال مجلس چراغ سبزی نشان می دهند و بعد از ساکت شدن مجلس دوباره کار خودشان را ادامه می دهند پس وقت انجام اقدام نهایی فرا رسیده است.     ارادتمند بابا بزرگ      نظرات

تجمع دادخواهانه در روزهای سرور آزادگا ن و امر به معروف و نهی از منکرکردن وزارتخانه بهداشت.     زمان: سه شنبه ساعت 10 صبح   مکان: مقابل مجلس شورای اسلامی 

از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش یا اطلاعاتی در خصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر رابا
آدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند:
 
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp

اخبار روزهای گذشته :
<<  2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  29  >>
 

نظرات 174 + ارسال نظر
امیدوار چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 01:54 ب.ظ

بچه ها کی گفته فروردینه ؟ توروخدا شایعه نسازین

عشق و ایثار سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 01:43 ب.ظ



ماه عشق و ایثار بر شما مبارک




به چشمانت نجابت موج می زد

زدستت استجابت موج می زد


علی هم گاه مبهوت تو می شد

ز اندامت صلابت موج می زد


ملک تا چشم عالم کار می کرد

به پابوس رکابت موج می زد


همه لب تشنه بودند و تو دریا

به چشمان پر آبت موج می زد




با تشکر از تمام شما دوستان که امروز در مقابل مجلس حضور یافتید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 09:04 ق.ظ

مواظب باشید


وزیر تصمیم گرفته تاریخ امتحان رو جوری تایین کنه که نماینده ها وقت کافی برای گیر انداختن متخلفین نداشته باشند.
بنابراین در مورد ـــــ تعیین تاریخ امتحان ـــــ بهتره ما در تجمع تاریخی رو در نظر نگیریم و نمایندگان خودشون تاریخ را مشخص کنند تا به این وسیله هم :
۱- زمان لازم برای پیکیری تخلفات وجود داشته باشه و
۲- هم وحدت و اتحاد ما حفظ بشه

خدا با ماست.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 07:47 ق.ظ

خواست پزشکان فقط عقب افتادن امتحان دستیاری نیستب لکه خشک شدن ریشه تقلب وتزویردروزارت بهداشت میباشد

دقت کنید سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 06:35 ق.ظ http://www.tehranmetro.com

توجه کنید ؛ایستگاه بهارستان؛ مترو تشریف بیاورید ؛نه ؛ایستگاه مجلس ؛چون یک ایستگاه به اسم ایستگاه مجلس هم داریم وممکن است اشتباه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ساعات حرکت قطارها به سایت مترو تهران بروید.

با مترو بیائید زمان زیادی نمیگیره سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 05:08 ق.ظ

دوستان شرکت در تحصن امروز بهترین فرصت برای رسیدن به حقمونه خواهش میکنم به دوستانتون که در کتابخانه ها درس میخوانند همین امروز دوباره یاد آوری کنید که به بقیه اطلاع بدهند .
اگر با مترو که از هر جای شهر قابل دسترسی است تشریف بیارید وقت زیادی ازتون نمیگیره . ایستگاه بهارستان دقیقا روبروی در ساختمان جدید مجلس است.

تنبل سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 03:04 ق.ظ

با اینکه از اسمم معلومه که تنبل هستم ولی فردا در تحصن حتما شرکت خواهم کرد.
درود بر تمامی دوستان شجاع و نمایندگان قدرتمند
ودرود بر بابا بزرگ؛گل پسر؛پسرک تنها؛زبون دراز؛رنگارنگ گمشده؛گودرزی؛عباسی؛گاندی؛..........
دم همگی گرم

مرغ ماشینی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 02:23 ق.ظ

پس چی شد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 02:13 ق.ظ

موثق
امتحان نیمه دوم فروردین برگزار می شه

بابا بزرگ سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 01:26 ق.ظ

از لطف شما همکاران محترم ممنونم خواسته اصلی همه ما بر چیده شدن تمام تخلفات است و مجازات همه متخلفین
امروز باید بگونه ای عمل کنیم که حداقل برای چند سال کسی در وزارت بهداشت جرات خلاف کردن را نداشته باشد
ما مدیون خون شهدایمان هستیم و تا زنده هستیم باید با فساد عده ای منافق که در پستهای مختلف نفوذ کرده اند و یا کسانیکه اسیر هوای نفس خود هستند مبارزه کنیم باشد که شهدایمان ما را ببخشند و مورد امورزش پروردگارمان قرار گیریم
اما فردا در مقابل مجلس باشیم و از نمایندگان محترم بخواهیم همیشه با فسادهای موجود در برخی قسمتهای نظام برخورد قاطعی داشته باشند تا هم ابروی نام مقدس اسلام حفظ شود هم باعث دلگرمی ملت پاک گردید و هم روح شهدایمان را شاد کنیم
ضمنا تکلیف امتحان سال ۸۲ را هم مشخص کنند و عزیزانیکه در این میان ضرر کرده اند به نوعی جبران گردد
بابا بزرگ شرمنده همه مخلصین

سوخته سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 01:26 ق.ظ

امشب از ذوق عدالت گریستم
به یاد شادی کودکانه ام که زنجیری برای عاشورا خریده بودم
یادش به خیر!پاک و کودکانه

نیما سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 01:19 ق.ظ

پسرک تنها
ناقلا چه گوش بزنگی وچه خوش خبر
الکی نیست که همه دوست دارند ومیخوان از تنهائی درت بیارن

اما فردا بیا حتما بیا
نکنه دوباره پشت کامپیوترت بشینی و هی دنبالش بگردی
فردا بیا از بابا بزرگ خواهش میکنیم واست آستینی بالا بزند

مرغ محلی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 01:11 ق.ظ

پرنده؛هی پرنده ی پر قیچی!
پرنده"هی پرنده ی انجا نشسته ی خاموش!
میان دل و بیدل اینهمه آیا"
تردید رفتن و نرفتن تو را
مگر حسرت آسمانی نیامده دریابد"
ورنه زیور این زمستان زمهریر
پا به جائی ی برفی است که هجرت هر ساله ی رازها را نمی داند................................سید علی صالحی

مرغ محلی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 01:10 ق.ظ

پرنده؛هی پرنده ی پر قیچی!
پرنده"هی پرنده ی انجا نشسته ی خاموش!
میان دل و بیدل اینهمه آیا"
تردید رفتن و نرفتن تو را
مگر حسرت آسمانی نیامده دریابد"
ورنه زیور این زمستان زمهریر
پا به جائی ی برفی است که هجرت هر ساله ی رازها را نمی داند................................سید علی صالحی

کلاغچه تبریزی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 01:09 ق.ظ http://dastyari.blogsky.com

بابا بزرگ عزیز این موفقیت را به شما و همه دوستان تبریک میگم بابا بزرگ لطفا با دکتر رضایی آشتی کن تا شادیمون صد چندان بشه ضمنا من خیلی ناراحتم از اینکه اون روز گفتین اینتر نتو جمع کنینو تو این مدت باقی مونده برین سراغه درسهاتون ........می خواستم اون روز همون حرفهایی که به رضایی زدی اون روز بخودت مزدم اما به خاطره زحماتی که کشیده بودین خجالت کشیدم از همون موقع به حرفتون گوش کردم اینتر نتو تعطیل کردم تا بعده اخبار امشب ........بابا بزرگ خیلی دوست داشتم منم تهران بودم ولی این سعادت نسیبم نشد .....ضمنا حادثه دل خراشه مسجد ارکو به همه خانواده های عزا دار تسلیت مگم.........مخلص بابا بزرک .........زاغ تبریزی

گودرزی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 01:02 ق.ظ

بابا بزرگ وبقیه دوستان به شما تبریک می گویم

اما فردا بیایید برای استقبال از دوستان شهرستانی بیایید
برای پیگیری دیگر خواسته ها بیائید

بابابزرگ منتظر فرمایشات شما هستیم
یکی هم اون کلاغ شکر شکن را از خواب بیدار کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با درخواست مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت، در زمان برگزاری این آزمون تجدیدنظر خواهد کرد.

به گزارش اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی دکتر مسعود پزشکیان درباره درخواست رئیس مجلس شورای اسلامی از وی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی از اسفند امسال به بعد از نوروز ‪ ۱۳۸۴‬گفت:
خواست نمایندگان ملت برای قوه مجریه مهم است و وزارت بهداشت، این درخواست مجلس را بررسی و در زمان برگزاری آزمون یادشده تجدیدنظر خواهد کرد.

گودرزی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 12:54 ق.ظ

ضمن تسلیت به خاطر واقعه غم انگیز مسجد ارگ
ان شاءالله خدا جان باخته گان را با سرور وسالارشان محشور کند واجر شهید درنامه اعمال آنها بنگارد.

بابا بزرگ
ریش ما هم مثل پر کلاغ خبر چین در دست توست هر چه که دانی صلاح است آن کن

در مورد صلوات و تکبیر و عزاداری موافقم (اما مداح باید به موضوع آشنا باشد)(از دکتر گودرزی بخواه عهده دار جریان باشد) من موبایل او را ندارم

روزاول که نمی توان وزیر را به م..ح .. ا ک.. م...ه کشاند او که ما را اصلا قبول ندارد ومی گوید چند نفر تنبل بیشتر نیستند اجازه دهید تجمع فردا متولد شود از کام گرم سخنرانان سیراب شود رمق که گرفت خود وزیر برای پاسخگوئی می شتابد.
البته من مصاحبه رئیس محترم مجلس را و پخش این هنگام آن را خالی از حکمت نمی دانم .(تعبیر من این است که : ایشان نیز نسبت به تجمع ودادخواهی از عصاره ملت نظر مثبت دارد وشاید هم خود ایشان هم سخنرانی کنند)


دوباره میگویم فردا من هیچ توهینی به هیچ کس نمی کنم چون حرف من حرف حساب است
شعار الکی و... نمیدهم خواسته هایم را واضح وروشن به گوش دوستانم والبته مسئولین می رسانم

انتظار ندارم با یک تجمع شق القمر شود و خواسته هایم به یک باره محقق گردد اما آنها را با کلمات رسا درخواست می کنم
تعویق امتحان رافقط به منظور هموارتر شدن راه تحقیق وتفحص خواستارم همان چیزی که مسئولین (نمایندگان محترم عضوگروه) بارها و بارها بیان کرده اند
البته همین جا از سخنگوی گروه خواهش دارم که اخبار خود را سریعتر انتشار دهند.

I. C. Uبابابزرگ فردا

گوNVژی سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 12:52 ق.ظ

ضمن تسلیت به خاطر واقعه غم انگیز مسجد ارگ
ان شاءالله خدا جان باخته گان را با سرور وسالارشان محشور کند واجر شهید درنامه اعمال آنها بنگارد.

بابا بزرگ
ریش ما هم مثل پر کلاغ خبر چین در دست توست هر چه که دانی صلاح است آن کن

در مورد صلوات و تکبیر و عزاداری موافقم (اما مداح باید به موضوع آشنا باشد)(از دکتر گودرزی بخواه عهده دار جریان باشد) من موبایل او را ندارم

روزاول که نمی توان وزیر را به م..ح .. ا ک.. م...ه کشاند او که ما را اصلا قبول ندارد ومی گوید چند نفر تنبل بیشتر نیستند اجازه دهید تجمع فردا متولد شود از کام گرم سخنرانان سیراب شود رمق که گرفت خود وزیر برای پاسخگوئی می شتابد.
البته من مصاحبه رئیس محترم مجلس را و پخش این هنگام آن را خالی از حکمت نمی دانم .(تعبیر من این است که : ایشان نیز نسبت به تجمع ودادخواهی از عصاره ملت نظر مثبت دارد وشاید هم خود ایشان هم سخنرانی کنند)


دوباره میگویم فردا من هیچ توهینی به هیچ کس نمی کنم چون حرف من حرف حساب است
شعار الکی و... نمیدهم خواسته هایم را واضح وروشن به گوش دوستانم والبته مسئولین می رسانم

انتظار ندارم با یک تجمع شق القمر شود و خواسته هایم به یک باره محقق گردد اما آنها را با کلمات رسا درخواست می کنم
تعویق امتحان رافقط به منظور هموارتر شدن راه تحقیق وتفحص خواستارم همان چیزی که مسئولین (نمایندگان محترم عضوگروه) بارها و بارها بیان کرده اند
البته همین جا از سخنگوی گروه خواهش دارم که اخبار خود را سریعتر انتشار دهند.

I. C. U بابابزرگ فردا I C U

مرغ سحر سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 12:44 ق.ظ

بوی توطیه وزارت بهداشت میاد..نه به اون فقط ۱۳ اسفند نه به موافقت اخر شبی


این خبر را بخوانید(در وب )

http://www.irna.ir/irnanew/index.php?option=com_news&task=view&code=8311261181232423&lineid=7&lang=fa

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

در بحبوحه جریانات تابستان ۸۳ در یکی از صحبتهای تلفنی با آقای دکتر حیدر پور ایشان گفتند: آقای دکتر نگران نباشید با توکل به خدا ما متقلبین و سوال خرها را بیرون میکشیم حتی اگر صبح روز امتحان ارتقائ باشد!!!! آن موقع و حتی تا همین روزها فکر میکردم آقای دکتر این حرف را برای آرام کردن یا دلداری امثال من میگوید ولی با تازه وداغ شدن جریانات در این روزها پس از گذشت ۶تا ۷ماه دارم با امیدواری واقعا حرفهای دکتر حیدر پور را باور میکنم .انشائ الله و بیاری خدا رو سیاهی خیلیها در روزهای نه چندان دور هویدا خواهد شد

پسرک تنها سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 12:22 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

وزارت بهداشت باخواست مجلس درباره تغییرزمان آزمون دستیاری پزشکی موافقت کرد تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۳/۱۱/۲۶‬
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با درخواست مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت، در زمان برگزاری این آزمون تجدیدنظر خواهد کرد.

به گزارش اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی دکتر مسعود پزشکیان درباره درخواست رئیس مجلس شورای اسلامی از وی مبنی بر تعویق زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی از اسفند امسال به بعد از نوروز ‪ ۱۳۸۴‬گفت:
خواست نمایندگان ملت برای قوه مجریه مهم است و وزارت بهداشت، این درخواست مجلس را بررسی و در زمان برگزاری آزمون یادشده تجدیدنظر خواهد کرد.















ارسال خبر: ۲۳:۲۴ ‪دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۳‬ نسخه قابل چاپ

تهمتن سه‌شنبه 27 بهمن 1383 ساعت 12:11 ق.ظ

وزیر ب د ا درخواست رئیس مجلس را قبول کرد.
سایت ایرنا.ای ار بخش اخبار اجتماعی

مرغ سحر دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:46 ب.ظ

برای اخبار امروز خوشحال بودم ولی واقعه مسجد ارگ خیلی خیلی متاثرم کرد.خداوند به خانواده قربانیان صبر و مجروحان را شفا دهد.

پسرک تنها دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:45 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

شبان گرگ پیر است
و دریغ
که گله هنوز نغمه خامشی می سازد
و ساز سکوت می نوازد...

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:44 ب.ظ


تا زمانی که خود وزارت بهداشت اعلام نکرده که امتحان عقب می افته ؛ هیچ چیزی معلوم نیست.
تازه اگر وزارت ب د ا پ هم اعلام بکنه : ممکنه مثل دفعه قبل بزنه زیرش.
صلاح در اینه که ما حتما در تجمع ( یا تحصن ) فردا پرشور و پر تعداد ظاهر بشیم.
همه ما خوب می دونیم که با شرایط پیش اومده به احتمال خیلی زیاد؛ امتحان بعد از عید خواهد بود.
نکته اینجاست که در این موقعیت نباید پا پس بکشیم : چون جمع شدن ما می تونه یه پشتوانه ای باشه که حداقل امسال کسی جرات تقلب نکنه. ( حتی اگر تقلب های قبلی هم مسکوت بمونه ؛ که انشا الله اینطور نباشه )
کسانی هم که نگران از دست دادن وقت بودند؛ حالا دیگه با خیال راحت بیان چون ضرری نخواهند کرد.
منتظر همه شما هستم.به امید دیدار

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:38 ب.ظ

قابل توجه همکاران محترم:

اخرین خبر( اخبار شبکه دو )

لحظات پیش اقای دکتر حداد عادل دستور تعویق ازمون را صادر کرده است

ضمن تقدیر وتشکر از تلاش بی وقفه مسئولین دلسوز وهمه دوستان که صادقانه درجهت اطلاع رسانی بموقع وشناسا ندن فروشندگان سوالات ازمون دستیاری و تعویق ازمون و برگزاری ان به بعد از عید.

موفقیت تمامی دوستان را دریک محیط علمی و رقابت سالم وبه دور از هرگونه شبهات ازخداوند منان خواهانم.

موفقیت وپیروزی افتخارافرین همکاران دریک ازمون سالم همواره موجب مباهات ماست.

هامون



+ نوشته شده توسط گل پسر ـ هامون در ساعت 11:19pm

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:37 ب.ظ

قابل توجه همکاران محترم:

اخرین خبر( اخبار شبکه دو )

لحظات پیش اقای دکتر حداد عادل دستور تعویق ازمون را صادر کرده است

ضمن تقدیر وتشکر از تلاش بی وقفه مسئولین دلسوز وهمه دوستان که صادقانه درجهت اطلاع رسانی بموقع وشناسا ندن فروشندگان سوالات ازمون دستیاری و تعویق ازمون و برگزاری ان به بعد از عید.

موفقیت تمامی دوستان را دریک محیط علمی و رقابت سالم وبه دور از هرگونه شبهات ازخداوند منان خواهانم.

موفقیت وپیروزی افتخارافرین همکاران دریک ازمون سالم همواره موجب مباهات ماست.

هامون



+ نوشته شده توسط گل پسر ـ هامون در ساعت 11:19pm

بابا بزرگ دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:36 ب.ظ

از محبت شما و سایر همکاران ممنونم این وبلاگ مال من نیست بلکه از آن همه حق طلبان است
من اینکارها را برای رضای خدا انجام می دهم و بس.
دوست ندارم خود را معرفی کنم یا خود را مسئول وبلاگ بدانم که مبادا شیطان و خود خواهی مانع انجام اهداف پاکم شود از اینکه به من اعتماد می کنید ممنون هستم اما من همیشه بابابزرگ خواهم ماند و هیچوقت با اسم واقعی ظاهر نخواهم شد اگر روزی اینکار را کردم بدانید که اسیر خودخواهی خود شده ام و از نیات پاک فاصله گرفته ام
بنظر من مسئولیت این برنامه ها را شما و همکار خوبمان محمدجواد و افشین و بهرام چوبان قلعه جوق که زحمات زیادی کشیده و سایر همکارانی که من نمی شناسم ولی اعلام امادگی کرده اند بر عهده بگیرید
اما در مورد برنامه ها پیشنهاد من این است که از دادن هر گونه شعار خود داری شود غیر از شعار های مذهبی و تکبیر و صلوات
مبادا از کنترل خارج شود خود بهتر می دانید همیشه در همه جا افرادی سود جو وجود دارند که از کوچکترین فرصتها سعی در بهره برداریهای شخصی می کنند
نا سلامتی ما پزشک هستیم وتجمع ما باید با تجمعات اقشار دیگر فرق داشته باشد
با سایر برنامه هایتان موافق هستم
فقط فراموش نکنیم که خواسته اصلی ما دستگیری و مجازات همه متخلفان کوچک و درشت اعم از سوال فروش و سوال خر می باشد چرا که با کارشان ضربه بزرگی بر جوانان پاک و بی ادعای این مرز و بوم زده اند
بد نیست از وزیر محترم بهداشت هم خواهان پاسخگویی باشیم و بدانیم چگونه میخواهند این ضررهای وارده بوسیله زیر دستانشان را می خواهند جبران کنند
امیدوارم تعدادمان به حدی باشد که شرمنده همکارانیکه از شهرستان می ایند نباشیم
مخلص همه بجه های بی ادعا بابا بزرگ

م ش دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام به همه عدالتخواهان.خیلی زشته ادم از یک سوراخ چند بار گزیده بشه . تحصن فردا را با شکوه و نظم برگزارمیکنیم

کلاغ حبر چین دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام به همه دوستان
گول شایعات رو نخورین
فردا ساعت ۱۰ صبح همگی جلوی ساختمان مجلس
بسم ال...

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:24 ب.ظ

بچه ها ما داریم از اصفهان خدمت میرسیم . به امید دیدار بچه های گل تهران ودیگر شهرستانها فردا مقابل مجلس .تو را خدا بییندا...

بهرام چوبان قلعه جوق دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:18 ب.ظ

بابا بزرگ عزیز به هیچ عنوان از شما چنین انتظاری را نداشتم من هر دوی این عزیزان را می شناسیم از بهترین عزیزان ما می باشند.از روز اول این ماجرا این عزیزان پا به پای بسیج پیش رفتند.از انصاف به دور است که چنین قضاوت کنیم ما باید از این عزیزان تشکرکنیم واقعا دست مریزاد دارند هر چند که باید به مسئولیت داشتن در سایت را نیز مد نظر داشت

سلام خدمت برادر بزرگوار
قبل از هر چیز از زحمات جنابعالی در احقاق حق سپاسگزار و قدردان هستم و از این که با مثل شما و سایر بچه های این وبلاگ همکارم احساس خوشبختی می کنم
اما اقای دکتر من نیز از زحمات سایت پزشکان باخبر هستم و بارها در قسمت نظرات از همه مدیران سایت پزشکان ای ار تشکر کردم ولی در پخش نظرات به هیچوجه عادلانه رفتار نکردند و بارها نظرات مرا سانسور کردند یا اصلا درج نکردند در حالیکه نه به کسی توهین کرده بودم و نه مسئولین نظام را تحت انتقاد قرار داده بودم و.....
لازم به یاد اوری هست که اگر در زحمت وتلاشی ذره ای خودخواهی وجود داشته باشد و زحمت درجه خلوص خود را از دست بدهد هیچ ارزشی نخواهد داشت
اما در مورد اخرین عمل ایشان من خودم ۴ کامنت را در ۴ صفخه اول سایت با نام بابا بزرگ و ایمیل و ادرس وبلاگ دستیاری فرستادم تا در قسمت نظرات مراجعه کنندگان محترم ببینند
ما که نخواستیم تقاضای ما را تیتر قرار بدهند اگر می خواستیم تیتر کنند و ایشان نمی کردند و ما اعتراض می کردیم بله انوقت شما راست می گفتید
در حالیکه می دانم بسیاری از همکاران محترم بارها درخواست تجمع را به قسمت نظرات ارسال کردند و هیچکدام ارائه نشد و این بنده خدا ها هم فکر می کردند چون لاگ این نیستند یا ایرادی هست که نظرشان پخش نمی شود ... یعنی این همه درخواست همکاران پشیزی ارزش نداشت و ما اینقدر بی ارزش هستیم
سایت پزشکان اگر نمی تواند قسمت نظرات را ببیند ببندد
اما گیرم که حرف سایت پزشکان درست باشد ایا میترسید بگیرند اعدامش کنند یا که نه سایت پزشکان را تعطیل کنند
با این وجود ما که خبر تجمع را تیتر کردیم لابد فردا پس فردا اعدام شویم
فراموش نکنید که مسئله حیثیتی است تجمع ۳۰-۴۰ نفری با این خیل پزشک ابروریزی است
همکاران من برای من انقدر عزیز هستند که من به درخواست انها اینکار را کردم نه خودم.
اخر سر اینکه سایت بزرگی مثل پزشکان که بنوعی با سازمان نظام پزشکی در ارتباط است مدیران بزرگ می خواهد
اگر من گناه کرده ام خدایم مجازات کند و اگر سایت پزشکان اشتباه کرده است خدا هدایتشان کند
با احترام بابا بزرگ

رضا دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:11 ب.ظ

دوستان فکر نکنید با تعویق امتحان به کل هدف رسیده ایم
هدف اصلی ما رفع فساد از دبیرخانه و بازنگری درآزمون دستیاری سال گذشته بود پس تجمع را فراموش نکنید حالا حتی دوستانی که بدلیل استرس امتحان نمی توانستند از منزل خارج شوند ودر تجمع شرکت کنند می توانند با خیال راحت تر در این تجمع تاریخی شرکت نمایند تشکر از مجلس محترم را فراموش نکنیم
مجلس متشکریم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:10 ب.ظ

دستور داده یا در خواست کرده؟؟؟؟؟؟؟/

موثق دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:08 ب.ظ

رییس مجلس طی یک مصاحبه مطبوعاتی از وزیر بهداشت درخواست تعویق امتحان را به بعد از عید نمود
به احتمال زیاد مسئله پیگیری امتحانات سالهای قبل منتفی شدو این سرپوشی برای مطالبات پزشکان خواهد بود

خوش خبر دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:59 ب.ظ

دوستان سلام ...آخرین خبر
ریس مجلس دکتر حداد عادل.............دستور تعویق امتحان را لحظاتی پیش صادر کرد
مرگ بر باطل.............درود بر حق

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:56 ب.ظ

در یک مصاحبه تلویزیونی رییس مجلس از وزیر خواست امتحان عقب بیفتد

زبون دراز دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:33 ب.ظ

بچه ها تو روخدا شل نشین ها ؛برای دل گرمیتون میگم: خبرشبکه ۳ اعلام کرد رئیس مجلس از وزیر بهداشت خواسته امتحان به بعد عید موکول شود

پسرک تنها دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:30 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

اخبار ساعت 10 شبکه 3 امشب:
رئیس مجلس از وزیر بهداشت خواست تا امتحان دستیاری به بعد از عید موکول شود تا داوطلبان فرصت بیشتری برای مطالعه داشته باشند!!!!!!!!!
این چند حالت ممکنه داشته باشه
1- می خوان قضیه رو با عقب انداختن امتحان فیصله بدن بره
2- حداد عادل خواسته به دلایل محافظه کارانه از نام بردن از تقلب فعلا هودداری کنه
3- حداد عادل اصلا درست توجیه نشده باشه
4- ؟؟؟

گودرزی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام به همه خوبان

از اینهمه همدلی و یکرنگی مشعوفم
از بابابزرگ واز کلاغ خبرچین واز مرغ سحر مرغ حق مرغ محلی ومرغ طلا وهمه افرادی که به نوعی همدلی کردید سپاسگزارم
متاسفم که نمی توانیم با نام اصلی خود کامنت بگذاریم یا حتی وبلاگ دایر کنیم البته خیلی عیبی ندارد
برای تجمع فردا برنامه ای را پیشنهاد می کنم اگر مواردی کم یا زیاد داشت شما اصلاح کنید
1) سرپرستی امور بدست بابا بزرگ باشد (چون هر چی باشد ما همگی مهمان سایت او هستیم ) لذا باید بابا بزرگ را همه بشناسند اگر برایشان مشکلی نیست عکسی از خود در سایت جا دهند ویا هر نشانه دیگری که خود صلاح میدانند زود بگذارند(البته در صفحه اصلی سایت نه روی محل نظرات)
اگر هم مایل باشند نشان یا عکسی از دکتر گودرزی سخنگوی محترم ستاد پیگیری ... بگذارند که فردا بدانیم چطور وچگونه باید عمل کرد ویا شعار داد

2) از آقایان دکتر حیدر پور ویا دکتر ریاض تقاضا دارم سخنرانی تجمع را عهده دار شوند وتاکید ی بر خواسته های قبلی شان داشته باشند

3)پرچم کوچک عزاداری ابا عبدالله و یا شال مشکی همراه عزیزان باشد.

4)از تکرارشعارهای فی البداهه که گاهی اوقات از کسی صادرمی شود پرهیز کنیم اول کمی فکر میکنیم بعد اگر خوب بود ما هم بلندفریاد میکنیم

5)در همه حال شان پزشکی را حفظ می کنیم که مقدس است و دارای حرمت. به هیچ کس توهین نمی کنیم حتی وز... اعضای دبیرخانه که من افرادبا وجدانی را که انجا شاغلند می شناسم که البته حساب آنها از بقیه جداست

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:59 ب.ظ

پدران و مادران گرامی لطفا از القائ تخیلات دائی جان ناپلئون مبنی بر بیفایده بودن تحصن و اینکه پشت همه ی این بازیها قدرتی مرموز نشسته است خودداری کنید
می خواهیم و می شود

گاندی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:45 ب.ظ

هر که از درم بگرداند
پشت درهای بسته میماند

فردا خودمان نشان می دهیم که تا چه حد عقل عملی مان به کار می آید....

۱۰ صبح جلوی مجلس

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:38 ب.ظ

دلم چقدر دعا کرده تا بیایی تو
مگر دمی ز در دیده ام در آیی تو

که برف آمده آرام و نرم می پرسد
هوا هوای تو جا جای تو کجایی تو؟

فردا ۱۰ صبح کجایید شما؟

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:29 ب.ظ

تاریخ و کادر برکزاری را با هم عوض می کنیم
با اس ام اس و ای میل وتلفن به همه اطلاع دهید

گاندی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:27 ب.ظ

هرگز دلم به پای تو دست از طلب نشست
امروز اگر ندیدم، فردا ببینمت

درود بر پزشکان غیرتمند وطنم
خبرنگاران هماهنگ شدند.
در ساعات باقیمانده آنچه به کارمان می آید امید و نشنیدن سخنان ما یوس کننده است. چشم امید به هیچ کس نداشته باشید جز سامان هستی و اراده جمعی
حتما موفق خواهیم شد.........شکی ندارم.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:21 ب.ظ

پارچه جهت امضا و طومار یادتان نرود

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:21 ب.ظ http://pezeshkan.ir


بالاخره سایت (( پزشکان ای ار )) به خودش اومد.
اطلاعیه بسیج رو اونجا بخونین.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:08 ب.ظ

درود بر دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری

تکلیف امتحان و متولیان برگزاری را با هم مشخص می کنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:05 ب.ظ


اعلام حمایت دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی از تحصن پزشکان مقابل مجلس شورای اسلامی

دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی ضمن ارسال Emailی (که با تماس تلفنی تایید شد) حمایت خود را از تحصن پزشکان معترض به روند برگزاری آزمونهای وزارت بهداشت در مقابل مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. متن اعلامیه این دبیرخانه بدین شرح است:

باسمه تعالی

بدنبال تماس مکرر پزشکان محترم در خصوص اعتراض به روند برگزاری آزمون دستیاری و عدم تمکین مسئولین وزارت بهداشت به خواست جامعه فرهیخته پزشکی، علیرغم احراز فساد و تقلب در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت و تناقض گویی مسئولین وزارت بهداشت و به سخره گرفتن پزشکان محترم از سوی مسئولین وزارتخانه، دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی ضمن اعلام حمایت خود از تحصن خودجوش پزشکان محترم مقابل مجلس شورای اسلامی (ساختمان جدید واقع در میدان بهارستان) در مورخه سه شنبه 27/11/83 ساعت 10 صبح، از تمامی پزشکان محترم می خواهد جهت روشن شدن سریعتر وضعیت آزمون سال 83 در این تحصن حضوری فعال و پررنگ داشته باشند.

دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری
مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران

دفعات مشاهده: ۱۲۷ دکتر قاسمی دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۳
خبر قبلی جدید ترین خبر آموزشی

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:04 ب.ظ

از اونی که فکر می کنی خنگ تر و احمق تری!!!!!!!!!

همه با هم بدون توجه به مزخرفات مایوس کننده فردا ۱۰ صبح جلوی مجلسیم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:02 ب.ظ


اعلام حمایت دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی از تحصن پزشکان مقابل مجلس شورای اسلامی

دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی ضمن ارسال Emailی (که با تماس تلفنی تایید شد) حمایت خود را از تحصن پزشکان معترض به روند برگزاری آزمونهای وزارت بهداشت در مقابل مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. متن اعلامیه این دبیرخانه بدین شرح است:

باسمه تعالی

بدنبال تماس مکرر پزشکان محترم در خصوص اعتراض به روند برگزاری آزمون دستیاری و عدم تمکین مسئولین وزارت بهداشت به خواست جامعه فرهیخته پزشکی، علیرغم احراز فساد و تقلب در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت و تناقض گویی مسئولین وزارت بهداشت و به سخره گرفتن پزشکان محترم از سوی مسئولین وزارتخانه، دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری مستقر در بسیج دانشجویی ضمن اعلام حمایت خود از تحصن خودجوش پزشکان محترم مقابل مجلس شورای اسلامی (ساختمان جدید واقع در میدان بهارستان) در مورخه سه شنبه 27/11/83 ساعت 10 صبح، از تمامی پزشکان محترم می خواهد جهت روشن شدن سریعتر وضعیت آزمون سال 83 در این تحصن حضوری فعال و پررنگ داشته باشند.

دبیرخانه پیگیری تخلفات آزمون دستیاری
مستقر در بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران



دفعات مشاهده: ۱۲۲ دکتر قاسمی دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۳

رضا دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:54 ب.ظ

فردا میام

محبوبه دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:47 ب.ظ

من فردا جلوی مجلس خواهم بود

شراره دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:46 ب.ظ

مطلب بالا را من نوشتم خودم هم با ۵ نفر از دوستانم خواهم آمد

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:44 ب.ظ

از الان به بعد همه کسانی که در تجمع شرکت می کنند با اسم مستعار خاص پیام بگذارند تا باعث دلگرمی همه شود..........
فردا ۱۰ صبح جلوی مجلس

گاندی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:33 ب.ظ

از همه ی کسانی که عافیت طلب،منفی باف و اهل مسخره کردن هر حرکت جمعی نیستند دعوت می کنیم برای احقاق حقوق خود فردا ۱۰ صبح جلوی مجلس تجمع کنند...

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:25 ب.ظ

۱۴ ساعت بیشتر تا تحصن نمانده به همه اطلاع رسانی کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:22 ب.ظ

زنده باد پزشک با همت ایرانی

بچه ها لطفا به حرمت پزشکی قضیه تجمع را جدی بگیرید...

ر دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:17 ب.ظ

۱-تجریش اتوبوس شرکت واحد
۲-از ونک؛پارک وی؛سید خندان؛ به میدان ۷تیر یا ولیعصر و بعد با یک تریپ به بهارستان
۳ـازادی-انقلاب به بهارستان
۴-۲۰۰۰-۱۵۰۰تومان دربست راحتتره!!!

گاندی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:15 ب.ظ

تجمع ضعیف از تجمع نکردن بدتره
هر کسی به هر کی میشناسه خبر بده

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:13 ب.ظ

فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید
شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد

فردا ۱۰ صبح جلوی مجلس

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:11 ب.ظ

اگر تحصن به خوبی برگزار نشود ضرر خواهیم کرد چون زبان وزارتخانه دراز خواهد شد که طرفداران ۱۳ اسفند بیشتر است


پس از الان تا فردا صبح نهضت اطلاع رسانی را ادامه خواهیم داد.به هرکس می توانید اطلاع دهید هنوز خیلی ها نمی دانند

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:08 ب.ظ

از هفت تیر هم تاکسی به راحتی به بهارستان می آورد

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:00 ب.ظ

هر کسی توان دارد به عنوان قطعنامه چیزی تنظیم کند همه را آنجا با هم تلفیق می کنیم.................

اتحاد عامل برنامه ریزی خواهد شد.......

درود بر پزشکان غیور ایران
فقط اطلاع رسانی کنید... خیلی ها هنوز نمی دانندو

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:56 ب.ظ

فردا همه با هم ۱۰ صبح جلوی مجلس

از کجا که من و تو مشت رسوایان را وا نکنیم؟

گاندی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:54 ب.ظ

ممنونم زبون دراز یک جوری این مسیرها را در معرض دید همه بگذاریم.

درود بر این اتحاد
حتی اگر امتحان برگزار بشه(که نمیشه) دیگه دلمون نمی سوزه

زبون دراز دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:48 ب.ظ

بچه ها فکر کنم مسیر ها این طور باشه :-------------------------میدون انقلاب -چهارراه جمهوری -بهارستان----------------------میدون قدس(نه تجریش)-پیچ شمرون-پل چوبی -بهارستان------میدون امام حسین -بهارستان(اتوبوس های شرکت واحد )----میدون توحید-بهارستان(اتوبوس های شرکت واحد)--------------

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:55 ب.ظ

از هر بهره برداری غیر صنفی از تجمع ممانعت می کنیم

من نه آنم که دگر گوش به تزویر کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:51 ب.ظ

شهرستانیها فردا جلوی دفاتر ریاست داشگاهها تجمع کنند













سه شنبه ۱۰ صبح تهران جلوی مجلس جدید همزمان
شهرستانها جلوی دفاتر ریاست دانشگاهها

بهرام چوبان قلعه جوق دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:50 ب.ظ

همکاران عزیز:
همه ما تقریبا در شرایط یکسانی از لحاظ روحی هستیم همه ما از این ناراحتیم که چرا یک چنین وضعیتی برای ما پیش آمده واینکه چرا هویت وحیثیت حرفه ای ما بازیچه دست دیگران شده؟پس از آزمون 82 هیچ کسی فکر نمی کرد پیگیری ها تابدین جا پیش برود و چنین چهره از نقاب مکاران سوال فروش بردارد اما با خواست خدا وجدیت انسانهایی از خود گذشته این راز بر ملا شد.رازی که گره در افسردگی وسردرگمی بسیاری از ما داشت که مسئول مستقیم آن وزارتخانه بهداشت است.فردا قرار است وزیر بهداشت برای پاسخ به نمایندگان ملت به صحن مجلس برود.مطلع شدیم که تعدادی از همکاران فردا ساعت 10 صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن می کنندمن نیز همچون بسیاری از همکارانم ساعت 10 صبح به مقابل درب مجلس خواهیم رفت تا از هویت وحیثیت حرفه ای خود دفاع کنیم.تا از نمایندگانمان به جهت تلاشهای آنها در این راستا تشکر وقدردانی کنیم حتما همه شما مصاحبه استاد عزیز جناب آقای دکتر حیدر پور را با خبرگزاری فارس خوانده اید.تلاشهای این افرادوتمامی کسانی که دراین راه گام نهاده اند واقعا جای قدردانی دارد.همه هم میدانیم که ارزش این افراد بیش از این حرفها می باشد.از همه دوستان و همکاران تقاضا دارم فردا ساعت 10 صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی به ما بپیوندید.که بازتاب آن مطمئنا به نفع جامعه پزشکان عمومی خواهد بود.

مطلع دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:50 ب.ظ

من خبر دار شدم باند سوال فروشها فردا میخواهند با فحاشی
به مقامات وخصوصا وزیر تجمع را به اشوب کشیده و به دیگران نشان دهند که ما عده ای اشوب طلب هستیم.برای خنثی
کردن نقشه انها باید هم قسم شویم که ما قصد توهین و فحاشی به هیچکس را نداریم و هر کسی که شروع به فحاشی کند از ما نیست.و این موضوع را برای همه جا بیندازیم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:44 ب.ظ

حضور خانواده ها بسیار تاثیر گذار است

گاندی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:42 ب.ظ

حضور چند خبرنگار در تجمع فردا قطعی شد...................

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:40 ب.ظ

خبر موثق
توطئه ای جهت ایجاد شایعات امیدوار کننده برای جلوگیری از تجمع بزرگ در حال برنامه ریزیست......................

بچه ها حواستان باشد.

افشین دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:40 ب.ظ

پیشنهاد میکنم تا آخر وقت امشب دوستان هر چه میتوانند از طریق این وبلاگ و وبلاگهای زیر دیگران را دعوت به حضور در تجمع کنند:
http://mamaliz.blogsky.com
http://pezeshknews.blogspot.com
http://pezeshkan.ir

افشین عزیز از ایمیل شما ممنونم
فقط تا می توانید به همکاران پزشک خبر دهید
هنوز خیلی ها بی اطلاعند
اگر شماره ها را دارید اس ام اس بفرستید که راحتتر است
مخلص همه بچه های خوش مرام

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:34 ب.ظ

به اطلاع همه برسانید...
فردا ۱۰ صبح جلوی مجلس

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:32 ب.ظ

فردا ۱۰ صبح اگر می خواهیم نتیجه بگیریم باید نهضت اطلاع رسانی راه بیندازیم

رضا دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:23 ب.ظ

دوستان و همکاران عزیز
وبلاگ اخبار پزشکی آماده اطلاع رسانی در مورد تجمع فرداست
لطفا به خانه خودتان سر بزنید:
http://pezeshknews.blogspot.com

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:12 ب.ظ

فردا ۱۰ صبح روبروی مجلس
تنها راه باقیمانده.................................................

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:10 ب.ظ

پزشکیان گفته تحت هر شرایطی آزمون را برگزار می کند...
وزیر به شدت از تجمع فردا هراس داره مطمئن باشید..

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:07 ب.ظ

نیازی به درج خبر تجمع در پزشکان ای ار نداریم.
یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود

بهروز رسا دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:05 ب.ظ

بچه ها طرح شایعاتی مانند برگزاری امتحان در مرداد اخرین حربه های کثیف وزارتخانه برای ابتر گذاشتن تجمع فرداست. هوشیار باشید.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:05 ب.ظ

ما از دزفول داریم میایم
فردا ۱۰ صبح

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:51 ب.ظ

فردا ۱۰ صبح جلوی مجلس
آدرسشو یکی بگه چطوری بیام؟

همه با هم

رضا دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:50 ب.ظ

بابا بزرگ عزیزم
لطفا احساساتی نشو و فعلا به سانسورچیها !!!!! کاری
نداشته باش......فعلا فقط اتحاد و حضور در تجمع یا تحصن
فردا.....من با اینکه امروز از درد رنال کولیک به خودم
پیچیدم ولی ساعت ۱۰صبح حاضرم .............

درود بر بچه های با غیرت

همکار محترم من
بابا بزرگ هیچوقت احساساتی نمی شود
بابا بزرگ هیچوقت با فرصت طلبان هم پیمان نمی شود
بابا بزرگ نیازی به مارمولکها ندارد
بابا بزرگ اگر امروز خواهان تجمع است فقط بخاطر رضای خداست
این مسئولیت سنگینی است بر دوش ما
برای مقابله با عده ای جاهل که به اسم دین و مذهب بر اسلام ضربه وارد می کنند ... بعد از مرگ جوانان شهید این کشور از تو خواهند پرسید بعد از ما در برابر بی عدالتی ها چه کردید وای بر ما که اگر جوابی نداشته باشیم
برای بابا بزرگ این دنیای فانی خیلی کوچک است چه رسد به تعویق امتحان یا قبولی در امتحان که پشیزی ارزش ندارد
بر عکس بعضی از عزیزان که می خواهند فقط شرایط را به نفع خود تغییر دهند
رضای عزیز هدف بابا بزرگ فقط خداست
وقتی که هدف فقط خدا باشد حتما پیروز هستی حتی اگر تنها باشی
ونیازی به هم پیمان شدن با روبه صفتان که جز شکم خود دورتر را نمی بینند نداری
از اینکه با بیماریت در تجمع شرکت می کنی درود مرا بپذیر و از خدای عدالتخواهان شفای عاجل را برایت ارزومندم
موفق باشی
در ضمن فراموش نکنیم که از حق نفر ۱٪ اصفهان که به نا حق الان در سربازی بسر می برد ما باید دفاع کنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:48 ب.ظ

اول تجمع می کنیم جواب نداد به تحصن تبدیلش می کنین

گاندی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:47 ب.ظ

اختلافات را کنار بگذارید...
ما نیاز به کمک بالاتر ازمدیر کلاس دستیاری هم نداریم.
توکل بر سامان هستی و بعد اعتماد به خواست جمعی.
جز این دو به هیچ چیزی امید نبندید...

بچه محل دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:46 ب.ظ

تجمع بازخرید شدگان مخابرات مقابل مجلس

نزدیک به 150 تن از بازخرید شدگان شرکت مخابرات صبح روز یکشنبه مقابل مجلس تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی «خانه ملت» این افراد هدف از تجمع خود را اعتراض نسبت به بازخرید کردن از سوی شرکت مخابرات اعلام کردند و در ادامه خواستار احقاق حقوق خود و اشتغال در شرکت پست و مخابرات شدند.
تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار ملاقات با نمایندگان مجلس و رئیس مجلس شدند.
بازخرید شدگان شرکت پست و مخابرات همچنین خواستار اشتغال مجدد و به ویژه بازخرید شدگان زیر 20 سال در شرکت مخابرات شدند.
منبع: خانه ملت خبرنگار: سخائی
تاریخ: 25 بهمن 83 زمان:


اینو اینجا گذاشتم تا بگم تجمع بهتر تا تحصن ......

به امیددیدار تافردا 10 صبح مقابل مجلس

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:44 ب.ظ

مدیر کلاس دستیاری رو میگی؟
مگه قراره دوباره انتخابات برگزار کنند تا ایشان مدافع تجمع بشه؟
مطمئن باشید او هیچ کاری نمیکند.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:43 ب.ظ

دوست عزیزم....
آقای کلاس رزیدنتی دیگه هیچ کمکی به ما نمیکنه.
عیبی نداره !خدای اون آقا با ماست مگه نه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:42 ب.ظ

اون برگزار کننده تا برایش چیزی منفعت شخصی مادی نداشته باشه هیچ کاری نمی کنه .. اونو بی خیال شین

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:41 ب.ظ

هدف اصلی تحصن نشان دادن قدرت وحدت پزشکان به همه ی کسانی ست که تا کنون ما را گوشت قربانی فرض کرده اند...
من نه آنم که دگر گوش به تزویر کنم.....
شعر خوبیه.

مرغ سحر دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:40 ب.ظ

درتجمع فردا همه حاضر خواهیم بود.زنده باد پزشکان عدالتخواه

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:40 ب.ظ

دوستان از اون برگزار کننده کلاس رزیدنتی که خودش رو حامی تعویق امتحان میدونست و کلی امضا ( البته قبل از انتخابات.......... )جمع کرده بود میشه درخواست کرد با کمک همکاران به اونهایی که شماره موبایلشان را دارندsms بفرستند ......

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:34 ب.ظ

فردا بزرگترین تجمع تاریخ پزشکان ایران را برگزار می کنیم

من اگر بنشینم تو اگر بنشینی ،چه کسی برخیزد؟

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:32 ب.ظ

من و ۱۰ نفر از دوستانم از زنجان فردا ۶ صبح راه می افتیم

بابا بزرگ دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:31 ب.ظ

قابل توجه همه همکاران محترم
خواسته ما در درجه اول بر چیدن متخلفین دبرخانه و ممجازات متخلفین است
بدون اخراج متخلفین سوال خر و سوال فروش عقب انداختن امتحان هیچ فایده ای ندارد
ضمنا وضعیت امتحان سال پیش را نیز تا زمان برگزاری امتحان جدید مشخص کنند
فراموش نکنید که این حرف خود اقای وزیر در چند ماه پیش بود:
در صورت وجود حتی یک مورد تخلف، آزمون دستیاری را ابطال خواهند کرد
ضمنا تشکر و قدر دانی خود را به خاطر افشای تخلفات وزارتخانه به گوش نمایندگان محترم برسانیم

گوگولی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام دوستان عزیز
فردا روز بزرگیه چون همه ما همدیگر رو میبینیم. مگه نه؟
اما میخوام جسارتا موضوعی رو به همه شما دوستان یادآوری کنم. مراقب دشمنان باشیم
همیشه توی این تجمعات یکسری از دشمنان برای خراب کردن جو اونهم بدون دعوت و اغلب اوقات بعنوان سردمدار میایند. کوچکترین کارشون زدن حرفهای رکیک و دادن فحشهای زشته که اینو اصلا ما تایید نمیکنیم و حتا ممکنه برن تریبون رو بگیرن و خودشون رو بعنوان نماینده ما معرفی کنند و حتا از قول ما قطعنامه بخونن. البته ما با چشمانی باز مراقب همه چیز خواهیم بود.
به امید دیدار همه شما دوستان
مخلص همه

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:25 ب.ظ

لطفا همه ی اختلافات را کنار بگذارید. ۲۰نفر از بچه های شهرستانی برای تجمع به تهران رسیدند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد