خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفادر نظراتتان ازشایعه پردازی وعبارات ناروا خوددار ی کنیدباتشکر


 

 

هشدار نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری:
مسئولیت عواقب برگزاری آزمون دستیاری در اسفند ماه متوجه وزارت بهداشت است

برگزاری فارس: نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری گفت: برای اتمام حجت با وزارت بهداشت، کمیسیون اصل 90 مجلس امروز با امضای رئیس این کمیسیون نامه مجددی به مسعود پزشکیان وزیر بهداشت ارسال کرد و خواستار تعویق امتحان شد؛ در این نامه تاکید شد که مسئولیت عواقب برگزاری امتحان متوجه این وزارتخانه است.


 

http://dastyari.blogsky.com

تاریخ:    83/11/19ساعت: 14:26    شماره خبر: 8311190144

هشدار نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری:
مسئولیت عواقب برگزاری آزمون دستیاری در اسفند ماه متوجه وزارت بهداشت است
 

سید علی ریاض در گفتگو با خبرگزاری فارس با تاکید بر این که پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است گفت: شواهد و قرائن محکمی وجود دارد که در آزمون دستیاری سال گذشته تخلفات صورت گرفته و سؤالات آزمون به فروش رفته است.
وی افزود: از آنجا که پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال گذشته همچنان در کمیسیون اصل 90 در حال بررسی است دبیرخانه این آزمون آمادگی لازم برای برگزاری یک آزمون سالم را دارا نیست.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسعود پزشکیان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما نباید برای جامعه پزشکی نگرانی ایجاد کنیم و از آنجا که در آزمون سال گذشته تخلفاتی صورت گرفته است برای برگزاری یک آزمون سالم از وزیر بهداشت می‌خواهیم تا آزمون دستیاری سال 83 در بهار سال 84 برگزار شود.
ریاض با بیان این که کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جهت استیفای حقوق مردم و مطالبات آنها فعالیت می‌کند، تصریح کرد: طبق قانون اساسی کمیسیون اصل 90 شکایت از طرز کار قوای مجریه، قضائیه و قوه مقننه را بررسی می‌کند و سر جنگ با هیچ کس را ندارد بلکه روندی را طی می‌کند تا به نفع ملت باشد.
وی گفت: به جامعه پزشکی امیدواری می‌دهیم که آزمون دستیاری سال 83 در بهار سال آینده در فضایی سالم و با آرامش خاطر برگزار شود.
انتهای پیام/

http://dastyari.blogsky.com
تاریخ انتشار، تهران:
۱۴:۵۱ , ۱۳۸۳/۱۱/۱۹

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس

شواهدی مبنی بر بروز تخلف در آزمون های دستیاری گذشته بدست آمده است // نظر کمیسیون اصل نود برگزاری آزمون دستیاری در بهار سال آینده است

سید علی ریاض عضو هیات رییسه کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: شواهدی مبنی بر بروز تخلف در آزمون دستیاری سنوات گذشته وجود دارد که حکایت از وجود جریانی فاسد در روند برگزاری این آزمون دارد.

وی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی "مهر"، افزود: خواسته کمیسیون اصل نود مجلس این است که برگزاری این آزمون به بهار سال آینده موکول شود تا فضایی سالم برای برگزاری آن ایجاد شود و از این طریق شاهد جوی آرام برای جامعه پزشکی کشور باشیم.

 

ریاض با تاکید بر اینکه وظیفه کمیسیون اصل 90 مجلس بر اساس قانون اساسی، رسیدگی به شکایت از سه قوه و استیفای حقوق حقه مردم است، اظهار داشت: ما برای یک بار هم که شده است باید با جدیت و قاطعیت تا از بین بردن مفسده در برگزاری آزمون دستیاری پیش خواهیم رفت.

 

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود تاکید کرد: نشان خواهیم داد که کمیسیون اصل 90 در یک مجلس اصولگرا فقط حقوق مردم را دنبال می کند.

نظرات 44 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 03:18 ب.ظ

حضور محترم مسولین والامقام و پاسخگو
حقیر همینجا قبل از هر چیز اعلام میکنم که تمام مشکلات ما از این پاسخگویی دلسوزانه شماست.ما که به قدمت عمر نیاکانمان عادت کرده ایم به چوب بالای سر از شما تمنا داریم که یک چماق محکم بر سر ما بکوبید تا برویم یک گوشه خفقان بگیریم. بخدا ما ظرفیت اینهمه پاسخگویی را نداریم.داوطلاب دستیاری را چه به این حرفها!مگر نشنیده اید که وزیر محترم(قربان خاک پای جواهر آسایش شوم)گفت امتحان سالم بوده. مگر ندیدید که حضرت دکتر ناصری پور قدم رنجه فرموده امدند توضیح دادند که در تمام طول تاریخ در هیچ کجای کره ارض امتحانی به این سلامت برگزار نشده؟باز نق بزنید.این همه پاسخگویی!باز تو بگو در انجای دنیا نخست وزیر را برای ولخرجی و تعویض میز کارش استنطاق میکنند اما اینجاداینطور.بابا انها که خدا پیغمبر سرشان نمیشود.بخدا تمام مشکلات از سال پاسخگویی شروع شد.لا مصب تمام هم نمیشود .ترکیدیم اینقدر پاسخ شنیدیم.من پیشنهاد میکنم برای اتمام این تراژدی سال پاسخگویی و پاسخنگویی به سبک رقصهای دونفره قدیم هر کدام یک قدم به جلو بردارند تا زودتر از موعد و در ۱۳ اسفند به هم برسند و ما هم ۷ شبانه ۷ روز در جشن ختنه سرون-ببخشید-قبولی داوطلبان نابغه وسهمیه ای پایکوبی کنیم واز شر این سال پاسخگویی هم نجات.خود ما هم که نه سهمیه داریم ونه راهی به طبقه اشراف و بزرگان میرویم که سر بذاریم بمیریم.من که الان پاشنه ها رو ور میکشم برم بمیرم.چی گفتی!!!نه بابا!!!سوالهای شب اول قبر را هم فروختند؟؟/
ای خدا اینجا دیگر وزیر و وکیل به کار نمیایند خودت به داد برس.
با کمال احترام
محمد پاسخ شنیده بی سوال

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:52 ب.ظ

بابا این وزیر ..ونیه و این کارها رو میکنه تا یکی ترتیبشو بده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:42 ب.ظ

امیل رئیس جمهور هم که خرابه
زرشک

گوگولی سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:32 ب.ظ

ای رفیق ساده دل من....
بادمجان بم آفت نداره!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:46 ب.ظ

بچه هاکسی از دکتر حیدر پور خبر نداره؟
نیستش نگرانشم .نکنه بلائی سرش اورده باشن

محمد سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:37 ب.ظ

قابل توجه دوستان عزیزی که بدون توجه به هتک حرمت جامعه پزشکی و ظلمی که بر داوطلبان سال ۷۷ تا به امروز رفته فقط به فکر امتحان زودتر هستند.
درویشی را که سالهای دراز عمر به پریشانی پشیمانی و توبه گذرانده و بخشیده نشده بود پرسیدند :چه کردی که اینهمه توبه حال تو را چاره نمیکند.گفت در جوانی دکانی داشتم در بازار. چون خبر آتش سوزی رسید دوان دوان خود را به انجا رساندم.دیدم همه بازار سوخته و دکان من سالم است پس گفتم:«الحمدلله» و از آن روز تمام عمر به توبه گذرانده ولی بخشیده نشده ام.
بترسید از«الحمدلله»که بی موقع گفته شود.

مرغ حق سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 09:45 ق.ظ

با تشکر از همه ی دوستانی که خالصانه زحمت می کشند. منهم امسال قید کار و زندگی و درس و همه چی رو زدم و بر خلاف گفته ی وزیر عزیز (!!!!!!) هیچ تنبلی نکردم. با اینحال تا امتحان در فضایی سالم برگذار نشه ترجیح میدم به این زندگی بدتر از مرگ ادامه بدم و امتحان ندم!!(نکنه سناریوی کلاغ خبر چین درست در بیاد؟! ببینم: تو با نوستراداموس نسبتی نداری؟؟؟!!!!!!!)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 06:27 ق.ظ

جهت آگا هی همکاران
به نظر بنده این گره تنها به دست تدبیر رییس جمهور عزیزمان گشودنی است.من با شماره تلفن دفتر ریاست جمهوری (۶۱۳۳) تماس گرفتم وروی پیغام گیر خواهش خود را برای تعویق امتحان بنا بر اعلام قبلی دبیر خانه بیان داشتم از تمامی همکاران عزیز نیز خواهشمندم سریعا وتا زمان ازدست نرفته با این شماره تماس گرفته واز جناب رییس جمهور طلب کمک نمایند به امید رقابتی سالم در امتحانی سالم

یک پزشک دردمند :: pezeshk@yahoo.com :: دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۳

--------------------------------------------------------------------------------

بحث حقوقی!
چرا در نظر سرکار خانم دکتر سحر نام فیلم مناسب وزیر سانسور شده مگر کلمه وزیر یک شخصیت حقیقی محسوب می شود؟! بهتر است بدانید از لحاظ حقوقی اگر کلمه دکتر پزشکیان بکار رفته بود یک شخص حقیقی ! در نظر گرفته می شد ولی وزیر می تواند هر کسی باشد حتی می تواند وزیر جنگ امریکا باشد پس بقول همکارمان مرگ بر امریکا!پس خواهش میکنیم بیش از اندازه محافظه کاری نکنید الان تمام دنیا فهمیده وزیر بیش از این حرفها در صدد است ثابت کند که یک ... ... ... است ضمنا این فیلمها و اسامی هیچ ربطی بهم ندارند از مچ کردن خودداری کنید!
اسامی:رئیس جمهور- وزیر- رئیس سابق مافیاخانه-معاون وزیر- رئیس جدید دبیرخانه-
اسامی فیلمها:سکوت بره ها - مرد عوضی - پول و بردار و فرار کن - دو راهی - ....


نازنین :: nazi44m@yahoo.com :: دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۳

--------------------------------------------------------------------------------

آقای رییس جمهور لطفا عجله کنید.
امیدوارم قول اعمال نظر آقای خاتمی فقط در حد یک صحبت باقی نماند ودوم اینکه این قول هر چه سریعتر وبه دور از کاغذ بازی های اداری مرسوم انجام شود و سوم اینکه نتیجه این اقدام هم جهت با خواست اکثریت شرکت کنندگان در آزمون دستیاری باشد؛تا ما هم بالاخره بعد از بیشتر از یک ماه از بلاتکلیفی نجات پیدا کنیم!و ضمنا از زحمات دکتر مجتبی واهب کمال تشکر را دارم.

آتوسا :: atousa_esmzadeh@yahoo.com :: دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۳

بهاره سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام.چند وقتی غیبت داشتم؛راستی چرا هنوز تکلیف معلوم نشده؟یعنی......انشاا..که عقب میافته وتکلیف امتحانهای سالهای قبل هم معلوم میشه.بهر حال امروز یعنی دیروز که اخبار زیادی بوده.این چند روز خبرهای خوب میاد.امیدوار باشید.

کلاغ خبرچین سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:57 ق.ظ

نه عزیز برادر !
سعی کرده ام در محضر این سید بزرگوار و حقگو شاگردی کنم.
به هر حال تا ما و حضرات هستیم این حکایت ادامه دارد .....

ولی راستش را بخواهید چندتا از پر مشکی های خبر رسان بهم گفتن که خبر های خوبی در راه است .منتظر بمانید ..
بهرحال شاد باشید و غم این دنیای مسخره را نخورید.

مرغ حق سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:38 ق.ظ

دست کلاغ خبر چین درد نکنه. خوشحالم که تا آن موقع زنده م!
و متاسفم که در مملکتی زندگی میکنم که به هیچکس نمیشه اعتماد کرد. اگه نمایندگان به نتیجه برسند واقعا فصل نوینی در حیات این کشور رقم خورده و ما به ادامه زندگی امیدوار خواهیم شد.( نترکم!!!!!)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:25 ق.ظ

افرین خیلی قشنگ بود واقعا مال بهزاد نبوی بود؟

چهل سال بعد در چنین روزهائی...... سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:51 ق.ظ

با اجازه ّ سید ابراهیم نبوی ّ
××××××××××××××××
اینجا میدان بهارستان است . درکنار اهرام عده زیادی پیرمرد و پیرزن جمع شده اند و سرگرم گفتمان هستند. عده ای داد میزنند : ما حاضر نیستیم ۱۳ اسفند امتحان بدهیم . چند پیرمرد هم که نقاب زده بودند و همدیگر را حاج بابک صدا میزدند عصا هایشان را بلند کردند و گفتند : الا و بلا ۱۳ اسفند !
این افراد همان پزشکانی هستند که قرار بود ۴۰ سال قبل در امتحان پذیرش دستیار دوره سی ودوم شرکت کنند ولی بعلت بالا گرفتن اختلاف بین مجلس و وزارت بهداشت همچنان بلاتکلیف مانده اند . هرروز به مجلس و وزارت بهداشت سر میزنند تا ببینند بالاخره چه زمانی برای آزمون تعین میشود .
این در حالیست که دوره ۷۲ این امتحان چند روز قبل برگزار شده است .
ناگهان ولوله ای در جمعیت پیدا میشود . یکنفر میگوید اورکا اورکا ( یافتم ٬ یافتم ) . و مرغی را که در دست گرفته به همه نشان میدهد ومیگوید : این همان مرغ آقای وزیر است . ببینید یک پا بیشتر ندارد . بیدمشک ع نوه دکتر نسترن ب که به نیابت از مادربزرگش به تجمع آمده میگوید : نگاه کنید جمعا ۱۳ تا پر دارد نه بیشتر . بیدمشک ع برای خانم دکتر بهاره که جویای حال مادربزرگش شده توضیح میدهد که ایشان همچنان امیدوارند که امتحان عقب بیافتد و فعلا در اوقات فراغت مشغول یادگیری تایپ فارسی با کامپیوتر هستند وتا حالا ۱۳ تا کامپیوتر سوزانده اند .
پیر سپید موئی که لبخند ملیحی بر لب دارد میگوید : من میدانستم . من هنوز امیدوارم با این مدرکی که پیدا شده امتحان به بهار بعدی موکول شود . دونفر از بابکها به هم سقلمه میزنند و میگویند : خودشه « امیدوار » همینه .

دو وبلاگ ّدستیاران پزشکیّ و ّ امتحان دستیاری و پزشکان معترض ّ درهم ادغام شده و اکنون چندین هاست و سرور بزرگ را در سراسر جهان اداره میکنند . این شبکه عظیم که هم اکنون ۱۳ ماهواره اختصاصی برای خود دارد عمده درآمدش را از راه آگهی فروش و پیش فروش و مزایده سوالات دستیاری و نیز نمایش فحشها و بد و بیراه هایی که موافقین و مخالفین امتحان دوره ۳۲ به همدیگر و وزیر و نمایندگان میدهند ٬ کسب میکند .این بخش از سایت بعنوان پرسابقه ترین وبلاگ دنیا شناخته شده و هرروز بیش از ۱ میلیارد نفر از آن باز دید میکنند و با خواندن فحاشیهای این جماعت پزشک می خندند و لذت می برند .

فردا گزارشهای بیشتری را از این تجمعات و نیز مصاحبه با بعضی از داوطلبان که هنوز زنده مانده اند ( مثل : امیدوار . محمد . آریا .پسرک تنها . پزشک . مرغ سحر . مرغ حق . آواره . آزرده . گروه بابک و......) تقدیم حضورتان خواهد شد . همچنین همکار دیگر گزارشگرمان بدنبال آقایان جکسون حیدرپور و میخائیل ریاض و آلبرت پزشکیان نوه های دکترحیدرپور و ریاض و پزشکیان میگردد تا با آنها هم مصاحبه کند .
تا فردا
کلاغ خبرچین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:42 ق.ظ

[email | web] سوخته


سلام
منصفانه که فکر می کنم:
از انتخاب رشه پزشکی متاسفم...!
یادش به به خیر...
نابغه ای بودم مملو از غرور و اعتماد به نفس و ...
اما حالا چی ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:27 ق.ظ

[email | web] سوخته


سلام
منصفانه که فکر می کنم:
از انتخاب رشه پزشکی متاسفم...!
یادش به به خیر...
نابغه ای بودم مملو از غرور و اعتماد به نفس و ...
اما حالا چی ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:06 ق.ظ

.من و تعدادی از همکارانمان نامه ای به ایشان نوشتیم و از ایشان مدد خواستیم در کمال ناباوری! امروز از دفتر ایشان با بنده تماس گرفته شد و عنوان شد در چند روز اتی رئیس جمهور در مورد ازمون اعلام نظر خواهند کرد پیشنهاد می کنم دیگر همکاران علاقمند هم از طریق سایت رئیس جمهور با ادرس http://www.president.ir/
در قسمت نامه به رئیس جمهوراعلام نظر کنند که بدون شک تاثیر گزار خواهد بود فقط یاداوری میکنم حتما بامشخصات درست و آدرس و تلفن اعلام نظر نمائید تا به ان توجه شود در غیر اینصورت هیچ پاسخی به انها داده نخواهد شد.
ضمنا صمیمانه از همکار عزیزمان اقای دکتر بهرام چوبان تشکر و قدردانی میکنیم و روحیه شکست ناپذیرشان را در پیگیری مشکلات ازمون دستیاری می ستائیم که انصافا در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند.

و پروردگارا تا تو چه خواهی که بی شک همان شود پس تو را تاابد شکر.


مجتبی واهب :: drvaheb@yahoo.com :: دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۳

ممنون امیدوار جان دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 11:54 ب.ظ

امید وار جان
از دلداریتون ممنونم. توکل بر خدا . ماها فقط خدا را داریم.
انشاال.. هرکی زحمت کشیده به نتیجه اش برسه و شما هم همینطور .
واقعا که احساس خوبی بهم دست داد از لطفتون ممنونم

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 11:50 ب.ظ

دیگه دیره خیلی دیره.....

پزشک دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 11:14 ب.ظ

دوستان پیشنهاد میکنم افرادی که موافق با برگزاری امتحان سالم هستند به سایت اقای خاتمی قسمت نامه ها شکایت نامه خودمان را بنویسیم همراه با ذکر مشخصات و شماره نظام پزشکی.
فقط از دوستان چه موافق و چه مخالف خواهش میکنم از توهین به شخصیتها خودداری کنیم

محمد دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:53 ب.ظ

محمد


جناب آقای ریاض
اینهمه جار و جنجال فقط برای این بود که بگویید مسولیت برگزاری و نتایج ان متوجه وزارتخانه است؟دست مریزاد
ما فکر میکردیم مسولیت متوجه شهرداری منطقه ۲۰ است.
خوب همه را مضحکه کرده اید.اقا زودتر کاری بکنید اگر هم نمیتوانید بگویید خیال همه جمع شود.

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:46 ب.ظ

خدمت همکار عزیز آقا بابک دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:41 ب.ظ

فقط یک سئوال از شما دارم و آن اینکه آیا قبول می کنید بهترین چیزی که دارید به دست فرد یا افرادی که مظنون (دقت کنید ) به خیانت ودزدی هستند بسپاری؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:36 ب.ظ

اون اقا یا خانومی که نوشته مطمئن باشید فردا نماینده ها اعلام میکنند که ۱۳ اسفنده ::::: خواب دیدی خیر باشه نمیانده ها به این سادگی کنار نمیان تو هم از همین الان برای دو سه ماه دیگه برنامه ریزی کن اگرم خواستی تنهایی برو ۱۳ اسفند امتحان بده

nastaran-b دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:23 ب.ظ

bishtare maha amadeem ama masale ine ke agar emtehan emsal 13 bashe baz ham hamin vazir va tarafdarash haghe man va to ro mikhoran pas bayad yek seda ba ham bashim va begooom ke emtehan bayad aghab biofte ta taklif maloom beshe

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:04 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 08:07 ب.ظ

آخرین خبر از یک منبع۱۰۰٪مطمئن:
امتحان ۱۳ اسفند
نماینده هاآن را فردا صبح اعلام میکنند
مطمئن با شید مطمئن مطمئن مطمئن.

امیدوار دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 07:27 ب.ظ

بابا ناامید نشوید انشالله امسال قبول میشوید

من هم مثل شما! دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام
واقعا که من هم مثل همه شما ضربه خوردم. ۶ ماهه که کار نمیکنم. هرچه پس انداز هم داشتم خرج کلاس رفتن کردم چون قبولی برام خیلی مهمه.
تنها قضاوتی که میشه داشت اینه که این آقایون مسوولین هیچکدام امتحان درست و حسابی رزیدنتی نداده اند. چون اگر کسی برای این امتحان زحمت کشیده باشد هیچوقت با زندگی و سرنوشت اینهمه پزشک بازی نمی کند. در هر حال من که دیگه به هیچ کدام از این حرفها اعتماد نمی کنم.
ان شا ا... می خونم برای سال بعد

محمد دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 07:12 ب.ظ

دوستان عزیزی که به نحوه عملکرد نمایندگان مجلس اعتراض دارید :
توجه داشته باشید که هرکاری روند قانونی و بخصوصی داشته و اثبات چنین اتهام بزرگی احتیاج به مدارک و اسناد محکمه پسندی دارد . فراموش نکنید که ما خودمان از نمایندگانمان خواستیم که چنین دوسیه ای را باز کنند . بخاطر دیدن آنهمه بی عدالتی در پذیرش دستیار . لیکن ما مدرک نداریم و فقط میدانیم و مطمئنیم که تخلفهائی صورت گرفته .
اما اینکه چرا امروز و در این برهه حساس چنین وضعی پیش آمده دلیل ساده ای دارد . بیاد آورید که بارها وبارها کمیته تحقیق و تفحص مجلس اعلام کرد که بعلت عدم همکاری وزارت بهداشت کارشان لنگ مانده است . چرا وزارت همکاری نمیکرده و هنوز نمیکند ؟؟ آدمی که دزدی نکرده باشد از هیچ بازجوئی واهمه ندارد . مگرنه ؟؟؟؟
بنابراین وکلایمان در راستای بررسی ها در این زمان به این نتیجه قطعی رسیده اند که وجود تخلفات از نظر آنها قطعی بوده و منشاء اصلی فساد بخش اجرا کننده آزمون یعنی دبیرخانه است . بنابراین برای جلوگیری از ادامه جنایات و خیانتهای این باند باید بطور ریشه ای با آنها برخورد کرد . اما همانطور که می بینید هنوز که هنوز است وزارتخانه نه تنها همکاری نمیکند که بکرات در این چند روز انواع بی احترامی ها و اهانتها را به جامعه پزشکی و حتی نمایندگان محترم مجلس روا نموده است . جناب وزیر هم مصر است تا امتحان توسط گروهی برگزار شود که تقریبا تمام داوطلبان به استناد شواهدی که خود سراغ دارند و نمایندگان به استناد مدارکی که بدست آورده اند به آنها اعتماد ندارند .
دفترچه سال ۷۷ را چه کسی میتواند انکار کند ؟ قبولی نمره پائینها در سال ۸۱ و کودنهای مشهور در سال ۸۲ را چه کسی یارای انکار است ؟
حال آیا باید باز هم اجازه دهیم تا در یک کمدی درام دیگر بنام امتحان ۸۳ ملعبه و مضحکه این قوم خائن شویم ؟

دوستان ! تقصیر مشکلات ایجاد شده در این زمان حساس بر گردن وزارت بهداشت و شخص وزیر است و بس . اگر ایشان با کمیته قانونی و رسمی تحقیق مجلس همکاری کرده بودند کار تا این زمان به تاخیر نمی افتاد. اما ایشان تا کنون با کتمان و ممانعت از روند قانونی کار کمیته تحقیق مانع برملا شدن فساد دستگاه تحت اختیارشان شده اند .
بنابراین ما نباید نسبت به تاخیر ابراز فساد و اعلام درخواست تعویق امتحان در این زمان حساس به نمایندگان محترم مجلس اعتراض کنیم . چرا که اتفاقا آنها درسترین کار را انجام میدهند و نیک میدانند که جلوی ضرر را هرزمان بگیرند منفعت است . از سوی دیگر ما نسبت به ضرر و زیانهای مادی و معنوی که بخاطر مسائل این چند هفته به همه شرکت کنندگان وارد شده است باید از وزارت بهداشت و وزیر این وزارتخانه شکایت کنیم .
اما اینکه چرا وکلای محترم ما در ارائه اسناد و مدارک تخلفات به قوه قضائیه تعلل میورزند واینکه منتظر چه چیزی هستند و یا چه عاملی هنوز سد راه این مهم است ٬ مطلبی است که من هم از درک آن عاجزم . لیک نکته ای را خوب میدانم و آن اینکه باید صبور بود .
صبر اگرچه تلخ است اما بر شیرینی دارد . لذا بعنوان عضوی کوچکتر از همه در جامعه بزرگ پزشکی از همه دوستان و همکاران عزیزم تقاضا میکنم صبر پیشه گیرند . گاه برای رسیدن به مقصود باید مرارتها بیشتری را هم تحمل کرد .
امروز وظیفه ما اینست که لحظه ای هم از پا ننشینیم . یک قدم هم عقب نگذاریم که دشمن قدرتمند است !
باید هرچه بیشتر به کل جامعه بفهمانیم که حرف این عزیزان همان خواسته برحق ماست نه کینه و عناد شخصی !

در انتها خواسته هایمان را مجددا در چند عبارت خلاصه میکنم :
الف -- افشای کامل هویت ومجازات متخلفان در وزارتخانه در هر سطح و مقامی که باشند .
ب -- اخراج و مجازات کسانی که بطور غیر قانونی در این سالها وارد دوره دستیاری شده اند .
ج -- پاکسازی دبیرخانه و کلیه دست اندرکاران آزمون دستیاری و پذیرش دستیار فوق تخصصی و بکار گماردن افراد صالح و امین
د -- اصلاح قوانین و مقررات پذیرش دستیار
ه -- نظارت دقیق نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر کل روند پذیرش دستیار تخصصی و فوق تخصصی
و -- تعویق زمان برگزاری امتحان به دو دلیل : ۱) تکمیل تحقیقات کمیته تحقیق و تفحص مجلس و اصلاح کامل ساختار آن و ۲) جبران ضرر وزیانی که تعداد زیادی از داوطلبان بعلت عملکرد نادرست وزارت خانه در تعین زمان آزمون متحمل شده اند .
ز -- اطمینان بخشی به جامعه مبنی بر سلامت کامل آزمون در همه ابعاد آن ٬‌از حفاظت سووالات طرح شده تا حفظ پاسخنامه افراد و اطلاعات کامپیوتری ( که قابل دستکاری هستند ! )
ح -- شفاف سازی کامل و دقیق در روند پذیرش دستیار بصورت ارائه علنی نمره و رتبه همه افراد و بخصوص افراد پذیرفته شده .

به امید آنکه همه مان در رقابتی سالم شرکت کنیم .
محمد از شیراز

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 07:08 ب.ظ

۷ سال است که همه آقای خاتمی را می شناسیم حتما به وزیر بهداشتی که خود آقای خاتمی او را گمارده دستور گفتمان صادر می کند اگر امیدی باشد همان نمایندگان مجلس آن هم نه زیاد!

آزرده دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 07:04 ب.ظ

ای بابا چه رئیس جمهو ر عزیزی ویا نماینده های خوبی ۱۱۱۱۱ پدر مارو درآوردند۱۱۱۱۱ توی این مملکت نمی شود یک امتحان داداصلا با این همه نفت وپول حتی نباید برای ادامه تحصیل اینقدر زجر کشید از بلغارستان واوکراین و...... که دیگر گداتر نیستیم رزیدنت شدن درآنجا مثل آب خوردن است
البته برای ما بخا طر زبان مشکل است. درهرصورت اگر کسی به فکر این قشر سرعمر۱ روشنفکر جامعه بود این همه مارا دق مرگ نمی کردند.حدود۱۶ هزارپزشک بیکار پشت یک امتحان با ظرفیت کم ۱۲۰۰نفری قرارگرفته اند در گنداب فسادی هم که وجود دارد یکی دزد میشودیکی متقلب ویکی دیگر خلا فکارو...........ولی خوب مثل اینکه اینها مهم نیست که برایش برنامه ریزی کنند یاسرمایه بگذارندمهم اینست که فلسطین ولبنان وعراق وافغانستان و..........آباد شوند حالا ما هم مردیم مردیم به جهنم مثل اینکه سر من هم مثل سر زهرا کاظمی زیادی کرده به خدا اعصابم خرد شده اصلا نمی توانم تمرکز کنم وذرس بخوانم ازیک طرف نمره ی پارسالم مرزی است واگر متقلب هارااخراج کنند ممکنه اسم من دربیاید ازطرفدیگر امسال کلاس رفته ام وتابهمن داشتم درس میخواندم که تاریخ عوض شدودرس خواندنم شل شد حالا که اصلا برای ۱۳اسفند آمادگی ندارم آنوقت دکتر ریاض می فرمایند که آق وزیر اگرمیخواهد امتحان بگیرد ولی مسئولیت را خود بعهده بگییرد حالااین هم شدکار۱۱ باید یک نامه به سازمان حقوق بشربنویسم ازحرص خوردن بهتره۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

امیدوار دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 06:35 ب.ظ

وای خدا از دهانت بشنود

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 06:02 ب.ظ

دوستان هول نشوید بزودی خبر خوش خواهید شنید با اطمینان میگویم ..

امیدوار دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 05:57 ب.ظ

اخرین خبر طبق یه کامنت در سایت پزشکان:

جهت اگاهی همکاران گرامی
همکاران عزیز لحظاتی پیش از دفتر ریاست جموری با بنده تماس گرفتند و عنوان شد در چند روز اینده رئیس جمهور عزیزمان در مورد ازمون دستیاری اعمال نظر خواهند کرد یادآوری میکنم بنده به اتفاق عده ای از همکاران در طی نامه ای از رئیس جمهور خواستار رفع مشکلات پیش امده شده بودیم متن نامه جهت یاداوری در زیر اورده شده. از همکاران مخالف! هم صمیمانه می خواهم در صورت اعلام نظر فقط با اسم صحیح و مشخصات درست اعلام نظر کنند و از توهین به دیگر همکاران و مسولین پرهیز کنند که اینکار شایسته جامعه ما نیست.

رئیس جمهور عزیزمان جناب اقای خاتمی
با درود
این دردنامه جمعی از پزشکان عمومی به شماست .ساده و خلاصه برایتان می نویسیم روزگاری ما عاشقانه شما و عقایدتان را برگزیدیم و تاکید می کنیم همچنان به ان اعتقاد داریم .
متاسفانه در سالهای اخیر در دبیرخانه آموزش پزشکی وزارت بهداشت و درمان وقایع ناگواری رخ داده که از ان جمله فروختن سوءالات مهمترین آزمون پزشکی یعنی آزمونهای دستیاری است که دفترچه سال ۷۷ و نحوه کد گذاری و تقلب مسولین بعنوان یک نمونه بارز پیوست می گردد و این نشان از قصور عمدی مسوءلان ان نهاد داشته است. پس از پیگیریهای زیاد بالاخره کمیته ای از مجلس شورای اسلامی پیگیر این قضیه شد که تاکنون نتیجه چشمگیری به جامعه پزشکی ارائه نشده و در این مدت همواره علت ،عدم همکاری لازم توسط وزیر عنوان شده است .
به جهت این عدم همکاری ،طرح تحقیق و تفحص از دبیرخانه تصویب شد.این کمیته برای کشف دقیق تر جرم و شناسائی مجرمین خواستار تعویق زمان امتحان امسال از ۱۵ بهمن به اوایل سال بعد شد که اقای دکتر کریمی بعنوان معاون وزیر و سرپرست جدید دبیرخانه اموزش پزشکی موافقت کردند و رسما از طریق مصاحبه با رسانه های خبری زمان امتحان را به بهار سال ۸۴ انتقال دادند .
چند هفته بعد در اقدامی دور از انتظار وزیر بهداشت شخصا در رسانه ها ظاهر شده و زمان برگزاری امتحان را ۱۳ اسفند اعلام می کنند و این در حالی است که کمتر از یکماه به زمان امتحان باقی است .
اکنون چند نکته مطرح است
۱- این تغییرات خصوصا زمان اعلام شده توسط وزیر لطمه شدیدی به برنامه ریزی پزشکان عمومی که رکن اول درمان درکشور هستند، زده و سبب تشویش و دل سردی انها گردیده است .
۲- چرا پس از گذشت ۸ ماه هنوز جناب وزیر حاضر به همکاری با مجلس و برخورد با متخلفان نیست؟
۳- اقدامات جناب وزیر سبب سلب اعتماد پزشکان نسبت به دیگر خدمات و امور در وزارتخانه گردیده است اگرچه ما نیز باشخصیت والای اخلاقی ایشان آشنا هستیم .
در پایان خواهشمندیم با توجه به زمان کوتاه تا ۱۳ اسفند و مشکلات فراوان پیش امده برای ۱۵۰۰۰ پزشک عمومی،این قشر نجیب و بدون توقع تا رفع این مشکلات توجه لازم مبذول فرمائید.قبلا از جنابعالی و دیگر اعضائی که در دولت خالصانه برای رضای خدازحمت می کشند تشکر و قدردانی می کنیم.
جمعی از پزشکان

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 05:49 ب.ظ

بابا این و......زیر شخصیت ضد اجتماعی داره و یکهو دیدید گفت امتحان را سر قبر ننه اش برگزار میکنه .اخه اون ..نده اونقدر داد تا مرد و مسعود هنوز باباشو نمیشناسه و دایما تاریخ تولدش را عوض میکنه تا مبادا در اون تقلب نشه .گاهی میگه بابام سقراطه یه دقیقه بعد میگه بابام شوارتزه واین قضیه از ۲۰ سال قبل که مادرشو شناخت ادامه داره.....

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 05:14 ب.ظ


تهران:۱۴:۵۱ , ۱۳۸۳/۱۱/۱۹ نسخه چاپی ارسال این خبربه دوستان

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس در گفت وگو با "مهر":
شواهدی مبنی بر بروز تخلف در آزمون های دستیاری گذشته بدست آمده است // نظر کمیسیون اصل نود برگزاری آزمون دستیاری در بهار سال آینده است
سید علی ریاض عضو هیات رییسه کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: شواهدی مبنی بر بروز تخلف در آزمون دستیاری سنوات گذشته وجود دارد که حکایت از وجود جریانی فاسد در روند برگزاری این آزمون دارد.
وی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی "مهر"، افزود: خواسته کمیسیون اصل نود مجلس این است که برگزاری این آزمون به بهار سال آینده موکول شود تا فضایی سالم برای برگزاری آن ایجاد شود و از این طریق شاهد جوی آرام برای جامعه پزشکی کشور باشیم.

ریاض با تاکید بر اینکه وظیفه کمیسیون اصل 90 مجلس بر اساس قانون اساسی، رسیدگی به شکایت از سه قوه و استیفای حقوق حقه مردم است، اظهار داشت: ما برای یک بار هم که شده است باید با جدیت و قاطعیت تا از بین بردن مفسده در برگزاری آزمون دستیاری پیش خواهیم رفت.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود تاکید کرد: نشان خواهیم داد که کمیسیون اصل 90 در یک مجلس اصولگرا فقط حقوق مردم را دنبال می کند.

--------------------------------------------------------------------------------
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد



[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 05:11 ب.ظ

دکتر ریاض آخرش گفته ؛به جامعه پزشکی امیدواری میدهیم که بهار سال آینده برگزار میشه: به نظر من خیلی جای امیدواری هست. کمیسیون اصل ۹۰ قدرتش زیاده .

اریا دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 05:01 ب.ظ http://aria

مهم مبارزه با فساد و تجاوز است حتی اگر کمی هم ما ضرر کنیم با بی بخاری و اه وناله کار درست نمیشود مثل جنگ تا کشته ندهی پیروز نمیشوی مرگ بر ظلم مرگ بر پزشکیان

پزشک دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:51 ب.ظ

دوست عزیزم من هم مثل شما هستم اصلا تمرکز ندارم .
واقعا نمیدونم اخر ما به کجا میکشه هر روز که بیدار می شم فکر میکنم که امروز می خوان چی بگن.
در ضمن امسال مطمئن باش که سوالات طوری باشه که سطح نمرات خیلی بالا باشه تا اقایون برای سال قبل بهانه ای جور کرده باشن.
من منظور دکتر ریاض رو اینطور تلقی میکنم که اگه امتحان بهار اینده برگزار بشه سالم خواهد بود ولی حیف که نمیشه.

پسرک تنها دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:50 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

شما هم همین چیزی که من ازین فرموده جناب نائب رئیس برداشت کردم برداشت کردین؟
خسته نباشن واقعا

امیدوار دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:42 ب.ظ

دقیقا مثل من.......من که دیگه خسته شدم مثل همه شماها

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:38 ب.ظ

واقعا مثل بچه ادم داشتیم درس می خوندیم
اما الان ۱ ماهه که پریشونیم!!!!!!!!!!!!!!!
من که خیلی ضرر کردم.........................
همش هم نشستم فکر میکنم عقب میفته!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:09 ب.ظ

یک کلام ختم کلام
ما می توانیم هر چه کاسه وکوزه است سر خاتمی و دکتر پزشکیان وایل و تبارش بشکنیم اما
دقت داشته باشید که این آش را دکتر حیدرپور و دکتر ریاض برای ما پختند.
ما که مثل بچه آدم داشتیم درسمان را می خواندیم وخود را برای امتحان در ۱۵ /۱۱ آماده می کردیم یهو این چه صیغه ای بود که آقایان مجلسی بالا آوردند؟
اگر نمی توانستید کاری بکنید چرا از اول دخالت کردید
آقایان دکتر حیدر پور - دکتر ریاض - رئیس کمیسیون اصل ۹۰ -
رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان -رئیس مجلس- و بقیه که که ما را بی آب و نون کردید.
چکار به کار ما داشتید
آیا ۲۰۰ نفر جلو دوربین به به خطای خود اعتراف کنند و هنوز نمایندگان مجلس و وزیر بهداشت ان فیلم را مشاهده نکرده باشند.
آیا کسی دیگر از مجلسیان حاضر است اعلام کند من فیلم آن ۲۰۰ نفر ویا حتی ۴۰ نفر را دیده ام
آیا یک قاضی در این کشور نیست که فیلم را به ایشان نشان دهید واو براساس ان قضاوتی بکند یا دستور پیگرد قانونی دهد؟
آیا فیلم را به دادستان تهران نشان نداده اید که او می فرماید هنوز مدرک محکمه پسندی نداریم
حفاظت اطلاعات سپاه که به فرمایش دادستانی مسئول پیگیری مورد است آیا هنوز نتوانسته است به نتیجه برسد
اقایان دکتر حیدر پور ودکتر ریاض شما مخاطب این سوالات هستید .
اگر جواب شما مثبت است پس بفرمایید چرا هر روز ما را وعده فردا می دهید
واگر جواب شما منفی است پس بفرمایید چرا ما را وسرنوشت ما را به بازی گرفتید ؟
چرا ما را به بازی گرفتید ما که مثل بچه آدم داشتیم درسمان را می خواندیم
دوستانم گفتند که در حافظه پزشکی ایران برای سالهای زیادی نام دکتر پزشکیان باقی خواهد بود البته همینطور است اما آقایان دکتر حیدر پور و دکتر ریاض
نام شما هم تا مدت زیادی در خواطر خواهد ماند.
برای پزشکیان عده ای هرچند کم هستند که هورا بکشند
اما برای شما همه می گویند همه همه و همه می گویندچه بی عرضه بودند و نادان
انتهای پیام

مرغ سحر دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:05 ب.ظ

خبرگزاری مهر:دکتر ریاض:شواهد حاکی از فساد در بگزاری ازمونهای سالهای قبل است برای یکبار با فساد در برگزاری ازمون با جدیت مبارزه میکنیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد