خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

حضرت علی(ع) فرمود:

باید شخصیت و حرمت مسولینی را که ستم میکنند شکست و مدارا با انان جایز نیست اینان محترم نیستند

رحیم پور ازغدی-نماز جمعه

اینهم از اون حرفها بود.وا حیرتا. وا عجبا

محمد

دوستان عزیزی که به نحوه عملکرد نمایندگان مجلس اعتراض دارید :

توجه داشته باشید که هرکاری روند قانونی و بخصوصی داشته و اثبات چنین اتهام بزرگی احتیاج به مدارک و اسناد محکمه پسندی دارد . فراموش نکنید که ما خودمان از نمایندگانمان خواستیم که چنین دوسیه ای را باز کنند . بخاطر دیدن آنهمه بی عدالتی در پذیرش دستیار . لیکن ما مدرک نداریم و فقط میدانیم و مطمئنیم که تخلفهائی صورت گرفته .

اما اینکه چرا امروز و در این برهه حساس چنین وضعی پیش آمده دلیل ساده ای دارد . بیاد آورید که بارها وبارها کمیته تحقیق و تفحص مجلس اعلام کرد که بعلت عدم همکاری وزارت بهداشت کارشان لنگ مانده است . چرا وزارت همکاری نمیکرده و هنوز نمیکند ؟؟ آدمی که دزدی نکرده باشد از هیچ بازجوئی واهمه ندارد . مگرنه ؟؟؟؟

بنابراین وکلایمان در راستای بررسی ها در این زمان به این نتیجه قطعی رسیده اند که وجود تخلفات از نظر آنها قطعی بوده و منشاء اصلی فساد بخش اجرا کننده آزمون یعنی دبیرخانه است . بنابراین برای جلوگیری از ادامه جنایات و خیانتهای این باند باید بطور ریشه ای با آنها برخورد کرد . اما همانطور که می بینید هنوز که هنوز است وزارتخانه نه تنها همکاری نمیکند که بکرات در این چند روز انواع بی احترامی ها و اهانتها را به جامعه پزشکی و حتی نمایندگان محترم مجلس روا نموده است . جناب وزیر هم مصر است تا امتحان توسط گروهی برگزار شود که تقریبا تمام داوطلبان به استناد شواهدی که خود سراغ دارند و نمایندگان به استناد مدارکی که بدست آورده اند به آنها اعتماد ندارند .

دفترچه سال ۷۷ را چه کسی میتواند انکار کند ؟ قبولی نمره پائینها در سال ۸۱ و کودنهای مشهور در سال ۸۲ را چه کسی یارای انکار است ؟

حال آیا باید باز هم اجازه دهیم تا در یک کمدی درام دیگر بنام امتحان ۸۳ ملعبه و مضحکه این قوم خائن شویم ؟

دوستان ! تقصیر مشکلات ایجاد شده در این زمان حساس بر گردن وزارت بهداشت و شخص وزیر است و بس . اگر ایشان با کمیته قانونی و رسمی تحقیق مجلس همکاری کرده بودند کار تا این زمان به تاخیر نمی افتاد. اما ایشان تا کنون با کتمان و ممانعت از روند قانونی کار کمیته تحقیق مانع برملا شدن فساد دستگاه تحت اختیارشان شده اند .

بنابراین ما نباید نسبت به تاخیر ابراز فساد و اعلام درخواست تعویق امتحان در این زمان حساس به نمایندگان محترم مجلس اعتراض کنیم . چرا که اتفاقا آنها درسترین کار را انجام میدهند و نیک میدانند که جلوی ضرر را هرزمان بگیرند منفعت است . از سوی دیگر ما نسبت به ضرر و زیانهای مادی و معنوی که بخاطر مسائل این چند هفته به همه شرکت کنندگان وارد شده است باید از وزارت بهداشت و وزیر این وزارتخانه شکایت کنیم .

اما اینکه چرا وکلای محترم ما در ارائه اسناد و مدارک تخلفات به قوه قضائیه تعلل میورزند واینکه منتظر چه چیزی هستند و یا چه عاملی هنوز سد راه این مهم است ٬ مطلبی است که من هم از درک آن عاجزم . لیک نکته ای را خوب میدانم و آن اینکه باید صبور بود .

صبر اگرچه تلخ است اما بر شیرینی دارد . لذا بعنوان عضوی کوچکتر از همه در جامعه بزرگ پزشکی از همه دوستان و همکاران عزیزم تقاضا میکنم صبر پیشه گیرند . گاه برای رسیدن به مقصود باید مرارتها بیشتری را هم تحمل کرد .

امروز وظیفه ما اینست که لحظه ای هم از پا ننشینیم . یک قدم هم عقب نگذاریم که دشمن قدرتمند است !
باید هرچه بیشتر به کل جامعه بفهمانیم که حرف این عزیزان همان خواسته برحق ماست نه کینه و عناد شخصی !
در انتها خواسته هایمان را مجددا در چند عبارت خلاصه میکنم :

الف -- افشای کامل هویت ومجازات متخلفان در وزارتخانه در هر سطح و مقامی که باشند .ب -- اخراج و مجازات کسانی که بطور غیر قانونی در این سالها وارد دوره دستیاری شده اند .ج -- پاکسازی دبیرخانه و کلیه دست اندرکاران آزمون دستیاری و پذیرش دستیار فوق تخصصی و بکار گماردن افراد صالح و امین

د -- اصلاح قوانین و مقررات پذیرش دستیار
ه -- نظارت دقیق نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر کل روند پذیرش دستیار تخصصی و فوق تخصصی
و -- تعویق زمان برگزاری امتحان به دو دلیل : ۱) تکمیل تحقیقات کمیته تحقیق و تفحص مجلس و اصلاح کامل ساختار آن و ۲) جبران ضرر وزیانی که تعداد زیادی از داوطلبان بعلت عملکرد نادرست وزارت خانه در تعین زمان آزمون متحمل شده اند .

ز -- اطمینان بخشی به جامعه مبنی بر سلامت کامل آزمون در همه ابعاد آن ٬‌از حفاظت سووالات طرح شده تا حفظ پاسخنامه افراد و اطلاعات کامپیوتری ( که قابل دستکاری هستند ! )
ح -- شفاف سازی کامل و دقیق در روند پذیرش دستیار بصورت ارائه علنی نمره و رتبه همه افراد و بخصوص افراد پذیرفته شده .
به امید آنکه همه مان در رقابتی سالم شرکت کنیم        محمد از شیراز .

آزرده

ای بابا چه رئیس جمهو ر عزیزی ویا نماینده های خوبی ۱۱۱۱۱ پدر مارو درآوردند۱۱۱۱۱ توی این مملکت نمی شود یک امتحان داداصلا با این همه نفت وپول حتی نباید برای ادامه تحصیل اینقدر زجر کشید از بلغارستان واوکراین و...... که دیگر گداتر نیستیم رزیدنت شدن درآنجا مثل آب خوردن است

البته برای ما بخا طر زبان مشکل است. درهرصورت اگر کسی به فکر این قشر سرعمر۱ روشنفکر جامعه بود این همه مارا دق مرگ نمی کردند.حدود۱۶ هزارپزشک بیکار پشت یک امتحان با ظرفیت کم ۱۲۰۰نفری قرارگرفته اند در گنداب فسادی هم که وجود دارد یکی دزد میشودیکی متقلب ویکی دیگر خلا فکارو...........ولی خوب مثل اینکه اینها مهم نیست که برایش برنامه ریزی کنند یاسرمایه بگذارندمهم اینست که فلسطین ولبنان وعراق وافغانستان و..........آباد شوند حالا ما هم مردیم مردیم به جهنم مثل اینکه سر من هم مثل سر زهرا کاظمی زیادی کرده به خدا اعصابم خرد شده اصلا نمی توانم تمرکز کنم وذرس بخوانم ازیک طرف نمره ی پارسالم مرزی است واگر متقلب هارااخراج کنند ممکنه اسم من دربیاید ازطرفدیگر امسال کلاس رفته ام وتابهمن داشتم درس میخواندم که تاریخ عوض شدودرس خواندنم شل شد حالا که اصلا برای ۱۳اسفند آمادگی ندارم آنوقت دکتر ریاض می فرمایند که آق وزیر اگرمیخواهد امتحان بگیرد ولی مسئولیت را خود بعهده بگییرد حالااین هم شدکار۱۱ باید یک نامه به سازمان حقوق بشربنویسم ازحرص خوردن بهتره۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

؟؟؟؟؟    

سال۷ است که همه آقای خاتمی را می شناسیم حتما به وزیر بهداشتی که خود آقای خاتمی او را گمارده دستور گفتمان صادر می کند اگر امیدی باشد همان نمایندگان مجلس آن هم نه زیاد

 پسرک تنها     http://cactus.persianblog.com
     
                                                    

شما هم همین چیزی که من ازین فرموده جناب نائب رئیس برداشت کردم برداشت کردین؟
خسته نباشن واقعا

پزشک

دوست عزیزم من هم مثل شما هستم اصلا تمرکز ندارم .
واقعا نمیدونم اخر ما به کجا میکشه هر روز که بیدار می شم فکر میکنم که امروز می خوان چی بگن.
در ضمن امسال مطمئن باش که سوالات طوری باشه که سطح نمرات خیلی بالا باشه تا اقایون برای سال قبل بهانه ای جور کرده باشن.
من منظور دکتر ریاض رو اینطور تلقی میکنم که اگه امتحان بهار اینده برگزار بشه سالم خواهد بود ولی حیف که نمیشه.

اریا

مهم مبارزه با فساد و تجاوز است حتی اگر کمی هم ما ضرر کنیم با بی بخاری و اه وناله کار درست نمیشود مثل جنگ تا کشته ندهی پیروز نمیشوی مرگ بر ظلم مرگ بر پ

سلام     من هم مثل شما

واقعا که من هم مثل همه شما ضربه خوردم. ۶ ماهه که کار نمیکنم. هرچه پس انداز هم داشتم خرج کلاس رفتن کردم چون قبولی برام خیلی مهمه.
تنها قضاوتی که میشه داشت اینه که این آقایون مسوولین هیچکدام امتحان درست و حسابی رزیدنتی نداده اند. چون اگر کسی برای این امتحان زحمت کشیده باشد هیچوقت با زندگی و سرنوشت اینهمه پزشک بازی نمی کند. در هر حال من که دیگه به هیچ کدام از این حرفها اعتماد نمی کنم.
ان شا ا... می خونم برای سال بعد

 و اما اخرین کامنت از امیدوار

بابا ناامید نشوید انشالله امسال قبول میشوید

دوشنبه 19 بهمن 1383 در ساعت 7:27pm

یک کلام ختم کلام

ما می توانیم هر چه کاسه وکوزه است سر خاتمی و دکتر پزشکیان وایل و تبارش بشکنیم اما

دقت داشته باشید که این آش را دکتر حیدرپور و دکتر ریاض برای ما پختند.
ما که مثل بچه آدم داشتیم درسمان را می خواندیم وخود را برای امتحان در ۱۵ /۱۱ آماده می کردیم یهو این چه صیغه ای بود که آقایان مجلسی بالا آوردند؟
اگر نمی توانستید کاری بکنید چرا از اول دخالت کردید
آقایان دکتر حیدر پور - دکتر ریاض - رئیس کمیسیون اصل ۹۰ -
رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان -رئیس مجلس- و بقیه که که ما را بی آب و نون کردید.
چکار به کار ما داشتید
آیا ۲۰۰ نفر جلو دوربین به به خطای خود اعتراف کنند و هنوز نمایندگان مجلس و وزیر بهداشت ان فیلم را مشاهده نکرده باشند.
آیا کسی دیگر از مجلسیان حاضر است اعلام کند من فیلم آن ۲۰۰ نفر ویا حتی ۴۰ نفر را دیده ام
آیا یک قاضی در این کشور نیست که فیلم را به ایشان نشان دهید واو براساس ان قضاوتی بکند یا دستور پیگرد قانونی دهد؟
آیا فیلم را به دادستان تهران نشان نداده اید که او می فرماید هنوز مدرک محکمه پسندی نداریم
حفاظت اطلاعات سپاه که به فرمایش دادستانی مسئول پیگیری مورد است آیا هنوز نتوانسته است به نتیجه برسد
اقایان دکتر حیدر پور ودکتر ریاض شما مخاطب این سوالات هستید .
اگر جواب شما مثبت است پس بفرمایید چرا هر روز ما را وعده فردا می دهید
واگر جواب شما منفی است پس بفرمایید چرا ما را وسرنوشت ما را به بازی گرفتید ؟

چرا ما را به بازی گرفتید ما که مثل بچه آدم داشتیم درسمان را می خواندیم
دوستانم گفتند که در حافظه پزشکی ایران برای سالهای زیادی نام دکتر پزشکیان باقی خواهد بود البته همینطور است اما آقایان دکتر حیدر پور و دکتر ریاض
نام شما هم تا مدت زیادی در خواطر خواهد ماند.
برای پزشکیان عده ای هرچند کم هستند که هورا بکشند
اما برای شما همه می گویند همه همه و همه می گویندچه بی عرضه بودند و نادان
انتهای پیام

خدمت همکار عزیز آقا بابک

فقط یک سئوال از شما دارم و آن اینکه آیا قبول می کنید بهترین چیزی که دارید به دست فرد یا افرادی که مظنون (دقت کنید ) به خیانت ودزدی هستند بسپاری؟؟؟؟؟

دوشنبه 19 بهمن 1383 در ساعت 9:42pm

محمد

جناب آقای ریاض
اینهمه جار و جنجال فقط برای این بود که بگویید مسولیت برگزاری و نتایج ان متوجه وزارتخانه است؟دست مریزاد
ما فکر میکردیم مسولیت متوجه شهرداری منطقه ۲۰ است.
خوب همه را مضحکه کرده اید.اقا زودتر کاری بکنید اگر هم نمیتوانید بگویید خیال همه جمع شود.

دکتر سمیرا

بچه ها اگر آدرس الکترونیکی مستقیم از دکتر ریاض دارید لطفا روی سایت بگذارید.

پزشک

دوستان پیشنهاد میکنم افرادی که موافق با برگزاری امتحان سالم هستند به سایت اقای خاتمی قسمت نامه ها شکایت نامه خودمان را بنویسیم همراه با ذکر مشخصات و شماره نظام پزشکی.
فقط از دوستان چه موافق و چه مخالف خواهش میکنم از توهین به شخصیتها خودداری کنیم

من و تعدادی از همکارانمان نامه ای به ایشان نوشتیم و از ایشان مدد خواستیم در کمال ناباوری! امروز از دفتر ایشان با بنده تماس گرفته شد و عنوان شد در چند روز اتی رئیس جمهور در مورد ازمون اعلام نظر خواهند کرد پیشنهاد می کنم دیگر همکاران علاقمند هم از طریق سایت رئیس جمهور با ادرس http://www.president.ir/email

در قسمت نامه به رئیس جمهوراعلام نظر کنند که بدون شک تاثیر گزار خواهد بود فقط یاداوری میکنم حتما بامشخصات درست و آدرس و تلفن اعلام نظر نمائید تا به ان توجه شود در غیر اینصورت هیچ پاسخی به انها داده نخواهد شد.

ضمنا صمیمانه از همکار عزیزمان اقای دکتر بهرام چوبان تشکر و قدردانی میکنیم و روحیه شکست ناپذیرشان را در پیگیری مشکلات ازمون دستیاری می ستائیم که انصافا در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند.

و پروردگارا تا تو چه خواهی که بی شک همان شود پس تو را تاابد شکر.

مجتبی واهب :: drvaheb@yahoo.com ::

غفاری :: ghafari@yahoo.com :: دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۳
بخشی از سخنان رئیس جمهور برگرفته از سایت خبری ایشان

ضمن تشکر از دکتر واهب بخاطر زحماتشان و معرفی سایت رئیس جمهور که واقعا سایت جالبی دارند.
فقط کاش این حرفها کمی هم به گوش وزیر می رفت تا مدعی نباشد چون وزیر است هرکاری بخواهد می کند و واژه وزیر سالاری را با مردم سالاری عوض نمی کرد!

رییس جمهور: حب خداوند در مقابل حب مردم نیست ، بلکه ، دقیقا در خدمت به انسان تجلى میابد.
خاتمى در بخش دیگرى از سخنانش با تاکید بر لزوم تقویت بنیانهاى مردمسالارى در کشور اظهار داشت : رکن اعتماد مردم به حکومت و برقرارى رابطه سازنده میان دولت و ملت که اساس پیشرفت است در سایه استقرار حکومت متکى به اراده مردم و تقویت بنیانهاى مردمسالارى میسر خواهد شد. رییس جمهورى مردمسالارى را گفتمان مسلط و غالب این روزگار دانست و گفت : مردمسالارى که خواست همه جوامع بشرى اعم از پیشرفته ، در حال پیشرفت و عقب نگهداشته شده است به سادگى بدست نمىآید و یک کالاى وارداتى نیست . آقاى خاتمى گفت : صادر کردن دموکراسى از یک کشور با سابقه تاریخى و مدنى متفاوت به کشور دیگر، به همان اندازه در نزد اهل نظر نادرست و مسخره است که کسى ادعا کند در دل شب آفتاب در آسمان مىدرخشد. رییس جمهورى مردمسالارى را پایه و مایه پیشرفت جامعه دانست و گفت : باید مردمسالارى متکى بر هویت و سابقه تاریخى و فرهنگى یک ملت باشد، تا عمق جان او نفوذ کند و به صورت یک فرهنگ در جامعه درآید.

خاتمى یکى از مهمترین محورهاى برنامه سوم توسعه را توسعه علمى و فرهنگى کشور دانست و گفت : تحقق اهداف برنامه سوم و برنامه هایى که پس از آن ارائه مىشود، جز با مشارکت آزادانه مردم به خصوص نخبگان و صاحبان سلایق مختلف در عرصه سرنوشت و تامین لوازم این مشارکت ممکن نیست (www.president.ir)

ممنون امیدوار جان

امید وار جان
از دلداریتون ممنونم. توکل بر خدا . ماها فقط خدا را داریم.
انشاال.. هرکی زحمت کشیده به نتیجه اش برسه و شما هم همینطور .
واقعا که احساس خوبی بهم دست داد از لطفتون ممنونم

سوخته

سلام
منصفانه که فکر می کنم:
از انتخاب رشه پزشکی متاسفم...!
یادش به به خیر...
نابغه ای بودم مملو از غرور و اعتماد به نفس و ...
اما حالا چی ؟

چهل سال بعد در چنین روزهائی...... با اجازه ّ سید ابراهیم نبوی ّ

اینجا میدان بهارستان است . درکنار اهرام عده زیادی پیرمرد و پیرزن جمع شده اند و سرگرم گفتمان هستند. عده ای داد میزنند : ما حاضر نیستیم ۱۳ اسفند امتحان بدهیم . چند پیرمرد هم که نقاب زده بودند و همدیگر را حاج بابک صدا میزدند عصا هایشان را بلند کردند و گفتند : الا و بلا ۱۳ اسفند !

این افراد همان پزشکانی هستند که قرار بود ۴۰ سال قبل در امتحان پذیرش دستیار دوره سی ودوم شرکت کنند ولی بعلت بالا گرفتن اختلاف بین مجلس و وزارت بهداشت همچنان بلاتکلیف مانده اند . هرروز به مجلس و وزارت بهداشت سر میزنند تا ببینند بالاخره چه زمانی برای آزمون تعین میشود .
این در حالیست که دوره ۷۲ این امتحان چند روز قبل برگزار شده است .

ناگهان ولوله ای در جمعیت پیدا میشود . یکنفر میگوید اورکا اورکا ( یافتم ٬ یافتم ) . و مرغی را که در دست گرفته به همه نشان میدهد ومیگوید : این همان مرغ آقای وزیر است . ببینید یک پا بیشتر ندارد . بیدمشک ع نوه دکتر نسترن ب که به نیابت از مادربزرگش به تجمع آمده میگوید : نگاه کنید جمعا ۱۳ تا پر دارد نه بیشتر . بیدمشک ع برای خانم دکتر بهاره که جویای حال مادربزرگش شده توضیح میدهد که ایشان همچنان امیدوارند که امتحان عقب بیافتد و فعلا در اوقات فراغت مشغول یادگیری تایپ فارسی با کامپیوتر هستند وتا حالا ۱۳ تا کامپیوتر سوزانده اند .

پیر سپید موئی که لبخند ملیحی بر لب دارد میگوید : من میدانستم . من هنوز امیدوارم با این مدرکی که پیدا شده امتحان به بهار بعدی موکول شود . دونفر از بابکها به هم سقلمه میزنند و میگویند : خودشه « امیدوار » همینه .

دو وبلاگ ّدستیاران پزشکیّ و ّ امتحان دستیاری و پزشکان معترض ّ درهم ادغام شده و اکنون چندین هاست و سرور بزرگ را در سراسر جهان اداره میکنند . این شبکه عظیم که هم اکنون ۱۳ ماهواره اختصاصی برای خود دارد عمده درآمدش را از راه آگهی فروش و پیش فروش و مزایده سوالات دستیاری و نیز نمایش فحشها و بد و بیراه هایی که موافقین و مخالفین امتحان دوره ۳۲ به همدیگر و وزیر و نمایندگان میدهند ٬ کسب میکند .این بخش از سایت بعنوان پرسابقه ترین وبلاگ دنیا شناخته شده و هرروز بیش از ۱ میلیارد نفر از آن باز دید میکنند و با خواندن فحاشیهای این جماعت پزشک می خندند و لذت می برند .

فردا گزارشهای بیشتری را از این تجمعات و نیز مصاحبه با بعضی از داوطلبان که هنوز زنده مانده اند ( مثل : امیدوار . محمد . آریا .پسرک تنها . پزشک . مرغ سحر . مرغ حق . آواره . آزرده . گروه بابک و......) تقدیم حضورتان خواهد شد . همچنین همکار دیگر گزارشگرمان بدنبال آقایان جکسون حیدرپور و میخائیل ریاض و آلبرت پزشکیان نوه های دکترحیدرپور و ریاض و پزشکیان میگردد تا با آنها هم مصاحبه کند .
تا فردا    کلاغ خبرچین

مرغ حق

دست کلاغ خبر چین درد نکنه. خوشحالم که تا آن موقع زنده م!
و متاسفم که در مملکتی زندگی میکنم که به هیچکس نمیشه اعتماد کرد. اگه نمایندگان به نتیجه برسند واقعا فصل نوینی در حیات این کشور رقم خورده و ما به ادامه زندگی امیدوار خواهیم شد.( نترکم!!!!!)

کلاغ خبرچین

نه عزیز برادر !
سعی کرده ام در محضر این سید بزرگوار و حقگو شاگردی کنم.
به هر حال تا ما و حضرات هستیم این حکایت ادامه دارد .....
ولی راستش را بخواهید چندتا از پر مشکی های خبر رسان بهم گفتن که خبر های خوبی در راه است .منتظر بمانید ..
بهرحال شاد باشید و غم این دنیای مسخره را نخورید.

پشیمان

راست گفتی دوست عزیز
پیشنهادم راجع به نامه به دفترمقام... بسیار ناسنجیده و ابلهانه بود
با تمام وجود عذر میخوام!

سه شنبه 20 بهمن 1383 در ساعت 00:07am

  پچشک

شما ها اکثرتون سیاسی و ۲-۳ نفر هم بسیار اخلاقی هستید.
فکر نکنم رسالت ما این چیزا باشه!
کاش مثل اطبای قدیمی؛حکیم باشیم
سعی کنید کمی مثل پزشک و امیدوار باشید.
زندگی عمیقتر از این حرفاست.
به دوستان جدیدم خو گرفتم و ارزوی موفقیت دارم

سه شنبه 20 بهمن 1383 در ساعت 00:40am

دکتر سمیرا

بچه ها اگر آدرس الکترونیکی مستقیم از دکتر ریاض دارید لطفا روی سایت بگذارید.

بهاره 

سلام.چند وقتی غیبت داشتم؛راستی چرا هنوز تکلیف معلوم نشده؟یعنی......انشاا..که عقب میافته وتکلیف امتحانهای سالهای قبل هم معلوم میشه.بهر حال امروز یعنی دیروز که اخبار زیادی بوده.این چند روز خبرهای خوب میاد.امیدوار باشید

رنگارنگ  

    http://rang2rang.blogsky.com   

دوستان همانگونه که قبلا گفته ام دوباره هم می گویم که امتحان عقب خواهد افتاد مطمئن باشید
نه اینکه اکنون درس را کنار بگذارید نه ولی با یک برنامه ریزی بهتر خود را برای امتحان در بعداز اردیبهشت ماه اماده کنید
این هفته به پایان نرسیده همه به من آفرین می گویید

                                             نوشته شده توسط بابا بزرگ

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور
http://shekayat.bazrasi.ir/Portal/Home/

سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور
لطفا همگی در اینجا هم طرح شکایت کنید

lili چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 05:21 ب.ظ

شنبه صبح جلو مجلس بهارستان
زودتر برای تجمع اعتراضی شنبه خبر رسانی کنید
شنبه صبح جلو مجلس بهارستان
زودتر برای تجمع اعتراضی شنبه خبر رسانی کنید

علاوه بر این پیشنهاد می کنم هر کس به صورت فردی به سازمان بازرسی کل کشور که زیر نظر قوه قضاییه هم است شکایت کنید.

آدرس اینرنتی سازمان بازرسی کل کشور لطفا همگی در این آدرس طرح شکایت کنید .
http://www.gio.ir/shek.php

بهاره سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 05:53 ب.ظ

با تشکر از دکتر ریاض وسایر اعضا کمیسیون اصل۹۰برای احقاق حق از دست رفته پزشکان؛ما بیصبرانه منتظر مصاحبه مطبوعاتی شما هستیم.انشاا..امتحان در بهار ومحیطی امن برگزار شود.

مرغ سحر سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 03:46 ب.ظ

از اقای دکتر ریاض وسایر اعضا کمیسیون اصل نود متشکرم.ما بی صبرانه منتظر مصاحبه مطبوعاتی ایشان هستیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 03:32 ب.ظ

سرویس: اجتماعی

نوع: مصاحبه
تاریخ: 83/11/20

ساعت: 15:11
شماره خبر: 8311200235




عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با فارس:
دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری اولین اقدام نظارتی مجلس است


خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات آزمون دستیاری که با همکاری ضابطان سپاه که الحق همکاری مناسبی داشتند و جمعی از پزشکان متعهد انجام شد، اولین اقدام مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود است.

عده ای از متخلفان خرید و فروش و سوالات آزمون دستیاری با پیگیریهای کمیسیون اصل 90 و همکاری واحد اطلاعات سپاه دستگیر شدند.
سید علی ریاض در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس در این زمینه گفت:دستگیری این افراد نشانگر مسئله دار بودن برگزاری آزمون دستیاری حداقل در چند سال گذشته است بنابراین اکنون که شائبه های تخلف به آزمون دستباری به شواهد تبدیل شده از وزارت بهداشت و شخص وزیر می خواهیم دست از لجاجت بردارند و تا بر طرف شدن همه شائبه ها برگزاری آزمون دستیاری را دو تا سه ماه به تعویق بیندازد.
ریاض گفت: تحقیقات کمیسیون اصل 90 نشان می دهد بسیاری از مدیریتهای آموزشی در وزارت بهداشت خدشه دار است و تغییرات اساسی و برخورد جدی با متخلفان در وزارت بهداشت کاملا ضروری است .
وی ادامه داد:‌ امیدواریم با برخورد مناسب وزیر بهداشت و سایر مسئولان این وزارتخانه نگرانی و تشویش داوطلبان آزمون دستیاری بر طرف شود و شان جامعه پزشکی حفظ شود، جامعه ای که در همه مراحل انقلاب، جنگ و پس از آن همواره در خدمت نظام بود و حفظ شان اجتماعی و منزلت حرفه ای آنان بر دولت واجب است .
وی گفت: جزئیات دستگیری متخلفان آزمون دستیاری به زودی و طی یک جلسه مطبوعاتی اعلام می شود.
گفتنی است دکتر عین‌الهی دبیر شورای آموزش پزشکی و تحصصی در پی تماس خبرنگار فارس تلفن خود را قطع کرد و با عصبانیت از پاسخگویی خودداری کرد.
انتهای پیام/


محمد سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 03:24 ب.ظ



حضور محترم مسولین والامقام و پاسخگو
حقیر همینجا قبل از هر چیز اعلام میکنم که تمام مشکلات ما از این پاسخگویی دلسوزانه شماست.ما که به قدمت عمر نیاکانمان عادت کرده ایم به چوب بالای سر از شما تمنا داریم که یک چماق محکم بر سر ما بکوبید تا برویم یک گوشه خفقان بگیریم. بخدا ما ظرفیت اینهمه پاسخگویی را نداریم.داوطلاب دستیاری را چه به این حرفها!مگر نشنیده اید که وزیر محترم(قربان خاک پای جواهر آسایش شوم)گفت امتحان سالم بوده. مگر ندیدید که حضرت دکتر ناصری پور قدم رنجه فرموده امدند توضیح دادند که در تمام طول تاریخ در هیچ کجای کره ارض امتحانی به این سلامت برگزار نشده؟انقدر هم برای اثبات گفته ها امار و عدد و رقم ارائه کردند که حقیر دهانم یک مترو نیم باز ماندو چیزی نمانده بود یک خرمگس بزرگ را که وارد دهانم شده بود درسته قورت دهم.باز نق بزنید.این همه پاسخگویی!باز تو بگو در انجای دنیا نخست وزیر را برای ولخرجی و تعویض میز کارش استنطاق میکنند اما اینجاداینطور.بابا انها که خدا پیغمبر سرشان نمیشود.بخدا تمام مشکلات از سال پاسخگویی شروع شد.لا مصب تمام هم نمیشود .ترکیدیم اینقدر پاسخ شنیدیم.من پیشنهاد میکنم برای اتمام این تراژدی سال پاسخگویی و پاسخنگویی به سبک رقصهای دونفره قدیم هر کدام یک قدم به جلو بردارند تا زودتر از موعد و در ۱۳ اسفند به هم برسند و ما هم ۷ شبانه ۷ روز در جشن ختنه سرون-ببخشید-قبولی داوطلبان نابغه وسهمیه ای پایکوبی کنیم واز شر این سال پاسخگویی هم نجات.خود ما هم که نه سهمیه داریم ونه راهی به طبقه اشراف و بزرگان میرویم که سر بذاریم بمیریم.من که الان پاشنه ها رو ور میکشم برم بمیرم.چی گفتی!!!نه بابا!!!سوالهای شب اول قبر را هم فروختند؟؟/
ای خدا اینجا دیگر وزیر و وکیل به کار نمیایند خودت به داد برس.
با کمال احترام
محمد پاسخ شنیده بی سوال

علی سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 03:08 ب.ظ

http://pezeshknews.blogspot.com/
تعدادی از متخلفین و عاملان فروش سئوالات آزمون پذیرش دستیاری بازداشت شدند

یه همراه سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.gheshm.0catch.com

سلام دوستان
دوستان شاید بهترین سوال ما این باشد که برای تقلب واضح در دفترچه های سوال ۱۳۷۷ چه کاری کرده اند؟
جواب عادلانه به این سوال از طرف مسولین !؟ تکلیف دبیرخانه فعلی را مشخص خواهد کرد؟
ژیشنهاد می شود افرادی که حوصله و امیدی دارند به این موضوع بیشتر اهمیت بدهند و از نمایندگان مجلس رییس جمهوری و وزیر این سوال را به صورت جدی جواب بخوان....

محمد سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 02:10 ب.ظ

قابل توجه دوستان عزیزی که بدون توجه به هتک حرمت جامعه پزشکی و ظلمی که بر داوطلبان سال ۷۷ تا به امروز رفته فقط به فکر امتحان زودتر هستند.
درویشی را که سالهای دراز عمر به پریشانی پشیمانی و توبه گذرانده و بخشیده نشده بود پرسیدند :چه کردی که اینهمه توبه حال تو را چاره نمیکند.گفت در جوانی دکانی داشتم در بازار. چون خبر آتش سوزی رسید دوان دوان خود را به انجا رساندم.دیدم همه بازار سوخته و دکان من سالم است پس گفتم:«الحمدلله» و از آن روز تمام عمر به توبه گذرانده ولی بخشیده نشده ام.
بترسید از«الحمدلله»که بی موقع گفته شود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد