خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

فردا دوشنبه آخرین مهلت ثبت نام کنکور دستیاری

اوست عادل  

لعنت خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) بر تمام مسئولان شیطانی منافق در حکومت اسلامی که با دزدی و خیانت و پایمال کردن حق مردم، آبروی دین مبین اسلام را به بازی میگیرند. عذاب ابدی فرقان در دنیا و اخرت نثارشان باد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

لعنت خدا بر همه مسئول نماهایی که با باندبازی و خودخواهی و تمامیت خواهی به خون شهدا خیانت میکنند 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد 

  لعنت خدا بر سوال فروشان و حامیانشان و همه کسانیکه حق سایر داوطلبان دستیاری را در خفا ضایع می کنند؛ آمین. 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد


{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{ 

 آغاز مرور

  ۶۹ روز  

   

============================== 

دبیرشورای آموزش پزشکی:
سهمیه‌های دستیاری تغییر کرد
آزمون دستیاری امسال افزایش ظرفیت ندارد
هنوز نحوه برخورد با ثبت‌نام مظنونان آزمون دستیاری برای ما روشن نیست

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به تمدید ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی تا فردا دوشنبه گفت: این آزمون 28 بهمن ماه در25 رشته تخصصی و در 18 حوزه در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید امیرمحسن ضیایی در نشست مطبوعاتی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی تا ساعت 23 فردا دوشنبه 22 آذرماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir  گفت: داوطلبان می‌توانند از صبح روز یکشنبه 28 آذر به مدت سه روز اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون 14 هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده‌اند، گفت: پیش بینی می‌شود تا آخرین مهلت ثبت نام 16 هزار نفر برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

دبیر شورای پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، خاطرنشان کرد: کلیه تدابیر امنیتی برای برگزاری آزمون در صحت و سلامت اندیشیده شده است.

ضیایی با اشاره به تقلیل حوزه‌های امتحانی از 33 حوزه در سال گذشته به 18 حوزه، گفت: برای تمرکز بیشتر به امنیت حوزه‌ها تعداد حوزه‌ها در این دوره از آزمون کاهش یافته است، همچنین در نظر داریم در صورت امکان حوزه‌های تهران را به یک حوزه کاهش دهیم و پیش بینی می‌شود حدود 4 هزار نفر متقاضی شرکت آزمون در حوزه تهران باشند.

وی با اشاره به آماده بودن برنامه تحول دستیاری گفت: این طرح بر اساس مصوبه شورای آموزش پزشکی امسال اجرا نمی‌شود، اما برای اجرای این طرح در دوره سی و نهم آزمون دستیاری باید دوباره این برنامه در نشست شورای آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.

سهمیه‌ها در آزمون دستیاری امسال تغییر کرده است

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به تغییرات آزمون دوره سی و هشتم نسبت به دوره گذشته اظهارکرد: بر اساس قانون عدالت آموزشی تغییراتی در سهمیه‌ها ایجاد شده است که بر اساس آن سهمیه ایثارگران و زنان فقط برای رشته تخصصی زنان و زایمان، استعداد درخشان و10 درصد سهمیه بومی مازاد بر ظرفیت دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

آزمون دستیاری امسال افزایش ظرفیت ندارد

وی از عدم ظرفیت پذیرش آزمون در این دوره خبر داد و افزود: در این دوره آزمون نه تنها افزایش ظرفیت نخواهیم داشت بلکه در بعضی از رشته‌ها امکان کاهش ظرفیت نیز وجود دارد.

 در توزیع نیروی متخصص دچار اشکال هستیم

برنامه‌هایی برای ماندگاری نیروهای متخصص در نظر گرفته شده است

ضیایی با بیان اینکه طرح نیاز سنجی با توجه به نیاز کار در دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی مورد بررسی است، تصریح کرد: بر اساس این طرح در نظر داریم به ظرفیتی دست یابیم که پذیرش در آن منطقی باشد.

وی با بیان اینکه ما در توزیع نیروی متخصص و نه در تربیت نیروی تخصصی دچار اشکال هستیم، اظهار کرد: این توانایی را داریم که نیاز تخصصی و فوق تخصصی کشور را رفع کنیم و در نظر داریم با برنامه‌هایی زمینه ماندگاری این نیروها را فراهم کنیم.

 متخلفان غیر دانشجوی دستیاری در حبس به سر می برند

هنوز تخلف داوطلبی در آزمون دستیاری ثابت نشده است

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در خصوص رسیدگی به احکام متخلفان آزمون دستیاری گفت: احکام متخلفان غیر دانشجویی صادر و آنان نیز در حبس به سر می برند.

وی با بیان اینکه هنوز تخلف داوطلبی ثابت نشده است، اظهار کرد: برای ثبت نام در این دوره هنوز نحوه برخورد با افراد مظنون به ما اعلام نشده است و ما نحوه برخورد با افرادی که در آزمون دوره قبل به آنان مظنون هستند و می‌خواهند در آزمون این دوره ثبت نام کنند را نمی‌دانیم.

 احکام شدیدتری برای متخلفان آزمون دوره گذشته دستیاری در نظر گرفته شود

 هیچکدام از موسسات آمادگی آزمون دستیاری قانونی نیستند

ضیایی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود احکام شدیدتری برای افراد متخلف آزمون دوره گذشته در نظر گرفته شود، اظهار کرد: انتظار داریم برخورد جدی با عوامل این تخلف صورت گیرد چرا که اعتباری که در حوزه دستیاری وجود داشته است را خدشه دار کرده‌اند که باید متناسب با آن با این افراد برخورد شود.

وی در خصوص نحوه برخورد با موسسات آمادگی آزمون دستیاری گفت: هیچکدام از این موسسات مجوز آموزشی ندارند و از نظر ما قانونی نیستند.

 ............... 

اگر امسال احدی جرات کند فروش سوالات را افشا کند میدهیم پدرش را دربیاورند و مدرک پزشکیش را باطل میکنیم و........ 

 ===....==....===

 تشریح جزئیات کنکور دستیاری

 لیست سیاه در کنکوردستیاری؛  

 ....................   

.........  

    ۶۶ روز

.....................................

 

 امکان ویرایش از 28 آذر
مهلت ثبت نام در کنکور دستیاری 89 امشب پایان می‌یابد
مهلت ثبت نام در سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ساعت 23 امروز 22 آذرماه پایان می یابد و داوطلبان تنها تا پایان امروز فرصت دارند به صورت اینترنتی در آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تمدید نمی شود.
داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند و بنا به دلایلی تمایل به ویرایش و تکمیل اطلاعات ثبت‌نامی دارند، می توانند از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 28 آذر تا ساعت 23 روز سه شنبه 30 آذر نسبت به ویرایش یا تکمیل اطلاعت اقدام کنند.
آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 به صورت متمرکز در روز 28 بهمن ماه در 18 حوزه امتحانی برگزار می شود. 

////////////////

   مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری ساعت23امشب پایان می‌یابد
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:
مهلت ثبت‌نام آزمون به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود
تاکنون 15هزار نفر ثبت‌نام کردند

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام سی وهشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تا ساعت 23 امشب، گفت: تا کنون 15 هزار نفر در آزمون ثبت‌نام کردند.
دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه داوطلبان باید هرچه سریعتر نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند، خاطرنشان کرد: داوطلبان نباید انجام ثبت‌نام را به ساعت‌های پایانی به تاخیر بیاندازند؛ چرا که ممکن است با ترافیک اینترنتی روبرو شوند.
وی با تاکید بر اینکه مهلت ارائه شده آخرین فرصت‌ ثبت‌نام بوده و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی
www.sanjeshp.ir  برای انجام ثبت‌نام اقدام کنند.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از یکشنبه 28 تا30 آذر ماه خبر داد و افزود: پس از مهلت مذکور هیچگونه تغییر و تبدیلی در اطلاعات ثبت‌نامی امکانپذیر نیست و زمان مذکور تمدید نخواهد شد.
وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند در زمان ویرایش اطلاعات کلیه اطلاعات را اصلاح و یا تکمیل کنند، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند در این مدت حتی عکس و نوع سهمیه‌های انتخابی را اصلاح کنند.

 ................ 

تشریح جزئیات کنکور دستیاری
لیست سیاه در کنکوردستیاری  تدابیری برای جلوگیری از تکرار تقلب درکنکور
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی از ارائه پیوست حفاظتی برای آزمون دستیاری دوره سی و هشتم خبر داد و گفت: تدابیر امنیتی و حفاظتی برای این دوره از آزمون به طور کامل در نظر گرفته شده و پیوست حفاظتی نیز برای آزمون تهیه شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، تخلف و تقلب در کنکور دستیاری 1388 و ابطال آزمون و برگزاری مجدد آن سبب شده است تا وزارت بهداشت برای آزمون امسال تمهیدات ویژه تری در نظر بگیرد تا از تکرار دوباره این تقلب و خدشه دار شدن مهمترین آزمون علوم پزشکی جلوگیری شود.
دکتر سیدامیرمحسن ضیایی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام کنکور دستیاری 89 گفت: مهلت ثبت نام در سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تا ساعت 23 روز دوشنبه 22 آذرماه تمدید شد و داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی در این آزمون ثبت نام کنند.
ضیایی یادآور شد: مهلت ارائه شده، آخرین فرصت ثبت نام بوده و به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.
وی درباره امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای این دوره از آزمون دستیاری گفت: داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند در صورت تمایل می توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را تکمیل یا ویرایش کنند. فرصت زمان ویرایش و تکمیل اطلاعات از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 28 آذر آغاز می شود و تا ساعت 23 روز سه شنبه 30 آذر ادامه دارد.

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: داوطلبان تنها صرفاً می توانند از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی به جزئیات برگزاری آزمون دستیاری دوره سی و هشتم اشاره و خاطرنشان کرد: آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 به صورت متمرکز و در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه در 18 حوزه امتحانی برگزار می شود.

برگزاری آزمون در 25 رشته تخصصی و در 18 حوزه امتحانی
ضیایی اظهار داشت: 14 هزار نفر تا روز شنبه 20 آذر در آزمون ثبت نام کردند و پیش بینی می شود که حدود 16 هزار نفر در این دوره از آزمون شرکت کنند.
وی گفت: پذیرش دستیار در 25 رشته تخصصی در دانشگاه های مجری دوره دستیاری صورت می گیرد و تنها تغییر نسبت به سال گذشته در تعداد حوزه های آزمون است که از 33 حوزه به 18 حوزه کاهش یافته است تا تمرکز بیشتری در حوزه های امتحانی باشد.
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی درباره تاثیر برنامه تحول دستیار در این دوره از آزمون خاطرنشان کرد: برنامه تحول دستیار آماده شده اما در شورای آموزش پزشکی و تخصصی به این نتیجه رسیدیم که تغییرات نحوه پذیرش در آزمون امسال اجرا نشود. در صورت اجرا برای دوره بعد این موضوع دوباره در شورا مطرح خواهد شد و نسبت به آن تصمیم گیری می شود.

تغییرات سهمیه های دستیاری در دوره سی و هشتم
وی با اشاره به تغییرات سهمیه های دستیاری در دوره سی و هشتم گفت: با توجه به قانون عدالت آموزشی که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید سهمیه زنان تنها در رشته تخصصی زنان و زایمان وجود دارد، سهمیه ایثارگران، سهمیه نخبگان و استعدادهای درخشان و 10 درصد مازاد بر ظرفیت که به نوعی ظرفیت بومی محسوب می شود در این دوره دستیاری اعمال می شود.
ضیایی درباره ظرفیت پذیرش دستیاری گفت: این ظرفیت پس از دریافت از دانشگاهها و بررسی توان دانشگاهها اعلام می شود اما در سال جاری افزایش ظرفیت نخواهیم داشت.

اجرای طرح نیازسنجی پذیرش دستیار در وزارت بهداشت
وی افزود: طرح نیازسنجی پذیرش دستیار در وزارت بهداشت تاکنون سه بار اجرا شده است. بار اول در سال 78، بار دوم در سال 82 و طرحی نیز اکنون در حال اجرا است که بر اساس آن ظرفیت دانشگاهها، توان تربیت نیروی انسانی در دانشگاهها و نیاز محیط کمک می کند که ظرفیت منطقی بر هر دوره پذیرش دستیار تعیین شود.

مشکلی در تربیت نیروی انسانی تخصصی و فوق تخصصی نداریم
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: ما در کشور در تربیت نیروی انسانی تخصصی و فوق تخصصی مشکلی نداریم. مشکل اصلی در توزیع نیروی انسانی است که رفع این مشکل نیز خارج از اختیارات وزارت بهداشت است و باید با همکاری بین بخشی زمینه های ماندگاری نیروی متخصص فراهم شود. البته پیش از این میزان ظرفیت مازاد برای پذیرش بومی بیشتر بود که به ماندگاری نیروها در مناطق مختلف کمک می کرد.

متخلفان غیر داوطلب در بازداشت بسر می برند
وی درباره وضعیت متخلفان آزمون دستیاری سال 88 گفت: بخشی از تخلفات آزمون که به بخشهای غیر داوطلبان مربوط بود از سوی دستگاههای قضایی و امنیتی مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان احکام قضایی را دریافت کرده اند و در بازداشت بسر می برند.
ضیایی افزود: درباره افراد داوطلبی نیز که در این تخلف حضور داشته اند بررسی قضایی ادامه دارد و انتظار ما از نهادهای مربوطه این است که اعتبار نظام سلامت اقتضاء می کند برخورد جدی با این قضیه صورت گیرد چرا که این تخلف تنها این نیست که یک نفر قبول نشود بلکه موضوع قداست پزشکی را خدشه دار کرده است.

وضعیت شرکت متخلفان دستیاری در آزمون سال 89
وی درباره اینکه آیا متخلفان آزمون دستیاری 88 می توانند در آزمون دستیاری 89 شرکت کنند، گفت: فهرست برخی از متخلفان در اختیار ما قرار گرفته است که ثبت نامی از آنها به عمل نیامده است اما درباره سایر افراد که حال ممکن است مورد اتهام باشند تاکنون ابلاغی مبنی بر عدم ثبت نام از این افراد به ما داده نشده است که البته در مراحل بعدی درباره شرکت یا عدم شرکت این افراد بر اساس احکام قضایی و هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات تصمیم گیری می شود.

موسسات آموزشی دستیاری مجوز قانونی از وزارت بهداشت ندارند
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در خصوص موسسات آموزشی دستیاری گفت: این موسسات در حال حاضر مجوز قانونی از وزارت بهداشت ندارند. با توجه به آیین نامه موجود درباره موسسات آموزشی درخواست هایی در این خصوص ارائه شده است که در مرحله بررسی و جمع آوری اطلاعات این موسسات هستیم.
 

 ===================

مهلت ثبت نام آزمون سی و هشتمین دوره پذیرش دستیاری تمدید شد
مرکز سنجش معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت ثبت نام در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تمدید شد.
به گزارش وب‌دا، در این اطلاعیه آمده است: بنا به تقاضای متقاضیان شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به اطلاع می‌رساند فرصت ثبت نام اینترنتی افراد متقاضی به مدت دو روز دیگر، یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 آذرماه تمدید شد.
به گزارش وب‌دا در این اطلاعیه آمده است: مهلت ارائه شده، آخرین فرصت ثبت نام بوده و به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد. 

 ==========================
 

معاون آموزشی :
هیچ متخلفی حاشیه امن ندارد ؛ برگزاری آزمون دستیاری امسال با تدابیر بیشتر امنیتی 


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:‌ هیچ متخلفی درهیچ آزمونی حاشیه امن ندارد
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با وب دا ضمن بیان این مطلب، با اشاره به احکام صادر شده برای متخلفان آزمون دستیاری سال گذشته،‌ افزود: این احکام از سوی قوه قضائیه که یک نهاد مستقل است صادر شده و مورد احترام است، هرچند بازتاب بیرونی آن، چندان مطلوب نبود و انتظارات، کمی بیش از این بود.
وی با اشاره به این که هر آزمونی اعم از دستیاری، بورد تخصصی و ... پیوست حفاظت دارد،‌ تاکید کرد: آزمون­های مهم و متعددی پس از آزمون دستیاری سال گذشته برگزار شد که همگی در کمال صحت و سلامت بود.
محققی در پایان (طبق سالهای گذشته که سوالات فروش میرفت امسال هم)از برگزاری آزمون دستیاری امسال با ضریب امنیت بیشتر خبر داد.

 ============================== 

 

معاون آموزشی خبر داد؛
تدوین چارچوب جدید فعالیت موسسات آموزشی آزمون دستیاری
چارچوب جدیدی برای فعالیت مؤسسات آموزشی آزمون دستیاری تدوین می شود.
دکترمحمدعلی محققی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با وب دا ضمن اعلام این خبر گفت: کارنامه فعالیت مراکز غیر قانونی به مراجع قانونی احاله شده و به زودی نتایج رسیدگی به آن­ها اعلام می­شود.
وی با اشاره به حساس بودن بحث آموزش پزشکی، ‌اظهار داشت: به جز مراجع ذیصلاح هیچ مؤسسه­ای بنا بر قانون، حق آموزش پزشکی ندارد.
وی افزود:‌ البته متأسفانه به رغم اقدامات قانونی انجام شده و پیگیری وزارت بهداشت از مراجع قانونی هنوز برخی از مؤسسات غیرمجاز در این زمینه فعالیت دارند که به داوطلبان آزمون­ها توصیه می­کنیم به این مراکز مراجعه نکنند. ................
...............
.

 ===========...===========

محققی خبر داد:
تدوین شرایط فعالیت موسسات کنکور دستیاری/ ادامه فعالیت برخی غیرمجازها 

 معاون آموزشی وزارت بهداشت از تدوین چارچوب جدیدی برای فعالیت موسسات آموزشی برای آزمون دستیاری خبر داد و گفت: عملکرد مراکز غیرقانونی به مراجع قانونی ارائه شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکترمحمدعلی محققی شنبه با اعلام این خبر افزود: کارنامه فعالیت مراکز غیر قانونی به مراجع قانونی احاله شده و به زودی نتایج رسیدگی به آنها اعلام می­شود.
وی با اشاره به حساس بودن بحث آموزش پزشکی، ‌اظهار داشت: به جز مراجع ذیصلاح هیچ موسسه ای بنا بر قانون، حق آموزش پزشکی ندارد.
محققی یادآور شد: البته متأسفانه به رغم اقدامات قانونی انجام شده و پیگیری وزارت بهداشت از مراجع قانونی هنوز برخی از مؤسسات غیرمجاز در این زمینه فعالیت دارند که به داوطلبان آزمون­ها توصیه می­کنیم به این مراکز مراجعه نکنند.
دکتر محققی پیش از این در گفتگو با مهر از تعطیلی تمام کلاسهای خصوصی دستیاری خبر داده و گفته بود: دخالت در امور آموزشی بدون داشتن مجوز، غیرقانونی است و در مراجع قانونی قابل رسیدگی است و تاکنون هیچ موسسه ای از وزارت بهداشت برای این موضوع مجوز دریافت نکرده است.
دکتر محمدعلی محققی در گفتگو با مهر افزوده بود: هر موسسه و نهادی که بخواهد در امور آموزشی دخالت کند باید مجوز داشته باشد. اولاً تقاضای مجوز به ندرت دریافت شده است و بسیاری از موسسات که اکنون فعال هستند حتی درخواست مجوز را نیز به وزارت بهداشت ارائه نکردند و مجوزی هم دریافت نکردند.
وی در پاسخ به این پرسش که کدام موسسه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز فعالیت در حیطه آزمونهای دستیاری دارد گفته بود: هیچ موسسه ای از وزارت بهداشت در این زمینه مجوز ندارد.
کلاسهای خصوصی دستیاری که در تابستان 89 نسبت به برگزاری کلاسهای خود اقدام کرده بودند به صورت مکاتبه ای به فعالیت خود ادامه می دهند.
آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 به صورت متمرکز در روز 28 بهمن ماه برگزار می شود.  

========================= 

فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور دستیاری 89/ برگزاری آزمون در بهمن 

 شنبه 20 آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام سی و هشتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی پزشکی است و داوطلبان تنها تا این روز فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.
دکتر جبرائیل نسل سراجی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره احتمال تمدید زمان شرکت در آزمون گفت: تاکنون 10هزار نفر در آزمون این دوره ثبت نام کرده اند.
وی افزود: با توجه به اینکه فردا 20 آذر و آخرین مهلت ثبت نام است، در جلسه ای درباره تمدید یا عدم تمدید فرصت شرکت در آزمون تصمیم گیری می شود و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
به گزارش مهر، ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت
http://sanjeshp.ir انجام می شود و کلیه مراحل ثبت نام، دریافت کلید، کارنامه، ارسال اعتراضات، انتخاب رشته - محل از طریق اینترنت خواهد بود داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما ثبت نام کنند.
سهمیه های آزمون دستیاری برای دوره پذیرش در سال 89 از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برای داوطلبان این دوره شامل سهمیه های مازاد مناطق محروم، تسهیل ادامه تحصیل نخبگان، مشمولین سهمیه رزمندگان است.
پذیرفته شدگان در دوره های دستیاری ملزم هستند که بنا بر سهمیه هایی که استفاده می کنند به دانشگاه علوم پزشکی مربوطه تعهد خدمت ارائه کنند.
از پذیرفته شدگانی که از سهمیه مازاد مناطق محروم استفاده می کنند، جهت پوشش مناطق محروم، تعهد خاص به میزان سه برابر مدت آموزش، به نفع دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مناطق محروم و نیازمند اخذ می شود.
از سایر پذیرفته‌ شدگان‌ آزمون‌ ورودی‌ دستیاری توسط‌ دانشگاههای‌ علوم‌ پزشکی‌ تعهد عام‌ به میزان حداکثر دو برابر مدت تحصیل به نفع وزارت بهداشت اخذ می شود و این مدت با توجه به سایر مقررات مربوطه و ضریب منطقه ای که از سوی معاونت درمان تعیین می شود متغیر است.
وزارت بهداشت همچنین شرایط ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ اتباع‌ غیر ایرانی‌ را در سی و هشتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی اعلام کرد که بر این اساس اتباع خارجی پس از اتمام دوره حق طبابت در ایران را نخواهند داشت اما اتباع غیرایرانی می توانند با توجه به شرایط اعلام شده نسبت به شرکت در آزمون اقدام کنند.
همچنین ضوابط‌ و مقررات‌ تعیین‌ نقص‌ عضو مؤثر حرفه‌ای‌ در رشته‌های‌ تخصصی‌ بالینی‌ پزشکی‌ در آزمون دستیاری سال 89 از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است که بر اساس هر رشته تخصصی، نقص عضو موثر متغیر است.
آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی پزشکی بالینی در سال 89 به صورت متمرکز در روز 28 بهمن ماه برگزار می شود.

=============================== 

آفــتــابــــگـردان ...


گل آفتاب گردان رو به نور می چرخد و آدمی رو به خدا . ما همه‌ آفتابگردانیم.
اگر آفتابگردان‌ به‌ خاک‌ خیره‌ شود و به‌ تیرگی، دیگر آفتابگردان‌ نیست.
آفتابگردان‌ کاشف‌ معدن‌ صبح‌ است‌ و با سیاهی‌ نسبت‌ ندارد.
اینها را گل‌ آفتابگردان‌ به‌ من‌ گفت‌ و من‌ تماشایش‌ می‌کردم‌ که‌ خورشید کوچکی‌ بود در زمین‌ و هر گلبرگش‌ شعله‌ای‌ بود و دایره‌ای‌ داغ‌ در دلش‌ می‌سوخت.
آفتابگردان‌ به‌ من‌ گفت: وقتی‌ دهقان‌ بذر آفتابگردان‌ را می‌کارد، مطمئن‌ است‌ که‌ او خورشید را پیدا خواهد کرد.
آفتابگردان‌ هیچ‌ وقت‌ چیزی‌ را با خورشید اشتباه‌ نمی‌گیرد؛ اما انسان‌ همه‌ چیز را با خدا اشتباه‌ می‌گیرد.
آفتابگردان‌ راهش‌ را بلد است‌ و کارش‌ را می‌داند. او جز دوست‌ داشتن‌ آفتاب‌ و فهمیدن‌ خورشید، کاری‌ ندارد.
او همه‌ زندگی‌اش‌ را وقف‌ نور می‌کند، در نور به‌ دنیا می‌آید و در نور می‌میرد. نور می‌خورد و نور می‌زاید.
دلخوشی‌ آفتابگردان‌ تنها آفتاب‌ است.
آفتابگردان‌ با آفتاب‌ آمیخته‌ است‌ و انسان‌ با خدا.
بدون‌ آفتاب، آفتابگردان‌ می‌میرد؛ بدون‌ خدا، انسان.
آفتابگردان‌ گفت: روزی‌ که‌ آفتابگردان‌ به‌ آفتاب‌ بپیوندد، دیگر آفتابگردانی‌ نخواهد ماند و روزی‌ که‌ تو به‌ خدا برسی، دیگر «تویی» نمی‌ماند.
و گفت‌ من‌ فاصله‌هایم‌ را با نور پر می‌کنم، تو فاصله‌ها را چگونه‌ پُر می‌کنی؟ آفتابگردان‌ این‌ را گفت‌ و خاموش‌ شد.
گفت‌وگوی‌ من‌ و آفتابگردان‌ ناتمام‌ ماند.
زیرا که‌ او در آفتاب‌ غرق‌ شده‌ بود.
جلو رفتم‌ بوییدمش، بوی‌ خورشید می‌داد.
تب‌ داشت‌ و عاشق‌ بود.
خداحافظی‌ کردم، داشتم‌ می‌رفتم‌ که‌ نسیمی‌ رد شد و گفت: نام‌ آفتابگردان‌ همه‌ را به‌ یاد آفتاب‌ می‌اندازد، نام‌ انسان‌ آیا کسی‌ را به‌ یاد خدا خواهد انداخت؟
آن‌ وقت‌ بود که‌ شرمنده‌ از خدا رو به‌ آفتاب‌ گریستم .

 ===============================

 اس ام اس های روزجهانی لوتی گری 

تازه فهمیدم پنچرتم رفیق!^^^^^^^^^^^^^^^^

آب دماغتیم…آنتی هیستامین بخور ، فنا شیم
^^^^^^^^^^^^^^^^

قرمزی چشاتم نفازلین بریز فنا شیم
^^^^^^^^^^^^^^^^

بند کفشتیم گره بزن خفه شیم
^^^^^^^^^^^^^^^^

چروک لباستیم اتو بزنی هلاک شدیم!
^^^^^^^^^^^^^^^^

میگن نارنگی چون پوستش زود کنده میشه
پیش مرگ همه ی میوه هاست !
نارنگیتیم هلو !
^^^^^^^^^^^^^^^^

این اس ام اس رو میزنم به سلامتی همه خوبا
که سخت مشغول شطرنج زندگی اند
و نمیدونن ما مات رفاقتشون هستیم
^^^^^^^^^^^^^^^^

دیروز روز جهانی آوارگان بود، توقع داشتم یه تشکر خشک و خالی از ما میکردی که یه عمریه آوارتیم !!!
^^^^^^^^^^^^^^^^

بزرگترین دشمن آدم پوله:هر چی دشمن داری بده به من و خودتو خلاص کن
^^^^^^^^^^^^^^^^

نظرات 64 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

http://jdsbmub.ir/

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

http://jdsbmub.ir/?lang=fa&jdev=news2&cid=8&nid=10

اناهیتا سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

ایا امسال سال نواوری است؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

تازه
تو که 12-13 ساعت میخوانی و دو دور کردی بگو ببینم
سندرم ایمر سلاند چیه
تنبل بلد نیستی
برو دوباره خوب بخون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

سوالات نو اندیشه نو.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

تست ارتوپدی چی بخونم همشون نوشتن بر پاسخها بر اساس رفرانس قبلیه؟؟؟؟؟؟؟

حسینعلی سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

تازه تو اگه رزیدنت پاتولوژی بشی زن من میشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 05:03 ق.ظ

ایول به تازه بابا تو دیگه چی هستی!!!

تازه به بالایی سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

مرسی از اینکه نگران منی اما این رو هم بگم که من آلان ۱۰ روزه که مطالعه ام رو از ۷-۸ ساعت در روز به ۱۲ساعت رسوندم و به امید خدا از ابتدای هفته بعد به ۱۳ خواهم رسوند .و ساعات مطالعه هم رو با کورونومتر و دقیق ثبت میکنم . هر ۱.۵ روز (۱۸ساعت) هم یه درس رو دوره میکنم.
شما چطور؟

قناری دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

ممنون از راهنماییتون. یعنی واقعا با ۳ دور میشه قبول شد؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

به کوری چشم دبیرخانه هنوز میتوانید ثبت نام کنید
فرم پا برجاست

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

آخه ایثارگران واقعی زنها ن

فری دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

یعنی چه ایثارگران وزنان فقط به زنان تعلق داره؟؟؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

ادرس فیلتر شکن میخوام .لطفا

به تازه دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

تقریبا هر یک ساعت داری کامنت میذاری پس کی درس میخونی مواظب باش خودت از حاصل اوقات خجالت نبری
البته شعر خوب و هشداردهنده ای نوشته بودی

به قناری دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

نه جانم مطمئن باش از همه اینایی که میان تو این سایت جلوتری خیلی خوب خوندی تا هشتم بهمن دور دومتو تموم کن ۲۰ روز اخرم دور سوم ایشاله قبولی

قناری دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

واقعا؟! تورو خدا راست میگید؟ من انقدر عقبم؟

فرهاد دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.rez89.persianblog.ir

نگاه فرا دستی به پایین دستی ها

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

من دور سوم را شر وع کردم

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

اندر خم یک کوجه ای؟؟

قناری دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

همکارای محترم میشه بگید چقدر خوندید؟ من از دور دومم فقط داخلی خوندم و خیلی نگرانم. خیلی عقبم؟

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

منم با فری موافقم

فرهاد دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.rez89.persianblog.ir

اذعان واقعیت اما در لفافه!!!!!!

فرهاد دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

دوستان ضمن اینکه نمیخوام نا امیدی و احساس یاءس و سر خوردگی توی اذهان ایجاد کنم اما با بی اعتمادی تمام نسبت به سیستم برگزار کننده این امتحان باید بگم که کافیه یک سری به آرشیو مصاحبه های سال گذشته بزنین تا ببینین دقیقا همین حرفها در مورد اطمینان داشتن داوطلبان از سلامت آزمون از دهان همین مدعیان بیرون آمد و حتی تا بعد از برگزاری آزمون هم از برگزاری سالم و کاملا حفاظتی آزمون خبرها منتشر کردند و در نهایت آن شد که دیدیم !!پس برای کسیکه عادت به دروغگویی کرده و به راحتی تظاهر به درستی و راستکرداری میکنه اصلا هیج اهمیتی نداره که شما حرفش رو چقدر پذیرفته باشی مهم اینه که عدهای مثل بز اخفش سر تمکین فرود بیارن براش و تعریف تمجیدش هم بکنن!!!و عده ای هم با اینکه سرنوشتشون به بازی گرفته شده ساکت و بی تفاوت نظاره گر هستند

حیدر دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

شیلر شکر خورده

تازه دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

شیلر میگه: موفقیت مساوی است با تمرکز

تازه ۲ دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 02:13 ق.ظ

درود بر دولت مکتبی دکتر احمدی نژاد که سعی در حل مشکلات معیشتی پزشکان عمومی دارد

تازه دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

آره ۶۶ روز . . .
قدر وقت ار نشناسد دل و کاری نکند
بس خجالت که از این حاصل اوقات بریم

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

۶۶ روز

سالی یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

چه حالی کردن مردها بااین نوشته مضحک.احتمالا نویسندش مردبوده مطمینم.یایه زنی که شوهرش سطحش بسیار پایینتره که همش مجبوره بگه چشم رییس.یایه دختر ترشیده در آرزوی شوهره.

تازه یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

بچه ها دوباره زدین به جاده خاکی . یه خورده در مورد امتحان رزیدنتی هم بگین .ناسلامتی ۲ ماه بیشتر به امتحان نمونده . . .

بانو به اگه مرد نبود یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

اگه یه مرد پیدا کردی که نصف این مردونگیا رو داشت یا حتی اگه میدونست باید یه چیزاییشو یاد بگیره عکسشو برای من بفرست که اقلا تو کلکسیون گمشده ها بذارم!!

اگر مرد نبود یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

· من مرد ها رو دوست دارم. برای این که در کل ساختار های فکری ساده تری از ما دارند. درکشون به مراتب از درک زن ها ساده تره... هر چی که ما پیچیده ایم مرد ها ساده اند. اونا موجودات قوی ای هستند که ما رو حمایت می کنند.


· وقتی با یه مرد به یه کافه میری هیچ لذتی بالا تر از این نیست که درو برات باز می کنه و مثل یک جنتلمن صندلی رو برات می کشه و تو می شینی.

· خیلی با ادب تو رو مهمون می کنه.

· وقتی چیز سنگینی داری برات اونو حمل می کنه.

· وقتی توی خونه کمد و یخچالو هر چیز سنگین دیگه ای داری برات جا به جا می کنه بدون هیچ منتی!

· مرد این موجود دوست داشتنی ساده که ما کمتر تونستیم درکش کنیم و عمرمونو خیلی احمقانه به مبارزه با اون پرداختیم،

همیشه مسئول کار های سنگین و سخته.

· خدا می دونه اگه مرد نبود، ما از کدوم کیسه ای این همه خرج می کردیم؟

· و بعد این که مرد با همه کار کردن سختش، چقدر سخاوتمندانه برای ما چیزای خوب می خره

· اگه مرد نبود چه کسی برای ما این همه لباسا و جواهرات خوشگل می خرید؟ اصلن اگه مردا نبودن ما به چه بهانه ای این همه لباسای خوشگل طراحی می کردیم و می پوشیدیم؟


· و این همه جینگول پینگول به خودمون آویزون می کردیم؟

· ما خیلی وقتا فقط برای مردا آرایش می کنیم؟

· مردا باعث شدن که ما خوشگل تر به نظر برسیم.

· اگه تمام دوستای تو که دخترند ازت تعریف کنند که چقدر این دفه ابروهاتو قشنگ برداشتی، خداییش با یه بار گفتن یه مرد می تونی عوضش کنی؟

· آخه ما چرا انقدر ناجوانمردانه با مردا رفتار می کنیم؟

· ما به جای دشمنی و جنگ و انتقام، حقیقتن می تونستیم خودمونو به محبت مردونه بسپاریم؟

· چرا به خودمون دروغ می گیم؟

· اگه مردا نبودن ما زنده بودیم، زندگی می کردیم، برای خودمون خرید می رفتیم و برای خودمون چیز می خریدیم، اما اون حمایت عاطفی عمیقی که یه مرد به زن می ده چه کسی به ما می داد؟


· همه ما یادمونه که وقتی بچه بودیم و سفر می رفتیم عاشق این بودیم که بابامون دستمونو تو خیابون تو دستش بگیره و حمایتمون کنه.

· جلوی در مغازه ها نق می زدیم و عروسک می خواستیم و هیچ وقت پدرمون نمی تونست مقاومت کنه و اونو برای ما می خرید.

· چرا ما به جای انتقامو بد جنسی خودمونو نمی سپریم به حمایت و محبت مردانه؟

· چرا ما با نق زدن مردامونو داغون می کنیم؟

· به نظرم هیچی برای یه مرد از این جذاب تر نیست که بهش یاداوری کنیم که چقدر بهش احتیاج داریم. چقدر روح مردانه اش به ما آرامش می ده. چقدر این که در مورد ما در مورد لباسمون و رنگ و مدل موهامون و مدل این دفه ابرو ها مون نظر می ده، ما رو خوشحال می کنه.


· چقدر وقتی که در کنارشیم و اون دست تو جیبش می کنه، برای ما خرید می کنه و آژانس می گیره تا مثل یه لیدی برمون گردونه خونه، به ما اطمینان و آرامش می ده.


· به نظرم به عنوان کسی که همه نظریات فمینیستی رو خونده و خیلی هم مدافع حقوق زنان هست، ما با ندیده گرفتن مرد ها به خودمون و به اونا ظلم کردیم. اگر مردانه گی یه مردو در نقش یه حامی قوی ندیده بگیریم، اونو نابود کردیم و خومونو بیشتر.

· ما با حضور مرد هاست که هویت زنانه پیدا می کنیم.

· حقیقتا توی دنیا چیزی قشنگ تر از تصویر مردی که جفتشو توی بغل حمایتگرش گرفته هست؟

· مردی که کتشو وقت سرما روی شونه های عشقش می اندازه؟

اگه مرد نبود

· وقتی که گریه می کردیم، شونه های مردونه کی پنای ترسا و دلهره هامون می شد؟

· اگه مرد نبود چه کسی وقت ترس ها به ما پناه می داد؟

· چه کسی وقتی همه در رویارویی با احساساتمون حال بدی داشتیم تصمیم قاطع و منطقی می گرفت و حرف آخر را می زد؟

· چه کسی توی بحران های زندگی مسئولانه قدم اول را برمی داشت؟

· کی اشکامونو پاک می کرد؟

· کی چتر حمایت گرشو روی سرمون باز می کرد؟

· ما برای کی این همه خوشگل می کردیم؟

· به چه امیدی می رفتیم این همه موهامونو رنگ می کردیم هر ماه و ابروهامونو برمی داشتیم؟

· اصلا به چه امیدی زندگی می کردیم؟ "

قبول کن، مرد موجود!!! خیلی خوب و مفیدیه

نازی یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام.نورو امسال با پارسال فرق داره؟
میشه همون پارسالی رو خوند.لطفا جواب بدین

راهنمایی یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 03:43 ق.ظ

لطفا همکارای محترمی که اطلاع دارن راهنمایی و کمک کنن:
کسی جزوات ۸۹ با ۸۸ رادیو و ارتوی دکتر کرمی رو مقایسه کرده اگه تفاوتی داره خواهشا اعلام کنین ممنون میشم

به بیتا یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 03:40 ق.ظ

با سلام
من هفته آخر رو ندارم و ندیدم
ولی میگن خیلی خلاصه است زیاد به درد کسی که تازه میخواد شروع کنه یا پایه اش قوی نیست خوب نیست.
در کل از نظر شخصی خودم که تقریبل تمام جزوه ها رو مقایسه کردم بدترین جزوه که مطالبش واقعا مبهم و بدون طبقه بندیه و هیچ خلاقییتی توش نیست فقط یه خلاصه محضه جزوات و کتوب دکتر ایزدیه فکر نمی کنم کسی باشه که فقط با خوندنه جزوات و کتوب دکتر ایزدی نتیجه قابل توجهی گرفته باشه!

bita یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

lotfan hafte akhare izadiii chetoreeee?eltemaaas age kasi etela dare

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

با تشکر از دکتر محققی.خواهشا اگر امکان دارد رفرانس های امتحان دستیاری ۹۰ را همین حالا اعلام کنن.تا هر چه سریعتر اماده شویم.نگذارن تو اردیبهشت بگن زیرا اون موقع دیگه دیره.

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

حاشیه امن دیگه چه صیغه ای هست که جدیدا بلغور میشه؟!!

eman شنبه 20 آذر 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

guidline khaylee gostardast vaght kam mearee faghat kholase va parsian

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

بله غزیز از خوش سیرت هم جواب گرفتن
بسیج یعنی کلاهبرداری حالا اگه می خوای برو سراغش
هر چند که بعضی مدرسانش خوب هستند ولی چون زیر لوای سردار مفتخور هستند ماس مالی میشه

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 06:20 ب.ظ

khoshsiraaaaaat kasi javab gerefte???????

help شنبه 20 آذر 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

ایا کسی از نو اوران تهران راضی بوده؟خواهشا کمک ککککککککککککک

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

انصافا بچه ها امسال سوالارا نخرین.نوعی دزدی است.با تشکر.

حیدر شنبه 20 آذر 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

علاف نکنین خودتونو تو این سایت

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

تازه تو خودت اگه بتونی به گفته ات عمل کنی نفر منهای اول میشی البته یادت ر فت بگی یه دور هم رفرنسها را باید بخونی
صدای دوهول از دور شنیدن خوش است

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

چرا فرم ویرایشو همون غیرفعالشم برداشتن؟

تازه به ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 20 آذر 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

به نظر من تستهای کرمی رو بزن و بعد سیدی هاشو گوش بده و همزمان مطالب مهم رو توی گاید لاینت های لایت کن من دارم تستهاش رو میزنم هر درسش ۶-۸ساعت وقت میگیره و تقریبا مطالب مهم رو پوشش میده.
۲-۳ ساعت هم وقت بذار تستهای خود گاید رو بزن تا کامل مطلب برات جا بیفته. اگه احساس کردی سرعت سیدی کرمی کمه با جت ایدیو سرعتش رو بالا ببر تا زودتر تموم کنی.اگه توی تستهای کرمی خوب جواب نمیدی اصلا نترس و با آرامش ادامه بده چون تستهای کرمی از امتحانای دستیاری سخت تره.
اصلا گاید رو کنار نذار چون هر چی باشه با ساختار و الگوریتمهاش و شکلهاش آشنایی اگه یه منبع جدید بخونی انگار تازه شروع کردی به خوندن هر کاری میکنی سعی کن با گاید باشه.
به امید موفقیت شما. . .

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

گایدلاین را سه باره بخوان البته نکات کلیدی را
۶۸ روز تا امتحان

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 20 آذر 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

برای مرور چی بخونیم بنظرتون مثلا من گاید لاین رو یه دور کردم ولی برای بار دوم غیر ممکنه بتونم یه دور دیگه بکنم
چکار کنم بنظرتون

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

این مونگول آمارش مال ۳ روز پیش بود نه مال دیروز!
شماها چرا ذوق زده شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه اگر هم این طور باشه که ۷۰۰۰ نفر کمتر شرکت کنند اونا دقیقا همونهایی هستند که رتبه ۱۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰ می آوردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

ایران را دوست دارم شنبه 20 آذر 1389 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام دوستان.می دانید چرا با سرعت بسیار در عرض ۲ ۳ سال هوای سرزمینمان نابود شد؟فکر کرده اید زمستان سال ۸۶ چقدر زیبا و از این روزهای غبار الود چقدر دور است؟
چون به خاطر بمب یا انرژی هسته ای ؛که حق مسلم ماست ؛تحریم شدیم و بی بنزین می مردیم و کم می اوردیم.
دوستان!پتروشیمی دست به تولید پر هزینه بنزین از محصولات حد واسط زد و محصول جدید بسیار الوده کننده ای ساخت تا انرژی هسته ای دا شته باشیم هر چند هوایی برای تنفس در هیچ جای ایران نباشد.اراک اصفهان کاشان....
دل به تنگ می اید .ایا فریاد رسی هست؟
انچه به جایی نرسد فریاد است

[ بدون نام ] شنبه 20 آذر 1389 ساعت 12:25 ق.ظ

راست میگه دیگه. اینایی که ۱۰ سال بود همش امتحان میدادن همشون پارسال رفتن تو بقیه هم فرار کردن از این مملکت تستیکولار آمار اومده پایین!

[ بدون نام ] جمعه 19 آذر 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

ثبت نام کم نشده ۳-۴ هزار نفر مازاد بیسواد پار سال قبول شده اند و یک عده هم سرخورده از خرید و فروش سوال بیخیال امتحان شدند

به چارشنبه جمعه 19 آذر 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

http://dastyari.blogsky.com/pages/8/

چهار شنبه جمعه 19 آذر 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

بچه ها به نظر شما امسال سوالا چند خرید و فروش میشه؟تو کدوم کتابخونه؟

[ بدون نام ] جمعه 19 آذر 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

زیاد خوش بین نباش پارسالم اولش ۱۰۰۰۰ نفر ثبت نام کردن اینقدر تمدیدش کردن شد ۱۶-۱۷ هزار نفر امسالم حتما تمدید میکنن میشه ۲۰ هزار نفر!!!!

[ بدون نام ] جمعه 19 آذر 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

chera enghadr kam???faghat 10000 nafar..albate behtar raghib kamtar..vali kheili kame

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جمعه 19 آذر 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

چرا ۱۰هزار نفر یعنی ۶ یا ۷ هزار باقی مونده گذاشتن روز آخر اسم بنویسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

[ بدون نام ] جمعه 19 آذر 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

کسی میدونه فرم ویرایش کی فعال میشه؟

نانا80 جمعه 19 آذر 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

وای ی ی ی ی ی چه زود دیر شد

حیدر جمعه 19 آذر 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

چرا از اسم من استفاده کردی؟
بابا بزرگ رخصت نمی دن اون جوری که حقته حالیت کنم؛اگه مردی خودتو افتابی کن لهت کنم جوجه

ن ش جمعه 19 آذر 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

با ارزوی موفقیت برای همه دوستان بیایید در این روزهای اخر فقط به هم امید بدهیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد