خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفادر نظراتتان ازشایعه پردازی وعبارات ناروا خوددار ی کنیدباتشکر


عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس :
مجلس اهرمهای نظارتی لازم را برای تعویق آزمون دستیاری دراختیار دارد    
خبرگزاری فارس:عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی برای اجرای وظیفه نظارتی خود بر دستگاههای اجرایی و جلوگیری از تخلف آنها اهرمهای نظارتی خاصی در اختیار دارد که در صورت ادامه لجاجت وزارت بهداشت برای تعویق آزمون دستیاری مورد استفاده قرار می گیرد.


تاریخ:     83/11/1۸ساعت:   10:40شماره خبر: 8311180038

عوض حیدر پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود:‌ متاسفانه وزیر بهداشت به هیچوجه نقش نظارتی مجلس را قبول ندارد و درک ایشان از نحوه نظارت مجلس درست نیست به همین علت با توهین و بی احترامی مداوم به مجلس شورای اسلامی و مقاومت در برابر تصمیمهای مجلس در واقع در مقابل مردم ایستادگی و مقاومت می کند.
وی ادامه داد: بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی می تواند نقش نظارتی خود را در همه امور انجام دهد و مسلم است که نظارت مجلس در امور اجرایی است و این نظارت یک امر قانونی است و به هیچوجه بیانگر دخالت مجلس در امور دستگاههای دولتی نیست.
وی گفت: اعمال نظارت مجلس در سطح نهایی امور اجرایی و جاهایی که شائبه خطا و کوتاهی یا تخلفی وجود دارد اعمال می شود اما وزیر بهداشت این وظیفه مجلس را قبول ندارد و به طور مداوم به رفتار توهین آمیز و اهانتهای مداوم خود به مجلس ادامه می دهد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در صورتی که وزیر بهداشت به مقابله با مجلس ادامه دهد و به تغییر زمان آزمون دستیاری که مورد نظر مجلس و اغلب پزشکان شرکت کننده در این آزمون است تن ندهد و در عین حال دستور العملهای اجرای آزمون دستیاری قبل از برگزاری آن تغییر نکند و اعضای متخلف آزمونهای سنوات قبل تغییر نکنند قطعا با استفاده از اهرمهای اجرایی که در اختیار مجلس است از برگزاری آزمون دستیاری جلوگیری می کنیم.
وی ادامه داد: صحبتهای ضد و نقیض مسئولان وزارت بهداشت به اندازه کافی موجب تشویش اذهان داوطلبان و نگرانی و اضطراب آنان شده است بنابراین مجلس که بنای کار خود را دوری از تنش و هیاهو گذاشته است نمی خواهد به این جو ملتهب دامن بزند به همین علت امیدواریم قبل از آنکه مجلس وارد فاز برخوردهای قانونی شود در فضایی آرام مشکلات برگزاری ابهام آمیز آزمون دستیاری حل شود.
نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه وزیر بهداشت بدون توجه به خواست اکثریت پزشکان داوطلب و نظر مجلس شورای اسلامی و حتی نظر معاون آموزشی خود با لجاجت تمام بر برگزاری آزمون دستیاری در 13 اسفند تاکید می کند و به نوعی نقش سخنگوی معاونت آموزش یا روابط عمومی آن را به عهده گرفته و مجالی به تصمیم گیری مسئولان معاونت آموزش و دبیر خانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی نمی‌دهد.
حیدرپور افزود: تعویق آزمون دستیاری به دو دلیل از سوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس پیگیری می شود اول آنکه با توجه به مصاحبه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در تلویزیون و اعلام تعویق آزمون دستیاری به سال بعد که بر اساس توافق وی با مجلس بود، عده زیادی از داوطلبان آزمون دستیاری برنامه ریزی درسی خود را تغییر داده و در صورت برگزاری آزمون در 13 اسفند ضرر می کنند و دوم آنکه هنوز شائبه تخلف در برگزاری آزمون و رفع مشکلات اجرایی آن برطرف نشده و برگزاری آزمون در فضایی مبهم و مشوش به نفع هیچ کس نیست.
وی ادامه داد: موارد متعددی از تخلف در آزمونهای دستیاری در سالهای 81 و 82 به وزارت بهداشت گزارش کرده ایم اما مسئولان این دستگاه اجرایی به هیچوجه در صدد پاسخ به این ابهامات برنیامدند.
عضو کمیته تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری اضافه کرد: مسئله تخلف در تخصیص سهمیه مناطق محروم نیز همچنان به قوت خود باقی است و در هیچ مرحله ای پذیرفته شدگان این سهمیه در مناطق محروم جذب نشده اند بلکه فقط وسیله ای برای پذیرش افراد خاص بوده است.
وی ادامه داد: اعضای کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس، موضوع درخواست تعویق آزمون دستیاری را حتی با شخص رئیس جمهوری نیز درمیان گذاشتند و ایشان قول مساعد داد که دستور لازم را برای تعویق آزمون دستیاری ابلاغ کند اما با شناخت ما از شخص وزیر بهداشت به نظر می رسد ایشان حتی به نظر رئیس جمهوری نیز توجه نمی کند.
انتهای پیام/

http://dastyari.blogsky.com

کشمکش بین وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس ادامه دارد
مجلس برای به تاخیر انداختن زمان آزمون دستیاری همچنان در تکاپوست

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نمایندگان مجلس از هر راهکار قانونی نظارتی برای به تاخیر انداختن آزمون دستیاری استفاده خواهند کرد و تا زمان تعیین شده آزمون دستیاری تخصصی پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان تمامی تلاش خود را خواهند کرد تا این زمان را به تاخیر بیندازند.
دکتر عیوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر افزود: به طور حتم تا زمانی که تخلفات در آزمون گذشته مشخص نشده نباید امتحان دیگری برگزار شود اما متاسفانه وزیر بهداشت و درمان در جلسه دیروز، در برابر نمایندگان مجلس موضع گیری و عنوان کرد که نمی توان به نظر هر نماینده مجلس توجه کرد.

وی اظهار داشت : مجلس شورای اسلامی به عنوان قوه مقننه با شان نظارتی خود از وزارت بهداشت و درمان درخواست کرده که به علت رعایت حقوق 15 هزار پزشک داوطلب در این آزمون و سرگردانی ناشی از مشکلات وزارتخانه، آزمون امسال را به تاخیر بیندازند.

دکتر حیدر پور تصریح کرد: بیش از 90 درصد این داوطلبان درخواست تاخیر برگزاری آزمون را دارند و عدم برنامه ریزی صحیح وزارتخانه سبب ایجاد اضطراب در این افراد شده است.وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون مجلس، نمانیدگان پزشکان داوطلب در این آزمون بوده و فقط به درخواست آنها خواستار تاخیر زمان آزمون هستند و نمایندگان قرار نیست که در این آزمون شرکت کنند، اظهار داشت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان از وزیر بهداشت انتظار دارند که بار دیگر توافقات خود را زیر پا نگذارد.

دکتر حیدر پور با بیان اینکه اعضای کمیسیون مجلس برای تغییر زمان آزمون پافشاری خواهند کرد چون این خواسته پزشکان داوطلب است، گفت: مجلس 100 درصد بر آزمون دستیاری تخصصی آینده نظارت می کند که بر اساس آن ناظرانی انتخاب می شوند تا مجلس بتواند با حضور این ناظران در خصوص اجرای آزمون اظهار نظر کند.

--------------------------------------------------------------------------------
امانت داری و اخلاق مداری استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد

 

http://dastyari.blogsky.com

اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۳/۱۱/۱۸   ۱۳:۵۴

پزشکان اصفهان از اعلام نشدن زمان دقیق آزمون دستیاری پزشکی نگرانند

عضو هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی اصفهان از نگرانی پزشکان متقاضی شرکت در آزمون دستیاری پزشکی، به دلیل اعلام نشدن زمان دقیق این آزمون خبر داد.

دکتر "پویا دانشور" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:
ناهماهنگی بین مسوولان مربوطه در وزارت بهداشت و درمان و کمیسیون بهداشت مجلس، موجب شده تا شرکت‌کنندگان از زمان قطعی این آزمون بی‌اطلاع بمانند.

وی اظهار داشت: مسوولان مربوطه در وزارتخانه و مجلس، علاوه بر ناهماهنگی در اعلام زمان واقعی این آزمون، باگذشت حدود یکسال از آزمون دستیاری پزشکی سال گذشته، هنوز در مورد تخلفات صورت گرفته در این آزمون نیز جواب قطعی نداده‌اند.

وی ضد و نقیض گوییها در این مورد را موجب وارد امدن ضربات روحی به قشر موثر پزشک و در نهایت مردم عنوان کرد.

آزمون دستیاری پزشکی، سال گذشته در اسفند ماه برگزار شد ولی به دلیل اعتراضات پزشکان مبنی بر تخلف در این آزمون و فروش سووالات در دست بررسی قرار گرفت که تا این زمان هنوز نتیجه قطعی رسیدگی به تخلفات اعلام نشده است.

این آزمون در سال جاری بنا به گفته برخی مسوولان قرار بود در بهمن ماه برگزار شود که این تاریخ به اسفندماه موکول شده و در نهایت بهار سال آینده وعده‌ی دیگری برای برگزاری آزمون است.

آزمون دستیاری پزشکی سال گذشته با حضور حدود ‪ ۱۴هزار پزشک در سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد یکهزار نفر شرکت‌کننده از اصفهان بودند.

نظرات 65 + ارسال نظر
پ سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 02:00 ب.ظ

گوگولی مگولی شایدم توپولی!
به فرهنگ لغت سری بزن؛نوشته!

گوگولی سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:39 ب.ظ

پچشک جان!!!
از یادآوریت ممنونم
راستی پچشک یعنی چی؟آیا این واژه با تاریخ امتحان رزیدنتی هم ارتباطی داره؟

دکتر سمیرا سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 01:52 ق.ظ

بچه ها اگر آدرس الکترونیکی مستقیم از دکتر ریاض دارید لطفا روی سایت بگذارید.

پچشک سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:40 ق.ظ

شما ها اکثرتون صیاصی و ۲-۳ نفر هم بسیار اخلاغی هستید.
فکر نکنم رسالت ما این چیزا باشه!
کاش مثل اطبای قدیمی؛حکیم باشیم
سعی کنید کمی مثل پزشک و امیدوار باشید.
زندگی عمیقتر از این حرفاست.
به دوستان جدیدم خو گرفتم و ارزوی موفقیت دارم

پشیمان سه‌شنبه 20 بهمن 1383 ساعت 12:07 ق.ظ

راست گفتی دوست عزیز
پیشنهادم راجع به نامه به دفترمقام... بسیار ناسنجیده و ابلهانه بود
با تمام وجود عذر میخوام!

خدمت همکار عزیز آقا بابک دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:42 ب.ظ

فقط یک سئوال از شما دارم و آن اینکه آیا قبول می کنید بهترین چیزی که دارید به دست فرد یا افرادی که مظنون (دقت کنید ) به خیانت ودزدی هستند بسپاری؟؟؟؟؟

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 05:04 ب.ظ

شواهدی مبنی بر بروز تخلف در آزمون های دستیاری گذشته بدست آمده است // نظر کمیسیون اصل نود برگزاری آزمون دستیاری در بهار سال آینده است
سید علی ریاض عضو هیات رییسه کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: شواهدی مبنی بر بروز تخلف در آزمون دستیاری سنوات گذشته وجود دارد که حکایت از وجود جریانی فاسد در روند برگزاری این آزمون دارد.
وی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی "مهر"، افزود: خواسته کمیسیون اصل نود مجلس این است که برگزاری این آزمون به بهار سال آینده موکول شود تا فضایی سالم برای برگزاری آن ایجاد شود و از این طریق شاهد جوی آرام برای جامعه پزشکی کشور باشیم.

ریاض با تاکید بر اینکه وظیفه کمیسیون اصل 90 مجلس بر اساس قانون اساسی، رسیدگی به شکایت از سه قوه و استیفای حقوق حقه مردم است، اظهار داشت: ما برای یک بار هم که شده است باید با جدیت و قاطعیت تا از بین بردن مفسده در برگزاری آزمون دستیاری پیش خواهیم رفت.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود تاکید کرد: نشان خواهیم داد که کمیسیون اصل 90 در یک مجلس اصولگرا فقط حقوق مردم را دنبال می کند.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۴:۵۱ , ۱۳۸۳/۱۱/۱۹

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:56 ب.ظ

نامه ای به دفتر حداد عادل بنویسید


بی چاره

هر روز شلتر ازقبل دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:14 ب.ظ


سرویس: اجتماعی

نوع: مصاحبه
تاریخ: 83/11/19

ساعت: 14:26
شماره خبر: 8311190144




هشدار نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری:
مسئولیت عواقب برگزاری آزمون دستیاری در اسفند ماه متوجه وزارت بهداشت است


برگزاری فارس: نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تخلفات آزمون دستیاری گفت: برای اتمام حجت با وزارت بهداشت، کمیسیون اصل 90 مجلس امروز با امضای رئیس این کمیسیون نامه مجددی به مسعود پزشکیان وزیر بهداشت ارسال کرد و خواستار تعویق امتحان شد؛ در این نامه تاکید شد که مسئولیت عواقب برگزاری امتحان متوجه این وزارتخانه است.

سید علی ریاض در گفتگو با خبرگزاری فارس با تاکید بر این که پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال 82 در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است گفت: شواهد و قرائن محکمی وجود دارد که در آزمون دستیاری سال گذشته تخلفات صورت گرفته و سؤالات آزمون به فروش رفته است.
وی افزود: از آنجا که پرونده تخلفات آزمون دستیاری سال گذشته همچنان در کمیسیون اصل 90 در حال بررسی است دبیرخانه این آزمون آمادگی لازم برای برگزاری یک آزمون سالم را دارا نیست.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسعود پزشکیان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما نباید برای جامعه پزشکی نگرانی ایجاد کنیم و از آنجا که در آزمون سال گذشته تخلفاتی صورت گرفته است برای برگزاری یک آزمون سالم از وزیر بهداشت می‌خواهیم تا آزمون دستیاری سال 83 در بهار سال 84 برگزار شود.
ریاض با بیان این که کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جهت استیفای حقوق مردم و مطالبات آنها فعالیت می‌کند، تصریح کرد: طبق قانون اساسی کمیسیون اصل 90 شکایت از طرز کار قوای مجریه، قضائیه و قوه مقننه را بررسی می‌کند و سر جنگ با هیچ کس را ندارد بلکه روندی را طی می‌کند تا به نفع ملت باشد.
وی گفت: به جامعه پزشکی امیدواری می‌دهیم که آزمون دستیاری سال 83 در بهار سال آینده در فضایی سالم و با آرامش خاطر برگزار شود.
انتهای پیام/




نظر شما

کاربر محترم در صورتیکه شما درباره خبر بالا توضیحاتی داشته باشید می توانید با ما در میان بگذارید. توضیح شما می تواند شامل تکذیب خبر، ارائه اطلاعات تکمیلی - بازتاب خبر و .... باشد. ضمنا در صورت تمایل نام و نام خانوادگی، نشانی الکترونیکی (Email) و یا تلفن تماس خود را ذکر نمائید تا امکان برقراری تماس با شما و انجام پیگیریهای بعدی میسر گردد. با تشکر

خبرگزاری فارس






Email
Tel

E-Mail: info@Farsnews.com
©2003 Fars News Agency. All rights reserved




[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:10 ب.ظ

یک کلام ختم کلام
ما می توانیم هر چه کاسه وکوزه است سر خاتمی و دکتر پزشکیان وایل و تبارش بشکنیم اما
دقت داشته باشید که این آش را دکتر حیدرپور و دکتر ریاض برای ما پختند.
ما که مثل بچه آدم داشتیم درسمان را می خواندیم وخود را برای امتحان در ۱۵ /۱۱ آماده می کردیم یهو این چه صیغه ای بود که آقایان مجلسی بالا آوردند؟
اگر نمی توانستید کاری بکنید چرا از اول دخالت کردید
آقایان دکتر حیدر پور - دکتر ریاض - رئیس کمیسیون اصل ۹۰ -
رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان -رئیس مجلس- و بقیه که که ما را بی آب و نون کردید.
چکار به کار ما داشتید
آیا ۲۰۰ نفر جلو دوربین به به خطای خود اعتراف کنند و هنوز نمایندگان مجلس و وزیر بهداشت ان فیلم را مشاهده نکرده باشند.
آیا کسی دیگر از مجلسیان حاضر است اعلام کند من فیلم آن ۲۰۰ نفر ویا حتی ۴۰ نفر را دیده ام
آیا یک قاضی در این کشور نیست که فیلم را به ایشان نشان دهید واو براساس ان قضاوتی بکند یا دستور پیگرد قانونی دهد؟
آیا فیلم را به دادستان تهران نشان نداده اید که او می فرماید هنوز مدرک محکمه پسندی نداریم
حفاظت اطلاعات سپاه که به فرمایش دادستانی مسئول پیگیری مورد است آیا هنوز نتوانسته است به نتیجه برسد
اقایان دکتر حیدر پور ودکتر ریاض شما مخاطب این سوالات هستید .
اگر جواب شما مثبت است پس بفرمایید چرا هر روز ما را وعده فردا می دهید
واگر جواب شما منفی است پس بفرمایید چرا ما را وسرنوشت ما را به بازی گرفتید ؟
چرا ما را به بازی گرفتید ما که مثل بچه آدم داشتیم درسمان را می خواندیم
دوستانم گفتند که در حافظه پزشکی ایران برای سالهای زیادی نام دکتر پزشکیان باقی خواهد بود البته همینطور است اما آقایان دکتر حیدر پور و دکتر ریاض
نام شما هم تا مدت زیادی در خواطر خواهد ماند.
برای پزشکیان عده ای هرچند کم هستند که هورا بکشند
اما برای شما همه می گویند همه همه و همه می گویندچه بی عرضه بودند و نادان
انتهای پیام

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 03:32 ب.ظ

jjت

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 03:31 ب.ظ

دوستان به فارس نیوز قسمت اجتماعی مصاحبه دکتر ریاض سری بزنید مثل اینکه اسفند بر گزار میشودوفقط ایشان امیدواری داده اند

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 03:27 ب.ظ

دفتر آقا هم تو زرد در میاد
اصلا به آقا بوش شکایت کنید تا با یک گوش مالی حسابی به وزیر
دستور تعویق امتحان صادر شود.
دفتر مقام....!!!؟؟؟
دل خوش سیری چند؟

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 02:35 ب.ظ

موافقم ما از اصفهان میائیم

من دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام
فقط و فقط یک راه مونده:
دفتر مقام رهبری
...و دیگر هیچ

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 02:28 ب.ظ

حضرت علی فرمود:
باید شخصیت و حرمت مسولینی را که ستم میکنند شکست و مدارا با انان جایز نیست اینان محترم نیستند.
رحیم پور ازغدی-نماز جمعه
اینهم از اون حرفها بود.وا حیرتا. وا عجبا

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 01:32 ب.ظ

یکی نیست به آقای خاتمی بفرماید که مردم سالاریی که ایشان می فر ماید نمونه اش حرکات اخیر همین وزیر عزیزش می باشد ؟؟؟!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 12:16 ب.ظ

به این ۲ نظر نگاه کنید
دیگه خواهشا بسه
تو رو خدا تا امتحان ۲۳-۲۴ روز مونده دیگه خواهشا در مورد تغییرش حرف نزنید ما که امسال درب و داغان شدیم تو را به هر کسی که قبول دارید اگر میخواهید کاری کنید یک نظارت دقیق روی امتحان امسال داشته باشید و با اثبات تقلب پارسال وزیر را از رو ببرید نه با داغون کردن بیش از پیش ما

مریم :: maryam@yahoo.com :: دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۳

--------------------------------------------------------------------------------

لطفا عجله کنید
از نمایندگان مجلس وتمامی کسانی که سعی در عقب انداختن تاریخ این امتحان دارند خواهشمندیم هر کاری میخواهند انجام دهند زودتر بکنند چون دیگر وقتی تا امتحان نمانده وهمه از این بلا تکلیفی ومدام وعده و وعید شنیدن خسته شده اند.اگر نمی خواهید یا نمیتوانید اقدام موثری انجام دهید شما را به خدا به ما هم راستش را بگویید تا همه بدانند که پزشکییان و وزارتخوانه اش از چنان قدرتی و حمایتی برخوردارند که هیچکس را یارای مقابله با آن نیست!و اگر قرار بود همان افراد پارسالی امتحان امسال را هم بر گزار کنند دیگر چرا امتحان ۱۵ بهمن برگزار نشد؟اینطوری حداقل ما هم داشتیم طبق روال خودمان درسمان را میخواندیم و هر روز دنبال تازه ترین اخبار امتحان نبودیم واینقدر هم از درس نمی افتادیم وهم از همه کس نا امید ودل سرد نمیشدیم.

آتوسا :: atousa_esmzadeh@yahoo.com :: یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۳

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 11:36 ق.ظ

دمت گرم گل گفتی ..این مردک با خنده های مسخره اش بد طوری ملت را فریب داد وبا دوستان دغل به اصطلاح اصلاح طلبش چه لوفت ولیسها که نکرد . این هم از دستور لغو امتحانش !!!! که نمایندگان را هم خر کرد ..اینها که دیگه این فریبا را میشناختند؟؟؟ چرا دل به قول کذائیش دادند ؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 10:53 ق.ظ

مرگ بر خاتمی
خاتمی حیا کن ریاست را رها کن
خاتمی رای ما را پس بده
تو که خواسته ات به وزیرت هیچ ارزشی ندارد برای مردم نیز هیچ ارزشی نخواهی داشت
خوشحالم که دوران پایان رئیس جمهوری با نفرت عمومی همراه است

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 10:27 ق.ظ

چشم عزیزانم ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 10:26 ق.ظ

doostan paragrafe avvale khabare khabar gozariye mehr ra ba deghat bekhanid"ta zamane ta'een shodeye emtehan dastyari tama,me talashe khod ra khahad kard ta in emtehan ra be tavigh andazad"yani serahatan darand migooyand in vaz ta rooze emtehan tool mikeshad ajab rooyi darand be khoda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dr

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 10:23 ق.ظ

از اقایان نماینده خواهش می کنیم زودتر خیال ما را را حت کنند ما بخاطر نه مشخص بودن تاریخ امتحان یک کلمه هم نمی توانیم درس بخوانیم
اقای وزیر که هیچ ارزشی برای پزشکان قائل نیست لااقل شما یک کاری کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:28 ق.ظ

بچه ها خصوصا بسیج دانشجویی،حالا که رهبر گفته وزیران را استیضاح نکنند،اقلا به ایشان نامه یا تومار بنویسیدو بگویید که در موضوع تعویق امتحان هم شخصا دخالت کنند.چون ظاهرا این خاتمی هم مثل همیشه هیچ کاری نخواهد کرد.

مرغ حق دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 09:15 ق.ظ

امتحان عقب نخواهد افتاد. شما جقدر ساده اید.خاتمی اگه قرار بود کاری کنه تا الان کرده بود. مسیولین اخبار تخلفات رو بهتر از همه ما دارند . من شخصا امسال حسابی درس خوندم و با به تعویق امتحان تا شفاف شدن کامل قضیه راضیم. ولی متاسفانه اطمینان دارم که هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. اینها همهش بازیهای سیاسیه و تنها چیزی که این وسط مطرح نیست ماییم.تازه اگر هم فرض کنیم نمایندگان با خلوص نیت دنبال کار ما هستند.دیگه معلوم شده که قدرتی ندارند. یا لااقل دیگه فرصتی ندارند.

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 08:44 ق.ظ

هر روز می گوییم خبرهایی خواهد شد !!! کی بعد از امتحان خدا شاهد است که اگر امتحان بر گزار و ابطال گردد من یکی که دیوانه خواهم شد

با ادب ها نخوانند دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.president.ir/email/


ایمیل و سایتی که برای ایمیل فرستادن به خاتمی هست بجای سایت و ایمیل خودم قرار دادم
با عرض معذرت
زمانی پادشاهی مردم بی بخار و بی غیرتی داشت ( مثل جامعه پزشکی فعلی) برای اینکه غیرت مردم را بیدار کند ظلم بسیاری بر مردم کرد مالیاتها را خیلی زیاد کرد تا حد گرسنگی مردمش را شکنجه داد ولی هیچ اعتراضی از مردمش نشد شاه عاجز و در مانده به وزیر گفت چکار کنیم من هر بلایی به سر اینها اوردم هیچ نگفتند
وزیر پیشنهاد داد که بهتر است جلوی دروازه ی شهر ۲ تا میر غضب بگذاریم و به مردم اعلام کنیم که هر کسی بخواهد وارد شهر یا خارج شود اول باید این میر غضب او را بکند بعد بتواند داخل یا خارج شود شاید کسی به این حکم شاه اعتراض کند
بعد از اعلام حکم شاه مدتها به این منوال گذشت مردم هر روز صفهای طولانی برای داخل و خارج شدن از شهر می بستند چرا که اول باید میر غضب می کرد بعد می توانستند وارد یا خارج شوند
هیچ اعتراضی نشد شاه دیگر کلافه شده بود تا اینکه یک روز یک نفر داد و بیداد کرد که اخه شاه جانم به قربانت این چه وضعی است!!!
شاه با خوشحالی تمام گفت بروید بیاورید ببینم چه می گوید
معترض را پیش شاه اوردند
شاه گفت تو اعتراض داری
معترض گفت بله قربانت کردم. مردم هر روز صف های طولانی را برای ورود و خروج شهر می بندند می خواستم خواهش کنم که لطف کنید تعداد بکن های جلو دروازه شهر را زیاد کنید تا مردم اینقدر علاف نشوند!!!!
شاه بعد از شنیدن شکایت معترض مردم بی غیرت را رها کرده و از شهر فرار می کند چرا که در گدایی بسر بردن بهتر از پادشاهی مردم بی غیرت است
و این دقیقا حکایت ماست که هیچ اعتراضی نمی کنیم.....
جهان افروز

خروس بی محل دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 08:10 ق.ظ http://mamaliz.blogsky.com

بچه ها امروز خبر هایی خواهد بود . منتظر باشید .
ولی بیکار ننشینید . اعتراض بنویسید نامه بنویسید .
به خاتمی . نماینده ها . دکتر کریمی .
ولی به وزیر ننویسید !! حیف از کاغذ و قلم یا کیبورد و اکانت اینترنت !!

انشاءالله خبرهای خوب میرسد .................

www.president.ir

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 04:50 ق.ظ

خواهش
سلام
دوستان عزیز خواهش میکنم به خودتون زحمت بدین و وقتی آنلاین میشین یه نامه هم واسه رئیس جمهور بنویسین.بالاخره یه تیری توی تاریکیه! ضرر که نداره.
یه دفعه دیدین آقای رئیس جمهور از خواب ناز بیدار شد! برین تو سایت آدرشو اون بالا نوشتم.
www.president.ir

مجید کیوانفر :: mkeyvanfar@hotmail.com :: دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۳

--------------------------------------------------------------------------------

آقای رئیس جمهور
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
باسلام واحترام
ازحضرتعالی خواهشمندم که طبق فرمایش حضرتعالی در روزمعرفی وزیر محترم راه در مجلس شورای اسلامی به جناب آقای دکترحیدرپورمبنی برابلاغ به تعویق افتادن تاریخ آزمون دستیاری هرچه سریعتراقدام بفرمایید.چون دروضعیت کنونی که توسط وزارت بهداشت بوجودآمده اکثرداوطلبان تحت استرس شدید میباشد.وزیر بهداشت چنان وضعیتی را بوجودآورده اندکه تمسخرآمیزترین برنامه صداوسیما جامعه پزشکان جوان را به سخره میگیرد.باتوجه به اطلاعات موجود دررابطه با آزمون سال 82آیا این عقلانی نیست که تامشخص شدن نتایج تحقیق وتفحص آزمون به تعویق بیافتد.نظربه آزمون 82 چنان ظن وشک را شعله ور میسازد که کوچکترین اعتماد را نمیتوان به آن وزارت خانه داشت.چراباید سرنوشت خود وخانواده ام را بدست چنین کادری بسپارم.جناب آقای رئیس جمهور: ما ماههاست که تمام وقت درحال مطالعه ایم(پس تنبل نیستیم. وزیرکابینه جنابعالی به بچه هایی که اعتراض کردند میفرمودندکه اینها تنبلها هستند) آیااین انصاف است که حق فردیکه پایه بسیار خوب داشته یکسال درس خوانده رابه فرد دیگری بدهند که سوال خریده.دردرگاه ایزد منان چه برای گفتن خواهیم داشت.به خوبی میدانیم که با تغییر چند نفر وتدوین عجولانه دستورالعمل نمیتوان بر آنچه که گذشته سر پوش گذاشت.پافشاری واصرار آقای وزیر جای سوال فراوان دارد.از حضرتعالی به عنوان ریاست جمهور خواهشمندم که با صدور((دستور))به وزارت بهداشت جلوی برگزاری این آزمون را بگیرید تااین استرس بوجودآمده از طرف ایشان را از روی ما بردشته شود.
با کمال سپاس واحترام
دکتر بهرام چوبان قلعه جوق

بهرام چوبان قلعه جوق :: behsan_ch@yahoo.com :: یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۳

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 03:35 ق.ظ

[email | web]


همکاران محترم با این وضعی که پیش آمده اگر امتحان ۱۳ اسفند برگزار بشه دیگه جائی برای اعتراض ما باقی نمیمونه چون پارسال کل مسائل بعد از امتحان لو رفت وتا روز امتحان همه با خیال راحت درس میخواندند ولی امسال ببینید در این اوقات طلائی چه استرس و سر درگمی گریبانگیر ما شده و مطمئنا هیچکدام از ما که طی این مدت پیگیر قضایا بودیم نمیتوانیم از این مدت درس خواندنمان نتیجه لازم بگیریم چون در یک ماه اخیر که زمان جمع بندی مطالب است و نیاز به مطالعه فراوان می باشد شرایط نابسامان اخیر این امکان را نمیدهد . (به خدا من یکسال و نیم است که فارغ التحصیل شده ام که طی این مدت در طرحم فقط درس خواندم و هیچ کار دیگری نکردم و کلاس هم رفته ام .این را گفتم که دوستان نگویند چون بچه تنبلی موافقی که ... ) پس حتی اگر فعلا هیچ مدرکی دال بر تخلفات نباشد (که البته قطعا وجود دارد مثل دفترچه سال ۷۷ ـ گم شدن دفترچه سوالات در دانشگاه تبریزــ قبولی افراد با نمرات پایین تر و قبول نشدن افرادی با نمرات بالاتر در همان رشته .شهر و سهمیه ـ حضور افرا معلوم الحال در رشته های اکثرا لوکس که حتی نام آنها نیز از طرف همکاران در حال اعلام شدن است که من نیز ۳ نفر از آنها را که در شیراز هستند می شناسم و در صورت ادامه این روند من هم اسم آنها را خواهم نوشت و ....... ) این حق طبیعی همه داوطلبان است که حد اقل سه ماه قبل از امتحان تاریخ دقیق آن را بدانند تا بتوانند با برنامه ریزی در زمان امتحان خود را به اوج آمادگی برسانند که با این شرایط پیش آمده اگر امتحان در اسفند ماه برگزار گردد هیچکدام از داوطلبینی که طی این مدت اسیر موج پر تلاطم اخبار ضد ونقیض بوده اند نمیتوانند نمره مناسبی کسب کنند و آنوقت است که وزیر میگوید : دیدید که خودتان تنبل بودید و درس نخواندید حالا این هم نمراتتان . شما هم اگر درس میخوندید نمره ۶۰۰ می آوردید قبول میشدید . دیگه کی از من و شما قبول میکنه که به خدا من هم درس خوندم ولی این سناریو که آقای وزیر پیاده کرد همه چیز را به هم ریخت وگرنه حق من هم این نبود که نمره ام بشه۲۸۰ بعدش آقا مسعود ( همین قصابی سر کوچه مان را میگم) میگه مگر این سناریو فقط برای تو پیاده شده بود پس اونی که نمره۶۰۰ آورده خوب طفلکی اون هم تو همون شرایط درس خونده . بعدش من هم مجبورم بگم راست میگه ها خوب حتما حق اون بوده . ما هم که از بچگی بهمون یاد دادن که حق به حقدا ر باید برسه نه به پولدر!!!!!


1383/11/19 در ساعت 03:32am

مرحوم دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 02:35 ق.ظ

ساده دل اای ساده دل.........
او....ن منم افتاده دل
که به عشقت داده دل
اای نگاه کن زیر پا...
زیر پات افتاده دل
اا....ی به دل اتیش نزن
................
.............

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

دوستان : به هر حال هیچ کدام از ما دوست نداریم تو امتحانی شرکت کنیم که همه جور تقلبی از فروش سوالات تا راه یافتن نور چشمی ها را داشته باشه . حالا بعد از مدتها که این چیزها را میدیدیم و جرات نداشتیم بگیم بالای چشمتون ابروست یک کمیته تحقیق مجلسی پیدا شده ادعا میکنه میتونه حقمونو بگیره . شاید بد نباشه به حرفش اعتماد کنیم به هر حال وضعمون از اینی که هست بدتر نمیشه.

نظر شما چیست... داوطلب اهوازی دوشنبه 19 بهمن 1383 ساعت 12:03 ق.ظ

استاد گرامی آقای دکتر حیدر پور چند روز قبل فرمودند که رییس جمهور بزودی دستور تعویق آزمون را به وزیر بهداشت میدهد . چند روز است که وزیر با شخصیت مودب وبا شرافت بهداشت مثل هنر پیشه های صدا وسیما در تصاویر سیما وشبکه های مختلف حضور می یابند و صدا و سیما بیشتر از هر مسئول دیگری ایشان را نشان میدهد...!!! امروز هم که آقا مسعود دوشادوش رییس جمهور واز همه به ایشان نزدیکتر بودند وچندین بار مکررا نمایش داده شدند....!!!به نظر شما این نمایشات چه معنایی دارد.؟؟ تازه امروز دکتر حیدر پور گفته که مجلس توان استفاده از قدرت اجرایی را دارد . ولی فعلا میخواهد از روشهای ارام ومسالمت آمیز استفاده کند!!! من نمیدانم پس این مجلس چه موقع میخواهد یک کاری بکند. آیا بعد از ۹ماه از افشای جریانات ازمون اسفند ۸۲ واین همه سر وصدا وافشاگری وآبرو ریزی زمان عمل مجلس نرسیده است!!!؟؟؟؟؟ اعضای به اصطلاح کمیسیون تحقیق و ... پس چه میکنند.. لابد بعد از برگزاری ازمون در ۱۳ اسفند و شاید حتی بعد از اعلام نتایج آن و آبرو ریزیهای بیشتر و جدید تر میخواهند اقدام کنند... نظر شما چیست!!!؟؟؟؟؟؟ راستی ما ز یاران چشم یاری داشتیم...... قرار شد متقلبین اشنا را معرفی کنید..... داوطلب اهوازی

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 10:55 ب.ظ

خسته ام از اضطراب چرخه مینا
خسته ام از فکرت نیامده فردا
خسته ام آسوده ام کنید خدا را
در پی منزلگه و ز غافله بیزار...

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 09:59 ب.ظ

دوستان دقت فرمودید امروز آقای وزیر و رئیس جمهور محترم در کنگره خوارزمی دوشا دوش هم بودند .جالب تر اینکه هنوز خبری از ابلاغ تعویق امتحان نیست .
معلومه از قدیم کفتند که کارد دسته خودش را.....

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 09:58 ب.ظ

دکتر خ رزیدنت سال اخر اعصاب اصفهان این شازده هم تا سالی که امتحان داد (مثلا امتحان داد) رئیس اورژانس اصفهان بود وحتی مرخصی هم نگرفت که چند روزی هم درس بخونه وتا ساعت /۵۴-۵/۵ بعدظهر سرکار بودن ولی قبول شدن بعد چندین سال دوری از کتاب ؟؟/

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 09:42 ب.ظ

امروز که آقای!وزیر در کبار آقای رئیس جمهور در جشنواره خوارزمی ایستاده بود جایزه میداد . معلوم نیست خاتمی به چه دردی میخوره . عرضه هیچ کاری را ندارد. این روزها هم که صدا و سیما چپ و راست وزیر و نشان میدهد و در مورد همه چیز حرف میزند به جز مساله بی اهمیت ! دستیاری و با ظاهر شدن چهره اش فقط اعصاب همه خرد میشه و ما پزشکان که دستمان به هیچ کجا بند نیست فقط میتونیم وزیر را ...... بدهیم . البته از نوع فامیلیال!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 09:11 ب.ظ

بی مزه

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 08:54 ب.ظ

خبر داغ داغ داغ هنــــــــــــــــری!!!!!!!!
آخرین خبر :
فیلم سینمایی کمدی-جنایی ((زمانی برای علافی پزشکها)) به کارگردانی مسعود ریاضی پور و تهیه کنندگی هیئت تهیه کنندگان متعهد! بدلیل پرداخت هنرمندانه!!! به دلمشغولیهای ۱۳هزار موجود زبان بسته
کاندید دریافت ۱۳ اهرم بلورین از اولین جشنواره نمایشهای محلی شد.

مسیح یساری :: masihyassari@yahoo.com :: یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۳

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 08:32 ب.ظ

baz ham dar pasokhe hamkarane khoy!zolm haman faseleye beyne bayad ha va nabayad ha ba hast ha va nist ha va pasokhe tamame chera haye shomast_Dr

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 08:01 ب.ظ

[email | web] مردود۸۳


فکر کنم هم قضیه تموم شد
هم : کارمون!!!!!!!!!!!!!!!!!
من که اشهدم رو خوندم
یه فاتحه هم واسه بقیه میخونم!

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 07:57 ب.ظ

بگو صبر کنه بعد از تعیین وقت امتحان خود کشی کنه
تازه بگو برای مردن وقت زیاد است ولی برای زنده ماندن وقت کم است

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 07:47 ب.ظ

[email | web]


مسعود خرمیان فرد (پوستاصفهان)بنفشه تمیزیپور (پوست اصفهان) مجید کیهانی فر (اعصاب اهواز)


1383/11/18 در ساعت 7:37pm


[email | web]


من از بچه های اهواز هستم . می دونم که دو نفر از بچه های اهواز که رادیو و کاردیو قبول شدند بی سر و صدا اخراج شدند یکیشون که رادیولوژی بهشتی بود واقعا نفر شصتم کلاس بود البته ورودی ۷۳ کلش ۶۰ نفر بود . حالا که اهوازی ها شروع کردند بقیه هم بنویسند .دیگه حرمتی برای نگه داشتن باقی نمانده


1383/11/18 در ساعت 7:45pm

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 07:33 ب.ظ

[email | web] همه همکاران در افشاگری دزدان شرکت ک


اهواز- داوطلب دستیاری
******************
با سلام خدمت تمامی همکاران گرامی! دربخشهایی از نامه همکاران عزیزم از خوی گفته شده که ایا واقعا در ازمون ۸۲ تخلف شده یا نه. به نظر این حقیر ماها خودمان دیگر نباید این حرفها را مطرح کنیم. شبهات در آزمون ۸۲ بسیار است حالا که کار به اینجا کشیده شده و وزیر محترم شمشیر را از رو بسته اند و آقای دکتر حیدر پور هم امروز بالاخره اعلام کردند که مجلس اگر مجبور شود از قدرت اجرایی استفاده میکند لازم است هر کدام از ماها اطلاعات مستند را از شهر های خودمان به گوش همگان برسانیم . ومن اول از همه خودم شروع میکنم از خوزستان:
آقای دکتر پ.ب. فوق تخصص چشم پزشکی حدود ۱۲تا۱۵سال قبل با پایین ترین نمره وارد رشته چشم اهواز شد .در همان سال نفر اول رد شد ودکتر پ.ب. به جای او وارد شد والآن با فوق تخصص چشم ماهانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داردو عضو محترم هیات علمی و.... ا ست. آقای دکتر ر.ب. به طرز مرموزی به اسم دانشجوی از خارج امده(ان موقع میگفت از بلوک شرق)وارد دانشکده پزشکی شد ۲بار علومپایه و۲یا ۳ بار پرهانترنی افتاد تا بالا خره دکتر شد!!!!بلافاصله با پستهای مدیریتی تامین اجتماعی و شرکت نفت با حقوقهای آنچنانی یک و نیم میلیونی مدارج ترقی را طی کردند تا آنکه پس از ۵سال در حالیکه به صورت تمام وقت مدیر شرکت نفت بودند و تازه عمل جراحی سنگین دیسک کمر را انجام داده بودند در رشته پزشکی هسته ای تهران قبول شدند!!!!!!!!البته پر واضح است که در ازمون سال۸۲ ایشان قبول شدند....
اقای دکتر ع. ق. تا ۲تا ۳ماه قبل از ازمون ۸۲ در کشور انگلستان ماموریت !! تشریف داشتند وقبل از ان طی دوران تحصیل به دلیل مشغله کاری فراوان و زن وبچه حتی به زور واحدهای درسی خود را پاس میکردند ولی ۷سال بعد و طی ۲ماه بازگشت ازانگلستان در ازمون ۸۲ دررشته قلب ایران قبول شدند(ببخشید قبولشان کردند.)
اقای دکتر الف. ج.سال۸۱ نمره۲۵۶ آورده بود وتا ابان ماه۸۲ همراه اقای دکتر سیمفروش در مراکز خصوصی اعمال اورولوژی را انجام میدادندولی ناگهان با نمره بالا دررشته اورولوژی شهید بهشتی ودر خدمت استاد سیم فروش به عنوان رزیدنت اورولوژی قبول شدند.(ببخشید قبولشان کردند) اقای دکتر م.ج نفر ۶۰ (شصتم کلاس ) بودند وهمه ورودیهای ۷۲ ایشان را میشناختند و بدون صرف زمان زیادی جهت مطالعه در ازمون ۸۲ قلب ایران قبول شدند....خوشبختانه نامبرده پس از شروع دوره حرام دستیاری و پیگیریهای .... با محرز شدن تقلب اخراج شده اند(اگاه باشید که وزارتخانه تعدادی را اخراج کرده)
از شهر ما اقای دکتر ..... که رادیولوژی تهران قبول شده بود پس از پیگیریها و محرز شدن تقلب ابان۸۲ اخراج شده است. ولی خیلیها مثل آقایان دکترها:ر.ب. و ع. ق. هنوز مشغول ادامه تحصیل هستند.حدس زده میشود آمار اینگونه اشخاص نزدیک به و یا حتی بیش از ۴۰۰ نفر باشند..... پس به هیچ وجه کوتاه نیایید افشا کنید پیگیری پیگیری و پیگیری... اگر ساکت بنشینید اینها مثل آقای دکتر پ.ب. فوق تخصص چشم میشوند وبه ریش همه ماها میخندند... آیا دیگر چیزی برای از دست دادن مانده است که بترسیم؟؟ ازهمه همکاران و دوستان بخصوص همکاران پایتخت نشین طلب همت کمک ویاری داریم. افشا کنید رو دربایستی ومحافظه کاری را کنار بگذارید حق گرفتنی است.
اهواز داوطلب دستیاری
یکشنبه 18 بهمن 1383 در ساعت 4:14pm




1383/11/18 در ساعت 7:00pm

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 07:33 ب.ظ

حتما کامنت پزشک اهوازی را در صفحه اصلی بخوانید وببینید چه کسانی را زور چپونی کردن تو این مردک خاتمی واقعا که خائنتر از مغول و افغان و..... خاک بر سر این ملت که دوبار فریب این سالوس چرب زبان با ان ریش مسخره اش را خوردند

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 07:24 ب.ظ

امروز یکی از بچه ها برام smsفرستاده که تصمیم داره همین امشب خودش رو بکشه...
به نظر شما من چه باید بکنم؟
من خیلی ترسیدم.به خدا این یک شوخی نیست.

مرغ سحر یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 07:15 ب.ظ

نمی شد طومار باز شده بذاری می ترسم برم هک بشم یا ویوس بریزه تو کامپیوترم.گل پسر اول خودت باز کن اگر امن بود بگو ما هم بریم

وطن پرست یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 06:50 ب.ظ

فوری در این ادرس طومار باز کنید و از کل ایرانیان دنیا بخواهید انرا امضا کنند(این سایت ویژه طومار هست):

http://www.petitiononline.com/create_petition.htm












l





وطن پرست یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 06:32 ب.ظ

دوستان
تنها راه ما فرستادن تومار به مسولین هست.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 05:43 ب.ظ

کشمکش بین وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس ادامه دارد
مجلس برای به تاخیر انداختن زمان آزمون دستیاری همچنان در تکاپوست
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نمایندگان مجلس از هر راهکار قانونی نظارتی برای به تاخیر انداختن آزمون دستیاری استفاده خواهند کرد و تا زمان تعیین شده آزمون دستیاری تخصصی پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان تمامی تلاش خود را خواهند کرد تا این زمان را به تاخیر بیندازند.
دکتر عیوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر افزود: به طور حتم تا زمانی که تخلفات در آزمون گذشته مشخص نشده نباید امتحان دیگری برگزار شود اما متاسفانه وزیر بهداشت و درمان در جلسه دیروز، در برابر نمایندگان مجلس موضع گیری و عنوان کرد که نمی توان به نظر هر نماینده مجلس توجه کرد.

وی اظهار داشت : مجلس شورای اسلامی به عنوان قوه مقننه با شان نظارتی خود از وزارت بهداشت و درمان درخواست کرده که به علت رعایت حقوق 15 هزار پزشک داوطلب در این آزمون و سرگردانی ناشی از مشکلات وزارتخانه، آزمون امسال را به تاخیر بیندازند.

دکتر حیدر پور تصریح کرد: بیش از 90 درصد این داوطلبان درخواست تاخیر برگزاری آزمون را دارند و عدم برنامه ریزی صحیح وزارتخانه سبب ایجاد اضطراب در این افراد شده است.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون مجلس، نمانیدگان پزشکان داوطلب در این آزمون بوده و فقط به درخواست آنها خواستار تاخیر زمان آزمون هستند و نمایندگان قرار نیست که در این آزمون شرکت کنند، اظهار داشت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان از وزیر بهداشت انتظار دارند که بار دیگر توافقات خود را زیر پا نگذارد.

دکتر حیدر پور با بیان اینکه اعضای کمیسیون مجلس برای تغییر زمان آزمون پافشاری خواهند کرد چون این خواسته پزشکان داوطلب است، گفت: مجلس 100 درصد بر آزمون دستیاری تخصصی آینده نظارت می کند که بر اساس آن ناظرانی انتخاب می شوند تا مجلس بتواند با حضور این ناظران در خصوص اجرای آزمون اظهار نظر کند.

--------------------------------------------------------------------------------
امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز می باشد


حیران تاریخ یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 04:48 ب.ظ

حیرری کرار لطفاٌ بجنب جون بچه ات بابا ما مردیم اینقدر برنامه ریزیمونو تغییر دادیم

پسرک تنها یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 04:40 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

حیدرپورجان ! عزیز دلم. نازنین من.
می خوای اهرم استفاده کنی یا دیلم. فقط جون بچه هات زودتر. این تکلیف مارو روشن کن بریم رد کارمون دیگه.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 03:26 ب.ظ

agar majles mikhahad az har ahromi estefade konad bayad zood tar bejonbad chon barnameh riziye zendegiye 15000 davtalab va khanevade hayeshan mokhtal shode.aya ta konoon be andazeye kafi ba vazir modara nakarde'eed?hadde aghal begooyid jahat modara ba shakhse vazir ma ta key bayad tavan pas bedahim?akhar har che bashad ishan 1 vazir hastand va ma 15000 nafar pezeshke naghabal va hich vaght"1 ba 1 barabar naboode va nakhahad bood"joz dar hokoomate ALI _Dr

محمد یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 02:06 ب.ظ

جناب آقای حیدر پور
داوطلبان گرانبها ترین امانتشان را به شما سپرده اند.امید که همه ما رو سفید شویم
دست حق یارت

http://dastyari.blogsky.com/ یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 01:57 ب.ظ

قابل توجه همکاران محترم لطفا در نظراتتان به همدیگر نتوپید هر کسی نظر خودش را بدون اهانت به دیگران و کاملا مودبانه بدهد در غیر اینصورت برای جلو گیری از اعصاب خرد کنی کامنتتان حذف خواهد شد با تشکر
بابا بزرگ

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 01:40 ب.ظ

بله مسعود خان خوب میدانند که: گر حکم شود که مست گیرند درشهر هرانچه هست گیرند. حتی حبیبی یا نورالعین ها را ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 01:08 ب.ظ

بچه ها برای همکاری با عزیزانی که سوال یا پاسخ نامه خریده یا بصورت نورالعینی میخواهند وارد دوره پر طمطراق رزیدنتی شوند دست از اعتراض بردارید خدا را خوش نمیاید نوبت ای عزیز دوردونه ها که رسید ه وربپلاسه وزیر قول داد ه که ازاین مقوله حمایت حمقانه کنه ...خوب گنده لاتی برا خودش نذارین بیچاره این اخری دق مرگ شه

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 01:01 ب.ظ

doostan bedanid hadafe ma az tavighe emtehann igade gave salem ast,varagane khili az hamkaran amade hastand.ama hadafe ma az tavighe azmooon residan be khastehaye ghanoni mast.pas bayad ba ham va ham seda jahate tavighe emtehane emsal talash konim

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 12:51 ب.ظ

کاش خدا یک جوی عقل به تو می داد. تو و بعضی ها فکر می کنید اگر امتحان بعد از عید بیفتد که همش تعطیلی است می شود جلوی تقلب را گرفت و یا بیشتر خواند. نه آقا اونا بیشتر وقت دارند بدبخت پس بگذارید زودتر شرش کنده بشه

همکاران توجه کنید یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 12:50 ب.ظ http://mamaliz.blogsky.com

عزیزان
من مطمئنم و منبع اطلاعاتی موثقی دارم که وزیر و اعضای دبیرخانه قصد دارند تعدادی از نورچشمی های خود را به هر قیمتی که شده وارد دوره دستیاری کنند . حتی اگر قیمت اینکار آبروی جناب وزیر و رودروئی بی شرمانه با پزشکان ٬ نمایندگان مجلس و سازمان نظام پزشکی باشد .
اگر واقعا وزیر ریگی به کفش ندارد چرا نمی گذارد دبیر خانه و اعضای فاسدش اصلاح شود ؟ چرا اصرار لجوجانه بر برگزاری امتحان با همین اعضا بصورت ضرب الاجلی در ۱۳ اسفند توسط خودش دارد ؟؟ آیا هر کسی دیگری بود با اینهمه حرف و حدیث به رگ غیرتش برنمی خورد و مسئولیت امتحان را از گردنش باز نمیکرد؟؟ پس آگاه و مطمئن باشید که ریگی در کفشهای ایشان و اذنابشان هست . ریگهائی که پس از امتحان مسلما به چشمان ما خواهد رفت !!
اگر اجازه برگزاری امتحان را در این شرایط بدهیم گوئی با دست خودمان برگه مردودیمان را در رقابتی زشت امضاء کرده ایم . بیاد آورید که بسیاری از همکارانمان در سالهای قبل با نمراتی بسیار عالی رد شدند .
از سوی دیگر من بعید نمی دانم که بعضی از دست اندرکاران دبیرخانه نفوذی هائی باشند که علاوه بر منافع شخصی شان سعی در تشویش اذهان عمومی ٬ بدنامی حکومت و رژیم ٬ و بالطبع عوارضی چون فرار مغزهائی باشند که این مردم و حکومت برای پرورش آنها سرمایه گذاری هنگفتی کرده است .
فراموش نکنید که بسیاری از کسانی که در مقاطع مختلف اسباب دردمندی مردم و رهبر عزیزمان شدند همین نفوذی هائی بودند که بسیاری به سر آنها قسم می خوردند .
تا مجال هست نباید اجازه دهیم فاجعه دیگری بوجود آید .
دوستدارتان : همکار

مرغ سحر یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 11:45 ق.ظ

نمایندگان عزیز لطفا تعجیل کنید تمام حیثیت ما پزشکان توسط پزشکیان داره از بین میره.اگر میتونید شدید برخورد کنید این کار را بکنید تا دیگه کسی بخودش اجازه یکه تازی ندهد.چشم امید ما شما هستید.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 11:32 ق.ظ

جمعی از پزشکان شهرستان خوی


خدمت همکاران محترم
ما جمعی از پزشکان شهرستان خوی در نزدیکی مرز ترکیه از مسئولین محترم خواهش می کنیم بجای خودخواهی ها و کینه ورزیها وعقده دل خالی کردن ها لحظه ای با خدای خود خلوت کنند و به یاد ما مظلومین جامعه بیفتند که چه استرس و فشار روانی را بر ما تحمیل می کنند گناه ما چیست؟ ایا ما باید تاوان سهل انگاری دیگران را پس بدهیم ایا بدبختی ما کم است! جناب اقای وزیر شما مسئول سلامت جامعه هستید ایا می دانید چه فشار عصبی را به ما وارد می کنید و پزشکان زیر دست خود را بیمار می کنید و اثار این استرس های بیجا چند سال دیگر بصورت بیماری و کارهای خلاف و مرگهای زود هنگام خود را نشان خواهند داد پس چرا ؟ این همه لجبازی برای چه؟
جناب اقای وزیر شما که ظاهرا صفت تقوا را به دوش می کشید ایا میدانید زمانیکه گفتید من هستم من وزیر هستم من هر کاری خواستم می کنم شما پزشکان غلط می کنید اعتراض می کنید... شیطانی شده اید و شیطان در وجودتان رخنه کرده است چرا؟ شما را می گویند انسان وارسته ای هستید این است نشان وارستگی؟!
اقای وزیر شما که بهتر می دانید زورتان به مجلس نمی رسد و مجلس اگر بخواهد نه تنها تاریخ امتحان را لغو می کند بلکه حتی شما را هم کنار می گذارد پس این خود خواهی و من گفتن و اصرار شما برای چیست ایا فقط می خواهید بین پزشکان دو دستگی ایجاد کنید و اعصابشان را خراب کنید؟
اما اقای رییس جمهور شما!
شما که محبوبیتتان روز به روز رو به افول می رود نگذارید دوستانتان و همکاران نزدیکتان به این افول سرعت بخشند همه دنیا شنیدند که مجلس از شما خواست تا از وزیر بخواهید امتحان را عقب بیندازد و شما خواستید ولی وزیر خواسته ی شما را زیر پا گذاشت و گفت اگر می خواهد عقب بیندازم دستور رسمی بدهد یعنی خواسته ی شما هیچ ارزشی برای وزیرتان نداشت!! چرا؟؟؟؟!!
جناب اقای رییس جمهور از شما استدعا داریم که این بازی را تمام کنید و با دستور مستقیم به وزیرتان مانع از وخیم شدن اوضاع و بالا گرفتن اختلاف شوید و کاری را که مجلس شما و وزیرتان را الزام به انجام ان کار کند خودتان پیش دستی کنید و انجامش دهید تا مردم نیز شاهد صلابت رئیس جمهورشان باشند با ارزوی موفقیت برای همه دوستان.


یکشنبه 18 بهمن 1383 در ساعت 09:03am


[email | web]


کاوه آهنگر


دوستان
وزیر با این اقدامش نشان داد که اهل هیچ منطقی نیست .
اغلب پزشکان داوطلب امتحان از شرایط بوجود آمده ناراضی ٬ نمایندگان مجلس ناراضی ٬ نظام پزشکی ناراضی .....
بنابراین رفتار وزیر نشان میدهد که یا کینه ورزانه قصد ضربه به شرکت کنندگان در امتحان را دارد یا اینکه همگام با دبیرخانه فاسدش همچون سالهای قبل میخواهند تعدادی از خویشان و نزدیکان خود را با تقلب وارد دوره دستیاری کنند . . بازیهائی هم که بر سر ما در آوردند به هدف گل آلود کردن شرایط بوده و بس . مثل مخدوش کردن ۲۳ سوال دوره قبل .
اکنون نشستن من وشما گناهی بزرگتر از تخلفات ایشان است .امروز روز غصه و پشیمانی نیست . تا توان ایستادگیمان هست ٬ تا زبانمان را یارای گفتن است باید به مبارزه ادامه دهیم . اگر حق با ماست نباید کوتاه بیائیم . لجاجت های غیر اخلاقی و غیر منطقی وزیر دربرابر اراده ما هیچ است و هیچ .
من خبر دارم که نمایندگان عزیزمان در کمیته تحقیق و تفحص مجلس یک اقدام اساسی تری را مد نظر گرفته اند که مسلما به پشتیبانی ما نیاز دارد تا اغیار خارج از گود آنرا همچون اعمال وزیر از روی عناد شخصی ندانند .
من امروز به مجلس خواهم رفت تا با این وکلا دیدار کنم . شما نیز تشریف بیاورید تا به کمک ایشان حقمان را بگیریم . تجمع نمیکنیم بلکه با ایشان دیدار خواهیم کرد .
تعدادی دیگر از دوستان نیز به دفتر رئیس جمهوری بروند و از ایشان بخواهند تا در این مورد قاطعانه به وزیرش دستور دهد . من خود بعد از مجلس به دفتر آقای خاتمی در خیابان پاستور خواهم رفت . دوستانی هم که میتوانند به دیدار دکتر ظفرقندی و دکتر صدر و دکتر هویدا بروند و از ایشان بخواهند بعنوان مسوولین اتحادیه صنف پزشکان از حقمان دفاع کنند .
امروز همگان میدانند که دراین وزارتخانه هیچ جای سالمی نیست . بنابر این اگر ما به برگزاری امتحان توسط تیم همیشگی گردن نهیم ٬ خود رای به هدر دادن زحماتمان داده ایم .
از یاد نبریم که دستور وزیر برای تاریخ امتحان وحی مُنزل نیست . ده ها شخص حقیقی و حقوقی در این ملک وجود دارند که رای و دستورشان از ایشان بالاتر است .این دیگر بستگی به تلاش ما دارد تا از آنها بخواهیم جلوی اینها را بگیرند .
بنام خدا و حق و عدالت بلند شویم . نگذاریم امروز به این شکل تحقیرمان کنند و فردا دوباره با تقلب وتخلف به اشکال دیگری به ریشمان بخندند . اگر شمشیر نامردی و زور در دست وزیر و دستگاه فاسدش است ٬ پرچم حقانیت نیز در دست ماست . اینرا دیگر همگان فهمیده اند . این پرچم را زیر پایمان نیا نداریم .
در نهایت اگر هم نتوانستیم بدینگونه به حقمان برسیم با هماهنگی کمیته تحقیق مجلس و بسیج دانشگاه تهران و انجمن پزشکان عمومی امتحان را تحریم خواهیم کرد /





یکشنبه 18 بهمن 1383 در ساعت 07:03am


یکشنبه 18 بهمن 1383 در ساعت 09:11am


[email | web] پسرک تنها


زندگی صحنه‌ی یکتای هنرمندی ماست هرکسی نغمه‌ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد


یکشنبه 18 بهمن 1383 در ساعت 09:19am


[email | web]


doostane khoyi! motma'en bashid jenabe vazir poshteshan garm tar az in harfa hastva agar na mayandegane majles ham zooreshan be in shan miresid ta hala az pzszsh bar mi amadand.kasi ke darkhaste mafoghe khod(raees jomhoor)ra be hich mi engarad motmaen bashid an ghadr be jaygahash motma'en ast ke khod ra raeese raees jomhoor midadnad na maroose vey...


یکشنبه 18 بهمن 1383 در ساعت 09:26am


[email | web] از شهرستان خوی


صحبت از پشت گرمی نیست امریکا در بیخ گوشمان است و منتظر فرصت مناسب که زهر خود را بریزد
مسئولین باید به هوش باشند و به قانون اساسی احترام بگذارند این حق نمایندگان مردم است که به همه جا نظارت
داشته باشند به وزارتخانه ها نظارت داشته باشند به قوه قضائیه نظارت داشته باشند وهمه به نظرات نمایندگان مردم احترام بگذارند
مسئولین صاحب قدرت هستند اگر نظارتی در کار نباشد به گناه می افتند وسوسه باعث گمراهیشان می شود چون قدرت فساد می اورد
حتی مقام رهبری نباید در کار نماینده های مردم دخالت می کردندو اگر می خواستند راهنمایی کنند باید کاملا محرمانه صورت می گرفت تا وزارتخانه ها متوجه نشوند و خدای نا کرده فارغ البال هر کاری را که دوست داشتند بکنند چرا که باز خواستی و جود ندارد
پس لازم است حداقل تا زمانیکه خطر امریکا در بیخ گوشمان است به قانونی که خودمان وضع کردیم احترام بگذاریم متخلفین را کنار بگذاریم و سوءاستفاده کننده ها را سر جای خودشان بنشانیم هر چند بطور موقت!!
اما سوال اصلی ما این است :
ایا پارسال تخلف صورت گرفته است ؟ اگر صورت گرفته چرا وزیر حکومتی که دم از حکومت اسلامی و عدالت علی می زند از متخلفین حمایت می کند؟ چرا متخلفین را مجازات نمی کند؟
اگر تخلف صورت نگرفته است چرا نمایندگان کشور عدل علی دروغ سر می دهند و جار و جنجال راه می اندازند و مردم فریبی می کنند؟
این چه سازمان بازرسی کل کشور است که نمی تواند ثابت کنند تخلف شده است ولی نمایندگان مردم ثابت می کنند تخلف شده است ؟ ایا از مسئول شدن فقط می خواهند ژست بگیرند و حقوق های انچنانی دریافت کنند یا نه می خواستند کاری کنند ولی اربابهای متخلف مانع کار انها شدند؟ چرا حقوقشان را از جیب مردم دریافت می کنند ولی خدمتشان را به اربابان متخلفشان می کنند؟ ایا به خدا و خون شهدای این سرزمین جواب پس نخواهند داد؟
این چه قوه قضائیه است که مجرم را دست بسته تحویلش می دهند و دست ازاد رهایش می کند!! ار حضرت علی (ع) یاد گرفته اند !!می خواستند بگویند حکومت عدل علی اینگونه است که هر کس از ما باشد می تواند خلاف کند!!!
یا که نه انها هم اربابی داشتند دستور داد ازادش کنند؟؟
این چه قوه قضائیه است ! از پس تخلفی که مثل روز روشن است نمی تواند براید وای بر ما!! وای بر ما !! خلاف کاران و شیاطین تا پوست و استخوانمان نفوذ کرده اند و دم از اسلام و علی میزنیم!! چه جوابی به علی(ع) خواهیم داد نمی دانم؟


یکشنبه 18 بهمن 1383 در ساعت 10:57am


[email | web] پزشک


به نقل از خبرگزاری فارس:
دکتر حیدر پور:
مجلس شورای اسلامی برای اجرای وظیفه نظارتی خود بر دستگاههای اجرایی وجلوگیری از تخلف انها اهرمهای نظارتی خاصی در اختیار دارد که در صورت ادامه لجاجت وزارت بهداشت برای تعویق آزمون دستیاری مورد استفاده قرار میگیرد.


یکشنبه 18 بهمن 1383 در ساعت 11:00am

[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 11:25 ق.ظ

از اقای دکتر حیدرپور متشکریم واز ایشان میخواهیم با توجه به اینکه وزیر از موضعش کوتاه تمیاد .......مجلس هرچه زودتراز اخرین تیر ترکش استفاده کنند

مهرداد یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 11:17 ق.ظ http://mehrdadshow.persianblog.com

سلام دووست عزیز .
اگه وقت کرده یه سری به این لینک هم بزن چون به نفعته.http://poolbama.blogsky.com
یادت نره ها حتمآ بیا. تا بعد خدا حافظ.
.::مهردادشو::.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد