خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

لطفادر نظراتتان از شایعه پردازی وحرفهای بیمورد پرهیز کنید باتشکر

http://dastyari.blogsky.com


                                      تاکید وزیر بهداشت بر برگزاری آزمون دستیاری در 13 اسفند
نمایندگان مجلس نظرات خود را درباره تغییر زمان آزمون دستیاری به شکل قانون اعلام کنند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری طبق قانون در تاریخ اعلام شده - ‌١٣ اسفند ماه - برگزار می‌شود.

دکتر مسعود پزشکیان، در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، واحد علوم پزشکی تهران گفت: نمایندگان مجلس تا کنون در این مورد نظرهایی داده‌اند ولی اگر بخواهیم این نظرات را اعمال کنیم، باید به شکل قانون، به وزارتخانه اعلام شود نه این که فردی نظری بدهد و مدیران اجرایی هم آن را عمل کنند

وی ادامه داد: سیستم وزارت بهداشت طبق قانون زمان اجرای آزمون را تعیین کرده است و اگر مشکلی بوجود آمد ما طبق قانون پاسخگو خواهیم بود، زیرا اگر نتوانیم یک امتحان را به نحو صحیح برگزار کنیم بسیاری از مسائل را باید کنار گذاشت.

دکتر پزشکیان در ادامه با بیان این که « با آنکه هنوز سوالات آزمون دستیاری طرح نشده‌ عده‌ای از خرید و فروش این سؤالات خبر می‌دهند»، گفت: نباید با طرح این نوع مطالب، سیستم را زیر سؤال برد و جامعه را بدبین کرد زیرا طرح این نوع مطالب باعث ضربه به نظام می‌شود.

وزیر بهداشت در خاتمه با تأکید بر صحت آزمون دستیاری سال گذشته در محدوده وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد که نهادهای مختلفی چون سازمان بازرسی، ریاست جمهوری و نهادهای اطلاعاتی ... در مورد آزمون سال گذشته تحقیق نمودند ولی هیچ سند محکمه پسندی در مورد تخلف در آزمون یافت و ارائه نشد.

انتهای پیام     ‌١٦/١١/١٣٨٣    ساعت خبر 10:44:24   کد خبر :8311-05633


کد خبر :8311-05633       


       معاون آموزشی وزارت بهداشت:
آزمون دستیاری در کمال سلامت برگزار می‌شود
ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری افزایش یافت
تغییر زمان برگزاری آزمون مساله‌ای را حل نمی‌کند


 

http://dastyari.blogsky.com

‌١٦/١١/١٣٨٣    ساعت خبر 10:42:02   کد خبر :8311-05729

معاون آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت بر لزوم برگزاری آزمون دستیاری امسال در کمال امنیت و سلامت تاکید کرد.

دکتر عبدالله کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به تغییر ساختار دبیرخانه شورای آموزشی پزشکی و تخصصی اشاره کرد و گفت: ‌مسئولیت این دبیرخانه که متولی برگزاری آزمونهای دستیاری و ارزشیابی برنامه‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی است، از آبان ماه سال جاری به طور مستقیم به معاونت آموزشی واگذار شد و به عبارت دیگر علاوه بر دبیرخانه‌های علوم پایه، پزشکی عمومی، داروسازی، دندانپزشکی و شورای عالی گسترش، دبیرخانه شورای آموزشی پزشکی و تخصصی نیز زیر نظر معاونت آموزشی درآمده است.

وی با اشاره به اهمیت آزمون پذیرش دستیاری و رشته‌های تخصصی علوم پزشکی، اظهار کرد: سالیانه حدود 15 هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که در نهایت طی یک رقابت فشرده تنها حدود 10 درصد داوطلبان یا 1500 نفر در رشته‌های تخصصی پذیرفته می‌شوند یعنی حدود 13 هزار و 500 نفر از ورود به دوره‌های دستیاری در آن سال محروم می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این آزمون تلاش هفت ساله دوران تحصیل پزشکان عمومی به ثمر می‌رسد، گفت: داوطلبان در شرایط سختی خود را برای این آزمون آماده می‌کنند و آینده شغلی تخصصی افراد نیز در همین آزمون رقم می‌خورد، لذا طبیعی است که هر شایعه و یا جو نامناسبی احساس نامطلوبی برای داوطلبان ایجاد کند.

‌ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری افزایش یافت

دکتر کریمی با اشاره به اقدامات معاونت آموزشی در جهت تسهیل پذیرش داوطلبان در این آزمون، از افزایش ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری امسال خبر داد و گفت: ‌ظرفیت پذیرش رشته‌های مختلف آزمون دستیاری امسال از 10 درصد به حدود 12 درصد افزایش یافته است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره تغییر زمان برگزاری آزمون دستیاری عنوان کرد که جابجایی تاریخ برگزاری مساله‌ای را عوض نمی‌کند و در این میان گره زدن مسایل مختلف با این آزمون، تنها باعث تشویش اذهان عمومی شده و مشکلی را حل نمی‌کند.

وی افزود: توسعه رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی با کیفیت بالا از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و خدشه وارد کردن به این افتخار ملی کاری ناصواب است.

دکتر کریمی با اشاره به برگزاری آزمون ایده ال به عنوان یک وظیفه معاونت آموزشی، ‌خاطر نشان کرد: باید آزمونها به گونه‌ای برگزار شود که افراد دارای صلاحیت وارد دوره دستیاری شوند.

به گفته وی، آزمون ایده‌آل، آزمونی است که محتوای آن مطابق آموزه‌های مورد نیاز جامعه باشد که افراد در طول دوره تحصیل دیده‌اند.

وی افزود: این آزمون باید بتواند نگرش، دانش و مهارت افراد را بسنجد ولی در آزمونهایی که بصورت ملی برگزار می‌شوند به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان امکان سنجش دقیق مهارت داوطلبان وجود ندارد، هر چند سعی بر آنست که طرح سوالات به صورتی باشد که دانش، نگرش و مهارت داوطلبان را تا حد امکان بسنجد.

ضرورت فراهم آوردن بستر، جو و محیطی سالم برای برگزاری آزمون پذیرش دستیاری

معاون آموزشی  وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به ضرورت فراهم آوردن بستر، جو و محیطی سالم برای برگزاری آزمون پذیرش دستیاری، تصریح کرد: فعالیت مجریان برگزاری آزمون در فضای اعتماد و سالم می‌تواند به بار بنشیند و اعتماد متقابل بین مجریان و داوطلبان فقط در فضا و جو مناسب بدست می‌آید، لذا داوطلبان حق دارند که از احقاق حقوق حقه خود مطمئن باشند تا اگر قبول نشدند به سلامت مجریان و آزمون تردید نداشته و بدانند که شرایط برای همه یکسان بوده و تلاش آنها هدر نرفته است و مجریان نیز انتظار دارند که فضایی آرام و مطمئن برای برگزاری آزمون‌ها داشته باشند.

دبیرخانه در هر تاریخی آماده برگزاری آزمون دستیاری است

وی افزود: ‌به هر حال دبیرخانه شورای آموزشی پزشکی و تخصصی در هر تاریخی آماده برگزاری آزمون پذیرش دستیاری است، ولی مساله حساس وجود جو آرام و فضای مناسب برای برگزاری آزمون است و مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت و رسانه‌ها در ایجاد جو آرام و مطلوب برای برگزاری آزمون دستیاری می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات در برگزاری این آزمون، اظهار کرد: باید مکانیسم‌هایی برای نظرات بر فعالیت دست‌اندرکاران اجرایی و فنی آزمون ایجاد می‌شد که در این راستا کمیته نظارتی و مشورتی تشکیل شده است که این امر برای جلب اعتماد داوطلبان ضروری است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در خاتمه جلب اعتماد مخاطبان و متقاضیان آموزش تخصصی، کاهش فرایندهای برگزاری آزمونها، استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران و نظارت بر روند آزمون پذیرش دستیاری را از دیگر وظایف کمیته نظارتی و مشورتی عنوان کرد و افزود: ضمن افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری بر نظارت کامل بر روند اجرای آزمون و فضاسازی مطمئن و سالم اصرار داریم.

انتهای پیام


کد خبر :8311-05729

نظرات 43 + ارسال نظر
مطلع یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 09:22 ق.ظ http://dastyari.blogsky.com

این وزیر زن و بچه اش را کشت ودر ماشین استادش دکتر دانشور مشروب گذاشت تا بر کنارش کند و خودش رییس بخش شودو در تبریز جلوی رزیدنتی بعضی ها را گرفت و عده دیگری را بجای انها وارد کرد.ایشان ابایی از سوال فروشی و تقلب ندارد.اصلا نوعی شخصیت ضد اجتماعی هم دارد.بنابر این ما با یک ادم سابقه دار روبرو هستیم ....که برای رسیدن به اهدافش هر کاری میکند

رنگارنگ یکشنبه 18 بهمن 1383 ساعت 12:18 ق.ظ

رنگارنگ


دوستان همانگونه که قبلا گفته ام دوباره هم می گویم که امتحان عقب خواهد افتاد مطمئن باشید
نه اینکه اکنون درس را کنار بگذارید نه ولی با یک برنامه ریزی بهتر خود را برای امتحان در بعداز اردیبهشت ماه اماده کنید
این هفته به پایان نرسیده همه به من آفرین می گویید

جمعی از پزشکان اهواز شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 11:53 ب.ظ

باسلام لطفا در نظرات خود رعایت ادب و امانت را داشته باشید. دراین اوضاع و احوال حد اقل خودمان به یکدیگر احترام بگذاریم. همه کسانیکه از اردیبهشت تا حالا روند مسایل دستیاری را دنبال کرده اند میدانند دقیقا تابستان هم جریانات مثل همین الان توسط همکاران دنبال میشد و از طرف بعضی از نمایندگان محترم هم همینطور شخص اقای دکتر حیدر پور که خیلی از ماها حتی تماس تلفنی با ایشان داشتیم دلگرمی وقولهای بسیاری دادند که چنین وچنان میکنیم و.....حتی ما تا مهر ماه وابان ماه طبق صحبتهای ایشان امیدوارانه منتظر ابطال آزمون کذایی۸۲ بودیم. ولی متاسفانه تاحالا هیچ اقدام اجرایی صورت نگرفته است و حتی متقلبین سوال خر لوکس قبول شده که خیلی از ماو شماها آنها را میشناسیم(با توجه به سابقه تحصیلی و حرفه ایشان ومدت زمانی که برای مطالعه و آمادگی در آزمون گذاشته بودند) باخیال راحت دارند دوران رزیدنتی خودرا میگذرانند و به ریش همه ماها میخندند.حالا واقعا این آقایان نماینده که هیچ کاری نتوانسته اند بکنند چرا این روزها جارو جنجال تعویق آزمون را از بهمن به بهار ۸۴ راه انداختند و ملال آور تر آنکه امتحان شد ۱۳ اسفند و نتیجه فقط ضرر وزیان کسانی بود که با کلی زحمت و رنج خودرا برای بهمن آماده کرده بودند و با جریانات اخیر تمامی برنامه های انها بهم ریخت. (دست همه را توی حنا گذاشتند) و جناب آقای وزیر هم که با پشت گرمی تمام جولان میدهدو...... در این بین فقط پزشک عمومی است که هیچ است وهیچ.واقعا همکاران و دوستان عزیز در پشت این قضایا چه چیزی پنهان است که با وجود اینهمه صدای حق طلبی و داد خواهی کسی جرات یاری یا توان یاری ندارد. انهم در جاییکه ادعای اسلام اسلام آنها گوش دنیا را کر کرده است. واقعا چه جوابی دارند مسئولین ما که هر کسی چیزی میگوید ولی بیفایده .آایا دوباره وچند باره دستهای پنهان در پس پرده آزمون دستیاری فعال میشوند ودر روبروی ما (دراین سوی صحنه ) مارا به بازی میگیرند؟// واقعا آیا گناه ما چیست که باید در جهان سوم آنهم از نوع ایرانیش زندگی کنیم براحتی حق یکدیگر را بخوریم ولی سنگ علی (ع) را برای تمام دنیا به سینه بزنیم. دروغ ریا تزویر وحق کشی و عوامفریبی تا کی وچرا؟؟ ایا .... از ماست که بر ماست... این روزها اکثر دوستان من که یکسال است دارند درکتابخانه یا پستوی منازل درس میخوانند با سرخوردگی وناامیدی شدید مواجه شده اندو توان مطالعه ندارند چرا که بازیچه دست مجلس و وزارتخانه شده اند. در هر صورت با این شرایط فعلی روزهای آتی چندان جالب نخواهد بود. وچه آزمون اسفند باشد یا بعد از آن باید منتظر جریانات و عذابهای روحی وروانی بیشتری بود...اگر امتحان اسفند باشد مطمئنا بعد از آن حرف وحدیث بسیار خواهیم داشت خیلی بیشتر از سال۸۲ وشدید تر از آن. و اگر بهار ۸۴ امتحان باشد باید جناب وزیر ودار ودستهاش هم برای جریانات ۸۲ که هنوز حل نشده و هم برای این جریانات روزهای اخیر که همه را سر کار گذاشته وبا لجاجت تمام پا روی اعصاب همگان نهاده جوابگو باشند . هر چند که دیدهایم در سال پاسخگویی مسئولین چگونه پاسخگو بوده اند!!!!!! خلاصه این داستان حالا حالاها ادامه دارد.امیدواریم اینها همه بازی نباشد. بدرود. جمعی از پزشکان اهواز

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام دوستان!بنظر میرسه که در این میون ما بازیچه بودیم و خوب جنگ مغلوبه است.آقای خاتمی!با اینکه قلبا دوستتون دارم اما شما چرا ما را ملعبه قرار دادید؟ اصلا از اول مگه ما خواستیم که امتحان عقب بیفته؟ حالا هم میگم آقای خاتمی ما از همه توقع بی مهری داشتیم جز شما....عیبی نداره! میخوام برم سردماغم رو قرمز کنم!اینطوری بیشتر به دلقک ها شبیه میشم مگه نه؟؟؟؟؟
پس سخن کوتاه!
شما را با خدای خودتان تنها میگذارم

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 03:52 ب.ظ

دستیاری غزیز
نوشته رنگارنگ را انتشار بده متشکرم

علی شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 12:16 ب.ظ

ما به کمتر از اخراج متقلبان ازمون ۸۲ راضی نخواهیم شد

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 11:30 ق.ظ http://dastyari.blogsky.com

فارس نیوز:حیدرپور:امروز با کمیته جلسه داریم و نتیجه را به اطلاع عموم میرسانیم

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 11:23 ق.ظ

نهداداش مطمئن باش اگ امتحان عقب نیفته اینها حتما قبولند چون پاسخنامه خریدند این افه هائی هم که میان که مابرنامه ریزی کردیم برای رد گم کنی است

اشنای ناشناس شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 11:08 ق.ظ

خدا کنه این اقایان مخالف عقب انداختن امتحان نامه و امضا برای مسئولین بفرستند تا این نوابغ را بشناسیم و هنگام اعلام نتایج ببینیم کدامشان توانسته قبول بشه تا حداقل بعد از امتحان اجازه اعتراض به نتیجه امتحان را نداشته باشند
من یکی که حتی ۱۰٪ هم احتمال قبولی شان را نمی دهم

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 10:59 ق.ظ

خانم نسترن بغدادی انهمه امید واهی که ایجاد کردید بر چه اساسی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 10:11 ق.ظ

فکر کنم همه چیز تمام شد فقط میخواهم یاداورب=ی کنم وقتی جناب وزیر میفرمایند که چرا مجلس یک سال است که پیگیر نیست خودشان بهتر میدانند که مجلس جدید کمتر از چند ماه است که بر سر کار امده و باید به یک اجماع میرسید تا بتواند در مورد تحقیق و تفحص از امتحان دستیاری اقدام نماید.
در ضمن چند بار نمایندگان از شما خواهش کردند که نتایج امتحان دستیاری ۸۲ را اعلام نکنید.
جناب وزیر شما خودت هم میدانی که در طی سالهای ریاست دانشگاه تبریز چندین نفر را به عنوان دستیار بدون اثبات و احراض درجه علمی وارد این سیستم نمودید تا انجا که به قول دکتر پیر موذن نماینده اردبیل نباید به بهانه ورود بچه های مذهبی سطح علمی سیستم پزشکی را پایین اورد.
با این حال ما به وضعیت عادت کرده ایم شاید که بار دیگر ما خودی نبودیم و منافع عده قلیلی بر ما مقدمتر بوده است.
و در اخر میگویم:
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

مدرک محکمه پسند؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 09:56 ق.ظ

اگه چند نفر از کسانی که سوال خریده اند باز هم لطفی بکنند وجلوی ساختمان وزارت بهداشت به روش سامورائی ها هارای گیری کنند شاید انوقت مسعود خان چشمشان را باز کنند وامتحان ۸۲ را باطل کنند !!!البته باز دیوار حاشا بلند است مگه نه مسعود خان!!!!

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 09:02 ق.ظ

ما افزایش پذیرش نمی خواهیم اصلاح سهمیه می خواهیم
افزایش پذیرش بلایی را که به سر پزشک عمومی اورده است را به سر تخصص نیز خواهد اورد

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 08:59 ق.ظ

جناب مستر کریمی هم به جرگه حقه بازان پیوست مبارک است انشاا... اینها خیلی قشنگ ازکنار حقایق میگذرند انگار اعتراضات فقط برای ظرفیتها بوده !!!!! نه بابا خودتان را به کوچه علی چپ نزنید !!!تسامح ومدارا وتساهل با حقه بازان تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 08:20 ق.ظ




سلام
من اول رفتم بقیه جاها.....
داشتم دق میکردم.......
تا اینکه این کامنت ها رو دیدم
تشکر!!!!!!!!۱



سلام جان کجا رفته بودی!گم شده بودی!!یلی با حالی

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 08:09 ق.ظ

خدا شاهد است همین هایی که امروز خواهان برگزاری امتحان در اسفند هستند بعد از امتحان و قبول نشدن داد از بیعدالتی و خواستار امتحان مجدد خواهند بود
خواهند گفت که ما از اول می خواستیم امتحان عقب بیفتد
ولی الان چون فکر میکنند که فقط خودشان درس خوانده اند و بقیه ببو هستند می خواهند امتحان دهند اما فردا خواهیم دید که چه کسی قبول خواهد شد
متاسفانه خودخواهی و حق کشی و خود بینی در پزشکی و حتی در بین خود ما به اوج خود رسیده و می خواهیم به هر طریق حق یا نا حق قبول شویم و غافل از اینکه خدایی هم هست...

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 07:25 ق.ظ

ما میگیم خر نمیخوایم پالون خر عوض میشه ........

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 05:23 ق.ظ

متاسفانه اگر امتحان عقب نیفتد که به احتمال زیاد نمی افتد مجلس ضربه بزرگی را به ما وارد کرده است
امید وارم که از حرف خود عقب ننشینند چرا که اگر اجازه دهند امتحان اسفند بر گزار شود ظلم بزرگی در حق ما کرده اند
اقای دکتر حیدر پور یعنی در خواست رییس جمهور از وزیرش ارزش نداشت یا که اصلا از وزیر درخواستی نشده است

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 05:23 ق.ظ

استان گلستان-شهرستان گرگان
ما تعدادزیادی از پزشکان شاغل در منطقه گلستان از نمایندگان محترم مجلس می خواهیم که در تاریخ امتحان دخالتی نکنند و برنامه ریزیهای یکساله ما را به بازی نگیرند ضمنا شکایت نامه ای در حال تنظیم است تا برای ریاست مجلس -رئیس جمهور- جناب وزیر و......در اسرع وقت ارسال خواهد شدکه به امضای بیش از ۶۰ نفر رسیده است.

ارمان :: kahe_arman@yahoo.com :: جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۸۳

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 12:47 ق.ظ

جل الخالق
۲۰۰ نفر ! آیا فاجعه از این بزرگتر در تاریخ علم و فرهنگ این کشور سراغ دارید؟ آیا تا بحال کسی توانسته بود چنین لکه ننگی بر دامان دانش این کشور بنشاند؟ جل الخالق که چه کارها از دست انسان بر می آمد و ما نمیدانستیم!
آقای دکتر حیدر پور من دکتر مجید کیوانفر هستم.با شما هم در تماس بوده ام و پیدا کردن من برای شما مثل اب خوردن است.اگر از این ۲۰۰ نفری که شما میگویید! فقط ۲ نفر! به افکار عمومی معرفی شدند و به مجازات عملشان رسیدند،آنوقت معلوم میشود که شما راست میگویید! من از طرف خودم و دوستانم از شما تشکر میکنم که تا اینجای کار به دنبال احقاق حق پزشکان بوده اید. از نزدیکانتان هم شنیده ام که شما مرد حق هستید. اما چه کنیم که ما جوانان باور نمیکنیم حقمان به ما برگردانده شود!
خوشبختانه گذشت زمان همه غبارها را کنارخواهد زد ، ما که کوچکترین واحد زمانمان ۱ سال است! و از این ۱ سالها پشت این امتحان خواهیم گذراند، کمی صبر میکنیم همه چیز معلوم خواهد شد.
به آقای خاتمی هم بگویید،به جای جلسه گذاشتن با مشاورانش درباره بررسی علل فرار مغزها!!! سری به این سایت بزند تا فراری دادن مغزها را تماشا کند!
یادتان باشد! فقط ۲ نفر!

مجید کیوانفر :: mkeyvanfar@gmail.com :: جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۸۳

[ بدون نام ] شنبه 17 بهمن 1383 ساعت 12:30 ق.ظ

بعضی ها چقدر خوبند
و
بعضی ها چقدر بد!!!!!!!!!!
سیب زمینی هم که هم ارزونه هم فراوون!

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام
من اول رفتم بقیه جاها.....
داشتم دق میکردم.......
تا اینکه این کامنت ها رو دیدم
تشکر!!!!!!!!۱

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 11:43 ب.ظ

bache ha ta jayi ke man shanidam majles hafteye digar tatil ast va ehtemalan pezeshkian ham ba elm be in mozoo hogheye jadidi savar karde va gofte bayad majles tasvib konad!!!!!!!!!!

رنگارنگ جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 11:25 ب.ظ

دوستان
من قاضی نیستم واز علم حقوق فقط آن چیزی را می دانم که سر برج به حسابمان واریز می کنند اما چند نکته به ذهنم می رسد.


1- قرار بوده امتحانی در ۱۵ بهمن برگزار شود در روز پنجشنبه17 دی ماه از طریق صدا وسیما (مهمترین مرکز اعلام اخبار کشور) در خبر۶۰ ثانیه به صورت نوشتاری و شفاهی اعلام میکنند که به بهار سال آینده موکول شد.
نمایندگان مجلس (آن جائی که در راس امور است) مکرر میگویند امتحان به بهار آینده موکول شد واضافه می کنند که تا سه هفته دیگر تاریخ دقیق آن اعلام میگردد
و هیچ تکذیبیه ای از طرف هیچ اداره (مثل روابط عمومی وزارتخانه) و دبیرخانه ای(مثل دبیرخانه تخصصی وزارتخانه)و شخصی (مثل وزیر محترم وزازتخانه) صادر نمی گردد وحتی درمصاحبه معاون وزارت (دکتر کریمی) نیز ضمن اعلام عقب افتادن امتحان هیچ اشاره ای (تکذیب )به خبر موجود نمی شود . ولی بعد و به یکباره ۱۳ اسفند را به عنوان روز امتحان اعلام می کنند !!

2-آقای دکتر کریمی معاون آموزشی وزارت بهداشت ودرمان هستند اما به اعداد وارقام ارائه شده در مصاحبه شان دقت کنید (حدود ۱۵۰۰۰ نفر شرکت کننده حدود ۱۰درصد پذیرش یعنی حدود ۱۵۰۰ نفر پذیرش داریم)
یعنی اینکه ایشان از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده همان قدر بلد هستند که من و شما می دانیم اما تعداد پذیرش ها را من و شما بهتر از ایشان می دانیم (بدون محاسبه مکان رشته ها که با علامت * مشخص شده تعداد 1294نفر)
3-ظرفیت های پذیرش دستیاری در 10 سال اخیر چقدر رشد داشته اند (آمار من می گوید1299 نفر درسال 73 -- 1332 نفر در سال 77 -- 1294نفر درسال جاری) مقایسه شود با نرخ رشد جمعیت -- نرخ رشد سلامت در کشور -- نرخ بهبود شاخص های زندگی در کشور و .....(و با کمال شرمندگی... نرخ رشد دریافتی زیر میزی بعضی آقایان )


آیا اینگونه می خواهند دقت نظر در کارشان را نشان دهند؟من افنخار شاگردی آقای دکتر کریمی و دکتر پزشکیان را نداشته ام اما از شخصیت بالای ایشان شنیده ام و اکنون که این مطلب را می نویسم از خودم خجالت می کشم که چرا جانب احترام را برای پیش کسوتان خود اندکی فرو گذاشته ام اما چه کنم که می بینم موضوعی که کل زندگی حرفه ای من به آن وابسته است اینچنین به بازی و سهل انگاری گرفته شده است.

به هر حال آقای وزیر و معاون محترم ایشان شما می توانید محکم سر موضع خود (۱۳ اسفند) پافشاری کنید اما قبل از آن باید جواب سوالات من ودیگر دوستانم را بدهید. چرا که این حق ماست و شما بخاطر احقاق حق بر سر کار هستید

پسرک تنها جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 11:14 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آقا می گم نکنه آقا وزیره راست میگه و تخلفی نبوده اصلا!!
...
ای بابا شد ما یک چیزی بگیم شما دعوامون نکنین!
من قهرم اصلا

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 10:50 ب.ظ

امیدوارم که بزودی این دعوا ها ختم به خیر بشه

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 10:47 ب.ظ

مجلس که کوتاه بیاد گمر ما را شکسته

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 10:35 ب.ظ

بجه ها هر کاری میکنید درستونو فراموش نکنین چون اگه امتحان عقب نیفته ..........

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 10:35 ب.ظ

به نظر من مجلس کوتاه نمیاد

امیدوار جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 10:05 ب.ظ

همکار دستت درد نکند خیلی زیبا نوشته ای
موفق باشی
بچه ها به نظر شما مجلس قانون تعویق امتحان را تصویب میکند یا نه... باید همچنان سر درگم باشیم؟

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 10:04 ب.ظ

ممنون از خبر خوبتان بنظر من هم وزیر مجبور است به نظر اکثریت توجه کند

فریب نخورید جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 10:03 ب.ظ

فریب نخورید .!!!!!!!!
ظرفیت ها را از قبل افزایش داده بودند . اگر دفترچه های ثبت نام امسال و پار را مقایسه کنید میبینید که حدود ۲ درصد افزایش یافته که اغلب در رشته های کم طرفدار است نه لوکسها . بعضی از لوکسها را کم هم کرده اند .
ما ونمایندگان مجلس نباید منصرف شویم .

همکار جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام دوستان
خبر خوبی دارم که امیدوارم به واقعیت بپیوندد . گویا وزیر هم از خر شیطان پیاده شده اند و به تعویق زمان امتحان رضایت داده اند . فقط گفته اند که آنرا یک جوری دستور العمل گونه ابلاغ کنند تا از نظر مسولیت مشکلی متوجه ایشان نباشد . این خبر را یکی از دست اندر کاران برای دوستی که خود بشدت دنبال کار است بیان کرده است.
البته ما هنوز نمیدانیم که خر شیطان مُرده یا رم کرده و وزیر رابه زمین زده یا اینکه خود ایشان بالاخره رضایت داده اند و پیاده شده اند ! الله اعلم !!!
البته از عزیزان میخواهم که لحظه ای از مبارزه برای حقمان کوتاه نیائیم . چون هنوز صحت آن کاملا برایمان مسجل نشده است .
از سعدی شیرین سخن پندی برای همه مان بخصوص جناب وزیر مینویسم :
هرکه فریاد رس روز مصیبت خواهد
گو در ایام وزارت به جوانمردی کوش

بنده حلقه بگوش ار ننوازی برود
لطف کن لطف که بیگانه شود حلقه بگوش

( با اجازه استاد سخن و شما عزیزان سلامت را به وزارت تغییر داده ام تا بیشتر مناسبت داشته باشد !)
باری فراموش نکنید که هدف اصلی ما اصلاحات ریشه ای در دببر خانه و قوانین آن است و تلاش برای تغییر زمان امتحان فقط بخاطر مشکلاتی است که برای بعضی (بسیاری )همکاران بوجود آمده . پس حتی درصورت رسیدن به این هدف برای نیل به آرمان اصلی با نمایندگان محترم مجلس همراه بمانیم .
به امید دیدن لبخند شادی بر لب همه انسانها .

با استاد سخن این کلام را به پایان می برم :

دوران بقا چو باد صحرا بگذشت
تلخی و خوشی و زشت و زیبا بگذشت
پنداشت ستمگر که جفا بر ما کرد
بر گردن او بماند و از ما بگذشت

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 09:21 ب.ظ

خوش خبر


اخبار ساعت۶شبکه خبر:دکتر پزشکیان:امتحان همون تاریخ است مجلس برای تعویق قانون بگذارد.دکتر ریاض:عقب میاندازیم پزشکیان داره لجبازی میکند..مدرک داریم میخواستیم مسالمت امیز موضوع را حل کنیم


جمعه 16 بهمن 1383 در ساعت 6:28pm
دکتر پزشکیان ~~~ دکتر ریاض
اخبار ساعت ۱۸:۰۰ شبکه خبر
دکتر پزشکیان :
-امتحان را ۱۳ اسفند برگزار می کنیم.
-اگر تخلف شده چرا تو این یک سال گذشته کاری نکرده اند؟!
-تا حالا قوه قضائیه٫ سازمان بازرسی٫ اطلاعات ٫ .... سلامت آزمون را تایید کرده اند.(البته مثل سابق تاکید نکردند و حتی این دفعه بیشتر صحبت از مدرک محکمه پسند بود تا نبود تخلف!)
-اگه مجلس بگه (قانون تصویب بکنه) امتحان رو به تعویق می اندازیم و گرنه به تعداد نمایندگان نظر داریم.

دکتر ریاض:
-من امیدوارم که امتحان عقب خواهد افتاد.
-ما از طرف مجلس به عنوان اعضای گروه تحقیق و تفحص انتخاب شده ایم.
-بحث قانون مجلس نیست زمان امتحان مربوط به آیین نامه داخلی دبیرخانه است.

پزشک اینفو::
-ما که حرفی نداریم.
(فقط سفارش دوستانه اینکه :
(:- فعلاْ خود را برای تاریخ ۱۳ اسفند آماده کنید
(:- شاید هم عقب افتاد
(:- شاید هم عقب نیفتاد و پس از اینکه برکزار شد مثل امثال ابطال شد!؟)


مدیر سایت :: info@pezeshkan.ir :: جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۸۳

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 08:50 ب.ظ

مثل اینکه در فرستادن اقا زاده هایشان به تخصص کم اوردند مجبور شدند ۲-۳ نفر را اضافه کنند
ضمنا جناب کریمی
ظرفیت قبول شده ها در هر سال ۱۲۲۰-۱۲۳۰ نفر است نه ۱۵۰۰ نفر حالا اگر ۲۰۰-۳۰۰ نفر را زیر سبیلی به تخصص می فرستید که جزو سهمیه ها به حساب نمی اید
و اگر راست می گویید به فکر افزایش سهمیه ازاد باشید نه افزایش سهمیه عزیزانتان

پزشک جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 08:48 ب.ظ

خبری که در قسمت نظرات اولین خبر سایت پزشکان ای ار است را بخوانید

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 08:46 ب.ظ

مطمئن باشید که امتحان عقب خواهد افتاد
با این کار اقای وزیر میخواهند مجلس را خراب کنند در حالیکه خودشان خراب می شوند
اگر لازم باشد برای جلو گیری از ضایع شدن مجلس در مقابل مردم مجلس قانون تصویب خواهد کرد و وزیر را ملزم به عقب انداختن
امتحان خواهند کرد چرا که با این کار وزیر عملا مجلس را برای رویارویی دعوت کرده است
وقتی که مجلس قرارداد های بزرگی مثل تاو و ترک سل را لغو می کند مطمئن باشید که لغو تاریخ امتحان برای مجلس کاری ندارد
و در اخر سر دود این کار به چشم خود اقای وزیر خواهد رفت و تاوان این لجبازی را پس خواهد داد

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 08:43 ب.ظ

اگه ظرفیتهای سال قبل و امسال را مقایسه کنید در بعضی رشته هاحدود ۳ الی ۴ نفر اضافه شده که منظور وزارتخانه چیها اونه.
البته قربونش برم نسبت به ۲۰۰ نفر سال قبل و ۱۰۷ نفر سال ۸۱ خیلی لطف به ما کردن.
بچه ها این کار فقط به دست خاتمی حل میشه.در ضمن اگه کسی دسترسی داره از دکتر صدر بپرسه که چرا دنباله کار ما رو ول کرد

عجب کلک اند جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 08:02 ب.ظ

افزایش ظرفیت دیگه یعنی چه؟میخوان با این دهن کی رو ببندند؟فکر کردن با کی طرفن اینطوری می خوان بعد از امتحان تو هر رشته ایی زیادتر از ظرفیت قبلی نور چشم بریزن داخل.

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
افزایش ظرفیت از ۱۰٪ به ۱۲٪ یعنی چه؟؟؟
بنده متوجه نشدم!!!!!!!!!

دیوانه جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 07:50 ب.ظ

تفریح تازه
دیشب تفریح تازه ای اختراع کردم؛و هنگامی که خواستم اغاز کنم یک فرشته و یک شیطان دوان دوان به خانه ام امدند.
بر در خانه به هم رسیدند و بر سر تفریح تازه من با هم جنگیدند؛ یکی فریاد می زد این گناه است! ـ دیگری می گفت:
عین تقوا است!!
جبران خلیل جبران

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 07:34 ب.ظ

یعنی چی که ظرفیت ها بعد از اتمام ثبت نام زیاد میشه؟
اینم یک نوآوری در وزارت بهداشت!!!!!!!
دیگه تمومش کنید آقای وزیر!

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن 1383 ساعت 07:11 ب.ظ

بچه ها فکرش را بکنید دارند به ما رشوه می دهند
افزایش ظرفیت ها!!!
از همه مخالفین می خواهیم که با ما همصدا شوند تا حق مان را از اقایان بگیریم
اگر اصرار و پافشاری ما نبود هیچوقت این امتیاز را به ما نمی دادند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد