خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفادر نظراتتان ازشایعه پردازی وعبارات ناروا خوددار ی کنیدباتشکر


عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس در گفتگو با فارس:
تحقیر کمیته تحقیق آزمون دستیاری مجلس در شأن وزیر بهداشت نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس گفت: تحقیر کمیته تحقیق آزمون دستیاری مجلس از سوی وزیر بهداشت در شأن ایشان نیست و آقای وزیر بهتر است در مصاحبه های رسانه ای خود دقت بیشتری داشته باشد.



 

http://dastyari.blogsky.com

تاریخ:     83/11/17ساعت: 11:04    شماره خبر: 8311170082

عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس در گفتگو با فارس:
تحقیر کمیته تحقیق آزمون دستیاری مجلس در شأن وزیر بهداشت نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری مجلس گفت: تحقیر کمیته تحقیق آزمون دستیاری مجلس از سوی وزیر بهداشت در شأن ایشان نیست و آقای وزیر بهتر است در مصاحبه های رسانه ای خود دقت بیشتری داشته باشد.

عوض حیدر پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: پس از مذاکره هایی که با دکتر پزشکیان، وزیر بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی داشتیم و با توجه به قول ایشان برای دخالت نکردن در تعیین زمان آزمون دستیاری، انتظار داشتیم آقای وزیر به قول خود پایبند باشد اما متاسفانه ایشان همچنان به لجاجت ادامه می دهد و بدون توجه به مصلحت داوطلبان آزمون دستیاری بر برگزاری این آزمون در تاریخ 13 اسفند اصرار دارد.
وی ادامه داد: وزیر بهداشت نه تنها به نظر اکثریت داوطلبان آزمون دستیاری توجهی ندارد بلکه با بکاربردن عبارت"هر نماینده مجلسی نمی تواند در تعیین زمان برگزاری آزمون دستیاری دخالت کند" به اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس که حکم رسمی از رئیس مجلس دارند و همگی از استادیاران و صاحبنظران رشته های مختلف پزشکی هستند نمایندگان مجلس را نیز مورد بی احترامی قرار داد.
وی گفت: قرار بود با همفکری نمایندگان مجلس و اعضای دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی زمان مناسب برگزاری آزمون دستیاری در بهار 84 مشخص شود اما با توجه به اقدام اخیر وزیر بهداشت و تعیین 13 اسفندماه به عنوان زمان برگزاری این آزمون برای اخذ تصمیم جدید امروز با همه اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس گفتگو می کنیم و نظر نهایی را به اطلاع عموم می رسانیم.
انتهای پیام/



نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 07:56 ب.ظ

[email | web] مردود۸۳


فکر کنم هم قضیه تموم شد
هم : کارمون!!!!!!!!!!!!!!!!!
من که اشهدم رو خوندم
یه فاتحه هم واسه بقیه میخونم!

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 04:22 ب.ظ

همه ترس من از ابطال امتحان بر گزار شده است یعنی استرس هزار برابر!!!؟؟؟

nastaran-b شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 04:16 ب.ظ

tamom,dostam tavagoh konim man ghool midam emtehan aghab biofte va piroozi ba mast.etminan dashte bashid,hichgah mah poshte abr nmimone

محمد شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 02:28 ب.ظ

جناب اقای وزیر
جهت اطلاع عرض میکنم از اینکه قبل از طرح سوال شایعه فروش بر سر زبانها افتاده زیاد تعجب نکنید.سالهای قبل هم همینطور بود .من خودم شاهد بودم که امسال از اواخر بهار دلالان شروع کردند به بازار گرمی و اخذ وجه از داوطلبان بی سواد.البته این داوطلبان اینقدرها هم احمق نبودند که نفهمند هنوز سوال طرح نشده بلکه دلالها آنقدر به دسترسی به سوالها اطمینان دارند که ماهها قبل پیشفروش کرده اند و الان برای فروش نه تنها زود نیست که حتی دیر هم هست. انها الان کم کم دکانشان را آب و جارو میکنند برای سال بعد.
این تعداد داوطلبانی که سنگ اسفند را به سینه میزند(البته نه همه -با عرض معذرت-)همان هایی هستند که سوال پیش خرید کرده اند.کلی هم برنامه ریزی کرده بودند برای دستیاری مهر که کدام دانشگاه بنشینند و این نماینده های از خدا بی خبر تمام برنامه هایشان را به هم ریخته اند.
جناب آقای وزیر دلگیر نباش از اعتراض پزشکان .سور و سات دندان فشان این نوزاد حرام قبل از بسته شدن نطفه مهیا شده.پزشکان اگر از شما انتظار نداشته باشند پس چه بکنند.

امیدوار شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 02:09 ب.ظ

کامنت سه تا بالاتر بسیار عالی بود فقط ایکاش یه اسمی هم برای خودتان انتخاب کنید

امیدوار شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 01:34 ب.ظ

با کامنت خوشخبر موافقم خوشخبر انشالله که برامون خبرای خوب بیاری

علی شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 01:15 ب.ظ

دست مریزاد

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 12:52 ب.ظ

زنده باده شیر مردان کمیته تحقیق که بدون ملاحظه کاری ومحافظه کاری در پی برقراری عدالت هستند علی یارتان ودست حق نگهدارتان ودعای خیر ما وخانواده های ما بدرقه راهتان .به امید برقراری عدالت علوی.

خوش خبر شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 12:08 ب.ظ

با تشکر از کمیته تحقیق وتفحص .لطفا نتیجه مقبول را سریعتر اعلام وما را از سر در گمی نجات دهیدواجازه ندهید که ما شما مغبون نظر یک فردی که خیراندیش نیست شویم

محمد شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 12:07 ب.ظ

سپاس فراوان از زحمات و دلسوزیهای اقای حیدر پور

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 12:05 ب.ظ

اقای دکتر حیدر پور از تمامی زحمات و اهتمام جنابعالی در جهت احقاق حق از دست رفته مان نهایت تشکر و قدر دانی از حضور جنابعالی را داریم وتوفیق ان حضرت را از ایزد منان خواهانیم.

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 11:48 ق.ظ

جناب اقای دکتر حیدرپور عزیز از زحمات جنابعالی ودیگر اعضای محترم کمیته تحقیق کمال قدردانی را بعمل میاوریم. جمع کثیری از پزشکان اصفهانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد