خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفادر نظراتتان ازشایعه پردازی وعبارات ناروا خوددار ی کنیدباتشکر


بخش امتحانات تخصصی آموزش پزشکی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


بسمه تعالی

به اطلاع کلیه پزشکان محترم و هموطنان عزیز می رساند در پی تصویب طرح تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از  بخش امتحانات تخصصی آموزش پزشکی  (آزمون های پذیرش دستیار تخصصی, آزمونهای ارتقاء, آزمونهای بورد تخصصی و ...) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی , آقایان دکتر حیدرپور , دکتر ریاض , دکتر زاکانی و دکتر حسنخانی بعنوان اعضای گروه تحقیق و تفحص انتخاب شدند.

گروه مذکور از تاریخ 1383/10/28 بطور رسمی در معاونت آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت مستقر گردیده است. لذا بدینوسیله از کلیه همکاران گرامی , پزشکان محترم و هموطنان عزیز که هرگونه گزارش یا اطلاعاتی در خصوص آزمونهای دبیرخانه آموزش پزشکی و تخصصی دارند خواهشمندیم موارد مورد نظر را به آدرس پست الکترونی  info@ttmajlis.com 

در  میان بگذارند.
 رئیس گروه تحقیق و تفحص مجلس از بخش امتحانات تخصصی آموزش پزشکی
                                  دکتر عوض حیدرپور

 ایمیل مستقیم فارسی : http://www.ttmajlis.com/contactus.asp  

(
لطفا اسم و فامیل صحیح خود را ذکر کنید و اطلاعاتتان مطمئن باشد تا هم وقت نماینده های محترم هدر نرود و هم رسیدگی شود.  بابا بزرگ)


مصاحبه پزشک اینفو با دکتر ریاض :
همکاری پزشکان شرکت کننده در آزمونها سبب تسریع در روند تحقیق و تفحص مجلس خواهد شد.


http://dastyari.blogsky.com

جهت مصاحبه با آقای دکتر ریاض در رابطه با مسایل و مشکلات پیش روی آزمون سال 1383 و قضایای آزمون سال 1382 با ایشان تماس گرفتیم , ایشان نیز ضمن بیان مطالب زیر اظهار داشتند که اخبار گروه تحقیق و تفحص را از طریق سایت گروه نحقیق و تفحص پیگیری نمایید و اخبار را از سایت مذکور برداشته و در سایت خود منعکس نمایید.

ایشان ضمن تاکید بر نیاز گروه نحقیق و تفحص مجلس به همکاری جمیع پزشکان و هموطنان از آنها خواست تا معرفی خاطیان احتمالی در آزمونهای پذیرش دستیار تخصصی پزشکی , دندانپزشکی , داروسازی , آزمونهای دکترای رشته های علوم پایه(PHD) , ... راه تحقیق و تفحص را بر این عزیزان بگشایند.

در ادامه ایشان ضمن تشکر از احساس مسئولیت جامعه پزشکی از تمامی هموطنان و همکاران گرامی شماره تلفکس ............* و آدرس پست الکترونیک info@ttmajlis.com بعنوان راه ارتباطی همکاران و هموطنان با گروه تحقیق و تفحص مجلس معرفی کردند و از تمامی هموطنان و همکاران گرامی خواستند که در راستای برکندن ریشه های ظلم و فساد از عرصه علم و دانش چنانچه اطلاعی از فرایند تقلبات و تخلفات صورت گرفته دارند مراتب را به اطلاع گروه تحقیق و تفحص مجلس برسانندضمناً ابراز داشتند که همکاران گرامی میتوانند آخرین اخبار و اطلاعیه های گروه را از طریق سایت http://www.ttmajlis.com مشاهده نمایند.

در پایان ایشان ضمن تاکید دوباره بر حفظ حرمت جامعه پزشکی و همکاران گرامی اظهار داشتند که مطالب ارسالی همکاران صرفاً در راستای فعالیتهای گروه تحقیق و تفحص برای یافتن سر نخهای بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و هرگونه اقدام قضایی منوط به فراهم شدن مستندات قضایی خواهد بود.

* متاسفانه شماره تلفکس ارایه شده اشتباه بوده است و ما نیز موفق به تماس مجدد با ایشان نشدیم و در اولین فرصت نسبت به تصحیح آن اقدام خواهیم کرد.
به پیشنهاد همکارخوبمان رنگارنگ بعلت سنگین شدن وبلاگ دربالاامدن بقیه مطالب به ارشیومنتقل شد درصورت نیازبه آرشیومراجعه کنید    بااحترام  بابابزرگ   
اخبار بازداشت تعدادی از متخلفین و متقلبین:
 http://dastyari.blogsky.com/?Date=1383/11&Page=3   
اخبار کلاغ خبرچین: 
   
http://dastyari.blogsky.com/?Date=1383/11&Page=2

 رنگارنگ:     http://rang2rang.blogsky.com

http://cactus.persianblog.com/  :پسرک تنها

نظرات 104 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 06:21 ب.ظ

آخرین خبر
تحصن سه شنبه10 صبح روبروی مجلس

دست مریزاد شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:14 ب.ظ

بابابزرگ از تو بعید بود که تن به شکست بدی
اون رفیق مون خوب گفته بود که این آش ودکتر حیدرپور و دکتر ریاض برای ما پخته بودند
من که یک سال برای امتحان برنامه ریزی کرده بودم با ندانم کاری آقایان به باد فنا رفت و از هم اکنون تکلیف خود را می دانم (یک سال دیگر هم باید عمر بگذارم)
اما آن وقت دیگر به حرف هیچ احمقی کتاب خود را زمین نخواهم گذاشت تا سرجلسه پرسش نامه را دریافت کنم
بابا بزرگ در سایت شما روزی نبود که به وزیر و دبیرخانه فحش و بد وبیراه نگویند و تقریبا روزی نبود که دست مریزاد به پای دکتر ریاض ودکتر حیدرپور نریزند
اما کدام به حق بودند ؟
وکدامیک درست قضاوت کردند اگر من وتو به جای وزیر بودیم چگونه عمل می کردیم؟
بله فرموده بودید کامپیوتر واینترنت را خاموش کنیم و به درس مشغول شویم.
یعنی اینکه آقایان نماینده با ان همه قیل وقال ومدارک و شاهد واعترافات جلو دوربین وگروه تحقیق و.... نتوانستند برای جلوگیری از پایمال شدن بیشتر حق داوطلبان
دستیاری به یک وعده کوچولوی خود یعنی تعویق امتحان عمل کنند چطور بله چطور من به این دل صاحب مرده بفهمانم که غمین مباش در کوتاه زمان آقایان گروه تحقیق و تفحص
دست پلید سوال فروشان وسوال خرها رارو میکنند آنان را از پشت میزشان به زیر می کشند و اینها را از سر درس و گروه خویش مفتضحانه به خانه باز می گردانند وتا ابد به سرزمین پزشکی عمومی تبعید می کنند.
آیا شما باور میکنید این قصه را.؟
این داستان برای همیشه تمام شد مثل تقریبا همه قصه های غصه دار این مردم.واینبار بازنده ها ی همیشگی باز هم باختند.
اما برای اینکه دل آقایان نماینده نشکنند در کلام آخر می گویم عجب آش پر ملاتی برای ما پختید دست مریزاد آفرین و صد آفرین.تا قیامت ما پزشکان عمومی وخانواده هایمان دعا گوی شما هستیم .
تو هم موفق باشی در این چند وقت زحمت کشیدید خسته نباشید
بروم حسینیه که بد جوری دلم هوای امام حسین رو کرده. بدرود

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 04:14 ب.ظ



دبیر پیگیری مطالبات جامعه پزشکی در گفتگو با "مهر":
ساز و کار مدیریتی برای اشتغال پزشکان بیکار وجود ندارد
دبیر پیگیری مطالبات جامعه پزشکی گفت: ساز و کار مدیریتی مناسبی در خصوص اشتغال پزشکان در کشور از سوی سازمان های ذیربط نظیر وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان نظام پزشکی کشور وجود ندارد و همین امر به بیکاری بیش از 12 هزار پزشک عمومی منجر شده است .
دکتر امید براتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر افزود: عدم برنامه ریزی منسجم و مدیریت مناسب سبب شده که با تعداد زیادی از پزشکان بیکار مواجه شویم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که قبل از تربیت پزشکان، بازار کار پزشکی ارزیابی شده و پست های خالی برای آنها اختصاص داده شود.

دبیر پیگیری مطالبات جامعه پزشکی تصریح کرد: به علت فقدان مدیریت در کشور، از یک سو در بخش های پزشکی مردم نیازمند خدمات پزشکی پزشکان کشور هستند و از سوی دیگر تعداد زیادی از پزشکان کشوربه علت بیکاری در جامعه سرگردانند.

وی گفت: در چند سال اخیر میزان ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی کاهش یافته است اما با این وجود هم اکنون 12 هزار پزشک عمومی بیکار داریم و متاسفانه بیکاری پزشکان در حالی است که مردم در بسیاری از نقاط به ویژه نقاط دور افتاده کشور نیازمند پزشک و خدمات جامعه پزشکی هستند.

دکتر براتی با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت و درمان کشور برنامه ریزی دقیق و منسجمی برای پزشکان در نظر نگرفته است، اظهار داشت: پزشکان رغبتی برای فعالیت در نقاط دور افتاده و حاشیه نشین کشور نداشته و بیشتر تمایل به فعالیت در مراکز استان ها و شهرهای مرکزی دارند و این مساله سبب کمبود پزشک در مناطق دور افتاده شده است .

وی گفت: باید برای پزشکانی که قرار است تربیت شوند بازار کار مناسب همراه با امنیت شغلی فراهم شود اما متاسفانه هم اکنون حتی پزشکان عمومی که دارای مطب هستند هیچ کدام از لحاظ اقتصادی تامین نیستند بنابراین بسیاری از آنها حتی در تهران نیز مجبور به تعطیلی مطب خود شده اند.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۲:۵۱ , ۱۳۸۳/۱۱/۲۴
--------------------------------------------------------------------------------
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد

© 2003 Mehr News Agency

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 03:41 ب.ظ

اگر کسی ادرس خونه وزیر را میدونه اعلام کنه.چرا وزیر و زن و بچهاش راحت زندگی کنند و ما ......

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 03:29 ب.ظ

امید وار باشید
پایان شب سیه سفید است

تنبل شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 03:20 ب.ظ

یک خبر موثق
دکتر پزشکیان در مصاحبه امروز با شبکه خبر که احتمالا عصر پخش میشود گفته که تاریخ امتحان همان ۱۳ اسفند است و نمایندگان مجلس به جای دخالت در امور اجرایی بهتر است فقط بر سالم برگزار شدن امتحان نظارت کنند!!!!!
بچه ها مثل اینکه واقعا گاومون زاییده با این وزیر ترک خ....ی که داریم .
فکر می کنم که دیگه کار تمومه چون از دیروز تا حلا هم از نماینده ها هم خبری نیست . حتما روشون نمیشه بگن پیش وزیر احمق و یکدنده کم اوردیم

پس دیگه بریم سر درس

به امید موفقیت همه تنبل

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 02:56 ب.ظ

ای کاش می مردم....

یک جک تلخ شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 02:53 ب.ظ

در خبرها آمده که دکتر پزشکیان به دلیل رعایت حقوق بشر ودمکراسی آمریکایی از طرف سیا و موساد لوح تقدیر دریافت نموده اند و همچنین ایشان بعنوان عضو افتخاری درهیئت رئیسه این دو سازمان پذیرفته شده اند.

کلاغ خبرچین شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 02:31 ب.ظ

اندکی صبر سحر نزدیک است.

سلام اطبا عزیز
چه خبرتونه ؟ ما یک روز نبودیم ها ! دیشب نزدیک بود از سرما خشک بشم . نتونستم لونه برم . پیش یکی از دوستان قدیمی بودم که الحمدالله عقلش کار کرده و کامپیوتر نخریده .

فقط عرض کنم که هنوز هیچ خبری نیست . اینا دیگه لام تا کام حرف نمیزنند . دوسه بار هم محافظاشون قصد جونمو کردن . که بخیر گذشت . رابطهامون هم اعم از پرنده و جونده وخزنده هیچ خبر خاصی نداشند . ولی یک بنده خدائی میگفت جای امیدواری خیلی زیاد است . امیدوارم امیدواری اون واسه ما نون و آب بشه . به هرحال امیدتونو از دست ندید . شنیدم بچه های زیادی برا آقای خاتمی نامه و طومار و ایمیل و فاکس و ... فرستادن . اینو یکی از کلاغای دور وبر دفترشون گفت . دمشون گرم شما هم که کامپیوتر دارین دست بکار شین براش ایمیل بزنین . اسم و شمارتون هم بزارین . نترسید ٬ پرزیدنت و بچه های دفترش ادمهای خیلی شریفی هستن . فقط تورو خدا فحش و بد و بیرا ننویسین !!!!!
بازم میگم جای امیدواری زیاده من خودم بالای ۹۰ درصد امیددارم . ولی ۱۳ اسفند یادتون نره . درستونو فراموش نکنین .
راستی این پسره ء ..... پر مشکی رو میگم . سیستم منو بکلی بهم ریخته و فرار کرده . مگه به چنگالم نیوفته. دیگه بالا نمیاد !! الانم دارم از کامپیوتر کفتر همسایمون استفاده میکنم . ممکنه دیر تر بهتون سر بزنم . ولی اگر خبر مهمی بدستم رسید از کافی نت ها براتون ارسال میکنم.
قربون همه تون کلاغ خبرچین.
نکته امنیتی : روی بیوس کامپیوترتون رمزعبور بزارید .

زبون دراز شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 02:22 ب.ظ

میگم اگه عروس بودن میخواستن بله بگن چقدر طول می کشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 02:14 ب.ظ

در ...انم که گر ز دست بر اید دست به کاری زنم که غصه سر اید

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 01:51 ب.ظ

دارم بدترین و پراسترس ترین روزای عمرمو میگذرونم.......

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 01:45 ب.ظ

قربون بچه اصفوحونیهای با حال

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 01:44 ب.ظ

به خدا هر ثانیه اندازه یک سال میگذره

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 01:03 ب.ظ

من هم با کلاغ تبریزی کاملا موافقم باید یک کتک جانانه به مسعود چاخان و دبیر خونه چیا زد تا خیال نکنن با یک مشت بچه سوسول طرفند / هر وقت تصمیم گرفتید ما هم از اصفهان میایم ودر خدمتیم

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:44 ب.ظ

زیر نویس شبکه خبر:نمایندگان مجلس ووزارتخانه هنوز به توافق نرسیده اند

مطلع شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:44 ب.ظ

این وزیر در ماشین دکتر دانشور (رییس بخش جراحی قلب تبریز و استاد خودش)مشروب گذاشت و او را برکنار کرد تا خودش رییس بخش شود بنابر این - این ولدالزنا هر کاری میکنه تا به اهدافش برسه

کلاغچه تبریزی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:31 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com

عزیز دله برادر سایت خبرگزاری فارس هیچ مشکلی نداره لطفا شایعه پراکنی نکن.........اما عرض کنم خدمتتون همانطوری که در جلساته قبلی خدمتتون عرض کردم راههای شناخت خدا به تعداد مو های.....چی....؟ استاد من بگم:به تعداده موهای سره انسانهاست ...آره عزیزه دله برادر لطفا این سه موردو هم بهش اضافه کنین کله...کف گرگی...زیر زانو ...حتما در مواقع لزوم ازشون استفاده کنین ......میدونین دوستان مشکل ما چیه .....ما هیچ وقت توانایی استفاده از این سه روشو نداشتم وگرنه حال و احوالمون بهتر از اینا بود........یه عده اس ام اس دریافت میکنندو مطالعه مکنن یه عده هم مثل ما کاغهای بدبخت منتظره معجزهایم .....ببم جان مرغ یک پا داره .تمام.....

اطلاعیه دبیرخانه شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:24 ب.ظ

داوطلبان گرامی به اطلاع میرساند که :
نماینده ها قبول کردند که امتحان در ۱۳ اسفند برگزار شود و دکتر پزشکیان هم در مقابل قول داده که تسهیلات ویژه ای برای همه متقاضیان خرید سوال فراهم کنند. برای همین منظوربه صندوق تعاونی وزارتخانه دستور داده برای متقاضیا ن وام با بهره مناسب فراهم کند/.
در ضمن برای اینکه سایر اقشار آسیب پذیر پزشک هم بتوانند سوال بخرند .شیوه فروش را تغییرمیدهند .مثلا تا سقف ۱۰۰ سوال هر سوال ۵۰ هزار تومان //
از سوال ۱۰۰ تا ۱۵۰ هر سوال ۲۰۰ هزار تومان //
از ۱۵۰ تا سوال ۱۷۰ هر سوال ۱ میلیون //
و از ۱۷۰ تا ۱۹۰ هر سوال ۵ میلیون //
و ۱۰ تای آخر هر سوال ۱۰ میلیون ...
در ضمن این قیمتها با احتساب ضریب ۱ است .یعنی قیمتهای ۱ روز مانده به امتحان . به ازای هرروز جلوتر ضریب k به اندازه عدد همانروز خواهد بود . یعنی اگر ۳ روز قبل از امتحان سوال بخواهید قیمت ۳ برابر میشود.
از نظر مااینطوری بهتر است چون هر کسی متناسب با وضع مالیش هر قدر پول بدهد نمره بهتری می آورد.
ولی هنوز مذاکرات برسر تقسیم درامد ادامه دارد و هیچ گروهی به توافق نرسیده اند.
تبصره : به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای داوطلبان گرامی و ایجاد جو پرشور رقابت . به ازای کشتن هر کلاغ و تحویل آن به دبیر خانه یک سوال به عنوان جایزه اهدا میگردد.
دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی و غیره و..

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:18 ب.ظ

قابل توجه همکاران در وبلاگی که اکثر اعضای ان را فرهیختگان جامعه تشکیل میدهند استفاده یا بهتر بگویم سو استفاده از نام اشخاص به دلیل خصومت های شخصی و ابراز عقیده با ان نام مجعول کاری بس کودکانه است و حتی در شان و منزلت یک فرد بیسواد نیست تا چه رسد به یک پزشک که باید امین جان و ارشناموس مردم باشد لازم به یاداوری است که شناسایی هویت واقعی این افراد کاریست نه چندان سخت و در صورت تکرار این قبیل کینه توزیها از نظر قانونی قابل پیگیری میباشد ارش ح

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:03 ب.ظ

یک نفر بگه چه خبره

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:00 ب.ظ

سایت خبر گزاری فارس امروز بسته شده.اون هم فکر کنم حالشون خرابه.

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 11:50 ق.ظ

شب تاریک و .....................گردابی چنین ..................کجا دانند حال ما سبکباران محملها

ژولی پولی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 11:41 ق.ظ

یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد
دوستی کی آخر آمد وان کلاغان را چه شد!

ما ز یاران چشم یاری داشتیم شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 11:14 ق.ظ

بابابزرگ جان: حد اقل بگو تا کی منتظر بمونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 11:10 ق.ظ

باز این چه شورش است که در خلق......
باز این چه عزا و چه نوحه و ......

کفتر چاهی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:50 ق.ظ

نه اینطورها هم نیست. اول صبح من با خودش تماس موبایلی داشتم - طفلی تو سرما اینور و اونور میپرید که خبری گیر بیاره . مثه اینکه اقایونا دهنشونو چفت و بست زدن. میدونم هنوز در تلاشه . مثه اینکه پرمشکی تو کامپیوترش ر...ه و در رفته .

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:41 ق.ظ

دوستان من فکر کنم اقا کلاغه میدونه امتحان سر جاشه دلش نیومده خودش بهمون بگه گذاشته از رسانه ها بشنویم............

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:28 ق.ظ

به خدا من حالم خرابه ۱۸ روز موند
من میرم خودمو بکشم

دربدر شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:26 ق.ظ

هنوز خبری نیست
صبر و حوصله داشته باشید.
احتمالا امروز از طریق مصاحبه با رسانه ها همه چی رو میشه.

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:25 ق.ظ

بابا بزرگ پس کجایی

کلاغچه تبریزی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:12 ق.ظ http://dastyari.blogsky.com

بابا بزرگ هم بابا بزرگهای قدیم کلاغ پرس هم کلاغ پرس قدیم
بابا اینکه دیگه خجالت کشیدن نداره یه بگین امتحان سر جاشه همه رو خلاص کنین.......ملا لغتی عزیز منم منظورم نامردی بود ولی شما هم باید ملاحظه منو بنین بابا جان منه بی سواد تو دانشگاهی درس خوندم که اونجا همیشه از این اشتباهاته سهوی ؟؟؟؟؟؟؟زیاد رخ میده؟؟؟؟؟/بابا بزرگ و کلاغ جان دیگه فیلم بسه حقیقتو بگین

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 09:34 ق.ظ

مسعود خرمیان فرد (پوست صفهان)بنفشه تمیزی پور (پوست اصفهان)مجید کیهانیفر (اعصاب اهواز)

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 09:15 ق.ظ

بابابزرگ!ما افراد مشکوک را معرفی کردیم زحمت فرستادنش با شما.ممنون

ژولی پولی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 08:50 ق.ظ

بابابزرگ هم پیداش نیست مشغول درس خوندنه؟

دربدر شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 08:34 ق.ظ

پسرک تنها زبونت رو گاز بگیر
امیدوارم مامانت یک زنی برات دست و پا کنه که نتونی یک دقیقه هم سراغ وبلاگت بری ....شاید پرمشکی اکانتش رو تموم کرده باشه . شاید کامپیوترش رو خراب کردن . ویروس یا کرم یا ... شاید بابک اینا ... زبونم لال ..
اصلا صبر کنیم بهتره

پسرک تنها شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 08:27 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

فکر کنم کلاغمون رو پیشی خورده
به همین مناسبت ۲ دقیقه عزای عمومی اعلام می کنم!!

ژولی پولی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 01:07 ق.ظ

همکار عزیز اگه این اطلاعاتت موثقه به آدرس گروه نحقیق و تفحص مجلس info@ttmajlis.com بفرست تا بررسی بشه

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:53 ق.ظ

بیتا سپهری که از زنان تبریز در سال ۸۱ قبول شده بود و انصراف رسمی داده بود واصولا در سال ۸۲ باید محروم
می شد چون شو هرش کا رمند معاونت اموزشی تبریز است امسال در تبریز داخلی شروع کرده و می خونه

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:50 ق.ظ

یاد کارتون گالیور به خیر:
من می دو..نم....کارمون تمومه!

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:31 ق.ظ

علیرضا علا ارژانس شهید بهشتی۸۲
نازنین سید صدری زنان تبریز ۸۲ که اخیرا با پول تغییر رشته به کودکان داده
مهرزاد حسن زاده چشم شیراز ۸۲

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:24 ق.ظ

سال ۸۲:مزگان نظر اهاری:پزشکی هسته ای تهران و سال ۸۱:هرمز سلیمی اورولوزی ایران

ژولی پولی شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:09 ق.ظ

هیچوقت تا حالا اینقدر مشتاق شنیدن قار قار کلاغ نبودم! کجایی کلاغ جون بابا مردیم دور از قار قار تو

ملا لغتی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:59 ب.ظ

کلاغچه تبریزی اصل عزیز قبل از هر چیز ارادت خودم را به همه تبریزی ها اعلام میکنم که همیشه آذری ها باعث افتخار ایران عزیزمون بودند. هموطن فکر نمیکنی در سه سطر مانده به آخر یک اشتباه تایپی کردی و به جای (نامردی) کلمه (مردونه) را پرینت کردی؟ واضح است آن چیزی که باعث افتخار است (جوانمردی) است . لجبازی های کودکانه هم برای کسی اعتبار نمی آورد.

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:53 ب.ظ

زاغ تبریزی راست میگه جانم!

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:40 ب.ظ

آقا اینجوری که بوش میاد امتحان عقب نمی افته :(
نه غلام؟

گوگولی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:36 ب.ظ

بابا دستکم یکی ب...ینه روی سر من!!!
یه خبری بدین مردیم

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:24 ب.ظ

من دیگه قاط زدم.....

کلاغچه تبریزی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:01 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com

میدونین چرا کلاغ های تبریز حرفی نمی زنن ... بخاطر اینکه زرشکیان خوب می شناسن که کاملا پایبند قانونه ...چند تا نمونه خدمتتون عرض میکنم مثلا بخش زنان تو دانشگاه تبریز سالهاست که واسه ما قدغنه میدونین چرا به خاطر اینکه ما نا محرمیم و مادر دکتر زرشکیان صلاح نمی دونن ما بریم بخش زنان و این دقیقا مطابق قانون اساسی هستش..البته ما ۱۰ سالی اعتراض کردیمو همیشه وزیر محترم گوش دادن و آخرش یه جواب کاملا منطقی بهمون دادن و فرمودن به خدا من موافقم ولی هر کاری مکنم نه نه ام راضی نمیشه.......یا مثلا همین پارسال یه آقا پسر گل که البته گل کاکتوس که رشته جراحی عمومی رو تمتم کرده بودن و دوست داشتن برن فوق تخصص جراحی قلب از اونجایی که سطح سوادشون خیلی بالا بود وزیر تصمیم گرفتن کمکشون کنن خلاصه واسش چند تا معلم خصوصی خریدن و بلاخره ایشون رفتن واسه امتحان .....و اما نتیجه امتحان این طوری شد...تو امتحان نظری مردود ...تو امتحان شفاهی نفر اول ایران؟؟؟؟؟ فکر کنم دیگه نیازی به توضیح نباشه انشالله چند ماه بعد رشته فوق جراحی قلب و تموم میکنن و به ریش منو شما میخندن البته معذرت میخوام به پر سیاه ما میخندن
دیگه عرض کنم خدمتتون اصلا یه روال کاملا قانونی تو دانشگاه تبریز واسه داشتن آینده خوب اینه که بری عضو انجمن به اصطلاح اسلامی بشی خننده داره چند ساله قبل یکی از مسئولین محترم انجمن می خواستن فارغ بشن البته منظورم فارق تحصیل ولی یه مشکل کوچیک داشتن ۱۰ واحد از علوم پایه و ۱۲ واحد از اکسترنی رو پاس نکرده بودن ولی الحق که انترنی رو خوب کار کرده بودنو هیچ واحده مانده ای از دوران انترنی نداشتن وزیر محترم دستور دادن از راههای کاملا قانونی یا در عرض ۲ روز اساتید نمره های ایشونو بدن و اگه کوتاهی کردن معاونت آموزشی راسا نمره بدن و اگه اونم نشد
اصلا بدون پاس کردنه اون درسا فارغ بشن بعدا هر وقت وقتشو داشتن میان و اونارو هم پاس مکنن میدونین اخه پست ریاست شبکه رو باید زودتر به ایشون میدادن ......بلاخره اینو بگم که حر ف های وزیر حرف های کاملا مردونه هستش لطفا خودتونو خسته نکنین و برین سراغه درسو مشقاتون......
دوستار و ارادتمنده همه کاغها .......کلاغچه اصل تبریزی

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:52 ب.ظ

بابا من اکانتم داره تموم میشه. کلاغ جون یک غار غاری بکن

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:46 ب.ظ

چرا هیشکی خبری نمیده؟ من کلاغ می خوام!

تنبل جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:45 ب.ظ

کلاغ جون مردم از بی خبری جون جوجه کلاغ کوچیکت یه خبری بده .
جلسه که باید تموم شده باشه

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:32 ب.ظ

شب عاشقان بیدل چه شب دراز باشد.............

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:13 ب.ظ

کلاغ جان کجایی؟ کم کم داریم دلواپس میشیم

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:12 ب.ظ

ىوستان سایت طروه تحقیق و تفحص مجلس راه انىاؤی شىه است هر کس هر خبری ىارى ىر انجا بنویسى
دنى خبر قبلا ىر نئرات بوى اؤ بابا بؤرط می خواهم همه را به سایت طروه منقل کننى

سوخته جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:07 ب.ظ

اگر به حسین دلبندی؛گنه بنده سیاه روز خدا را می شوری.
اگر به مسجد رهروی؛بدان به بنده خوب صاحبخانه تهمت
بسته ای.(ان مومن نگران دلهره های من بود و تلفن زده بود)
اگر داداش خطابم می کنی؛برادری حرمت دارد و اگر لفظ چاله میدانی است افتاده را زدن؛هنر نمی باشد.
وسراخر اینکه از نوع دلسوختگانم...انقدر پر بغض و ملولم که از غریب نوازی غریبه ی پا برهنه ام هم می گریم.

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 09:54 ب.ظ

نه خیر اوونومن گفتم نه مشکی

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 09:49 ب.ظ

مشکی جون خودتو لو دادی ...معلوم شد جوک اون دانش اموز سیاسی وغسل ..........هم کار خودت بود...؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

پرمشکی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 09:11 ب.ظ

بازم سلام
گوگولی جون این حرفا چیه ؟ چرا شایعه درست میکنی ؟ ما کی از این بی تربیتیها کردیم ؟ تازه اگه چلقوز کلاغ شانس می اوورد که ما رو خودمون ....!
هنوز از خبرچین خبری نداریم . تا نیومده من چندتا از جوکهای سید ابراهیم نبوی رو براتون اینجا بچسبونم . خبرچین خیلی نبوی رو دوست داره و تمام کتابها و نوشته هاشو جمع میکنه :

۱)یه روز یه معلم از یک دانش‏آموز پرسید: مساحت ایران چقدره؟
گفت: 1648192 متر مکعب
معلم پرسید: چرا مکعب؟
گفت: چون بعد از انقلاب به ارتفاع یک متر ریده شده توش.

۲)یه روز یه کارمند وزارت خارجه آمریکا مأمور شد که برای خدمت به سفارت آمریکا در آرژانتین بره. از این موضوع ناراحت شد و با اعتراض پیش رئیس قسمت خودش رفت و گفت: من حاضر نیستم به آرژانتین برم.
رئیس قسمت گفت: چرا؟
گفت: آخه آرژانتینی‏ها آدمهای غیر قابل تحملی هستند، آرژانتینی‏ها همه‏شون یا فوتبالیستن و یا فاحشه.
رئیس قسمت گفت: آقا این چه حرفیه می‏زنی!؟ زن من آرژانتینی هست.
کارمند دستپاچه شد و گفت: جداً قربان؟ ایشون تو کدوم تیم بازی می‏کنن؟

۳)یکی پرسید: مگه این مسوولان مملکت نارضایتی مردم به گوششون نمی رسه؟
اون یکی گفت: چرا، به گوششون می رسه، ولی مدتی است که گوششون رو دایورت کردن روی تخم شون.

۴)یه روز حاج آقا به عنوان نماینده مملکت برای بازدید به فرانسه رفت و از موزه لوور دیدن کرد. مدیران موزه برای اثبات حسن نیت یک کفش برای او آوردن و به او دادن و به او گفتن: ما کفش لویی شونزدهم رو به عنوان هدیه به شما تقدیم می‏کنیم.
حاج آقا کفش رو پاش کرد و گفت: ولی این کفش یه کم تنگه، نمی‏شه کفش لویی هفدهم رو به من بدین؟

خوشتون اومد . اینم لینکش : www.doomdam.com
امیدوارم بقول خبرچین کمی بخندین تا اضطرابتون کمتر بشه .

پرمشکی جون

پا برهنه جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 08:54 ب.ظ

معلومه که سور و ساتتان برقرار بوده و تازه از پای منقل و چوپوق پا ان اقوام مخلص و مطلعت بلند شده ای که بعد از کلی نئشگی بهت گفته تعویق می افته
اول محرم هست باید برم مسجد از حسین(ع) بخواهم که یک ذره عقل به دنیا دارانیکه خود را اسلام مطلق و دیگران را کافر می پندارند از خدایش عطا کند
داداش معلومه که تو مثل ما نیستی راستی چه نوع سوخته ای هستی

نیما جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 08:25 ب.ظ

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوستان بدانید که هر که میگه به رئیس جمهور و یا مقام دیگری نامه ننویسید یا تلفن نکنید از عوامل متخلفین است یعنی می خواهد ما را ناامید کند که پی مسئله را ول کنیم
همکاران هوشیار باشید ومنتظر نباشید من ویا دیگری نامه ای بنویسیم بعد هم نتیجه دهد شما هم باید اقدام کنید
من دقت کردم هر موقع در نظرات درخواست طرح نامه یا تلفن و یا ... شده فوری این خروس ها سر رسیدن و یه طوری ما رامنصرف کردند
او که اسمش را هم ننوشته اگر مایل به احقاق حقوقمان بود به جای آن کلمات(ارا..ُف) نامه ای تنظیم می کرد وبرای رئیس جمهور می نوشت هم وقتشو داشت هم امکاناتش را.
خلاصه بیکار ننشینید کاری کنید که فردا که رئیس جمهور سر کار رفت متصدی کامپیوتر پرینت ۵۰۰ا نامه را جلویش بگذارد که همگی خواستار تعویق امتحان هستند عجله کنید
باور کنید من پزشکی را سراغ ندارم که خواهان امتحان در ۱۳ باشد اینان همه از عوامل متخلفین هستند(یا سوال فروش و یا سوال خرها)
تا الان هم کلی نامه به رئیس جمهور و گروه تحقیق و تفحص با اسامی جعلی نوشته اند که (ما جمع کثیری از داوطلبان امتحان خواهان برگزاری در ۱۳ اسفند هستیم تا زحمات ما هدر نرود)چون اگر امتحان صورت گیرد کار تحقیق و تفحص ابتر می ماند و اگر امتحان عقب بیافتد این بچه های تحقیق ومعترض ول کن قضایا نیستند تا همه سوء استفاده کنندگان از موقعیت خویش را پشیمان کنند)
خلاصه از ما گفتن بود
یا حسین بگید و حسینی عمل کنید

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 08:06 ب.ظ

پر مشکی به کلاغ خبر چین می گم به کامپیوترش دست زدی
فکر کردی فقط تو بلدی خبرچینی بکنی

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 07:32 ب.ظ



[email | web] منتظر


کلاغ جان هرچی خبر بهت میرسد درست یا نادرست بگو از بی خبری بهتر است
به حرف های ادمهای پارانویید (دکتر بد بین ) توجه نکن



پرمشکی مَربرشکی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام دکتر جون ها

خبرچین چند لحظه پیش تیلیفون زد که حالش خوبه ولی هنوز نتونسته خبر قابل اعتمادی گیر بیاره . حالا هم رفته پیش رفقاش تا شاید بتونن از اینور و اونور خبری بگیرن .

ایشالله عقب میره . من به دلم اومده که همه تونو خوشحال میبینم .
ببخشید که مثل خبرچین شعر و معر بلد نیستم .فقط چندتا ترانه کوچه باغی بلدم . که اگه امتحانتون عقب افتاد براتون مینویسم .
خدا حافظتون باشه
پرمشکی ٬ عزیز دل مامانش

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 07:13 ب.ظ

////////////////؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوخته جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 07:07 ب.ظ

از یکی از اقوام مخلص و مطلع شنیدم تعویق میافته
اونهایی هم که غر میزنند؛ادم عاقل توف سربالا نمیاندازه!
همه مثل هم نیستند...

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 06:49 ب.ظ

درمملکتی که کاه دراخور سگ است واستخوان در توبره خر از این بهتر نمیشه

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 06:27 ب.ظ

وای!! راست میگه با این پرزیدنتی که ما داریم واقعا هم باید باهاش تماس بگیریم !!!!!تادیگه برای این موضوع لااقل کوتاه نیاید که انهم از چنین ادم خالی بندی بعید نیست !! دست اخر هم میگه من شرمنده ملت ایران هستم!!!! هر جای دیگه دنیا بود فقط با همان دفترچه ۷۷ تا حالا ۵۰ نفر را اعدام کرده بودند ولی اینجا تشویقنامه هم به ناصری پور دادند وفرستادنش فوق تخصص بگیره !!!!!!! بابا ما ول معطلیم

بهراد جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 06:21 ب.ظ

مرغ های عزیزم همه مثل هم هستیم
و هر چه کردیم خود کرده ایم
و هر بلایی به سرمان بیاد حق مان است
از بعد انقلاب روز خوشی ندیده ایم
یا جنگ مرزی بود یا جنگ داخلی قدرت طلبان
هر کسی هم خواست اعتراض کند گفتند وفات است بروید بر سرتان بکوبید و گریه کنید
گو اینکه امامها شهید شده اند تا ما بر سر خودمان بکوبیم نه اینکه راه و روش زندگی انها را داشته باشیم
عزاداریها مال مردم بدبخت
زندگی در راحتی و خوشی و ثروت و تفریحهای انچنانی پشت پرده مال مسئولین
خدا ما را افریده است فقط بر سر خودمان بکوبیم و گریه کنیم
نه اینکه زندگی تو ام با لذت و دلخوشی داشته باشیم
مسئولین بجای ما در عیش و نوش بسر می برند کافی است
انقلاب کردیم سرور و سالار حکومت باشیم شدیم ذلیلتر از زمان شاه

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.president.ir/email/

اگر مشکلی دارید می توانید به رئیس جمهور محترم نامه بنویسیدhttp://www.president.ir/email/

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 05:57 ب.ظ

مثل اینکه قدرت ۵ خرداد داره به ۱۳ اسفند می چربه
۲ خرداد به ۵ خرداد تغییر نام خواهد داد
منتظر اخبار تعویق امتحان باشید

مرغ محلی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 05:36 ب.ظ

مرغ مسکین!زندگی زیباست
خورد و خفتی نیست بی مقصود
سلامی به مرغ پرکنده؛کاملا درک میکنمت.من هم چند روزه ذاغونم و دچار افسردگی مرغی شده ام!عوض دون فقط قرص میخورم...یا سردرد دارم یا خوابم یا پای پنجره چشم انتظار کلاغ ها؛روزی ۱۰۰۰بار ارزوی اکبر جوجه شدن میکنم .از دست خودم ناراحتم؛یا دارم به خودم نوک میزنم یا تو لونه مثل خروس جنگی ام و همه از م شاکی اند...
مدتیه که دلم اهنگ گلهای غربت معین- دلم گرفت از اسمون هم از زمین هم از زمون- رو میخواد ولی مترسم لونه ام رو سیل بگیره!القصه...ما که بریون شدیم تو بپا کنتاکی نشی!!

گوگولی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام به همه دوستان
و به بابابزرگ عزیز و جوجه کلاغهای محترم
ای کاش که جای آرمیدن بودی
یا این ره دور را رسیدن بودی...
دیگه خسته و افسرده شدم
اونقدر که از دیشب تا حالا زیر درخت واستاده بودم که شاید یه کلاغ بیاد و روی سرم ب...ینه اما حتی اینجوری هم شانس با من نبود
مسوولین گرامی دیگه گندش رو در آوردید...

مرغ پر کنده جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 03:48 ب.ظ

دیگه اعصاب برام نموده که بتونم زندگی عادی داشته باشم چه برسه درس خوندن منظورشون از این شل کن سفت کن چیه چرا دارن ما ها رو بازی میدن بازی با اعصاب ما چه نفعی براشون داره دیگه ایندرال و فلوکستین و .....هم روم کار نمیکنه ریت قلبم از ریت پر سیاه موقع دیدن سنگچین وزیر و وکیل هم بیشتر ه.لعنت .با این جنگ اعصابی که برامون درست کردن.انقدر استرس میکشیم تا تازه اگر قبول بشیم حمالی بیمارستانهارو بکنیم.کاشکی از اول یک لیسانس ابکی خونده بودم .تمام این کارها این امتحان را از انچه بود بی ارزش تر کرده.اگربجای وارد شدن به رشته پزشکی یک دکه بیسکویت فروشی باز کرده بودم الان شده بود سوپر دریانی!!!!

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 03:46 ب.ظ

ظرقیت رشته پوست پارسال در تبریز ۲ نفر اعلام شده بود ولی الان ۵ نفر می خونن.
ظرقیت رشته فیزیوتراپی ۲ نفر در تبریز اعلام شده بود ولی حالا ۴ نفر میخونن
کودکان تبریز ۱ نقر اضافه و داخلی تبریز ۲ نفر اضافه دارد(سال اول) بقیه شهر ها و رشته ها جه خبر ی هستش من نمیدونم

پزشک رحمت الله علیه جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 03:19 ب.ظ

یک کلام ختم کلام
ما می توانیم هر چه کاسه وکوزه است سر خاتمی و دکتر پزشکیان وایل و تبارش بشکنیم اما
دقت داشته باشید که این آش را دکتر حیدرپور و دکتر ریاض برای ما پختند.
ما که مثل بچه آدم داشتیم درسمان را می خواندیم وخود را برای امتحان در ۱۵ /۱۱ آماده می کردیم یهو این چه صیغه ای بود که آقایان مجلسی بالا آوردند؟
اگر نمی توانستید کاری بکنید چرا از اول دخالت کردید
آقایان دکتر حیدر پور - دکتر ریاض - رئیس کمیسیون اصل ۹۰ -
رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان -رئیس مجلس- و بقیه که که ما را بی آب و نون کردید.
چکار به کار ما داشتید
آیا ۲۰۰ نفر جلو دوربین به به خطای خود اعتراف کنند و هنوز نمایندگان مجلس و وزیر بهداشت ان فیلم را مشاهده نکرده باشند.
آیا کسی دیگر از مجلسیان حاضر است اعلام کند من فیلم آن ۲۰۰ نفر ویا حتی ۴۰ نفر را دیده ام
آیا یک قاضی در این کشور نیست که فیلم را به ایشان نشان دهید واو براساس ان قضاوتی بکند یا دستور پیگرد قانونی دهد؟
آیا فیلم را به دادستان تهران نشان نداده اید که او می فرماید هنوز مدرک محکمه پسندی نداریم
حفاظت اطلاعات سپاه که به فرمایش دادستانی مسئول پیگیری مورد است آیا هنوز نتوانسته است به نتیجه برسد
اقایان دکتر حیدر پور ودکتر ریاض شما مخاطب این سوالات هستید .
اگر جواب شما مثبت است پس بفرمایید چرا هر روز ما را وعده فردا می دهید
واگر جواب شما منفی است پس بفرمایید چرا ما را وسرنوشت ما را به بازی گرفتید ؟
چرا ما را به بازی گرفتید ما که مثل بچه آدم داشتیم درسمان را می خواندیم
دوستانم گفتند که در حافظه پزشکی ایران برای سالهای زیادی نام دکتر پزشکیان باقی خواهد بود البته همینطور است اما آقایان دکتر حیدر پور و دکتر ریاض
نام شما هم تا مدت زیادی در خواطر خواهد ماند.
برای پزشکیان عده ای هرچند کم هستند که هورا بکشند
اما برای شما چه
آیاکسی هست که یک آفرین به شما بگوید؟
بله کسی هست . ..هستند افراد عاقل تر از مائی که قصه های غصه دار این مرز وبوم و مردمش را خوب می دانند میدانند که پرونده های سنگین تر ازاین
با چه سفارشاتی به ناکجا آباد رفت.
بله آنان می دانستند ... عقل به کار گرفتند و به درس خود مشغول بودند
واز این فرصت یک ماهه که در اختیارشان قرار دادید از شماتشکر می کنند.
دوستان بروید درستان را بخوانید
از این امام زاده انتظار معجزه نداشته باشید

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 03:10 ب.ظ

«مو قرمز»
چشم افشا می کنیم.ایا دکتر بهزاد سروران را میشناسید.از نور چشمی های پزشکیان است.بدون تمام کردن دوره انترنی وارد رشته اورولوژی شد .بچه ها شکایت کردند محبور شد بیرون بیاید.
پزشکیان وی را مسئول روابط عمومی دانشگاه تبریز کرد
و با چند ماه فاصله باز بدون امتحان رفت و کودکان خوند.الان رئئس بیمه در تبریز شده.راستی شنیدم که خانمش نیز که بدون امتحان زنان خوانده اخیرا غیر قانونی هیئت علمی تبریز شده

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 03:09 ب.ظ

چه عجب اذریها از خواب بیدار شدند
کجایید بابا خوش می گذرد شنیده بودیم آذریها علمدارند اما ندیده بودیم اینقدر توی خواب باشند
انشاا... که از این به بعد فعالتر باشید
با درود به همه اقشار ایران زمین

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 03:05 ب.ظ

بر گزاری تجمع بزرگ و تحصن در مقابل وزارتخانه
تاریخ ۱۵ لغایت ۲۰ اسفند ماه
مکان: وزارتخانه بهداست
خواسته ها:
اخراج و مجازات همه متخلفان و استعفای وزیر نالایق و خائن

مو قرمز جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:47 ب.ظ

«مو قرمز»
چشم افشا می کنیم.ایا دکتر بهزاد سروران را میشناسید.از نور چشمی های پزشکیان است.بدون تمام کردن دوره انترنی وارد رشته اورولوژی شد .بچه ها شکایت کردند محبور شد بیرون بیاید.
پزشکیان وی را مسئول روابط عمومی دانشگاه تبریز کرد
و با چند ماه فاصله باز بدون امتحان رفت و کودکان خوند.الان رئئس بیمه در تبریز شده.راستی شنیدم که خانمش نیز که بدون امتحان زنان خوانده اخیرا غیر قانونی هیئت علمی تبریز شده

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:15 ب.ظ

وزیر را اقشا کنید.تخلفات وی از جمله فرستادن۷۹ نفر بدون امتحان به رزیدنتی در سالهای ریاست دانشگاه تبریز
اسامی ان افراد را افشا کنید
همه عر چند کم تخلقات شنیده را بگوئئد

ایرج میرزا جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:08 ب.ظ

دویدم و دویدم.دبیر خونه رسیدم. پزشکیانو دیدم.سوالا رو خریدم.به علم و دانش ..یدم............................

احد کریم زاده نماینده جمعی از پزشکا جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 02:08 ب.ظ

استاد گرامی آقای دکتر حیدر پور
باسلام واحترام
ما جمعی از پزشکان تبریز بر اساس فرمایشات شما که در زیر آمده تاریخ امتحان را ۳تا ۴ ماه دیگر دانسته و بر آن تاریخ برنامه ریزی کرده ایم .لذا تقاضا داریم با سعی وجدیت خود تمامی تلاش خود را برای اجرای حق و عدالت به کار بندید

عوض حیدرپور گفت: در صورتی که وزیر بهداشت به مقابله با مجلس ادامه دهد و به تغییر زمان آزمون دستیاری که مورد نظر مجلس و اغلب پزشکان شرکت کننده در این آزمون است تن ندهد و در عین حال دستورالعمل های اجرای آزمون دستیاری قبل از برگزاری آن تغییر نکند و اعضای متخلف آزمون های سنوات قبل تغییر نکنند قطعاً با استفاده از اهرم های اجرایی که در اختیار مجلس است از برگزاری آزمون دستیاری جلوگیری می کنیم.

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 01:55 ب.ظ

پرمشکی قربون پرای سیات اگه خبرچین خبری اورد زودتر کامنتشو بذار ما تا فردا از دلواپسی تلف میشیم ....
بچه ها اول دعا کنید که خدا کمکمون کنه تا امتحان عقب بیفته ..ودوم واسه کلاغا(اعم از خبرچین.پر مشکی.. باباکلاغه وهمه اونایی که درتنویر اذهان مشوش ما دراین چندروز کوشیده اند)از ته دل دعا کنید اولا سالم باشند وپراشونو نکنند..دوم اینکه بتونن خبرای خوب بیارن

پرمشکی مَربرشکی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام بچه ها
منم پر مشکی .

خدارو شکر بالاخره این خبرچین کامپیوتر رو ول کرد و رفت بیرون . آرزو به دل مونده بودیم یه دست فال ورق بگیریم.
راستش خبر جلسه واقعیت داره . به جون ننه ام راست میگم . ولی پنجره ها کیپ کیپ بود چیزی نشنیدم . ولی مطمئنم همه خبرها فردا رو میشه .حالا خوب یا بد. البته اگه خبرچین چیزی بفهمه حتما بهتون میگه . طفلک خودش بیشتر از همه دلواپسه.
در مورد اون کامنتی هم که صبح نوشت باباکلاغه میگه بخاطر این بود که بعضیا فکر میکنن خبرها دروغه یا سرکاریه یا من درآوردی . مثل اینکه یکی هم گفته بود خواب وخیاله . بابا این طفلک چندروزه خواب نرفته که خواب ببینه !!! پس اون کامنته درد دل خودش بوده و خبر خاصی نداشته . تا آخر شب گویا خبرها این بوده که وزیر لجوجانه بر تاریخ خودش اصرار داشته . همین .
از بچه های خوبی هم که برامون شعر میگن ممنونیم . خدا جوجه هاتونو بهتون ببخشه . ایشالله امتحانتون عقب بیافته . ولی نه چل سال دیگه .
عزیز مامانم ٬ پر مشکی جون .

پسرک تنها جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 01:24 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

وای نگو دوماد بشی من خجالتیم الان سرخ شدم!
جدی جدی بود.ظهر سر ناهار هم بابام رو دیدم و تایید کرد و گفت توی اخبار رادیو گفته که امتحان دستیاری ۱۳/۱۲ خواهد بود.
بابام توضیحی راجع به اینکه خبر از قول کی نقل شده بوده نداد.
به هر حال از یک نفر هم شنیدم که مجلس می خواد با یک طرح فوریتی قال قضیه رو بکنه.
فعلا فقط می شه صبر کرد .(چشم بسته غیب گفتم!)

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 01:10 ب.ظ

پسرک تنها ...ایشالله که زودتر دوماد بشی ..... شوخی کردی یا جدی بود

کلاغ خبرچین جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 01:01 ب.ظ

شب تاریک دوستان خدای ---- می بتابد چو روز رخشنده
وین سعادت بزور بازو نیست ---- تا نبخشد خدای بخشنده

سلامی دوباره به عزیزانم

پر مشکی امروز شنگول از تعطیلات و تفریحات سالم و ناسالم بازمیگشته که متوجه میشه تو وزارتخونه یه خبرائیه . یواشکی از پنجره سرک میکشه و میبینه که جناب وزیر و نماینده ها و چند نفر دیگه دور هم نشسته اند و دارند سنگ روی سنگ می چینند .
پر مشکی که چشمش به سنگها می افته دوتا بال داشت چندتائی هم از گنجشکها قرض میکنه و خودشو به اینجا میرسونه . چنان رعشه ای تو جونش افتاده که نگو .چند بار هم تشنج کرد. ننه اش دورش گرفته و آب پنیر و صابون مایع تو حلقش می ریزه .آخه طفلکی پارسال یکی از بچه های دروازه غار با سنگ بالشو شکسته بود .
جوجه کلاغه گفت شاید میخواستن هفت سنگ بازی کنن !
بابا کلاغه چشم غره ای کرد و گفت : نه بچه ! میخوان سنگاشونو با هم وابچینن . یعنی اینکه حرفای آخر رو بزنن.
بی دلیل نبوده که تو این چند روزه مصاحبه نمیکردن . میخواستن حرفی نزنن که بعد نتونن درستش کنن !
نظر بابا کلاغه اینه که فردا همه چی تموم میشه . ما هم امیدواریم .
خلاصه بعدازاینکه حال پر مشکی بهتر شد ( بنده خدا این دو روز تعطیلیه از چشمش در اومد ) هرچی التماسش کردیم حاضر نشد به وزارتخونه برگرده .حتی با وعده سور وساط عروسی بعد از محرم وصفر . به این جوجه هم نمیشه اعتبار کرد . بناچار خودم شال و کلاه کردم که برم زودتر از موعد خبری گیر بیارم .
شما دوستان حلالمون کنید . یه وقت دیدید شناختنمون و ناکارمون کردن .
خدا کنه خبرهای خوبی پیدا بشه تا بتونم شما رو خوشحال کنم . ولی در هر حال راضی باشید به رضای خدا .

دوستدار تان کلاغ خبرچین.

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 12:57 ب.ظ

nastaran-b جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 12:05 ب.ظ

aghaye kaiagh agar khabare khasi dareed begooid inkar shoma stress maro bishtar mikone

پسرک تنها جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:34 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

مهـــــــــــم مهـــــــــــــــــم
دوستان
لحظاتی پیش مامانم گفت که بابام گفته که صبح از رادیو شنیده: امتحان دستیاری همون 13 اسفند برگزار می شه. مسخره کردن شما رو.
البته یادم رفت بپرسم که عبارت ( مسخره کردن شمارو ) توی خبر رادیو بوده یا بابام یا مامانم اضافه کرده !
هر چند فرقی نمی کنه. چون هرکی گفته راست گفته

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:20 ق.ظ

اقای کلاغ لطف کنید صراحتا بفرمایید که این صحبتهای شما نظر شخصی شماست یا خبر تازهای به شما رسیده که فکر می کنید اگر ان را بگویید باعث استرس میشود مطمئن باشید که این متنی که امروز نوشتید خیلی بدتر از صد تا شایعه است

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:32 ق.ظ

حرفات خیلی نا امید کننده بود کلاغ جان. انگار باید منتظر خبرای بدی باشیم. امیدوارم برداشت من از حرفات اشتباه باشه

مرغ محلی جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:31 ق.ظ



یک لطیفه برای انبساط خاطر کلاغ خبر چین و دوستان:
روباهه میره پیش کلاغه؛میگه:به!چه سری !چه دمی !
عجب پایی!!
کلاغه میگه:برو پدرسوخته!من خودم دوم دبستانم!!!!!
----------------------------------------------------------------
شعر از خودم:
هان ای کلاغ مست!
از رنگ سوگ تو
بالله دلم گرفت...
از قار قار تو؛با آن خروش و خشم
هر مرغ خیزد و
روباه؛رو سیه!!!



بابا بزرگ جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:29 ق.ظ

با سلام خدمت گوگولی عزیز
همکار خوبم از لطفتان ممنونم.
نویسنده مطالب کلاغ خبر چین من نیستم اما از کلاغ خبر چین عزیز می خواهم اگر خودشان صلاح دانستند ایمیلشان( البته ایمیل واقعی نه ایمیل کلاغخبرچین دات کام) را بالای کامنتشان بنویسند تا اگر کسی خواست تماس بگیرد
از طرف کلاغ خبر چین هم از شما تشکر میکنم

با احترام بابا بزرگ

کلاغ خبرچین جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:22 ق.ظ

یکی را که عادت بود راستی ---- خطائی رود درگذارند ازو
وگر نامور شد بقول دروغ ------ دگر راست باور ندارند ازو

سلام عزیزان
آدینه بخیر

خدارا شکر وسپاس میگویم که بلطف تکنولوژی تمام کامنت ها و گزارش های این پرنده حقیر و روسیاه در بایگانی بابابزرگ ضبط است . بی کم و کاست . از همان اول حضور تمام اطباء عزیز عرض کردم که تا رسما اعلام نشده ٬ تاریخ ۱۳ را در نظر داشته باشید . اینطوری ضرر نمیکنید !! بارها هم تکرار کردم . من برخلاف بعضی ها (!) زیر حرفم نزده و نمیزنم . میتوانید به آرشیو مراجعه کنید . تاسیه روی شود هرکه در او غش باشد .
بابا بزرگ عزیزتر از جانم هم محبت کردند و این مهم را بکرات یادآوری کردند .
اما باز هم میگویم : آنچه خدمت عزیزان عرض شد صحبتهای خود مسوولان بود . نه کمتر نه بیشتر ! هرجاهم که شک و تردیدی بود به صراحت بیان شد . اصلا به تاریخ و داستانهای قدما دقت کنید . جائی هست که کلاغ به دروغگوئی متهم شده باشد ؟ ما نسل اندر نسل خبرچینی کرده ایم اما دروغ نگفته ایم ٬ کسی را هم فریب نداده ایم . خدا را شکر که این صفت زشت سیاستمداران را در نهاد ما کلاغها نگذاشته است . هدف این ضعیف مُردنی و رفقایش رساندن حرفهای حضرات بود و بس تا شاید در این تاریکی خبری قدری جلوی شایعات گرفته شود . حال تقصیر ما چیست اگر « هزار وعده خوبان یکی وفا نکند » ؟
تازه شاعر اینو درباره خوبان گفته . قربون اخلاق و یک دندگی بعضی ها که عین آب خوردن زیر حرف و قولشون میزنن!!. شما که سالهاست اینها رو میشناسید !!مگه نه ؟
اما بعد ::‌ »» اگر همکاران محترم اعم از انسان و پرنده و خزنده دقت کرده باشند ٬ در این چند روزه هیچکدام از مسوولان مربوطه مصاحبه رسمی نداشته اند !!!!!!! آنهم با این خبرنگاران سمج خبرگزاریهای رسمی! ! ! دیگه حتی جائی که یک کلاغ باشه اصلا دهان باز نمیکنند !! مثل اینکه از فعالیت ما بو برده اند .این همان چیزی بود که ازش میترسدیم.این نکته ظریف را بابا کلاغه که سن وسالی ازش گذشته و خبرهای چندین نسل از سیاسیون این مملکت را گزارش کرده یاد آوری کرد . او با شم قوی اش که حاصل سالها تجربه است گفت که در هفته آینده خبرهای تمام کننده ماجرا را خواهیم شنید . امیدوارم خبرهای خوبی باشد و حاکی از تائید گزارشهای ما .
به هرحال بیکار ننشینید . از خدا هم نومید نشوید .اگربه تلاشتان ادامه دهید به یقین میتوانید آرا را به نفع خودتان تغییر دهید .
روی گل همه تان را میبوسم ....آه ببخشید ٬ نوک میزنم !
*********************
ما نصیحت بجای خود کردیم
روزگاری درین بسر بردیم
گر نیاید به گوش رغبت کس
بر رسولان پیام باشد و بس
*******************
دوستدارتان کلاغ خبرچین


[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 10:01 ق.ظ

بابابزرگ عزیزم جونم ...گوشت بدهکار این حرفا نباشه...... منظورم هیئت تفحص مجلس که میگه اخباررو از سایت اونا بگیری وتو سایت بذاری ...... تو رو خدا ما رو از کلاغ خبرچین بی خبر نذار
......کلاغی پرس ...نکنه میخوان یه طوری منقار رسایت را زبونم لال ببندند.......کجایی بابا خبری چیزی ما که دق کردیم

آریا جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 09:47 ق.ظ

راستی حلا که نمایندگان محترم به نمرات قبول شدگان سال قبل دسترسی دارند چرا انرا اعلام نمکنند مگر یکی از خواسته های ما از اول اعتراضات اعلام نمرات و سهمیه قبول شدگان نبود اگر نمرات را اعلام کنند ما هم راحت تر می توانیم متقلبین را شناسایی و به آنها معرفی نماییم .

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 09:37 ق.ظ

کلاغ جان کجایی که مردیم از بی خبری!

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 09:32 ق.ظ

همکاران گرامی تماس با واحد ارتباطات مردمی با رئیس جمهور خیلی راحت است تلفن ۶۱۳۳ تهران که به مدت ۴ دقیقه میتوانید پیغام خود را بگذارید و بهتر است نام و شماره تلفن خود را نیز اعلام کنید. این حق طبیعی تمام داوطلبان است که از ۲-۳ ماه قبل زمان دقیق امتحان را بدانند تا با آرامش کامل برای جمع بندی مطالب برنامه ریزی کنند نه اینکه ۲۰ روز مانده به امتحان هر روز یک خبر از یک طرف میرسه و داوطلبان بدون پارتی و بدون کانال اطلاعاتی مجبور است که به هر شایعه ای دل ببندد و ..... در هر حال حداقل کار این است که این دل نگرانی ها را به رئیس جمهور منتقل کنیم شاید.......؟؟؟؟؟!!!!!.. داوطلب دستیاری از اهواز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد