خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

سرداران تحقیق و تفحص: ارائه گزارش نهایی کمیته از آزمون دستیاری

رئیس هیت تحقیق و تفحص از آموزش عالی در گفتگو با مهر خبر داد:
ارائه نتایج کمیته تحقیق و تفحص از آموزش عالی در اواخر مهر ماه
دکتر علیرضا زاکانی با بیان اینکه گزارش نهایی کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری پس از بررسی و تصویب در کمیسیون به صحن علنی مجلس می رود، گفت: گزارش تحقیق و تفحص از آزمون دستیاری سال 82 و تخلفات آن در دستور کار این هفته کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است. ( احتمالا بعلت ضیق وقت در این دوره نخواهیم رسید و انشاا... در دوره بعدی مجلس که به ما رای دادید حتما به نتیجه خواهد رسید)
دکتر علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی مهر افزود: اعضای کمیسیون آموزش در این هفته گزارش را قرائت می کنند و گزارش نهایی کمیته تحقیق و تفحص آزمون دستیاری طبق ماده 198 آئین نامه مجلس شورای اسلامی پس از بررسی و تصویب در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای قرائت به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می رود.
وی یاد آور شد: تخلفات محرز شده و مراجع قانونی نیز با متخلفان برخورد کرده اند !!!!!!! و روند اتفاقات و جوانب این موضوع در گزارش نهایی کمیته تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار گرفته است.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از آموزش عالی همچنین در خصوص ارائه گزارش تحقیق و تفحص از آموزش عالی کشور خاطرنشان کرد: این گزارش بسیار گسترده است و از اواخر مهرماه به تدریج در اختیار کمیته تحقیق و تفحص و کمیسیون آموزش قرار می گیرد.
وی یاد آور شد: این گزارش شامل قریب موضوعات مختلف با بهره گیری از 500 هزار سند است که در قالب ده ها جلد در حال تنظیم و تدوین است و پس از بررسی کمیته، به تدریج به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.
نظرات 12 + ارسال نظر
مهتا سه‌شنبه 25 مهر 1385 ساعت 05:45 ب.ظ

اصلا کلاهبردار نیست .من خودم از اسد پور جزوه گرفتم و راضی ام .به موقع فرستاده. چرا شایعه میسازید

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مهر 1385 ساعت 08:02 ق.ظ

به به پسرک خان
زیارت قبول
من فکر کنم به این دلیل روان انتخاب کردی که وقت ازاد برای اینترنت داشته باشی
ایییییییییییی ییییییییییییی

پسرک تنها سه‌شنبه 18 مهر 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

البته اگه راضی نباشمم کاری نمی شه کرد دیگه!

پسرک تنها سه‌شنبه 18 مهر 1385 ساعت 03:45 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

وزیرخان امروز می گفت ۲۰ نفرو اخراج کردن

از روان راضیم.اشکال بعضی دوستان اینه که توقع دارن همه بر اساس علاقه اونا انتخاب رشته کنن.
منم بدم نمیومد مثلا سال دیگه قلب قبول شم. ولی بدنم کشش ۱ سال دیگه نشستن و درس خوندن رو نداشت.وگرنه روحیه ش رو داشتم

[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

طرح ادغام وزارتخانه های بهداشت و رفاه رد شد
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از رد طرح ادغام وزارتخانه های رفاه و بهداشت که در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت ، خبر داد.
دکتر علی باغبانیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر ، افزود: در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس ، وزیر بهداشت، معاون وزارت رفاه و نمایندگانی از سازمانهای وابسته به این دو وزارتخانه و کارشناسان صاحبظر در این زمینه حضور داشتند که پس از بررسی کمیسیون بهداشت به ادغام وزارت رفاه و بهداشت رای منفی داد.

وی اظهار داشت: یکی از نگرانی های اعضای کمیسیون بهداشت در مورد ادغام این دو وزارتخانه ، بحث الحاق آموزش پزشکی به وزارت علوم بود و چون بخشی از فعالیت های وزارت رفاه مربوط به وزارت بهداشت و بخش دیگر در زمینه تامین اجتماعی مربوط به وزارت کار می شود بنابراین کیمسیون بر حفظ وضعیت موجود رای داد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: اگر وزیری عملکرد مطلوبی نداشته ، نباید وزارتخانه آن منحل شود بلکه باید فرد دیگری که بتواند عملکرد منابسی داشته باشد در نظر گرفته شود ضمن اینکه نظارت ها بر این وزارتخانه نیز افزایش یابد.

وی گفت: در برخی موارد مسائلی بدون کارشناسی های لازم مطرح می شود در صورتی که پیش از مطرح شدن باید از سوی سازمان ها و وزارتخانه های مرتبط مورد کارشناسی قرار گیرد.

باغبانیان گفت: ارائه شدن این گونه طرح ها به علت مشکلات مدیریتی مجموعه هر سازمان یا آن وزارتخانه مربوط می شود چون زمانی که پس از گذشت 2 سال ، آثار و عملکرد مناسبی نداشته ، طرح منحل شدن و ادغام آن مطرح می شود.

[ بدون نام ] جمعه 14 مهر 1385 ساعت 07:16 ب.ظ

pesarak aziz az ravan razi hasti? man parsal ba nomreye 393 haqnuz daram poshte residenti vase 86 aqmade misham

پسرک تنها جمعه 14 مهر 1385 ساعت 02:11 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

هه!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مهر 1385 ساعت 12:20 ب.ظ

اقا این اسدپور کلاهبردار است
اول سی دی ها را بگیرید و بعد پول بدهید و الا پولتان را بالا میکشد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مهر 1385 ساعت 08:23 ق.ظ

سی دی های رزیدنتی موجود است(تصویری و ام پی ۳) با قیمت مناسب

ایمیل بزنید

asdpooor@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مهر 1385 ساعت 07:52 ق.ظ

ای خدا از دست این مسئولین نابخرد به چه نالیم
این عباس خر رئیس کمیسیون اموزش مجلس بخاطر اینکه وزارت بهداشت بیشتر از اینها نتوانسته به هیکل پزشکی بریند میخواهد اموزش پزشکی را به عهده علوم بگذارد تا به هر تعدادی که دلشان خواست پذیرش کنند و حسابی به هیکلمان ریدمان بفرمایند
از ماست که بر ماست

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 12:11 ب.ظ

معاون پارلمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابراز مخالفت شدید وزارت بهداشت با بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم، گفت: ‌بازگشت آموزش پزشکی،‌ وزارت بهداشت را در انجام وظایف دچار مشکل می کند.

دکتر حسن امین‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، ‌با بیان اینکه طرح بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصویب شده است، گفت: البته این طرح در کمیسیون امور اجتماعی مجلس رد شده و اجرایی شدن این طرح به تصویب در صحن علنی مجلس بستگی دارد.

وی افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرده که ادغام وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه تنها در صورتی امکان پذیر است که آموزش پزشکی از وزارت بهداشت منفک شود.

وی با اشاره به رد این طرح در سایر کمیسیونهای مجلس، خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت با طرح اصلی نمایندگان مجلس در خصوص ادغام وزارت بهداشت و وزارت رفاه مخالف است،‌ چرا که طی این طرح کلیه مسئولیتهای گسترده وزارت رفاه برای اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی شامل بازنشستگی،‌ از کار افتادگی، نظام بیمه‌ای، بیمه خدمات اجتماعی و کاهش فقر و نابرابری به وزارت بهداشت منتقل می‌شود، از سوی دیگر خود وزارت بهداشت شرح وظایف گسترده‌ای در بخش تامین سلامت و درمان جامعه بر عهده دارد.

وی افزود: براین اساس تجمیع این دو دسته وظایف بار سنگینی است که تصدی آن از عهده یک وزارتخانه خارج است.

دکتر امین لو در ادامه خاطرنشان کرد: با این حال در زمان ایجاد وزارت رفاه بخشی از وظایف وزارت بهداشت به این وزارتخانه منتقل شد که ما خواستار بازگشت این مسئولیتها به بدنه وزارت بهداشت هستیم، به عبارت دیگر ما با بازگشت مساله بیمه درمان و سلامت و یک کاسه شدن موضوع سلامت و تجمیع اینها در وزارت بهداشت موافقیم، چرا که آموزش پزشکی، بهداشت و درمان و بیمه درمان یک مجموعه غیر قابل انفکاک است.

معاون پارلمانی وزیر بهداشت در خاتمه با بیان مخالفت نسبت به بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم، خاطر نشان کرد: با تفکیک آموزش پزشکی از وزارت بهداشت بیش از 40 هزار تخت بیمارستانی از بدنه وزارت بهداشت جدا می‌شود این در حالیست که دولت و جامعه درمان و سلامت را از وزارت بهداشت طلب می‌کنند و در این راستا انفکاک این امکانات و اختیارات وزارت بهداشت را در انجام وظایف دچار مشکل می‌کند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مهر 1385 ساعت 12:10 ب.ظ

امتحان دستیاری در هاله ای از ابهام

*کمیسیون آموزش مجلس بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم رات تصویب کرد*
عباسپور درگفت‌وگوباایسنا:
این مصوبه در راستای ادغام رفاه و بهداشت بوده است

/درپی تصویب بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم در کمیسیون آموزش/
معاون آموزشی وزارت بهداشت: سیستم درمانی کشور دچار اختلال می‌شود

معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:‌ بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم منجر به یکپارچه شدن آموزش عالی کشور و توسعه کمی و کیفی آموزش پزشکی می‌شود.

دکتر محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران درباره تصویب بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم در کمیسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: وزارت علوم موافق بازگشت آموزش پزشکی به بدنه وزارت علوم بوده و آمادگی تربیت نیروی انسانی در عرصه علوم پزشکی را نیز دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگستان علوم پزشکی با دلایل متعدد بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علووم را یک ضرورت عنوان کرده است، ‌گفت: با اجرای این طرح نظام آموزش عالی کشور یکپارچه شده و بسیاری از مشکلات فعلی نیز برطرف می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر رییس دانشگاه علوم پزشکی، رییس بیمارستانهای آموزشی نیز می‌باشد و طی آن مشکلات بهداشت و درمان منطقه مباحث آموزشی را تحت الشعاع قرار می‌دهد، بنابراین با بازگشت آموزش پزشکی به بدنه زوارت علوم تربیت نیروی انسانی این عرصه از لحاظ کمی و کیفی توسعه می‌یابد.

معاون پارلمانی وزارت علوم در خاتمه با بیان اینکه وزارت بهداشت تنها 12 هزار دانشجو دارد، گفت: همانگونه که در رشته‌های فنی و مهندسی و یا سایر رشته‌ها ارتباط فارغ التحصیلان و دانشجویان با صنعت و دستگاه‌های اجرایی ضروری است در رشته‌های علوم پزشکی نیز می‌توان از امکانات درمانی بیمارستانها برای تربیت نیروی انسانی استفاده کرد.



ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد