خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

به در خواست جمعی از همکاران متعهد و وظیفه شناس روز

 سه شنبه  ساعت 10 صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی

 برای داد خواهی از ظلمها و حق کشی هایی  که وزارت بهداشت به اسم دین و مذهب  در حقمان روا داشته است  تجمع خواهیم کرد.

 وظیفه هر پزشک عدالتخواه است در این تجمع دادخواهانه شرکت کند امیدوارم با احساس مسئولیت و با حضور خود  دل همکارانتان را شاد کنید یا که با عدم حضور خود اندک ابرو و حیثیت باقی مانده پزشکی را بر باد دهید

اما  اخر سر لازم به توضیح می دانم که  شمار پزشکان  بازدید کننده از این وبلاگ 300-400 نفر بیشتر نیستند و بیشترشان را نیز شهرستانی های عزیز تشکیل می دهند . بسیاری از همکاران محترم حتی کامپیوتر ندارند و از اوضاع بوجود امده کاملا بدون اطلاع هستند چه رسد به تجمع سه شنبه.

از طرف دیگر با اعلام اخیر وزیر بهداشت اکثرا باور کرده اند امتحان حتما در 13 اسفند بر گزار خواهد شد پس وظیفه ماست به همه دوستان اطلاع دهیم و به این وبلاگ دلخوش نباشیم که 2-3 تا شعار نوشتیم وعقده دل را خالی کردیم و مشکل حل شد.اما از نماینده های محترم باید بخواهیم که فرصت کافی به وزیر بهداشت داده شده و وقت عمل جدی فرا رسیده است اقای وزیر به خیال خودشان زرنگی می کنند هر از چند گاهی برای خنثی کردن اعمال مجلس چراغ سبزی نشان می دهند و بعد از ساکت شدن مجلس دوباره کار خودشان را ادامه می دهند پس وقت انجام اقدام نهایی فرا رسیده است.     ارادتمند بابا بزرگ

تجمع دادخواهانه در روزهای سرور آزادگا ن و امر به معروف و نهی از منکرکردن وزارتخانه بهداشت.     زمان: سه شنبه ساعت 10 صبح   مکان: مقابل مجلس شورای اسلامی

 


  کیهان  امروز
وزیر بهداشت: آزمون دستیاری بطور ویژه برگزار می شود
یک منبع آگاه از وزارت بهداشت خبر داد، این وزارتخانه به مجلس پیشنهاد کرده است آزمون دستیاری سال 83 هرگونه که مجلس می خواهد برگزار شود به شرطی که تحقیق و تفحص درباره نتایج آزمون های دستیاری سال های گذشته متوقف شود!


http://dastyari.blogsky.com

وزیر بهداشت: آزمون دستیاری بطور ویژه برگزار می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری ماه آینده بطور ویژه و به مطمئن ترین شکل برگزار می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر پزشکیان با اشاره به برگزاری این آزمون در سیزدهم اسفند اعلام کرد: به شرکت کنندگان در این آزمون اطمینان می دهیم که آزمون دستیاری امسال از مرحله طرح سؤال تا ارزیابی پاسخنامه ها با مطمئن ترین روش برگزار می شود.
وی تحقیق و تفحص را حق مجلس دانست و گفت نمی توان به علت تحقیق از آزمون دستیاری سال گذشته از برگزاری آزمون دستیاری امسال جلوگیری کرد.
مجلس یقه سؤال فروش ها را رها نخواهد کرد
نماینده مردم تهران گفت: پیگیری موضوع خرید و فروش سؤالات در آزمون های علمی و تحصیلی کشور با هدف مقابله علیه جریان مشکوک و مرموزی است که ازاین طریق درصدد توطئه برضد جنبش نرم افزاری برآمده است.
دکتر ریاض با اعلام این مطلب به خبرنگار امور مجلس ما افزود: اسناد به دست آمده و اعترافات عناصر بازداشت شده نشان می دهد که مسیر مجلس در رسیدگی به فساد در آزمون ها، صحیح و درجهت حفظ منافع مردم بوده است. وی با اعلام اینکه «یک جریان حساب شده ای قصد دارد نهضت علمی در جمهوری اسلامی ایران را شکست دهد»، تصریح کرد: این تهاجم هدفمند علیه سیاست های علمی و پژوهشی نظام را با جدیت از طریق کمیسیون اصل 90 و نیز با تحقیق و تفحص- که هم اکنون 56نماینده آن را امضا کرده اند- مهار خواهیم کرد. اگرچه این جراحی درد و خونریزی داشته باشد، اما برای سلامتی کشور ضروری است.
به گفته این نماینده مجلس رسیدگی به بحث سؤال فروشی علاوه بر آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شامل دندانپزشکی، آزمون های برد و ارتقا، رشته هایPHD و بورس های اعزام به خارج وزارت بهداشت نیز خواهد شد.
آخرین خبر
پیش ازظهر امروز دکتر عوض حیدرپور درحالی که شاهد پخش مصاحبه وزیر بهداشت از تلویزیون بود، به خبرنگار کیهان گفت: در جلسه پریشب نمایندگان مجلس با وزیر بهداشت، قرار شد فعلاً نه وزیر و نه نمایندگان مجلس درباره آزمون دستیاری با خبرنگاران مصاحب نکنند ولی دکتر پزشکیان خلف وعده کرد.
وی تأکید کرد: قطعاً برگزاری آزمون آن طور که وزیر بهداشت ادعا می کند، نخواهد بود.
درعین حال یک منبع آگاه از وزارت بهداشت خبر داد، این وزارتخانه به مجلس پیشنهاد کرده است آزمون دستیاری سال 83 هرگونه که مجلس می خواهد برگزار شود به شرطی که تحقیق و تفحص درباره نتایج آزمون های دستیاری سال های گذشته متوقف شود!
این اظهارنظر عجیب درحالی صورت می گیرد که وزارت بهداشت با سکوت درباره افشای تقلب در آزمون سال 77، عملاً آن را پذیرفت.
این منبع آگاه گفت: نیروهای مستقر در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی طی سال های گذشته سؤالات آزمون دستیاری را دراختیار نیروهای همفکر سیاسی خود قرار می دادند واین یک توطئه سیاسی بوده است و واکنش فعلی وزارت بهداشت نیز این حقیقت را ثابت می کند.
همچنین گفته می شود پزشکان عمومی زیادی در سراسر کشور که از ثبت نام کنندگان آزمون سال 83 هستند با امضای تومار، آمادگی خود را برای تحریم آزمون سال 83 اعلام کرده اند.در این تومارها به مجلس نسبت به وظیفه سنگینی که برعهده دارد، تذکر داده شده است.


عضو کمیسیون اصل 90 مجلس:
کمیسیون اصل 90 به وظایف قانونی خود برای

تعویق آزمون دستیاری عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با وجود درخواست نمایندگان مجلس از شخص رئیس جمهوری برای تعویق آزمون دستیاری اگر وزارت بهداشت همچنان بی توجهی و عدم همکاری خود را در این زمینه ادامه دهد، کمیسیون اصل 90 مجلس به وظایف قانونی خود برای پیگیری قضایی این موضوع عمل می کند.


http://dastyari.blogsky.com

تاریخ: 83/11/2۵ساعت: :1۰:1۲شماره خبر: 83112۵۰۰۰۵

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سید علی ریاض امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود:آزمون دستیاری سال 82 یکی از جنجالی ترین آزمونهای پزشکی در تاریخ کشور است که لو رفتن و خرید و فروش سوالات آن کاملا محرز شده است به همین علت برگزاری مجدد این آزمون قبل از برطرف شدن هر گونه شائبه تخلف در این آزمون به مصلحت کشور نیست.
وی گفت:اکنون با وجودی که برخی عوامل خرید و فروش سوالات این آزمون با همکاری ضابطان زحمتکش قضایی دستگیر شده اند وزارت بهداشت بدون توجه به جو تشویش و دلهره در میان داوطلبان این آزمون همچنان بر صحت آزمون دستیاری سال گذشته و برگزاری این آزمون قبل از عید پافشاری می کند.
وی ادامه داد: وزارت بهداشت در تمام مدت فعالیت کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری با این کمیته همکاری نکرد،
CD
ها و اطلاعات لازم را در اختیار مجلس قرار نداد اما نمایندگان مجلس همچنان تلاش خود را برای سالم سازی این آزمون و رسیدگی به مشکلات و تخلفات آن را پیگیری می کنند.
ریاض اضافه کرد: مسائلی مانند لو رفتن، خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری به خصوص سوء استفاده از سهمیه مناطق محروم مهمترین تخلفات این آزمون در سال 82 است بنابراین برای رفع تشویق و دلهره داوطلبان، از رئیس جمهوری و مسئولان وزارت بهداشت می خواهیم برگزاری آزمون دستیاری را به بعد از عید موکول کنند تا شبهات تخلف در این آزمون برطرف شود.
انتهای پیام/


تهران ،خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۳/۱۱/۲۵‬       

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به احراز تخلفات، تشویش افکار عمومی جامعه پزشکی و دل‌نگرانی آن نسبت به سالم‌سازی بستر و مسیر برگزاری آزمونی سالم و به دور از هرگونه شائبه ، دستور تعویق آزمون تخصصی دستیاری پزشکی به بهار سال آینده را از ریاست جمهوری تقاضا دارم.   
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، زمان قطعی برگزاری دوباره آزمون تخصصی دستیاری پزشکی را ‪ ۱۳
اسفندماه امسال، اعلام کرده است.

" سید علی ریاض " روز یکشنبه در سخنان پیش از دستور خود در نشست علنی مجلس ابراز امیدواری کرد: وزارت بهداشت با قبول تعویق زمان آزمون موجبات اطمینان و آرامش جامعه پزشکی را بیش از پیش فراهم کند ، در غیر اینصورت کمیسیون اصل ‪ ۹۰به وظایف خود عمل خواهد کرد زیرا برگزاری آزمون را قبل از انجام تحقیقات و برقراری آرامش کامل به مصلحت نمی‌داند.

وی تاکید کرد:کمیسیون اصل ‪ ۹۰و گروه تحقیق‌وتفحص مجلس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند ، جایگاه رفیع علمی کشور بخصوص جایگاه تخصصی جامعه پزشکی با فروش سووالات مورد تخطئه و خدشه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران با تشریح روند تحقیق‌و تفحص از آزمون تخصصی دستیاری پزشکی ، آزمون سال گذشته را " جنجالی‌ترین آزمون " در تاریخ وزارت بهداشت خواند.

ریاض گفت :اعلام نتایج آزمون تخصصی دستیاری پزشکی که شبهات جدی در خرید و فروش سووالات آن وجود دارد با موجی از اعتراضات پزشکان مواجه شد.

وی افزود:با حساس شدن نمایندگان مجلس و تشکیل پرونده شکایت در کمیسیون اصل ‪ ، ۹۰گروه تحقیق وتفحص مجلس از آزمون تخصصی دستیاری پزشکی شکل گرفت.

نماینده مردم تهران از " همکاری‌نکردن و ناهماهنگی مسوولان وزارت بهداشت با گروه تحقیق‌وتفحص مجلس " گلایه کرد واظهار داشت: متاسفانه در ابتدای کار بررسی این پرونده برای تحویل لوح فشرده اطلاعات ممتحنین،کمیته تحقیق‌و تفحص را چندین ماه سردواندندو بارها شاهد اظهارات مسوولان وزارت بهداشت و تایید صحت امتحان و نفی هرگونه تخلف بودیم.

ریاض در عین حال تصریح کرد : با همکاری برخی پزشکان و کمک ضابطین قوه قضاییه ، متخلفان بازداشت و به تخلف در سووالات معترف شدند.

وی خاطرنشان کرد : با وجود برگزاری چندین جلسه مذاکره با وزیر بهداشت و مسوولان وزارت بهداشت برای همراهی آنان در کشف این مفسده و تعویق امتحان برای ادامه تحقیقات اما برغم نیاز جدی به زمان و مفتوح بودن پرونده، شاهد هیچ‌گونه همکاری نبودیم.

نماینده مردم تهران در ادامه سخنان ود به انتخابات ریاست جمهوری‌اشاره کرد و گفت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هم اکنون سعی دارند، با هدف قرار دادن انتخابات آتی ریاست جمهوری ، مشارکت مردم را کمرنگ جلوه دهند و با تبلیغات روانی باعث کاهش حضور مردم در انتخابات شوند.

ریاض افزود: وظیفه همه احزاب و گروههای سیاسی نظام این است که با طرح برنامه‌های اصولی، فضای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را آماده کنند و موجب گرمی رقابت‌های انتخاباتی و مشارکت حداکثری شوند.

وی تاکید کرد : رییس جمهوری آینده باید کارآمد ، شجاع، برنامه محور و پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشد.

ارسال خبر: ۱۳:۱۲ ‪یکشنبه، ۲۵ بهمن


ریاض نماینده تهران در سخنان پیش از دستور:

رئیس جمهور آینده باید کارآمد ، شجاع ، برنامه محور و پاسخگوی مطالبات مردم باشد// کمیسیون اصل نود مجلس اجازه نمی دهد جایگاه رفیع علمی و پزشکی کشور با فروش سوالات آزمون و تخلف مورد خدشه قرار گیرد
سید علی ریاض نماینده اصولگرای تهران تاکید کرد: وحدت و همدلی احزاب و گروههای سیاسی نقش به سزایی در فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، ریاض در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور را ستود و گفت: راهپیمایی 22 بهمن پاسخ مناسبی به آمریکا و یاوه گویی های سردمداران آمریکاست و نشان داد که علیرغم شرایط نامناسب جوی مردم دست از آرمانهای انقلاب و حمایت از ارزشهای والای انقلاب اسلامی بر نمی دارند و تسلیم جنگ روانی آمریکا نیز نمی شوند.

نماینده تهران افزود: پیوند قلبی بین مردم و مسئولین از آموزه های اصلی انقلاب اسلامی است و در مقابل خدمتگزاری و پاسخگویی به خواسته های به حق ملت شریف ایران باید از اولویت های اصلی مسئولان باشد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شرایط حساس فعلی ایران در منطقه وجهان را یادآورشد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن پاسخ مناسبی به یاوه گویی های سردمداران کاخ سفید بود و در انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز با حضور و مشارکت حداکثری خود توطئه های استکبار جهانی را نقش برآب خواهند کرد.

سید علی ریاض گفت: جهانیان در انتخابات آینده ریاست جمهوری از حضور پرشور در انتخابات شگفت زده خواهند شد و اعلام خواهند کرد که تسلیم جنگ روانی و تبلیغاتی آمریکا و سردمداران کاخ سفید نخواهند شد.

 نماینده تهران با گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم، نهضت انقلاب اسلامی را امتداد نهضت عاشورا دانست و گفت: دفاع از اندیشه ها، بنیانهای اصلی انقلاب اسلامی آزادی و استقلال از آموزه های محرم است و مردم مسلمان و پیروان امام حسین (ع) نیز از آرمانهای انقلاب دست بر نمی دارند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه به پرونده هایی که در دستور کار این کمیسیون قرار دارد اشاره کرد و افزود: کمیسیون اصل نود مجلس برای تحقق یکی از اصول ترقی قانون اساسی تمام تلاشهای خود را بکار گرفته و با تشکیل کمیته های پنج گانه گامهای مهم و استواری در این زمینه برداشته است.

ریاض با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان اجرایی در خصوص عدم تحویل مدارک و مستندات و پاسخ به استعلام های  کمیسیون اصل نود گفت: تمامی مسئولین دولتی طبق قانون و مکلفند پاسخ مستند خود رادر قبال شکایاتی که به این کمیسیون ارسال می شود ظرف مدت یک ماه اعلام کنند و در غیر اینصورت مرتکب خلاف شده اند.

رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی و رفاهی کمیسیون اصل نود، از بررسی پرونده قرار داد ال90 پرونده مطالبات معلمان خارج از کشور از آموزش و پرورش، پرونده های در دستور کار این کمیسیون نام برد و افزود: متاسفانه علیرغم تلاشها و پیگیری کمیسیون اصل نود تخلف در آزمون دستیاری پزشکی سال 82 محرز شد و متخلفان و فروشندگان سوال آزمون بازداشت شده اند.

ریاض افزود: به عنوان مسئول پرونده از رئیس جمهور می خواهم با توجه به احراز تخلف و تشویق اذهان عمومی دل نگرانی جامعه پزشکی آزمون دستیاری پزشکی سال 83 به تعویق بیفتد.

ریاض تاکید کرد: کمیسیون اصل نود مجلس اجازه نمی دهد جایگاه رفیع علمی و پزشکی کشور با فروش سوالات و تخلف در آزمون مورد خدشه قرار بگیرد.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۰:۴۰  ,  ۱۳۸۳/۱۱/۲۵
 ----------------------------------------
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد

مجلس اهرمهای نظارتی لازم را برای تعویق آزمون دستیاری در اختیار دارد. 

از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش یا اطلاعاتی در خصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی وتخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر رابا
آدرس پست الکترونیکی زیردرمیان بگذارند:
 
 
http://www.ttmajlis.com/contactus.asp

اخبار روزهای گذشته :
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  29  >>

نظرات 133 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 04:13 ب.ظ

من بنشینم تو بنشینی پس که برخیزد؟
وعده ما:۱۰صبح سه شنبه روبروی مجلس جدید(میدان بهارستان)
تحصن بزرگ پزشکان

ببین /بترک دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 01:36 ب.ظ

قابل توجه وکیل بعد از این:خوشم میاد که قبلا همکارها سرویس لازم رو بهت داده اند وشما تا اندازه ای در این مورد وارد شده ایش(شستشوی محل سوختگی با نرمال سالین)هر چند می گن ؛به سر امده حکیم است؛اما مشکل شما که سوختگی درجه سه از ناحیه اورال تا انال است بدلیل شدت وعمق سوختگی وعدم تعادل روحی شما احتیاج به بستری در بیمارستان دارد ...ودر مورد لطف بی پایانتون در مورد اینجانب مبنی بر نگرفتتن حق الوکاله وحتی پرداخت ان از طرف خودتون؛باید عرض کنم خدمتتون که از نظر من پول کسب شده از راه وکالت خوردن نداره چون وکیل جماعت پول میگره تا یه قاتل رو بیگناه جلوه بده ویا یه ادم دزد رو امین و این پول کثیف تر از اونی که تصور ش ممکن باشه...ودر اخر اینکه خیلی خوشحالم که نمی تونی از جمع ما دل بکنی....

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 11:01 ق.ظ

آقایی که مدعی هستی ۱۰ نفر را گفته ای ..آیا تو بابک معروف نیستی ؟؟؟؟؟

عشق و ایثار دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:38 ق.ظ

ذلت از ما سخت دور است



چون گل روی تو نمیدیدم

چشم من کاسه گلابی بود


در میان دو دست تو رخ من

مثل عکسی میان قابی بود


حال اگر باز بینیم بابا

خود مپندار اشتباه شده


قاب اگر نیست چهره آن چهرست

عکس رنگی فقط سیاه شده

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:37 ق.ظ

باید برنلمه ریزی دقیق داشته باشیم.
از همه دوستان خواهش می کنم به بابابزرگ ای میل بزنن و شماره تماس بدن. وقت زیادی نداریم.
من با اون کامنتی که گفته باید مدیریت صحیح داشته باشیم کاملا موافقم. دلیل شکست دفعه قبل هم همین ناهماهنگی ها بود.
من هم فکر میکنم مدیریت و هماهنگی و اطلاع رسانی خیلی مهم هستش.
کلاغ خبر چین ؛ باید متحد باشیم؛ پس تو هم با بابابزرگ زودتر تماس بگیر.
بابابزرگ تو هم اگه میخوای به هدف برسی باید زودتر بچه ها رو پیدا کنی و همه رو هماهنگ کنی.
اگر با فکر کار کنیم حتما موفق می شیم. خدا با ماست.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:29 ق.ظ

پیشنهاد می کنم یک نفر که دست به قلم خوبی داره یه متن به صورت اطلاعیه یا فراخوان برای تجمع فردا بنویسه و این متن در کتابخانه بیمارستان ها که در حال حاضر پر از داوطب امتحانه پخش بشه.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:29 ق.ظ

هر کسی خواست تصویر سوالات رزیدنتی سال ۷۷ را ببیند در وبلاگ http://dastyari.blogfa.com/ لینک سایت مورد نظر را با عبور بوسیله پروکسی گذاشته ام که می توانید بر روی لینک رزیدنت ۷۷ کلیک کرده وارد سایت مورد نظر شوید

ژولی پولی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:21 ق.ظ

کلاغ جون وزیر امروز هم مصاحبه کرده یا منظورت همون مصاحبه دیروزه؟
بابابزرگ جون اگه ممکنه لطفا یه پست جدید تو صفحه اصلی وبلاگ بزن آخه تعداد نظرها زیاد شده سخت بالا میاد مرسی.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:12 ق.ظ

بچه ها من تا حالا به بیش از ۱۰ نفر گفتم اما هیچ کس نمیاد من چکار کنم؟

ژولی پولی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:04 ق.ظ

پسرک تنهای عزیز! البرز کل http://www.freewebs.com رو فیلتر کرده چیز جدیدی هم نیست خیلی وقته

کلاغ خبرچین دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 10:02 ق.ظ

مکن فراخ روی در عمل اگر خواهی--- که وقت رفع تو باشد مجال دشمن تنگ
تو پاک باش و مدار از کس ای برادر باک --- زنند جامه ناپاک گازران برسنگ
سلامی چو بوی خوش آشنائی

واقعا از دیدن این همه یکدلی و اتحاد لذت میبرم . امیدوارم فردا با یک حماسه روبرو شویم . من هم هرچه میتوانم نیرو می آورم حتی بابا کلاغه رو .
اما بعدا :
الف )) مصاحبه امروز وزیر را دیدید ؟ میخواهد امتحان را با جبهه و جنگ رفته ها برگزار کند . یکی نیست بگه آقا ! اون موقعی که با باند فاسد دبیرخونه ات دکون باز کرده بودی و چک پولهای رنگارنگ رو میشمردین یادت به جبهه و جنگ و فداکاری این همه شهید و جانباز و ... نبود ؟ یادت رفته که پیام این از جان گذشته ها چی بوده و هست ؟ حالا که پای خرت تو گل گیر کرده یاد اونها افتادی ؟
ب)) گزارش دیروز کیهان حاکی ازین بود که وزارتخانه مایل به برگزاری امتحان با شرایط نمایندگان است به شرطی که دست از بررسی و افشا و پیگیری خیانتهای گذشته حضرات دست بردارند !!!!!!!!!!!!!!!!
سووال : وزارتخانه که بقول دکتر کریمی قادر به برگزاری امتحان در هر تاریخی هست ٬ چرا این همه اصرار به روز ۱۳ اسفند دارد ؟ آنها که بخوبی میدانند بعلت ناهماهنگی و نادرستی کارشان موجب بهم ریختگی برنامه های بسیاری از داوطلبان شده اند و زحمت یکساله و حتی دو ساله بسیاری برباد رفنه ؟ آیا این رفتار اگر روانپریشانه نباشد ٬ حاکی از تلاش وزارتخانه برای گرو کشی سیاسی نیست ؟
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
ج )) آخرین خبر : دکتر حیدر پور به یکی از وازرتخونه ایها پیام داده که برنامه های برگزاری امتحانو برای خرداد سال بعد تنظیم کنید ٬ چون ما نمیذاریم این امتحان برگزار بشه !
دمشون گرم .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
فردا رو فراموش نکنید .
باید به همه بفهمانیم که ما تا قبل از جراحی بزرگ و ریشه کنی این غده سرطانی زیر بار امتحان نمی رویم .حتی اگر هم قرار باشد یکسال دیگر عقب بمانیم ( که اینطور نیست)با سربلندی باشد نه با ذلت .
فردا نشان میدهیم که همگام با نمایندگانمان ٬ پا در رکاب سرور آزادگان گذاشته ایم .
همه باهم بگوئیم یا حسین .
فردا را فراموش نکنید .
از یادمبرید فردا را !

دوستدارتان کلاغ خبرچین

بابا بزرگ دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:57 ق.ظ

من نیز در تجمع شرکت خواهم کرد
حتی اگر هیچ کس نیاید تنها خواهم رفت
اما خواسته من مسئله پیش پا افتاده ای مثل تاریخ امتحان نیست
بلکه من فریاد دادخواهی سر خواهم داد تا مسئولین پاسخ حق کشی که در این سالها مسئولین دبیرخانه در حق من و امثال من روا داشته اند را بدهند
مسئولین باید پاسخ بدهند که چرا اجازه دادند مسئولین دبیرخانه عده ای نادان را بجای ما وارد رشته تخصصی کند؟
مسئولین باید پاسخ بدهند که چرا اجازه دادند وزیر محترم بهداشت در زمان ریاست دانشگاه تبریز ۷۰-۸۰ نفر را بدون امتحان تخصصی به اسم اینکه بچه های مذهبی وارد رشته تخصصی شوند وارد رشته های مختلف تخصصی کرد
ای مسئول!! ایا من مذهبی نیستم!! ایا من کافر هستم !! ایا من بی دین هستم!! اگر نیستم پس چرا حق مرا پایمال کردید؟ چرا؟؟؟؟؟
ین چه جور مذهبی است که حاضر شده است حق برادر دینی خود را بخورد!!
ایا دکتر پزشکیان می داند که بخاطر این حق کشی باید از تک تک داوطلبان امتحان دستیاری حلالیت بطلبد و رضایتشان را جلب کند و الا در روز قیامت کلاهش پس معرکه است
چه برادران دیندار و مذهبی داشتیم که براحتی حاضر شدند حق برادران دینی شان را پایمال کنند
نه برادر من!
تا زمانیکه از تک تک داوطلبان حلالیت نطلبید تمام در امدتان حرام است و مشمول ذمه هستید چون به نا حق تخصص گرفته اید
زندگی این دنیا کوتاه است و اخرتتان را ارزان فروخته اید
حدیث امامان معصوم (ع) را یاد اوری می کنم که فرموده اند:
۲ طایفه کمر مرا شکستند
دینداران جاهل و عالمان بی دین
وای به حال شما که کمر امام صادق (ع) را شکسته اید
والسلام
مخلص همگی بابا بزرگ

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:37 ق.ظ

دوستان غیرتمند اذری کجایید؟ چرا به یاریمان نمیایید؟
حیدر بابا مرد اوغولار دوغ گینان
نامردلرین بورونلارین اوغ گینان

دوستان خطه ستارخان و باقرخان یا علی.........

پسرک تنها دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:29 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

یک مطلب بامزه
شبکه البرز صفحه ای که تصویر سوالات امتحان سال ۷۷ رو گذاشته بود رو فیلتر کرده!!!!!!
این آدرسشه:
http://www.freewebs.com/resident77/
فکر می کنین با دستور کی اینکارو کرده؟

پیشنهاد دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:11 ق.ظ


از افراد زیر تقاضا دارم در زمینه مدیریت تجمع با همدیگر تماس تلفنی بکیرید. روش ایجاد ارتباط : همگیتان به بابابزرگ و نیز گل پسر ای میل بزنید و تلفن تماس هم بدهید تا هر چه سریعتر همدیگر را پیدا کنید.

بابابزرگ ــ کلاغ خبرچین ــ گل پسر ــ نسترن ــ گودرزی ــ مرغ حق ــ گوگولی ــ بهاره ــ محمد از شیراز ــ گاندی ــ شراره ــ مرغ سحر ــ مترسک ــ رضا ــ ورشوساز از دزفول ــ پسرک تنها ــ

در ضمن اگر کسان دیگری هم همکاری کنند باز هم بهتر است.
خودتان را باور کنید. اگر فقط ۴ تا از شما هم با هم ارتباط خوب و جدی داشته باشید خیلی خیلی خوب می شود.
یادتان باشد هیچکس به امید فرد دیگری ننشیند.وفت کم است . عجله کنید.
شما حرفهایتان ( قبلا ) نشانگر هوش بالایتان و قلب پاکتان بوده است. همانطور که علی ( ع ) گفته خدا از شما پیمان گرفته است. پس بپا خیزید که چشم امید به شما بسته اند.

وظیفه شما مدیریت و هماهنگی و ... در تجمع فرداست.

به امید پیروزی ؛ انشا الله

پسرک تنها دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 09:03 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

سه شنبه ساعت ۱۰ باید یک نقطه عطف بشه واسه کارهای مهم بعدی
پس لطفا کوتاهی نکنید
امکان تهیه پلاکارد یا پرچم هست؟

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:37 ق.ظ




۱-بچه ها ما در تجمع فبلی شکست خوردیم ؛ پس باید این بار از اون تجربه شکست استفاده کنیم و پل پیروزی بسازیم.

۲- به همین دلیل از همه دوستان تقاضا می کنم هر نکته ای که در این مورد به ذهنشون می رسه بگن و دریغ نورزند.

۳-حتی المقدور سعی کنیم که به نقاط مشترک نظراتمون توجه کنیم و حداقل به مدت ۲۴ ساعت اختلافاتمون رو کم کنیم و به حداقل برسونیم. چون راستشو بخواین ما کلا یه کمی خود رای هستیم ؛ ولی در این شرایط باید یه مقدار ازخود گذشتگی داشته باشیم.

۳- یه پیشنهاد دیگه ای که دارم اینه : هر کدوم از افراد این وبلاگ خودشو موظف بدونه که به یک تعداد مشخص ( مثلا ۱۰ نفر ) ــ به خوبی ــ اطلاع رسانی کنه و انتظار داشته باشه که مثلا حدود ۵۰٪ ( ۵ نفر ) رو میتونه متقاعد کنه که فردا حتما بیان.

۴- اینو بدونیم که این کار یه کمی وقت میبره ؛ و ما موظفیم که این مقدار وقت زو بذاریم ( وگرنه مثل دفعه قبل شکست می خوریم ).

۵-اینو مد نظر قرار بدیم که هر کاری برای این که به نتیجه برسه : باید خوب روش فکر کنیم و در وهله بعد وقت بذاریم و حسابی مرد عمل باشیم.

۶- و نکنه دیگه که به نظرم خیلی خیلی خیلی مهمه : برنامه ریزی دقیق هست. باید همین الان یه گروه حداقل ۳ نفره مسوول این کار بشن. اینها وظیفشون چند تاست :
اول و مهمترین : اطلاع رسانی دقیق
دوم : هماهنگی نظرات گروه
سوم : ایجاد ارتباط منطقی و مثبت با نمایندگان مجلس
چهارم : اطلاع رسانی بهینه به خبر گزاری ها و رسانه ها ( مهم )
و ...... که انتظار دارم نکات دیگری را هم دوستان ذکر بفرمایند.

یادمان باشد که رمز پیروزی در مدیریت صحیح و هماهنکی است.
به همین دلیل از بابا ازرگ عزیز خواهش میکنم این مهم را بر عهده گیرد و افراد مستعد دیگر را نیز بیابد. بویژه که تجربه تجمع قبلی را هم در چنته دارد. ( خودم متاسفانه در تهران نیستم وگرنه دربست در خدمت بودم )

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:25 ق.ظ

از همکاران محترم بسیج خواهش می کنیم
به بسیجهای دانشجویی سایر دانشگاه ها خبر دهند
یکی که نزدیکتر هست به بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مراجعه و به اطلاع انها برساند
وقت اندک است و هیچ کاری جز شعار انجام ندادیم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 08:05 ق.ظ

کسی به خبر نگاران خبر داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کاوه دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:57 ق.ظ

لطفا به همه همکاران در شهرستانها خبر دهیم .بسیاری هنوز بی خبر هستند.
آنها هم باید هر کاری از دستشان بر می آید انجام دهند .
شهرستانیهای عزیز به پیشنهاد های دوست خوبمان محمد از شیراز توجه کنید .
با سپاس

محمد دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:53 ق.ظ

حتما درخواستهای خودرا روی مقوا هائی با ماژیک بنویسیم تا خبر نگاران ببیننند و عکس بگیرند .
حتما بنویسیم و به خبرنگاران بگوئیم که خواسته نمایندگان درواقع خواسته ماست نه خصومت شخصی ایشان با وزیر.

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام. از بچه های مشهد کی اینجاست؟

مترسک دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:31 ق.ظ



------------- جه امید عبثی بستم من؛

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ به مترسک

ـــــــــــــــــــــــــ که بپاید سر جالیزم را

ـــــــــــــ بهتر ان است که خود برخیزم

بهتر ان است که خود برخیزم
بهتر ان است که خود برخیزم
بهتر ان است که خود برخیزم

----------------------------------------------------------------------

تو اگر برخیزی

من اگر برخیزم

همه بر می خیزند


--------------------------------------------------------

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:28 ق.ظ

با سلام:
لطفا جهت اقدامی مشابه ـتحصن ـ در شهرستانها هم پیشنهاد بدهید.

لیسانسه حقوق وکیل اینده دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 07:00 ق.ظ

در پاسخ به پزشک گرامی جناب ببین بترک

طبق توصیه یکی از همکارانتان که در وبلاگ موجود است میتوانید محل سوختگی(!) را با نرمال سالین سرد شستشو بدهید

در ضمن با اینکه دستمزدم را برای پرونده حقوقی ماجرای امتحان پزشکی به دوستانتان ۵٪ عنوان کردم ولی در خصوص شخص شما دوست عزیز ۵٪ خودم دستی رو پرونده ات میگذارم چرا که اگر توان پرداخت حق الوکاله ام را داشتی اصلا قاطی این جماعت نمیشدی میرفتی سوالها را میخریدی



........................................

پزشکان معترض موکلین اینده


مشاوره با من به سود شماست ( به جون همکارتان ببین بترک )

درضمن اگر برای تجمع تان دنبال کانال های قانونی و اخذ مجوز هستید میتوانم وکالتتان را به عهده بگیرم

پیام در خواستتان رابه زودی بر روی وبلاگ می بینم

تکرار میکنم مشاوره با من به سود شماست

لیسانسه حقوق وکیل اینده

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:59 ق.ظ

آقایان نماینده لطفا هر کاری می کنید سریعتر. هر چه به ۱۳ اسفند نزدیکتر میشیم احتمال تعویق امتحان کمتر میشه

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:49 ق.ظ

میدان بهارستان ادرس مجلس هستش
اگر از تاکسی ها بخواهید شما را می اورند
از همکاران شیرازی هم خواهش می کنیم حتما حضور داشته باشند
در مورد خواسته ها و قطعنامه در محل تجمع باید به نتیجه برسیم چون قطعنامه ۵۰ -۶۰ نفری به درد نمی خورد
پس به همه همکاران حضور در تجمع را تکلیف کنید انشا ا... کسی بدون اطلاع نماند

ژولی پولی دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 06:11 ق.ظ

ای ول افزایش ظرفیت قبولی رو خوب اومدی من اصلا به فکرم نرسیده بود.
تعویق امتحان هم که البته خواسته همه است.

فوری فوری فوری دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 05:45 ق.ظ

توجه : باید در تحصن روز سه شنبه خواسته هایمان رادر قالب قطعنامه مطرح کنیم که مهم ترین ان تعویق امتحان به خرداد ماه ۸۴ میباشد. اما دومین درخواست ما: امسال باید ظرفیت قبولی افزایش یابد ( چند برابر شود) چون ۳-۴ سال هست که افراد زیادی با تقلب وارد تخصص شده اند وحق دیگران را خورده اند. جمعی از Pezeshkan dar shiraz

[email | web] آینده بین دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 01:42 ق.ظ

برخی ازدوستان پزشک که فکر می کنند امسال خوب خوانده اند یا اینکه از درس خواندن خسته شده اند طرفدار برگزاری امتحان دستیاری در اسفند هستند از طرف دیگر عده ای دیگر که در سال گذشته زیان دیده اند یا اینکه به آزمون در شرایط فعلی اعتمادی ندارند خواهان تعویق امتحان هستند (البته انکار نمیکنم که برخی ارز دوستان هم تعویق امتحان را برای درس خواندن بیشتر می خواهند ) . هر یک از این دو گروه همفکرانی در مجلس یا دولت دارند و هراز چندگاه چراغ سبزی از نهاد مورد نظر خود می بینند و خوشحال شده وبرای وی هورا می کشند وبه یکدیگر بدوبیراه می گویند اما اینجا من از کلیه دوستان می خواهم که منطقی فکر کنند سپس رویه خود را انتخاب کنند سوال مهم این است که فرض کنیم آزمون در هر زمانی بر خلاف نظر مجلس برگزار شد اما آیا فکر کرده اید که پس از تیر ماه چه کسی خواهد ماند و چه کسی خواهد رفت ؟؟؟؟ آنجور که ازاوضاع سیاسی بر می آید چند پیش فرض از هم اکنون جلوی روی ماست :
۱- دولت آینده به احتمال بسیار زیاد از اصلاح طلبان نخواهد بود.
۲-اگر بر فرض بعید دولت آینده باز هم از گروه فوق باشد محال است که وزیر فعلی بار دیگر بتواند وزیر گردد.
۳- رای اعتماد وزیر آینده را باید مجلس بدهد.
۴-مجلس بر خواسته های خود در زمینه آزمون دستیاری مصر است.
با کمی دقت در پیش فرض های فوق و سایر پیش فرض هایی که شما عزیزان ممکن است در ذهن خود داشته باشید به راحتی می توان دریافت که:
۱- هنوز سال تحصیلی جدید شروع نشده که خواهیم دید دولت و وزیر رفته اند و مجلس مانده است .
۲- اگر امروز هم مجلس نتواند از اهرم اصل ۹۰ ویا بدلایلی از اهرم استیضاح استفاده نماید فردا مطمئن باشید که از اهرم رای اعتماد استفاده خواهد کرد (فراموش نکنیم که به قول نمایندگان مجلس دارای اهرم های متعددی است)
با توضیحات داده شده در میا بیم که اگر این آزمون در هر زمانی مغایر با نظر مجلس برگزار گردد احتمال ابطال آن در آینده بسیار زیاد است حال دوستان آیا دوست دارید دوبار اضطراب جانکاه آزمون دستیاری را تجربه نمایید؟؟؟؟

پزشک دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام
اگه کسی در مورد نامه ای که ۵۶ نماینده امضاء کردن اطلاعی داره میشه لطف کنه بگه؟

آدرس ساختمان جدید مجلس کجاست؟ ضمنا دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 12:33 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 12:17 ق.ظ

من از فکر نمی کنم ازما پزشکان عمومی پپه که فقط داریم خرخوانی مکنیم واز اطراف خود بی خبریم بخاری پا بشه وگرنه چرا حال وروزمان اینگونه است .
یک بار هم شده یا علی بگوییم وحسین بن علی (ع) را الگو قرار بدهیم نه به حرف بلکه به عمل. ( یا علی )

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 12:08 ق.ظ

خیلی از بچه ها توی کتابخانه بیمارستانها ( مفید -طالقانی ـشهدا ........) در حال درس خواندن هستند هر کی می تونه بهشون اطلاع بده .

ببین /بترک دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 12:01 ق.ظ

هنوز مثل شما انقدر بیکار نیستیم که پای وبلاگ دیگران بشینیم (گفته اند وصف العیش نصف العیش ولی با سرک کشیدن به جمع ما پزشک نمی شی حتی حسش هم بهت دست نمی ده )...و خیلی خوشحالیم که باز هم تو همین اوضاع ...تو... خیلی ها حسرت می برن جای ما باشن (از اینکه خودتو می خوای یه جوری به ما بچسبو نی معلومه).....واگه تا اخر عمرتون هم از این حرفا بزنید عقده دکتر نشدنتون خالی نمیشه(به همین خاطر بهتر قبل از وخیمتر شدن اوضاع روحیت بخش روان بستری بشی)....و در اخر اینکه فضول رو بردن جهنم گفتن هیزمش تر ...

اریا یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 11:51 ب.ظ

اگر بخ
واهیم پیروزیم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 11:48 ب.ظ

کلاغ خبرچین


« اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید »
سرور آزادگان - حسین (ع)

سلام عزیزان
دو روز من نبودم ٬ ببینید چی شده !
بابا ٬ پرمشکی تو کامپیوترم چلقوز انداخته بود به این بزرگی ! تو این دو روزه زده بودم زیر بالم و از این مغازه به اون مغازه . مگه دستم بهش نرسه . اونوقت این «پسرک تنها» شایعه کرده که گربه منو خورده ! یا اون یکی گفته کلاغه نشسته خرخونی میکنه . بابا دست خوش .اینه دست مزدمون ؟ مارو باش اینارو باش !!
بگذریم ....................................................
روز ۵ شنبه گذشته دکتر حیدر پور به بنده خدائی میگه : کار تمومه و روز شنبه میریم که داشته باشیم تعیین روز دقیق امتحان و چیزای دیگه رو . اما یه دفعه نمیدونیم چی میشه که جلسه روز جمعه تشکیل میشه ! ما خیلی سعی کردیم از حرفاشون چیزی بفهمیم ولی نشد که نشد . فقط تا این حد فهمیدیم که این طفلی ها هرچی سنگهاشونو صاف و مرتب میچینن پزشکیان میزده خراب میکرده و زیر بار قواعد بازی نمیرفته !!! آخر سرهم گفته حالا که اینجوریه منم این سنگارو میزنم تو سر داوطلبا !!!!!!!
اینطوری میشه که صبح شنبه موقعی که همه خلایق اعم از آدم و جیک و جونورای دیگه تو خواب بودن میره خبرنگار شبکه خبر رو از رختخواب میکشه بیرون و اون اراجیفی رو میگه که همه تون شنیدین . منظورش از« ویژه» هم همونی بود که گفتم .!!!! میگین نه ؟ دست رو دست بزارین تا روز موعود آقای وزیر عملی بشه !!! اونوقت میفهمید که ویژه یعنی چه . اگه هم میخواین الان بفهمین از پیرتون بپرسین « آفتابه را بیاور» یعنی چه ؟
البته ما اولش فکر میکردیم که دستور ویژه ای ٬ چیزی از جائی رسیده باشه که یک دفعه نماینده ها روز جمعه و شنبه سکوت کامل کرده اند ( همون چیزی که من همیشه ازش میترسیدم وقبلا هم گفته بودم) بنابر این فکر میکردیم قال قضیه کنده شده و قافیه رو باختیم .
اما صدای شجاعانه امروز دکتر ریاض از طرف کمیسیون اصل ۹۰ بوده نه کمیته تحقیق و تفحص . به قول یکی از رابطهای کلاغ پرس میخوان از طرف این کمیسیون شکایت به دادگاه ببرن که دبیرخونه و اصلا وزارتخونه با این همه تخلف صلاحیت برگزاری این امتحان مهم رو نداره .(( وزیر : کو ؟ چه تخلفی ؟))
********************************
با همه این حرف و حدیث ها ٬ امیدتو نو از دست ندین . اما باید بلند بشین . یا حسین بگین یا علی بگین .
من با نظر و برنامه دکتر گودرزی و بابا بزرگ موافقم . باید جلوی مجلس تجمع کنیم نه وزارتخونه .
زمین شوره سنبل برنیارد ---- در او تخم و عمل ضایع مگردان
بعدش هم جلوی دفتر آقای خاتمی ! یعنی از نمایندگانمون بخواهیم که مارو تو دست و دهن این گرگها که حالا جری تر هم شدن تنها نذارن .
البته بهتره بسیج محترم دانشجوئی یک مجوز برای تجمع پزشکان و داد خواهی اونها بگیره که خبرتجمع و خواسته هامون رسما همه جا منتشر بشه .
ما هم باید به همه بچه های پایتخت فراخوان بدیم . با هر وسیله ممکن . بچه های قم وکاشون و نزدیکای تهرون هم بهتره تشریف بیارن . از تهرونیها هرکی بتونه از اعضای خونواده یا دوستاش رو هم بیاره خوبه . به نیابت از کسائی که نمی تونن بیان .
بسیج دانشجوئی و دکتر گودزی عزیز هم لطف کنند هرچه زودتر هماهنگی های اولیه را برنامه ریزی کنند .
شهرستانیهای عزیز هم بیکار نباشین ٬ طومار جمع کنین ٬ نامه بنویسین ٬ ایمیل بزنین به کمیته تحقیق و ریاست جمهوری ٬ به روزنامه ها زنگ بزنین .خلاصه صداتونو به همه جا برسونین .
مطمئن باشین که این آخرین فرصته !! اگه بخواین دست رو دست بزارین و منتظر بشین تا بقیه سنگ شما رو به سینه بزنن ٬ روز ۱۳ اسفند با جناب وزیری مواجه خواهید شد که میخواد امتحان « ویژه » ازتون بگیره !!
از ما گفتن !!!!!!!!
از تعین تاریخ و هارت وپورت های وزیر هم نترسین . مجلس قدرت بسیار عظیمی دارد . آنان اگر بخواهند حل مسئله امتحان برایشان کار کوچکی است . پس بلند شوید تا از آنان بخواهیم کار را برای همیشه تمام کنند .
گرچه شاطر بود خروس به جنگ---- چه زند پیش بازو رویین چنگ
گربه شیراست در گفتن موش---- لیک موش است درمصاف پلنگ
*******************************************
امیدوارم نشان دهید که لیاقت اعاده ءحق تان را دارید !
*******************************************
دو ستدار همه تان
کلاغ خبرچین

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 11:31 ب.ظ

همکاران محترم پیشنهاد می کنم از دانشجویان پزشکی هم در این تجمع کمک بگیرید . اینها ذینفعان آینده ابن امتحان هستند وبر تعداد جمع ما خواهند افزود.

پسرک تنها یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 11:31 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

سه شنبه ساعت۱۰
اگه تا ۲۰۰باشیم حداقل نشون دادیم که با دسته بیل فرق می کنیم
اگه به ۵۰۰ برسیم می تونیم تاریخ امتحانو عوض کنیم
اگه تا ۱۰۰۰ نفر برسیم می تونیم اعضای دبیرخانه و اگه ۲۰۰۰ تا بشیم خود وزیر رو هم بیاری خدا و غیرتمون عوض می کنیم
پس همکارانی که تهران یا اطرافش هستین
تا می تونین تعداد رو بیشتر کنین.

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 11:29 ب.ظ

لطفا به خبرگزاریها و تلویزیون هم اطلاع دهید

لیسانسه حقو ق( وکیل اینده) یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 11:19 ب.ظ

مشاور حقوقی لیسانسه حقو ق( وکیل اینده)
در پاسخ ان دوست گرامی که با همسادش سر اشغالها یی که کنار خانه اش میریختند و وی از من در خواست مشاوره حقوقی کرده بود باید عرض کنم که:
پزشک محترم شما بهتر است از همسادتان شکایت نکنید و فرصت را غنیمت دانسته و با توجه به بیکاری فزاینده در جامعه پزشکی به بازیافت اشغالها بپردازید و حتی بهتر است طی یک اطلاعیه محلی از سایر ساکنین کوچه بخواهید اشغال هایشان را برای شما بفرستند

موفق با شید

............................................

پزشکان عزیز موکلین اینده

او ضاعتان خیلی .... تو .... است
هنوز هم نمیخواهید وکیل پروند تان بشوم؟
چون دشت اول است با شما ۵٪ حساب میکنم

بشتابید که اگر سرم شلوغ شود دیگر نمتوانم پروندتان را بگیرم

ورشو ساز یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 11:18 ب.ظ

ما ۷ نفر از پزشکان دزفول فردا با قطار حرکت می کنیم صبح سهشنبه جلوی مجلس به دیگر دوستان ملحق می شویم
ما سال گذشته شاهد بودیم یک نفر از پزشکان این شهر با خریدن سوال چگونه به رشته قلب وارد شد

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:55 ب.ظ

agar hame ba ham biayim sad da sad movaffagh khahim shod

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:50 ب.ظ

یا علی

گاندی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:49 ب.ظ

شهرستانیها به پیشنهاد محمد عزیز توجه کنند عالیست
چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟
خانه اش ویران باد
همه با هم

محمد از شیراز یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:44 ب.ظ

دوستان و همکاران گرامی
با سلام
ما در شیراز روز سه شنبه به دفتر ریاست دانشگاه و نیز دفتر نمایندگان شهر در مجلس شورای اسلامی خواهیم رفت و طومار درخواست داوطلبان استان فارس را به ریاست دانشگاه خواهیم داد . در این طومار اعلام شده که در صورت عدم توجه وزارت بهداشت و درمان به خواست عمومی داوطلبان دستیاری و عدم همکاری با کمیته تحقیق و تفحص مجلس تا ریشه کنی فساد و تخلف در نحوه پذیرش دستیار ٬ این آزمون را تحریم خواهیم کرد .
از کلیه همکاران محترم خواهشمندیم به اطلاع دوستان شهرستانی که قادر به مسافرت و شرکت در تجمع بزرگ روز سه شنبه نیستند رسانده شود تا اقدام مشابهی به انجام رسانند .

نیما یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:43 ب.ظ

ساعت ۱۰ جلوی مجلس
من زیر انداز هم میاورم

دست مریزاد یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:41 ب.ظ

از بابا بزرگ به خاطر وقت وحوصله شان ممنونم
از دکتر گودرزی چه خبر چرا او حرفی نمیزند
کلاغو کجاست بیا بیا که دلم برای قارقارشیرین تر از شکرت تنگ شده است
در ضمن دون شان پزشک است که توهین کند توهین حرف کسی است که حرف حساب ندارد
جان برادر تو دو کلمه می گوئی انهم حرف حساب .
االبته حق داری ناراحت باشی بعضی اوقات من هم چیزی میگم ناصواب
اما باید یاد بگیریم حرف حساب خودمون وبا توهین کم ارزش نکنیم

رضا یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:30 ب.ظ

یاران من بیایید

با درد هایتان
و بار دردتان را
در زخم من بترکانید
........
(شاملو)
سهشنبه ۱۰ صبح

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:17 ب.ظ

پزشکیان!!!!!!شعبون بیمخ هم که باشی بموقعش پوزت را با دستان فولادینم خاکشیر میکنم !!!!! یه روزی میام سراغت بیلمز چچچچچچچ

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 10:05 ب.ظ

دلم خیلی گرفته
خدایا خودت گمکمان کن
شاید تو کاملا بدانی که چقدر حقمان را خورده اند و چه انسانهای نا لا یقی بجای من وامثال من در موقعیت های بهتر به کمک فاسدان نشسته اند
خدایا صدای اه دلم را بشنو
کمکم کن میدانم با استعدادی که تو به من دادهای قادرم ریشه فساد و بدبختی رااز حامعه پزشکی بخشکانم
کمکم کن من را و هر کس را که مثل من فکر می کنه یا مظلوم واقع شده

رضا یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:58 ب.ظ

۱-با تجمع جلوی مجلس موافقم ولیدر مقابل ریاست جمهوری۱۰۰٪مخالفم زیرا این فرد هم بی عرضه هست وهم سالوس
۲-بچه های شهرستانها مردانگی بکنند و بیایند حضور انها با پوشش خبری بسیار تاثیرگذاراست

وعده ما سهشنبه ۱۰ صبح

شراره یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:57 ب.ظ

هر کسی فکر کند خودش مسئول برگزاری گردهمایی است

احمدیان یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:56 ب.ظ

این اتحاد در تاریخ پزشکان سابقه ندارد همه بد بینها هم خبر تحصن را به من گفتند.
در تجمع سه شنبه شرکت می کنیم ولو اینکه نتیجه ندهد.

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:50 ب.ظ

سه شنبه ۱۰ صبح را به اطلاع همه برسانید
روبروی مجلس

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:48 ب.ظ

اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهیست
اشک کباب باعث طغیان آتش است

امتحان عوض نمیشود ،من و تو عوضش می کنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:47 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:46 ب.ظ

فرض کنید امروز عصر چهاردهم اسفند است و امتحان صبح بر گزار شده است...فکر می کنید ریاض و حیدر پور چه تو جیهی خواهند داشت؟ چقدر فکر می کنید امتحان باطل شود؟(پزشکیان فقط تا تیر وزیر است).اگر تحصن نکرده در ۱۳ اسفند امتحان بدهیم بهتر است یا تحصن کرده؟اگر فردا اعلام کردند پزشکان باید روی سرشان راه بروند حق نخواهند داشت؟

مترسک یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:46 ب.ظ



جه امید عبثی بستم من؛

به مترسک

که بپاید سر جالیزم را

بهتر ان است که خود برخیزم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:44 ب.ظ

[email | web] مرغ محلی


حسرت نبرم به خواب ان مرداب
کارام میان دشت خفته است
دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه شب خوابش اشفته است
من هم انجام وظیفه میکنم.یا هو


یکشنبه 25 بهمن 1383 در ساعت 9:44pm

مرغ محلی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:44 ب.ظ

حسرت نبرم به خواب ان مرداب
کارام میان دشت خفته است
دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه شب خوابش اشفته است
من هم انجام وظیفه میکنم.یا هو

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:41 ب.ظ

تا حالا هیچ وقت پزشکان اینهمه متحد نبو ده اند
خدا کند نتیجه بدهد

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:39 ب.ظ

بیش از هر چیز به اطلاع رسانی محتاجیم هر کس به هر کس می تواند خبر بدهد

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:36 ب.ظ

دستیارانی که قکر می کنن سال ۸۲ یا ۸۱ حق انها ضایغ شده بیان چون افراد بی لیاقتی در جای انان و در رشته های بهتر به لطف ظالمان و فاسدان و تبعیض گران حال می کنن

زبون دراز یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:33 ب.ظ

میگن این وزیر ما بدلیل اینکه یکی از استادای تبریز مطابق میل ایشون صحبت نکرده با استخون فمور زده شیشه سالن اناتومی دانشکده رو شکونده/////میگم با هر کسی باید مثل خودش حرف زد پس اونایی که میتونن از سالن اناتومی چند تا استخون فمور قرض بگیرن وبا خودشون بیارن یه دعوت نامه هم برای وزیر بفرستیم تشریف بیارن تا با هم گفتگو کنیم.(چون خیلی ادعای مردیشون میشه )

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:32 ب.ظ

من اگر بنشینم تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:26 ب.ظ

ید ا... مع الجماعه

گاندی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:24 ب.ظ

بچه های تهرانی غیرت بچه شهرستانی ها رو تو این سرما ببینید!

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:18 ب.ظ

ما از اصفهان خواهیم امد فعلا ۵ نفر با هم قرار گذاشتیم سغی می کنیم زیاد تر بشیم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:11 ب.ظ

اگه ما دلمون برای خودمون نسوزه انتظار دارین دل ریاض و حیدر پور بسوزه؟
سه شنبه ده صبح جلوی مجلس

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:05 ب.ظ

با اس ام اس و تلفن به گوش همه برسانید
سه شنبه ۱۰ صبح جلوی درب مجلس

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 09:03 ب.ظ

من پیشنهاد میدم جلوی مجلس عزاداری کنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:52 ب.ظ

لطفا در سایت پزشکان ای ار هم اطلاعیه بدهید. هرکس میتونه به بیمارستانهای اموزشی و کلاسهای دستیاری اطلاع بدهد.شهرستانیهای عزیز منتظر تومار شما هستیم.همه باید همکاری کنند که دیگه دارن علنا بهمون اهانت میکنند انگار نه انگار نخبه های کشوریم.به هرکس میتونین خبر بدین.

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:51 ب.ظ

بزرگترین آفتی که ما را تهدید می کند این است:
دیگه بی خیال شدم نشستم ی جوری درسها رو سر هم می آورم.حوصله هیچ کاری رو ندارم.

همه با هم
حتما به خواسته مان می رسیم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:42 ب.ظ

از دوستانی که سال گذشته حقشان را خورده اند حتی آنهایی که دستیارند نیز میخواهیم دراین گردهمایی بزرک شرکت کنند به امید آن روز که صبح صادق بدمد.
به این وزیر و دروغگوهایی مثل آن درس صداقت بدهیم (البته فکر نکنم این شخص=وزیر اصلا آدم باشد)

گاندی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:19 ب.ظ

نهضت اطلاع رسانی را شروع کنید
سه شنبه ۱۰ صبح روبروی مجلس
تحصن بزرگ

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:16 ب.ظ

انتظار همکاری همه ی بچه ها اعم از انجمنهای علمی،انترنها و استاجرها که خودشان دیر یا زود در این دام گرفتار می شوند،بسیج دانشجویی،بچه های کلاس دستیاری و...را در برگزاری تجمع داریم

همه با هم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:13 ب.ظ

لطفا تا تجمع به هر کسی که می توانید خبر دهید..
اگر فکر کنید دیگران اینکار را خواهند کرد و اگر عافیت طلبی پیشه کنید قطعا شکست خواهیم خورد

مرغ سحر یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:10 ب.ظ

چقدر از اینکه همفکرانی مثل شما دارم خوشحالم.وعده دیدار در تجمع!!!!!!!!

اصغر ویزه یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:02 ب.ظ

همانطور که قراره امتحان بطور ویزه!!!!!!!!!!!!! بر گزار بشه ما هم یک تحصن ویزه میکنیم

گاندی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 08:00 ب.ظ

رضا جان ممنونم
سه شنبه صبح جلوی درب مجلس
درود بر تو و همه ی کسانی که حرمت اسانی شان را ارج می گذارند

رضا یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:54 ب.ظ

اماده اطلاع رسانی در مورد تجمع پزشکان هستم
http://pezeshknews.blogspot.com/

گوگولی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام به همه دوستان
من چند ساعت پیش بالاخره با کمک هلال احمر آتش نشانی اورژانس ۱۱۵ ستاد حوادث غیر مترقبه و جمعی از اهالی خوب محل از زیر بار الطاف بی شائبه مسوولین محترم بیرون اومدم و البته باز هم اهرمهای مجلس تاثیری بر نجات من نداشت.
من هم سعی می کنم بیام با اینکه خیلی مشکل دارم .گرچه می دونم نا امیدی از یاری خداوند کفر است اما هیچ امیدی به تغییر شرایط ندارم. می آم چون شما رو دوست دارم. می آم چون این چند روز همه شما دوستان صادقانه به من امید دادید. می آم چون هر چه سراسر تاریخ رو مرور میکنم هیچ پزشکی توی تاریخ نمی بینم که برای آرمانهاش مبارزه کرده باشه بجز دکتر حشمت مرحوم و البته گمنامانی که در زمانی نه خیلی دور به خاطر کشور و ملتشون از جونشون گذشتن.
بچه ها ما نمیریم که اهانت به کسی بکنیم ما کسانی هستیم که خداوند این نعمت رو به ما داده که جان انسانها رو به دستمون سپرده . ما با کسی سر جنگ نداریم. ما فقط میگیم نباید ما رو بازیچه اهداف و اغراض شخصی می کردند. ما فقط می خواهیم بگیم که ما دوست داریم به اندازه زحمتی که می کشم نتیجه بگیریم نه بیشتر و نه کمتر.
این حق ماست مگه نه؟
خدا با ماست...

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:49 ب.ظ

فقط تحصن جواب میده.....................................

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:39 ب.ظ

من با تحصن موافقم

عباسی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:36 ب.ظ

سه شنبه ۱۰ صبح در مجلس
بزرگترین تجمع پزشکان در تاریخ ایران را برگزار می کنیم

گاندی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:34 ب.ظ

سر الفاظ بحث نکنید تجمع یا تحصن...اتحاد راه خودش را پیدا خواهد کرد.
سه شنبه ۱۰ صبح جلوی مجلس
در ضمن از تمام بچه ها می خواهم تمام اختلافات را کنار بگذارند. مطمئن باشید اگر همه متحد شویم کسی توان مقابله با اراده ی عمومی ما را ندارد.

احمدیان یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:30 ب.ظ

سه شنبه ۱۰ صبح روبروی مجلس
دفترچه امتحان را جهت پاره کردن همراه بیاورید.
نام دکتر پزشکیان در کنار نام دکتر قریب،دکتر شمس،دکتر فاضل و دیگر مفاخر پزشکی این مملکت ماندگار خواهد ماند

دست مریزاد یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:27 ب.ظ

آقایان نماینده
سلام علیکم خسته نباشید
ما پزشکان بر اساس فرمایشات شما که گوشه ای از آن در زیر می آید همت قوی داشته تا از کیان عدل و عدالت در این ماه شهادت پاسداری کنیم انتظار ما از شما تلاش جهت عمل به فرمایشات قبلی و احقاق حقوق پزشکان و نهایتا مردم می باشد


=خبرگزاری فارس
دکتر حیدرپور عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس گفت:
مجلس شورای اسلامی برای اجرای وظیفه نظارتی خود بر دستگاههای اجرایی و جلوگیری از تخلف آنها اهرمهای نظارتی خاصی در اختیار دارد که در صورت ادامه لجاجت وزارت بهداشت برای تعویق آزمون دستیاری مورد استفاده قرار می گیرد
عوض حیدر پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:‌ متاسفانه وزیر بهداشت به هیچوجه نقش نظارتی مجلس را قبول ندارد و درک ایشان از نحوه نظارت مجلس درست نیست به همین علت با توهین و بی احترامی مداوم به مجلس شورای اسلامی و مقاومت در برابر تصمیمهای مجلس در واقع در مقابل مردم ایستادگی و مقاومت می کند.
اما دکتر پزشکیان گفت
وی‎ تحقیق‎‎ و تفحص‎ را حق مجلس‎ دانست‎‎ و گفـت : نمی‎توان‎‎ به‎ علت‎ تحقیق‎ ازآزمون دستیاری‎ پارسال‎‎, ازبرگزاری‎‎ آزمون‎ دستیاری امسال جلوگیری‎ کرد


دکترریاض با تاکید بر اینکه ما برای یک بار هم که شده است با جدیت و قاطعیت تا از بین بردن مفسده در برگزاری آزمون دستیاری پیش خواهیم رفت، ادامه داد : باید سیستمی سالم برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی و دیگر آزمونها اتخاذ شود و برای این کار دبیرخانه و کادر اجرایی نیز مورد ارزیابی دقیق قراربگیرند تا مشکلات مشابه ایجاد نشود.

دکتر علی ریاض، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار کرد: پس از ماه‌ها تحقیقات و بررسی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و با عنایت و کمک ضابطین و لطف الهی، تعدادی از متخلفین و کسانی که در خرید و فروش سوالات آزمون پذیرش دستیاری سال 82 وزارت بهداشت دست داشته‌اند، دستگیر شدند




راجع به تحصن مخالفم ولی تجمع و به گوش نمایندگان رساندن موافقم
فقط به این خاطر که دکتر ریاض و دکتر حیدر پور نگویند ما را تنها گذاشتید
وعده ما روز سه شنبه ساعت ۱۰ روبروی درب مجلس
یـــــــــــــــــــــا علـــــــــــــی
هر چند نفر که باشیم کافی است
یا علی

گاندی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:25 ب.ظ

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ و فلک

شراره یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:22 ب.ظ

اگر روز تحصن تعداد کمی شرکت کنند حقمان است که هر بلایی بسرمان بیاورند...

بهروز رسا یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 07:15 ب.ظ

از همه دوستان خواهش می کنم تنها بلوف نزنند.هر چقدر ما در این وبلاگشعار بدهیم اگر در روز تجمع افراد کمی شرکت کنند نه تنها فایدهای نخواهد داشت بلکه اخرین امید ما نیز از بین خواهد رفت.ما در اینجا به هم قول میدهیم و ضامن اجرای قول ما نیز شرافت تک تک ماست.

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:58 ب.ظ

bacheha lotfan dar site pezeshk info ham etelae rasani konid

گاندی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:56 ب.ظ

زمانی در این مملکت پزشک را مقدس می انگاشتند. او را نه آنچنان در مضیقه مالی می گذاشتند که مسافر کشی کند و نه همچون گوشت قربانی از او در ولیمه ی بازی قدرت استفاده می کردند.وقت و اعصاب اینهمه آدم سر لج و لجبازی هدر رفت و خرد شد. حتی اگر تاریخ تغییر نکند (که به نظر من اینطور نیست) پزشک باید بایستد....تحقیر کافیست.
سه شنبه ۱۰ صبح جلوی مجلس

کلاغ خبرچین یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:50 ب.ظ

« اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید »
سرور آزادگان - حسین (ع)

سلام عزیزان
دو روز من نبودم ٬ ببینید چی شده !
بابا ٬ پرمشکی تو کامپیوترم چلقوز انداخته بود به این بزرگی ! تو این دو روزه زده بودم زیر بالم و از این مغازه به اون مغازه . مگه دستم بهش نرسه . اونوقت این «پسرک تنها» شایعه کرده که گربه منو خورده ! یا اون یکی گفته کلاغه نشسته خرخونی میکنه . بابا دست خوش .اینه دست مزدمون ؟ مارو باش اینارو باش !!
بگذریم ....................................................
روز ۵ شنبه گذشته دکتر حیدر پور به بنده خدائی میگه : کار تمومه و روز شنبه میریم که داشته باشیم تعیین روز دقیق امتحان و چیزای دیگه رو . اما یه دفعه نمیدونیم چی میشه که جلسه روز جمعه تشکیل میشه ! ما خیلی سعی کردیم از حرفاشون چیزی بفهمیم ولی نشد که نشد . فقط تا این حد فهمیدیم که این طفلی ها هرچی سنگهاشونو صاف و مرتب میچینن پزشکیان میزده خراب میکرده و زیر بار قواعد بازی نمیرفته !!! آخر سرهم گفته حالا که اینجوریه منم این سنگارو میزنم تو سر داوطلبا !!!!!!!
اینطوری میشه که صبح شنبه موقعی که همه خلایق اعم از آدم و جیک و جونورای دیگه تو خواب بودن میره خبرنگار شبکه خبر رو از رختخواب میکشه بیرون و اون اراجیفی رو میگه که همه تون شنیدین . منظورش از« ویژه» هم همونی بود که گفتم .!!!! میگین نه ؟ دست رو دست بزارین تا روز موعود آقای وزیر عملی بشه !!! اونوقت میفهمید که ویژه یعنی چه . اگه هم میخواین الان بفهمین از پیرتون بپرسین « آفتابه را بیاور» یعنی چه ؟
البته ما اولش فکر میکردیم که دستور ویژه ای ٬ چیزی از جائی رسیده باشه که یک دفعه نماینده ها روز جمعه و شنبه سکوت کامل کرده اند ( همون چیزی که من همیشه ازش میترسیدم وقبلا هم گفته بودم) بنابر این فکر میکردیم قال قضیه کنده شده و قافیه رو باختیم .
اما صدای شجاعانه امروز دکتر ریاض از طرف کمیسیون اصل ۹۰ بوده نه کمیته تحقیق و تفحص . به قول یکی از رابطهای کلاغ پرس میخوان از طرف این کمیسیون شکایت به دادگاه ببرن که دبیرخونه و اصلا وزارتخونه با این همه تخلف صلاحیت برگزاری این امتحان مهم رو نداره .(( وزیر : کو ؟ چه تخلفی ؟))
********************************
با همه این حرف و حدیث ها ٬ امیدتو نو از دست ندین . اما باید بلند بشین . یا حسین بگین یا علی بگین .
من با نظر و برنامه دکتر گودرزی و بابا بزرگ موافقم . باید جلوی مجلس تجمع کنیم نه وزارتخونه .
زمین شوره سنبل برنیارد ---- در او تخم و عمل ضایع مگردان
بعدش هم جلوی دفتر آقای خاتمی ! یعنی از نمایندگانمون بخواهیم که مارو تو دست و دهن این گرگها که حالا جری تر هم شدن تنها نذارن .
البته بهتره بسیج محترم دانشجوئی یک مجوز برای تجمع پزشکان و داد خواهی اونها بگیره که خبرتجمع و خواسته هامون رسما همه جا منتشر بشه .
ما هم باید به همه بچه های پایتخت فراخوان بدیم . با هر وسیله ممکن . بچه های قم وکاشون و نزدیکای تهرون هم بهتره تشریف بیارن . از تهرونیها هرکی بتونه از اعضای خونواده یا دوستاش رو هم بیاره خوبه . به نیابت از کسائی که نمی تونن بیان .
بسیج دانشجوئی و دکتر گودزی عزیز هم لطف کنند هرچه زودتر هماهنگی های اولیه را برنامه ریزی کنند .
شهرستانیهای عزیز هم بیکار نباشین ٬ طومار جمع کنین ٬ نامه بنویسین ٬ ایمیل بزنین به کمیته تحقیق و ریاست جمهوری ٬ به روزنامه ها زنگ بزنین .خلاصه صداتونو به همه جا برسونین .
مطمئن باشین که این آخرین فرصته !! اگه بخواین دست رو دست بزارین و منتظر بشین تا بقیه سنگ شما رو به سینه بزنن ٬ روز ۱۳ اسفند با جناب وزیری مواجه خواهید شد که میخواد امتحان « ویژه » ازتون بگیره !!
از ما گفتن !!!!!!!!
از تعین تاریخ و هارت وپورت های وزیر هم نترسین . مجلس قدرت بسیار عظیمی دارد . آنان اگر بخواهند حل مسئله امتحان برایشان کار کوچکی است . پس بلند شوید تا از آنان بخواهیم کار را برای همیشه تمام کنند .
گرچه شاطر بود خروس به جنگ---- چه زند پیش بازو رویین چنگ
گربه شیراست در گفتن موش---- لیک موش است درمصاف پلنگ
*******************************************
امیدوارم نشان دهید که لیاقت اعاده ءحق تان را دارید !
*******************************************
دو ستدار همه تان
کلاغ خبرچین

زبون دراز یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:46 ب.ظ

هر چند معتقدم اهرمهای مجلس تو برف گیر کرده و گوش مسئولین دایورت شده وووووولی یه جایی اینو خوندم :چه امید عبثی بستم من به مترسک که بپاید سر جالیزم را بهتر انست که خود برخیزم.......

تنبل یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:43 ب.ظ

من هم با تحصن موافقم نه اینکه میشود تاریخ امتحان رو عوض کرد بلکه فقط برای ابراز وجود که ما پزشکان خیلی هم بی بخار نیستیم .
البته مطمئن هستم که کاری از پیش نخواهیم برد .
توافقات پشت پرده انجام شده و ما مثل همیشه سرمون کلاه رفت .

شراره یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:26 ب.ظ

اگر تجمع کنیم کسی نمی تواند مقابله کند من با گاندی و مرتضی و رضا موافقم

گاندی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:20 ب.ظ

از هر طریق هر کسی که میتواند بیاید .آفرین رضا اگر همه بیایند بدون شک همه چیز درست می شود

رضا یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:15 ب.ظ

دوستان عزیز
اگر از طریق بسیج دانشجویی شهرستانها از هر شهر
فقط ۱۰نفر شرکت کنند و ما تهرانیها هم ۳۰۰-۴۰۰ نفر تجمع کنیم با هماهنگی مجلس همه چیز درست میشه ..........فقط مرد باشید و بیایید......

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد